www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2021 április 18, 13:53:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Rendeljetek pólót!
Bogaras topikban találtok mintát, stb.
Határidő: 2021.04.15
915933
Hozzaszólás
215
Témában írta
1593
Felhasználó
Legújabb tag:
Csiri
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
...
556
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 1624363 alkalommal)
Funk
Hozzászólások: 2416
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22221 Dátum:
2020 Szeptember 14, 17:17:52 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2020 Augusztus 07, 10:07:27
Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van
sok
tapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
Erre még emlékszem, nem ma volt. Van egy 03-om, abban van egy Vörös Laci által épített tuning motor most nagyjából 2000 kilométerrel. Erre Maresz rakott két IDF 36-os karbit, a többit cucc (szívócsonk stb. a Hudáktól van). Mivel hagyományos AC van rajta, ezért az egyiken bekötöttem a manuális szívatót. Így indult, kis göcögés után erőre kelt. Az 1300-as-on két IDF 40-es van módosított tengellyel 1.6-os motoron elektromos AC-val. Melegen nagyon szépen fut, de egy darabig gyenge mint a fos, alig bírok kijönni a garázsból, lehet taposni kellene rendesen, de sajnálom. Most rakok bele egy új elosztót. Csak előtte gyújtást mérek.
BlackP
Hozzászólások: 26531
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22220 Dátum:
2020 Szeptember 14, 08:23:50 »
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
gas
Hozzászólások: 3141
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22219 Dátum:
2020 Augusztus 07, 11:32:42 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2020 Augusztus 07, 10:07:27
Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van
sok
tapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
Igen sajnos tudom, hogy mennyit lehet sz¦¦vni a rossz fúvókák miatt.
Anno egy alfa idf 36 párt sikerült venni de olyan fúvóka készlet volt benne, hogy csak padlógázon indult, és csak úgy üzemelt.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://get.google.com/albumarchive/117832962943906963034/album/AF1QipOp22paE9qI5_t4RlMnBmRJWWw1fwRD5slfA2VY
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
sleepAIR
Hozzászólások: 3504
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22218 Dátum:
2020 Augusztus 07, 10:07:27 »
Idézetet írta: gas - 2020 Augusztus 06, 20:08:35
A PCI-t befuvókázná a bogárhoz, azt mondta csinált már ilyet
Farmotor, léghűtés, duplakarbi ... Bogár?
Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van
sok
tapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
«
Utoljára szerkesztve: 2020 Augusztus 07, 10:10:33 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
1302 '72
GTI ‘18
gas
Hozzászólások: 3141
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22217 Dátum:
2020 Augusztus 06, 20:08:35 »
Idézetet írta: callook - 2020 Augusztus 06, 14:31:03
Hááát... Régebben rendszeresen volt külföldi oldalakon szívócső is külön és szettek is. De mostanában ritkán van, szóval szerencse kérdése, hogy komplett szettet tudsz-e szerezni, vagy csak szívócsövet.
Az ITC "egység csomag" mindenképp jobb, mert leteszed a pénzt és van egy olyan szetted ami 1 óra múlva üzemel a motoron. A 34 PCI-hez való Retro tuning cuccok már kuriózumnak számítanak. Anno amikor 390 Euroért mérték az új ITC szettet, akkor egy pár bontott TDE szívócső került 250 Euroba a PCI-hez. Most nem tudom hogy áll a piac és a kínálat. Emellett azért a PCI karbiknál komplett felújítással kell kezdeni, ami megint csak súlyos tízezrekbe kerül és akkor még kiderülhet, hogy van valami szervi baja.
Az NSU-ról leszedett PCI karbikat rendesen át is kell fúvókázni, mert az NSU motorok hengerűrtartalma sem stimmel, ráadásul az alap NSU motorokon 1 karbi volt nem kettő. Szóval jól át kell fúvókázni. A képen amit alább beraktam, még keverőcsöveket is nekem kellett gyártani, hogy üzemeljen a 30LE motor dupla karbis üzemben.
Nekünk a Formel Vau 34 PCI szettel üzemel, ráadásul az már eleve VW motorra való korabeli tuning szett volt, de nem lett olcsó mire 100%-ra hoztuk.
Köszönöm
Valószinűleg gyüjtök, egy ITC szettre.
