www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 06:48:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13104716 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68272 Dátum: 2013 Augusztus 16, 05:27:17 »

Nekem a 4 rácsoson álláskor befolyt a víz. Amellett, hogy kicsit korrodálni kezdett ez-az, még plus hibalehetőség is lehet (mondjuk a mai új nem megfelelően záró gyújtáspipák mellett befolyik a víz az elosztófedél csatlakozójába). Mivel nekem nem tetszik a műanyag szpojler, kapott egy belső vízelvezetőt. Az 1776 jól el van így is, bár nekem van plusz szellőzés a rendszám alatt.

Menet közben esélyes, hogy nem sok kerül bele, de ha kint állsz és egy nagy zuhé van? Akkor sem kap a motor vizet?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68271 Dátum: 2013 Augusztus 15, 23:46:38 »

Menet közben esélyes, hogy nem sok kerül bele, de ha kint állsz és egy nagy zuhé van? Akkor sem kap a motor vizet?
De, de nem számít. Simán indul.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #68270 Dátum: 2013 Augusztus 15, 23:21:01 »

Nekem is 4 rácsos van és mentem már nem egyszer szakadó esöben, de semmi gond nem volt belöle... Wink

Menet közben esélyes, hogy nem sok kerül bele, de ha kint állsz és egy nagy zuhé van? Akkor sem kap a motor vizet?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #68269 Dátum: 2013 Augusztus 15, 23:17:49 »

Ezt nem tudom, nekem volt gyári állapotú 1302 S-em, de az 72-es volt, már 4 rácsos tetővel, K-kormánnyal.
Nekem is furcsa volt, hogy miért nincs az enyémen, először azt gondoltam, biztos kibuherálták belőle. Aztán végigtúrtam a képtáramat - amiben főleg külföldi eredeti bogarak képeit gyűjtöm - és ahány eredeti 1302S-t találtam, egyiknek sem volt vízelvezetője.

Pl. ezen sincs:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-k%C3%A4fer-1302-s-automatik-1-hand-top-ebersbach-fils/181629974.html?lang=de&pageNumber=17&__lp=18&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1970-01-01&maxFirstRegistrationDate=1975-12-31&negativeFeatures=EXPORT

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68268 Dátum: 2013 Augusztus 15, 23:01:11 »

Gyári 1.6-on (1302S) nincs.
Ezt nem tudom, nekem volt gyári állapotú 1302 S-em, de az 72-es volt, már 4 rácsos tetővel, K-kormánnyal.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #68267 Dátum: 2013 Augusztus 15, 22:52:18 »

A kétrácsosokhoz volt belső vízelvezető lemez, a későbbi, 4 rácsosokhoz nem készült, helyette külső, fekete műanyag "spoiler" volt rendelhető, ma is kapható.
Gyári 1.6-on (1302S) nincs.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68266 Dátum: 2013 Augusztus 15, 22:44:27 »

A kétrácsosokhoz volt belső vízelvezető lemez, a későbbi, 4 rácsosokhoz nem készült, helyette külső, fekete műanyag "spoiler" volt rendelhető, ma is kapható.
Itt az igazság.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68265 Dátum: 2013 Augusztus 15, 22:04:32 »

A kétrácsosokhoz volt belső vízelvezető lemez, a későbbi, 4 rácsosokhoz nem készült, helyette külső, fekete műanyag "spoiler" volt rendelhető, ma is kapható.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #68264 Dátum: 2013 Augusztus 15, 22:01:29 »

Én arra volnék kíváncsi, hogy mi értelme volt a rácsoknak a motorháztetőn, ha alatta van az a vízelvezető lemez? Ugye egyik indok, hogy a motor így több levegőhöz jut, mert több levegőt tud beszívni, na de ha ott a lemez, akkor kb annyi értelme van, mint annak, amin nincsenek rácsok....vagy egyszerűen ez csak dizájn volt? Kellett valami látványosat változtatni és kitalálták a rácsokat?
Az 1.3 motorral szerelt '71-eseknél van vízelvezető, de az 1.6 '71-nél nincs. Gondolom a nagyobb motor  jobb hűtése miatt hagyhatták el.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #68263 Dátum: 2013 Augusztus 15, 21:24:12 »

de eredetileg kellett lennie gondolom, ha már a kétrácsoson van, akkor a négyrácsosról sem spórolták ki....özönvízszerű esőnél gondolom kaphatja a motor rendesen a vizet, amin nincs elvezető.

