www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 23:08:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 387 388 389 390 391 [392] 393 394 395 396 397 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14850787 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64971 Dátum: 2012 December 30, 11:52:51 »

hát igen elég balek lehetett aki csinálta... :S viszont méregettem nézegettem szerintem lehetne orvosolni a dolgot, az egyik felén hátul ki lett cserélve az a kis basz ami az alvázhoz erősíti, az uccsó csavar a hátulján.. a másik oldalán is buheráltak szerintem.. de így ha ránézek az autóra nem igazán látom hogy lejjebb lenne de még is.. :S ..1 centi is sokat segítene a helyzeten.
Ha ezen a bakon múlna, akkor elég lenne egy távtartó berakása is. Max. egy hosszabb csavar is szükséges. Felvetődik a kérdés azonban, mi lesz a kaszni-alváz többi találkozási pontjával, az ülés mögött?

Bácsi Győző
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64970 Dátum: 2012 December 30, 11:14:10 »

Sajna nem úgy néz ki :S régen emléxem még klub is alakult itt meg még rohangáltak bogarak szerteszét nem is egy most meg örülök ha látok egyet vagy kettőt..  Cry
Valaki talán itt tudja esetleg Kalangya Jani vagy Göri telszámát.Szerintem szivesen segitenek Neked.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64969 Dátum: 2012 December 30, 11:11:42 »

Pedig ott van bogaras élet.
Sajna nem úgy néz ki :S régen emléxem még klub is alakult itt meg még rohangáltak bogarak szerteszét nem is egy most meg örülök ha látok egyet vagy kettőt..  Cry
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64968 Dátum: 2012 December 30, 11:09:14 »

Kaposváre Cheesy
Pedig ott van bogaras élet.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64967 Dátum: 2012 December 30, 11:08:03 »

HOVA????
Kaposváre Cheesy
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64966 Dátum: 2012 December 30, 11:05:54 »

Persze van csak nem akar ideérni Cheesy Smiley  majd megint itt lesz az ideje hogy rácsörögjek hogy nem e akar esetleg ideérni újév alkalmából Cheesy
HOVA????

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64965 Dátum: 2012 December 30, 11:04:16 »

Nincs ott a közeledben olyan aki látott már bogarat?Mert igy távgyógyászkodni nem lehet.
Persze van csak nem akar ideérni Cheesy Smiley  majd megint itt lesz az ideje hogy rácsörögjek hogy nem e akar esetleg ideérni újév alkalmából Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #64964 Dátum: 2012 December 30, 11:02:31 »

Akkor talán rávezetük az adatlap kitőltésére. Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64963 Dátum: 2012 December 30, 11:01:39 »

Honnan tudnám.  Wink
Akkor talán rávezetük az adatlap kitőltésére. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #64962 Dátum: 2012 December 30, 11:00:52 »

Te tudod hol lakakik?
Honnan tudnám.  Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64961 Dátum: 2012 December 30, 10:59:32 »

Lehet, hogy itt lakik nálunk pár utcával arrébb. Én akkor már ajánlottam volna, hogy megnézem.  Wink
Te tudod hol lakakik?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #64960 Dátum: 2012 December 30, 10:57:24 »

Nincs ott a közeledben olyan aki látott már bogarat?Mert igy távgyógyászkodni nem lehet.
Lehet, hogy itt lakik nálunk pár utcával arrébb. Én akkor már ajánlottam volna, hogy megnézem.  Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64959 Dátum: 2012 December 30, 10:54:34 »

igen megnézegettem azokat is már egyszer voltunk ennél a témánál.. beszéltük hogy nézzem meg milyen állapotban van a bak ami a villa között helyezkedik el a váltórúd alatt mert ha az szar akkor a motor hátra billenhet és akkor érheti el a kipufogó a kasztnit és mint látod a képen a szelepfedélhez sem lehet igazán jól hozzáférni.. szóval a hátsó bakra visszatérve nincs e kirohadva a gumi de nem láttam semmi különöset viszont azt hozzáteszem a hogy padlólemez vagy kicsit feljebb van mert a hátsó ülés alatti szellőztető burkolat nem fér be. pont olyan magas mint az ülést megtartó fém perem. tudom hogy ott nem elég megemelni a bakokon azért kérdeztem mekkora gáz lesz ott :S
Nincs ott a közeledben olyan aki látott már bogarat?Mert igy távgyógyászkodni nem lehet.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64958 Dátum: 2012 December 30, 10:51:44 »

