www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:15:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3384101 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21364 Dátum: 2015 Március 14, 22:06:40 »

Nem csak motor tuning van.....
sok a terv.....Smiley
https://www.youtube.com/watch?v=sL0dunvUTHQ&feature=youtu.be

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #21363 Dátum: 2015 Március 12, 07:08:37 »


Nem rossz!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #21362 Dátum: 2015 Március 12, 06:44:05 »

Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21361 Dátum: 2015 Március 11, 22:44:39 »


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21360 Dátum: 2015 Március 11, 21:58:15 »

Ez most kicsit kínai, nyissak ki minden légtelenítőt meg a főfékhenger nyomócsöveit és kezdem el észnélkül pumpálni aztán zárjam el a kivezető csöveket és utána egyenként a féktuskónál kezdjem légteleníteni hátulról indulva??  Wink Wink
Mivel semmilyen módszerrel nem tudtam a fékolajat rábírni, hogy mindenhova eljusson, meg levegős se legyen, bizony ezt tettem. A jelenség ugyanaz volt, mint nálad, életemben nem jártam még így, azt hittem, rutin lesz, hát nem.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21359 Dátum: 2015 Március 11, 21:55:35 »

ilyez még soha nem csináltam pedig 10.20 föféket cserélek per év....
Az ember mindig tanul valamit... :-) Nekem is újdonság volt, már nem tudtam, mi a bánat lehet, a pedál betonkemény, fék nincs.. Berágtam, bejött.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21358 Dátum: 2015 Március 11, 20:51:34 »

gyorsítás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21357 Dátum: 2015 Március 11, 20:36:56 »

Egyszer már leírtam, eszméletlen sok levegő tud lenni a rendszerben. A főfékhengert úgy tudod légteleníteni, hogy meglazítod a kivezető csöveket. Utána a kerékfékhengerek légtelenítőit lazitsd meg, és szapora pumpálással, csak ujjal befogva a csavart addig dolgozzatok vele, amíg már nem buborékos! A rendes légtelenítés csak utána jön.
ilyez még soha nem csináltam pedig 10.20 föféket cserélek per év....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21356 Dátum: 2015 Március 11, 18:43:31 »

A főfékhengert úgy tudod légteleníteni, hogy meglazítod a kivezető csöveket.

Főfékhengert minek kellene légteleníteni?
A tartályba betöltött olaj kinyomja maga előtt a levegőt szerintem, csak arra kell ügyelni, hogy a tartályban mindig utána kell tölteni a fékfolyadékot.
 
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #21355 Dátum: 2015 Március 11, 17:29:17 »

Egyszer már leírtam, eszméletlen sok levegő tud lenni a rendszerben. A főfékhengert úgy tudod légteleníteni, hogy meglazítod a kivezető csöveket. Utána a kerékfékhengerek légtelenítőit lazitsd meg, és szapora pumpálással, csak ujjal befogva a csavart addig dolgozzatok vele, amíg már nem buborékos! A rendes légtelenítés csak utána jön.

Ez most kicsit kínai, nyissak ki minden légtelenítőt meg a főfékhenger nyomócsöveit és kezdem el észnélkül pumpálni aztán zárjam el a kivezető csöveket és utána egyenként a féktuskónál kezdjem légteleníteni hátulról indulva??  Wink Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21354 Dátum: 2015 Március 11, 06:53:58 »

Fékpedál holtjáték jól van belőve az biztos. Kézifék nem játszik bele a dologba mert az a tárcsa agyában belsejében van és teljesen mechanikus, nyeregnél nem nagyon tudok mit állítani úszónyerges aztán csinálni kéne neki a dolgát. Légtelenítőcsavaron kívül nem tudok mást csavargatni rajta. Főfékhengernél nincs légtelenítő vagy legalábbis nem tudok róla. Légtelenítőknél simán szépen jön az olaj de valahol biztos van benne levegő de nem birom kicsalogatni.
Egyszer már leírtam, eszméletlen sok levegő tud lenni a rendszerben. A főfékhengert úgy tudod légteleníteni, hogy meglazítod a kivezető csöveket. Utána a kerékfékhengerek légtelenítőit lazitsd meg, és szapora pumpálással, csak ujjal befogva a csavart addig dolgozzatok vele, amíg már nem buborékos! A rendes légtelenítés csak utána jön.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21353 Dátum: 2015 Március 10, 21:39:29 »

