www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 10:10:40
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121
Hozzaszólás
218
Témában írta
1606
Felhasználó
Legújabb tag:
Stoye
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 2679261 alkalommal)
zsozsy
Hozzászólások: 3483
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22244 Dátum:
2023 Február 03, 07:17:57 »
Idézetet írta: BlackP - 2023 Február 02, 16:29:18
Mostanaban eleg szep buildeket dob a youtube. Ismet ra kell jonnom, hogy rossz kontinensre szulettem. Itt a hatso ablakon levo matrica miatt nem vizsgazik, ott meg ilyenek is rendszamosak
Nemcsak teszülettél szar helyre de
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22243 Dátum:
2023 Február 02, 16:29:18 »
Mostanaban eleg szep buildeket dob a youtube. Ismet ra kell jonnom, hogy rossz kontinensre szulettem. Itt a hatso ablakon levo matrica miatt nem vizsgazik, ott meg ilyenek is rendszamosak
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
TBK001
Hozzászólások: 29029
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22242 Dátum:
2023 Február 02, 08:05:03 »
Idézetet írta: BlackP - 2023 Február 01, 22:08:58
https://www.youtube.com/watch?v=jzB1Vc1h-Tc
Guszta...
Szolid kinézet, de a lemez alatti technika...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
VW T2b
Hozzászólások: 3046
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22241 Dátum:
2023 Február 02, 07:04:15 »
Idézetet írta: BlackP - 2023 Február 01, 22:08:58
https://www.youtube.com/watch?v=jzB1Vc1h-Tc
Nem olyan rossz!
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22240 Dátum:
2023 Február 01, 22:08:58 »
https://www.youtube.com/watch?v=jzB1Vc1h-Tc
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
GeRGelu:
Hozzászólások: 992
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22239 Dátum:
2021 Október 15, 07:37:10 »
Idézetet írta: sparkafer - 2021 Október 14, 21:25:28
32-es vagy 34-es? 1 vagy 2 darab?
34 ICT, 2 darab
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
sparkafer
Hozzászólások: 13940
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22238 Dátum:
2021 Október 14, 21:25:28 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2021 Október 10, 21:39:24
Jövőre talán tudok majd erről nyilatkozni. Akkor talán felkerül majd a motorra az ict ami a dobozban lapul.
32-es vagy 34-es? 1 vagy 2 darab?
http://sparkafer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22237 Dátum:
2021 Október 14, 07:38:29 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2021 Október 11, 21:09:34
1,6 szimplaszívós. Külső olajszűrőn kívül egyenlőre alapvetően gyári. Majd a karbi mellé még egy emelt himbasort (1:1,25) tervezek feldobni rá.
Kiváncsi vagyok mit jelentenek.
Nekem is 1.6 szimpla
Régen volt egy oldal ahol egy 1.6 motorra, egyesével szerelték fel a cuccokat és utána mérték, hogy mennyi változást hozott,
1.áttételes himbasort
2 progresszív karbi
3. himba +karbi
4. dupla karbi
5. dupla + himba
Asszem a végén valami vezérmű tengelyt is raktak, és mintha itt már a kipuffot is cserélték volna.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
GeRGelu:
Hozzászólások: 992
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22236 Dátum:
2021 Október 11, 21:09:34 »
Idézetet írta: gas - 2021 Október 11, 07:09:13
Ok. Várom. Milyen motor?
1,6 szimplaszívós. Külső olajszűrőn kívül egyenlőre alapvetően gyári. Majd a karbi mellé még egy emelt himbasort (1:1,25) tervezek feldobni rá.
Kiváncsi vagyok mit jelentenek.
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22235 Dátum:
2021 Október 11, 07:09:13 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2021 Október 10, 21:39:24
Jövőre talán tudok majd erről nyilatkozni. Akkor talán felkerül majd a motorra az ict ami a dobozban lapul.
Ok. Várom. Milyen motor?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
GeRGelu:
Hozzászólások: 992
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22234 Dátum:
2021 Október 10, 21:39:24 »
Idézetet írta: gas - 2021 Szeptember 06, 08:26:52
Elvileg plugendplay.