Körben a kasztni hozzákapcsolódik az alvázzal egységet képező padlólemezekkel, küszöbbel. Nem tudod csak a bakokon megemelni, lesz egy rés amivel mit kezdesz? Ennyire ellakatolni szerintem nemlehet egy kasztnit. Más lesz ott a megoldás.
Váltóbakok környékén néznék szét.
igen megnézegettem azokat is már egyszer voltunk ennél a témánál.. beszéltük hogy nézzem meg milyen állapotban van a bak ami a villa között helyezkedik el a váltórúd alatt mert ha az szar akkor a motor hátra billenhet és akkor érheti el a kipufogó a kasztnit és mint látod a képen a szelepfedélhez sem lehet igazán jól hozzáférni.. szóval a hátsó bakra visszatérve nincs e kirohadva a gumi de nem láttam semmi különöset viszont azt hozzáteszem a hogy padlólemez vagy kicsit feljebb van mert a hátsó ülés alatti szellőztető burkolat nem fér be. pont olyan magas mint az ülést megtartó fém perem. tudom hogy ott nem elég megemelni a bakokon azért kérdeztem mekkora gáz lesz ott :S
1303LS
« Hozzászólás #64957 Dátum: 2012 December 30, 10:16:05 »

hát igen elég balek lehetett aki csinálta... :S viszont méregettem nézegettem szerintem lehetne orvosolni a dolgot, az egyik felén hátul ki lett cserélve az a kis basz ami az alvázhoz erősíti, az uccsó csavar a hátulján.. a másik oldalán is buheráltak szerintem.. de így ha ránézek az autóra nem igazán látom hogy lejjebb lenne de még is.. :S ..1 centi is sokat segítene a helyzeten.
Körben a kasztni hozzákapcsolódik az alvázzal egységet képező padlólemezekkel, küszöbbel. Nem tudod csak a bakokon megemelni, lesz egy rés amivel mit kezdesz? Ennyire ellakatolni szerintem nemlehet egy kasztnit. Más lesz ott a megoldás.
Váltóbakok környékén néznék szét.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64956 Dátum: 2012 December 30, 09:44:40 »

szerintem nagyon. De ilyet sem halottam. A lakatos nagy munkát végzett nagyon szarul...

hát igen elég balek lehetett aki csinálta... :S viszont méregettem nézegettem szerintem lehetne orvosolni a dolgot, az egyik felén hátul ki lett cserélve az a kis basz ami az alvázhoz erősíti, az uccsó csavar a hátulján.. a másik oldalán is buheráltak szerintem.. de így ha ránézek az autóra nem igazán látom hogy lejjebb lenne de még is.. :S ..1 centi is sokat segítene a helyzeten.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #64955 Dátum: 2012 December 30, 04:34:41 »

Szép jó estét mindenkinek! hát széggyüllöm a pofám de se ide nem jöttem és bogarat se bütykűtem. na de rájöttem talán mitől van feljebb a motor jobban mondva kiderült hogy nincs följebb és az első megérzésem volt a jó sajna a kasznin bactak el valamit és alacsonyabban van mint kéne lennie..
a kaszni frankón ráfekszik a váltóra, majdnem a motor csatlakozásánál.. ezt vajon mennyire lesz nehéz orvosolni?  Cry Undecided Huh
szerintem nagyon. De ilyet sem halottam. A lakatos nagy munkát végzett nagyon szarul...

