www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 16:24:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3389037 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19404 Dátum: 2014 Január 05, 06:30:44 »

Szigor 2: ez egy kiemelt, keményen moderált szaktopik, nem egy kocsma. Kéretik az ide nem illő tartalmat off-ba tenni, vagy a megfelelő topikban kitárgyalni, az érzéseket és nem ideillő észrevételeket kerülni, off-ba tenni.
Köszönöm. :-)

egyes szavakat értek, amit mondasz.
tökjó :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19403 Dátum: 2014 Január 04, 23:34:33 »

Dupla karburátornál melyik gázkar konstrukció a jobb?
Az amelyiknél nincs az a kis központi állvány (bovden csak a rudazatot forgatja) , vagy az, amelyik állványos?

központi fordítósnak és keresztrudasnak hívjuk.

Mindnek van előnye, ezerszer átbeszéltük már.
A keresztrudasból sok a gagyi, ezért azt gagyibbnak gondolja mindenki.
A központi fordítósból is kevés a jó, de ott a gagyibbak is jobbak tudnak lenni.

Csillag Gabi központi fordítósa és Gene Berg keresztrudasa a legjobb. Ez utóbbi nem kapható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19402 Dátum: 2014 Január 04, 23:19:23 »

itt a kis központi állványos a menő nekem volt  a karbitetejére szerelős keresztrudas is nekem az is jó volt sőt a geneberg olyan és az elég jó csak az elég bonyolult ...
egyes szavakat értek, amit mondasz.
tökjó :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19401 Dátum: 2014 Január 04, 21:53:40 »

Dupla karburátornál melyik gázkar konstrukció a jobb?
Az amelyiknél nincs az a kis központi állvány (bovden csak a rudazatot forgatja) , vagy az, amelyik állványos?
itt a kis központi állványos a menő, nekem volt  a karbitetejére szerelős keresztrudas is nekem az is jó volt , sőt a geneberg olyan és az elég jó csak az meg elég bonyolult és mocsokdrága...
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 04, 23:28:45 írta tati »

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19400 Dátum: 2014 Január 04, 21:50:18 »

Dupla karburátornál melyik gázkar konstrukció a jobb?
Az amelyiknél nincs az a kis központi állvány (bovden csak a rudazatot forgatja) , vagy az, amelyik állványos?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19399 Dátum: 2014 Január 04, 13:38:48 »

30eft-ért van egy 36-os dupla weberem.
Nem repedt, nem görbe, nem hiányos.
Max. néhányszor földhöz vágod, ha az jobban tetszik. Wink
egy tizest adok értük és te is földhözcsaphatod  Undecided

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19398 Dátum: 2014 Január 04, 00:08:53 »

Van baj
http://www.kickstarter.com/projects/453119162/the-ultmate-aircooled-race-engine?ref=category

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19397 Dátum: 2014 Január 03, 23:42:34 »

vennék olcsón szar duplakarbit

30eft-ért van egy 36-os dupla weberem.
Nem repedt, nem görbe, nem hiányos.
Max. néhányszor földhöz vágod, ha az jobban tetszik. Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19396 Dátum: 2014 Január 03, 23:04:32 »

vennék olcsón szar duplakarbit

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19395 Dátum: 2014 Január 03, 22:56:43 »

Eznemazenyimélesz??? 009 -et dobdmajd fel ltszi
eladósi nagyon szép nagyon jó bosch 009 gyújtás kékosztriga trafóval (nem találom a trafós képet ....) holnap lesz új kép és Stum elvtárs meg jólmegmondja hogy mennyibekerülacucc...

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 03, 22:59:53 írta tati »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19394 Dátum: 2014 Január 03, 22:55:48 »

és vágattam az öreg dzsedáj lézerkardos haverommal váltókitámasztót úgyhogy mosmán az is van  10ruppó a zára
asszem vevo leszek ra. Csinalj mar egy tatituning matricat pls

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19393 Dátum: 2014 Január 03, 22:52:04 »

Eznemazenyimélesz??? 009 -et dobdmajd fel ltszi
ezen a gyújtáselosztón látszik ahogy rajta van a tirisztor ez tuning pózőröknek valósi a tiéden meg el lesz rejtekelődve....

