www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 17:18:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3384893 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21204 Dátum: 2015 Január 05, 10:08:09 »

Az ültetéshez még annyit, hogy először fel kell lazítani a talajt, majd jól beöntözni, ja nem...
volt Pumám is meg hegesztett, is a Puma minden helyzetben keményebb, pattogósabb, gyári telóval is...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21203 Dátum: 2015 Január 04, 22:30:17 »

Jol beszelsz, majdnem belefogtam  Wink aztan megsem lett belole semmi. Az egyik szemem sir,  a masik meg uveg  Grin
Viszont az 1.7 a ket 36ossal mar tutijo lehet. Addig meg elkohog a 34es solex-szel is.

mivel az 1776is jó szokott lenni weberékkel a hosszúlöketű meg még jobb lenne....

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #21202 Dátum: 2015 Január 04, 22:22:51 »

szerintem a gyári egyhatos motor két 36os talján karbival fényévekkel jobb mint egy 1,7 a szutyok 34 karbival és igen figyelembe vettem hogy nem furat hanem löket lett növelve..... de ezt meg kéne építeni és kipróbálni ....
Jol beszelsz, majdnem belefogtam  Wink aztan megsem lett belole semmi. Az egyik szemem sir,  a masik meg uveg  Grin
Viszont az 1.7 a ket 36ossal mar tutijo lehet. Addig meg elkohog a 34es solex-szel is.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21201 Dátum: 2015 Január 04, 22:05:29 »

Legolcsobb valtozat: gyari 1.6, ravalo 35/32 duplaszivos fejekkel, 34-es kozponti solex-szel a hozzavalo nagyobb szivocsovel,  empi csokigyo, es izles szerint engle w110/100 vez.tengely. Ez egy nagyon kellemes konfig szerintem.
Kicsivel tobb: ugyanez a motor 74mm DPR fotengellyel megtoldva (cca.1700ccm). A gyari hajtorudakhoz is be lehet allitani hezagolokkal a kompressziot, elofordulhat hogy minimalis blokkmegdolgozasra szukseg lesz a nagyobb loket miatt, de az is lehet hogy nem kell
Kovetkezo lepcso: 1par 36-os karbiszett hozza.
szerintem a gyári egyhatos motor két 36os talján karbival fényévekkel jobb mint egy 1,7 a szutyok 34 karbival és igen figyelembe vettem hogy nem furat hanem löket lett növelve..... de ezt meg kéne építeni és kipróbálni ....

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #21200 Dátum: 2015 Január 04, 21:52:46 »

Ami így hirtelen eszembejut.
Henger űrtartalommal nem akarok elszállni, egyrészt nem erőszakolnám feleslegesen a furat/löket arányt, másrészt nem akarok vagyonokat költeni a szívó oldalra.
Mindenképp bele kívánok túrni az olaj körbe is mert finoman szólva nem tetszik a szűrő nélküliség.
Gépműhely elérhető tehát nem gond ha fúrni, marni, esztergálni, köszörülni kell. Valamint ami az előző h.sz.-ból nem derült ki, nem most akarok megtanulni motort szerelni csak a levegőst még nem ismerem annyira mint a későbbieket.
Hálás köszönet a türelmetekért!
Legolcsobb valtozat: gyari 1.6, ravalo 35/32 duplaszivos fejekkel, 34-es kozponti solex-szel a hozzavalo nagyobb szivocsovel,  empi csokigyo, es izles szerint engle w110/100 vez.tengely. Ez egy nagyon kellemes konfig szerintem.
Kicsivel tobb: ugyanez a motor 74mm DPR fotengellyel megtoldva (cca.1700ccm). A gyari hajtorudakhoz is be lehet allitani hezagolokkal a kompressziot, elofordulhat hogy minimalis blokkmegdolgozasra szukseg lesz a nagyobb loket miatt, de az is lehet hogy nem kell
Kovetkezo lepcso: 1par 36-os karbiszett hozza.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #21199 Dátum: 2015 Január 04, 21:32:21 »

