www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 14:39:07
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318434 alkalommal)
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20124 Dátum:
2014 április 03, 09:54:40 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 április 03, 09:29:12
...nem lesz szar, nehezen vezethető autó a Bogárból ezzel a futómű és fékösszeállítással?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20123 Dátum:
2014 április 03, 09:52:05 »
Azzal talán nem lesz gond. De ha egy kátyú megüti ezt a tömeget.... Igaz ez meg nem fog előfordulni
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2014 április 03, 09:34:19
én inkább az adagolhatoság miatt agodnék.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20122 Dátum:
2014 április 03, 09:34:19 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 április 03, 09:29:12
Csak laikusként kérdezem, hogy az a hatalmas plusz súly, ami terheli a nem kifejezetten erre méretezett futómű alkatrészeket, az nem fogja negatív irányban befolyásolni az autó vezethetőségét?
Körülírás helyett leírom inkább röviden: nem lesz szar, nehezen vezethető autó a Bogárból ezzel a futómű és fékösszeállítással?
én inkább az adagolhatoság miatt agodnék.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20121 Dátum:
2014 április 03, 09:29:12 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 április 02, 22:31:20
Akkor nagy malacom volt!
Csak laikusként kérdezem, hogy az a hatalmas plusz súly, ami terheli a nem kifejezetten erre méretezett futómű alkatrészeket, az nem fogja negatív irányban befolyásolni az autó vezethetőségét?
Körülírás helyett leírom inkább röviden: nem lesz szar, nehezen vezethető autó a Bogárból ezzel a futómű és fékösszeállítással?
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20120 Dátum:
2014 április 03, 07:47:25 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 április 02, 21:58:53
Ezek után böngészve,meg azt hozza,hogy 330x34-es tárcsák ezek.
Szent Isten!
Eddig csak STI alatt láttam 330-as féket, beszuszakolva 17" alá...és olyat fog a másfél tonnás autón, hogy a szemed kiszakad. Ez valami brutális lesz a Bogáron!
Mikor leszel már kész vele?
ÉN nagyon kíváncsi vagyok már rá.
Hajráhajrá!
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20119 Dátum:
2014 április 02, 22:37:42 »
Idézetet írta: Louy - 2014 április 02, 22:13:43
Szia!
Történetesen hozzám közel van egy rugó bolt. Ha tudsz mondani kb. méretet, meg tudom kérdezni a lehetőségeket...
rugobolt.hu/shop_contact.php
De a webshopban is szét lehet nézni...
kössz már böngészem
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20118 Dátum:
2014 április 02, 22:31:20 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 április 02, 22:23:25
a legnagyobb, ami elfer 17" ala
Akkor nagy malacom volt!
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20117 Dátum:
2014 április 02, 22:23:25 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 április 02, 21:58:53
Ezek után böngészve,meg azt hozza,hogy 330x34-es tárcsák ezek.
a legnagyobb, ami elfer 17" ala
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20116 Dátum:
2014 április 02, 22:13:43 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 április 02, 22:07:38
sziasztok,
olyat kérdezék, h lenne vkinek ötlete milyen rúgval válthatnám ki a gyárit (gyéri bogár van fenn mert ami a Holley-val jött még gyengébb volt)- hol lehetne beszerezni, cseréltetek e már?
A jelenség a következő amióta benn van a kocsiban és rajta a bowden nem megy viszza 100%-ban alapállásba hiányzik kb 2-3 mm illetve motorfék is elég gyenge.... ( bowden új..gázpedál Sem szorul bár az ottani rugó nem a legerősebb
Köszönöm előre is
Szia!
Történetesen hozzám közel van egy rugó bolt. Ha tudsz mondani kb. méretet, meg tudom kérdezni a lehetőségeket...
rugobolt.hu/shop_contact.php
De a webshopban is szét lehet nézni...
