www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 01:15:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13140613 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #68874 Dátum: 2013 Október 28, 19:39:12 »

Ma délután leszereltem a Talinkon megsérült, első lökhárítómat...
És rájöttem, nem is hülye dolog ez a kivitelű sárvédő:



A kissé meggyűrődött lökhárítótartó így pont elfért ebben a kivágásban, nem gyűrte meg a lökhárítót... Grin Jó dolog... Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68873 Dátum: 2013 Október 28, 19:16:58 »

Nem volt vele dolgom,de szerintem jó.

Ha jól emlékszem Varázsló rakott ilyen TMI-s szőnyget a zöld 1302-esébe.

Nekem is ez rémlett.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #68872 Dátum: 2013 Október 28, 19:13:47 »

A TMI szőnyeg az jó vagy nem?
http://www.tmiproducts.com/volkswagen/
Nem volt vele dolgom,de szerintem jó.

Ha jól emlékszem Varázsló rakott ilyen TMI-s szőnyget a zöld 1302-esébe.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68871 Dátum: 2013 Október 28, 18:29:56 »

Ha régebbi típus,akkor bouckleszőnyeget tegyél bele,ha fiatalabb akkor filcet.
Ha ragaszkodsz az eredetiséghez,akkor rendelsz Németországból (vagy kimész Bécsbe) gyártáskorival egyezőt nagy lóvéért,ha annyira nem számít az eredetiség,akkor a hazai szőnyeges boltokba mint pl Diego,Domex és társai veszel valami autósnak árult szőnyeget,kedvezőbb áron.

A legegyszerűbb tényleg az,ha a kárpitos leméri a garnitúrát,és megmondja ténylegesen,hogy mennyi anyag kell.Az anyagok úgy vannak ahogy Tati írta,általában 140-160 szélesek.
Ha a komplett ülésgarnitúrát áthuzatod,tehát elsőt-hátsót is,és csak egyféle anyaggal,akkor 7nm anyag szükséges.

A TMI szőnyeg az jó vagy nem?
http://www.tmiproducts.com/volkswagen/

Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #68870 Dátum: 2013 Október 28, 18:23:13 »

Koszi Tatinak es Narancsnak!

A gond az hogy nem vagyok otthon es kulfoldrol probalom kordinalni a dolgokat. Innen szereznem be az anyagot, tovabba a gondom az volt hogy ket karpitos nagyon eltero adatokat mondott (es gyanus lett az elso ulesekre mondott 5nm BŐR meg a 10 000Ft/nm aron arult auto szonyeg...ha belegondolok abba hogy itt a volvo-ba saab-ba bmw-be jaguar-ba valo 160x205os lapok kerulnek 12 Fontba akciosan... ).
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68869 Dátum: 2013 Október 28, 18:21:48 »

Alvázam már szinte kész...
Jól néz ki!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #68868 Dátum: 2013 Október 28, 18:03:24 »

Hello Urak!

Szonyegezni szeretnem a bogarat, es erdeklodnek hogy folyometerben arult direkt autoszonyeget hol talalok? Ki milyent hasznalt, vagy van valami tapasztalata?
Tavabba, ket elso porsche ules karpitozasahoz hany negyzetmeter anyag kellene? Esetleg elso es hatso ulesekre egyutt?! Tobb karpitos kerdeztem es elegge eltero becsleseket kaptam pl elso uleseket az egyik 3m2 a masik 5 m2-re tippelte!

Koszi
Ha régebbi típus,akkor bouckleszőnyeget tegyél bele,ha fiatalabb akkor filcet.
Ha ragaszkodsz az eredetiséghez,akkor rendelsz Németországból (vagy kimész Bécsbe) gyártáskorival egyezőt nagy lóvéért,ha annyira nem számít az eredetiség,akkor a hazai szőnyeges boltokba mint pl Diego,Domex és társai veszel valami autósnak árult szőnyeget,kedvezőbb áron.

A legegyszerűbb tényleg az,ha a kárpitos leméri a garnitúrát,és megmondja ténylegesen,hogy mennyi anyag kell.Az anyagok úgy vannak ahogy Tati írta,általában 140-160 szélesek.
Ha a komplett ülésgarnitúrát áthuzatod,tehát elsőt-hátsót is,és csak egyféle anyaggal,akkor 7nm anyag szükséges.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68867 Dátum: 2013 Október 28, 14:43:02 »

Hello Urak!

Szonyegezni szeretnem a bogarat, es erdeklodnek hogy folyometerben arult direkt autoszonyeget hol talalok? Ki milyent hasznalt, vagy van valami tapasztalata?
Tavabba, ket elso porsche ules karpitozasahoz hany negyzetmeter anyag kellene? Esetleg elso es hatso ulesekre egyutt?! Tobb karpitos kerdeztem es elegge eltero becsleseket kaptam pl elso uleseket az egyik 3m2 a masik 5 m2-re tippelte!

Koszi
kérdezd meg melyik kárpitosnak van mérőszalagja és avval csináltasd meg Evil
Nem is négyzetmétert szoktak mondani hanem 140es vagy 160as anyagból két és fél vagy három méter.

Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #68866 Dátum: 2013 Október 28, 11:20:32 »

Hello Urak!

Szonyegezni szeretnem a bogarat, es erdeklodnek hogy folyometerben arult direkt autoszonyeget hol talalok? Ki milyent hasznalt, vagy van valami tapasztalata?
Tavabba, ket elso porsche ules karpitozasahoz hany negyzetmeter anyag kellene? Esetleg elso es hatso ulesekre egyutt?! Tobb karpitos kerdeztem es elegge eltero becsleseket kaptam pl elso uleseket az egyik 3m2 a masik 5 m2-re tippelte!

Koszi
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 28, 12:00:06 írta tusam »
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #68865 Dátum: 2013 Október 27, 22:05:05 »

Mai szereld magad....van benne bogár is-ülés irány a kárpitos:



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #68864 Dátum: 2013 Október 27, 21:47:02 »


A régi bogarakban nem purhab, hanem kis párnácska van ott hangszigetelés gyanánt (vászonba bevarrt filc). olyannal tudsz utólag szigetelni.

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #68863 Dátum: 2013 Október 27, 21:38:17 »

A padló is feketére van fújva alapozás után.
Ezek alapban egyébként szürkére volt festve.
Sín azért nincs rajta, mert le lett fúrva, mert TT ülések mennek bele, ahhoz meg úgyis kell konzolt csinálni.

Értem. OKSA. Szeretem ezt a padlólemezt nézni, mintha egy cápa lenne. Elöl az a pöröly  Grin Cheesy Wink

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68862 Dátum: 2013 Október 27, 21:34:12 »

Szép  Grin Grin A padlólemez eredeti fekete festékét rajta hagyod???

A padló is feketére van fújva alapozás után.
Ezek alapban egyébként szürkére volt festve.
Sín azért nincs rajta, mert le lett fúrva, mert TT ülések mennek bele, ahhoz meg úgyis kell konzolt csinálni.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #68861 Dátum: 2013 Október 27, 21:32:20 »

Szép  Grin Grin A padlólemez eredeti fekete festékét rajta hagyod???

Ülés sin miért nincs rajta?

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #68860 Dátum: 2013 Október 27, 21:30:51 »

Alvázam már szinte kész...

Szép  Grin Grin A padlólemez eredeti fekete festékét rajta hagyod???

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68859 Dátum: 2013 Október 27, 21:30:13 »

Csavarhúzóval elgyengíted, szétcincálod a purhab szerű cuccot, aztán jól megmarkolod a köteger és kihúzod. Amikor kihúzod, húzzál be egy izmos vezetéket, ami jól jön majd behúzáskor.
A régi bogarakban nem purhab, hanem kis párnácska van ott hangszigetelés gyanánt (vászonba bevarrt filc). olyannal tudsz utólag szigetelni. Vagy nem teszel hangszigetelést, teszel a motorra 2 db 48-as IDA karbit és élvezed a szívóhangot  Evil

Ma végre minden klappolt és elvittük a bogarat a kasztnishoz.
A kábelköteg kiszedésére és visszafűzésére van valami okosság? Huh
A gond az, hogy a bal hátsó részben  (jobb hátsóban is , de ott nem számít) valami szivacsos purhab szerű anyaggal ki van fújva az üreg.
A kérdés, hogy ezt hogyan lehet eltávolítani?
És kasztnizás után mivel fújjam ki?
Csak zárójelben mondom, hogy az elejébe se lesz egyszerű behúzni, úgy tűnik, mert kihúzni se volt egyszerű. Undecided

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68858 Dátum: 2013 Október 27, 21:27:29 »

Alvázam már szinte kész...

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #68857 Dátum: 2013 Október 27, 21:25:43 »

A 4 végét dugd be.


Marad benne a lengőkar, pont ezért. Kiváncsi vagyok, mennyi lik lesz rajta majd  Cool Cool

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68856 Dátum: 2013 Október 27, 21:23:01 »

Ma végre minden klappolt és elvittük a bogarat a kasztnishoz.
A kábelköteg kiszedésére és visszafűzésére van valami okosság? Huh
A gond az, hogy a bal hátsó részben  (jobb hátsóban is , de ott nem számít) valami szivacsos purhab szerű anyaggal ki van fújva az üreg.
A kérdés, hogy ezt hogyan lehet eltávolítani?
És kasztnizás után mivel fújjam ki?
Csak zárójelben mondom, hogy az elejébe se lesz egyszerű behúzni, úgy tűnik, mert kihúzni se volt egyszerű. Undecided
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68855 Dátum: 2013 Október 27, 21:21:39 »

Tovább alakul az első futóművem. Szétszedetm, és holnap irány a homokszóró  Grin Grin

A rosszabik felmieimet meg gyorstalpaló szépítésnek vetettem alá:
Fémig kapar-csiszol majd alapoz és fest. Átmenetileg jó lesz.  Tongue

A 4 végét dugd be.

