www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 15:00:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3318474 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20124 Dátum: 2014 április 03, 09:54:40 »

...nem lesz szar, nehezen vezethető autó a Bogárból ezzel a futómű és fékösszeállítással?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20123 Dátum: 2014 április 03, 09:52:05 »

Azzal talán nem lesz gond. De ha egy kátyú megüti ezt a tömeget....  Igaz ez meg nem fog előfordulni Smiley

én inkább az adagolhatoság miatt agodnék.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #20122 Dátum: 2014 április 03, 09:34:19 »

Csak laikusként kérdezem, hogy az a hatalmas plusz súly, ami terheli a nem kifejezetten erre méretezett futómű alkatrészeket, az nem fogja negatív irányban befolyásolni az autó vezethetőségét?
Körülírás helyett leírom inkább röviden: nem lesz szar, nehezen vezethető autó a Bogárból ezzel a futómű és fékösszeállítással?
én inkább az adagolhatoság miatt agodnék.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20121 Dátum: 2014 április 03, 09:29:12 »

Akkor nagy malacom volt! Wink

Csak laikusként kérdezem, hogy az a hatalmas plusz súly, ami terheli a nem kifejezetten erre méretezett futómű alkatrészeket, az nem fogja negatív irányban befolyásolni az autó vezethetőségét?
Körülírás helyett leírom inkább röviden: nem lesz szar, nehezen vezethető autó a Bogárból ezzel a futómű és fékösszeállítással?
Lazlow
« Hozzászólás #20120 Dátum: 2014 április 03, 07:47:25 »

Ezek után böngészve,meg azt hozza,hogy 330x34-es tárcsák ezek.

Szent Isten!  Shocked Shocked
Eddig csak STI alatt láttam 330-as féket, beszuszakolva 17" alá...és olyat fog a másfél tonnás autón, hogy a szemed kiszakad. Ez valami brutális lesz a Bogáron!  Grin
Mikor leszel már kész vele? Cheesy  ÉN nagyon kíváncsi vagyok már rá.SmileySmiley

Hajráhajrá! SmileySmiley
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20119 Dátum: 2014 április 02, 22:37:42 »

Szia!
Történetesen hozzám közel van egy rugó bolt. Ha tudsz mondani kb. méretet, meg tudom kérdezni a lehetőségeket...
rugobolt.hu/shop_contact.php
De a webshopban is szét lehet nézni...

kössz már böngészem Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20118 Dátum: 2014 április 02, 22:31:20 »

Shocked a legnagyobb, ami elfer 17" ala
Akkor nagy malacom volt! Wink
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20117 Dátum: 2014 április 02, 22:23:25 »

Ezek után böngészve,meg azt hozza,hogy 330x34-es tárcsák ezek.
Shocked a legnagyobb, ami elfer 17" ala

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #20116 Dátum: 2014 április 02, 22:13:43 »

sziasztok,

olyat kérdezék, h lenne vkinek ötlete milyen rúgval válthatnám ki a gyárit (gyéri bogár van fenn mert ami a Holley-val jött még gyengébb volt)- hol lehetne beszerezni, cseréltetek e már?

A jelenség a következő amióta benn van a kocsiban és rajta  a bowden nem megy viszza 100%-ban alapállásba hiányzik kb 2-3 mm illetve motorfék is elég gyenge.... ( bowden új..gázpedál Sem szorul bár az ottani rugó nem a legerősebb

Köszönöm előre is
Szia!
Történetesen hozzám közel van egy rugó bolt. Ha tudsz mondani kb. méretet, meg tudom kérdezni a lehetőségeket...
rugobolt.hu/shop_contact.php
De a webshopban is szét lehet nézni...
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20115 Dátum: 2014 április 02, 22:07:38 »

sziasztok,

olyat kérdezék, h lenne vkinek ötlete milyen rúgval válthatnám ki a gyárit (gyéri bogár van fenn mert ami a Holley-val jött még gyengébb volt)- hol lehetne beszerezni, cseréltetek e már?

