www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 14:55:19
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318463 alkalommal)
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20044 Dátum:
2014 Március 24, 19:10:04 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 24, 18:52:34
ha bekerül az új kuplungom akkor bármikor szívesen odaadom egy körre az én 1776-omat neked is meg bárkinek, aki motoron gondolkodik, hogy tudja mire számítson egy ilyen motortól. most sajna gyengusz a kuplung és nem volt lehetőség kivenni a motort, a csomagtartóban figyel az új
En elnek a lehetoseggel, kivancsi vagyok! :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20043 Dátum:
2014 Március 24, 18:52:34 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 24, 17:46:11
Én is totál laikus vagyok tuning témában.
Ha visztont logikusan gondolkodok,akkor az 1.2-es motorokhoz csak 180-as kuplungot raktak.Az 1.6-osokhoz már 200-asat.A nagyobb sulyú busz,pritsche,doka stb-hez,már 215-öset,valószínű valami azért indolkolhatta,ha a gyár így gondolta.A nagy 2000-es,typ4-es motorokhoz,meg ugye ott már a járművek össztömege is nagyobb,meg már 228-ast.Tehát valami összefüggés lehet,a motorok nagysága,jármű tömege,és a kuplung mérete között.Minél nagyobb motor,annál nagyobb kuplung.
De ilyen 1915-ös motorkat,rengetegen használnak sima széria 200-as kuplungokkal.A 215-ös kuplung,inkább csak ilyen saját lelki megnyugvásomra akarom belerakni.Pl Porsche fórumtársanak is volt már pár tuningmotorja (1915-ös is),és mind széria 200-215-ös kuplunggal voltak.
Értem amit Stunt mond,hiszek is neki,de én ilyent akarok.Matroxnak is ilyen 215-ös kuplungja van,azt a motort is a Varázsló építette,valószínű,őt sem tudta lebeszélni róla.
ha bekerül az új kuplungom akkor bármikor szívesen odaadom egy körre az én 1776-omat neked is meg bárkinek, aki motoron gondolkodik, hogy tudja mire számítson egy ilyen motortól. most sajna gyengusz a kuplung és nem volt lehetőség kivenni a motort, a csomagtartóban figyel az új
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20042 Dátum:
2014 Március 24, 17:46:11 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 24, 17:33:36
szerintem varázsló megkérdezte, nem számonkérte, és mivel ez kifejezetten tuning topik, és valószínűleg neked tuning célra kell, talán még jó tanácsot is kaphatsz pro-kontra. én legalábbis hülye vagyok hozzá, ezért kérdeztem is minden cucc beszerzéséről és pár jónak hittről le is mondtam gyorsan.
Én is totál laikus vagyok tuning témában.
Ha visztont logikusan gondolkodok,akkor az 1.2-es motorokhoz csak 180-as kuplungot raktak.Az 1.6-osokhoz már 200-asat.A nagyobb sulyú busz,pritsche,doka stb-hez,már 215-öset,valószínű valami azért indolkolhatta,ha a gyár így gondolta.A nagy 2000-es,typ4-es motorokhoz,meg ugye ott már a járművek össztömege is nagyobb,meg már 228-ast.Tehát valami összefüggés lehet,a motorok nagysága,jármű tömege,és a kuplung mérete között.Minél nagyobb motor,annál nagyobb kuplung.
De ilyen 1915-ös motorkat,rengetegen használnak sima széria 200-as kuplungokkal.A 215-ös kuplung,inkább csak ilyen saját lelki megnyugvásomra akarom belerakni.Pl Porsche fórumtársanak is volt már pár tuningmotorja (1915-ös is),és mind széria 200-215-ös kuplunggal voltak.
Értem amit Stunt mond,hiszek is neki,de én ilyent akarok.Matroxnak is ilyen 215-ös kuplungja van,azt a motort is a Varázsló építette,valószínű,őt sem tudta lebeszélni róla.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20041 Dátum:
2014 Március 24, 17:33:36 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 24, 17:26:42
Ilyen lendkereket keresek és kész,meg kell ezt valakinek is magyaráznom meg indokolnom,hogy miért?!
szerintem varázsló megkérdezte, nem számonkérte, és mivel ez kifejezetten tuning topik, és valószínűleg neked tuning célra kell, talán még jó tanácsot is kaphatsz pro-kontra. én legalábbis hülye vagyok hozzá, ezért kérdeztem is minden cucc beszerzéséről és pár jónak hittről le is mondtam gyorsan.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20040 Dátum:
2014 Március 24, 17:26:42 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 24, 17:21:28
csak itt nem az volt a kérdés, hogy utángyártottat a gyári helyett, hanem két eredeti közül miért a célra kevésbé alkalmasat...