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #68854 Dátum: 2013 Október 27, 21:20:36 »

Tovább alakul az első futóművem. Szétszedetm, és holnap irány a homokszóró  Grin Grin

A rosszabik felmieimet meg gyorstalpaló szépítésnek vetettem alá:
Fémig kapar-csiszol majd alapoz és fest. Átmenetileg jó lesz.  Tongue


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68853 Dátum: 2013 Október 26, 20:46:20 »

És abból mi igaz, hoyg a főbb összetevők azonosak, hiszen nagy alapanyaggyártó nem sok van?
Persze, a lakkbenzin, az alkid műgyanta stb a szabványokon belül azonosak, hogy ebből ki hogyan sakkozik az a nem mindegy. Tapasztalatból mondva az olcsóbb mindig soványabb (vagy valami kimarad belőle).

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68852 Dátum: 2013 Október 26, 20:41:38 »

Izzót először megnézni, kipróbálni. Ha ok, akkor töltést kell mérni, először a generátoron, aztán az akksinál. Ha a generátornál nincs, akkor felújítás, ha ok, de az akksinál nem, akkor fesszab. javítás, vagy csere.
koszi! Igy komplett, ezt végig fogom csinálni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68851 Dátum: 2013 Október 26, 20:36:13 »

Mire utal az, ha a gyújtás raadasakor nem világít a töltés visszajelzo lámpa?
Izzót először megnézni, kipróbálni. Ha ok, akkor töltést kell mérni, először a generátoron, aztán az akksinál. Ha a generátornál nincs, akkor felújítás, ha ok, de az akksinál nem, akkor fesszab. javítás, vagy csere.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 26, 20:38:29 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68850 Dátum: 2013 Október 26, 20:30:26 »

Énmá" csakmegnézném azt a k5sög izzót! Grin
meg is fogom. Most nem volt idom ra, mert besotetedett

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68849 Dátum: 2013 Október 26, 20:29:56 »

sotet marad
akkor fecszso listáját vedd sorra!
vagy kúrd fel a zenét és szard le :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #68848 Dátum: 2013 Október 26, 20:29:09 »

sotet marad
Énmá" csakmegnézném azt a k5sög izzót! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68847 Dátum: 2013 Október 26, 20:27:05 »

degyors vagy, geci! :-)
ha beindítod, akkor világít, vagy akkor is sötét marad?
sotet marad

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68846 Dátum: 2013 Október 26, 20:25:35 »

ne már...
degyors vagy, geci! :-)
ha beindítod, akkor világít, vagy akkor is sötét marad?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68845 Dátum: 2013 Október 26, 20:24:44 »

Dinamó, v. generátor van a kocsiban?
generator, külső fesszabos

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68844 Dátum: 2013 Október 26, 20:24:18 »

megkotlott a feszszabályzó.
ne már...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68843 Dátum: 2013 Október 26, 20:23:41 »

Mire utal az, ha a gyújtás raadasakor nem világít a töltés visszajelzo lámpa?
megkotlott a feszszabályzó.

ha beindítod a verdát, akkor világít, mint E.T. ujja?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #68842 Dátum: 2013 Október 26, 20:19:46 »

Mire utal az, ha a gyújtás raadasakor nem világít a töltés visszajelzo lámpa?
Dinamó, v. generátor van a kocsiban?
1303LS
« Hozzászólás #68841 Dátum: 2013 Október 26, 20:16:54 »

A very well hiába olcsó, nem szar holmi, MOTIP/Dupli termék, holland...
És abból mi igaz, hoyg a főbb összetevők azonosak, hiszen nagy alapanyaggyártó nem sok van?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68840 Dátum: 2013 Október 26, 20:12:58 »

Kiégett az izzó?
Lecsúszott a kábel?
Megszakadt az áramkör?
.
.
.

szénkefe? Nem elől keresnem a bibit, állás közben romlott el, egy hete még ok volt

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #68839 Dátum: 2013 Október 26, 20:11:05 »

Mire utal az, ha a gyújtás raadasakor nem világít a töltés visszajelzo lámpa?
Kiégett az izzó?
Lecsúszott a kábel?
Megszakadt az áramkör?
.
.
.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68838 Dátum: 2013 Október 26, 20:05:52 »

Mire utal az, ha a gyújtás raadasakor nem világít a töltés visszajelzo lámpa?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68837 Dátum: 2013 Október 26, 18:50:39 »

. De évek óta nem forgalmazzák...

De, ráadásul van 1k-s és 2k-s kivitele is, a legtöbb ral színben kapható, ill. egyedi színekben rendelhető. Az EGrokorr gyártja, kiváló minőségben.
http://www.egrokorr.hu/

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68836 Dátum: 2013 Október 26, 18:49:15 »

Valami Very Well, vagy mi, nóném, filléres áru, felnire, mindenre használom, k&va olcsó...


A very well hiába olcsó, nem szar holmi, MOTIP/Dupli termék, holland...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68835 Dátum: 2013 Október 26, 18:02:08 »

két pár is elfér úgy tervezem.
Asszony szokott?
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.