www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:05:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14800962 alkalommal)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #67691 Dátum: 2013 Június 28, 13:19:31 »

A gyújt kapcsolótól a lemezen átjövő vezetékek között van
egy fekete/sárga meg egy barna Huh
ezek mik?


 Evil

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67690 Dátum: 2013 Június 28, 13:18:51 »

Napsugarast!


Bordó ajtókárpit fémszínű (fekete betéttel) ablaktekerője alá gyárilag milyen színű alátét való? Előre is köszönöm!


nem egészen értem a kérdést. ez segít?

http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/68bug_hungary.php
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #67689 Dátum: 2013 Június 28, 13:09:28 »

Napsugarast!


Bordó ajtókárpit fémszínű (fekete betéttel) ablaktekerője alá gyárilag milyen színű alátét való? Előre is köszönöm!


Üdv!

Trau
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67688 Dátum: 2013 Június 28, 13:04:45 »

Kormányoszlop alján vagyis a rúd végén van vagy volt vagy kellene lenni valami guminak??? Enyémben ezt találtam most összerakáskor de nem tudom hogykéne kinézni neki egészségesen. 1303-asról van szó! Szétvan égve vagy öregedve nem is tudom.


Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #67687 Dátum: 2013 Június 28, 11:34:40 »

Nem tűnik vészesnek. Gondolom törve sem volt soha? Mert akkor nyert ügy. Vétek lenne nem felújítani.Smiley De mindenek elött teljesen szét kell szedni.Smiley Persze a pénzfát elöbb szüreteld le mert kelleni fog a lóvé.Smiley

Olyan nincs, hogy nem volt törve soha...arról nem is beszélve, hogy az első sárvédő szerintem már cserélt rajta.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #67686 Dátum: 2013 Június 28, 11:30:10 »

Én kettő ilyen átalakítást csináltam (egy '56-ost és egy '64-est), és kiválóan működött. A fékcsövezés nem kaland, ha el tudod hajlítani őket az új pozícióba. Ha az eredeti nem réz fékcsöveid vannak, azokkal lehet gondod hajlításkor. A projektben a kétkörös tartály (ízléses) elhelyezése és bekötése a legnehezebb feladat.
(viszont engem nagyon meglepett, mikor egy '70-es kocsiban elszállt az egyik hátsó munkahenger, hogy mennyire fosul fogott az első kör a hátsó nélkül... elég régen volt, de emlékeim szerint motorfék és kézifékkel bűvészkedtem hozzá hogy meg tudjak állni egyáltalán.)

Szerencsére már réz fékcsövek vannak mindenhol, a kaszni felújításkor cseréltem őket. Hát igen, anno a Skodán amikor nem ment az egyik fékkör nekem is szinte 0 volt a fék, én sem értem teljesen ezt a két fékkört. Bár a semmitől az is több Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Lazlow
« Hozzászólás #67685 Dátum: 2013 Június 28, 08:40:47 »

Nem tűnik vészesnek. Gondolom törve sem volt soha? Mert akkor nyert ügy. Vétek lenne nem felújítani.Smiley De mindenek elött teljesen szét kell szedni.Smiley Persze a pénzfát elöbb szüreteld le mert kelleni fog a lóvé.Smiley

 
Mennyire van rossz bőrben ez a kasztni szerintetek ? Saját az autó, de nem tudom eldönteni, hogy bele merjek-e vágni a felújításba ? A motor leállítás előtt fel lett újítva, de ennek már 12 éve. Azóta önindító hiba miatt nem lett beindítva. Nincs megszorulva !
Ha minden igaz működik a lenti link amin fotók vannak.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67684 Dátum: 2013 Június 28, 08:22:22 »

Mennyire van rossz bőrben ez a kasztni szerintetek ? Saját az autó, de nem tudom eldönteni, hogy bele merjek-e vágni a felújításba ? A motor leállítás előtt fel lett újítva, de ennek már 12 éve. Azóta önindító hiba miatt nem lett beindítva. Nincs megszorulva !
Ha minden igaz működik a lenti link amin fotók vannak.

https://plus.google.com/photos/110819929325972733412/albums/5894231238579665841?authkey=CI_Ah5LWw7KgMA
Ha saját, az elöny. A melókat elöbb-utóbb minden bogáron el kell végezni, de legalább nem azzal kell kezdeni, hogy megvegyél valakitöl olykor nagyon sok pénzért egy hasonlóan, vagy jobban lepukkant darabot, mondván, hogy ilyen, meg olyan szuper alap... Hogy mennyi  a baj, majd akkor látod meg, ha elkezded bontani, sokáig fog tartani, legalábbis a normális minöségű lemezek beszerzése az biztosan. A normális hozzáállású szakemberröl még nem is szólva.