Ilyen lendkereket keresek és kész,meg kell ezt valakinek is magyaráznom meg indokolnom,hogy miért?!
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20039 Dátum:
2014 Március 24, 17:21:28 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 24, 17:17:56
Akkor egy kicsit frissítem az emlékezőtehetséged,meg biztos akadnak itt a fórumon is új emberkék akik szintén nem értik,hogy miért céloztam a taiwani lendkerékre,nem a végletes gondolkodásom miatt,hanem azért mert pont Te voltál az,aki azt beépítette,és be is szívta vele!És erre írtam,hogy én inkább beteszek egy gyári Volkswagen alkatrészt,mint egy ismeretlen noname valamit.
http://oettingertsv.blogspot.hu/2011/02/most-jo-most-jomar-nem-jo.html
"""Aztán a kivétel után látszott, hogy a lendkerék közepe tört ki, szakadt szét és esett le a főtengelyről. Szerencsére a motor megúszta, csak a nagy terhelés miatt volt füst, semmi sem szállt szét. A lendkerék egy
taiwani
öntvény kerék volt, az egyetlen
noname fos
a motorban, meg is adta magát."""
csak itt nem az volt a kérdés, hogy utángyártottat a gyári helyett, hanem két eredeti közül miért a célra kevésbé alkalmasat...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20038 Dátum:
2014 Március 24, 17:17:56 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 24, 15:33:00
A végletes gondolkodásod pedig kezd egy kicsit idegesítő lenni,itt is az után gyártott gagyi kínai és
taiwani
senki sem beszélt
Akkor egy kicsit frissítem az emlékezőtehetséged,meg biztos akadnak itt a fórumon is új emberkék akik szintén nem értik,hogy miért céloztam a taiwani lendkerékre,nem a végletes gondolkodásom miatt,hanem azért mert pont Te voltál az,aki azt beépítette,és be is szívta vele!És erre írtam,hogy én inkább beteszek egy gyári Volkswagen alkatrészt,mint egy ismeretlen noname valamit.
http://oettingertsv.blogspot.hu/2011/02/most-jo-most-jomar-nem-jo.html
"""Aztán a kivétel után látszott, hogy a lendkerék közepe tört ki, szakadt szét és esett le a főtengelyről. Szerencsére a motor megúszta, csak a nagy terhelés miatt volt füst, semmi sem szállt szét. A lendkerék egy
taiwani
öntvény kerék volt, az egyetlen
noname fos
a motorban, meg is adta magát."""
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20037 Dátum:
2014 Március 24, 15:33:00 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 24, 05:28:02
Inkább rakok az autómba egy eredeti,gyári Volkswagen lendkereket,amit nagy tömegekre terveztek,pl busz,teherautók,mint új gagyi kínait vagy taiwanit ami szétdarálódik aztán szétbaszhatja még a motoromat is.
Persze, természetesen azt csinálsz, amit jónak látsz, hiszen a te autód.
Viszont azt hiszem, hogy ha nekem nem is hiszel, esetleg hihetnél a számos TheSamba felhasználónak, akik komolyabb motort építenek, esetleg még _rendszeresen_ versenyeznek is és senki nem foglalkozik 215-ös lendkerékkel, valamint senki nem gyárt már 215-ös lendkereket typ1 motorhoz mert teljességgel felesleges.
Elmondom neked, műszaki oldalról megközelítve, hogy a 215-ös kuplung nem azért van a buszban, mert annyival erősebb, hanem azért, mert azonos erőhöz (nyomaték átvitelhez) kisebb vagy azonos pedálerő szükséges és könnyebb csúsztatni, megindítani a tömeget vele, valamint hosszabb csúsztatásnál, azonos erőt feltételezve az adott hő nagyobb felületen disszipálódik.
A typ1 busz motor nem erősebb, mint a Bogár motorja, önmagában a motor erő nem indokolná az erősebb kuplungot és a 215-ös kuplung nem is biztos, hogy erősebb a szó hagyományos értelmében, tehát enm biztos, hogy nagyobb nyomatékot át tud vinni. De könnyebb működtetni.