Torzios gombfejes elso hid ultetesre a legolcsobb, es talan meg hasznalhato megoldas: kozeprol kivagod a rogzitest es elforditva visszahegeszted eloszor az egyik csotoknal,  utana a masiknal. 6cm ulteteshez kell kiszamolni az elforditast. Karaszynal veszel trabi gatlot, amit a gyari trabi kemenysegtol 30%-kal puhabbra kersz, ezt megcsinaljak helyben parezer forintert. Nekem igy kifogastalanul ment a kocsi, es meg a varandos parombol sem razta ki a gyereket.
Egyebkent ha penz nem szamit, akkor ultetett tengelycsonk a tuti. De akkor mar tarcsas, es el is szallt a matek.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21198 Dátum: 2015 Január 04, 21:14:16 »

nem kell egyből oldalanként 10 centit kivenni Wink
én amúgy is félek a150centi széles bogárba hogy amikor kanyarodok leér a küszöb

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21197 Dátum: 2015 Január 04, 21:07:36 »

szerintem az is + a tárcsafék is úgyhogy kell a szélesített sárvédő előre  Grin

keskenyítés
nem kell egyből oldalanként 10 centit kivenni Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21196 Dátum: 2015 Január 04, 21:06:10 »

a cb asszem nem, de az ara is megvan.
szerintem az is + a tárcsafék is úgyhogy kell a szélesített sárvédő előre  Grin

keskenyítés

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21195 Dátum: 2015 Január 04, 19:42:46 »

Arra azért majd figyelj, hogy az ültetett csonk kb. 1cm-t szélesít a nyomtávon oldalanként.
Ha széles gumi és/vagy felni lesz elől akkor beleérhet a sárvédőbe.
Megoldás erre a keskenyítés. 
a cb asszem nem, de az ara is megvan.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21194 Dátum: 2015 Január 04, 19:41:38 »

Arra azért majd figyelj, hogy az ültetett csonk kb. 1cm-t szélesít a nyomtávon oldalanként.
Ha széles gumi és/vagy felni lesz elől akkor beleérhet a sárvédőbe.
Megoldás erre a keskenyítés. 
Osztom a véleményt. Nekem is puma van de bármit csinálok vele szarul áll az úton. Ebből is csonk lesz...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető taki-vw
Hozzászólások: 22


A jó "lábon épített" autó lényege a sorrend...

« Hozzászólás #21193 Dátum: 2015 Január 04, 19:22:59 »

ultetett tengelycsonk. Nekem volt puma, barhova tekertem barmilyen gatloval, pattogott. Meguntam, csonk+keskenyites piros konival, hibatlan.
Osztom a véleményt. Nekem is puma van de bármit csinálok vele szarul áll az úton. Ebből is csonk lesz...

Leengedtem a motorból a vizet. Azaz abszolút kezdő bogaras de nem kezdő VW-s.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21192 Dátum: 2015 Január 04, 18:40:04 »

Na, ha mar tema. Nem akarom a porba tenni az elejet, de 5-6 centi javitana az esztetikan. Csak ultetomaggal megoldhato, vagy mar kene masik gatlo?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21191 Dátum: 2015 Január 04, 16:50:33 »

ultetett tengelycsonk. Nekem volt puma, barhova tekertem barmilyen gatloval, pattogott. Meguntam, csonk+keskenyites piros konival, hibatlan.
igen mondták sokan ezt a megoldást csak kicsi a pénztárca vizsga előtt Undecided
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21190 Dátum: 2015 Január 04, 16:49:10 »

ultetett tengelycsonk. Nekem volt puma, barhova tekertem barmilyen gatloval, pattogott. Meguntam, csonk+keskenyites piros konival, hibatlan.
olvastam h vki foglalkozik bogár lengéscsillapító átalakítással ismeri vki?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21189 Dátum: 2015 Január 04, 16:41:33 »

ok akkor milyen megoldás maradt?
ultetett tengelycsonk. Nekem volt puma, barhova tekertem barmilyen gatloval, pattogott. Meguntam, csonk+keskenyites piros konival, hibatlan.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #21188 Dátum: 2015 Január 04, 16:33:45 »

ok akkor milyen megoldás maradt?
egy jó mcpherson Grin
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 04, 16:37:04 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21187 Dátum: 2015 Január 04, 14:56:00 »

de ha rovid a gatlo, a trabi is rovid lesz...vagy lejjebb tekered, te nekem a kopprkoppra tekert puma trabi gatloval is pattogott, sokat ne remelj tole...
ok akkor milyen megoldás maradt?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21186 Dátum: 2015 Január 04, 14:49:36 »

ok köszi az infót.
de ha rovid a gatlo, a trabi is rovid lesz...vagy lejjebb tekered, te nekem a kopprkoppra tekert puma trabi gatloval is pattogott, sokat ne remelj tole...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21185 Dátum: 2015 Január 04, 14:35:15 »