Fékpedál holtjáték jól van belőve az biztos. Kézifék nem játszik bele a dologba mert az a tárcsa agyában belsejében van és teljesen mechanikus, nyeregnél nem nagyon tudok mit állítani úszónyerges aztán csinálni kéne neki a dolgát. Légtelenítőcsavaron kívül nem tudok mást csavargatni rajta. Főfékhengernél nincs légtelenítő vagy legalábbis nem tudok róla. Légtelenítőknél simán szépen jön az olaj de valahol biztos van benne levegő de nem birom kicsalogatni.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #21352 Dátum: 2015 Március 10, 21:05:15 »

Nem lehet, hogy valami nincs jól beállítva. Fékedál-főhenger, nyeregnél, kéziféknél? Nem ismerem a 944 fékjét, csak ötletelek, hátha beletrafálok. Smiley

Fékpedál holtjáték jól van belőve az biztos. Kézifék nem játszik bele a dologba mert az a tárcsa agyában belsejében van és teljesen mechanikus, nyeregnél nem nagyon tudok mit állítani úszónyerges aztán csinálni kéne neki a dolgát. Légtelenítőcsavaron kívül nem tudok mást csavargatni rajta. Főfékhengernél nincs légtelenítő vagy legalábbis nem tudok róla. Légtelenítőknél simán szépen jön az olaj de valahol biztos van benne levegő de nem birom kicsalogatni.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21351 Dátum: 2015 Március 10, 20:55:18 »

Hogy birod a főfékhengert külön légteleníteni?  Meglazítod az első hátsó kör csatlakozásnál amikor nyomás alatt van?
Nem lehet, hogy valami nincs jól beállítva. Fékedál-főhenger, nyeregnél, kéziféknél? Nem ismerem a 944 fékjét, csak ötletelek, hátha beletrafálok. Smiley

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21350 Dátum: 2015 Március 10, 20:53:12 »

Hogy birod a főfékhengert külön légteleníteni?  Meglazítod az első hátsó kör csatlakozásnál amikor nyomás alatt van?
nekem u mondták elkezdem pumpálni meglazitom  és amikor csak folyadék jön akkor elzárom.már nem pontos emlék h melyik körrel kell kezdeni.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #21349 Dátum: 2015 Március 10, 20:21:56 »

nekem is hasonlo volt azt tanácsolták elöször főfékhengert légtelenitsem utánna a kerekeknél.

Hogy birod a főfékhengert külön légteleníteni?  Meglazítod az első hátsó kör csatlakozásnál amikor nyomás alatt van?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21348 Dátum: 2015 Március 10, 19:42:29 »

Jubi felniből volt ET 34 is. Nem azzal szerelték?
A GSR-t nem.

A Jubi felnikkel legelőször a Gelb-Schwarzer Renner Sondermodelleket szerelték,ET 26-os méretben (1973-as modellév),ezért is ismerik,nevezik sokan GSR felniknek őket.Ekkor még csak ezeken az autókon voltak,és nem volt rendelhető opciós extraként mint "Sportstahlfelgen".
Aztán a következő modellévben,1973 augusztusától (1974-es modellév),megjelent mint rendelhető opciós extra,de ezek a felnik már ET 34-esek.
Nem elérhető Stigi
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #21347 Dátum: 2015 Március 10, 19:38:25 »

Jubi felniből volt ET 34 is. Nem azzal szerelték?

Der gelb-schwarze Renner wurde in einer Auflage von lediglich 3500 Stück auf Basis des VW 1303 S hergestellt. Als Motorisierung diente der schon seit Einführung des VW 1302 S bekannte 1,6 L Boxermotor mit 37 KW / 50 PS. Der Gelbschwarze Renner fällt vor allem durch seine gelb-schwarze Lackierung auf (Saturngelb VW Farbcode: L 13 M, Mattschwarz L 41), wobei die beiden Hauben in mattschwarz gehalten sind. Zierleisten, Türgriffe und Stoßstangen sind ebenfalls in schwarz gehalten, die Stoßstangenbänder hingegen in gelb. Der Heckschriftzug und die Zierleiste auf der Fronthaube sind ebenfalls in gelb ausgeführt. Entgegen vieler Meinungen sind die Scheinwerferringe, die Blinkerabdeckungen und der Rückspiegel in Chrom gefasst, auch wenn diese Komponenten oftmals nachträglich schwarz lackiert wurden. Die Trittbretter müssen auf eine Zierleiste verzichten. Als Sonderausstattung erhält er ein Sportlederlenkrad, Sportsitze mit Kopfstützen, Stahlfelgen in der Größe 5 1/2 J x 15 ET 26 mit 175/70 HR 15 Pirelli Cinturato Bereifung und ein geschlitztes Frontblech, das bei US-Käfern zur Montage des Klimaanlagen-Kühlers diente. Beim Gelbschwarzen Renner hatte es allerdings keine tiefere Bedeutung, außer das es den dezenten nachträglichen Einbau eines Frontölkühlers erleichterte, der bei der oftmals durchgeführten Leistungssteigerung durchaus sinnvoll erschien. Sein damaliger Preis beträgt 7650 DM. Die 3.500 Fahrgestellnummern liegen alle im Bereich zwischen 133 2199 639 - 133 3200 000, sind aber nicht fortlaufend, da der GSR im Rahmen der normalen 1303 Serienproduktion hergestellt wurde.


