www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 18:29:03
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318818 alkalommal)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19924 Dátum:
2014 Március 12, 09:25:36 »
Nagggyon jóóó!
Idézetet írta: tati - 2014 Március 12, 08:49:27
köszönet Louy-nak és Stone-nak az őrizetlenül nálamhagyott alkatrészekért
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19923 Dátum:
2014 Március 12, 08:49:27 »
köszönet Louy-nak és Stone-nak az őrizetlenül nálamhagyott alkatrészekért
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19922 Dátum:
2014 Március 11, 16:51:53 »
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19921 Dátum:
2014 Március 11, 16:39:18 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 11, 16:24:07
Pont ezt szeretnem elerni en is.
A 944 penge miatt allithato a dolesem is hatul
Ehhez mennyit kellett faragni,változtatni?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19920 Dátum:
2014 Március 11, 16:24:07 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 11, 14:58:22
most egészen a végsebesség közelében ( GPS 170 felett) is ha fogom a kormányt, egyenesen megy, mint egy mai, modern autó.
Pont ezt szeretnem elerni en is.
A 944 penge miatt allithato a dolesem is hatul, mar amennyiben megmozdul a csavar
Koszi a hasznos infokat!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19919 Dátum:
2014 Március 11, 14:58:22 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 11, 14:36:22
Koszonom!!
Alapbol olyasmire gondoltam, hogy
Elso doles: -1,5-2
Elso osszetartas: 0
Hatso doles: -1,5
Hatso oszetartas: pici pozitiv
Azt nem tudom, hogy hatul az ultetes mekkora dolest fog adni, illetve bogarra mennyire ervenyes (bmw okossag), hogy a hatso dolesnek illik 1 fokkal kevesebbnek lenni, mint az elsonek. Hatul a nagyobb temponal jobb egyenesfutas miatt szeretnek kis pozitiv osszetartast, erre sokan irjak, hogy aldasos.
Elöl nekem nem jött be a nullás összetartás, mert 120 felett sétált az úton, nekem most azt hiszem van egy kis összetartása.
Ebben az 1 fokkal kevesebb dőlésben semmi összefüggést nem látok, ráadásul míg egy BMW-nél állíthatod a dőlést, itt az ültetés adja a dőlést és minimálisan korrigálhatod a kerékagy lengőkarhoz való helyzetének megváltoztatásával.
Az ültetés eleve ad neki egy adag negatív dőlést, persze nem annyit, mint a lengőtengelyeseknél, de azért itt is ad.
Valójában nekem úgy jött össze a dolog, hogy beállítottuk, kértem, hogy elöl adjunk neki egy negatív dőlést, hátul próbáltuk gyári értékre hozni, majd mentem vele, először tetszett, de rájöttem, hogy nagy tempónál (értsd: 130 felett) nagyon elkönnyül a kormány és nem éreztem biztonságosnak, 150 fölé nem is mentem vele. Ekkor visszavittem, (Kiss Gumi Maglód) és az elején állítottunk összetartást és utána jó lett.
Most kicsit elbizonytalanodtam, hogy mit állítottunk össze vagy széttartást, de az biztos, hogy a kormányvisszatérítő erő is nagyobb lett és most egészen a végsebesség közelében ( GPS 170 felett) is ha fogom a kormányt, egyenesen megy, mint egy mai, modern autó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19918 Dátum:
2014 Március 11, 14:37:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2014 Március 11, 09:29:35
Farkas Gyula kék 03as......
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19917 Dátum:
2014 Március 11, 14:36:22 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 11, 13:13:27
A gyári adatok a követklezők:
Elöl:
teljes összetartás: 30' +/- 15'
dőlés: +1 fok +20' -40'
Hátul:
összetartás: (igen, állítható!) 0 fok +/- 15'
dőlés: -1 fok +/- 40'
Ezek a gyári adatok. Ha így állítod be a teljesen gyári futóművel autót, akkor nagyon orrtolós (alulkormányozott) lesz és elég bután fordul, hasonlóan, mint a torziós első futóműves autó.