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #19392 Dátum: 2014 Január 03, 22:49:51 »

szert tettem indukciós tekercses gyújtásra egy-két héten belül elkészül a bogárba faragása vélhetően vákumdob nélküli lesz.  lehet gondolkodni rajta... úgy fog kinézni mint callook-é (ilyen vákumdob nélkül) 30

Eznemazenyimélesz??? 009 -et dobdmajd fel ltszi

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19391 Dátum: 2014 Január 03, 22:44:37 »

és vágattam az öreg dzsedáj lézerkardos haverommal váltókitámasztót úgyhogy mosmán az is van  10ruppó a zára

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19390 Dátum: 2014 Január 03, 22:42:36 »

szert tettem indukciós tekercses gyújtásra egy-két héten belül elkészül a bogárba faragása vélhetően vákumdob nélküli lesz.  lehet gondolkodni rajta... úgy fog kinézni mint callook-é (ilyen vákumdob nélkül) 30

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 03, 22:44:54 írta tati »

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #19389 Dátum: 2014 Január 02, 21:15:05 »

Ezt miért nem az SZMB-ben kérdezed? Valami tuning kormányműved van? :-))
Tudomásom szerint mindkét irányban max 2-3cm.


Akkor tuning kormánymű, mindkét irányba legalább öt centi.  Grin

Vissza kell szokni, hogy megtaláljam a rendes topicot, bocccs.  Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19388 Dátum: 2014 Január 02, 21:05:08 »

Ezt miért nem az SZMB-ben kérdezed? Valami tuning kormányműved van? :-))
Tudomásom szerint mindkét irányban max 2-3cm.

Februárban lejár a műszaki, egy pár "apróságot" biztosan cserélni kell majd az autón... A kérdés: Egy normális állapotú kormányműnek mekkora holtjátéka lehet?
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #19387 Dátum: 2014 Január 02, 21:02:27 »

Februárban lejár a műszaki, egy pár "apróságot" biztosan cserélni kell majd az autón... A kérdés: Egy normális állapotú kormányműnek mekkora holtjátéka lehet?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19386 Dátum: 2013 December 27, 17:25:33 »

valami készül


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19385 Dátum: 2013 December 26, 20:40:03 »


Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19384 Dátum: 2013 December 26, 16:12:41 »

Én meg úgy csinálom, hogy megkérek valakit, hogy nyomjon egy padlót, én meg megnézem a motortérben, hogy mennyire nyit. Tudod, én nem vagyok olyan magas mint te, úgyhogy nem tudom egyszerre nyomni a pedált és sasolni a motorteret.  Tongue Na meg Tati sem vagyok, aki eközben még egy kézzel beállítja a bovdent is, mert természetesen a másik keze épp a seggében van mint mindig amikor alkot  Tongue




VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19383 Dátum: 2013 December 26, 15:29:28 »

Én meg úgy csinálom, hogy megkérek valakit, hogy nyomjon egy padlót, én meg megnézem a motortérben, hogy mennyire nyit. Tudod, én nem vagyok olyan magas mint te, úgyhogy nem tudom egyszerre nyomni a pedált és sasolni a motorteret.  Tongue Na meg Tati sem vagyok, aki eközben még egy kézzel beállítja a bovdent is, mert természetesen a másik keze épp a seggében van mint mindig amikor alkot  Tongue


Én is elfelejtettem megnézni, nem szégyelem, azóra én is mindig így kezdek, nyomok egy padlót és megnézem nyit-e.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19382 Dátum: 2013 December 26, 14:19:17 »

