www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 03:46:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13103046 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68392 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:36:05 »

Az 5 tized, vagy 50 század.
Erre már nagyon olcsót mondanék csak.  Grin
Ezt ki lehet hézagolni. Egy kis lógásnak kell lennie. Kint nagyobbat lóg mint bent, mert a kuplung nem engedi, hogy nagyot lógjon.
1303LS
« Hozzászólás #68391 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:32:36 »

Hosszirányban  fél milimétert.

Az 5 tized, vagy 50 század.
Erre már nagyon olcsót mondanék csak.  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68390 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:30:21 »

Le föl illetve oldara nem lóghat. Hosszirányban  fél milimétert.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #68389 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:24:46 »

Üdv bontott motor megvételére kellene segítség  motor kint van főtengely mennyit lóghat max esetleg más infó a motor állapotának megsaccolására. Előre is köszi.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68388 Dátum: 2013 Szeptember 06, 15:42:54 »

Az sem segít, ha gagyi anyát használunk.

Akkor is történik ilyen, himbasor meghúzásánál (főleg nagy áttétel és erős rugó esetén), ha az egyik szélén a szelep pont tökig nyitva, a másikon meg zárva van és meghúzás közben késik az egyik oldal, így befeszül a tőcsavarokon a himba blokk.
A másik amivel el lehet rontani ezeket a meneteket (szintén nagy áttétel és erős rugó esetén veszélyes igazán a dolog), ha pont úgy áll a vezérlés, hogy nagyon nyitva van(nak) a szelep(ek) és ezért felszereléskor alig tudjuk rákapatni az anyákat és meghúzáskor elkezdi szétnyírni az első éppen tartó menetet. Érdemes himbasor felszereléskor átforgatni a motort, hogy olyan helyzetben húzzuk meg az anyákat, amikor a legkevésbé feszülnek a dolgok.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68387 Dátum: 2013 Szeptember 06, 15:41:57 »

Akkor is történik ilyen, himbasor meghúzásánál (főleg nagy áttétel és erős rugó esetén), ha az egyik szélén a szelep pont tökig nyitva, a másikon meg zárva van és meghúzás közben késik az egyik oldal, így befeszül a tőcsavarokon a himba blokk.
A másik amivel el lehet rontani ezeket a meneteket (szintén nagy áttétel és erős rugó esetén veszélyes igazán a dolog), ha pont úgy áll a vezérlés, hogy nagyon nyitva van(nak) a szelep(ek) és ezért felszereléskor alig tudjuk rákapatni az anyákat és meghúzáskor elkezdi szétnyírni az első éppen tartó menetet. Érdemes himbasor felszereléskor átforgatni a motort, hogy olyan helyzetben húzzuk meg az anyákat, amikor a legkevésbé feszülnek a dolgok.

Amikor lelazul a himbát tartó egyik anya...
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68386 Dátum: 2013 Szeptember 06, 11:43:51 »

Amikor lelazul a himbát tartó egyik anya...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68385 Dátum: 2013 Szeptember 05, 22:37:07 »

Sziasztok!

Torziós első hidamba (ami beszerelésre kerülne télen) az egyik köteg lapnak az egyik szàra a negyedénél eltört  Undecided Hasznàlhatatlan így és komplett köteget kellene keresnem vagy azt kibírja a futómű mert fixen van a helyén?

Köszönöm a vàlaszotok!

Üdvw Smiley
tedd át abból ami most van benne Undecided a második mondatodat pedig nem értem Huh

Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68384 Dátum: 2013 Szeptember 05, 22:32:38 »

Sziasztok!

Torziós első hidamba (ami beszerelésre kerülne télen) az egyik köteg lapnak az egyik szàra a negyedénél eltört  Undecided Hasznàlhatatlan így és komplett köteget kellene keresnem vagy azt kibírja a futómű mert fixen van a helyén?

Köszönöm a vàlaszotok!

Üdvw Smiley
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68383 Dátum: 2013 Szeptember 04, 15:26:35 »


Jövő hét kedden megyek Budapestre, el tudom hozni.
Beszéljétek meg, hogy kell-e, akkor hétfőn megveszem.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Robpanzer
« Hozzászólás #68382 Dátum: 2013 Szeptember 04, 11:42:39 »

Én beszerzem neked, és ha lejutok Tbányára (készülök), akkor viszem, ha nem, akkor is lejuttatom vhogy. Ha mégsem kell, akkor úgy hétfőig szólj, ne vegyem meg potyára.