Hasonlóan mint egy IDF szett ,elvileg csak szerelni kell.
Jövőre talán tudok majd erről nyilatkozni. Akkor talán felkerül majd a motorra az ict ami a dobozban lapul.
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
TBK001
Hozzászólások: 29029
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22233 Dátum:
2021 Szeptember 08, 07:01:02 »
Idézetet írta: stonemen - 2021 Szeptember 08, 06:00:36
Ha jól tudom, a Szoki csinálja, aki a Misinél volt előtte.
Pontosan...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
stonemen
Hozzászólások: 17217
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22232 Dátum:
2021 Szeptember 08, 06:00:36 »
Ha jól tudom, a Szoki csinálja, aki a Misinél volt előtte.
Idézetet írta: Bill - 2021 Szeptember 07, 12:34:07
Ezek szerint ismeretlen számunkra?
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22231 Dátum:
2021 Szeptember 07, 14:23:32 »
Az egyik weber licenc (jó esetben made in spain) a másik meg ennek a kínai másolata. Állítólag jó az is.
Idézetet írta: gas - 2021 Szeptember 05, 16:20:00
Üdv!
mi a különbség az EPC és az ICT karbi közt, a fizikai különbséget látom és az árat is .....de tud is 62 ezerrel többet?
https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102218-dupla-karburator-keszlet_-epc-34_-szimplaszivos
https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102318-dupla-karburator-keszlet_-weber-34-ict_-szimplaszivos
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bill
Hozzászólások: 8591
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22230 Dátum:
2021 Szeptember 07, 12:34:07 »
Idézetet írta: gas - 2021 Szeptember 07, 12:23:29
Kartergáz csövet rendeltem(papírbetétes szűröházhoz nem kaptam sehol) fosbukon talált hirdetésen keresztül, nem jött meg... telefon a honlapon található számra...nem látta a rendelés.
Segítőkész volt szerdán hívtam pénteken itt volt ClassikLine zackóban JPGroup alkatrész, mintha a bugparts.hu - ról rendeltem volna
Ezek szerint ismeretlen számunkra?
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22229 Dátum:
2021 Szeptember 07, 12:23:29 »
Idézetet írta: Bill - 2021 Szeptember 07, 11:43:38
Meg az is érdekelne, hogy milyen tapasztalatok vannak vele kapcsolatban.
Kartergáz csövet rendeltem(papírbetétes szűröházhoz nem kaptam sehol) fosbukon talált hirdetésen keresztül, nem jött meg... telefon a honlapon található számra...nem látta a rendelés.
Segítőkész volt szerdán hívtam pénteken itt volt ClassikLine zackóban JPGroup alkatrész, mintha a bugparts.hu - ról rendeltem volna
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bill
Hozzászólások: 8591
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22228 Dátum:
2021 Szeptember 07, 11:43:38 »
Idézetet írta: Typ117 - 2021 Szeptember 07, 11:22:48
ez bennem is felmerült. eddig nem ismertem és annál többet hogy sóskúti, nem találtam a honlapon
Meg az is érdekelne, hogy milyen tapasztalatok vannak vele kapcsolatban.
Typ117
Hozzászólások: 18387
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22227 Dátum:
2021 Szeptember 07, 11:22:48 »
Idézetet írta: Bill - 2021 Szeptember 07, 11:18:17
Ez a boxergarázs kihez köthető?
ez bennem is felmerült. eddig nem ismertem és annál többet hogy sóskúti, nem találtam a honlapon
Bill
Hozzászólások: 8591
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22226 Dátum:
2021 Szeptember 07, 11:18:17 »
Ez a boxergarázs kihez köthető?
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22225 Dátum:
2021 Szeptember 06, 08:26:52 »
Idézetet írta: Typ117 - 2021 Szeptember 06, 08:16:06
elfér egyáltalán mindkettő egyéb átalakítás nélkül?
Elvileg plugendplay.
