www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:48:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3384287 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21404 Dátum: 2015 április 13, 17:49:53 »

Azt végképp soknak érzem, de az enyémet is..
Tegnap is mentem vele egész sokat és menet közben 100 fok, alapjáraton / araszolásnál 110. Viszont hagytam fél órát (!) ketyegni egy helyben és az alatt meg se moccant, feljebb nem akar menni. 10w60-as olajam van. A termosztátot hogy tudom megnézni, hogy nyit-e?
Ki kell szedni,bele kell rakni egy ócska lábasba,amiben előtte forró vizet csináltál.Lehet kontakt hiba.Én Lacházán vettem észre,amikor kikapcsoltam a világítást.Visszaált 110-ről nyolcvanra.Megkopogtattam,megint 110 lett.Mértem mindenféle műszerrel.Ha ráköptem nem sistergett.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #21403 Dátum: 2015 április 13, 16:06:23 »

Én is nívópálcával mértem, azért is írtam bele mennyi volt előtte-utána, mert nagyságrendileg látszik, hogy 25-30 fokot jelenthet... Próbáld ki, hogy megnyitod a motorteret, és kizárhatod egyből a ventit. Mondjuk elég közel van a jeladód a leömlőhöz, nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #21402 Dátum: 2015 április 13, 15:52:54 »

A ventilátort kizárnám (Porsche), valamennyire nyugtató, hogy 110-en megáll, mint a szög. Lehet, hogy
a, nem olvas pontosan a műszerem
b, más műszere nem olvas pontosan, vagy nem egy helyen mérjük.

Nálam itt van a jeladó
<beszúrt kép törölve>
erre én is gondoltam, hogy pontatlanul mutat a műszerem (kínai VDO-m van) - kinek van ideje/lehetősége több műszerrel kipróbálni a jeladóját?  Undecided főleg, hogy már be van építve a műszerfalba...
viszont nálam sikerült a 140 fokot is elérni olajhőmérséklettel egyszer, mikor Lancer Evo-val szórakoztunk a szentendrein  Grin aztán már csak ő szórakozott, én inkább hagytam - meg vizionáltam az előttem álló feladatok sokaságát Smiley
én nívópálca helyén mérem a karterben.
(neked sem kicsi az olajpumpád Wink )
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #21401 Dátum: 2015 április 13, 14:39:43 »

Ez nem lehet attól, hogy ilyenkor a motortérben is cserélődik a levegő? A P hűtés szerintem leginkább maga alól szívja a levegőt, ha állsz, akkor meleg tud ott lenni...

mert amint mozog az autó, hűl 10 fokot
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21400 Dátum: 2015 április 13, 14:25:25 »

Megfogod a csövet a termosztát előtt és után.

Nekem a termosztátom 85 foknál nyitott és valahol ott meg is állt az olajhőfokom (araszoltam 40 fokban a tengerparton, küldtem neki gyorsulási versenyen, stb.). Ha csak leugrottam a munkahelyemre, akkor mindig hideg volt a termosztát utáni cső, ha elérte a 80-85 fokot a műszer szerint az olaj, akkor már ugyanolyan meleg volt előtte és utána is az olaj. 90 fok fölé egyszer sem ment az oxyboxer (olajteknőben mérve az olajat)

Karbi dugulások megszűntek? Termosztátra rápillanthatsz mikor nyit.


Elvileg meg, most nincs rá utaló tünet.
Legközelebb megfogdosom a csövet, de gondolom, hogy megy előre olaj, mert amint mozog az autó, hűl 10 fokot

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21399 Dátum: 2015 április 13, 14:18:17 »

Megfogod a csövet a termosztát előtt és után.

Nekem a termosztátom 85 foknál nyitott és valahol ott meg is állt az olajhőfokom (araszoltam 40 fokban a tengerparton, küldtem neki gyorsulási versenyen, stb.). Ha csak leugrottam a munkahelyemre, akkor mindig hideg volt a termosztát utáni cső, ha elérte a 80-85 fokot a műszer szerint az olaj, akkor már ugyanolyan meleg volt előtte és utána is az olaj. 90 fok fölé egyszer sem ment az oxyboxer (olajteknőben mérve az olajat)

Karbi dugulások megszűntek? Termosztátra rápillanthatsz mikor nyit.