Nekem is 4 rácsos van és mentem már nem egyszer szakadó esöben, de semmi gond nem volt belöle... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #68262 Dátum: 2013 Augusztus 15, 21:18:21 »

nekem nincs vizelvezető belül...és 4 rácsos..... Tongue

de eredetileg kellett lennie gondolom, ha már a kétrácsoson van, akkor a négyrácsosról sem spórolták ki....özönvízszerű esőnél gondolom kaphatja a motor rendesen a vizet, amin nincs elvezető.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68261 Dátum: 2013 Augusztus 15, 21:05:23 »

Amit én néztem (amin csak két rács van, nem négy), ott full takarta a rácsokat az a lemez, ott nem tudom, hogy a levegő mennyire tud a motorhoz bejutni...
nekem nincs vizelvezető belül...és 4 rácsos..... Tongue

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68260 Dátum: 2013 Augusztus 15, 21:02:31 »

Én arra volnék kíváncsi, hogy mi értelme volt a rácsoknak a motorháztetőn, ha alatta van az a vízelvezető lemez? Ugye egyik indok, hogy a motor így több levegőhöz jut, mert több levegőt tud beszívni, na de ha ott a lemez, akkor kb annyi értelme van, mint annak, amin nincsenek rácsok....vagy egyszerűen ez csak dizájn volt? Kellett valami látványosat változtatni és kitalálták a rácsokat?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #68259 Dátum: 2013 Augusztus 15, 20:42:09 »

Csak van benne fantázia, ha annak idején a konstruktőrök kitalálták/beépítették. Amúgy meg van ott hely bőven a levegőnek, nem telibe van belemezelve a rács belső oldala, csak éppen annyira, hogy a vizet elvezesse.

Amit én néztem (amin csak két rács van, nem négy), ott full takarta a rácsokat az a lemez, ott nem tudom, hogy a levegő mennyire tud a motorhoz bejutni...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68258 Dátum: 2013 Augusztus 15, 20:39:09 »

Én arra volnék kíváncsi, hogy mi értelme volt a rácsoknak a motorháztetőn, ha alatta van az a vízelvezető lemez? Ugye egyik indok, hogy a motor így több levegőhöz jut, mert több levegőt tud beszívni, na de ha ott a lemez, akkor kb annyi értelme van, mint annak, amin nincsenek rácsok....vagy egyszerűen ez csak dizájn volt? Kellett valami látványosat változtatni és kitalálták a rácsokat?
Csak van benne fantázia, ha annak idején a konstruktőrök kitalálták/beépítették. Amúgy meg van ott hely bőven a levegőnek, nem telibe van belemezelve a rács belső oldala, csak éppen annyira, hogy a vizet elvezesse.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #68257 Dátum: 2013 Augusztus 15, 20:35:51 »

Az volna a tiszteletteljes kérdésem a hozzáértőkhöz, hogy a bogarakon a rácsos motorháztető belső oldalán lévő vízelvezető terelőlemez be van-e csövezve a motortérfedél aljáig? Gondolom, valaminek kellene lenni a lemez két széle közelében lévő furatokban, mert így nem sok értelmét látom a lemezelésnek, mivel a furatokon akadálytalanul ömlik be a víz a motortérbe.  Huh Egy jó fotó is segíthet. Köszönöm.