A PCI-t befuvókázná a bogárhoz, azt mondta csinált már ilyet
Farmotor, léghűtés, duplakarbi ... Bogár?
«
Utoljára szerkesztve: 2020 Augusztus 06, 20:12:23 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://get.google.com/albumarchive/117832962943906963034/album/AF1QipOp22paE9qI5_t4RlMnBmRJWWw1fwRD5slfA2VY
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22216 Dátum:
2020 Augusztus 06, 14:31:03 »
Hááát... Régebben rendszeresen volt külföldi oldalakon szívócső is külön és szettek is. De mostanában ritkán van, szóval szerencse kérdése, hogy komplett szettet tudsz-e szerezni, vagy csak szívócsövet.
Az ITC "egység csomag" mindenképp jobb, mert leteszed a pénzt és van egy olyan szetted ami 1 óra múlva üzemel a motoron. A 34 PCI-hez való Retro tuning cuccok már kuriózumnak számítanak. Anno amikor 390 Euroért mérték az új ITC szettet, akkor egy pár bontott TDE szívócső került 250 Euroba a PCI-hez. Most nem tudom hogy áll a piac és a kínálat. Emellett azért a PCI karbiknál komplett felújítással kell kezdeni, ami megint csak súlyos tízezrekbe kerül és akkor még kiderülhet, hogy van valami szervi baja.
Az NSU-ról leszedett PCI karbikat rendesen át is kell fúvókázni, mert az NSU motorok hengerűrtartalma sem stimmel, ráadásul az alap NSU motorokon 1 karbi volt nem kettő. Szóval jól át kell fúvókázni. A képen amit alább beraktam, még keverőcsöveket is nekem kellett gyártani, hogy üzemeljen a 30LE motor dupla karbis üzemben.
Nekünk a Formel Vau 34 PCI szettel üzemel, ráadásul az már eleve VW motorra való korabeli tuning szett volt, de nem lett olcsó mire 100%-ra hoztuk.
Idézetet írta: gas - 2020 Augusztus 05, 17:35:29
Éés érdemesebb a 34PCI-t külön venni, majd össze tudom vadászni a szívó csövet-rudazatot külön vagy jobb az az ITC "egység csomag"
Mert van egy pár 34 PCI egy NSU-s srácnak de még egyezkedünk ill az a kérdés is fel merült, hogy milyen fúvókázással kérem.
A szívó cső egyforma a két karbihoz , vagy a typ 3 szívó csöve jó hozzá, ha van belőle szimplaszívó?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3141
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22215 Dátum:
2020 Augusztus 05, 17:35:29 »
Idézetet írta: callook - 2020 Augusztus 03, 11:47:58
Ahogy korábban a többiek írták: EMPI ICT a legjobb ár/érték arányú megoldás. Megveszed és a szett olyannyira komplett, hogy az utolsó csavarig, bilincsig minden benne van (a légszűrő nem a legszebb, de annak cseréje megoldható). Amit érdemes tudni, hogy szépen működnek, jól állíthatóak, nem kényesek, viszont fogtam a kezemben 5000 km-t futott ilyen EMPI karbi párt és borzasztóan lógott már a tengelye, sőt a lógásból adódóan elkezdte a pillangó is kikoptatni a torkot. Emiatt én lehet azzal kezdeném, hogy megperselyezném a házat, vagy legalább szezononként leellenőrizném.
Ez az EMPI karbi egyébként Weber koppintás, szóval biztos le lehet vadászni egy pár eredeti Webert is, de akkor még ugye fel kell újítani, be kell fúvókázni, szívócsövet és egyebeket kell gyártani.
A harmadik megoldás a jó ki Solex 34 PCI, amilyen szetteket a régi tunerek használtak (Theo Decker, Riechert, Sauer & Sohn, Oettinger). Rendszeresen akad eladó a külföldi oldalakon, de persze azokkal is van még munka.
Éés érdemesebb a 34PCI-t külön venni, majd össze tudom vadászni a szívó csövet-rudazatot külön vagy jobb az az ITC "egység csomag"
Mert van egy pár 34 PCI egy NSU-s srácnak de még egyezkedünk ill az a kérdés is fel merült, hogy milyen fúvókázással kérem.
