www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 18, 08:25:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921257 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13612018 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #79202 Dátum: 2019 Május 04, 09:55:59 »

köszi az alátámasztást. Akkor le ellenőrzöm,mert nem rémlik.
Még mindig nincs alapjáratom.
Pict 3 karbin a mágnes szelep alatti O gyürüt kicseréltem,mert elnyílott,tetején egyik csavart mert elment a menete múltkori tisztításkor de megcsináltam,talpánál egyik lefogató töcsavart kicseréltem szintén menethiba miatt.
Aztán a csúszó saru eltörött,de a zsugorcsö tartotta a trafón ami a karbira megy. Ezért volt olyan érzésem,mint ha picsán rugdosnának.Eztóbbi lehet kinyirta mágnes szelepem.Mert alapjáratom még mindig nincs.Karbi kipucolva,gyújtás és megszakító beállítva.
Szépen megy az autó amúgy.
Ja és ha betekerem a levegő csavart tövig,akkor sem áll le a motor. Természetesen megérek hátra futni egyedül hogy ne álljon le. A gázkart húzódva és próbálkozva levegő csavarral állítani. 3x360 fokon áll most. Érzékeli az állítást,de mondom ha betekerem sem áll le. Lehet nem jó a mágnes szelep.
Ennek nincs külön alapjárati rendszere? Vagyis ha betekered a levegő csavart, akkor nem áll le mert ott a megkerülő rendszer is? Ezt csak kérdezem mástól is, hátha.

A mágnes szelepnek viszont szerintem ehhez nincs köze, az csak bezár ha nincs gyújtás, nem? Ha van gyújtás nem csinál semmit. Vagy rosszul tudom? Egyszerűen adj gyújtást, és ott hátul húzd le a mágnesszelepről a vezetéket. Hallanod kell a kattanást. Ha járó motornál csinálod akkor meg tényleg le kéne állnia szerintem
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #79201 Dátum: 2019 Május 04, 09:42:26 »

köszi az alátámasztást. Akkor le ellenőrzöm,mert nem rémlik.
Még mindig nincs alapjáratom.
Pict 3 karbin a mágnes szelep alatti O gyürüt kicseréltem,mert elnyílott,tetején egyik csavart mert elment a menete múltkori tisztításkor de megcsináltam,talpánál egyik lefogató töcsavart kicseréltem szintén menethiba miatt.
Aztán a csúszó saru eltörött,de a zsugorcsö tartotta a trafón ami a karbira megy. Ezért volt olyan érzésem,mint ha picsán rugdosnának.Eztóbbi lehet kinyirta mágnes szelepem.Mert alapjáratom még mindig nincs.Karbi kipucolva,gyújtás és megszakító beállítva.
Szépen megy az autó amúgy.
Ja és ha betekerem a levegő csavart tövig,akkor sem áll le a motor. Természetesen megérek hátra futni egyedül hogy ne álljon le. A gázkart húzódva és próbálkozva levegő csavarral állítani. 3x360 fokon áll most. Érzékeli az állítást,de mondom ha betekerem sem áll le. Lehet nem jó a mágnes szelep.
Hú. Itt sok mindentől vérzett a karbi.
Féktisztítóval falslevegőt csekkold. Karbitalp, pillangószelep tengelye, szívató tengely.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79200 Dátum: 2019 Május 04, 07:51:08 »

Igen.
Na hát nekem nem kattanik semmi.
Remélhetőleg ezért nincs alapjáraton.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79199 Dátum: 2019 Május 04, 06:37:47 »

Stone!
Okosnak nyissuk újra az anyázóst és zárjuk is be oda egyesével elkülönítve! Közfelkiáltással szavazzunk az elsőről XD

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79198 Dátum: 2019 Május 04, 06:09:07 »

Igen.
köszi az alátámasztást. Akkor le ellenőrzöm,mert nem rémlik.
Még mindig nincs alapjáratom.
Pict 3 karbin a mágnes szelep alatti O gyürüt kicseréltem,mert elnyílott,tetején egyik csavart mert elment a menete múltkori tisztításkor de megcsináltam,talpánál egyik lefogató töcsavart kicseréltem szintén menethiba miatt.
Aztán a csúszó saru eltörött,de a zsugorcsö tartotta a trafón ami a karbira megy. Ezért volt olyan érzésem,mint ha picsán rugdosnának.Eztóbbi lehet kinyirta mágnes szelepem.Mert alapjáratom még mindig nincs.Karbi kipucolva,gyújtás és megszakító beállítva.
Szépen megy az autó amúgy.
Ja és ha betekerem a levegő csavart tövig,akkor sem áll le a motor. Természetesen megérek hátra futni egyedül hogy ne álljon le. A gázkart húzódva és próbálkozva levegő csavarral állítani. 3x360 fokon áll most. Érzékeli az állítást,de mondom ha betekerem sem áll le. Lehet nem jó a mágnes szelep.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 04, 06:15:14 írta bruno »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3639