A végletes gondolkodásod pedig kezd egy kicsit idegesítő lenni (AF-es autó ócskavas, szemét stb.) itt is az után gyártott gagyi kínai és taiwaniról senki sem beszélt, én konkrétan a jó állapotú gyári 200-asra gondoltam, amire Kennedy kuplungot veszek, ami nem csak erősebb és jobban kiegyensúlyozott mint BÁRMELYIK gyári 40 éves Volkswagen, hanem kenterbe veri a most kapható Valeo, Sachs és kicsit régenbbi F&S szerkezeteket is. Tudom, mert sznte mindegyikből van otthon és mindből építettem már be, nem a levegőbe beszélek.
Ha pedig a 200-as Kennedy Stage1-eshez párosítasz egy Daiken Exedy tárcsát, akár a rugósat, akár a versenyt, az nem összehasonlítható semmilyen 215-össel, mert ahhoz csak gyártatni tudsz egyediben normális tárcsát a tuning motorodhoz.
És még akkor nem beszéltem a Scat CroMo 200 mm-es lendkerékről és nem beszéltünk a 215-ös lendkerék esetleges furatairól és ki fogja 8 furatosra alakítani. Vagy a szuper lendkereked 4 stiftes marad?
Én részemről befejeztem, kíváncsian várom a motorod elkészültét.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20036 Dátum:
2014 Március 24, 15:19:51 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 24, 05:19:02
És te miért raktál ilyen kuplungot kettő autódba is?
Ha jól tudom a Szűr Gabiéba is tettél,meg a 66-os Callookerbe is.
Mert ezt hozták, illetve ez volt rajta vagy ez volt otthon. De nem kerestem soha, és nem is vennék most sem, mert nem tartom ésszerű lépésnek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20035 Dátum:
2014 Március 24, 05:28:02 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 24, 05:19:02
Azért mert az autóm jelenleg automata váltós,és majd át lesz alakítva AT-s hosszúváltósra.Ez hozza magával több alkatrész cseréjét (pedálsor,váltókar,váltórúd,lendkerék,kuplung,indítómotor).
És ha már lendkereket kell szereznem,akkor már veszek 215-öset,ehhez már úgy is van egy jó állapotú szerkezetem.
És te miért raktál ilyen kuplungot kettő autódba is?
Ha jól tudom a Szűr Gabiéba is tettél,meg a 66-os Callookerbe is.
Inkább rakok az autómba egy eredeti,gyári Volkswagen lendkereket,amit nagy tömegekre terveztek,pl busz,teherautók,mint új gagyi kínait vagy taiwanit ami szétdarálódik aztán szétbaszhatja még a motoromat is.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20034 Dátum:
2014 Március 24, 05:19:02 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 23, 23:34:10
Narancs, inkább arról írj minek neked 215-ös über ritka lendkerék?
Azért mert az autóm jelenleg automata váltós,és majd át lesz alakítva AT-s hosszúváltósra.Ez hozza magával több alkatrész cseréjét (pedálsor,váltókar,váltórúd,lendkerék,kuplung,indítómotor).
És ha már lendkereket kell szereznem,akkor már veszek 215-öset,ehhez már úgy is van egy jó állapotú szerkezetem.
És te miért raktál ilyen kuplungot kettő autódba is?
Ha jól tudom a Szűr Gabiéba is tettél,meg a 66-os Callookerbe is.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20033 Dátum:
2014 Március 23, 23:34:10 »
Narancs, inkább arról írj minek neked 215-ös über ritka lendkerék?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20032 Dátum:
2014 Március 23, 23:33:23 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 23, 22:44:04
Most komolyan,hogy ha Te újítanál,restaurálnál,építenél autót,tudnád ennél jobban csinálni?
Mit lehet ezen még fokozni,mit lehet még ennél is jobban csinálni?
Ez alapján tettem a kijelentést,mert szerintem hasonlót lehet csinálni,jobbat nehezen.
Anélkül, hogy bármit is mondanék Matrox autójára, ami biztos szép és jó is lesz, mindenki tudja, hogy mindennél lehet jobbat csinálni, pláne a german style kategóriában.
