www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 22:55:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13088245 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #68072 Dátum: 2013 Július 31, 08:29:33 »

Nem akarnék még egyszer a nyaralás alatt aláfeküdni. Hazáig csak nem lesz baja nem? Ha csak kicsit nyomnám be a kuplungot használat közben?
Biztos nem lesz baja, de nem nagy dolog most már alámenni.
Gondolom szépen, könnyen forog az anya, hiszen tiszta és új minden.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68071 Dátum: 2013 Július 31, 08:25:00 »

Igen és ne is hagyd úgy, mert az öreg szerkezet, rugó nem fogja szeretni a túlzott taposást.

Nem akarnék még egyszer a nyaralás alatt aláfeküdni. Hazáig csak nem lesz baja nem? Ha csak kicsit nyomnám be a kuplungot használat közben?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68070 Dátum: 2013 Július 31, 08:20:06 »

Tul.
Akkor mennyire kell feszülnie? Vagy nem is kell, csak kicsit ráfeszüljön a szárnyasanya a nútjába, h ne forduljon el?
1303LS
« Hozzászólás #68069 Dátum: 2013 Július 31, 08:17:09 »


Ötlet? Túlspanoltam a szárnyasanyával?
Igen és ne is hagyd úgy, mert az öreg szerkezet, rugó nem fogja szeretni a túlzott taposást.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #68068 Dátum: 2013 Július 30, 22:06:55 »

Tul.
Teutul.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68067 Dátum: 2013 Július 30, 22:04:15 »

Ötlet? Túlspanoltam a szárnyasanyával?
Tul.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68066 Dátum: 2013 Július 30, 21:50:24 »

Ha gyenge a rugó a kuplungszerkezetben, akkor is pattoghat a tárcsa, de inkább megcsúszik ilyenkor. Ekkor rángat, valamint ha a tárcsában lévő rugó törött. Nem lóg be 2 centit a bowdenház. Ha mind jelen van a hibákból az összeadódik. Mint a kecske úgy ugrál indulásnál a kocsid, és ez az a pillanat amikor el akarod adni. Sokat szívtam ezzel az életemben. A kuplungszerkezet békáit is be kell állítani tolómérő segítségével, hogy egyformán emeljenek ki. Itt is számít, hogy a rugók egyformák legyenek, és ne egy másik szerkezetből legyen pótólva.
Röpke 3 órás anyázás után sikerült kicserélni a bowdent... Ezt a szopást... Nem igaz, hogy nem lehetett volna nagyobb lyukat vágni az alvázba...
Aztán kiderült, hogy ugyan old a kuplung, de egyesből lehetetlen elindulni annyira ráz...
Figyelmen kívül hagytam a 2centis belógást.
Még egy félóra szopás, hézagolgatás ez az.
Nagynehezen lett valamennyi belógás.
Az eredmény az lett, hogy most már nem ráz, de kibaszott kemény lett a pedál, és csak a felső pár centin fog...
Ötlet? Túlspanoltam a szárnyasanyával?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #68065 Dátum: 2013 Július 30, 00:00:16 »

Ha gondolod kanyarodj ide a leszerelt és a felszerelendő cuccokkal és megnézzük közösen, lesíkoljuk amit kell, megbeszéljük amit kell. (Van itthon jó minőségű tömítésem, új bakelitem, stb.) Vagy ha gondolod, odalépek hozzád és bár időm az nincs, de megcsináljuk fél óra alatt.  Wink

Írok privátot.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68064 Dátum: 2013 Július 29, 22:27:35 »

Ha gondolod kanyarodj ide a leszerelt és a felszerelendő cuccokkal és megnézzük közösen, lesíkoljuk amit kell, megbeszéljük amit kell. (Van itthon jó minőségű tömítésem, új bakelitem, stb.) Vagy ha gondolod, odalépek hozzád és bár időm az nincs, de megcsináljuk fél óra alatt.  Wink

Valószínű AC csere előtt állok.
Magam,itt háznál szeretném megoldani,de bogárjavításban elég amatőr vagyok,ezért írjátok le nekem,hogy mikre kell figyelni,mik a buktatói.