A termosztátot hogy tudom megnézni, hogy nyit-e?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21398 Dátum: 2015 április 13, 13:43:26 »

Karburálás vagy ventilátor is lehet... Az 1385 például az 1200-es féklevegőjével már melegedett a gyári karbival. A luftsick-féle 1600-os a két Zenittel meg csak megnyitott motorháztetővel volt jó, ott szerintem venti...
Mindkettő 110 köré ment fel, utána meg 80-90 fokig.

A ventilátort kizárnám (Porsche), valamennyire nyugtató, hogy 110-en megáll, mint a szög. Lehet, hogy
a, nem olvas pontosan a műszerem
b, más műszere nem olvas pontosan, vagy nem egy helyen mérjük.

Nálam itt van a jeladó

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #21397 Dátum: 2015 április 13, 13:06:30 »

Azt végképp soknak érzem, de az enyémet is..
Tegnap is mentem vele egész sokat és menet közben 100 fok, alapjáraton / araszolásnál 110. Viszont hagytam fél órát (!) ketyegni egy helyben és az alatt meg se moccant, feljebb nem akar menni. 10w60-as olajam van. A termosztátot hogy tudom megnézni, hogy nyit-e?
Karburálás vagy ventilátor is lehet... Az 1385 például az 1200-es féklevegőjével már melegedett a gyári karbival. A luftsick-féle 1600-os a két Zenittel meg csak megnyitott motorháztetővel volt jó, ott szerintem venti...
Mindkettő 110 köré ment fel, utána meg 80-90 fokig.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21396 Dátum: 2015 április 13, 12:37:20 »

Nekem 120 fokig melegedett el kíméletes használat mellett őszi-téli időjárásban (max. 10 fok Celsius). Terhelve még feljebb is menne - készül is rá a full flow  Wink
Ja, a nyomásérték nálam is olyasmi, mint neked.

Azt végképp soknak érzem, de az enyémet is..
Tegnap is mentem vele egész sokat és menet közben 100 fok, alapjáraton / araszolásnál 110. Viszont hagytam fél órát (!) ketyegni egy helyben és az alatt meg se moccant, feljebb nem akar menni. 10w60-as olajam van. A termosztátot hogy tudom megnézni, hogy nyit-e?

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #21395 Dátum: 2015 április 13, 11:06:11 »

a wbx blokkon meg ezekhez hozzá sem kellett volna nyúlni feldobsz a szűrő alá egy termosztátáos alfa vagy ford pogácsát és kész  Grin  ezt én mondom aki egy fél  fürdőszobányi fittinget feldobáltam a blokkomra ,aztán amikor Stunt leparasztozott akkor sértődés helyett leszedtem mindent  és raktam a szűrő alá a kivezetést  tized munkából és pénzből.... Grin
ezeken én is agyaltam nemkeveset  Wink végül a wbx blokkal nem akartam végigjárni, amit Callook csinált - túl sokváltozós a feladat, és nekem erősen korlátosak a lehetőségeim.
a szendvicsadaptereket is néztem, de azzal meg az volt a baj, hogy a 38-as kipufogórendszerem 3-as hengertől jövő csöve "összeakad" a szűrős pumpával... ezért a szűrős pumpának mennie kell. nem marad más, mint a kiléptetős pumpafedél (amihez meg másik pumpa is kell ledugózva) és a többi szokásos szarság.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21394 Dátum: 2015 április 13, 10:23:58 »

Nekem 120 fokig melegedett el kíméletes használat mellett őszi-téli időjárásban (max. 10 fok Celsius). Terhelve még feljebb is menne - készül is rá a full flow  Wink
Ja, a nyomásérték nálam is olyasmi, mint neked.