A szívó cső egyforma a két karbihoz , vagy a typ 3 szívó csöve jó hozzá, ha van belőle szimplaszívó?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://get.google.com/albumarchive/117832962943906963034/album/AF1QipOp22paE9qI5_t4RlMnBmRJWWw1fwRD5slfA2VY
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22214 Dátum:
2020 Augusztus 03, 11:47:58 »
Ahogy korábban a többiek írták: EMPI ICT a legjobb ár/érték arányú megoldás. Megveszed és a szett olyannyira komplett, hogy az utolsó csavarig, bilincsig minden benne van (a légszűrő nem a legszebb, de annak cseréje megoldható). Amit érdemes tudni, hogy szépen működnek, jól állíthatóak, nem kényesek, viszont fogtam a kezemben 5000 km-t futott ilyen EMPI karbi párt és borzasztóan lógott már a tengelye, sőt a lógásból adódóan elkezdte a pillangó is kikoptatni a torkot. Emiatt én lehet azzal kezdeném, hogy megperselyezném a házat, vagy legalább szezononként leellenőrizném.
Ez az EMPI karbi egyébként Weber koppintás, szóval biztos le lehet vadászni egy pár eredeti Webert is, de akkor még ugye fel kell újítani, be kell fúvókázni, szívócsövet és egyebeket kell gyártani.
A harmadik megoldás a jó ki Solex 34 PCI, amilyen szetteket a régi tunerek használtak (Theo Decker, Riechert, Sauer & Sohn, Oettinger). Rendszeresen akad eladó a külföldi oldalakon, de persze azokkal is van még munka.
Idézetet írta: gas - 2020 Július 28, 22:14:51
Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22213 Dátum:
2020 Augusztus 03, 11:37:50 »
Én is csináltam ilyen motort. Gyakorlatilag a gyári 28 PCI (Nem PICT!) karbiból használ kettőt. Anno szinte az összes Tuner ezt használta Riechert, Theo Decker, Sauer & Sohn. A teljesítménynövekedés nem hatalmas, talán pár lovat ad hozzá a gyári 30-hoz, viszont határozottan jobban gyorsul vele az autó, érzésre sokkal jobban megy. Anno egyedül Oettinger lépett túl ezen a szinten, aki nem csak duplázta a karbit, hanem duplaszívós fejeket, más vezérműtengelyt, stb. gyártott. Az ő motorjai már 30 helyett 40 lovasok voltak. A későbbiekben ennek a PCI karbinak a 34-es változatát (amit bogárra gyárilag sosem szereltek, mert a VW áttért a PICT sorozatra) kezdték el a tunerek az 1300, 1500 és 1600 motorokra használni.
Amit én raktam össze motort, ahhoz Riechert szívócsövet vettünk. A dolog érdekessége, hogy ez az egyszemélyes tuning cég még létezik! Az öreg egyedül legyárt még ezt azt. De iszonyat nehéz tőle bármit is rendelni, nekünk hosszú hónapokba telt (sokat volt akkor kórházban). Ja, és minden régimódi nála: Mikor elkészült a szívócsövekkel, légszűrőkkel akkor gyöngybetűkkel írt egy számlát, amit elpostázott, hogy utaljuk át. Átutalás után küldte a csomagot.
Idézetet írta: mikrobi - 2020 április 17, 22:05:01
egy barátom épitette.....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3141
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22212 Dátum:
2020 Július 31, 20:46:12 »
Idézetet írta: Narancs - 2020 Július 31, 20:37:55
Typ3-as karburátor párom,talán 32 PSIT vagy,hogy hívják,van egy tökéletes állapotú párom eladó,30.000-Forintért,ha ebben gondolkodsz.
Tessék figyelmesen olvasni
"typ3 - ban NEM IS dondolkodtam"
Mert azt nem is akarok, akkor inkább az idf-hez próbálnék szívócsövet csinálni.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://get.google.com/albumarchive/117832962943906963034/album/AF1QipOp22paE9qI5_t4RlMnBmRJWWw1fwRD5slfA2VY
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Narancs
Hozzászólások: 8775
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22211 Dátum:
2020 Július 31, 20:37:55 »
Idézetet írta: gas - 2020 Július 31, 19:48:24
Köszi ezt néztem én is, a typ3-ba nem is gondolkodtam...
