www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 április 18, 13:53:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Rendeljetek pólót!
Bogaras topikban találtok mintát, stb.
Határidő: 2021.04.15
915933 Hozzaszólás 215 Témában írta 1593 Felhasználó
Legújabb tag: Csiri
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 556
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 1624363 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2416


« Hozzászólás #22221 Dátum: 2020 Szeptember 14, 17:17:52 »

Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van soktapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
Erre még emlékszem, nem ma volt. Van egy 03-om, abban van egy Vörös Laci által épített tuning motor most nagyjából 2000 kilométerrel. Erre Maresz rakott két IDF 36-os karbit, a többit cucc (szívócsonk stb. a Hudáktól van). Mivel hagyományos AC van rajta, ezért az egyiken bekötöttem a manuális szívatót. Így indult, kis göcögés után erőre kelt. Az 1300-as-on két IDF 40-es van módosított tengellyel 1.6-os motoron elektromos AC-val. Melegen nagyon szépen fut, de egy darabig gyenge mint a fos, alig bírok kijönni a garázsból, lehet taposni kellene rendesen, de sajnálom. Most rakok bele egy új elosztót. Csak előtte gyújtást mérek.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26531


« Hozzászólás #22220 Dátum: 2020 Szeptember 14, 08:23:50 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3141


« Hozzászólás #22219 Dátum: 2020 Augusztus 07, 11:32:42 »

Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van soktapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
Igen sajnos tudom, hogy mennyit lehet sz¦¦vni a rossz fúvókák miatt.
Anno egy alfa idf 36 párt sikerült venni de olyan fúvóka készlet volt benne, hogy csak padlógázon indult, és  csak úgy üzemelt.

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3504


« Hozzászólás #22218 Dátum: 2020 Augusztus 07, 10:07:27 »


A PCI-t befuvókázná a bogárhoz, azt mondta csinált már ilyet

 
Farmotor, léghűtés, duplakarbi ... Bogár?


Saját példa, jártam különböző guruknál anno a dupla karbimmal, (pl. Martonvásár akik FIAT-ra, Ladára csukott szemmel lőnek be karbikat), de az enyémmel semmit nem tudtak kezdeni, konkrétan minden alkalommal rosszabb lett mint volt. Más is próbálkozott náluk, hasonló eredménnyel. Szerintem bogarat csak olyan tud jól befúvókázni, akinek bogárral van soktapasztalata (vagy olyan se....erre is tudnék példát)
« Utoljára szerkesztve: 2020 Augusztus 07, 10:10:33 írta sleepAIR »

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3141


« Hozzászólás #22217 Dátum: 2020 Augusztus 06, 20:08:35 »

Hááát... Régebben rendszeresen volt külföldi oldalakon szívócső is külön és szettek is. De mostanában ritkán van, szóval szerencse kérdése, hogy komplett szettet tudsz-e szerezni, vagy csak szívócsövet.

Az ITC "egység csomag" mindenképp jobb, mert leteszed a pénzt és van egy olyan szetted ami 1 óra múlva üzemel a motoron. A 34 PCI-hez való Retro tuning cuccok már kuriózumnak számítanak. Anno amikor 390 Euroért mérték az új ITC szettet, akkor egy pár bontott TDE szívócső került 250 Euroba a PCI-hez. Most nem tudom hogy áll a piac és a kínálat. Emellett azért a PCI karbiknál komplett felújítással kell kezdeni, ami megint csak súlyos tízezrekbe kerül és akkor még kiderülhet, hogy van valami szervi baja.

Az NSU-ról leszedett PCI karbikat rendesen át is kell fúvókázni, mert az NSU motorok hengerűrtartalma sem stimmel, ráadásul az alap NSU motorokon 1 karbi volt nem kettő. Szóval jól át kell fúvókázni. A képen amit alább beraktam, még keverőcsöveket is nekem kellett gyártani, hogy üzemeljen a 30LE motor dupla karbis üzemben.

Nekünk a Formel Vau 34 PCI szettel üzemel, ráadásul az már eleve VW motorra való korabeli tuning szett volt, de nem lett olcsó mire 100%-ra hoztuk.