Hasonlóan mint egy IDF szett ,elvileg csak szerelni kell.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Typ117
Hozzászólások: 18387
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22224 Dátum:
2021 Szeptember 06, 08:16:06 »
Idézetet írta: gas - 2021 Szeptember 05, 16:20:00
Üdv!
mi a különbség az EPC és az ICT karbi közt, a fizikai különbséget látom és az árat is .....de tud is 62 ezerrel többet?
https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102218-dupla-karburator-keszlet_-epc-34_-szimplaszivos
https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102318-dupla-karburator-keszlet_-weber-34-ict_-szimplaszivos
elfér egyáltalán mindkettő egyéb átalakítás nélkül?
VW T2b
Hozzászólások: 3046
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22223 Dátum:
2021 Szeptember 06, 06:39:06 »
Idézetet írta: gas - 2021 Szeptember 05, 16:20:00
Üdv! mi a különbség az EPC és az ICT karbi közt, a fizikai különbséget látom és az árat is .....de tud is 62 ezerrel többet?
https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102218-dupla-karburator-keszlet_-epc-34_-szimplaszivos
https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102318-dupla-karburator-keszlet_-weber-34-ict_-szimplaszivos
Erre én kíváncsi vagyok.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22222 Dátum:
2021 Szeptember 05, 16:20:00 »
Üdv!
mi a különbség az EPC és az ICT karbi közt, a fizikai különbséget látom és az árat is .....de tud is 62 ezerrel többet?
https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102218-dupla-karburator-keszlet_-epc-34_-szimplaszivos
https://www.boxergarazs.com/termek/us-8115102318-dupla-karburator-keszlet_-weber-34-ict_-szimplaszivos
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Funk
Hozzászólások: 2438
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22221 Dátum:
2020 Szeptember 14, 17:17:52 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2020 Augusztus 07, 10:07:27
Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van
sok
tapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
Erre még emlékszem, nem ma volt. Van egy 03-om, abban van egy Vörös Laci által épített tuning motor most nagyjából 2000 kilométerrel. Erre Maresz rakott két IDF 36-os karbit, a többit cucc (szívócsonk stb. a Hudáktól van). Mivel hagyományos AC van rajta, ezért az egyiken bekötöttem a manuális szívatót. Így indult, kis göcögés után erőre kelt. Az 1300-as-on két IDF 40-es van módosított tengellyel 1.6-os motoron elektromos AC-val. Melegen nagyon szépen fut, de egy darabig gyenge mint a fos, alig bírok kijönni a garázsból, lehet taposni kellene rendesen, de sajnálom. Most rakok bele egy új elosztót. Csak előtte gyújtást mérek.
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22220 Dátum:
2020 Szeptember 14, 08:23:50 »
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22219 Dátum:
2020 Augusztus 07, 11:32:42 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2020 Augusztus 07, 10:07:27
Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van
sok
tapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
Igen sajnos tudom, hogy mennyit lehet sz¦¦vni a rossz fúvókák miatt.
Anno egy alfa idf 36 párt sikerült venni de olyan fúvóka készlet volt benne, hogy csak padlógázon indult, és csak úgy üzemelt.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22218 Dátum:
2020 Augusztus 07, 10:07:27 »
Idézetet írta: gas - 2020 Augusztus 06, 20:08:35
A PCI-t befuvókázná a bogárhoz, azt mondta csinált már ilyet
Farmotor, léghűtés, duplakarbi ... Bogár?
Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van
sok
tapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
«
Utoljára szerkesztve: 2020 Augusztus 07, 10:10:33 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22217 Dátum:
2020 Augusztus 06, 20:08:35 »
Idézetet írta: callook - 2020 Augusztus 06, 14:31:03
Hááát... Régebben rendszeresen volt külföldi oldalakon szívócső is külön és szettek is. De mostanában ritkán van, szóval szerencse kérdése, hogy komplett szettet tudsz-e szerezni, vagy csak szívócsövet.
Az ITC "egység csomag" mindenképp jobb, mert leteszed a pénzt és van egy olyan szetted ami 1 óra múlva üzemel a motoron. A 34 PCI-hez való Retro tuning cuccok már kuriózumnak számítanak. Anno amikor 390 Euroért mérték az új ITC szettet, akkor egy pár bontott TDE szívócső került 250 Euroba a PCI-hez. Most nem tudom hogy áll a piac és a kínálat. Emellett azért a PCI karbiknál komplett felújítással kell kezdeni, ami megint csak súlyos tízezrekbe kerül és akkor még kiderülhet, hogy van valami szervi baja.