1983     Vespa PX125
1983     Vespa Primavera ET3
1982     Porsche 911 SC targa
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21346 Dátum: 2015 Március 10, 18:54:43 »

Pedig pl a Gelb-Schwarzer Renner gyári jubileumi felnijei,5.5-ösek,és az 26 az ET-jük.
Jubi felniből volt ET 34 is. Nem azzal szerelték?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21345 Dátum: 2015 Március 10, 18:51:11 »

Segítsetek! Kinek van porsche 944 fék??? Hogy sikerült légteleníteni??? Milyen főfékhenger van fent???

Helyzet nálam hogy sehol nem folyik nem ereszt a fék (sehol nem látok fékfolyadékot), Főfékhengerből a negyedik van fent 1 régi amivel ment a fék(anno a dobfékek) meg három dobozból kivett legutóbbi most varga van rajta. Próbáltuk pedállal pumpálva kikergetni a levegőt de semmi, nyomattam levegővel tartály felől mint ahogy a tudástárba vagy hol írva van és most próbáltam vákumos légtelenítő szerkezettel kiszívatni. Végeredmény mindig ugyan az ha pumpálom mint a barom bekeményedik valamenyire visszaengedem ujra benyom és beesik a pedál. Előbb utóbb összefogom törni ugyhogy valki segítsen mit rontok el. Sorrendet betartom letávolabbitól indulok vissza a tartályhoz.

Köszönöm a segítséget
nekem is hasonlo volt azt tanácsolták elöször főfékhengert légtelenitsem utánna a kerekeknél.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #21344 Dátum: 2015 Március 10, 18:23:25 »

Segítsetek! Kinek van porsche 944 fék??? Hogy sikerült légteleníteni??? Milyen főfékhenger van fent???

Helyzet nálam hogy sehol nem folyik nem ereszt a fék (sehol nem látok fékfolyadékot), Főfékhengerből a negyedik van fent 1 régi amivel ment a fék(anno a dobfékek) meg három dobozból kivett legutóbbi most varga van rajta. Próbáltuk pedállal pumpálva kikergetni a levegőt de semmi, nyomattam levegővel tartály felől mint ahogy a tudástárba vagy hol írva van és most próbáltam vákumos légtelenítő szerkezettel kiszívatni. Végeredmény mindig ugyan az ha pumpálom mint a barom bekeményedik valamenyire visszaengedem ujra benyom és beesik a pedál. Előbb utóbb összefogom törni ugyhogy valki segítsen mit rontok el. Sorrendet betartom letávolabbitól indulok vissza a tartályhoz.

Köszönöm a segítséget

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21343 Dátum: 2015 Március 10, 15:05:15 »

mind a 4 helyen addig toljad be az új zsírt, míg a kijövőben már nincs régi trutyi. ezt ajánlott minden évben megcsinálni
ok köszönöm!!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21342 Dátum: 2015 Március 10, 14:38:55 »

zsirzogombnál elég?
mind a 4 helyen addig toljad be az új zsírt, míg a kijövőben már nincs régi trutyi. ezt ajánlott minden évben megcsinálni
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21341 Dátum: 2015 Március 10, 14:26:43 »

zsírozd meg rendesen a futóművet...
zsirzogombnál elég?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #21340 Dátum: 2015 Március 10, 14:21:15 »

szetszedes nelkuli javitas?
zsírozd meg rendesen a futóművet...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21339 Dátum: 2015 Március 10, 13:02:19 »

futómübe csapágy be van roghadva marodva.....
szetszedes nelkuli javitas?
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21338 Dátum: 2015 Március 10, 13:00:58 »