Köszönöm
Valószinűleg gyüjtök, egy ITC szettre.
A PCI-t befuvókázná a bogárhoz, azt mondta csinált már ilyet

 
Farmotor, léghűtés, duplakarbi ... Bogár?
« Utoljára szerkesztve: 2020 Augusztus 06, 20:12:23 írta gas »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22216 Dátum: 2020 Augusztus 06, 14:31:03 »

Hááát... Régebben rendszeresen volt külföldi oldalakon szívócső is külön és szettek is. De mostanában ritkán van, szóval szerencse kérdése, hogy komplett szettet tudsz-e szerezni, vagy csak szívócsövet.

Az ITC "egység csomag" mindenképp jobb, mert leteszed a pénzt és van egy olyan szetted ami 1 óra múlva üzemel a motoron. A 34 PCI-hez való Retro tuning cuccok már kuriózumnak számítanak. Anno amikor 390 Euroért mérték az új ITC szettet, akkor egy pár bontott TDE szívócső került 250 Euroba a PCI-hez. Most nem tudom hogy áll a piac és a kínálat. Emellett azért a PCI karbiknál komplett felújítással kell kezdeni, ami megint csak súlyos tízezrekbe kerül és akkor még kiderülhet, hogy van valami szervi baja.

Az NSU-ról leszedett PCI karbikat rendesen át is kell fúvókázni, mert az NSU motorok hengerűrtartalma sem stimmel, ráadásul az alap NSU motorokon 1 karbi volt nem kettő. Szóval jól át kell fúvókázni. A képen amit alább beraktam, még keverőcsöveket is nekem kellett gyártani, hogy üzemeljen a 30LE motor dupla karbis üzemben.

Nekünk a Formel Vau 34 PCI szettel üzemel, ráadásul az már eleve VW motorra való korabeli tuning szett volt, de nem lett olcsó mire 100%-ra hoztuk.

Éés érdemesebb a 34PCI-t külön venni, majd össze tudom vadászni a szívó csövet-rudazatot külön vagy jobb az az ITC "egység csomag"

Mert van egy pár 34 PCI egy NSU-s srácnak de még egyezkedünk ill az a kérdés is fel merült, hogy milyen fúvókázással kérem.

A szívó cső egyforma a két karbihoz , vagy a typ 3 szívó csöve jó hozzá, ha van belőle szimplaszívó?

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3141


« Hozzászólás #22215 Dátum: 2020 Augusztus 05, 17:35:29 »

Ahogy korábban a többiek írták: EMPI ICT a legjobb ár/érték arányú megoldás. Megveszed és a szett olyannyira komplett, hogy az utolsó csavarig, bilincsig minden benne van (a légszűrő nem a legszebb, de annak cseréje megoldható). Amit érdemes tudni, hogy szépen működnek, jól állíthatóak, nem kényesek, viszont fogtam a kezemben 5000 km-t futott ilyen EMPI karbi párt és borzasztóan lógott már a tengelye, sőt a lógásból adódóan elkezdte a pillangó is kikoptatni a torkot. Emiatt én lehet azzal kezdeném, hogy megperselyezném a házat, vagy legalább szezononként leellenőrizném.

Ez az EMPI karbi egyébként Weber koppintás, szóval biztos le lehet vadászni egy pár eredeti Webert is, de akkor még ugye fel kell újítani, be kell fúvókázni, szívócsövet és egyebeket kell gyártani.

A harmadik megoldás a jó ki Solex 34 PCI, amilyen szetteket a régi tunerek használtak (Theo Decker, Riechert, Sauer & Sohn, Oettinger). Rendszeresen akad eladó a külföldi oldalakon, de persze azokkal is van még munka.

Éés érdemesebb a 34PCI-t külön venni, majd össze tudom vadászni a szívó csövet-rudazatot külön vagy jobb az az ITC "egység csomag"

Mert van egy pár 34 PCI egy NSU-s srácnak de még egyezkedünk ill az a kérdés is fel merült, hogy milyen fúvókázással kérem.