Az NSU-ról leszedett PCI karbikat rendesen át is kell fúvókázni, mert az NSU motorok hengerűrtartalma sem stimmel, ráadásul az alap NSU motorokon 1 karbi volt nem kettő. Szóval jól át kell fúvókázni. A képen amit alább beraktam, még keverőcsöveket is nekem kellett gyártani, hogy üzemeljen a 30LE motor dupla karbis üzemben.
Nekünk a Formel Vau 34 PCI szettel üzemel, ráadásul az már eleve VW motorra való korabeli tuning szett volt, de nem lett olcsó mire 100%-ra hoztuk.
Köszönöm
Valószinűleg gyüjtök, egy ITC szettre.
A PCI-t befuvókázná a bogárhoz, azt mondta csinált már ilyet
Farmotor, léghűtés, duplakarbi ... Bogár?
«
Utoljára szerkesztve: 2020 Augusztus 06, 20:12:23 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22216 Dátum:
2020 Augusztus 06, 14:31:03 »
Hááát... Régebben rendszeresen volt külföldi oldalakon szívócső is külön és szettek is. De mostanában ritkán van, szóval szerencse kérdése, hogy komplett szettet tudsz-e szerezni, vagy csak szívócsövet.
Az ITC "egység csomag" mindenképp jobb, mert leteszed a pénzt és van egy olyan szetted ami 1 óra múlva üzemel a motoron. A 34 PCI-hez való Retro tuning cuccok már kuriózumnak számítanak. Anno amikor 390 Euroért mérték az új ITC szettet, akkor egy pár bontott TDE szívócső került 250 Euroba a PCI-hez. Most nem tudom hogy áll a piac és a kínálat. Emellett azért a PCI karbiknál komplett felújítással kell kezdeni, ami megint csak súlyos tízezrekbe kerül és akkor még kiderülhet, hogy van valami szervi baja.
Az NSU-ról leszedett PCI karbikat rendesen át is kell fúvókázni, mert az NSU motorok hengerűrtartalma sem stimmel, ráadásul az alap NSU motorokon 1 karbi volt nem kettő. Szóval jól át kell fúvókázni. A képen amit alább beraktam, még keverőcsöveket is nekem kellett gyártani, hogy üzemeljen a 30LE motor dupla karbis üzemben.
Nekünk a Formel Vau 34 PCI szettel üzemel, ráadásul az már eleve VW motorra való korabeli tuning szett volt, de nem lett olcsó mire 100%-ra hoztuk.
Idézetet írta: gas - 2020 Augusztus 05, 17:35:29
Éés érdemesebb a 34PCI-t külön venni, majd össze tudom vadászni a szívó csövet-rudazatot külön vagy jobb az az ITC "egység csomag"
Mert van egy pár 34 PCI egy NSU-s srácnak de még egyezkedünk ill az a kérdés is fel merült, hogy milyen fúvókázással kérem.
A szívó cső egyforma a két karbihoz , vagy a typ 3 szívó csöve jó hozzá, ha van belőle szimplaszívó?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22215 Dátum:
2020 Augusztus 05, 17:35:29 »
Idézetet írta: callook - 2020 Augusztus 03, 11:47:58
Ahogy korábban a többiek írták: EMPI ICT a legjobb ár/érték arányú megoldás. Megveszed és a szett olyannyira komplett, hogy az utolsó csavarig, bilincsig minden benne van (a légszűrő nem a legszebb, de annak cseréje megoldható). Amit érdemes tudni, hogy szépen működnek, jól állíthatóak, nem kényesek, viszont fogtam a kezemben 5000 km-t futott ilyen EMPI karbi párt és borzasztóan lógott már a tengelye, sőt a lógásból adódóan elkezdte a pillangó is kikoptatni a torkot. Emiatt én lehet azzal kezdeném, hogy megperselyezném a házat, vagy legalább szezononként leellenőrizném.