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20115 Dátum:
2014 április 02, 22:07:38 »
sziasztok,
olyat kérdezék, h lenne vkinek ötlete milyen rúgval válthatnám ki a gyárit (gyéri bogár van fenn mert ami a Holley-val jött még gyengébb volt)- hol lehetne beszerezni, cseréltetek e már?
A jelenség a következő amióta benn van a kocsiban és rajta a bowden nem megy viszza 100%-ban alapállásba hiányzik kb 2-3 mm illetve motorfék is elég gyenge.... ( bowden új..gázpedál Sem szorul bár az ottani rugó nem a legerősebb
Köszönöm előre is
[a csatolmányt egy admin törölte]
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20114 Dátum:
2014 április 02, 21:58:53 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 12, 17:26:39
naaagy
318x28 az eleje és 300x24 a hátulja, ha minden igaz.
Az utolsót írom fék témában,mert megint mindjárt leoltanak.
A matrica szerinti rövidítés megfejtése,logikusan gondolkodva,meg persze eleve ismerve,hogy mihez tartozik, ""997 C4S VR""
= Porsche 911 ""997 Carrera 4S Vorderachse""
Ezek után böngészve,meg azt hozza,hogy 330x34-es tárcsák ezek.
http://www.rexbo.de/bosch/bremsscheibe-986479579?c=100032&at=34375
[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20113 Dátum:
2014 április 01, 16:37:49 »
Idézetet írta: Bill - 2014 április 01, 13:22:40
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20112 Dátum:
2014 április 01, 13:22:40 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 április 01, 10:41:36
..., nem jó 5-6 fokban szerelni.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20111 Dátum:
2014 április 01, 10:41:36 »
Az lesz, megnézem, hogy spriccel-e. :-)
A jövő héten megyünk haza, lehet, hogy meghagyom májusra. Akkor már sokkal melegebb van, nem jó 5-6 fokban szerelni.
Idézetet írta: fecszso - 2014 április 01, 10:37:52
Gyorsítórendszer?
fecszso
Hozzászólások: 1916
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20110 Dátum:
2014 április 01, 10:37:52 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 április 01, 10:14:49
Nekem is szarakodik megint a karbi. Most a változatosság kedvéért alul van erő, felül csak hörgés. Tehát kis gázzal szépen gyorsul, kicsit jobban megnyomom, de nem jön a több erő, csak hörgés. A keverőcsöveket, fúvókákat már kiszedtem, kitakarítottam.
Gyorsítórendszer?
VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20109 Dátum:
2014 április 01, 10:26:14 »
Igen, köszi a linket!
Tudom, hogy ezek nem olcsó dolgok és annak is örülni kell, ha képen láthatok ilyesmit, de kicsit sokallom a 800eFt-os árat egy hiányos szettért, amire még garancia sincs...
Olvasgattam, hogy van egy belga ember, aki garanciával ad komplett felújított rendszereket 1,5M körül. Dobozban jön, csak csavarozol, egy délelőtt alatt kényelmesen felrakod és örülsz.
Idézetet írta: StumRobi - 2014 április 01, 10:18:07
Stone Te kerestöl vmi ilyesmit:
http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/original-judson-kompressor-fuer-vw-82150218?adId=82150218
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20108 Dátum:
2014 április 01, 10:18:07 »
Stone Te kerestöl vmi ilyesmit:
http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/original-judson-kompressor-fuer-vw-82150218?adId=82150218
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20107 Dátum:
2014 április 01, 10:14:49 »
Nekem is szarakodik megint a karbi. Most a változatosság kedvéért alul van erő, felül csak hörgés. Tehát kis gázzal szépen gyorsul, kicsit jobban megnyomom, de nem jön a több erő, csak hörgés. A keverőcsöveket, fúvókákat már kiszedtem, kitakarítottam.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20106 Dátum:
2014 Március 31, 21:18:02 »
Idézetet írta: callook - 2014 Március 31, 20:58:48
Erre tippelek. Nagyon sokat pucoltam, és járatás után is kellett csinálnom egy tisztítást, mert a használattal jött elő még anyag
nem baj, legalább tanulok valamit a szétszedéssel, összerakással
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20105 Dátum:
2014 Március 31, 20:58:48 »
Erre tippelek. Nagyon sokat pucoltam, és járatás után is kellett csinálnom egy tisztítást, mert a használattal jött elő még anyag
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 31, 20:47:24
bár gondolom nincs kizárva, hogy a karbiban volt valami piszok, ami levált és az szopat apró darabokban
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20104 Dátum:
2014 Március 31, 20:56:51 »
Általában rendben van, csak a szemölcs sérül. Szerintem menthető lesz.