A szívó cső egyforma a két karbihoz , vagy a typ 3 szívó csöve jó hozzá, ha van belőle szimplaszívó?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22214 Dátum: 2020 Augusztus 03, 11:47:58 »

Ahogy korábban a többiek írták: EMPI ICT a legjobb ár/érték arányú megoldás. Megveszed és a szett olyannyira komplett, hogy az utolsó csavarig, bilincsig minden benne van (a légszűrő nem a legszebb, de annak cseréje megoldható). Amit érdemes tudni, hogy szépen működnek, jól állíthatóak, nem kényesek, viszont fogtam a kezemben 5000 km-t futott ilyen EMPI karbi párt és borzasztóan lógott már a tengelye, sőt a lógásból adódóan elkezdte a pillangó is kikoptatni a torkot. Emiatt én lehet azzal kezdeném, hogy megperselyezném a házat, vagy legalább szezononként leellenőrizném.

Ez az EMPI karbi egyébként Weber koppintás, szóval biztos le lehet vadászni egy pár eredeti Webert is, de akkor még ugye fel kell újítani, be kell fúvókázni, szívócsövet és egyebeket kell gyártani.

A harmadik megoldás a jó ki Solex 34 PCI, amilyen szetteket a régi tunerek használtak (Theo Decker, Riechert, Sauer & Sohn, Oettinger). Rendszeresen akad eladó a külföldi oldalakon, de persze azokkal is van még munka.

Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
 Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22213 Dátum: 2020 Augusztus 03, 11:37:50 »

Én is csináltam ilyen motort. Gyakorlatilag a gyári 28 PCI (Nem PICT!) karbiból használ kettőt. Anno szinte az összes Tuner ezt használta Riechert, Theo Decker, Sauer & Sohn. A teljesítménynövekedés nem hatalmas, talán pár lovat ad hozzá a gyári 30-hoz, viszont határozottan jobban gyorsul vele az autó, érzésre sokkal jobban megy. Anno egyedül Oettinger lépett túl ezen a szinten, aki nem csak duplázta a karbit, hanem duplaszívós fejeket, más vezérműtengelyt, stb. gyártott. Az ő motorjai már 30 helyett 40 lovasok voltak. A későbbiekben ennek a PCI karbinak a 34-es változatát (amit bogárra gyárilag sosem szereltek, mert a VW áttért a PICT sorozatra) kezdték el a tunerek az 1300, 1500 és 1600 motorokra használni.
Amit én raktam össze motort, ahhoz Riechert szívócsövet vettünk. A dolog érdekessége, hogy ez az egyszemélyes tuning cég még létezik! Az öreg egyedül legyárt még ezt azt. De iszonyat nehéz tőle bármit is rendelni, nekünk hosszú hónapokba telt (sokat volt akkor kórházban). Ja, és minden régimódi nála: Mikor elkészült a szívócsövekkel, légszűrőkkel akkor gyöngybetűkkel írt egy számlát, amit elpostázott, hogy utaljuk át. Átutalás után küldte a csomagot.

egy barátom épitette.....

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3141


« Hozzászólás #22212 Dátum: 2020 Július 31, 20:46:12 »

Typ3-as karburátor párom,talán 32 PSIT vagy,hogy hívják,van egy tökéletes állapotú párom eladó,30.000-Forintért,ha ebben gondolkodsz.
Tessék figyelmesen olvasni
"typ3 - ban NEM IS dondolkodtam"
Mert azt nem is akarok, akkor inkább az idf-hez próbálnék szívócsövet csinálni.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8775


« Hozzászólás #22211 Dátum: 2020 Július 31, 20:37:55 »

Köszi ezt néztem én is, a typ3-ba nem is gondolkodtam...

Typ3-as karburátor párom,talán 32 PSIT vagy,hogy hívják,van egy tökéletes állapotú párom eladó,30.000-Forintért,ha ebben gondolkodsz.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3141


« Hozzászólás #22210 Dátum: 2020 Július 31, 19:48:24 »

Köszi ezt néztem én is, a typ3-ba nem is gondolkodtam...

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5690


redgear.hu

« Hozzászólás #22209 Dátum: 2020 Július 30, 10:02:40 »

Rudazat sem nagyon jó úgy tudom.
A 1.6-os bogár gyári lóereje 50LE.Az ilyen motor meg mennyi,54 ha jól tudom.4 lóerőért,meg nem éri meg szívni,bűvészkedni vele.Nem véletlenül nem is alkalmazott,bevélt megoldás ez.
igen persze,nem is való ebbe a topicba☺
ami esetleg pozitívum hogy szívatós☺
 és még jól is nézhet ki... vw alkatrészekből , 2 öreg olajtükrös légszűrővel...
(mod. rudazatot lehet hozzá átalakítani)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8775