-Hány tömítés kell?Kettő? (egy a bakalit alá,egy a bakelit fölé?)
-A tömítő felületeket,csak simán szárazon rakjam össze,vagy kenjem be gépzsírral őket,vagy inkább azzal a piros motortömítővel?
-Van több fajta AC lökörúd.Az AC-k is különbözőek?Miken,hol látom a különbségeket,hogy hosszú vagy rövid lökőrúdas az AC?
-Az AC alján az érintkező,magyarul kopó felület bekenjem olajjal,esetleg csapágyzsírral,vagy nem kell semmit csinálni,mert azt úgy is keni a motor kenése?
-A bakelit alátétet könnyű összeroppantani?

-És végül ahogy látom,ha a gyújtást levenném,könnyebben hozzáférnék a dolgokhoz.Itt kell valamire vigyázni,vagy összejelölni?Ha komplett kiveszem a gyújtást,és esetleg nem teljesen azonosan tenném vissza,akkor elállítanám a gyújtást?Ennek milyen előjelei lennének?

A válaszokat előre is köszönöm!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68063 Dátum: 2013 Július 29, 21:28:27 »

Tehát az,hogy milyen típusú lökőrúdas az AC-pumpa,azt szemmel nem is lehet kiszúrni,csak tolómérővel való mérés alapján?
bár akinek egy centis különbség nem tünik fel azbaszhatja a sublert;)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68062 Dátum: 2013 Július 29, 20:33:03 »

Tehát az,hogy milyen típusú lökőrúdas az AC-pumpa,azt szemmel nem is lehet kiszúrni,csak tolómérővel való mérés alapján?
az egyiknek a nyelvecskéje a talp síkjában van (rövid lökőrúd), a másik meg kissé beljebb (hosszú lökőrúd)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #68061 Dátum: 2013 Július 29, 19:59:41 »

Tehát az,hogy milyen típusú lökőrúdas az AC-pumpa,azt szemmel nem is lehet kiszúrni,csak tolómérővel való mérés alapján?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68060 Dátum: 2013 Július 29, 19:24:24 »

Utána a kivezetéseken mérd meg a váltóáramot 30V fölött vagy körül kell lennie.

Dinamó pucolás után is a kezdeti 13.7V később 12.5V-ra esik le. A hátsó ülés kiszedése után tisztán hallani hogy a feszültségszabályozó elég beteg hangot ad. Remélem a diagnózis helyes, most azt mondom 90% hogy it a baj.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68059 Dátum: 2013 Július 29, 17:12:47 »

mikre kell figyelni,mik a buktatói
Síkba kell reszelni a bakelitot, és az AC pumpa házát ahol felfekszik. Tolómérőt rárakva a fényfelé belenézel, és látod is a görbületet. Csiszoló vásznon sík vaslapon szoktam, de satuban reszelővel is lehet ezt elvégezni. A membránnál is lehet a felületet síkolni. Akkor jó a pumpa, ha belefújsz, és csak az egyik irányba működik, és a nyelved ráragad a csőre ha megszívod. Mindkét irányban igaz ez. A rugókat meg szoktam húzni, hogy erősebbek legyenek. Ez fontos. A kis bakelit lapokat meg nagyon finom polirpapíron megcsiszolom. Zsírt tegyél a tömítéshez a papírra, és ahol nyomkodja a tengelyt a pöcök.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #68058 Dátum: 2013 Július 29, 16:04:40 »

Valószínű AC csere előtt állok.
Magam,itt háznál szeretném megoldani,de bogárjavításban elég amatőr vagyok,ezért írjátok le nekem,hogy mikre kell figyelni,mik a buktatói.

-Hány tömítés kell?Kettő? (egy a bakalit alá,egy a bakelit fölé?)
-A tömítő felületeket,csak simán szárazon rakjam össze,vagy kenjem be gépzsírral őket,vagy inkább azzal a piros motortömítővel?
-Van több fajta AC lökörúd.Az AC-k is különbözőek?Miken,hol látom a különbségeket,hogy hosszú vagy rövid lökőrúdas az AC?
-Az AC alján az érintkező,magyarul kopó felület bekenjem olajjal,esetleg csapágyzsírral,vagy nem kell semmit csinálni,mert azt úgy is keni a motor kenése?
-A bakelit alátétet könnyű összeroppantani?

-És végül ahogy látom,ha a gyújtást levenném,könnyebben hozzáférnék a dolgokhoz.Itt kell valamire vigyázni,vagy összejelölni?Ha komplett kiveszem a gyújtást,és esetleg nem teljesen azonosan tenném vissza,akkor elállítanám a gyújtást?Ennek milyen előjelei lennének?