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #67683 Dátum: 2013 Június 27, 23:39:30 »

semmi nagy baj.2taposo 2 fütéscsatorna,hátso doblemezek,potkeréktartó,4sárvedő,futómüverenda,doblemeziv 800eft kb
plusz egy fény.  Grin
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #67682 Dátum: 2013 Június 27, 23:03:31 »

4-5 cm az pont határeset. Ekkora keskenyítésnél még megúszható a vágás, mert van annyi állíthatósága az összekötőnek.
Ha mégis vágni kell, az sem nagy kaland:
1. levágod méretre az összekötőket (Javasolt a jobb menetes végéből vágni, mert ha javítani kell a menetet, akkor oda könnyebben találsz menetfúrót, mint a balos oldalához)
2. Kétféle véggel gyártottak összekötőket bogárhoz. Ha a kúpos vég + anya verzió van, akkor egy esztergályos 5 perc alatt megcsinálja olyan kúposra a véget amilyenre kell, aztán a hosszirányú bevágásokat meg megcsinálod vasfűrésszel. Ha bilincses átmenő csavaros a gömbfej rögzítése, akkor a hosszirányú bevágás megint nem ügy, a csavar vájatát meg lazán belereszeled.
3. Átjáratod menetfúróval a meneteket.

Ezekben a rudakban a menetek jó hosszan vannak gyárilag, így utánfúrni még 10 centis keskenyítésnél sem kell, viszont a vágás után beljebb fog menni a gömbfej szára, ezért mindenképp ki kell tisztítani a korábban nem használt menetes-szakaszt.


Kösz szépen Smiley ilyesmire gondoltam.. az én esetemben bilincses az összekötő.
Mit ad a jó Isten... mára pont megérett a dolog, jobb felső gömbfejem elhalálozott.   úgyhogy szét is rámoltam az egészet.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67681 Dátum: 2013 Június 27, 23:02:23 »

Mennyire van rossz bőrben ez a kasztni szerintetek ? Saját az autó, de nem tudom eldönteni, hogy bele merjek-e vágni a felújításba ? A motor leállítás előtt fel lett újítva, de ennek már 12 éve. Azóta önindító hiba miatt nem lett beindítva. Nincs megszorulva !
Ha minden igaz működik a lenti link amin fotók vannak.

https://plus.google.com/photos/110819929325972733412/albums/5894231238579665841?authkey=CI_Ah5LWw7KgMA
Megjegyezném,hogy a legroszabb neylon fóliával letakarni!!

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67680 Dátum: 2013 Június 27, 22:57:17 »

semmi nagy baj.2taposo 2 fütéscsatorna,hátso doblemezek,potkeréktartó,4sárvedő,futómüverenda,doblemeziv 800eft kb
és ha nagy baj van/lesz vele,akkor mennyi? Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67679 Dátum: 2013 Június 27, 21:41:49 »

Mennyire van rossz bőrben ez a kasztni szerintetek ? Saját az autó, de nem tudom eldönteni, hogy bele merjek-e vágni a felújításba ? A motor leállítás előtt fel lett újítva, de ennek már 12 éve. Azóta önindító hiba miatt nem lett beindítva. Nincs megszorulva !
Ha minden igaz működik a lenti link amin fotók vannak.

https://plus.google.com/photos/110819929325972733412/albums/5894231238579665841?authkey=CI_Ah5LWw7KgMA
semmi nagy baj.2taposo 2 fütéscsatorna,hátso doblemezek,potkeréktartó,4sárvedő,futómüverenda,doblemeziv 800eft kb

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #67678 Dátum: 2013 Június 27, 21:14:07 »

Mennyire van rossz bőrben ez a kasztni szerintetek ? Saját az autó, de nem tudom eldönteni, hogy bele merjek-e vágni a felújításba ? A motor leállítás előtt fel lett újítva, de ennek már 12 éve. Azóta önindító hiba miatt nem lett beindítva. Nincs megszorulva !
Ha minden igaz működik a lenti link amin fotók vannak.

https://plus.google.com/photos/110819929325972733412/albums/5894231238579665841?authkey=CI_Ah5LWw7KgMA
Üdvw szerintem nem gáz az enyémre visszagondolva:)) pedig kasznis vok:)
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #67677 Dátum: 2013 Június 27, 20:58:38 »