« Hozzászólás #22208 Dátum: 2020 Július 30, 05:50:43 »

egyedi szívócsővel jó lehet
Rudazat sem nagyon jó úgy tudom.
A 1.6-os bogár gyári lóereje 50LE.Az ilyen motor meg mennyi,54 ha jól tudom.4 lóerőért,meg nem éri meg szívni,bűvészkedni vele.Nem véletlenül nem is alkalmazott,bevélt megoldás ez.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5690


redgear.hu

« Hozzászólás #22207 Dátum: 2020 Július 29, 22:52:02 »


A typ3 nem jó, mert nem fog elférni a hűtéstől.
egyedi szívócsővel jó lehet
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4213


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22206 Dátum: 2020 Július 29, 21:37:52 »

Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
 Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......
Vannak új komplett szettek, pl. EMPI ICT.
Pl.:
https://www.ebay.co.uk/itm/VW-BUG-TYPE-1-34mm-DUAL-CARB-KIT-EMPI-EPC-ICT-VW-SINGLE-PORT-DUAL-CARBURETORS/171797980416?epid=671246511&hash=item27fff52500:g:eXUAAOSwq7JT2cnD

A typ3 nem jó, mert nem fog elférni a hűtéstől.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3141


« Hozzászólás #22205 Dátum: 2020 Július 28, 22:14:51 »

Én egyszer egy Typ3 PDSIT karbipárral szerettem volna próbálkozni, de beletört a bicskám valamiért.
Köszi de valami olyasmi szett érdekelne ami a teljesítményt is növeli.
 Nyilván nem lehet az idf vagy dellorto de......

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13683


30-347-1939

« Hozzászólás #22204 Dátum: 2020 Július 28, 22:00:37 »

Üdv mindenkinek!
Szimplaszívós hengerfejre ( 1.6)milyen duplakarbis megoldás van ?
Én egyszer egy Typ3 PDSIT karbipárral szerettem volna próbálkozni, de beletört a bicskám valamiért.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3141


« Hozzászólás #22203 Dátum: 2020 Július 26, 21:21:49 »

Üdv mindenkinek!
Szimplaszívós hengerfejre ( 1.6)milyen duplakarbis megoldás van ?

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4213


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22202 Dátum: 2020 április 23, 20:41:59 »

ami kiderült

express kétkarburátoros rendszer

50es- 60as évek közepéig készült..

mára nem sok maradt

az ismerösöm valahol hozzájutott egyhez, felépitette vele a motort, azóta is azzal hajtja
Nagyon jó!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2883


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22201 Dátum: 2020 április 23, 06:12:32 »

oválban ketyereg.. többet nem tudok de megkérdezem a részleteket
Nagyon szép bogár!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2106


« Hozzászólás #22200 Dátum: 2020 április 22, 20:46:29 »

ami kiderült

express kétkarburátoros rendszer

50es- 60as évek közepéig készült..

mára nem sok maradt

az ismerösöm valahol hozzájutott egyhez, felépitette vele a motort, azóta is azzal hajtja
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2106


« Hozzászólás #22199 Dátum: 2020 április 22, 20:19:33 »

oválban ketyereg.. többet nem tudok de megkérdezem a részleteket
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4213


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22198 Dátum: 2020 április 18, 21:34:20 »

egy barátom épitette.....
Jézusom, de jól néz ki! Milyen szívócső szett van rajta?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16923


« Hozzászólás #22197 Dátum: 2020 április 18, 06:48:01 »

Ez 30 lovas blokk, szóval inkább egy jó korabeli tuning lehet 50-60 lóval, mint 100 körüli egyhat így szemre.

Lehet tudni mire képes ez a masina?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2883


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22196 Dátum: 2020 április 18, 06:00:02 »

egy barátom épitette.....
Lehet tudni mire képes ez a masina?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2106


« Hozzászólás #22195 Dátum: 2020 április 17, 22:05:01 »

egy barátom épitette.....
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2870


« Hozzászólás #22194 Dátum: 2020 április 05, 18:49:38 »

https://www.youtube.com/watch?v=p2tB4bJd6jI

azért ettől el lehet csöppenni Wink
hááát   ,nem gyengén Cool

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28819


Road Force One

« Hozzászólás #22193 Dátum: 2020 április 03, 07:59:58 »

https://www.youtube.com/watch?v=p2tB4bJd6jI

azért ettől el lehet csöppenni Wink

Hmmm… elég szigorú volt...  Shocked Shocked Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2883


