www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 17:28:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3384932 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #21164 Dátum: 2014 December 30, 09:12:32 »

Ősszel picit sok volt a meló.  Undecided
Lyuly. (Te szegény... Smiley )
(Gyönyörű autó. Itthoni?).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21163 Dátum: 2014 December 29, 21:08:09 »

Ősszel picit sok volt a meló.  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21162 Dátum: 2014 December 29, 19:00:59 »

patrone sima egyhatot....
az nem kell az van tobb is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21161 Dátum: 2014 December 29, 19:00:35 »

Maresz!
Tőke hány g-os jó/mit érdemes 1776-hoz? Van különös jelentősége?
nem drag és ne verseny kocsit csinálsz nincs.gyári febi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #21160 Dátum: 2014 December 29, 17:59:15 »

8 febi töke
Maresz!
Tőke hány g-os jó/mit érdemes 1776-hoz? Van különös jelentősége?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21159 Dátum: 2014 December 29, 17:37:09 »

Gólyalábas Karmann:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?198281

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21158 Dátum: 2014 December 28, 21:20:48 »

mekkora volt?
88 89 90,5?
patrone sima egyhatot....

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21157 Dátum: 2014 December 28, 19:39:14 »

Valaki hirdetett egy jó állapotút. Jeleztem neki, hogy keresel ilyesmit....

mekkora volt?
88 89 90,5?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21156 Dátum: 2014 December 28, 19:30:46 »

Valaki hirdetett egy jó állapotút. Jeleztem neki, hogy keresel ilyesmit....

<beszúrt kép törölve>
keresek hátha van  vkinek
-veztengely kerék
-89 v 90,5 hengerdugó

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21155 Dátum: 2014 December 28, 19:17:52 »


keresek hátha van  vkinek
-veztengely kerék
-89 v 90,5 hengerdugó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #21154 Dátum: 2014 December 28, 16:01:15 »

BlackP motorja anyos ulesrol is meg fog gyozni hogy olyat akarsz  Wink
Susu bogaraban ultel mar?
süsü bogara már jó ideje nem ment

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #21153 Dátum: 2014 December 27, 21:33:12 »

te egy kis pöts vagy az enyémet ki se merted próbálni.....
Csókító  Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21152 Dátum: 2014 December 27, 21:11:29 »

En mar hanyszor felajanlottam, hogy kiprobalhato az enyem...


Én megyek is,cdsk zűrös hónapjaim boltak. 

Kösziii
te egy kis pöts vagy az enyémet ki se merted próbálni.....

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21151 Dátum: 2014 December 27, 20:53:28 »

nekem Maresz írta,hogy üljek be valaki mellé. Erre válaszoltam,h anyósülés nem az igazi. De vezetni az más ,igazad van. Viszont nekem azt nem ajánlották. Bár zalában nem sok tunningolt/épített gép van. De megoldom..
BlackP motorja anyos ulesrol is meg fog gyozni hogy olyat akarsz  Wink
Susu bogaraban ultel mar?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #21150 Dátum: 2014 December 27, 19:54:26 »

Ezert mondta itt par ember, hogy odaadja az autojat egy korre, hogy mindenki megtapasztalhassa, hogy az az epitett motor mit tud, az erdeklodo el tudja donteni, hogy olyat akar-e, vagy valami masmilyet. (Nem nevesitek senkit, nem akarom mas pöcörőjével verni a csalant, majd felajanljak megint, ha ugy gondoljak.)

Azt gondolom, hogy pont ezeken a lehetosegeken keresztul lehet megtapasztalni, hogy valojaban mire van szuksege a motorepites elott allonak. Ott van, kesz van, mukodik, kiprobalhato.
nekem Maresz írta,hogy üljek be valaki mellé. Erre válaszoltam,h anyósülés nem az igazi. De vezetni az más ,igazad van. Viszont nekem azt nem ajánlották. Bár zalában nem sok tunningolt/épített gép van. De megoldom..

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21149 Dátum: 2014 December 27, 12:10:19 »

Én megyek is,cdsk zűrös hónapjaim boltak. 