Én arra volnék kíváncsi, hogy mi értelme volt a rácsoknak a motorháztetőn, ha alatta van az a vízelvezető lemez? Ugye egyik indok, hogy a motor így több levegőhöz jut, mert több levegőt tud beszívni, na de ha ott a lemez, akkor kb annyi értelme van, mint annak, amin nincsenek rácsok....vagy egyszerűen ez csak dizájn volt? Kellett valami látványosat változtatni és kitalálták a rácsokat?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68256 Dátum: 2013 Augusztus 15, 20:16:34 »

Igen, be van. Addig a részig, hogy lenyúljon a két oldalsó gumi alá, mert a vízszintes részen az is szünetes.
Köszi, valahogy így gondoltam én is. A motortérfedél peremének alján meg a kis furatokon már nyugodtan távozhat a csapadék. Akkor holnap megyek csövezni.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
1303LS
« Hozzászólás #68255 Dátum: 2013 Augusztus 15, 20:01:24 »

Az volna a tiszteletteljes kérdésem a hozzáértőkhöz, hogy a bogarakon a rácsos motorháztető belső oldalán lévő vízelvezető terelőlemez be van-e csövezve a motortérfedél aljáig? Gondolom, valaminek kellene lenni a lemez két széle közelében lévő furatokban, mert így nem sok értelmét látom a lemezelésnek, mivel a furatokon akadálytalanul ömlik be a víz a motortérbe.  Huh Egy jó fotó is segíthet. Köszönöm.
Igen, be van. Addig a részig, hogy lenyúljon a két oldalsó gumi alá, mert a vízszintes részen az is szünetes.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68254 Dátum: 2013 Augusztus 15, 19:54:08 »

Az volna a tiszteletteljes kérdésem a hozzáértőkhöz, hogy a bogarakon a rácsos motorháztető belső oldalán lévő vízelvezető terelőlemez be van-e csövezve a motortérfedél aljáig? Gondolom, valaminek kellene lenni a lemez két széle közelében lévő furatokban, mert így nem sok értelmét látom a lemezelésnek, mivel a furatokon akadálytalanul ömlik be a víz a motortérbe.  Huh Egy jó fotó is segíthet. Köszönöm.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Lazlow
« Hozzászólás #68253 Dátum: 2013 Augusztus 14, 08:34:10 »

Köszönöm! Felveszem velük a kapcsolatot.  Wink

Üdvw.

Igen, gyárival azonos minőségűt.
http://www.himmelservice.de/

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68252 Dátum: 2013 Augusztus 14, 08:24:36 »

Igen, gyárival azonos minőségűt.
http://www.himmelservice.de/

lehet németországból gyári kárpitanyagot szerezni (bár eléggé borsos áron)? Ez még igaz?
Lazlow
« Hozzászólás #68251 Dátum: 2013 Augusztus 14, 07:01:33 »

Reggelt!
Félig meddig SZMB...tulajdonképpen anyagbeszerzésről kérdeznék:
Anno mindha valahol itt olvastam volna, hogy még lehet németországból gyári kárpitanyagot szerezni (bár eléggé borsos áron)? Ez még igaz?
Mert legszívesebben gyári tetőkárpitot tennék vissza mert elképesztő minőségű cucc, csak már el volt szakadva (gondolom nem anyagfáradás, hanem hanyagság miatt).

Köszönöm!

Üdvw: Laci
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68250 Dátum: 2013 Augusztus 13, 05:18:06 »

Igen, és a kifogyhatatlan humorérzék. :-)

Olajszint?  Evil

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68249 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:51:59 »

A magyar nyelv szépsége a tömörség Smiley

Ő van még a motorban olaj? Evil Ha nincs nem is csepeg Evil 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68248 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:50:55 »

Olajszint?  Evil

Mai SZMB keretében beépült egy új Mahle benzinszűrő (Made in Austria 13.03.05; 45,-SEK) és kb 60cm 6mm-es új benzincső (Made in EU; 27,-SEK). A szűrőt ügyesen rögzítettem, a bent lévő csövek épek, látszólag repedésmentesek.
Érdekes, most megint nem csöpög az olaj. Lehet, hogy reggel az első hosszabb úton valami még tágult picit (vagy mittudomén), de most - 4 óra állás után - nincs alatta egy csepp sem.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68247 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:49:25 »