Jövő hét kedden megyek Budapestre, el tudom hozni.
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68381 Dátum: 2013 Szeptember 03, 19:36:59 »

Köszi kaptam igéretet autósboltoktolból,ha nem lesz a héten irok Pü-tAmugy várunk a 19.ik tatabányai talin mindenkit!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68380 Dátum: 2013 Szeptember 03, 19:26:12 »

Köszi közbe megnéztem 460 Huf/m,csak a Misi nem jön le T.bányára 14.én Ha valaki lehozna 2m csövet nagyon megköszönném!Feltéve ,ha addig nem sikerül szerezni felénk!
Én beszerzem neked, és ha lejutok Tbányára (készülök), akkor viszem, ha nem, akkor is lejuttatom vhogy. Ha mégsem kell, akkor úgy hétfőig szólj, ne vegyem meg potyára.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68379 Dátum: 2013 Szeptember 03, 19:07:32 »

Köszi közbe megnéztem 460 Huf/m,csak a Misi nem jön le T.bányára 14.én Ha valaki lehozna 2m csövet nagyon megköszönném!Feltéve ,ha addig nem sikerül szerezni felénk!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68378 Dátum: 2013 Szeptember 03, 17:57:54 »

Hali ma elázott a csomagtartóm, eldurrant a pótkerék meghajtású ablakmosó gumicsöve.Kerék leeresztve ablakmosó folyadék  a csomitartóba!Kérdésem:hol lehet 4mm belső 7mm külső átmérőjű gumicsövet venni.Nem akarok áttetsző műanyag ablakmosó csövet hőpisztollyal melengetni a kormánykapcsolónál!A tartálynál a peremezés se egyszerű !Van vkinek ötlete?
Bugpartsnál kapható méterben

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68377 Dátum: 2013 Szeptember 03, 17:22:50 »

Hali ma elázott a csomagtartóm, eldurrant a pótkerék meghajtású ablakmosó gumicsöve.Kerék leeresztve ablakmosó folyadék  a csomitartóba!Kérdésem:hol lehet 4mm belső 7mm külső átmérőjű gumicsövet venni.Nem akarok áttetsző műanyag ablakmosó csövet hőpisztollyal melengetni a kormánykapcsolónál!A tartálynál a peremezés se egyszerű !Van vkinek ötlete?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68376 Dátum: 2013 Szeptember 01, 10:45:21 »

Az előző rögzítés helye simán látszik, azt annyira nem lehet eltolni, és szélesebb sem lesz tőle a nyomtáv.
Hogy félrehúz, az attól azért lehet, hogy az első futómű dőlése az előző hátsó beállításhoz van mérve. Ha hátul most egyforma, de előtte nem volt az, vagy akár fordítva is. De ezt látni is lehet, vagy egyszerű ellenőrizni.
na, akkor marad a futóműves, köszi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68375 Dátum: 2013 Szeptember 01, 10:35:21 »

a pengen ovalis furatok vannak, ott el lehet bszni, mas tippem nincs, a kezifeket meg nemallitottam be, csak rakapattam egy anyat a bowdenre, az nem foghat elvileg
Az előző rögzítés helye simán látszik, azt annyira nem lehet eltolni, és szélesebb sem lesz tőle a nyomtáv.
Hogy félrehúz, az attól azért lehet, hogy az első futómű dőlése az előző hátsó beállításhoz van mérve. Ha hátul most egyforma, de előtte nem volt az, vagy akár fordítva is. De ezt látni is lehet, vagy egyszerű ellenőrizni.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68374 Dátum: 2013 Augusztus 31, 22:03:31 »

A torziók stabilak a szélesség szempontjából, azt meg nem hiszem, hogy a lengőtengelyt a penge rossz oldalára csavaroztad volna vissza, azt hiszem, nem is lehet... Mivel sötét van, tippem sincs, pedig most könnyen megnézném a csupasz alvázon, mit lehet elszerelni...
a pengen ovalis furatok vannak, ott el lehet bszni, mas tippem nincs, a kezifeket meg nemallitottam be, csak rakapattam egy anyat a bowdenre, az nem foghat elvileg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68373 Dátum: 2013 Augusztus 31, 21:58:14 »

idaig en is eljutottam az elso 50 meteren, de fogalmam sincs hol keressem a hibat
A torziók stabilak a szélesség szempontjából, azt meg nem hiszem, hogy a lengőtengelyt a penge rossz oldalára csavaroztad volna vissza, azt hiszem, nem is lehet... Mivel sötét van, tippem sincs, pedig most könnyen megnézném a csupasz alvázon, mit lehet elszerelni...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68372 Dátum: 2013 Augusztus 31, 21:36:56 »

Akkor valami mégsem jó.
idaig en is eljutottam az elso 50 meteren, de fogalmam sincs hol keressem a hibat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68371 Dátum: 2013 Augusztus 31, 21:26:02 »

155x15-ös belsőt (tömlőt) hol lehet venni nem drágán?
Van ennek valami mérete?