Kösziii
én ráérek Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #21148 Dátum: 2014 December 27, 12:08:51 »

En mar hanyszor felajanlottam, hogy kiprobalhato az enyem...


Én megyek is,cdsk zűrös hónapjaim boltak. 

Kösziii

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #21147 Dátum: 2014 December 26, 23:29:40 »

En mar hanyszor felajanlottam, hogy kiprobalhato az enyem...
Én majd kipróbálnám! De amíg nincs mit felkínálni cserébe, még ha csak egy gyári motoros bogár, addig nem szívesen veszi az ember igénybe a felajánlást!
Az a baj, hogy már olyan régen vezettem bogarat, hogy nem is tudom milyen érzés! Sad
Ülni, ültem Forest 303-asában, az öregbítettjében, de a sajátod, na az más!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21146 Dátum: 2014 December 26, 22:04:38 »

mellé ülni semmit nem ér. Sok autóban ültem (nem bogár) amit erősebbnek éreztem anyósülésen,mint sajátomat vezetve
Ezert mondta itt par ember, hogy odaadja az autojat egy korre, hogy mindenki megtapasztalhassa, hogy az az epitett motor mit tud, az erdeklodo el tudja donteni, hogy olyat akar-e, vagy valami masmilyet. (Nem nevesitek senkit, nem akarom mas pöcörőjével verni a csalant, majd felajanljak megint, ha ugy gondoljak.)

Azt gondolom, hogy pont ezeken a lehetosegeken keresztul lehet megtapasztalni, hogy valojaban mire van szuksege a motorepites elott allonak. Ott van, kesz van, mukodik, kiprobalhato.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21145 Dátum: 2014 December 26, 22:03:53 »

En mar hanyszor felajanlottam, hogy kiprobalhato az enyem...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21144 Dátum: 2014 December 26, 20:35:05 »

köszi Martin Wink
szivesen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #21143 Dátum: 2014 December 26, 20:32:36 »

90,5x69
köszi Martin Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21142 Dátum: 2014 December 26, 20:26:36 »

Nyami-nyami Grin
90,5x69

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #21141 Dátum: 2014 December 26, 20:20:33 »

hengerdugó 90x69
2db 041 es fej legalább
tengely amit akarsz
tengely kerék  3 csavarja
8 febi töke
tömités garnitura
külsö szürös pumpa  30as
olaj.
200as lendkerék esteleg könyitve  ehez kuplung
2 weber szivócső rudazat légszürő
valami normális kipufogó


gépmunka.
vonalfurás
fötngely köszörülés
hajtókarszem perselyezés
csapágyak


ez egy alap tessék

ehez váltó bak....uj gyujtás stb......
Nyami-nyami Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21140 Dátum: 2014 December 26, 20:12:10 »

Boldog Karárácsonyt!
Uraim! Kellene nekem valaki,aki fontosabb összetevőit tudatná velem 1776 ccm motorhoz.
Vettem ,tehát adott egy AS 41 blokk főtengellyel,vezérműtengellyel.Minden alapméretes gyári! Másom nincs.Ahogy a kínálat itt engedi,beszerzem a hozzávalókat. Aztán megfelelő szakember,gépmunka..és csak elkészül.
hengerdugó 90x69
2db 041 es fej legalább
tengely amit akarsz
tengely kerék  3 csavarja
8 febi töke
tömités garnitura
külsö szürös pumpa  30as
olaj.
200as lendkerék esteleg könyitve  ehez kuplung
2 weber szivócső rudazat légszürő
valami normális kipufogó


gépmunka.
vonalfurás
fötngely köszörülés
hajtókarszem perselyezés
csapágyak


ez egy alap tessék

ehez váltó bak....uj gyujtás stb......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21139 Dátum: 2014 December 26, 20:03:56 »

a gyári túrt fej, az mit is jelent konkrétan?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #21138 Dátum: 2014 December 26, 19:59:06 »

  lehet gyári tengely is de akkor nem fog érződni az 1776  
értem. Végül is nem provokálna megfelelő löketet?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #21137 Dátum: 2014 December 26, 19:57:37 »

ez szét pörgetni olyan közhely.....