Mai SZMB keretében beépült egy új Mahle benzinszűrő (Made in Austria 13.03.05; 45,-SEK) és kb 60cm 6mm-es új benzincső (Made in EU; 27,-SEK). A szűrőt ügyesen rögzítettem, a bent lévő csövek épek, látszólag repedésmentesek.
Érdekes, most megint nem csöpög az olaj. Lehet, hogy reggel az első hosszabb úton valami még tágult picit (vagy mittudomén), de most - 4 óra állás után - nincs alatta egy csepp sem.

Ő van még a motorban olaj? Evil Ha nincs nem is csepeg Evil 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68246 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:43:12 »

Mai SZMB keretében beépült egy új Mahle benzinszűrő (Made in Austria 13.03.05; 45,-SEK) és kb 60cm 6mm-es új benzincső (Made in EU; 27,-SEK). A szűrőt ügyesen rögzítettem, a bent lévő csövek épek, látszólag repedésmentesek.
Érdekes, most megint nem csöpög az olaj. Lehet, hogy reggel az első hosszabb úton valami még tágult picit (vagy mittudomén), de most - 4 óra állás után - nincs alatta egy csepp sem.

A hiba oka: A kisebb belső átmérőjű benzincsőbe bele volt téve egy nagyobb külső csőátmérőjű szűrő. Persze bele lehet eröltetni, de ahol a benzinszűrő csövének vége, már többször kirepedezett a cső. Mindig rövidebbre vágtam, aztán menés tovább. Most végleg megoldom a dolgot, holnap veszek egy másik szűrőt, illetve új csövet és bilincseket.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68245 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:37:18 »

Mondjuk az igaz, hogy a gyári cső a harmonikás rész által egy kis iránytörést is fel tud venni. gumigyűrű pasztázásról meg azt azért be kell vallanom, hogy typ4 mocinál viszont én is pasztázok a csöveknél, mert az egy rémálom  Undecided

Közben eltelt min 30 év.Meghát a scat "harmonikacső"is full gyári."L,szipoá".

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68244 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:32:39 »

Nem, gyárilag nincs kenve.

Egyébként én sem kenem, minden harmonikacsövet méretre állítok 190-191 mm (Én picit fölé, 191 és 192 közé szoktam nyújtani), csak Victory reinz vagy Erling tömítést használok, amiből a Victory egy picit jobb és ahogy Tati mondja, igazgatom. Érezni amikor szépen beül a helyére.

Persze ez még véletlenül sem azt jelenti, hogy a VL rosszul csinálja. Van aki így, van aki úgy. Én egyébként bogárnál csak a blokkfeleknél használok pasztát, meg nagy hengerek esetében a hengertalpnál.

laci tutikóser, az autói sem szarok, azonban gondolj bele, hogy a gyárban hanzi minden egyes tömítőgyűrűt bekent pasztával?
naneee!

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #68243 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:30:20 »

laci tutikóser, az autói sem szarok, azonban gondolj bele, hogy a gyárban hanzi minden egyes tömítőgyűrűt bekent pasztával?
naneee!
Közben eltelt min 30 év.Meghát a scat "harmonikacső"is full gyári."L,szipoá".

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68242 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:19:29 »

laci tutikóser, az autói sem szarok, azonban gondolj bele, hogy a gyárban hanzi minden egyes tömítőgyűrűt bekent pasztával?
naneee!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #68241 Dátum: 2013 Augusztus 12, 18:58:45 »

Ami bírja az olajat. Nem tudok konkrét mukucsot mondani, mert viszonylag ritkán kell ilyeneket használnom.