Idézetet írta: Balage - 2014 Március 31, 20:23:16
Akkor kifúrom a vezetőt és kiderül.
Kár lenne érte mert nem repedt a hengerfej, annak ellenére, hogy egy durván melegedő motorról van.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20103 Dátum:
2014 Március 31, 20:47:24 »
Idézetet írta: callook - 2014 Március 31, 20:43:47
A jó szinkron fontos, de azért annyira nem nagy ördöngösség mint azt sokan hiszik. (Igazándiból ha minden rendelkezésre áll, akkor a szinkron beállítása kb. 5 perc, míg íz alapjárati CO beállítása fél óra-óra, a fúvókázás meg a több nap kategória.) Nekem pl. amikor St. Tropez-nál behalt az elektronikus gyújtásom és átalakítottam azt megszakítósra, akkor nem vettem észre azt, hogy a felszerelt megszakító kivezetését eléri a gázrudazat 3/4 gáznál. A dolog eredménye az lett, hogy 50km után kidörzsölte a rudazat a vezetéket, így ha nagyobb gázt nyomtam, akkor testelt és leállt a motor. Szétszedtem hát a rudazatot és átvariáltam úgy, hogy elférjen. Természetesen így elment a szinkron. Fogtam mindkét karbi állítócsavarját, addig tekertem őket, míg épp eltávolodtak a karoktól, majd mindkét oldalon betekertem ugyanannyi fordulatra, de annyira, hogy biztos legyen alapjárat. Beindítottam a motort, majd mindkét oldalon egyenletesen addig tekertem vissza az állítócsavarokon amíg jó nem lett az alapjárat. Ezután akasztottam csak fel a rudazat karjait a karbikra, de úgy, hogy azokat finoman hozzáállítottam a karbik gázkar állásához. Utána amikor hazaértem, megmértem a szinkront és tökéletes volt az útszéli műszer nélküli szinkron.
Az általad leírt tünetek (főleg, hogy szórványosan lépnek fel), egyértelműen karbi dugulás, esetleg rossz előgyújtás szabályozás. Mivel múltkor magától szűnt meg, lazán lehet, hogy valami piszok van a karbidban, ami simán csak elmozdult, elvándorolt. Lehet megérne a dolog egy karbi fedél és fúvóka kiszerelést (nem csak fő, hanem alapjárati is), aztán egy karbi tisztítást féktisztítóval és kompresszorral. Szerintem minden bajod megoldódna. Ha nem, akkor lehet tovább menni.