A válaszokat előre is köszönöm!
kettő tömítés kell, ahogy írod. a helyedben ha nincs repedésre utaló nyom a bakeliten, vagy szivárgás alatta ahol a blokkal találkozik, akkor nem szedném ki a bakelitet. csak az AC-t két 13-as anyával leold és leemel miután a benzincsöveket lekötötted róla. a gyújtást felesleges piszkálni hozzá, ne szereld le. ha mégis levennéd, akkor magát az elosztót csak "jól" lehet visszadugni, mert a meghajtótengelyen el van tolva a meghajtóhorony -> nem lehet 180 fokkal eltenni úgy hogy működjön is (forogjon). ha leveszed az elosztót, akkor egy gyújtásbeállítás mindenképp kell utána.
én nem motortömítőzném a tömítést, ha sík felületek találkoznak, akkor tömít rendesen a papírtömítés. Összeroppantásról annyit, hogy nem szabad állat módon megtépni az AC leszorító anyákat, mert elgörbül az AC pumpa talpa - Callook is írta már többször. én lelazulás ellen biztosított anyákat tennék.
az AC lökő karját bezsíroznám gépzsírral és úgy össze
a hosszú/rövid lökőrúd kompatibilitási kérdést pedig egy tolómérővel ellenőrizném, hogy a leszerelt pumpa lökő karja milyen mélységben van az ac talpától a régi- és az új pumpánál. ha egyenlő, akkor felszerelném, ha van különbség akkor kell cserélni a lökőrudat is.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #68057 Dátum: 2013 Július 29, 15:48:54 »

Valószínű AC csere előtt állok.
Magam,itt háznál szeretném megoldani,de bogárjavításban elég amatőr vagyok,ezért írjátok le nekem,hogy mikre kell figyelni,mik a buktatói.

-Hány tömítés kell?Kettő? (egy a bakalit alá,egy a bakelit fölé?)
-A tömítő felületeket,csak simán szárazon rakjam össze,vagy kenjem be gépzsírral őket,vagy inkább azzal a piros motortömítővel?
-Van több fajta AC lökörúd.Az AC-k is különbözőek?Miken,hol látom a különbségeket,hogy hosszú vagy rövid lökőrúdas az AC?
-Az AC alján az érintkező,magyarul kopó felület bekenjem olajjal,esetleg csapágyzsírral,vagy nem kell semmit csinálni,mert azt úgy is keni a motor kenése?
-A bakelit alátétet könnyű összeroppantani?

-És végül ahogy látom,ha a gyújtást levenném,könnyebben hozzáférnék a dolgokhoz.Itt kell valamire vigyázni,vagy összejelölni?Ha komplett kiveszem a gyújtást,és esetleg nem teljesen azonosan tenném vissza,akkor elállítanám a gyújtást?Ennek milyen előjelei lennének?

A válaszokat előre is köszönöm!
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #68056 Dátum: 2013 Július 29, 10:11:40 »

Merki Pistának van olyan dörzsárja, amivel átfordítja a kúpot. Nekem is ő csinálta.


Nekem is most csinálja a porke agyakat  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68055 Dátum: 2013 Július 29, 07:31:45 »

Merki Pistának van olyan dörzsárja, amivel átfordítja a kúpot. Nekem is ő csinálta.

Most maszek megoldással, 10-re van a lengőkar a földtől, még 4cm-t kéne ülnie!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68054 Dátum: 2013 Július 28, 22:43:55 »

A másik oldalról nincs kép, de ez csak rámegy és egy 6-os vagy 7-es fejű csavarral kell rögzíteni, kihajtott állapotban.
5mm-es csavarnak 8mm-es feje van tehát nyócaskúcs Kiss

Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68053 Dátum: 2013 Július 28, 22:31:11 »

A másik oldalról nincs kép, de ez csak rámegy és egy 6-os vagy 7-es fejű csavarral kell rögzíteni, kihajtott állapotban.
Találtam egy párost. Elviszem Gyomára.
Lapát még kell.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #68052 Dátum: 2013 Július 28, 21:56:33 »

SOS

Segítsetek! Fel akartam dobni az idei nyaralást, és a kényelemes klímás gyors utazás helyett, a bogárral vágtunk neki a Balcsinak... Minden rendben volt, amikor a Velencei tó környékén egyszercsak az egyik kuplungolásnál nagyon felpuhult a kuplung, és csak tövig benyomva az utolsó centiken oldott valamicskét. Keszthelyig végig így jöttünk, hogy a sebességeket alig akarta venni, az egyest szinte sose...
Biztos tapasztalt már ilyet valaki! Mi a diagnózis? Kezdi megadni magát a bowden? Hogy kezdjek neki, hol és mit nézzek?
 