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/3990-015/gumiabroncs-belso-15%27-%28155-165-15%27-165-175-70-15%27%29
 4054 Ft  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 31, 21:29:03 írta abes »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68370 Dátum: 2013 Augusztus 31, 21:23:04 »

ezt is probaltam, vegul ujra nekifutva 0rol sikerult. Ekkor jott a kovetkezo ket pofon, egyreszt jobbra huz es nem tudom miert, osszejeloltem szetszedes elott es ugyanugy raktam ossze, magassagot egyformara centiztem..masreszt most fuggoleges a kerek terheletlenul, de kiall a sarvedobol Sad((
Akkor valami mégsem jó.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68369 Dátum: 2013 Augusztus 31, 21:14:34 »

Kösd be a féltengelyt a lengőkarba, nem fog leugrani.
ezt is probaltam, vegul ujra nekifutva 0rol sikerult. Ekkor jott a kovetkezo ket pofon, egyreszt jobbra huz es nem tudom miert, osszejeloltem szetszedes elott es ugyanugy raktam ossze, magassagot egyformara centiztem..masreszt most fuggoleges a kerek terheletlenul, de kiall a sarvedobol Sad((

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68368 Dátum: 2013 Augusztus 31, 19:34:03 »

A Jánh Ferenc kórház mögött van a telep. Csak belsőket és szelepeket , meg súlyokat árul. Van bogárba való gumibelső. 2 éve 3500 forint volt darabja.
Az nem kevés.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68367 Dátum: 2013 Augusztus 31, 19:31:39 »

kdf józsi mondott valami tuti helyet.
A Jánh Ferenc kórház mögött van a telep. Csak belsőket és szelepeket , meg súlyokat árul. Van bogárba való gumibelső. 2 éve 3500 forint volt darabja.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68366 Dátum: 2013 Augusztus 31, 19:26:49 »

Olajos felgelyes kocsi, hatso torziot allitok, felemelem az osszerakott alaphelyzetebe a lengokart, rahuzom a torzio fedelet, leengedem, a kar leugrik a kis peremről. Mit tudok ezzel kezdeni? Egy oraja ezzel szopok...
Öntvényt meg kell kicsit reszelni, hogy vízszintes legyen a perem, biztos kopott. Pillanatszorítóval a pengét az öntvényhez szorítod, amíg meghúzod a fedél csavarjait.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68365 Dátum: 2013 Augusztus 31, 19:21:01 »

Olajos felgelyes kocsi, hatso torziot allitok, felemelem az osszerakott alaphelyzetebe a lengokart, rahuzom a torzio fedelet, leengedem, a kar leugrik a kis peremrol. Mit tudok ezzel kezdeni? Egy oraja ezzel szopok...
Kösd be a féltengelyt a lengőkarba, nem fog leugrani.

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68364 Dátum: 2013 Augusztus 31, 18:54:43 »

Most, hogy a karbik nagyjából jók (biztos lehet finomítani, de nem ingadozik az alapjárat, alig remeg a motor, szépen visszaesik a fordulat, persze szakember műszerekkel biztosan tudna rajta még hangolni :-)), kéziféket és belső világítást javítottam. A kéziféket nyakig be kellett húzni és csak a bal oldal fogott. Ahogy szétszedtem látszott, hogy a bal oldali koppig van tekerve, húzni már nem lehet rajta és ehhez van állítva a jobb is. A jobbon még lehetett húzni, a bal oldali pedig kapott egy 8-as anyát az állító csavarok alá. Persze műszerem nincs, de most szépen egyszerre húzza és jó helyen is fog. A belső világítás sajnos el volt törve, ezért nem érintkezett. Még szárad, de jó lesz, holnap visszarakom és megint szépen működhet. Néha az apróságok is jól tudnak esni. :-)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68363 Dátum: 2013 Augusztus 31, 18:09:46 »

155x15-ös belsőt (tömlőt) hol lehet venni nem drágán?
kdf józsi mondott valami tuti helyet.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68362 Dátum: 2013 Augusztus 31, 17:38:33 »