Typ3-as karburátor párom,talán 32 PSIT vagy,hogy hívják,van egy tökéletes állapotú párom eladó,30.000-Forintért,ha ebben gondolkodsz.
gas
Hozzászólások: 3141
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22210 Dátum:
2020 Július 31, 19:48:24 »
Idézetet írta: te_o - 2020 Július 29, 21:37:52
Vannak új komplett szettek, pl. EMPI ICT.
Pl.:
https://www.ebay.co.uk/itm/VW-BUG-TYPE-1-34mm-DUAL-CARB-KIT-EMPI-EPC-ICT-VW-SINGLE-PORT-DUAL-CARBURETORS/171797980416?epid=671246511&hash=item27fff52500:g:eXUAAOSwq7JT2cnD
A typ3 nem jó, mert nem fog elférni a hűtéstől.
Köszi ezt néztem én is, a typ3-ba nem is gondolkodtam...
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://get.google.com/albumarchive/117832962943906963034/album/AF1QipOp22paE9qI5_t4RlMnBmRJWWw1fwRD5slfA2VY
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
kormányzoo
Hozzászólások: 5690
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22209 Dátum:
2020 Július 30, 10:02:40 »
Idézetet írta: Narancs - 2020 Július 30, 05:50:43
Rudazat sem nagyon jó úgy tudom.
A 1.6-os bogár gyári lóereje 50LE.Az ilyen motor meg mennyi,54 ha jól tudom.4 lóerőért,meg nem éri meg szívni,bűvészkedni vele.Nem véletlenül nem is alkalmazott,bevélt megoldás ez.
igen persze,nem is való ebbe a topicba☺
ami esetleg pozitívum hogy szívatós☺
és még jól is nézhet ki... vw alkatrészekből , 2 öreg olajtükrös légszűrővel...
(mod. rudazatot lehet hozzá átalakítani)
Narancs
Hozzászólások: 8775
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22208 Dátum:
2020 Július 30, 05:50:43 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2020 Július 29, 22:52:02
egyedi szívócsővel jó lehet
Rudazat sem nagyon jó úgy tudom.
A 1.6-os bogár gyári lóereje 50LE.Az ilyen motor meg mennyi,54 ha jól tudom.4 lóerőért,meg nem éri meg szívni,bűvészkedni vele.Nem véletlenül nem is alkalmazott,bevélt megoldás ez.
kormányzoo
Hozzászólások: 5690
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22207 Dátum:
2020 Július 29, 22:52:02 »
Idézetet írta: te_o - 2020 Július 29, 21:37:52
A typ3 nem jó, mert nem fog elférni a hűtéstől.
egyedi szívócsővel jó lehet
te_o
Hozzászólások: 4213
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22206 Dátum:
2020 Július 29, 21:37:52 »
Idézetet írta: gas - 2020 Július 28, 22:14:51
Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......
Vannak új komplett szettek, pl. EMPI ICT.
Pl.:
https://www.ebay.co.uk/itm/VW-BUG-TYPE-1-34mm-DUAL-CARB-KIT-EMPI-EPC-ICT-VW-SINGLE-PORT-DUAL-CARBURETORS/171797980416?epid=671246511&hash=item27fff52500:g:eXUAAOSwq7JT2cnD
A typ3 nem jó, mert nem fog elférni a hűtéstől.
VW Beetle - the original since 1938
gas
Hozzászólások: 3141
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22205 Dátum:
2020 Július 28, 22:14:51 »
Idézetet írta: sparkafer - 2020 Július 28, 22:00:37
Én egyszer egy Typ3 PDSIT karbipárral szerettem volna próbálkozni, de beletört a bicskám valamiért.
Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://get.google.com/albumarchive/117832962943906963034/album/AF1QipOp22paE9qI5_t4RlMnBmRJWWw1fwRD5slfA2VY
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
sparkafer
Hozzászólások: 13683
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22204 Dátum:
2020 Július 28, 22:00:37 »
Idézetet írta: gas - 2020 Július 26, 21:21:49
Üdv mindenkinek!
Szimplaszívós hengerfejre ( 1.6)milyen duplakarbis megoldás van ?
Én egyszer egy Typ3 PDSIT karbipárral szerettem volna próbálkozni, de beletört a bicskám valamiért.
http://sparkafer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3141
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22203 Dátum:
2020 Július 26, 21:21:49 »
Üdv mindenkinek!