Vörös L. csinálta a mostani motoromat.Tán 5-6 év alatt toltam bele majd 1500 kilométert.Mikor megépít egy erős motort,rá rak egy pict 34-est,hogy ne tudd szét taposni.Semmi gond nem volt.Castrol Edge Sport 10w50.Azóta van rajta két Wéber.V.L.nem béna,mindenre válaszolt,amit kérdeztem.A dupla karbit ,meg otthon kell beállítani.Elkon mérőbörönd,Elkon CO2 mérő,vákum mérő etc..Fél nap izgalom.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68240 Dátum: 2013 Augusztus 12, 18:21:05 »

Ami bírja az olajat. Nem tudok konkrét mukucsot mondani, mert viszonylag ritkán kell ilyeneket használnom.

Nem. Milyen pasztával kenjem?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #68239 Dátum: 2013 Augusztus 12, 18:01:17 »

  Ugy tudom irigyelni a tudás ,tapasztalat színpatikus elegyét.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68238 Dátum: 2013 Augusztus 12, 15:47:01 »

Nem tudom mi volt (van) azokkal a lemezekkel, de a gyári harmonikacsőhöz is hozzáértek. Pedig ott jó pár mm távolságnak kell lennie. Amikor betettem azt az 1 db menetes csövet, akkor bele kellett vágnom a terelőlemezbe, különben nem ment volna be a cső a helyére. Nézd meg, hogy beszereléskor nem ér-e hozzá a cső a lemezhez. Ha csak hozzá ér, akkor is meg kell találni az okát, de úgy nem szabad betenni a csövet, mert lehet, hogy pont attól nem tud megtörténni az amiről Tati beszél, hogy szépen beül az ideális helyére a cső.
Nem lehet, hogy M10 tőcsavaros a motorod, a lemezek meg M8 csavaros blokkhoz vannak, így nem mennek eléggé fel a helyükre? Vagy nem feszülnek be a bordák között? Ha kiveszed mind a 4 csövet, akkor ezt kiderítheted és csak akkor tedd be őket, ha már egyik sem ér hozzá a lemezhez!

Akkor valószínűleg picit feszíti a typ3 terelőlemez. Mindegy, összerakom a másik oldalt anélkül, aztán meglátjuk.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68237 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:22:12 »

Akkor valószínűleg picit feszíti a typ3 terelőlemez. Mindegy, összerakom a másik oldalt anélkül, aztán meglátjuk.

jó minőségű gumi legyen és berakáskor forgatni kell egy kicsit a csövet hogy rendesen beüljön a helyére  tuti hogy se maresznak se callooknak nem szokott ilyen folyni mert egy pár motor után már érzésre lehet tudni hogy jól állnak (varázslónak meg nyilván nem hiszen ő heti rendszerességgel borítja szét a motorját ) pár hete én is építettem be teleszkópos csövet minden rendben volt vele ...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68236 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:20:01 »

Ezt szeretem a zinternetbe, hogy azonnal kapok adott problémára két ellentétes választ. :-)
Nm is kell oda a paszta, csak legyen tiszta a tömítő felület, és ne legyen sérült.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68235 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:18:04 »

Ezt szeretem a zinternetbe, hogy azonnal kapok adott problémára két ellentétes választ. :-)
jó minőségű gumi legyen és berakáskor forgatni kell egy kicsit a csövet hogy rendesen beüljön a helyére  tuti hogy se maresznak se callooknak nem szokott ilyen folyni mert egy pár motor után már érzésre lehet tudni hogy jól állnak (varázslónak meg nyilván nem hiszen ő heti rendszerességgel borítja szét a motorját ) pár hete én is építettem be teleszkópos csövet minden rendben volt vele ...

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68234 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:17:47 »

Ezt szeretem a zinternetbe, hogy azonnal kapok adott problémára két ellentétes választ. :-)
Nekem nincs ott paszta, és 7 éve nem csöpög. Igaz ez csak egy f-es széria motor.
De azért a szilvalekvár a tuti biztonság!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68233 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:10:36 »

Ezt szeretem a zinternetbe, hogy azonnal kapok adott problémára két ellentétes választ. :-)
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.