Ez az EMPI karbi egyébként Weber koppintás, szóval biztos le lehet vadászni egy pár eredeti Webert is, de akkor még ugye fel kell újítani, be kell fúvókázni, szívócsövet és egyebeket kell gyártani.
A harmadik megoldás a jó ki Solex 34 PCI, amilyen szetteket a régi tunerek használtak (Theo Decker, Riechert, Sauer & Sohn, Oettinger). Rendszeresen akad eladó a külföldi oldalakon, de persze azokkal is van még munka.
Éés érdemesebb a 34PCI-t külön venni, majd össze tudom vadászni a szívó csövet-rudazatot külön vagy jobb az az ITC "egység csomag"
Mert van egy pár 34 PCI egy NSU-s srácnak de még egyezkedünk ill az a kérdés is fel merült, hogy milyen fúvókázással kérem.
A szívó cső egyforma a két karbihoz , vagy a typ 3 szívó csöve jó hozzá, ha van belőle szimplaszívó?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22214 Dátum:
2020 Augusztus 03, 11:47:58 »
Ahogy korábban a többiek írták: EMPI ICT a legjobb ár/érték arányú megoldás. Megveszed és a szett olyannyira komplett, hogy az utolsó csavarig, bilincsig minden benne van (a légszűrő nem a legszebb, de annak cseréje megoldható). Amit érdemes tudni, hogy szépen működnek, jól állíthatóak, nem kényesek, viszont fogtam a kezemben 5000 km-t futott ilyen EMPI karbi párt és borzasztóan lógott már a tengelye, sőt a lógásból adódóan elkezdte a pillangó is kikoptatni a torkot. Emiatt én lehet azzal kezdeném, hogy megperselyezném a házat, vagy legalább szezononként leellenőrizném.
Ez az EMPI karbi egyébként Weber koppintás, szóval biztos le lehet vadászni egy pár eredeti Webert is, de akkor még ugye fel kell újítani, be kell fúvókázni, szívócsövet és egyebeket kell gyártani.
A harmadik megoldás a jó ki Solex 34 PCI, amilyen szetteket a régi tunerek használtak (Theo Decker, Riechert, Sauer & Sohn, Oettinger). Rendszeresen akad eladó a külföldi oldalakon, de persze azokkal is van még munka.
Idézetet írta: gas - 2020 Július 28, 22:14:51
Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22213 Dátum:
2020 Augusztus 03, 11:37:50 »
Én is csináltam ilyen motort. Gyakorlatilag a gyári 28 PCI (Nem PICT!) karbiból használ kettőt. Anno szinte az összes Tuner ezt használta Riechert, Theo Decker, Sauer & Sohn. A teljesítménynövekedés nem hatalmas, talán pár lovat ad hozzá a gyári 30-hoz, viszont határozottan jobban gyorsul vele az autó, érzésre sokkal jobban megy. Anno egyedül Oettinger lépett túl ezen a szinten, aki nem csak duplázta a karbit, hanem duplaszívós fejeket, más vezérműtengelyt, stb. gyártott. Az ő motorjai már 30 helyett 40 lovasok voltak. A későbbiekben ennek a PCI karbinak a 34-es változatát (amit bogárra gyárilag sosem szereltek, mert a VW áttért a PICT sorozatra) kezdték el a tunerek az 1300, 1500 és 1600 motorokra használni.
Amit én raktam össze motort, ahhoz Riechert szívócsövet vettünk. A dolog érdekessége, hogy ez az egyszemélyes tuning cég még létezik! Az öreg egyedül legyárt még ezt azt. De iszonyat nehéz tőle bármit is rendelni, nekünk hosszú hónapokba telt (sokat volt akkor kórházban). Ja, és minden régimódi nála: Mikor elkészült a szívócsövekkel, légszűrőkkel akkor gyöngybetűkkel írt egy számlát, amit elpostázott, hogy utaljuk át. Átutalás után küldte a csomagot.
Idézetet írta: mikrobi - 2020 április 17, 22:05:01
egy barátom épitette.....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22212 Dátum:
2020 Július 31, 20:46:12 »
Idézetet írta: Narancs - 2020 Július 31, 20:37:55
Typ3-as karburátor párom,talán 32 PSIT vagy,hogy hívják,van egy tökéletes állapotú párom eladó,30.000-Forintért,ha ebben gondolkodsz.