155x15-ös belsőt (tömlőt) hol lehet venni nem drágán?
utána nézek de én se olcson, se drágán nem tudtam  multkorában..... Tongue

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68361 Dátum: 2013 Augusztus 31, 17:22:26 »

Olajos felgelyes kocsi, hatso torziot allitok, felemelem az osszerakott alaphelyzetebe a lengokart, rahuzom a torzio fedelet, leengedem, a kar leugrik a kis peremrol. Mit tudok ezzel kezdeni? Egy oraja ezzel szopok...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68360 Dátum: 2013 Augusztus 31, 12:48:36 »

155x15-ös belsőt (tömlőt) hol lehet venni nem drágán?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68359 Dátum: 2013 Augusztus 29, 21:36:32 »

A karbimon a gázkar ragad.
Elvittem tisztíttatni, de aztán nem raktam fel egyből, csak pár nap múlva. Akkor olyan nehezen járt az alsó tengely, hogy alig bírtam megmozdítani. 2 tonna WD40, és szépen működött. Aztán megint ragadt, de csak a vége, tehát az alapjárat nem ment vissza teljesen, hanem úgy 1 centire a szivatótól beragadt. Ha betoltam, persze visszaállt. Tegnap mentem volna, megint teljesen be volt szorulva - WD40 - működött, de a helyzet egy fokkal rosszabb, mint korábban. Mára újra beragadt.
Holnap mennék Budapestre, hétvégén Totalcar pályanap.
Mi a teendő?
Előre is köszönöm!
Ezt szétszedés nélkül nem lehet megoldani szerintem. Ha van benne műanyag persely, akkor azt cserélném esetleg kopottabbra. Ilyenkor fennál a veszély, hogy szivárogni fog. Vagy ha sérült, akkor azért szorul.
A végső megoldás a tengely polírpapírral való csiszolása, de evvel végérvényesen is lehet rontani. Persze a (Merki) szakműhely a megoldás, de gondolom kevés az idő. Vagy egy másik, de ezt nem írtad volna be, ha ott van a polcodon, gondolom.

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #68358 Dátum: 2013 Augusztus 29, 19:58:38 »

A karbimon a gázkar ragad.
Elvittem tisztíttatni, de aztán nem raktam fel egyből, csak pár nap múlva. Akkor olyan nehezen járt az alsó tengely, hogy alig bírtam megmozdítani. 2 tonna WD40, és szépen működött. Aztán megint ragadt, de csak a vége, tehát az alapjárat nem ment vissza teljesen, hanem úgy 1 centire a szivatótól beragadt. Ha betoltam, persze visszaállt. Tegnap mentem volna, megint teljesen be volt szorulva - WD40 - működött, de a helyzet egy fokkal rosszabb, mint korábban. Mára újra beragadt.
Holnap mennék Budapestre, hétvégén Totalcar pályanap.
Mi a teendő?
Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 29, 20:00:43 írta Binci »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68357 Dátum: 2013 Augusztus 29, 13:27:21 »

A múltkor telefonban elmondtam, hogy mivelhogyan,ha elfelejtetted akkor hallgasd vissza a felvételt, úgyis minden hívást rögzítessz.
3 nap után törölni kell a felvételeket. Úgyhogy, ha van tuti (de tényleg tuti) módszer, anyag, akkor írd le újra please, mert már elfelejtettem. Öregszem.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68356 Dátum: 2013 Augusztus 29, 13:14:43 »

Az adatlapján neincs semmi a hőállóságáról.
750fokig

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #68355 Dátum: 2013 Augusztus 29, 13:13:10 »

Az adatlapján neincs semmi a hőállóságáról.
A múltkor telefonban elmondtam, hogy mivelhogyan,ha elfelejtetted akkor hallgasd vissza a felvételt, úgyis minden hívást rögzítessz.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68354 Dátum: 2013 Augusztus 29, 11:32:57 »

ja, egy évet bírt nekem a robogón és már megint felületi rozsdás a cucc.
Hát nekem egy kovács ajánlotta. Meleg anyagra kente fel a festéket, azzal, hogy így nem csak felületi védelmet ad, legfeljebb kivilágosodik.

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68353 Dátum: 2013 Augusztus 29, 11:26:57 »

Milyen? Neve? Hol lehet megvenni?
Olyan mint slavia linkelt, csak sprében. Robogó(meg a bogárét, de az nem számít) kipufogóját festettem le vele, 3éve használom, nem égett le még a könyöknél sem!
Ugyan ezzel javítottam a vas kandallón a leverődést, ott is bírta évekig, ott csak kifakult szürkére 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.