Szimplaszívós hengerfejre ( 1.6)milyen duplakarbis megoldás van ?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://get.google.com/albumarchive/117832962943906963034/album/AF1QipOp22paE9qI5_t4RlMnBmRJWWw1fwRD5slfA2VY
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
te_o
Hozzászólások: 4213
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22202 Dátum:
2020 április 23, 20:41:59 »
Idézetet írta: mikrobi - 2020 április 22, 20:46:29
ami kiderült
express kétkarburátoros rendszer
50es- 60as évek közepéig készült..
mára nem sok maradt
az ismerösöm valahol hozzájutott egyhez, felépitette vele a motort, azóta is azzal hajtja
Nagyon jó!
VW Beetle - the original since 1938
VW T2b
Hozzászólások: 2883
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22201 Dátum:
2020 április 23, 06:12:32 »
Idézetet írta: mikrobi - 2020 április 22, 20:19:33
oválban ketyereg.. többet nem tudok de megkérdezem a részleteket
Nagyon szép bogár!
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
mikrobi
Hozzászólások: 2106
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22200 Dátum:
2020 április 22, 20:46:29 »
ami kiderült
express kétkarburátoros rendszer
50es- 60as évek közepéig készült..
mára nem sok maradt
az ismerösöm valahol hozzájutott egyhez, felépitette vele a motort, azóta is azzal hajtja
mikrobi
Hozzászólások: 2106
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22199 Dátum:
2020 április 22, 20:19:33 »
oválban ketyereg.. többet nem tudok de megkérdezem a részleteket
te_o
Hozzászólások: 4213
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22198 Dátum:
2020 április 18, 21:34:20 »
Idézetet írta: mikrobi - 2020 április 17, 22:05:01
egy barátom épitette.....
Jézusom, de jól néz ki! Milyen szívócső szett van rajta?
VW Beetle - the original since 1938
stonemen
Hozzászólások: 16923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22197 Dátum:
2020 április 18, 06:48:01 »
Ez 30 lovas blokk, szóval inkább egy jó korabeli tuning lehet 50-60 lóval, mint 100 körüli egyhat így szemre.
Idézetet írta: VW T2b - 2020 április 18, 06:00:02
Lehet tudni mire képes ez a masina?
VW T2b
Hozzászólások: 2883
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22196 Dátum:
2020 április 18, 06:00:02 »
Idézetet írta: mikrobi - 2020 április 17, 22:05:01
egy barátom épitette.....
Lehet tudni mire képes ez a masina?
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
mikrobi
Hozzászólások: 2106
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22195 Dátum:
2020 április 17, 22:05:01 »
egy barátom épitette.....
zsozsy
Hozzászólások: 2870
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22194 Dátum:
2020 április 05, 18:49:38 »
Idézetet írta: BlackP - 2020 április 02, 21:22:46
https://www.youtube.com/watch?v=p2tB4bJd6jI
azért ettől el lehet csöppenni
hááát ,nem gyengén
1200 EXPORT 1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
TBK001
Hozzászólások: 28819
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22193 Dátum:
2020 április 03, 07:59:58 »
Idézetet írta: BlackP - 2020 április 02, 21:22:46
https://www.youtube.com/watch?v=p2tB4bJd6jI
azért ettől el lehet csöppenni
Hmmm… elég szigorú volt...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
VW T2b
Hozzászólások: 2883
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22192 Dátum:
2020 április 03, 06:44:39 »
Idézetet írta: BlackP - 2020 április 02, 21:22:46
https://www.youtube.com/watch?v=p2tB4bJd6jI
azért ettől el lehet csöppenni
Elég jó időket ment.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
BlackP
Hozzászólások: 26531
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22191 Dátum:
2020 április 02, 21:22:46 »
Idézetet írta: zsozsy - 2020 április 02, 20:10:34
Gondolj bele milyen volna vellany bogarakkal
https://www.youtube.com/watch?v=p2tB4bJd6jI
azért ettől el lehet csöppenni
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
zsozsy
Hozzászólások: 2870
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22190 Dátum:
2020 április 02, 20:10:34 »
Idézetet írta: BlackP - 2020 április 02, 08:04:11
zene nélkül mit érek én...