Igen, a karbira felszerelendő kar az ugyanolyan hosszú, mint bármelyik másik rudazatnál, viszont a központi karja jóval hosszabb. Én  egy olyan 5-6 mm-rel közelebb a forgásponthoz fúrok egy új rögzítő furatot a karra és akkor padlóig lehet nyomni a gázt. A másik nehézség valóban a bovden rögzítése, egyrészt amit írsz, hogy az a bovden rövidítés és a kis rögzítőcsavar olyan esetleges, másrészt a faudiba betekert toldat, amibe rögzíted a bovdent, annyira hosszú, hogy sokat kell ügyeskedned , hogy úgy beállítsd, hogy rá tudd húzni a padló gázt, de közben ne érd el a turbinaházat.
De ezek nem annyira vészes problémák, sokkal durvább átalakításokat kell elvégezni 1-1 alkatrésznél, illetve szerintem a nagy többség el sem végzi ezeket az átalakításokat, működik a rudazat akkor is ha simán felrakod bütykölés nélkül.
Egyébként szerintem a dupla karbis motorok túlnyomó részénél (95%) nem tudsz ténylegesen padló gázt nyomni, mert sokan nem játszanak az áttételekkel (sőt, nálam még a pedál ütközője is át lett faragva, meg a bovden vezető cső is). Ehhez még hozzájön az is, hogy dupla karbi esetében sokkal gyorsabban nyúlik a bovden, meg több ponton van lehetőség kotyogásra. Én minden gyorsulási verseny előtt a helyszínen ránézek, hogy a pedált lepadlózva mennyire nyitnak ki a pillangószelepek a karbiban és még nem volt olyan, hogy ne kellett volna utánállítanom. Ha hoznak hozzám egy duplakarbis bogarat, azon is mindig megnézem, hogy mennyit húz rá a rudazat padlógázon a karbikra és elmondható, hogy nagyrészt csak olyan 3/4 gázt tudnak... Ilyenkor kérdezem én azt, hogy mi a tökömnek akar valaki 40-es karbit, amikor a 36-ost sem használja padlón.  Huh


ja, itt szoktak a majmok poénkodni, hogy 85 lóerős volt az Oettinger motorom, nos azzal is az volt, hogy nem nyitott a pillangószelep teljesen és csak a mérés után vettem észre. Én is elfelejtettem megnézni, nem szégyelem, azóra én is mindig így kezdek, nyomok egy padlót és megnézem nyit-e.

Mexikói (műanyag) gázpedállal még szarabb a helyzet, mert kevesebbet húz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19381 Dátum: 2013 December 26, 14:16:37 »

Apu egyszer fogta, kivette a faudiból azt a kis toldatot és magába a faudiba fúrta bele a rögzítő csavart. Így lett hely a turbinaház és a rudazat között, illetve a faudiba be tudtad dugni a leforrasztott bovdenvéget is.



Erre én is gondoltam, mert totál koppig megy a turbinaházig a bowdenfogó és a bowden végem nincs megforrasztva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19380 Dátum: 2013 December 26, 14:14:03 »

Ezt kéne mondani Gabinak, hogy tudjon rajta változtatni.

Ezt is, és még két másikat is mondtam, amit Callook is említett. Azt hiszem fényképet is küldtem anno.
Lehet, hogy az újak jobbak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19379 Dátum: 2013 December 26, 11:46:23 »

Apu egyszer fogta, kivette a faudiból azt a kis toldatot és magába a faudiba fúrta bele a rögzítő csavart. Így lett hely a turbinaház és a rudazat között, illetve a faudiba be tudtad dugni a leforrasztott bovdenvéget is.