« Hozzászólás #79197 Dátum: 2019 Május 04, 05:25:07 »

Mert akkor nem lesz meg az alkatrészen a 45% haszna.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3639


« Hozzászólás #79196 Dátum: 2019 Május 04, 05:14:20 »

Ugye jól emlékszem, hogy a mágnesszelepnek kattanó hangját kellene hallanom ha gyújtást kapcsolok
Igen.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79195 Dátum: 2019 Május 03, 22:11:40 »

Ugye jól emlékszem, hogy a mágnesszelepnek kattanó hangját kellene hallanom ha gyújtást kapcsolok

RNIE
« Hozzászólás #79194 Dátum: 2019 Május 03, 21:24:11 »

és ha én viszem az alkatrészt miért drágább a munkadíj/ad? ,más tudást igényel a beépítése? Segítsél már nekem csóró borsodinak mert nem értem Grin
Mert akkor nem lesz meg az alkatrészen a 45% haszna.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79193 Dátum: 2019 Május 03, 19:07:29 »

Úgy állítsd be,hogy beakasztod a rugot a zsalu tengelyére. Azután a Bowden külső részét rögzited úgy,hogy kb 3/4 részig zárodjon a zsalu. Azért eddig,mert hőmérséklet függő. Tehát addig told vagy húzd a külső részét fogv,míg 3/4 részig zár. Azután rögzisd.
A Bowden belső szálán azért van Rugó,mert ha lezár a zsalu,de feszít a Bowden,akkor a rugó nyúlik.
Rendben,köszi,holnap beállítom.

DO IT YOURSELF
1303LS
« Hozzászólás #79192 Dátum: 2019 Május 03, 16:09:20 »

és ha én viszem az alkatrészt miért drágább a munkadíj/ad? ,más tudást igényel a beépítése? Segítsél már nekem csóró borsodinak mert nem értem Grin
Mert ha ócska szart viszel amit beépít azt majd neki kell megmagyarázni neked, hogy dehát nem a beépítés volt a szar hanem a hozott alkatrész. Persze ezt a legtöbb kuncsaft nem érti meg hanem a szerelőt fogja fikázni. Tiszta logika.
1303LS
« Hozzászólás #79191 Dátum: 2019 Május 03, 16:06:22 »

Márka minőség terén:
Hallottál már hamisított alkatrészekről?
Lehet olyan felállás, hogy a MEOn elbukott SKF alkatrész Meyleként jobb minőség, mint egy dzsunkán faragott kínai cimkével SKFesített cucc.
Teccikérteni?
1303LS
« Hozzászólás #79190 Dátum: 2019 Május 03, 16:00:55 »

Még hiszel a mesékben???
Pont most igazoltad Pecek teóriáját.
AMi nem ment át a MEOn valami miatt, de még használható azt ti felirattalanítottátok és mehetett a piacra Másodvonalbelinek, az új tulaj meg büszkén mutogatja a fészbúkon, hogy "dehátugyanottkészültcsakfeleannyibakerültmindenkihülye"
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3639


« Hozzászólás #79189 Dátum: 2019 Május 03, 15:48:12 »

minek hívjuk az a sok vásárlás utáni kedvezmény amihez a kuntcsafnak semmi köze ha régi az üf.akkor kap .

de szerintem felejtő a téma mindenki más szemszögből nézi.
és ha én viszem az alkatrészt miért drágább a munkadíj/ad? ,más tudást igényel a beépítése? Segítsél már nekem csóró borsodinak mert nem értem Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79188 Dátum: 2019 Május 03, 15:29:11 »

A kérdésem még mindig ua.: ezt minek hívják/hívod? ,nálad így megy? ,mindenhol? NA-NEE Grin (egyébként honnan tudod ,hogy mennyiből úszom meg??? ,természetesen nem nálad Tongue )
minek hívjuk az a sok vásárlás utáni kedvezmény amihez a kuntcsafnak semmi köze ha régi az üf.akkor kap .

de szerintem felejtő a téma mindenki más szemszögből nézi.

« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 15:33:11 írta pecek »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3639


« Hozzászólás #79187 Dátum: 2019 Május 03, 15:01:45 »

hozott alkatrészre X az óradíj ,ha én szerzem be akkor Y. az X a több az Y a kevesebb.
mert  az alkatrészen kedvezmény.magyarul ha te veszed akkor se fogod sokkal olcsóbban megúszni mert mindenhol hozott alkatrészre emelt óradíjat számolnak.
gondolom érthető Cheesy
A kérdésem még mindig ua.: ezt minek hívják/hívod? ,nálad így megy? ,mindenhol? NA-NEE Grin (egyébként honnan tudod ,hogy mennyiből úszom meg??? ,természetesen nem nálad Tongue )

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79186 Dátum: 2019 Május 03, 14:40:39 »

Az lehet.Ennek a bowdennek a végén egy kis rugó van,majd holnap megnézem.Köszi
Úgy állítsd be,hogy beakasztod a rugot a zsalu tengelyére. Azután a Bowden külső részét rögzited úgy,hogy kb 3/4 részig zárodjon a zsalu. Azért eddig,mert hőmérséklet függő. Tehát addig told vagy húzd a külső részét fogv,míg 3/4 részig zár. Azután rögzisd.
A Bowden belső szálán azért van Rugó,mert ha lezár a zsalu,de feszít a Bowden,akkor a rugó nyúlik.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79185 Dátum: 2019 Május 03, 14:33:44 »

Szerintem hagyjuk a témát. De azt még hozzáteszem,hogy a márka sem bírta sokáig enyémben. Minden márkát hamisitanak. Ennyi.!


Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79184 Dátum: 2019 Május 03, 14:20:45 »


hozott alkatrészre X az óradíj ,ha én szerzem be akkor Y. az X a több az Y a kevesebb.

mert  az alkatrészen kedvezmény.magyarul ha te veszed akkor se fogod sokkal olcsóbban megúszni mert mindenhol hozott alkatrészre emelt óradíjat számolnak.
gondolom érthető Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 14:24:32 írta pecek »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3639


« Hozzászólás #79183 Dátum: 2019 Május 03, 14:02:44 »

..........inkább a másik oldalon amikor hozzák a nem oda való alkatrészt a kuncsaftok na az a szarrágás

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79182 Dátum: 2019 Május 03, 13:58:59 »

Márka minőség terén:[offtopic]

 a minőségen múlik minden. ma hívtak ,hogy vállajak el egy bogarat/ még gondolkodom/ a tulaj mindent meghoz német országból a vastag padlólemeztől kezdve mindent mert tudja amit itt lehet kapni az eléggé silány .majd meglátom. Wink
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3639


« Hozzászólás #79181 Dátum: 2019 Május 03, 13:43:34 »

nem hiszek a mesékben, de a 43 év autójavítás után láttam már ép eleget alkatrész és ügyfelek........
Márka minőség terén:

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79180 Dátum: 2019 Május 03, 13:37:05 »

Szarrágás a cégeknél van Undecided  ,43év alatt picit  Grin változott a vwilág Embarrassed

Nagyon sok cégnek javítok,  nincs szarrágás inkább a másik oldalon amikor hozzák a nem oda való alkatrészt a kuncsaftok na az a szarrágás.
van olyan szerelő viheted az alkatrészt de ha nem jó akkor c vágányra kerül az autó.és az előjegyzés szerint folytatja és kivárod a sorod.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 13:47:03 írta pecek »
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79179 Dátum: 2019 Május 03, 13:33:39 »

Értem ezt az álláspontot is.

De! Sok esetben Pl. Unixos cuccok tudom, hogy ugyanott ugyanúgy készülnek csak a felirat más.
A nagy név se garancia a minőségre. Ezek az idők elmúltak.
Névtelen külső fesszabályzómat évek óta nagy megelégedéssel használom.

Zsozsy majd mesél ha akar. ;-)

Hál istennek még nem vagyok nyugdíjas .miből gondolod ,hogy vállalkozás mellett ráérek vitatkozni emellett én már megéltem ezt a kort de te még nem. ez a válasz az offra.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3639


« Hozzászólás #79178 Dátum: 2019 Május 03, 13:02:59 »

nem hiszek a mesékben, de a 43 év autójavítás után láttam már ép eleget alkatrész és ügyfelek /tisztelet a kivételnek/ szempontjából ,hogy ilyet írjak.amikor megy a sz.rágás az alkatrészen.azóta nem újítok fel bogarakat és nyugalom van.
Szarrágás a cégeknél van Undecided  ,43év alatt picit  Grin változott a vwilág Embarrassed

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #79177 Dátum: 2019 Május 03, 13:00:21 »

ezzel nem osztom a véleményedet,de ha nektek nem a minőség számít hanem a pénz akkor sajnálom.
erre szoktuk mondani mindenki olyan autót vegyen amit fenn tud tartani. tisztelet a kivételnek.
Értem ezt az álláspontot is.

De! Sok esetben Pl. Unixos cuccok tudom, hogy ugyanott ugyanúgy készülnek csak a felirat más.
A nagy név se garancia a minőségre. Ezek az idők elmúltak.
Névtelen külső fesszabályzómat évek óta nagy megelégedéssel használom.