Mennyire van rossz bőrben ez a kasztni szerintetek ? Saját az autó, de nem tudom eldönteni, hogy bele merjek-e vágni a felújításba ? A motor leállítás előtt fel lett újítva, de ennek már 12 éve. Azóta önindító hiba miatt nem lett beindítva. Nincs megszorulva !
Ha minden igaz működik a lenti link amin fotók vannak.

https://plus.google.com/photos/110819929325972733412/albums/5894231238579665841?authkey=CI_Ah5LWw7KgMA
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #67676 Dátum: 2013 Június 27, 11:48:28 »

Évek óta használom én is a Samarában. Volt egy időszak amikor még lehetett a Mol-osat kapni az mintha jobb lett volna mint a Wynn's. Az biztos, hogy a szamár észreveszi, hogy van-e benne adalék. Sokkal kisebb a szelephang mint adalék nélkül.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #67675 Dátum: 2013 Június 27, 11:06:57 »

Nem használok ólompótlót, mert nem kell.
Talán USA-ban lehet kapni, 95 Benzin tökéletes.

Én időnként töltök bele, Wynns adalékot... már amikor nem felejtem el... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #67674 Dátum: 2013 Június 27, 10:40:11 »

Sziasztok ! Ti is használtok ólompótló adalékot a benzinhez ugye ? Valamint van lehetőség 87-es oktánszámú benzint tankolni. Ez jobb vagy rosszabb bogárba mint a 95-ös ?
Nem használok ólompótlót, mert nem kell.
Talán USA-ban lehet kapni, 95 Benzin tökéletes.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #67673 Dátum: 2013 Június 27, 09:13:37 »

Sziasztok ! Ti is használtok ólompótló adalékot a benzinhez ugye ? Valamint van lehetőség 87-es oktánszámú benzint tankolni. Ez jobb vagy rosszabb bogárba mint a 95-ös ?
mezei bogárnál:
1.kb tökmindegy
2.kb tökmindegy
 Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #67672 Dátum: 2013 Június 27, 09:11:46 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?
Én kettő ilyen átalakítást csináltam (egy '56-ost és egy '64-est), és kiválóan működött. A fékcsövezés nem kaland, ha el tudod hajlítani őket az új pozícióba. Ha az eredeti nem réz fékcsöveid vannak, azokkal lehet gondod hajlításkor. A projektben a kétkörös tartály (ízléses) elhelyezése és bekötése a legnehezebb feladat.
(viszont engem nagyon meglepett, mikor egy '70-es kocsiban elszállt az egyik hátsó munkahenger, hogy mennyire fosul fogott az első kör a hátsó nélkül... elég régen volt, de emlékeim szerint motorfék és kézifékkel bűvészkedtem hozzá hogy meg tudjak állni egyáltalán.)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #67671 Dátum: 2013 Június 27, 08:15:38 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?
Gyakorlatilag jól sejted. A közelmúltban egy T1-esen lett elkövetve egy ilyen manőver és kiválóan fékeződik a busz.  Cheesy Kapott egy T2 főfékhengert, a csövezés meg adja magát és kész. Gondolom, a bogárban is hasonló módon lehet átalakítani a rendszert. Méreteket azt nem tudok.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #67670 Dátum: 2013 Június 27, 08:07:00 »

Sziasztok ! Ti is használtok ólompótló adalékot a benzinhez ugye ? Valamint van lehetőség 87-es oktánszámú benzint tankolni. Ez jobb vagy rosszabb bogárba mint a 95-ös ?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67669 Dátum: 2013 Június 27, 07:01:54 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?
Amennyire tudom,Főféket cserélsz és 2 körös tartályt teszel fel. Bár a kisablakos(hányas évjárat is) fékcső rendszere nem tom milyen,de jönnek még hozzáértők ...

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #67668 Dátum: 2013 Június 26, 22:02:23 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #67667 Dátum: 2013 Június 26, 17:07:37 »

A gyújt kapcsolótól a lemezen átjövő vezetékek között van
egy fekete/sárga meg egy barna Huh
ezek mik?


 Evil
Hívd fel a  Károlyt, az az iyleneket lehet, hogy fejből nyomja.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #67666 Dátum: 2013 Június 26, 16:55:29 »

A gyújt kapcsolótól a lemezen átjövő vezetékek között van
egy fekete/sárga meg egy barna Huh
ezek mik?