A másik nehézség valóban a bovden rögzítése, egyrészt amit írsz, hogy az a bovden rövidítés és a kis rögzítőcsavar olyan esetleges, másrészt a faudiba betekert toldat, amibe rögzíted a bovdent, annyira hosszú, hogy sokat kell ügyeskedned , hogy úgy beállítsd, hogy rá tudd húzni a padló gázt, de közben ne érd el a turbinaházat.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19378 Dátum: 2013 December 26, 11:42:52 »

Igen, a karbira felszerelendő kar az ugyanolyan hosszú, mint bármelyik másik rudazatnál, viszont a központi karja jóval hosszabb. Én  egy olyan 5-6 mm-rel közelebb a forgásponthoz fúrok egy új rögzítő furatot a karra és akkor padlóig lehet nyomni a gázt. A másik nehézség valóban a bovden rögzítése, egyrészt amit írsz, hogy az a bovden rövidítés és a kis rögzítőcsavar olyan esetleges, másrészt a faudiba betekert toldat, amibe rögzíted a bovdent, annyira hosszú, hogy sokat kell ügyeskedned , hogy úgy beállítsd, hogy rá tudd húzni a padló gázt, de közben ne érd el a turbinaházat.
De ezek nem annyira vészes problémák, sokkal durvább átalakításokat kell elvégezni 1-1 alkatrésznél, illetve szerintem a nagy többség el sem végzi ezeket az átalakításokat, működik a rudazat akkor is ha simán felrakod bütykölés nélkül.
Egyébként szerintem a dupla karbis motorok túlnyomó részénél (95%) nem tudsz ténylegesen padló gázt nyomni, mert sokan nem játszanak az áttételekkel (sőt, nálam még a pedál ütközője is át lett faragva, meg a bovden vezető cső is). Ehhez még hozzájön az is, hogy dupla karbi esetében sokkal gyorsabban nyúlik a bovden, meg több ponton van lehetőség kotyogásra. Én minden gyorsulási verseny előtt a helyszínen ránézek, hogy a pedált lepadlózva mennyire nyitnak ki a pillangószelepek a karbiban és még nem volt olyan, hogy ne kellett volna utánállítanom. Ha hoznak hozzám egy duplakarbis bogarat, azon is mindig megnézem, hogy mennyit húz rá a rudazat padlógázon a karbikra és elmondható, hogy nagyrészt csak olyan 3/4 gázt tudnak... Ilyenkor kérdezem én azt, hogy mi a tökömnek akar valaki 40-es karbit, amikor a 36-ost sem használja padlón.  Huh

Két dolgot nem szeretek benen, az egyik, amit te is írtál, hogy nem húz eleget, a másik, hogy a bowden rögzítésével is ügyeskedni kell, hogy tartós és megbízható legyen. Mivel rövidíteni kell a bowdent, így a gyári véget nem lehet betenni, ha meg megforrasztod megint, akkor nem fér bele a kis furatba, esetleg fel kell fúrni.
Más megoldás kellene oda.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19377 Dátum: 2013 December 26, 11:38:09 »

Ezt kéne mondani Gabinak, hogy tudjon rajta változtatni.
gyártmányfejlesztés rulz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #19376 Dátum: 2013 December 26, 11:07:22 »

Két dolgot nem szeretek benen, az egyik, amit te is írtál, hogy nem húz eleget, a másik, hogy a bowden rögzítésével is ügyeskedni kell, hogy tartós és megbízható legyen. Mivel rövidíteni kell a bowdent, így a gyári véget nem lehet betenni, ha meg megforrasztod megint, akkor nem fér bele a kis furatba, esetleg fel kell fúrni.
Más megoldás kellene oda.
Ezt kéne mondani Gabinak, hogy tudjon rajta változtatni.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19375 Dátum: 2013 December 26, 10:40:43 »

De az biztos, hogy itthon (ebbe beleértve a kintről rendelést postaköltséggel), jobbat, szebbet ennyi pénzért nem kapsz.