Zsozsy majd mesél ha akar. ;-)

...43 év...
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 13:02:51 írta abes »
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79176 Dátum: 2019 Május 03, 12:57:55 »

Szóval ami nem fosch vagy hella az mind gagyi? Jezusom ...

nem hiszek a mesékben, de a 43 év autójavítás után láttam már ép eleget alkatrész és ügyfelek /tisztelet a kivételnek/ szempontjából ,hogy ilyet írjak.amikor megy a sz.rágás az alkatrészen.amióta nem újítok fel bogarakat  nyugalom van. 
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 12:59:40 írta pecek »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3639


« Hozzászólás #79175 Dátum: 2019 Május 03, 12:41:13 »

elötte milyen tipus volt benne/ a generátor gyártóra gondolok bosch vagy hella/ nem valami gagyira?
Szóval ami nem fosch vagy hella az mind gagyi? Jezusom ...

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3639


« Hozzászólás #79174 Dátum: 2019 Május 03, 12:33:28 »

ezzel nem osztom a véleményedet,de ha nektek.........
Még hiszel a mesékben???

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79173 Dátum: 2019 Május 03, 10:45:44 »

Ami pont ugyanott készül csak, nem nyomtatnak rá semmit. :-D

ezzel nem osztom a véleményedet,de ha nektek nem a minőség számít hanem a pénz akkor sajnálom.
erre szoktuk mondani mindenki olyan autót vegyen amit fenn tud tartani. tisztelet a kivételnek.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #79172 Dátum: 2019 Május 03, 10:02:43 »

elötte milyen tipus volt benne/ a generátor gyártóra gondolok bosch vagy hella/ nem valami gagyira?mert a képen egy neve nincs szabályzó van
Ami pont ugyanott készül csak, nem nyomtatnak rá semmit. :-D
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79171 Dátum: 2019 Május 03, 08:20:39 »

Ez működhet?

elötte milyen tipus volt benne/ a generátor gyártóra gondolok bosch vagy hella/ nem valami gagyira?mert a képen egy neve nincs szabályzó van
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 08:22:49 írta pecek »
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79170 Dátum: 2019 Május 02, 23:32:04 »

Ez működhet?
Ez szénkefetartóval egybeépített fesszabályzó?
Én nemrég cseréltem szénkeféket.Megoldotta a töltéshibát.Valamint a gerjesztőszálnál volt szerintem kontakthibám.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79169 Dátum: 2019 Május 02, 23:28:54 »

Akkor nem jól van beállítva a bowdened.
Nekem tökéletesen müködik
Az lehet.Ennek a bowdennek a végén egy kis rugó van,majd holnap megnézem.Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79168 Dátum: 2019 Május 02, 23:26:35 »

Ez működhet?

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79167 Dátum: 2019 Május 02, 23:25:44 »

Jobb sarokkal gázfröccs. Wink
Igen,azt gyakorlom.A bakonyban lakom,itt sok a domb.Nem az első régi autóm.Egy offos autónál a fékrásegítő dob miatt ment el az alapjárat,de hát a bogáron ilyen nincs.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79166 Dátum: 2019 Május 02, 23:25:36 »

Szia,
olajtükrös légszűrőm van.Állandóan hideg levegőt kap,tehát nem az előmelegítettet a gégecsövön keresztül,mert az a rugós klapni mindig nyitva van.
Mellesleg van egy bowden,ami rásegít ennek a működésére,ez a termosztáttól jön,de semmi nem változik.A rugó elég erősen nyitva tartja a légszűrőházat.
Akkor nem jól van beállítva a bowdened.
Nekem tökéletesen müködik

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79165 Dátum: 2019 Május 02, 23:22:59 »

Szia!
A szivócső fűtés működik/nem dugult-e, illetve ha papírfilteres a légszűrőház, akkor a vákuum membrán épp-e?


Szia,
olajtükrös légszűrőm van.Állandóan hideg levegőt kap,tehát nem az előmelegítettet a gégecsövön keresztül,mert az a rugós klapni mindig nyitva van.
Mellesleg van egy bowden,ami rásegít ennek a működésére,ez a termosztáttól jön,de semmi nem változik.A rugó elég erősen nyitva tartja a légszűrőházat.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #79164 Dátum: 2019 Május 02, 22:12:59 »

Sokat vacakoltunk ezzel már elég sokan. Volt már: alacsony benzinszint az úszóházban, jegesedés, és egyéb csoda dolgok. Nekem pl. sosem javult meg. (gáz jobb sarokkal) Szóval készülj fel varázspálcával, kígyóhájjal, stb. Smiley

Új karbi oldotta meg.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #79163 Dátum: 2019 Május 02, 22:06:12 »

Sokat vacakoltunk ezzel már elég sokan. Volt már: alacsony benzinszint az úszóházban, jegesedés, és egyéb csoda dolgok. Nekem pl. sosem javult meg. (gáz jobb sarokkal) Szóval készülj fel varázspálcával, kígyóhájjal, stb. Smiley


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.433 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.