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #64954 Dátum: 2012 December 30, 00:16:14 »

02-es és 03-as az A oszloptól előre teljesen más, nem kompatibilis a szekérfutóműves 1200-1300-asokkal, nem fog menni.

csak erdekessegnek irom, hogy a vilag masik felen (azt hiszem del-amerika) gyartottak egy-ket evig 1303 kasztnival szekerfutomuves bogarat!! Sorozatgyartasrol beszelek, ha megtalalom linkelem.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64953 Dátum: 2012 December 29, 23:29:37 »

A zöld karbijával mi lett a a megoldás? A typ3-ason ugyanezzel játszottam mielőtt letettem. Sőt a két empi ICT is ezt csinálta. Ha egy nagyobb alapjáratival be tudnám szépen lőni, lehet, hogy kapna még egy esélyt.

Az volt a hiba, hogy a szívócső 1.6-osé volt. Hiába volt a karbi akármilyen, mindig torpant. Az 1.6-os szívócső vastagabb, kisebb a légsebesség és bármilyen furcsa, ez okozta a hibát 31-es karbival is.
Most ideiglenesen van benne egy 65-ös alapjárati és a keverőcső is másmilyen, most tünetmentes, de úgyis 1.6-osra lesz alakítva.
A 65-ös alapjárati (50 helyett) megoldotta a torpanást teljesen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64952 Dátum: 2012 December 29, 23:00:46 »

Szép jó estét mindenkinek! hát széggyüllöm a pofám de se ide nem jöttem és bogarat se bütykűtem. na de rájöttem talán mitől van feljebb a motor jobban mondva kiderült hogy nincs följebb és az első megérzésem volt a jó sajna a kasznin bactak el valamit és alacsonyabban van mint kéne lennie..
a kaszni frankón ráfekszik a váltóra, majdnem a motor csatlakozásánál.. ezt vajon mennyire lesz nehéz orvosolni?  Cry Undecided Huh
1303LS
« Hozzászólás #64951 Dátum: 2012 December 29, 22:12:29 »

...Csepelen.  Wink
A zöld karbijával mi lett a a megoldás? A typ3-ason ugyanezzel játszottam mielőtt letettem. Sőt a két empi ICT is ezt csinálta. Ha egy nagyobb alapjáratival be tudnám szépen lőni, lehet, hogy kapna még egy esélyt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64950 Dátum: 2012 December 29, 22:09:54 »

Nem szopik. Játszik.
ja, lehet így is nevezni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64949 Dátum: 2012 December 29, 21:49:45 »

visszaolvasván itt a fórumon kábé mindenki szopik vele.
még te is.
Nem szopik. Játszik.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64948 Dátum: 2012 December 29, 21:43:17 »

...Csepelen.  Wink
visszaolvasván itt a fórumon kábé mindenki szopik vele.
még te is.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64947 Dátum: 2012 December 29, 21:41:43 »

a dupla karbi is megfelelő, de azt meg senki nem tudja rendesen beállítani.

...Csepelen.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64946 Dátum: 2012 December 29, 21:38:36 »

Köszönöm, akkor ez a része lefújva.
A másik kérdésem azzal kapcsolatos, hogy szeretném ültetni a Bogarat. Ha lehet, akkor csak lengéscsillapítót cserélnék, ha így megoldható. A keskenyítés nekem kifejezetten nem tetszik. Van 2 és 3 felfogatású (vagy kitámasztású?) csillapító, az enyémbe melyik a jó?
A Mexikói a szekérfutóműves? (ez mit is jelent tulajdonképpen?)
A harmadik dolog az első fék kérdése, maradjon dobfékes, vagy érzékelhetően jobb lesz a fék tárcsákkal felszerelve?
A negyedik pedig a motortuningra vonatkozik. Nagyobb hengerek, vagy dupla karburátor, vagy nagyobb motor a megoldás? Nem napi használatra lenne, de az sem szeretném, ha 15 litert enne 100 km-en. 