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22192 Dátum: 2020 április 03, 06:44:39 »

https://www.youtube.com/watch?v=p2tB4bJd6jI

azért ettől el lehet csöppenni Wink
Elég jó időket ment.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26531


« Hozzászólás #22191 Dátum: 2020 április 02, 21:22:46 »

Gondolj bele milyen volna vellany bogarakkal Tongue
https://www.youtube.com/watch?v=p2tB4bJd6jI

azért ettől el lehet csöppenni Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2870


« Hozzászólás #22190 Dátum: 2020 április 02, 20:10:34 »

zene nélkül mit érek én... Smiley az eredeti hangokat többet hallottam volna. durva, hogy mennyi rendszámos ebből
Gondolj bele milyen volna vellany bogarakkal Tongue

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26531


« Hozzászólás #22189 Dátum: 2020 április 02, 08:04:11 »

zene nélkül mit érek én... Smiley az eredeti hangokat többet hallottam volna. durva, hogy mennyi rendszámos ebből

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2883


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #22188 Dátum: 2020 április 02, 06:11:28 »

Nem annyira rosszak.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3504


« Hozzászólás #22187 Dátum: 2020 április 01, 23:12:04 »

Európa krémje

https://www.youtube.com/watch?v=SSPaixMKJSc

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26531


« Hozzászólás #22186 Dátum: 2020 Március 21, 21:50:29 »

https://www.youtube.com/channel/UCVB-_yKtj4pRUpNI3xoe3-g

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3504


« Hozzászólás #22185 Dátum: 2020 Március 21, 20:59:52 »

Jopofa projekt  Cool

https://grassrootsmotorsports.com/forum/build-projects-and-project-cars/73-beetle-chassis-swapped-w-a-90-miata-seemed-like/145906/page1/

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3504


« Hozzászólás #22184 Dátum: 2020 Január 07, 20:45:04 »

Funkcionalis gep

https://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=495312&postdays=0&postorder=asc&start=840

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14280

« Hozzászólás #22183 Dátum: 2019 November 01, 14:19:27 »

Ezek szerint rendelek fúvókákat , aztán meglátjuk mi lesz. Jövő héten kiderül.
Anno nekem Tati ajánlotta ezt a boltot:
https://www.carbparts.eu/

Nagyon rendesek, Lengyelektől jön a cucc.
A csomagomba, került egy icipici kockás papír is, szép kézírással rajta: Köszönjük!

Azért ez marha jól esett. Smiley
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6924


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22182 Dátum: 2019 November 01, 10:29:24 »

A karbi úgy lett felrakva ahogy érkezett. Naivan azt gondoltam, hogy mivel készletben árulják, biztos megfelelőek a paraméterek. Most mint kiderült, nagyon nem. Smiley
Kicsit nyomoztam, és kiderült, hogy azok a fúvókák vannak benne amit a gyárban bele tettek valamilyen szisztéma szerint (ott nem tudják, hogy végül milyen motorra kerül).
Most ezek szerint lesz befúvókázva. https://www.aircooled.net/making-weber-progressive-dfev-work-aircooled-vw-engine/

Ezek szerint rendelek fúvókákat , aztán meglátjuk mi lesz. Jövő héten kiderül.

Rendelés előtt alaposan nézz körül! Szerintem ha darabonték veszed meg a készletet, lehet olcsóbb lesz a végeredmény. Illetve a csábítóan alacsony amerikai árak, vám fizetése után már nem tűnik olyan nagy vételnek Smiley

Egyébként racse motorra szerintem nem biztos, hogy ez az ideális karbi választás.
 
Ezért kérdeztem a henger méretet, a következő kérdés az lett volna, hogy át kellet-e fúvókázni, ill a beállításon kívül csináltatok-e vele valamit?

Ezen  szetten gondolkodtam én is a vörsöny motorunkhoz, az 1.6

Ha elakadsz a fbokon van egy karbis csoport ( karburátor adok-veszek segítségnyújtás észrevételek problémák megvitatása) a Zoltán Mátyási az admin és a fő guru nagyon vágja a weber karbikat.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 556
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.