A jelenség a következő amióta benn van a kocsiban és rajta  a bowden nem megy viszza 100%-ban alapállásba hiányzik kb 2-3 mm illetve motorfék is elég gyenge.... ( bowden új..gázpedál Sem szorul bár az ottani rugó nem a legerősebb

Köszönöm előre is

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20114 Dátum: 2014 április 02, 21:58:53 »

naaagy Cool
318x28 az eleje és 300x24 a hátulja, ha minden igaz.
Az utolsót írom fék témában,mert megint mindjárt leoltanak. Undecided

A matrica szerinti rövidítés megfejtése,logikusan gondolkodva,meg persze eleve ismerve,hogy mihez tartozik, ""997 C4S VR""
= Porsche 911 ""997 Carrera 4S Vorderachse""

Ezek után böngészve,meg azt hozza,hogy 330x34-es tárcsák ezek.

http://www.rexbo.de/bosch/bremsscheibe-986479579?c=100032&at=34375

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #20113 Dátum: 2014 április 01, 16:37:49 »

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20112 Dátum: 2014 április 01, 13:22:40 »

..., nem jó 5-6 fokban szerelni.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20111 Dátum: 2014 április 01, 10:41:36 »

Az lesz, megnézem, hogy spriccel-e. :-)
A jövő héten megyünk haza, lehet, hogy meghagyom májusra. Akkor már sokkal melegebb van, nem jó 5-6 fokban szerelni.

Gyorsítórendszer?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #20110 Dátum: 2014 április 01, 10:37:52 »

Nekem is szarakodik megint a karbi. Most a változatosság kedvéért alul van erő, felül csak hörgés. Tehát kis gázzal szépen gyorsul, kicsit jobban megnyomom, de nem jön a több erő, csak hörgés. A keverőcsöveket, fúvókákat már kiszedtem, kitakarítottam.
Gyorsítórendszer?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20109 Dátum: 2014 április 01, 10:26:14 »

Igen, köszi a linket!
Tudom, hogy ezek nem olcsó dolgok és annak is örülni kell, ha képen láthatok ilyesmit, de kicsit sokallom a 800eFt-os árat egy hiányos szettért, amire még garancia sincs...
Olvasgattam, hogy van egy belga ember, aki garanciával ad komplett felújított rendszereket 1,5M körül. Dobozban jön, csak csavarozol, egy délelőtt alatt kényelmesen felrakod és örülsz.

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20108 Dátum: 2014 április 01, 10:18:07 »

Stone Te kerestöl vmi ilyesmit:


http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/original-judson-kompressor-fuer-vw-82150218?adId=82150218

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20107 Dátum: 2014 április 01, 10:14:49 »

Nekem is szarakodik megint a karbi. Most a változatosság kedvéért alul van erő, felül csak hörgés. Tehát kis gázzal szépen gyorsul, kicsit jobban megnyomom, de nem jön a több erő, csak hörgés. A keverőcsöveket, fúvókákat már kiszedtem, kitakarítottam.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20106 Dátum: 2014 Március 31, 21:18:02 »

Erre tippelek. Nagyon sokat pucoltam, és járatás után is kellett csinálnom egy tisztítást, mert a használattal jött elő még anyag  Undecided

nem baj, legalább tanulok valamit a szétszedéssel, összerakással

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20105 Dátum: 2014 Március 31, 20:58:48 »

Erre tippelek. Nagyon sokat pucoltam, és járatás után is kellett csinálnom egy tisztítást, mert a használattal jött elő még anyag  Undecided

bár gondolom nincs kizárva, hogy a karbiban volt valami piszok, ami levált és az szopat apró darabokban

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20104 Dátum: 2014 Március 31, 20:56:51 »

Általában rendben van, csak a szemölcs sérül. Szerintem menthető lesz.


Akkor kifúrom a vezetőt és kiderül.
Kár lenne érte mert nem repedt a hengerfej, annak ellenére, hogy egy durván melegedő motorról van.