én bedobtam a tesztert a kocsiba, sosem lehet tudni
jaja, hétvégén ez következik, meg szűrőt is lehet, hogy kicserélem, bár gondolom nincs kizárva, hogy a karbiban volt valami piszok, ami levált és az szopat apró darabokban
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20102 Dátum:
2014 Március 31, 20:43:47 »
A jó szinkron fontos, de azért annyira nem nagy ördöngösség mint azt sokan hiszik. (Igazándiból ha minden rendelkezésre áll, akkor a szinkron beállítása kb. 5 perc, míg íz alapjárati CO beállítása fél óra-óra, a fúvókázás meg a több nap kategória.) Nekem pl. amikor St. Tropez-nál behalt az elektronikus gyújtásom és átalakítottam azt megszakítósra, akkor nem vettem észre azt, hogy a felszerelt megszakító kivezetését eléri a gázrudazat 3/4 gáznál. A dolog eredménye az lett, hogy 50km után kidörzsölte a rudazat a vezetéket, így ha nagyobb gázt nyomtam, akkor testelt és leállt a motor. Szétszedtem hát a rudazatot és átvariáltam úgy, hogy elférjen. Természetesen így elment a szinkron. Fogtam mindkét karbi állítócsavarját, addig tekertem őket, míg épp eltávolodtak a karoktól, majd mindkét oldalon betekertem ugyanannyi fordulatra, de annyira, hogy biztos legyen alapjárat. Beindítottam a motort, majd mindkét oldalon egyenletesen addig tekertem vissza az állítócsavarokon amíg jó nem lett az alapjárat. Ezután akasztottam csak fel a rudazat karjait a karbikra, de úgy, hogy azokat finoman hozzáállítottam a karbik gázkar állásához. Utána amikor hazaértem, megmértem a szinkront és tökéletes volt az útszéli műszer nélküli szinkron.
Az általad leírt tünetek (főleg, hogy szórványosan lépnek fel), egyértelműen karbi dugulás, esetleg rossz előgyújtás szabályozás. Mivel múltkor magától szűnt meg, lazán lehet, hogy valami piszok van a karbidban, ami simán csak elmozdult, elvándorolt. Lehet megérne a dolog egy karbi fedél és fúvóka kiszerelést (nem csak fő, hanem alapjárati is), aztán egy karbi tisztítást féktisztítóval és kompresszorral. Szerintem minden bajod megoldódna. Ha nem, akkor lehet tovább menni.
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 31, 20:19:11
jah, nekem is pont ráment, de féltem, hogy nem lesz elég precíz. neten láttam hozzá kis tölcsért, de csak képen. a tütőm sajna nem jó a karbira (vennék 36-osra valót).
ja amúgy megint előjött a dugulás, ha tényleg az
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20101 Dátum:
2014 Március 31, 20:23:16 »
Akkor kifúrom a vezetőt és kiderül.
Kár lenne érte mert nem repedt a hengerfej, annak ellenére, hogy egy durván melegedő motorról van.
Idézetet írta: callook - 2014 Március 31, 19:51:56
Itt valaki elszúrta a szelepvezető cseréjét. Ha csak a szemölcs, illetve annak egy része tört le, ahogy a képen is látszik, akkor nincs gáz (szerintem ez a helyzet). Ha a vezető mentén megrepedt hosszában, akkor Tati csinál belőle dísztárgyat.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20100 Dátum:
2014 Március 31, 20:19:11 »
Idézetet írta: callook - 2014 Március 31, 20:15:27
Én az enyémet még épp rá tudom illeszteni a 36-os torokra úgy, hogy tömítsen, de valóban határeset. Én fel szoktam csavarozni mindkét oldalra 1-1 tütét, abba még szépen, nagy felületen illeszkedik is. Illetve apu anno, még a Stone által belinkelt teszterhez csinált egy csövet (negvenegynehány mm átmérőjűt), aminek az alján tömítő szivacs van. Ezt lehet használni mindkét teszterhez.
jah, nekem is pont ráment, de féltem, hogy nem lesz elég precíz. neten láttam hozzá kis tölcsért, de csak képen. a tütőm sajna nem jó a karbira (vennék 36-osra valót).
ja amúgy megint előjött a dugulás, ha tényleg az
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20099 Dátum:
2014 Március 31, 20:15:27 »
Én az enyémet még épp rá tudom illeszteni a 36-os torokra úgy, hogy tömítsen, de valóban határeset. Én fel szoktam csavarozni mindkét oldalra 1-1 tütét, abba még szépen, nagy felületen illeszkedik is. Illetve apu anno, még a Stone által belinkelt teszterhez csinált egy csövet (negvenegynehány mm átmérőjűt), aminek az alján tömítő szivacs van. Ezt lehet használni mindkét teszterhez.