Mivel a tiéd is lejjebb lesz egy kicsit én azt javasolom, hogy elöl csináljatok - 1 fokos dőlést (ez berugózáskor még több lesz), ha vékony gewindéd van akkor többet is lehetne (mert elfér), de nem kell. Hátul pedig nyugodtan lehet -2 fokos dőlés, de azt az ültetés úgyis adja, sőt!
Ettől az autó elveszíti az alulkormányozott jellegét, de valójában a hátsó futómű keményítése (sway-a-way 27 mm) hozta nekem meg a rendes túlkormányozott jelleget.
A hátsó összetartás legyen nulla, ezzel el lehet szórakozni, de meg lehet azért csinálni, nem is az a lényeg, hogy nulla legyen, hanem, hogy mindkét oldalon azonos legyen.
Koszonom!!
Alapbol olyasmire gondoltam, hogy
Elso doles: -1,5-2
Elso osszetartas: 0
Hatso doles: -1,5
Hatso oszetartas: pici pozitiv
Azt nem tudom, hogy hatul az ultetes mekkora dolest fog adni, illetve bogarra mennyire ervenyes (bmw okossag), hogy a hatso dolesnek illik 1 fokkal kevesebbnek lenni, mint az elsonek. Hatul a nagyobb temponal jobb egyenesfutas miatt szeretnek kis pozitiv osszetartast, erre sokan irjak, hogy aldasos.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19916 Dátum:
2014 Március 11, 13:13:27 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 08, 22:32:53
Mik a bogar gyari futomu beallitasai? Foleg buflak erdekel
A gyári adatok a követklezők:
Elöl:
teljes összetartás: 30' +/- 15'
dőlés: +1 fok +20' -40'
Hátul:
összetartás: (igen, állítható!) 0 fok +/- 15'
dőlés: -1 fok +/- 40'
Ezek a gyári adatok. Ha így állítod be a teljesen gyári futóművel autót, akkor nagyon orrtolós (alulkormányozott) lesz és elég bután fordul, hasonlóan, mint a torziós első futóműves autó.
Mivel a tiéd is lejjebb lesz egy kicsit én azt javasolom, hogy elöl csináljatok - 1 fokos dőlést (ez berugózáskor még több lesz), ha vékony gewindéd van akkor többet is lehetne (mert elfér), de nem kell. Hátul pedig nyugodtan lehet -2 fokos dőlés, de azt az ültetés úgyis adja, sőt!
Ettől az autó elveszíti az alulkormányozott jellegét, de valójában a hátsó futómű keményítése (sway-a-way 27 mm) hozta nekem meg a rendes túlkormányozott jelleget.
A hátsó összetartás legyen nulla, ezzel el lehet szórakozni, de meg lehet azért csinálni, nem is az a lényeg, hogy nulla legyen, hanem, hogy mindkét oldalon azonos legyen.
Nekem most a kék úgy fordul, hogy élvezet vele kanyarodni és gázra teszi a seggét és ívre áll, motorfékre alulkormányozott és nagyon jól irányítható.
Még lenne vele dolog, de egyelőre ez így jó,.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19915 Dátum:
2014 Március 11, 09:29:35 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Március 11, 07:57:30
Farkas Gyula volt, abszolút gyári autóval. De tud vezetni
Farkas Gyula kék 03as......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19914 Dátum:
2014 Március 11, 09:22:13 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Március 11, 07:57:30
Farkas Gyula volt, abszolút gyári autóval. De tud vezetni
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19913 Dátum:
2014 Március 11, 07:57:30 »
Farkas Gyula volt, abszolút gyári autóval. De tud vezetni
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 10, 18:32:56
volt a ringes rajzason egy zold buflak, ami szeria motorral korbeautozott mindenkit..mondjuk ot megkerdeznem, sajnos nem forumos
gumibogi
Hozzászólások: 13418
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19912 Dátum:
2014 Március 10, 20:09:09 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2014 Március 10, 19:55:16
Gumibá nem tud esetleg segiteni?
az se kizárt......
zengőgumi
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19911 Dátum:
2014 Március 10, 19:55:16 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 10, 19:35:11
Gumibá nem tud esetleg segiteni?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19910 Dátum:
2014 Március 10, 19:54:01 »
Idézetet írta: kövi - 2014 Március 10, 19:42:14
És hol van?? Tényleg!!