Tessék figyelmesen olvasni
"typ3 - ban NEM IS dondolkodtam"
Mert azt nem is akarok, akkor inkább az idf-hez próbálnék szívócsövet csinálni.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Narancs
Hozzászólások: 8908
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22211 Dátum:
2020 Július 31, 20:37:55 »
Idézetet írta: gas - 2020 Július 31, 19:48:24
Köszi ezt néztem én is, a typ3-ba nem is gondolkodtam...
Typ3-as karburátor párom,talán 32 PSIT vagy,hogy hívják,van egy tökéletes állapotú párom eladó,30.000-Forintért,ha ebben gondolkodsz.
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22210 Dátum:
2020 Július 31, 19:48:24 »
Idézetet írta: te_o - 2020 Július 29, 21:37:52
Vannak új komplett szettek, pl. EMPI ICT.
Pl.:
https://www.ebay.co.uk/itm/VW-BUG-TYPE-1-34mm-DUAL-CARB-KIT-EMPI-EPC-ICT-VW-SINGLE-PORT-DUAL-CARBURETORS/171797980416?epid=671246511&hash=item27fff52500:g:eXUAAOSwq7JT2cnD
A typ3 nem jó, mert nem fog elférni a hűtéstől.
Köszi ezt néztem én is, a typ3-ba nem is gondolkodtam...
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
kormányzoo
Hozzászólások: 5774
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22209 Dátum:
2020 Július 30, 10:02:40 »
Idézetet írta: Narancs - 2020 Július 30, 05:50:43
Rudazat sem nagyon jó úgy tudom.
A 1.6-os bogár gyári lóereje 50LE.Az ilyen motor meg mennyi,54 ha jól tudom.4 lóerőért,meg nem éri meg szívni,bűvészkedni vele.Nem véletlenül nem is alkalmazott,bevélt megoldás ez.
igen persze,nem is való ebbe a topicba☺
ami esetleg pozitívum hogy szívatós☺
és még jól is nézhet ki... vw alkatrészekből , 2 öreg olajtükrös légszűrővel...
(mod. rudazatot lehet hozzá átalakítani)
Narancs
Hozzászólások: 8908
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22208 Dátum:
2020 Július 30, 05:50:43 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2020 Július 29, 22:52:02
egyedi szívócsővel jó lehet
Rudazat sem nagyon jó úgy tudom.
A 1.6-os bogár gyári lóereje 50LE.Az ilyen motor meg mennyi,54 ha jól tudom.4 lóerőért,meg nem éri meg szívni,bűvészkedni vele.Nem véletlenül nem is alkalmazott,bevélt megoldás ez.
kormányzoo
Hozzászólások: 5774
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22207 Dátum:
2020 Július 29, 22:52:02 »
Idézetet írta: te_o - 2020 Július 29, 21:37:52
A typ3 nem jó, mert nem fog elférni a hűtéstől.
egyedi szívócsővel jó lehet
te_o
Hozzászólások: 4260
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22206 Dátum:
2020 Július 29, 21:37:52 »
Idézetet írta: gas - 2020 Július 28, 22:14:51
Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......
Vannak új komplett szettek, pl. EMPI ICT.
Pl.:
https://www.ebay.co.uk/itm/VW-BUG-TYPE-1-34mm-DUAL-CARB-KIT-EMPI-EPC-ICT-VW-SINGLE-PORT-DUAL-CARBURETORS/171797980416?epid=671246511&hash=item27fff52500:g:eXUAAOSwq7JT2cnD
A typ3 nem jó, mert nem fog elférni a hűtéstől.
VW Beetle - the original since 1938
gas
Hozzászólások: 3282
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22205 Dátum:
2020 Július 28, 22:14:51 »
Idézetet írta: sparkafer - 2020 Július 28, 22:00:37
Én egyszer egy Typ3 PDSIT karbipárral szerettem volna próbálkozni, de beletört a bicskám valamiért.
Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...