Válaszokat előre is köszönöm!
 
bowden

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68051 Dátum: 2013 Július 28, 21:49:20 »

egy laikus (béna) kérdés gondoltam berakom az ablaktörlőt a bogárba(65) és kivettem a 70 es bogárbol
de a 70 es bogár ablaktörlőjének a csöcse,vagy mije ami kijön a kasztnin az nem jön ki a 65 ös kasztnin,mert vastagabb a menetes része
kerítettem egy (azt hiszem) 65 ös ablaktörlőt ami már kijött a likon,de a lapát nem jó rá,mert ennek a csöcse nem menetes,tehát nem tudom rátekerni az anyát a végén........ Sad   milyen lapát megy erre????????? esetleg képet is ha tud valaki mutatni! köszi

A másik oldalról nincs kép, de ez csak rámegy és egy 6-os vagy 7-es fejű csavarral kell rögzíteni, kihajtott állapotban.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #68050 Dátum: 2013 Július 28, 21:38:22 »

egy laikus (béna) kérdés gondoltam berakom az ablaktörlőt a bogárba(65) és kivettem a 70 es bogárbol
de a 70 es bogár ablaktörlőjének a csöcse,vagy mije ami kijön a kasztnin az nem jön ki a 65 ös kasztnin,mert vastagabb a menetes része
kerítettem egy (azt hiszem) 65 ös ablaktörlőt ami már kijött a likon,de a lapát nem jó rá,mert ennek a csöcse nem menetes,tehát nem tudom rátekerni az anyát a végén........ Sad   milyen lapát megy erre????????? esetleg képet is ha tud valaki mutatni! köszi

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68049 Dátum: 2013 Július 28, 19:06:24 »

erről beszélj egy kicsit, kérlek.
más motor, más kuplung, de még mindig rángat.
Ha gyenge a rugó a kuplungszerkezetben, akkor is pattoghat a tárcsa, de inkább megcsúszik ilyenkor. Ekkor rángat, valamint ha a tárcsában lévő rugó törött. Nem lóg be 2 centit a bowdenház. Ha mind jelen van a hibákból az összeadódik. Mint a kecske úgy ugrál indulásnál a kocsid, és ez az a pillanat amikor el akarod adni. Sokat szívtam ezzel az életemben. A kuplungszerkezet békáit is be kell állítani tolómérő segítségével, hogy egyformán emeljenek ki. Itt is számít, hogy a rugók egyformák legyenek, és ne egy másik szerkezetből legyen pótólva.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 28, 19:16:47 írta kdf 001 »
Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #68048 Dátum: 2013 Július 28, 17:14:19 »

10 cm-t biztosan lehetne 15"-el, kerdes, hogy enged-e annyit a gatlo (enyem max. 8 cm). Ha ennyire letekered, szokas ellenkupoltatni a tengelycsonkot, hogy az osszekotok alulrol csatlakozzanak, kulonben feszul, beleer. (Anti) bump steer kit neven tudsz rakeresni. Egy ugyes esztergalyos legyartaja, de arulnak keszen is ilyen perselyeket.

Most maszek megoldással, 10-re van a lengőkar a földtől, még 4cm-t kéne ülnie!

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68047 Dátum: 2013 Július 28, 15:56:05 »

A legelső, legegyszerűbb lépés: Kompresszorral fúvasd ki a kefeport, mert képes átvezetni. Főleg amikor melegszik. Nálad nem biztos, hogy ez a baj, de képes rá.
Utána a kivezetéseken mérd meg a váltóáramot 30V fölött vagy körül kell lennie.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #68046 Dátum: 2013 Július 28, 14:32:07 »

Újra nekifutottam a parázsló töltésjelzőnek. Hidegen valóban 13V fölötti értéket mérek, majd fél perc után, emelt fordulaton is 12.5V-ra esik... Szénkefét kivettem, 21mm hosszú, rugó még bőven le tudja nyomni, nem égett.... Dinamónál még nézzek valamit? Vagy fesszab ami a következő hiba lehet?