 Evil

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67665 Dátum: 2013 Június 26, 15:51:07 »

4-5 cm az pont határeset. Ekkora keskenyítésnél még megúszható a vágás, mert van annyi állíthatósága az összekötőnek.
Ha mégis vágni kell, az sem nagy kaland:
1. levágod méretre az összekötőket (Javasolt a jobb menetes végéből vágni, mert ha javítani kell a menetet, akkor oda könnyebben találsz menetfúrót, mint a balos oldalához)
2. Kétféle véggel gyártottak összekötőket bogárhoz. Ha a kúpos vég + anya verzió van, akkor egy esztergályos 5 perc alatt megcsinálja olyan kúposra a véget amilyenre kell, aztán a hosszirányú bevágásokat meg megcsinálod vasfűrésszel. Ha bilincses átmenő csavaros a gömbfej rögzítése, akkor a hosszirányú bevágás megint nem ügy, a csavar vájatát meg lazán belereszeled.
3. Átjáratod menetfúróval a meneteket.

Ezekben a rudakban a menetek jó hosszan vannak gyárilag, így utánfúrni még 10 centis keskenyítésnél sem kell, viszont a vágás után beljebb fog menni a gömbfej szára, ezért mindenképp ki kell tisztítani a korábban nem használt menetes-szakaszt.

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #67664 Dátum: 2013 Június 25, 13:51:51 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67663 Dátum: 2013 Június 25, 13:46:16 »


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #67662 Dátum: 2013 Június 25, 13:15:47 »

ormányösszekötőn

 

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67661 Dátum: 2013 Június 25, 13:04:34 »

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley
értelem szerűen (ha van) amennyit keskenyítesz oldalanként annyit kell rövidíteni a ormányösszekötőn  sőt még a rugókötegen is célszerű ugyanezt a műveletet elvégezni. Undecided

Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #67660 Dátum: 2013 Június 25, 11:49:15 »

<beszúrt kép törölve>

ezzel a "hogyannal" tisztában voltam Cheesy Cheesy
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67659 Dátum: 2013 Június 25, 11:47:12 »

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #67658 Dátum: 2013 Június 25, 11:44:34 »

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67657 Dátum: 2013 Június 24, 21:37:00 »

nem.. Az alsó ütközőtöl 1,4 cm áll a penge kb mindkét oldalt. Az elején meg ketten áltunk mikor rákapattam a bogár lengő tetejére az anyát
jah,akkor még az első lengőnél bódé nélkül volt a gép. El is fosta magát az egyik. Műszakira kapott új párost előre .Süsü tette bele

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67656 Dátum: 2013 Június 24, 21:31:41 »

Nem lehet, hogy a torzió hátul picit fáradt és ül a segge.
nem.. Az alsó ütközőtöl 1,4 cm áll a penge kb mindkét oldalt. Az elején meg ketten áltunk mikor rákapattam a bogár lengő tetejére az anyát

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #67655 Dátum: 2013 Június 24, 18:25:21 »

Hát erre gondoltam Én is,hogy felejtős Undecided akkor ültető csonk kell hozzá valószínű.Nem akarom én a föld közelébe sem tenni,csak hát ököllel be tudok nyúlni a sárvédő és a gumi közé elől.Addig a hátulja meg nem mehet le,mert hogy nézne ki.Pedig a gumi is gyári méret

Hátul kellene a torzión álltani, és akkor szépen egyenesbe lehet tenni az alvázat.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #67654 Dátum: 2013 Június 24, 15:35:26 »

Hát erre gondoltam Én is,hogy felejtős Undecided akkor ültető csonk kell hozzá valószínű.Nem akarom én a föld közelébe sem tenni,csak hát ököllel be tudok nyúlni a sárvédő és a gumi közé elől.Addig a hátulja meg nem mehet le,mert hogy nézne ki.Pedig a gumi is gyári méret
Nem lehet, hogy a torzió hátul picit fáradt és ül a segge.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67653 Dátum: 2013 Június 24, 13:39:23 »

Hát erre gondoltam Én is,hogy felejtős Undecided akkor ültető csonk kell hozzá valószínű.Nem akarom én a föld közelébe sem tenni,csak hát ököllel be tudok nyúlni a sárvédő és a gumi közé elől.Addig a hátulja meg nem mehet le,mert hogy nézne ki.Pedig a gumi is gyári méret

Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #67652 Dátum: 2013 Június 24, 13:36:32 »

Az ültetésben az elején gondolkodom én is,mert nagyon magasan van.Valaki mondta a trabi gátlót,de akkor a felső végpontot a gátló maximuma (hossza) határozza meg.Nekem már ment szét ettől szerintem lengéscsillapítóm,elfolyatta az olajat.. Vagyis a kérdés a következő...

A teljesen kihúzott állapotú lengő (Mivel a torzió felnyomja) , használat folyamán nem csesződik szét?
Választ inkább a hozzáértőktől kérnék

csonkkal ultess, ha az nem eleg, akkor vagass hozza hidat allito maggal ;-)
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.