 

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20103 Dátum: 2014 Március 31, 20:47:24 »

A jó szinkron fontos, de azért annyira nem nagy ördöngösség mint azt sokan hiszik. (Igazándiból ha minden rendelkezésre áll, akkor a szinkron beállítása kb. 5 perc, míg íz alapjárati CO beállítása fél óra-óra, a fúvókázás meg a több nap kategória.) Nekem pl. amikor St. Tropez-nál behalt az elektronikus gyújtásom és átalakítottam azt megszakítósra, akkor nem vettem észre azt, hogy a felszerelt megszakító kivezetését eléri a gázrudazat 3/4 gáznál. A dolog eredménye az lett, hogy 50km után kidörzsölte a rudazat a vezetéket, így ha nagyobb gázt nyomtam, akkor testelt és leállt a motor. Szétszedtem hát a rudazatot és átvariáltam úgy, hogy elférjen. Természetesen így elment a szinkron. Fogtam mindkét karbi állítócsavarját, addig tekertem őket, míg épp eltávolodtak a karoktól, majd mindkét oldalon betekertem ugyanannyi fordulatra, de annyira, hogy biztos legyen alapjárat. Beindítottam a motort, majd mindkét oldalon egyenletesen addig tekertem vissza az állítócsavarokon amíg jó nem lett az alapjárat. Ezután akasztottam csak fel a rudazat karjait a karbikra, de úgy, hogy azokat finoman hozzáállítottam a karbik gázkar állásához. Utána amikor hazaértem, megmértem a szinkront és tökéletes volt az útszéli műszer nélküli szinkron.

Az általad leírt tünetek (főleg, hogy szórványosan lépnek fel), egyértelműen karbi dugulás, esetleg rossz előgyújtás szabályozás. Mivel múltkor magától szűnt meg, lazán lehet, hogy valami piszok van a karbidban, ami simán csak elmozdult, elvándorolt. Lehet megérne a dolog egy karbi fedél és fúvóka kiszerelést (nem csak fő, hanem alapjárati is), aztán egy karbi tisztítást féktisztítóval és kompresszorral. Szerintem minden bajod megoldódna. Ha nem, akkor lehet tovább menni.

én bedobtam a tesztert a kocsiba, sosem lehet tudni Smiley

jaja, hétvégén ez következik, meg  szűrőt is lehet, hogy kicserélem, bár gondolom nincs kizárva, hogy a karbiban volt valami piszok, ami levált és az szopat apró darabokban

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20102 Dátum: 2014 Március 31, 20:43:47 »

A jó szinkron fontos, de azért annyira nem nagy ördöngösség mint azt sokan hiszik. (Igazándiból ha minden rendelkezésre áll, akkor a szinkron beállítása kb. 5 perc, míg íz alapjárati CO beállítása fél óra-óra, a fúvókázás meg a több nap kategória.) Nekem pl. amikor St. Tropez-nál behalt az elektronikus gyújtásom és átalakítottam azt megszakítósra, akkor nem vettem észre azt, hogy a felszerelt megszakító kivezetését eléri a gázrudazat 3/4 gáznál. A dolog eredménye az lett, hogy 50km után kidörzsölte a rudazat a vezetéket, így ha nagyobb gázt nyomtam, akkor testelt és leállt a motor. Szétszedtem hát a rudazatot és átvariáltam úgy, hogy elférjen. Természetesen így elment a szinkron. Fogtam mindkét karbi állítócsavarját, addig tekertem őket, míg épp eltávolodtak a karoktól, majd mindkét oldalon betekertem ugyanannyi fordulatra, de annyira, hogy biztos legyen alapjárat. Beindítottam a motort, majd mindkét oldalon egyenletesen addig tekertem vissza az állítócsavarokon amíg jó nem lett az alapjárat. Ezután akasztottam csak fel a rudazat karjait a karbikra, de úgy, hogy azokat finoman hozzáállítottam a karbik gázkar állásához. Utána amikor hazaértem, megmértem a szinkront és tökéletes volt az útszéli műszer nélküli szinkron.

Az általad leírt tünetek (főleg, hogy szórványosan lépnek fel), egyértelműen karbi dugulás, esetleg rossz előgyújtás szabályozás. Mivel múltkor magától szűnt meg, lazán lehet, hogy valami piszok van a karbidban, ami simán csak elmozdult, elvándorolt. Lehet megérne a dolog egy karbi fedél és fúvóka kiszerelést (nem csak fő, hanem alapjárati is), aztán egy karbi tisztítást féktisztítóval és kompresszorral. Szerintem minden bajod megoldódna. Ha nem, akkor lehet tovább menni.

jah, nekem is pont ráment, de féltem, hogy nem lesz elég precíz. neten láttam hozzá kis tölcsért, de csak képen. a tütőm sajna nem jó a karbira (vennék 36-osra valót).

ja amúgy megint előjött a dugulás, ha tényleg az Sad

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20101 Dátum: 2014 Március 31, 20:23:16 »

Akkor kifúrom a vezetőt és kiderül.
Kár lenne érte mert nem repedt a hengerfej, annak ellenére, hogy egy durván melegedő motorról van.