Callook kipufogós hozzászólásához: marhára igaza van! Én is akartam bizonyítani, hogy jó lesz a tuningmotor emelt kompresszióval a gyári olajrendszerrel + szűrős pumpával. Hát NEM. Egy csomó időt és pénzt is elböktem a témára: 19e volt a szűrős pumpa Hudák Misinél, 4e volt hogy pontos méretű kabát készüljön rá, és ne "essen" bele a blokkba a laza illesztés miatt, utána eltörtem a fedelét (ami nem volt baj, mert kiderült mennyire gyászos az olajjárat a pumpához gyártott fedélben), Callooktól kaptam 5ezerért Empi fedelet, ami a kategóriájában istencsászár. Azt órákon keresztül masszíroztam Proxxon maróval, mire pontosan illeszkedett a pumpához... 28ezerből és hosszú játszással lett egy marhafasza szűrős pumpám, ami jó egy gyárihoz közeli hőtermelésű motorhoz, de az enyémhez nem. Most meg "nulláról" építem a full flow rendszert, 28ezerből már harmad-/félúton jártam volna...
a wbx blokkon meg ezekhez hozzá sem kellett volna nyúlni feldobsz a szűrő alá egy termosztátáos alfa vagy ford pogácsát és kész  Grin  ezt én mondom aki egy fél  fürdőszobányi fittinget feldobáltam a blokkomra ,aztán amikor Stunt leparasztozott akkor sértődés helyett leszedtem mindent  és raktam a szűrő alá a kivezetést  tized munkából és pénzből.... Grin

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #21393 Dátum: 2015 április 13, 09:52:41 »


Tyuningmotorosok, milyen olajnyomas-olajhofok ertekekkel maszkaltok? Nalam alapjaraton 0,5 es olyan 100-110 fok volt max. Az olaj. Az rendben van? A rendszamom egyelore az olajhuto elott van, ha kell, elrakom majd oldalra
Nekem 120 fokig melegedett el kíméletes használat mellett őszi-téli időjárásban (max. 10 fok Celsius). Terhelve még feljebb is menne - készül is rá a full flow  Wink
Ja, a nyomásérték nálam is olyasmi, mint neked.

Callook kipufogós hozzászólásához: marhára igaza van! Én is akartam bizonyítani, hogy jó lesz a tuningmotor emelt kompresszióval a gyári olajrendszerrel + szűrős pumpával. Hát NEM. Egy csomó időt és pénzt is elböktem a témára: 19e volt a szűrős pumpa Hudák Misinél, 4e volt hogy pontos méretű kabát készüljön rá, és ne "essen" bele a blokkba a laza illesztés miatt, utána eltörtem a fedelét (ami nem volt baj, mert kiderült mennyire gyászos az olajjárat a pumpához gyártott fedélben), Callooktól kaptam 5ezerért Empi fedelet, ami a kategóriájában istencsászár. Azt órákon keresztül masszíroztam Proxxon maróval, mire pontosan illeszkedett a pumpához... 28ezerből és hosszú játszással lett egy marhafasza szűrős pumpám, ami jó egy gyárihoz közeli hőtermelésű motorhoz, de az enyémhez nem. Most meg "nulláról" építem a full flow rendszert, 28ezerből már harmad-/félúton jártam volna...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21392 Dátum: 2015 április 11, 20:51:46 »

nekem 80 fok fölé nem ment ma
Hmm...annal egyertelmuen tobb volt, foleg amikor araszoltam a beengedesnel

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21391 Dátum: 2015 április 11, 20:41:21 »


Tyuningmotorosok, milyen olajnyomas-olajhofok ertekekkel maszkaltok? Nalam alapjaraton 0,5 es olyan 100-110 fok volt max. Az olaj. Az rendben van? A rendszamom egyelore az olajhuto elott van, ha kell, elrakom majd oldalra
nekem 80 fok fölé nem ment ma

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21390 Dátum: 2015 április 11, 20:36:26 »


Tyuningmotorosok, milyen olajnyomas-olajhofok ertekekkel maszkaltok? Nalam alapjaraton 0,5 es olyan 100-110 fok volt max. Az olaj. Az rendben van? A rendszamom egyelore az olajhuto elott van, ha kell, elrakom majd oldalra

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21389 Dátum: 2015 április 11, 07:51:24 »


Szerintem meg okosan gondolja.
Akkor lenne végülis neki egy CSP Super Competitionra vagy Ahnendorpra hajazó,rozsdamentes kipuffogója,ami a gyári helyen jön ki.

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #21388 Dátum: 2015 április 10, 21:04:20 »

Tuning tuning hátán...  Wink


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21387 Dátum: 2015 április 09, 20:06:03 »

Akkor inkább gyártatnék egyet, nem vágnék szét egy jót.