Ha szeretsz szerelgetni, a trabi teló szerelhető, szét csavarod, és kicseréled az olajat benn váltóolajra, attól kicsit keményebb lesz,  a használt telók nekem ilyenek voltak, jobb volt, mint a gyári trabi  Wink
ok köszi az infót.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21184 Dátum: 2015 Január 04, 11:02:06 »

ez a felső állás
165/80

145/65


165/65
nem találok jobbat, közelebbit
https://picasaweb.google.com/lh/photo/tyw3AAVtjQaomE_eAMn1CNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 04, 11:05:03 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21183 Dátum: 2015 Január 04, 09:09:48 »

(Kicsi) duplakarbis, duplaszívós 1,6 kicsit túrt hengerfejjel, kis tengellyel (Maresz szerint 130-as :-)), pumpa helyére külső szűrővel. Kipuffból ami tetszik, akár gyári.
Ez 60LE környéke, Bogárral élvezetes és nem (annyira) drága összerakni. 

kb.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #21182 Dátum: 2015 Január 04, 06:10:40 »

(Kicsi) duplakarbis, duplaszívós 1,6 kicsit túrt hengerfejjel, kis tengellyel (Maresz szerint 130-as :-)), pumpa helyére külső szűrővel. Kipuffból ami tetszik, akár gyári.
Ez 60LE környéke, Bogárral élvezetes és nem (annyira) drága összerakni. 

Ami így hirtelen eszembejut.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21181 Dátum: 2015 Január 04, 00:20:29 »

Szeretnék építeni egy motort, a cél hogy egy lent is használható dinamikus valami legyen belőle ami még nem eszi meg a gatyámat is.
Szerintem neked ez kell:

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/1776


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető taki-vw
Hozzászólások: 22


A jó "lábon épített" autó lényege a sorrend...

« Hozzászólás #21180 Dátum: 2015 Január 03, 22:41:59 »

Ami így hirtelen eszembejut.
Henger űrtartalommal nem akarok elszállni, egyrészt nem erőszakolnám feleslegesen a furat/löket arányt, másrészt nem akarok vagyonokat költeni a szívó oldalra.
Mindenképp bele kívánok túrni az olaj körbe is mert finoman szólva nem tetszik a szűrő nélküliség.
Gépműhely elérhető tehát nem gond ha fúrni, marni, esztergálni, köszörülni kell. Valamint ami az előző h.sz.-ból nem derült ki, nem most akarok megtanulni motort szerelni csak a levegőst még nem ismerem annyira mint a későbbieket.
Hálás köszönet a türelmetekért!

Leengedtem a motorból a vizet. Azaz abszolút kezdő bogaras de nem kezdő VW-s.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21179 Dátum: 2015 Január 03, 22:07:16 »

Ha szeretsz szerelgetni, a trabi teló szerelhető, szét csavarod, és kicseréled az olajat benn váltóolajra, attól kicsit keményebb lesz,  a használt telók nekem ilyenek voltak, jobb volt, mint a gyári trabi  Wink
ez a felső állás

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető taki-vw
Hozzászólások: 22


A jó "lábon épített" autó lényege a sorrend...

« Hozzászólás #21178 Dátum: 2015 Január 03, 22:01:01 »

Halihó.
Kicsit kérdezősködnék mielőtt összevásárolok egy rakás "lomot". Szeretnék építeni egy motort, a cél hogy egy lent is használható dinamikus valami legyen belőle ami még nem eszi meg a gatyámat is. A szó leg szorosabb értelmében napi használatra lenne. Hogy most mi van benne az lényegtelen mert megy a polc alá érintetlenül, tehát a nulláról kezdünk. Milyen blokk, hengerfej, veztengely, egy vagy két karbi, stb. Kicsit bőség zavara állapot van Smiley Nem célom senkit legyorsulni  Cool