 
Itt valaki elszúrta a szelepvezető cseréjét. Ha csak a szemölcs, illetve annak egy része tört le, ahogy a képen is látszik, akkor nincs gáz (szerintem ez a helyzet). Ha a vezető mentén megrepedt hosszában, akkor Tati csinál belőle dísztárgyat.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20100 Dátum: 2014 Március 31, 20:19:11 »

Én az enyémet még épp rá tudom illeszteni a 36-os torokra úgy, hogy tömítsen, de valóban határeset. Én fel szoktam csavarozni mindkét oldalra 1-1 tütét, abba még szépen, nagy felületen illeszkedik is. Illetve apu anno, még a Stone által belinkelt teszterhez csinált egy csövet (negvenegynehány mm átmérőjűt), aminek az alján tömítő szivacs van. Ezt lehet használni mindkét teszterhez.

jah, nekem is pont ráment, de féltem, hogy nem lesz elég precíz. neten láttam hozzá kis tölcsért, de csak képen. a tütőm sajna nem jó a karbira (vennék 36-osra valót).

ja amúgy megint előjött a dugulás, ha tényleg az Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20099 Dátum: 2014 Március 31, 20:15:27 »

Én az enyémet még épp rá tudom illeszteni a 36-os torokra úgy, hogy tömítsen, de valóban határeset. Én fel szoktam csavarozni mindkét oldalra 1-1 tütét, abba még szépen, nagy felületen illeszkedik is. Illetve apu anno, még a Stone által belinkelt teszterhez csinált egy csövet (negvenegynehány mm átmérőjűt), aminek az alján tömítő szivacs van. Ezt lehet használni mindkét teszterhez.

a gyári tölcsér viszont túl nagy a 36-os karbihoz, kisebbet hol lehet kapni hozzá?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20098 Dátum: 2014 Március 31, 20:01:16 »

2 dologtól függ:

1. Hogy van-e kialakítva szinkronizáláshoz csonk. (Weberen és Dellorton van)
2. Hogy a csonkok hozzáférhetőek-e. (Webernél, Dellortonán szívócsőtől és motorszigeteléstől függően gyakran nem férni hozzá ezekhez a csonkokhoz.)

Én továbbra is azt ajánlom amit belinkeltem. Az az a teszter, ami már bőven elégséges, kellően pontos, könnyen kezelhető, használható sok karbihoz.

a gyári tölcsér viszont túl nagy a 36-os karbihoz, kisebbet hol lehet kapni hozzá?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20097 Dátum: 2014 Március 31, 19:51:56 »

Itt valaki elszúrta a szelepvezető cseréjét. Ha csak a szemölcs, illetve annak egy része tört le, ahogy a képen is látszik, akkor nincs gáz (szerintem ez a helyzet). Ha a vezető mentén megrepedt hosszában, akkor Tati csinál belőle dísztárgyat.

Ezt lehet javítani vagy mehet újrahasznosulni?

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20096 Dátum: 2014 Március 31, 19:48:54 »

2 dologtól függ:

1. Hogy van-e kialakítva szinkronizáláshoz csonk. (Weberen és Dellorton van)
2. Hogy a csonkok hozzáférhetőek-e. (Webernél, Dellortonán szívócsőtől és motorszigeteléstől függően gyakran nem férni hozzá ezekhez a csonkokhoz.)

Én továbbra is azt ajánlom amit belinkeltem. Az az a teszter, ami már bőven elégséges, kellően pontos, könnyen kezelhető, használható sok karbihoz.

És ez használható Bogárhoz is?


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20095 Dátum: 2014 Március 31, 16:19:20 »

Ha régi gyártmányt vásárolsz, akkor jó. Az újak nagyon gagyik ebből a kivitelből (Sorjás a kis lebegő golyó benne, nem állítható jól a kúp a tetején, falsot szív, stb.)