T2-re passzolnak a dobok gyárilag, ezért kell az átalakítás.
Plusz nem is nagyon tetszenek a sárvédő alól kilógó, félig a lökhárító alatt lévő dobok.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21386 Dátum: 2015 április 09, 19:33:06 »

Szerintem meg okosan gondolja.
Akkor lenne végülis neki egy CSP Super Competitionra vagy Ahnendorpra hajazó,rozsdamentes kipuffogója,ami a gyári helyen jön ki.
Akkor inkább gyártatnék egyet, nem vágnék szét egy jót.

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21385 Dátum: 2015 április 09, 14:27:15 »

Kár elrontani.
Szerintem meg okosan gondolja.
Akkor lenne végülis neki egy CSP Super Competitionra vagy Ahnendorpra hajazó,rozsdamentes kipuffogója,ami a gyári helyen jön ki.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21384 Dátum: 2015 április 09, 13:44:35 »

Ezek vannak hozzá:

saválló a cucc, a dobok CSP, a csőkígyó valami más gyártmány.

Ebből szeretnék olyat, hogy a dobok a sárvédők alá kerülnek hosszirányban, és a kivezetés a hátfalon, a gyári helyen jön ki.

Kár elrontani.

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21383 Dátum: 2015 április 08, 21:14:43 »

Ezek vannak hozzá:

saválló a cucc, a dobok CSP, a csőkígyó valami más gyártmány.

Ebből szeretnék olyat, hogy a dobok a sárvédők alá kerülnek hosszirányban, és a kivezetés a hátfalon, a gyári helyen jön ki.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21382 Dátum: 2015 április 08, 11:19:21 »

csendes, kellemes nem érces sem az egyhatoson  sem az 1915ön 

Majd este küldök képet, hogy milyen cuccom van hozzá és egy ilyen kétdobos rendszert szeretnék belőle, aminek hátulról a kipufogócsöve a gyári helyen jönnek ki.
Úgy el lehet készíteni, hogy az autóm nincs ott? Huh
Ha menne így is, akkor elküldeném futárral a cuccokat.
 
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #21381 Dátum: 2015 április 08, 08:55:16 »

lufsick-nak
Kirááályos!  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21380 Dátum: 2015 április 07, 23:30:11 »

Ilyesmit akarok én is.
Hangja milyen?

csendes, kellemes nem érces sem az egyhatoson  sem az 1915ön 

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21379 Dátum: 2015 április 07, 23:18:18 »

lufsick-nak

Ilyesmit akarok én is.
Hangja milyen?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21378 Dátum: 2015 április 07, 22:39:07 »

lufsick-nak

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #21377 Dátum: 2015 Március 31, 21:13:58 »

Ja, teherautóban előre, ahol van menetszél. Hátul a bogárban van 8 centi a tűzfalig, nem igazán hiszem, hogy kellő mennyiséget át tud ott szívni... főleg, hogy a hátsó fele sincsen szeparálva a légtérnek. Magyarul forgatja a meleget...
Igazad van erre nem gondoltam, a srác buggyba rakta a mocit ott nincs zárt motortér.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #21376 Dátum: 2015 Március 31, 07:52:17 »

Ja, teherautóban előre, ahol van menetszél. Hátul a bogárban van 8 centi a tűzfalig, nem igazán hiszem, hogy kellő mennyiséget át tud ott szívni... főleg, hogy a hátsó fele sincsen szeparálva a légtérnek. Magyarul forgatja a meleget...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #21375 Dátum: 2015 Március 30, 20:52:36 »

Sziasztok!

Szerintetek ilyen axiál ventilátoros megoldással megoldható normálisan wbx motor hűtése bogárban?


Ez sem rossz megoldás szerintem:
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=37&t=130150

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #21374 Dátum: 2015 Március 29, 18:35:45 »

Sziasztok!

Szerintetek ilyen axiál ventilátoros megoldással megoldható normálisan wbx motor hűtése bogárban?


Nekem volt wbx hatulra szerelt hutovel, sosem volt jo. Azaz de, 5 fok alatt es minuszban. Olyan jo futese sose lesz levegos bogarnak  Wink
Egyebkent meg hiaba a hideg-meleg oldal elvalasztasa, mert folulrol varja a hideg levegot, alulrol pedig emelkedik a kipufftol felhevult levego. Van hogy a ventillator csak szenved, es nem is tudja mozgatni a levegot a huto lamellai kozott. Ha megforditod a ventit, hogy kifele fujjon, akkor szinten meleg levegot nyomja at a huton. Terhelesen nem lesz jo, marpedig wbx-el nem gyokkettovel mozog az ember  Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21373 Dátum: 2015 Március 29, 15:07:42 »

Sziasztok!