Leengedtem a motorból a vizet. Azaz abszolút kezdő bogaras de nem kezdő VW-s.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21177 Dátum: 2015 Január 03, 21:12:06 »

Ha ültetve van a gyárival azért pattog, mert összeül a teló berugózásnál
nekem, 165/65 gumi volt fenn, 2-3 cm volt a perem és a gumi között, hegesztett ültetőmag, trabi telókkal, a bontott telókból 1  ff-be menet megszorult, , vettem 2 db új telót kb 6000Ft volt a 2 db, jó volt vele
Ha szeretsz szerelgetni, a trabi teló szerelhető, szét csavarod, és kicseréled az olajat benn váltóolajra, attól kicsit keményebb lesz,  a használt telók nekem ilyenek voltak, jobb volt, mint a gyári trabi  Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21176 Dátum: 2015 Január 03, 21:09:01 »

gyárival nagyon pattog
Ha ültetve van a gyárival azért pattog, mert összeül a teló berugózásnál
nekem, 165/65 gumi volt fenn, 2-3 cm volt a perem és a gumi között, hegesztett ültetőmag, trabi telókkal, a bontott telókból 1  ff-be menet megszorult, , vettem 2 db új telót kb 6000Ft volt a 2 db, jó volt vele

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21175 Dátum: 2015 Január 03, 21:00:27 »

az ültetőmag már csak ilyen. gyári gátló + tengelycsonk és megmarad a rugózás.

amúgy ha a gyárinak jó volt a hossza, akkor a rövidebb lada miért lenne jó?  Huh
mert a gyári nem a megfelelő tartományban dolgozik állitolag.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21174 Dátum: 2015 Január 03, 20:58:01 »

gyárival nagyon pattog
az ültetőmag már csak ilyen. gyári gátló + tengelycsonk és megmarad a rugózás.

amúgy ha a gyárinak jó volt a hossza, akkor a rövidebb lada miért lenne jó?  Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21173 Dátum: 2015 Január 03, 20:53:15 »

próbáltad már a gyárit?
gyárival nagyon pattog
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21172 Dátum: 2015 Január 03, 20:52:39 »

Trabantot szoktak, miért vettél ladát?
mert itt tanácsolták.
1303LS
« Hozzászólás #21171 Dátum: 2015 Január 03, 20:49:44 »

Hali megvettem sbr lada gátlókat csak nem mennek fel a helyükre:( Beállított magasságtól kihúzott állapotban kell még v 5 centi. Porig nem akarom ültetni esetleg vmi más megoldás?
Trabantot szoktak, miért vettél ladát?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21170 Dátum: 2015 Január 03, 20:48:20 »

Hali megvettem sbr lada gátlókat csak nem mennek fel a helyükre:( Beállított magasságtól kihúzott állapotban kell még v 5 centi. Porig nem akarom ültetni esetleg vmi más megoldás?
próbáltad már a gyárit?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21169 Dátum: 2015 Január 03, 20:45:57 »

Hali megvettem sbr lada gátlókat csak nem mennek fel a helyükre:( Beállított magasságtól kihúzott állapotban kell még v 5 centi. Porig nem akarom ültetni esetleg vmi más megoldás?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21168 Dátum: 2015 Január 03, 18:04:16 »

Az Ebayon árulnak egy 1915-ös épített typ1-es komplett motort 4.200 euro-s irányáron elég sok fincsi kis dologgal felszerelve.
Lehet rá tenni ajánlatot is.
Nekem nincs rá keretem, de hátha valakit érdekel:


http://www.ebay.de/itm/vw-kafer-bus-typ-1-tuning-porsche-geblase-bug-beetle-engine-t1-type-1-/201256034362?pt=DE_Autoteile&hash=item2edbcb603a


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21167 Dátum: 2015 Január 03, 17:24:19 »

Hát, hogy erősebb és hosszabb! Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21166 Dátum: 2015 Január 03, 17:20:08 »

mia különbség az áron kívül a két lökőrúd közt?

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1729-200/lokorud-keszlet-chromoly-csucs-minoseg-8db
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1729/cro.mo.-loko-rud-erosebb-es-hosszabb--8db

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #21165 Dátum: 2014 December 31, 10:06:59 »

Ősszel picit sok volt a meló.  Undecided

Nem osztrák?
Múltkor láttam egy hasonlót Veszprémvarsányban.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.