Két dolgot nem szeretek benen, az egyik, amit te is írtál, hogy nem húz eleget, a másik, hogy a bowden rögzítésével is ügyeskedni kell, hogy tartós és megbízható legyen. Mivel rövidíteni kell a bowdent, így a gyári véget nem lehet betenni, ha meg megforrasztod megint, akkor nem fér bele a kis furatba, esetleg fel kell fúrni.
Más megoldás kellene oda.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19374 Dátum: 2013 December 26, 10:27:36 »

De az biztos, hogy itthon (ebbe beleértve a kintről rendelést postaköltséggel), jobbat, szebbet ennyi pénzért nem kapsz.

Azért mert ezt csak 1 ember tudja  Wink Én 4 embertől tudok árat és nem volt közte 2 egyező.



Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19373 Dátum: 2013 December 26, 10:26:29 »


nEKEM IS ilyen van és én is ilyet rakok be mindekinek
.

Verseny automhoz is ilyet vettem Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19372 Dátum: 2013 December 26, 10:23:49 »

Azért mert ezt csak 1 ember tudja  Wink Én 4 embertől tudok árat és nem volt közte 2 egyező.


De azt még soha senki sem írta be konkrétan,hogy mennyi a jelenlegi,vagyis egy hét múlva már,a 2014-es ára egy ilyen rudazatnak.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19371 Dátum: 2013 December 26, 09:55:53 »

De azt még soha senki sem írta be konkrétan,hogy mennyi a jelenlegi,vagyis egy hét múlva már,a 2014-es ára egy ilyen rudazatnak.

Azt hiszem 35e Ft-ért adta a Gabi utoljára.

Egyébként nekem is ilyen van, jobb, de legalább azonos a CSP saját gyártmányú rudazatával, a kínaiakól meg sokkal jobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19370 Dátum: 2013 December 26, 08:52:52 »

Sőt szép is. Meg olcsó.
De azt még soha senki sem írta be konkrétan,hogy mennyi a jelenlegi,vagyis egy hét múlva már,a 2014-es ára egy ilyen rudazatnak.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #19369 Dátum: 2013 December 25, 10:14:57 »

Légyszives. Engem főleg a gyári dob savállóból érdekelne.
+1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #19368 Dátum: 2013 December 25, 10:03:01 »

Köszönöm!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19367 Dátum: 2013 December 25, 09:37:57 »

Itt az utolsó képen látszik valamennyire:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/09/teli-hasznalat.html

picit itt is látszik:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/08/1776-160.html

második képen a kupacban a közepe:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/05/valami-keszul-2-16-18.html

Az utolsó képen látható a legjobban:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/05/typ14-valami-keszul.html

Tudsz nekem küldeni képet?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19366 Dátum: 2013 December 25, 09:29:22 »

Ha nálam rudazat után érdeklődnek, akkor én is mindig a * félét ajánlom. Szépek, jól csapágyazottak, van állítási lehetőség is bőven. Mondjuk én a középső karra fúrok még egy bovden csatlakozó furatot, hogy teljesen húzza rá a gázt, mert olyan az áttétele, hogy padló gáznál csak olyan 85-90%-ban van nyitva a pillangó Webernél, Dellortonál. Meg blokkra feltámaszkodó részt is leköszörülöm, illetve a szintező csavart is kiveszem, mert ezek miatt nem minden blokkra megy fel feszülés nélkül. Illetve volt, hogy a központi kar rozsdamentes csavarját cseréltem sima acélra, mert a nyúlós inox csavarral meghúzva a kart, néha-néha megforgott az. Az ára azért lassan kúszik felfele, legutóbb akivel vetettem, már 30 fölött jutott csak hozzá, de éri azt a pénzt. Bőven! Ha csak arra gondolok, hogy anno, 7 éve az én sima horganyzott, csapágyazás nélküli, taiwani rudazatomat 34ezerért vettem bogárboltban...  Undecided

Sőt szép is. Meg olcsó.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #19365 Dátum: 2013 December 25, 09:25:33 »

Sőt szép is. Meg olcsó.
Tudsz nekem küldeni képet?

Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.