ülj be vki melé akinek ez van és az van
mellé ülni semmit nem ér. Sok autóban ültem (nem bogár) amit erősebbnek éreztem anyósülésen,mint sajátomat vezetve ami 14 lóval erősebb.véleményem szerint vezetni kell kipróbálni,hogy melyik jobb..
Köszönöm az eddigi segítséget,előbbre vagyok a tervekhez. Az,hogy ki melyik motorra esküszik,saját dolga. Én a 1776-ot kérdeztem Grin
Mindenkinek más az ízlése és pont.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21136 Dátum: 2014 December 26, 19:55:47 »

  lehet gyári tengely is de akkor nem fog érződni az 1776
Erre mar kaptunk egy ilyen tippet: http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=359.msg859036;topicseen#msg859036
[/quote]1776 HD
Engle W100 tengely
Gyári 1,6 hengerfejek 36/32 szelepekkel
a gyári vezérműtengelyem az nem jó hozzá? Lendkerék gondolom 200-as..
 

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #21135 Dátum: 2014 December 26, 19:49:30 »

Erre mar kaptunk egy ilyen tippet: http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=359.msg859036;topicseen#msg859036
[/quote]1776 HD
Engle W100 tengely
Gyári 1,6 hengerfejek 36/32 szelepekkel
a gyári vezérműtengelyem az nem jó hozzá? Lendkerék gondolom 200-as..

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21134 Dátum: 2014 December 26, 19:44:30 »

bogaramba,eleve túra motort. Nemszeretem,ha szét kell pörgetni.
ez szét pörgetni olyan közhely.....


ülj be vki melé akinek ez van és az van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21133 Dátum: 2014 December 26, 19:43:32 »

Ami miatt nagyon sok nagy tuner is az 1776 motort teszi bele a kínálatába és ami miatt anno a gyári lüketű gyorsulós Cal look gépek is inkább 1776 motorral futottak mint 1915-tel:

A VW nem hiába lépett úgy az 1.3-1.6 hengerűrtartalomra az 1.2-ről, hogy a löketet növelte. Azért mert a bogár motor furat/löket aránya már eleve nem a legjobb. Ha ezt a nem ideális nagy furatot elkezded tovább növelni, egyre kevesebbet hoz a konyhára. Az 1.6 és az 1776 között van egy nagy érezhető ugrás teljesítményben, de az 1776 és az 1915 között már nem akkora a különbség. Ehhez pedig jönnek még azok a dolgok, hogy pl. az 1915 dugói nehezebbek mint az 1776 dugói.
A másik fontos dolog a motor többi összetevője. Pl. egy gyári hengerfej megtúrva bekorlátoz mondjuk 80 lóerőnél. Ha ugyanezt a hengerfejet teszed fel egy 1776 motorra vagy egy 1915 motorra, akkor lehet, hogy ugyanakkora lesz a maximális teljesítményed, csak ez 1915-nél alacsonyabb fordulaton lesz és utána elfogy a motor, míg egy 1776 motor tovább forog picit és ott éri el a 80 lovat.

Szóval van létjogosultsága mindkét motornak. Én pl. az én könnyű Cal lookerembe biztos, hogy 1776-ot építenék, de egy túrázós buszba meg 1915-öt.