újpalotán a temető mellett
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19909 Dátum:
2014 Március 10, 19:42:14 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 10, 19:36:35
És hol van?? Tényleg!!
VW 1300 1968.06.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19908 Dátum:
2014 Március 10, 19:36:35 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 10, 19:35:11
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19907 Dátum:
2014 Március 10, 19:35:11 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Március 10, 19:31:48
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19906 Dátum:
2014 Március 10, 19:31:48 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 10, 19:11:41
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19905 Dátum:
2014 Március 10, 19:11:41 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 10, 18:56:04
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 10, 19:13:47 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19904 Dátum:
2014 Március 10, 18:56:04 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 10, 18:32:56
majdnem
Valojaban azert, mert lassan aktualis lesz a tema nalam es gondoltam hatha lesz erre vonatkozo tapasztalat (szeretnem hinni, hogy van itt olyan, aki ismert, ne adj isten tudatos futomubeallitassal autozik
). Mivel le van ultetve es valamivel erosebb lesz, mint gyarilag, igy felertekelodik a - amugy is fontos - beallitas szerepe. Minel tobbet olvasok rola, annal inkabb ellentmondasokba futok mar a gyari ertekekkel kapcsolatban is. Ehhez jon meg a vezetesi stilus, a ki-mit szeret (alul/felulkormanyzott) meg mire hasznalja az autot, de nekem meg nincs tapasztalatom vele, ezert keresek olyat, akinek van.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19903 Dátum:
2014 Március 10, 18:32:56 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Március 10, 15:43:43
majdnem
Valojaban azert, mert lassan aktualis lesz a tema nalam es gondoltam hatha lesz erre vonatkozo tapasztalat (szeretnem hinni, hogy van itt olyan, aki ismert, ne adj isten tudatos futomubeallitassal autozik
). Mivel le van ultetve es valamivel erosebb lesz, mint gyarilag, igy felertekelodik a - amugy is fontos - beallitas szerepe. Minel tobbet olvasok rola, annal inkabb ellentmondasokba futok mar a gyari ertekekkel kapcsolatban is. Ehhez jon meg a vezetesi stilus, a ki-mit szeret (alul/felulkormanyzott) meg mire hasznalja az autot, de nekem meg nincs tapasztalatom vele, ezert keresek olyat, akinek van.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19902 Dátum:
2014 Március 10, 17:37:49 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Március 10, 17:35:07
azt nem írta hogy másik. Azt írta hogy akkor nem kell. Dehogy ez hogy jött össze neki?
Bocs, másik/rövidebb lengéscsillapítóra gondoltam.
VW 1300 1968.06.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19901 Dátum:
2014 Március 10, 17:36:56 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Március 10, 17:35:07
azt nem írta hogy másik. Azt írta hogy akkor nem kell. Dehogy ez hogy jött össze neki?
Azt irta, hogy "nincs szukseg lengescsillapitora", tehat nem kell a csonkhoz valo lengescsillapitot vadasznia, mert jo neki a mostani sasch touring. A dolog a szovegkornyezetbol szepen kiderul.
Ennyit mondjuk nem akartam magyarazni... :-)
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 10, 17:39:28 írta Protheus
»
Buzi, aki fékez! :-)))
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19900 Dátum:
2014 Március 10, 17:35:07 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Március 10, 17:33:26
Nem kell _masik_ lengescsillapito.
azt nem írta hogy másik. Azt írta hogy akkor nem kell. Dehogy ez hogy jött össze neki?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19899 Dátum:
2014 Március 10, 17:33:26 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Március 10, 17:32:52
miért nem kell lengéscsillapító? Ezt nem értem?
Nincs szuksege _masik_ lengescsillapitora.
Buzi, aki fékez! :-)))
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19898 Dátum:
2014 Március 10, 17:32:52 »
Idézetet írta: kövi - 2014 Március 10, 17:22:50
Szert tettem ültetett tengelycsonkra.