Szerintetek ilyen axiál ventilátoros megoldással megoldható normálisan wbx motor hűtése bogárban?


Mi,és akkor az a ventilátor állandóan járna?
Mert általában,az úgy működik,hogy a vízet a menetszél hűti,és a ventilátor csak akkor indul be,ha a menteszél hűtése kevésnek bizonyul,vagy lassúmenetben,araszolgatáskor,lámpáknál egyhelyben álláskor...Pl autópályán hosszúmenetben,az a ventilátor végig áll,be sem kell neki kapcsolni.Csak inkább ilyen reserve funkció.

Szerintem mindeképpen vezesd ki előre a hűtést.És még akkor is kell ez a venti.De szerintem csak magában direktben járatva hülyeség.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21372 Dátum: 2015 Március 29, 15:07:14 »

Sziasztok!

Szerintetek ilyen axiál ventilátoros megoldással megoldható normálisan wbx motor hűtése bogárban?



Ez a konkrét autó is elol hordja mar a hutojet..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
« Hozzászólás #21371 Dátum: 2015 Március 29, 14:06:41 »

Sziasztok!

Szerintetek ilyen axiál ventilátoros megoldással megoldható normálisan wbx motor hűtése bogárban?



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21370 Dátum: 2015 Március 14, 22:42:38 »

a 930kilós speedster darabonként 22kg-os kerekekkel nem egy épített versenyautó,de ha  építek magamnak még eccer  valamit akkor elfogadom a kihívást (bár az is uccai autó lesz ) Wink
ez is...cső ebbe sincs

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21369 Dátum: 2015 Március 14, 22:38:47 »

de amugy bármikor mehetünk frt -n vagy itt speedster ellen  kis bontott 1600os mocimall:D
a 930kilós speedster darabonként 22kg-os kerekekkel nem egy épített versenyautó,de ha  építek magamnak még eccer  valamit akkor elfogadom a kihívást (bár az is uccai autó lesz ) Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21368 Dátum: 2015 Március 14, 22:26:11 »

te Martin úgy ment el melletted a zsiguli mintha szembe jött volna, a tócsát szokták igy kikerülni  Grin
de amugy bármikor mehetünk frt -n vagy itt speedster ellen  kis bontott 1600os mocimall:D

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21367 Dátum: 2015 Március 14, 22:24:54 »

edzés  vannak szabáyok mint a zászlók....
-gyorsabb kocsit lehuzodva el kell engedni(mert kizárnak)
-ladák Átlag 110-150 lo között vannak m3 BMW kergetik...gondolom nem kell egy ár ajánlat mennyi egy 150 lovas motor ami nem csak 3x 402 méter bir?
-feszéjez ha 3 an fordulunk 1 kocsinyi helyen(ez nem kakucs sima aszfalt és pici rázókő kicsit komolyabb)

átlag 10-12 perces körök vannak  30 perces pihivel reggel 7 töl délután 4ig... 1 db csavart nem kellet meghuzni kerékcserén kivül.........egy jelzem gyári 1600 t2 motor amin2 weber van:)  ja ladákat 3 kör 30 perc szerviz....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21366 Dátum: 2015 Március 14, 22:22:17 »

te Martin úgy ment el melletted a zsiguli mintha szembe jött volna, a tócsát szokták igy kikerülni  Grin
edzés  vannak szabáyok mint a zászlók....
-gyorsabb kocsit lehuzodva el kell engedni(mert kizárnak)
-ladák Átlag 110-150 lo között vannak m3 BMW kergetik...gondolom nem kell egy ár ajánlat mennyi egy 150 lovas motor ami nem csak 3x 402 méter bir?
-feszéjez ha 3 an fordulunk 1 kocsinyi helyen(ez nem kakucs sima aszfalt és pici rázókő kicsit komolyabb)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21365 Dátum: 2015 Március 14, 22:18:00 »

Nem csak motor tuning van.....
sok a terv.....Smiley
https://www.youtube.com/watch?v=sL0dunvUTHQ&feature=youtu.be
te Martin úgy ment el melletted a zsiguli mintha szembe jött volna, a tócsát szokták igy kikerülni  Grin

Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.