jiháááá! szép tervek.
ne vetkőzz, szopni fogsz. :-))
- ültetni úgy lehet, hogy a hídba behegesztenek egy ún. ültetőmagot, ennek segítségével tudod állítani a magasságot. igényes esetben a tengelycsonk is cserés, hogy megmaradjon - legalább nyomokban - a gyári vagy ahhoz hasonló futómű geometria. ezek után jön a rövidebb lengéscsillapító.
- a szekérfutómű kifejezés a 303 tulajok válasza a ropifutóműre. szekér->torziós, mcpherson->ropi :-)
- a tárcsa jó. egy rendesen beállított dobfék is fasza, de egy szokásosan elhanyagolt tárcsa és dob közül a tárcsa jön ki győztesen.
- ha 1.3-as a szekered, akkor 1.6 henger-dugó garnitúrával némi teljesítménynövekedést el tudsz érni, nem nagyon érződik, de olcsó és jó. a dupla karbi is megfelelő, de azt meg senki nem tudja rendesen beállítani.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64945 Dátum: 2012 December 29, 21:15:02 »

Köszönöm, akkor ez a része lefújva.
A másik kérdésem azzal kapcsolatos, hogy szeretném ültetni a Bogarat. Ha lehet, akkor csak lengéscsillapítót cserélnék, ha így megoldható. A keskenyítés nekem kifejezetten nem tetszik. Van 2 és 3 felfogatású (vagy kitámasztású?) csillapító, az enyémbe melyik a jó?
A Mexikói a szekérfutóműves? (ez mit is jelent tulajdonképpen?)
A harmadik dolog az első fék kérdése, maradjon dobfékes, vagy érzékelhetően jobb lesz a fék tárcsákkal felszerelve?
A negyedik pedig a motortuningra vonatkozik. Nagyobb hengerek, vagy dupla karburátor, vagy nagyobb motor a megoldás? Nem napi használatra lenne, de az sem szeretném, ha 15 litert enne 100 km-en. 
Mindezekre van egy topikunk, ott vannak a hozzáértő okosok, majd eligazítanak. Bár legelőszor legyél túl a lakatosmunkákon, a többin még utána is ráérsz agyalni...
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=359.0

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64944 Dátum: 2012 December 29, 21:11:04 »

Köszönöm, akkor ez a része lefújva.
A másik kérdésem azzal kapcsolatos, hogy szeretném ültetni a Bogarat. Ha lehet, akkor csak lengéscsillapítót cserélnék, ha így megoldható. A keskenyítés nekem kifejezetten nem tetszik. Van 2 és 3 felfogatású (vagy kitámasztású?) csillapító, az enyémbe melyik a jó?
A Mexikói a szekérfutóműves? (ez mit is jelent tulajdonképpen?)
A harmadik dolog az első fék kérdése, maradjon dobfékes, vagy érzékelhetően jobb lesz a fék tárcsákkal felszerelve?
A negyedik pedig a motortuningra vonatkozik. Nagyobb hengerek, vagy dupla karburátor, vagy nagyobb motor a megoldás? Nem napi használatra lenne, de az sem szeretném, ha 15 litert enne 100 km-en. 
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64943 Dátum: 2012 December 29, 21:04:02 »

Üdv. az Uraknak!
Tegnap lettem ismét bogár tulajdonos, amivel egy régi álmom próbálom megvalósítani.
Volt már egy 1972-es 1302-es, és egy 1984-es Mexicóim is rövid ideig, és most újra egy 1984-es Mexicóit vettem.
Az autó kasztnimunkát igényel, de még nem volt sem hegesztve, sem festve.
Nem célom a gyári állapot helyreállítása, és a nem kritérium a 60 napon belüli forgalomba állítás sem.
Az lenne az első kérdésem, hogy az 1303-as csomagtérteteje hogyan, milyen átalakítással tehető fel a Mexicóira?
Az első köténylemezt (orrkúpot) kell-e cserélni, vagy esetleg a doblemez is más?
Ha lehet, megtartanám a fölső index nélküli sárvédőket, de az 1303-as gömbölyű eleje tetszik jobban.   
02-es és 03-as az A oszloptól előre teljesen más, nem kompatibilis a szekérfutóműves 1200-1300-asokkal, nem fog menni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64942 Dátum: 2012 December 29, 21:00:48 »