Ha valamit gyárira restaurálsz, akkor lehet azon rugózni, hogy gyári gyári legyen, vagy jobb (szebb, minőségibb) mint a gyári (mert a gyárban sem fényeztek úgy és utána nem políroztak rá, stb.), de a GS autóknál mindennél van jobb, ha azt vesszük.
Minden autó egy kompromisszum, amit a tulaj hoz meg bizonyos dolgok alapján.
Egyik ebben jobb, másik abban. Ez majdnem mindig pénz kérdés, simán lehet mindennél eggyel jobbat csinálni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20031 Dátum:
2014 Március 23, 22:44:04 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 23, 22:26:51
Pont ezért ne hirdess állást és pozíciókat.
Nem lehet ilyeneket mondani, mert az egyik itt jobb, a másik ott.
Eleve akármit csinálsz egy typ1-es motorral egy gyári 356-os motor nem közelít meg. Erősebb lehet, de jobb soha.
stb. stb.
Most komolyan,hogy ha Te újítanál,restaurálnál,építenél autót,tudnád ennél jobban csinálni?
Mit lehet ezen még fokozni,mit lehet még ennél is jobban csinálni?
Ez alapján tettem a kijelentést,mert szerintem hasonlót lehet csinálni,jobbat nehezen.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20030 Dátum:
2014 Március 23, 22:26:51 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 23, 22:15:31
Tudom melyik autó a Doxa,de amúgy nem ismerem.
Pont ezért ne hirdess állást és pozíciókat.
Nem lehet ilyeneket mondani, mert az egyik itt jobb, a másik ott.
Eleve akármit csinálsz egy typ1-es motorral egy gyári 356-os motor nem közelít meg. Erősebb lehet, de jobb soha.
stb. stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20029 Dátum:
2014 Március 23, 22:15:31 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 23, 21:52:38
Azért Doxáét elég nehéz überelni, azt gondolom.
Tudom melyik autó a Doxa,de amúgy nem ismerem.
A Matroxet igen,itt épülgetett a szemünk előtt,szoktam olvasgatni a blogját is.Ennél már nem nagyon lehet szebben,jobban csinálni,hiszen amit lehetett kicserélt,minden új,minden apróság kézbevéve...Plusz a rengeteg Porsche cucc.
TBK001
Hozzászólások: 29077
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20028 Dátum:
2014 Március 23, 22:10:07 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 23, 21:52:38
Azért Doxáét elég nehéz überelni, azt gondolom.
Az övével mi van? Nagyon régen láttam már...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20027 Dátum:
2014 Március 23, 21:52:38 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 22, 07:11:32
Ez mennyire szép és jó autó,beszarás!!
Ez 03-asban országos Top lesz!
Azért Doxáét elég nehéz überelni, azt gondolom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20026 Dátum:
2014 Március 22, 07:11:32 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Március 21, 18:20:11
Nagyon rámentem a dolgokra
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ez mennyire szép és jó autó,beszarás!!
Ez 03-asban országos Top lesz!
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 22, 07:27:54 írta Narancs
»
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20025 Dátum:
2014 Március 21, 19:17:45 »
Idézetet írta: Trau - 2014 Március 21, 13:55:37
Napsugarast!
Nu, ez érdekes lesz:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/03/21/magyar_vagy_tuningolsz_megszivatnak/
"Állítólag állampolgári bejelentés miatt ellenőrzi a kiállításra érkező autókat a Budapesti Rendőr-főkapitányság és a Budapesti Kormányhivatal közlekedési felügyelősége, hogy kiszűrjék az engedély nélküli átépítéseket. Ne legyünk szemellenzősek, ezekből bőven lesz a napokban a kiállítás környékén, nem is hinnék, mi minden számít engedélyköteles átépítésnek. Az autók egy része tréleren, akár külföldről érkezik, és tényleg csak azért, hogy megmutassák a közönségnek. A többi viszont a saját kerekein. Velük lehet gond."
Kommentek között vannak gyöngyszemek:
"Ja, a Porsche fékes bogár simán lehet életveszélyes, Karotta már írt is erről a Hangyász esetében."
ez mi is volt?
wörthben is megszopatták suhanórozsda zsoltit.
ez úgy látszik, egyetemleges.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20024 Dátum:
2014 Március 21, 18:20:11 »
Nagyon rámentem a dolgokra
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Trau
Hozzászólások: 321
A firkász
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20023 Dátum:
2014 Március 21, 13:55:37 »
Napsugarast!