én 89x69 fogok csinálni w120 al turt fejjel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #21132 Dátum: 2014 December 26, 19:42:33 »

tudni kéne mit szeretnél egy nagyon pörgős motort ami borzasztóan megy 6-7ezres fordulaton , egy szinte gyári motort csak egy halványan nyomatékosabbat ,egy ideális túramotort kis fogyasztással, 044fejeket 300eftért  ahnendorp kipufogót 200ért 40es dellortokat.... valakinek itt a fórumon megkóstoltad már a motorját?

bogaramba,eleve túra motort. Nemszeretem,ha szét kell pörgetni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21131 Dátum: 2014 December 26, 19:29:32 »

Ami miatt nagyon sok nagy tuner is az 1776 motort teszi bele a kínálatába és ami miatt anno a gyári lüketű gyorsulós Cal look gépek is inkább 1776 motorral futottak mint 1915-tel:

A VW nem hiába lépett úgy az 1.3-1.6 hengerűrtartalomra az 1.2-ről, hogy a löketet növelte. Azért mert a bogár motor furat/löket aránya már eleve nem a legjobb. Ha ezt a nem ideális nagy furatot elkezded tovább növelni, egyre kevesebbet hoz a konyhára. Az 1.6 és az 1776 között van egy nagy érezhető ugrás teljesítményben, de az 1776 és az 1915 között már nem akkora a különbség. Ehhez pedig jönnek még azok a dolgok, hogy pl. az 1915 dugói nehezebbek mint az 1776 dugói.
A másik fontos dolog a motor többi összetevője. Pl. egy gyári hengerfej megtúrva bekorlátoz mondjuk 80 lóerőnél. Ha ugyanezt a hengerfejet teszed fel egy 1776 motorra vagy egy 1915 motorra, akkor lehet, hogy ugyanakkora lesz a maximális teljesítményed, csak ez 1915-nél alacsonyabb fordulaton lesz és utána elfogy a motor, míg egy 1776 motor tovább forog picit és ott éri el a 80 lovat.

Szóval van létjogosultsága mindkét motornak. Én pl. az én könnyű Cal lookerembe biztos, hogy 1776-ot építenék, de egy túrázós buszba meg 1915-öt.


És ha ugyanannyi pénzért lehet már 1915-öse az embernek,ami azért már a lökkettérfogatból adódódan is egy komolyabb motor,akkor nem értem,hogy miért dönt valaki az 1776ccm mellett?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21130 Dátum: 2014 December 26, 19:27:54 »

egy ideális túramotort kis fogyasztással
Erre mar kaptunk egy ilyen tippet: http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=359.msg859036;topicseen#msg859036


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21129 Dátum: 2014 December 26, 19:24:11 »

Én is 1776 építenék.
A számomra hozzáértők 1776  és 10 tengely, erősített rugók,
kicsit túrt hfejek beépìtését javasllták 34-36 karbikkal.
külső olajszűrő és esetleg nagyobb olajpumpa.
A motor mÁr megvan, februárban gépmunka .
lendkerék még nem tudom,hátha elég lesz a 180 is.
100as tengely csillagvirág Kiss

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21128 Dátum: 2014 December 26, 19:19:28 »

köszi Proti ;DBár itt a tőcsavarokról beszélnek,ami nekem adott 8-as átmérővel jó menettel..
tudni kéne mit szeretnél egy nagyon pörgős motort ami borzasztóan megy 6-7ezres fordulaton , egy szinte gyári motort csak egy halványan nyomatékosabbat ,egy ideális túramotort kis fogyasztással, 044fejeket 300eftért  ahnendorp kipufogót 200ért 40es dellortokat.... valakinek itt a fórumon megkóstoltad már a motorját?

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #21127 Dátum: 2014 December 26, 19:16:21 »

köszi Proti Grin

Én is 1776 építenék.
A számomra hozzáértők 1776  és 10 tengely, erősített rugók,
kicsit túrt hfejek beépìtését javasllták 34-36 karbikkal.
külső olajszűrő és esetleg nagyobb olajpumpa.
A motor mÁr megvan, februárban gépmunka .
lendkerék még nem tudom,hátha elég lesz a 180 is.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #21126 Dátum: 2014 December 26, 19:05:51 »

köszi Proti ;DBár itt a tőcsavarokról beszélnek,ami nekem adott 8-as átmérővel jó menettel..
« Utoljára szerkesztve: 2014 December 26, 19:13:20 írta bruno »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21125 Dátum: 2014 December 26, 19:04:46 »

nem szereretnék belemenni a témába
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/1776


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.