Ha beépítem, akkor ( ha jól értelmeztem az itt elhangzottakat) nincs szükségem
lengéscsillapítóra, és a rugózásom is a gyári szinten marad.
Lengéscsillapítóm sasch touring.
köszi
miért nem kell lengéscsillapító? Ezt nem értem?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19897 Dátum:
2014 Március 10, 17:22:50 »
Szert tettem ültetett tengelycsonkra.
Ha beépítem, akkor ( ha jól értelmeztem az itt elhangzottakat) nincs szükségem
lengéscsillapítóra, és a rugózásom is a gyári szinten marad.
Lengéscsillapítóm sasch touring.
köszi
VW 1300 1968.06.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19896 Dátum:
2014 Március 10, 15:54:55 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Március 10, 15:43:43
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19895 Dátum:
2014 Március 10, 15:43:43 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19894 Dátum:
2014 Március 10, 15:42:45 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 08, 22:32:53
Mik a bogar gyari futomu beallitasai? Foleg buflak erdekel
ezt miért ide?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19893 Dátum:
2014 Március 08, 22:32:53 »
Mik a bogar gyari futomu beallitasai? Foleg buflak erdekel
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19892 Dátum:
2014 Március 08, 22:05:50 »
na ,ma jól összehasonlítgattam az 1,2-1,3 szimplasz. hengerfejeket úgy látom hogy az 1,2 az tuningolhatatlan és a szívócsöve is az . Sajna nem lehet az F-es szívócsövet sem felaplikálni mert a D-s hengerfejen a port merőleges az F-esen meg ferde ....
szóval ha valaki 1,2 tuningon töri a fejét akkor szerintem F hengerfej jól megturkálva és weber Ict
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19891 Dátum:
2014 Március 08, 07:29:17 »
Én nem tudok elvonatkoztatni az ártól, mert mind a kettő jó.
Úgy mondanám, hogy ha a CSP rudazatot annyiért tudnám megvenni mint amennyiért Narancs vette, akkor azt venném (Mert számít a 10ezer Ft). Ha annyiért tudnám megvenni a CSP rudazatot mint amennyiért a Webshopban van postával, akkor a Csillagét (Mert számít a 10ezer Ft). Ha show motort csinálnék akkor a Csillagét. Egyébként én a nálam készülő motoroknál mindig a Csillagét ajánlom. (Az utóbbi időkben 4 db-ot szereltem fel belőle, CSP-ből 1db-ot.)
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 07, 20:44:23
Engem az érdekelne, hogy:
ha elvonatkoztatunk a postaköltségtől, és attól is, hogy az egyik magyar gyártó terméke, akkor te melyiket választanád?
Amit linkeltem képet, az eladó 9 euróért elküldené nekem.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19890 Dátum:
2014 Március 08, 07:23:55 »
Persze, itt minden egy picit túl van beszélve. Nekem is a gagyi Bugpack csapágyazás nélküli középen fordítós van és tökéletesen működik, jó a szinkron minden fordulaton (Érdemes nem csak alapjáraton, hanem fordulaton is mérni a szinkront. Meglepő, hogy egy-egy rudazatnál hogy elmászik.). De azért nem baj ha itt ezeket a dolgokat kibeszéljük, mert sokszor ugyanannyiba kerül egy gyengébb, vagy bonyolultabban állítható, vagy rondább rudazat mint egy jobb (pl. anno ezer éve én 34ezerért vettem itthon a gagyi rudazatomat, pedig akkoriban még postával is kevesebből megjött volna a rozsdamentes csapágyazott CSP.) És azt se felejtsük el, hogy tök jól működnek a csapágyazás nélküli rudazatok, de én már láttam párat ami túl van 10-20 éven és ovális a furat, kopott a csap. Egy csapágyazott 30 év múlva is tökéletes.