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 31, 20:01:16
a gyári tölcsér viszont túl nagy a 36-os karbihoz, kisebbet hol lehet kapni hozzá?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20098 Dátum:
2014 Március 31, 20:01:16 »
Idézetet írta: callook - 2014 Március 31, 19:48:54
2 dologtól függ:
1. Hogy van-e kialakítva szinkronizáláshoz csonk. (Weberen és Dellorton van)
2. Hogy a csonkok hozzáférhetőek-e. (Webernél, Dellortonán szívócsőtől és motorszigeteléstől függően gyakran nem férni hozzá ezekhez a csonkokhoz.)
Én továbbra is azt ajánlom amit belinkeltem. Az az a teszter, ami már bőven elégséges, kellően pontos, könnyen kezelhető, használható sok karbihoz.
a gyári tölcsér viszont túl nagy a 36-os karbihoz, kisebbet hol lehet kapni hozzá?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20097 Dátum:
2014 Március 31, 19:51:56 »
Itt valaki elszúrta a szelepvezető cseréjét. Ha csak a szemölcs, illetve annak egy része tört le, ahogy a képen is látszik, akkor nincs gáz (szerintem ez a helyzet). Ha a vezető mentén megrepedt hosszában, akkor Tati csinál belőle dísztárgyat.
Idézetet írta: Balage - 2014 Március 29, 21:21:44
Ezt lehet javítani vagy mehet újrahasznosulni?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20096 Dátum:
2014 Március 31, 19:48:54 »
2 dologtól függ:
1. Hogy van-e kialakítva szinkronizáláshoz csonk. (Weberen és Dellorton van)
2. Hogy a csonkok hozzáférhetőek-e. (Webernél, Dellortonán szívócsőtől és motorszigeteléstől függően gyakran nem férni hozzá ezekhez a csonkokhoz.)
Én továbbra is azt ajánlom amit belinkeltem. Az az a teszter, ami már bőven elégséges, kellően pontos, könnyen kezelhető, használható sok karbihoz.
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 31, 16:19:20
És ez használható Bogárhoz is?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20095 Dátum:
2014 Március 31, 16:19:20 »
Idézetet írta: callook - 2014 Március 31, 11:36:06
Ha régi gyártmányt vásárolsz, akkor jó. Az újak nagyon gagyik ebből a kivitelből (Sorjás a kis lebegő golyó benne, nem állítható jól a kúp a tetején, falsot szív, stb.)
És ez használható Bogárhoz is?
[a csatolmányt egy admin törölte]
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20094 Dátum:
2014 Március 31, 16:06:38 »
Idézetet írta: callook - 2014 Március 31, 12:28:29
Csak ez ki tudja, hogy mi?! 218 kuplung nem volt, csak 215 typ1 és typ4 motoron, illetve 228 a typ4 motoron. Ha 215 vagy 228 typ4 szett, akkor az typ1 motoron nem használható. (És azt írják, hogy Fa. Klaus, akik elég keményen utaztak/utaznak typ4-ben.)
Nekem nem kell ilyen, csak Narancs volt eléggé rápörögve erre a témára.
Gondoltam belinkelem neki, aztán ha esetleg érdekli, akkor lelevelezi az eladóval.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20093 Dátum:
2014 Március 31, 12:28:29 »
Csak ez ki tudja, hogy mi?! 218 kuplung nem volt, csak 215 typ1 és typ4 motoron, illetve 228 a typ4 motoron. Ha 215 vagy 228 typ4 szett, akkor az typ1 motoron nem használható. (És azt írják, hogy Fa. Klaus, akik elég keményen utaztak/utaznak typ4-ben.)