Nu, ez érdekes lesz:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/03/21/magyar_vagy_tuningolsz_megszivatnak/
"Állítólag állampolgári bejelentés miatt ellenőrzi a kiállításra érkező autókat a Budapesti Rendőr-főkapitányság és a Budapesti Kormányhivatal közlekedési felügyelősége, hogy kiszűrjék az engedély nélküli átépítéseket. Ne legyünk szemellenzősek, ezekből bőven lesz a napokban a kiállítás környékén, nem is hinnék, mi minden számít engedélyköteles átépítésnek. Az autók egy része tréleren, akár külföldről érkezik, és tényleg csak azért, hogy megmutassák a közönségnek. A többi viszont a saját kerekein. Velük lehet gond."
Kommentek között vannak gyöngyszemek:
"Ja, a Porsche fékes bogár simán lehet életveszélyes, Karotta már írt is erről a Hangyász esetében."
ez mi is volt?
Üdv!
Trau
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20022 Dátum:
2014 Március 20, 22:58:35 »
na ma 5. nekirugaszkodásra sikerült ebbe a kotvány 60éves bánatba megszüntetni a benzinszivárgást ! hiába csereberéltem a tömítéseket ott folyt ahol nem is kéne benzinnek lennie
majd miután beállítottam az úszószintet már csak fél centit nem stimmelt a benzinszint de gyártottam egy olyan úszótengelyt amin nem lóg fél centit az úszó
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20021 Dátum:
2014 Március 20, 06:10:20 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Március 19, 21:49:03
Valaki kiette belőle a szenet. Biztos akut gasztroenterális tünetei voltak
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20020 Dátum:
2014 Március 19, 21:49:03 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 19, 20:31:52
láttam olyat ami szétesett, tök üres doboz
vettem utángyártottat ami szintén szétesett mire megérkezett ,az is üres
Valaki kiette belőle a szenet. Biztos akut gasztroenterális tünetei voltak
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20019 Dátum:
2014 Március 19, 21:05:07 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 19, 20:31:52
láttam olyat ami szétesett, tök üres doboz
vettem utángyártottat ami szintén szétesett mire megérkezett ,az is üres
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20018 Dátum:
2014 Március 19, 20:31:52 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Március 19, 19:56:10
Aktívszénszűrő. Angol oldalakon evaporation canister vagy charcoal canister néven szerepel.
láttam olyat ami szétesett, tök üres doboz
vettem utángyártottat ami szintén szétesett mire megérkezett ,az is üres
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20017 Dátum:
2014 Március 19, 20:30:19 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Március 19, 20:11:29
A tankszellőzést oldják meg így, környezettudatosan a benzingőzt belevezetik a légszűrőbe, onnan a karbiba. Szokott lenni a jobb hátsó sárvédő alatt is néha. 72 utáni USA Ghiákon kettő van, 1 a csomagtérben, 1 a motorházban.
én is így láttam...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20016 Dátum:
2014 Március 19, 20:11:29 »
Idézetet írta: abes - 2014 Március 19, 20:01:57
Szagtalanító.
A tankszellőzést oldják meg így, környezettudatosan a benzingőzt belevezetik a légszűrőbe, onnan a karbiba. Szokott lenni a jobb hátsó sárvédő alatt is néha. 72 utáni USA Ghiákon kettő van, 1 a csomagtérben, 1 a motorházban.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
abes
Hozzászólások: 14975
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20015 Dátum:
2014 Március 19, 20:01:57 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Március 19, 19:56:10
Aktívszénszűrő. Angol oldalakon evaporation canister vagy charcoal canister néven szerepel.