Nem nagyon látszik a dzsuvától, de mindegyik cső végében ott figyel a tűgörgős csapágy. Jó esetben megvan bennük minden görgő, és még nem is nagyon oválisak, nekem hiányzott a fele... Ja, és annyira nem olcsó, de megéri a zajmentes és könnyed működés.
koszi az infot elozo hozzaszolasom ujra ervenyes
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21337 Dátum: 2015 Március 10, 12:59:39 »

a cső  testbe végén
<beszúrt kép törölve>
koszi az uj infot hiaba a tapasztalat es a segitokesz forumtarsak aranyat ernek!!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21336 Dátum: 2015 Március 10, 10:48:38 »

csapágy hol van benne? ültetőmag,új gömbfejek vastag zsírral összerakva.
Nem nagyon látszik a dzsuvától, de mindegyik cső végében ott figyel a tűgörgős csapágy. Jó esetben megvan bennük minden görgő, és még nem is nagyon oválisak, nekem hiányzott a fele... Ja, és annyira nem olcsó, de megéri a zajmentes és könnyed működés.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21335 Dátum: 2015 Március 10, 09:54:18 »

csapágy hol van benne? ültetőmag,új gömbfejek vastag zsírral összerakva.
a cső  testbe végén

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21334 Dátum: 2015 Március 10, 09:29:09 »

futómübe csapágy be van roghadva marodva.....
csapágy hol van benne? ültetőmag,új gömbfejek vastag zsírral összerakva.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21333 Dátum: 2015 Március 10, 09:06:44 »

torzios e futomu lengcsill. nelkul nekem lenyomom lentmarad felhuzom fentmarad ez norm ha nem mi a megoldas.
futómübe csapágy be van roghadva marodva.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21332 Dátum: 2015 Március 09, 19:42:52 »

Nekem gyári lemezlengőkaroson van 7x17" ET40 es és vonalban van a sárvédővel, igaz kicsit negatívban van a dőlése!

De Porsche fékkel nem lenne.

Nekem ET 52.7 7" van fent és nagyon necces, pedig lakatoltunk a sárvédőn is kicsit és a gumim is elég stretch. (185/65 a 7 coloos felnin)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Stigi
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #21331 Dátum: 2015 Március 09, 19:34:42 »

Hello Urak!

A 7.5 x17 porsche cup1 felni 23as ETvel elfer a porsche futomuves 1303 sarvedoje alatt? (kb 3 centit szelesitett sarvedo de pontosan nem tudom)

Nekem gyári lemezlengőkaroson van 7x17" ET40 es és vonalban van a sárvédővel, igaz kicsit negatívban van a dőlése!

1983     Vespa PX125
1983     Vespa Primavera ET3
1982     Porsche 911 SC targa
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21330 Dátum: 2015 Március 09, 18:09:44 »

Kb. ET 40 kell egy normál 1303-hoz, hogy ne lógjon ki a kerék.  + még a Porsche fék. Nekem a 22-es ET-jű 5,5 collos EMPI 195-ös gumival kilógott.
Pedig pl a Gelb-Schwarzer Renner gyári jubileumi felnijei,5.5-ösek,és az 26 az ET-jük.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21329 Dátum: 2015 Március 09, 15:11:23 »

torzios e futomu lengcsill. nelkul nekem lenyomom lentmarad felhuzom fentmarad ez norm ha nem mi a megoldas.
kilopták a rugót belőle, ennyire nem tud berohadni

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21328 Dátum: 2015 Március 09, 13:55:01 »

torzios e futomu lengcsill. nelkul nekem lenyomom lentmarad felhuzom fentmarad ez norm ha nem mi a megoldas.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21327 Dátum: 2015 Március 09, 09:21:26 »

et30=3 cm porsche futómű szintén az eddig hat plusz a fél col

soknak tűnt a 3 cm a porsche tengelycsonkra, de akkor annyi -> tényleg nem fér el.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21326 Dátum: 2015 Március 09, 09:14:29 »

Hello Urak!

A 7.5 x17 porsche cup1 felni 23as ETvel elfer a porsche futomuves 1303 sarvedoje alatt? (kb 3 centit szelesitett sarvedo de pontosan nem tudom)
Kb. ET 40 kell egy normál 1303-hoz, hogy ne lógjon ki a kerék.  + még a Porsche fék. Nekem a 22-es ET-jű 5,5 collos EMPI 195-ös gumival kilógott.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #21325 Dátum: 2015 Március 09, 05:56:26 »

Porsche feked van? Mert az is szelesit.
A matekot nem ertem. A Te szamaidhoz viszonyítva: et30 = 3 cm + 0,5 coll/2 (mert kifele es befele is szelesebb es 1 coll az 2,57 cm) = 0,65 cm tehat kb 3,65 cm-vel lenne kijjebb a felni külső szele plusz a porshe fek, amire fejből nem emlékszem mennyit szelesit. Peres mondjuk 195/40-45 gumival a 4 centi oke lehet. Ha külső a szelesizes akkor meg eselyesebb
et30=3 cm porsche futómű szintén az eddig hat plusz a fél col

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.