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 27, 23:13:10
Itt van egy komplett szett:
http://www.ebay.de/itm/Schwungscheibe-218mm-neue-Kupplung-neu-gewuchtet-von-Fa-KLAUS-f-VW-Kafer-/111311839834?pt=DE_Autoteile&hash=item19eab3e25a#ht_22wt_993
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20092 Dátum:
2014 Március 31, 11:36:06 »
Ha régi gyártmányt vásárolsz, akkor jó. Az újak nagyon gagyik ebből a kivitelből (Sorjás a kis lebegő golyó benne, nem állítható jól a kúp a tetején, falsot szív, stb.)
Én ezt jobban szeretem, ezt ajánlom:
http://bolthely.hu/bpracing/id/00057_Szinkronteszter
Ez szépen csillapít, nem ugrál, pontosan leolvasható. Mivel szépen be van skálázva, ezért idővel azt is észleled, hogy ha a szinkronon kívül egyéb probléma van (pl. ha normál alapjárat esetén 10 feletti értéket olvasol le, akkor szorul a motor, rossz az előgyújtás, stb.)
Idézetet írta: stonemen - 2014 Március 29, 14:51:36
Ez jó cucc?
http://www.tradera.com/item/343434/204579930/uni-syn-forgasare-synchronizer-for-porsche-356-solex
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20091 Dátum:
2014 Március 30, 18:12:46 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 30, 18:10:11
Megmértem,a nyereg darabja pontosan 4.90 kg.
A tárcsa darabja pedig 11.20 kg.
Koszi!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20090 Dátum:
2014 Március 30, 18:10:11 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 30, 17:45:27
Ha van kedved, merd mar le legyszi! En anno egy alfa 4 dugos brembojat mertem, olyan 4,5 kg / nyeregre emlekszem..kivancsi lennek ahhoz kepest. A tarcsarol nem is beszelve... Kell +10 LE csak a fekekhez
Megmértem,a nyereg darabja pontosan 4.90 kg.
A tárcsa darabja pedig 11.20 kg.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20089 Dátum:
2014 Március 30, 17:50:05 »
Idézetet írta: elitebubu - 2014 Március 30, 11:21:34
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20088 Dátum:
2014 Március 30, 17:45:27 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 30, 04:14:42
Ma hoztam haza,az új,hatdugattyús,Porsche 911 997 Carrera 4s fékeket.Olyan baszott nehéz,hogy alig bírtam el,a kocsihoz pl ilyen kétkerekű,un molnártalicskán toltam ki.
Mikor hozta a postás,a főnökömék nem voltak otthon,a szomszéd vette át a csomagot.Később mikor megjöttek,a főnökasszonyom meg a lánya ketten hozták át a dobozt a szomszédjuktól,mert egyedül egyik sem bírta el!
Az előbb,mikor itthon kibontottam,akkor meg én csodálkoztam és gondolkodtam el!
Mind fizikális méreteiben,mind nagyságában,mind súlyában,anyagában,tényleg akkora brutális,lóbaszó egy valami,hogy inkább gondolnám valami páncélosról leeső alkatrésznek,mint fékeknek.
Bogárhoz ez olyan,mint verébre ágyúval lőni.Nem baj,a vantól nem kell féni.A nincs neccesebb!
Ha van kedved, merd mar le legyszi! En anno egy alfa 4 dugos brembojat mertem, olyan 4,5 kg / nyeregre emlekszem..kivancsi lennek ahhoz kepest. A tarcsarol nem is beszelve... Kell +10 LE csak a fekekhez
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
elitebubu
Hozzászólások: 597
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20087 Dátum:
2014 Március 30, 13:21:11 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 30, 11:59:28
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 30, 13:31:41 írta elitebubu
»
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20086 Dátum:
2014 Március 30, 11:59:28 »
Idézetet írta: elitebubu - 2014 Március 30, 11:21:34
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
elitebubu
Hozzászólások: 597
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20085 Dátum:
2014 Március 30, 11:21:34 »
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...