az eredeti hangokat többet hallottam volna. durva, hogy mennyi rendszámos ebből
Gondolj bele milyen volna vellany bogarakkal
1200 EXPORT 1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
BlackP
Hozzászólások: 26531
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22189 Dátum:
2020 április 02, 08:04:11 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2020 április 01, 23:12:04
Európa krémje
https://www.youtube.com/watch?v=SSPaixMKJSc
zene nélkül mit érek én...
az eredeti hangokat többet hallottam volna. durva, hogy mennyi rendszámos ebből
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
VW T2b
Hozzászólások: 2883
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22188 Dátum:
2020 április 02, 06:11:28 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2020 április 01, 23:12:04
Európa krémje
https://www.youtube.com/watch?v=SSPaixMKJSc
Nem annyira rosszak.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
sleepAIR
Hozzászólások: 3504
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22187 Dátum:
2020 április 01, 23:12:04 »
Európa krémje
https://www.youtube.com/watch?v=SSPaixMKJSc
http://sleepair.blogspot.hu
1302 '72
GTI ‘18
BlackP
Hozzászólások: 26531
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22186 Dátum:
2020 Március 21, 21:50:29 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2020 Március 21, 20:59:52
Jopofa projekt
https://grassrootsmotorsports.com/forum/build-projects-and-project-cars/73-beetle-chassis-swapped-w-a-90-miata-seemed-like/145906/page1/
https://www.youtube.com/channel/UCVB-_yKtj4pRUpNI3xoe3-g
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3504
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22185 Dátum:
2020 Március 21, 20:59:52 »
Jopofa projekt
https://grassrootsmotorsports.com/forum/build-projects-and-project-cars/73-beetle-chassis-swapped-w-a-90-miata-seemed-like/145906/page1/
http://sleepair.blogspot.hu
1302 '72
GTI ‘18
sleepAIR
Hozzászólások: 3504
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22184 Dátum:
2020 Január 07, 20:45:04 »
Funkcionalis gep
https://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=495312&postdays=0&postorder=asc&start=840
http://sleepair.blogspot.hu
1302 '72
GTI ‘18
abes
Hozzászólások: 14280
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22183 Dátum:
2019 November 01, 14:19:27 »
Idézetet írta: Balage - 2019 November 01, 10:29:24
Ezek szerint rendelek fúvókákat , aztán meglátjuk mi lesz. Jövő héten kiderül.
Anno nekem Tati ajánlotta ezt a boltot:
https://www.carbparts.eu/
Nagyon rendesek, Lengyelektől jön a cucc.
A csomagomba, került egy icipici kockás papír is, szép kézírással rajta: Köszönjük!
Azért ez marha jól esett.
Balage
Hozzászólások: 6924
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22182 Dátum:
2019 November 01, 10:29:24 »
A karbi úgy lett felrakva ahogy érkezett. Naivan azt gondoltam, hogy mivel készletben árulják, biztos megfelelőek a paraméterek. Most mint kiderült, nagyon nem.
Kicsit nyomoztam, és kiderült, hogy azok a fúvókák vannak benne amit a gyárban bele tettek valamilyen szisztéma szerint (ott nem tudják, hogy végül milyen motorra kerül).
Most ezek szerint lesz befúvókázva.
https://www.aircooled.net/making-weber-progressive-dfev-work-aircooled-vw-engine/
Ezek szerint rendelek fúvókákat , aztán meglátjuk mi lesz. Jövő héten kiderül.
Rendelés előtt alaposan nézz körül! Szerintem ha darabonték veszed meg a készletet, lehet olcsóbb lesz a végeredmény. Illetve a csábítóan alacsony amerikai árak, vám fizetése után már nem tűnik olyan nagy vételnek
Egyébként racse motorra szerintem nem biztos, hogy ez az ideális karbi választás.
Idézetet írta: gas - 2019 November 01, 10:08:32
Ezért kérdeztem a henger méretet, a következő kérdés az lett volna, hogy át kellet-e fúvókázni, ill a beállításon kívül csináltatok-e vele valamit?
Ezen szetten gondolkodtam én is a vörsöny motorunkhoz, az 1.6
Ha elakadsz a fbokon van egy karbis csoport ( karburátor adok-veszek segítségnyújtás észrevételek problémák megvitatása) a Zoltán Mátyási az admin és a fő guru nagyon vágja a weber karbikat.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
...
556
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...