A 13 másodperces motoron meg teljesen mindegy, hogy milyen a rudazat. Az első Bug In-en hökkent meg apu, hogy mi faudi fejeket cserélgetünk a rudazatokon, meg perselyezzük őket, ott meg a 2,3 dupla IDA-s motorok némelyikén úgy lötyögött a rudazat mint a te seggedben a bal kezed, mert állandóan ott pihenteted azt szerelés közben.
Mondtam apunak, hogy mi utcai motorokkal foglalkozunk amikkel néha finoman mennek. A verseny motorok mindig sarkig nyitott pillangókkal futnak, kit érdekel ha lötyög a rudazat, kit érdekel na nem adagolható finoman a gáz, kit érdekel ha nyeklik és feszül a rudazat, kit érdekel ha nehezebb nyomni a gázpedált, kit érdekel ha gyakrabban kell gázbovdent cserélni.
Idézetet írta: tati - 2014 Március 07, 21:38:12
kicsit túlzásba viszitek ezt a rudazat témát! Maresznak tökéletesen működöt a megtákolt kínai keresztrudas, nekem meg a csapágynélküli kis vézna Scat ....
lehet hogy a 13másodperces motoron számít de egyébként meg egy gyári typ3 vagy 4 rudazat egy vicc
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19889 Dátum:
2014 Március 07, 22:22:39 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 07, 21:55:01
az biztos jó meg pontos de úgynéz ki mintha az egyik kezemmel a seggemben tákoltam volna szögvasból meg amit a vasascigók hagytak a suppedli sarkában ....
Ezt már mondtad, azonban élőben minőséginek néz ki és az is, nagyon merev, számos állítási lehetőséggel, rugóval, stb.
180 USD kint és ez a legjobb rudazat véleményem szerint.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19888 Dátum:
2014 Március 07, 21:55:01 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 07, 21:43:25
Igazad van, a gyári typ3 rudazat is elég nyúlbéla, de a geometriája jól van kitalálva.
Pont egyébként oylan autón számít a jó rudazat, amivel városban közlekedsz és finoman használod.
Koppra ki tudja nyitni a fojtószelepeket a szar rudazat is, ha jól van beállítva.
Egyébként a rudazatok rudazata a Gene Berg rudazat. Az keresztrudas és odabasz mindent.
az biztos jó meg pontos de úgynéz ki mintha az egyik kezemmel a seggemben tákoltam volna szögvasból meg amit a vasascigók hagytak a suppedli sarkában ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19887 Dátum:
2014 Március 07, 21:48:13 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 07, 21:43:25
Igazad van, a gyári typ3 rudazat is elég nyúlbéla, de a geometriája jól van kitalálva.
Pont egyébként oylan autón számít a jó rudazat, amivel városban közlekedsz és finoman használod.
Koppra ki tudja nyitni a fojtószelepeket a szar rudazat is, ha jól van beállítva.
Egyébként a rudazatok rudazata a Gene Berg rudazat. Az keresztrudas és odabasz mindent.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19886 Dátum:
2014 Március 07, 21:43:25 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 07, 21:38:12
kicsit túlzásba viszitek ezt a rudazat témát! Maresznak tökéletesen működöt a megtákolt kínai keresztrudas, nekem meg a csapágynélküli kis vézna Scat ....
lehet hogy a 13másodperces motoron számít de egyébként meg egy gyári typ3 vagy 4 rudazat egy vicc
Igazad van, a gyári typ3 rudazat is elég nyúlbéla, de a geometriája jól van kitalálva.
Pont egyébként oylan autón számít a jó rudazat, amivel városban közlekedsz és finoman használod.
Koppra ki tudja nyitni a fojtószelepeket a szar rudazat is, ha jól van beállítva.
Egyébként a rudazatok rudazata a Gene Berg rudazat. Az keresztrudas és odabasz mindent.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19885 Dátum:
2014 Március 07, 21:38:12 »
kicsit túlzásba viszitek ezt a rudazat témát! Maresznak tökéletesen működöt a megtákolt kínai keresztrudas, nekem meg a csapágynélküli kis vézna Scat ....
lehet hogy a 13másodperces motoron számít de egyébként meg egy gyári typ3 vagy 4 rudazat egy vicc
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 07, 21:39:56 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...