És ez használható Bogárhoz is?


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20094 Dátum: 2014 Március 31, 16:06:38 »

Csak ez ki tudja, hogy mi?! 218 kuplung nem volt, csak 215 typ1 és typ4 motoron, illetve 228 a typ4 motoron. Ha 215 vagy 228 typ4 szett, akkor az typ1 motoron nem használható. (És azt írják, hogy Fa. Klaus, akik elég keményen utaztak/utaznak typ4-ben.)


Nekem nem kell ilyen, csak Narancs volt eléggé rápörögve erre a témára.
Gondoltam belinkelem neki, aztán ha esetleg érdekli, akkor lelevelezi az eladóval.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20093 Dátum: 2014 Március 31, 12:28:29 »

Csak ez ki tudja, hogy mi?! 218 kuplung nem volt, csak 215 typ1 és typ4 motoron, illetve 228 a typ4 motoron. Ha 215 vagy 228 typ4 szett, akkor az typ1 motoron nem használható. (És azt írják, hogy Fa. Klaus, akik elég keményen utaztak/utaznak typ4-ben.)


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20092 Dátum: 2014 Március 31, 11:36:06 »

Ha régi gyártmányt vásárolsz, akkor jó. Az újak nagyon gagyik ebből a kivitelből (Sorjás a kis lebegő golyó benne, nem állítható jól a kúp a tetején, falsot szív, stb.)
Én ezt jobban szeretem, ezt ajánlom:

http://bolthely.hu/bpracing/id/00057_Szinkronteszter

Ez szépen csillapít, nem ugrál, pontosan leolvasható. Mivel szépen be van skálázva, ezért idővel azt is észleled, hogy ha a szinkronon kívül egyéb probléma van (pl. ha normál alapjárat esetén 10 feletti értéket olvasol le, akkor szorul a motor, rossz az előgyújtás, stb.)


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20091 Dátum: 2014 Március 30, 18:12:46 »

Megmértem,a nyereg darabja pontosan 4.90 kg.
A tárcsa darabja pedig 11.20 kg.
Koszi!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20090 Dátum: 2014 Március 30, 18:10:11 »

Ha van kedved, merd mar le legyszi! En anno egy alfa 4 dugos brembojat mertem, olyan 4,5 kg / nyeregre emlekszem..kivancsi lennek ahhoz kepest. A tarcsarol nem is beszelve... Kell +10 LE csak a fekekhez Tongue
Megmértem,a nyereg darabja pontosan 4.90 kg.
A tárcsa darabja pedig 11.20 kg.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20089 Dátum: 2014 Március 30, 17:50:05 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20088 Dátum: 2014 Március 30, 17:45:27 »

Ma hoztam haza,az új,hatdugattyús,Porsche 911 997 Carrera 4s fékeket.Olyan baszott nehéz,hogy alig bírtam el,a kocsihoz pl ilyen kétkerekű,un molnártalicskán toltam ki.
Mikor hozta a postás,a főnökömék nem voltak otthon,a szomszéd vette át a csomagot.Később mikor megjöttek,a főnökasszonyom meg a lánya ketten hozták át a dobozt a szomszédjuktól,mert egyedül egyik sem bírta el! Shocked Grin

Az előbb,mikor itthon kibontottam,akkor meg én csodálkoztam és gondolkodtam el! Shocked
Mind fizikális méreteiben,mind nagyságában,mind súlyában,anyagában,tényleg akkora brutális,lóbaszó egy valami,hogy inkább gondolnám valami páncélosról leeső alkatrésznek,mint fékeknek.
Bogárhoz ez olyan,mint verébre ágyúval lőni.Nem baj,a vantól nem kell féni.A nincs neccesebb!


Ha van kedved, merd mar le legyszi! En anno egy alfa 4 dugos brembojat mertem, olyan 4,5 kg / nyeregre emlekszem..kivancsi lennek ahhoz kepest. A tarcsarol nem is beszelve... Kell +10 LE csak a fekekhez Tongue

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #20087 Dátum: 2014 Március 30, 13:21:11 »

« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 30, 13:31:41 írta elitebubu »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20086 Dátum: 2014 Március 30, 11:59:28 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #20085 Dátum: 2014 Március 30, 11:21:34 »

Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.