A legelső, legegyszerűbb lépés: Kompresszorral fúvasd ki a kefeport, mert képes átvezetni. Főleg amikor melegszik. Nálad nem biztos, hogy ez a baj, de képes rá.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68045 Dátum: 2013 Július 28, 14:23:14 »

Nyugi, betolásra indul, szóval megyek! Amúgy nem volna egy működő busz önindítód eladó? Gyomán átvenném.
hosszú bendixesem nics sajna.

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68044 Dátum: 2013 Július 28, 13:59:15 »

Újra nekifutottam a parázsló töltésjelzőnek. Hidegen valóban 13V fölötti értéket mérek, majd fél perc után, emelt fordulaton is 12.5V-ra esik... Szénkefét kivettem, 21mm hosszú, rugó még bőven le tudja nyomni, nem égett.... Dinamónál még nézzek valamit? Vagy fesszab ami a következő hiba lehet?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68043 Dátum: 2013 Július 28, 13:57:35 »

Ha nem adsz fél vagy teljes gázt indításnál, azt még próbáld ki a nagyjavítás előtt. :-)

Úgy néz ki, végképp nem akar indítani, csak leveszi az energiát.  Embarrassed Az a bajom, hogy mindjárt itt van Gyoma és nem sok kedvem van időnként tologatni a buszt, főleg lakókocsival. Nincs mese, indítómotort kell szereznem.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68042 Dátum: 2013 Július 28, 13:53:29 »

igazából én fizettem le a lányodat hogy meglékelje egont , hogy ne tudjál eljönni gyomára mert még valakit megölnél a kerítés szaggatóval Grin
Nyugi, betolásra indul, szóval megyek! Amúgy nem volna egy működő busz önindítód eladó? Gyomán átvenném.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68041 Dátum: 2013 Július 28, 13:44:42 »

Ha nem adsz fél vagy teljes gázt indításnál, azt még próbáld ki a nagyjavítás előtt. :-)

Sejtettem én hogy a behúzó környékén lesz a gond. Szóval nem maradhat el a busz alatt fetrengés.  Tongue Köszi Vili.
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68040 Dátum: 2013 Július 28, 12:13:10 »

Van minden, csak a bowdent kell postán utánam küldeni.
Szuper! Akkor sétagalopp lesz.  Grin

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68039 Dátum: 2013 Július 28, 11:37:25 »

Ez nyaralás közben jó móka, főleg szerszámok nélkül.
Van minden, csak a bowdent kell postán utánam küldeni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68038 Dátum: 2013 Július 28, 11:07:35 »

Belógásnak kell lennie. 2 cm. Ellenkező esetben rángatni fog a kuplung.
erről beszélj egy kicsit, kérlek.
más motor, más kuplung, de még mindig rángat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68037 Dátum: 2013 Július 28, 11:07:24 »

Ez nyaralás közben jó móka, főleg szerszámok nélkül.
Ez tyúningbogár van nála szerszám.  Grin
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68036 Dátum: 2013 Július 28, 11:06:17 »

Ja tényleg! Thx
Ez nyaralás közben jó móka, főleg szerszámok nélkül.

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68035 Dátum: 2013 Július 28, 10:22:33 »

a pedálszett a  közponi alagúthoz van csavarozva 2db 10x30mm-es 17es fejű csavarokkal
Ja tényleg! Thx
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68034 Dátum: 2013 Július 28, 10:17:41 »

És ezt már valamikor tényleg szépen leírtam és ha jól emlékszem képekkel is illusztráltam, de most sem találom.
Leírni pedig nem fogom megint.
Valaki írt cikkszámot a mágneshez, az nincs meg?

Megvan.

Utoljára ( 10 éve) a Népliget hátamögött egy önindító felújítónál vettem a bogárhoz mágnest. Gyári számot kértek az önindító oldaláról és pár nap múlva mehettem érte.

« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 28, 11:06:47 írta abes »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68033 Dátum: 2013 Július 28, 10:17:01 »

Hirtelen még nem találom, hol van csavar. Tehát belül a pedálok alatt van a padlólemezhez csavarozva valahol?
én sosem szoktam behúzó drótot fűzni bele viszont vagy vágd le a végét vagy fond össze és tekerj rá egy réteg szigszallagot mert kihúzásnál borzasztó nagy szopó lesz ha elakad!  befűzés után a pedálkampójára meg jól szigszallagozd rá a bowdent mert kb 5ször fog lebillenni a pedál és leakadni a bowden ,de erre hamar rá fogsz érezni  Grin

Oldalak: 1 ... 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.