Szagtalanító.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20014 Dátum:
2014 Március 19, 19:56:10 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 19, 19:38:33
akkor mi a tök van fent? megnézem faterén
Aktívszénszűrő. Angol oldalakon evaporation canister vagy charcoal canister néven szerepel.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
BlackPsenior
Hozzászólások: 19077
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20013 Dátum:
2014 Március 19, 19:52:15 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 19, 19:38:33
akkor mi a tök van fent? megnézem faterén
valami szénszűrő... a punepa tényleg a képen látható helyen van.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20012 Dátum:
2014 Március 19, 19:38:33 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 19, 16:45:01
illetve a tank alatt a főfékhenger tükörképének helyén jobb oldalt
akkor mi a tök van fent? megnézem faterén
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20011 Dátum:
2014 Március 19, 17:21:18 »
Idézetet írta: Louy - 2014 Március 19, 17:18:17
Akkor ez gyári pumpa, gyári megoldás? (nem láttam még injektorost)
<beszúrt kép törölve>
teljesen
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20010 Dátum:
2014 Március 19, 17:18:17 »
Akkor ez gyári pumpa, gyári megoldás? (nem láttam még injektorost)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20009 Dátum:
2014 Március 19, 16:45:01 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 19, 16:18:31
injektoros mexikóakban gyárilag a jobb első kerék fölötti résznél van
illetve a tank alatt a főfékhenger tükörképének helyén jobb oldalt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Pierburg AC
«
Hozzászólás #20008 Dátum:
2014 Március 19, 16:18:31 »
Idézetet írta: Louy - 2014 Március 19, 13:31:06
Lehet -e valami negatívuma annak, ha a csomagtérbe (a pótkerék zseb fölötti mélyedésbe (régen az ablakmosó- és fékolajtartály helye volt)) rögzítjük az elektromos AC-t?
Kinek hol van, ki hová rakná?
injektoros mexikóakban gyárilag a jobb első kerék fölötti résznél van
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Pierburg AC
«
Hozzászólás #20007 Dátum:
2014 Március 19, 13:31:06 »
Lehet -e valami negatívuma annak, ha a csomagtérbe (a pótkerék zseb fölötti mélyedésbe (régen az ablakmosó- és fékolajtartály helye volt)) rögzítjük az elektromos AC-t?
Kinek hol van, ki hová rakná?
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20006 Dátum:
2014 Március 18, 22:12:15 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 18, 22:08:09
Egy mágnes hajtja a mutatót,tulajdonképpen egy másgneses erőtér viszi a rugó ellenében. Pontosabb tud lenni, ha nagyobbak az erők, pl. nem befolyásolja, hogy a mutató felfelé megy vagy lefelé. Nagyon kis rugóról beszélünk.
Ha a mutatót arréb teszed, akkor a rugó karakterisztikája tökéletesen azonos marad, csak picit jobban meg lesz feszítve, így hasonlatos, mint amikor még új volt. Most is lesz pár % eltérés, de állandó és ügyesen ki lehet minimalizálni. Az érdekes az, hogy ez a %-os eltérés kisebb lesz, de persze valami marad.
Ha viszont a rugót kezded úgy feszíteni, hogy vagy meggörbíted a befogott végét, vagy az első fajta 160-as órás van és kis csavarral tudod feszíteni akkor nekem az a tapasztalatom, hogy a rugó úgy változik, hogy a százalékban kifejezhető csalás nem lesz azonos a teljes mérési tartományban. 2 db ilyen órám van.
Lehet, hogy pár magyarázattal tévedek, de a tapasztalatom ez.
koszi, ki fogom probalni
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20005 Dátum:
2014 Március 18, 22:08:09 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 18, 20:35:55
jah, értem. viszont azt nem, hogyha alapállásban arrébb rakom a mutatót, akkor mitől lesz pontos mindenhol, ha előtte nem egyformán csalt különböző tempóknál?
Egy mágnes hajtja a mutatót,tulajdonképpen egy másgneses erőtér viszi a rugó ellenében. Pontosabb tud lenni, ha nagyobbak az erők, pl. nem befolyásolja, hogy a mutató felfelé megy vagy lefelé. Nagyon kis rugóról beszélünk.
Ha a mutatót arréb teszed, akkor a rugó karakterisztikája tökéletesen azonos marad, csak picit jobban meg lesz feszítve, így hasonlatos, mint amikor még új volt. Most is lesz pár % eltérés, de állandó és ügyesen ki lehet minimalizálni. Az érdekes az, hogy ez a %-os eltérés kisebb lesz, de persze valami marad.
Ha viszont a rugót kezded úgy feszíteni, hogy vagy meggörbíted a befogott végét, vagy az első fajta 160-as órás van és kis csavarral tudod feszíteni akkor nekem az a tapasztalatom, hogy a rugó úgy változik, hogy a százalékban kifejezhető csalás nem lesz azonos a teljes mérési tartományban. 2 db ilyen órám van.
Lehet, hogy pár magyarázattal tévedek, de a tapasztalatom ez.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...