Üdv. az Uraknak!
Tegnap lettem ismét bogár tulajdonos, amivel egy régi álmom próbálom megvalósítani.
Volt már egy 1972-es 1302-es, és egy 1984-es Mexicóim is rövid ideig, és most újra egy 1984-es Mexicóit vettem.
Az autó kasztnimunkát igényel, de még nem volt sem hegesztve, sem festve.
Nem célom a gyári állapot helyreállítása, és a nem kritérium a 60 napon belüli forgalomba állítás sem.
Az lenne az első kérdésem, hogy az 1303-as csomagtérteteje hogyan, milyen átalakítással tehető fel a Mexicóira?
Az első köténylemezt (orrkúpot) kell-e cserélni, vagy esetleg a doblemez is más?
Ha lehet, megtartanám a fölső index nélküli sárvédőket, de az 1303-as gömbölyű eleje tetszik jobban.   
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64941 Dátum: 2012 December 29, 10:00:28 »

Egyszer csináltam ilyet. Speciális gumi való oda, van szakálla úgy mondják. A Zsiguli első sárvédőjénél is ilyen van. A javított kocsira is azt tettük.Te ne kövesd amit mondok, mert nem eredeti és kókány, de azzal is meglehet csinálni, és ugyan olyan jó. 1985-ben nem nagyon volt alkatrész, csak, ha kimentél érte németországba! Akkor még volt vörös és kék útlevél. Kékkel lehetett menni, csak azt nem nagyon kaptál. Azért írtam ezt, hogy megértsd, a zsiguli gumit. Fent lemez anyák vannak, azokat meg kell kalapálni és újra jók. Függőlegesnél meg szintén kéder van.
a zsiguli elsősárvédő ajtóoszlop felőli végén függőlegesen tényleg ilyen van emléxem .....
85ben volt kék és piros útlevelem is a valuta lapom pedig még mindig megvan  pusmogas

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64940 Dátum: 2012 December 29, 09:56:51 »

ez segít?
<beszúrt kép törölve>
esetleg ezek:
http://www.vwhome.de/guestcars/vw-air/001_adam_typ3/view.php
aha ezen az oldalon találtam! Wink tehát mindenütt egyforma gumi van! juhéj!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #64939 Dátum: 2012 December 28, 21:28:12 »

most az van mikor a parasztbácsit elvitték repülni ....  "na erre nem gondoltam"  ilyen éles szögbe meg kell törni .... na mindegy majd beirdalom és megmelegítem hőlégpisztollyal Undecided még az a kérdés hogy a hátsó sárvédő és a b-oszlop  között függőlegesen van e valami tömítés ? Huh   
és majd ha kész a fényezés akkor vajon a kaszniról kilógó sárvédő doblemez szerűségek élein van valami tömítő profil ami lezárja a rést a sárvédők és doblemez élek között?
ez segít?

esetleg ezek:
http://www.vwhome.de/guestcars/vw-air/001_adam_typ3/view.php
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 28, 21:50:41 írta Typ117 »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64938 Dátum: 2012 December 28, 21:18:23 »

most az van mikor a parasztbácsit elvitték repülni ....  "na erre nem gondoltam"  ilyen éles szögbe meg kell törni .... na mindegy majd beirdalom és megmelegítem hőlégpisztollyal Undecided még az a kérdés hogy a hátsó sárvédő és a b-oszlop  között függőlegesen van e valami tömítés ? Huh   
és majd ha kész a fényezés akkor vajon a kaszniról kilógó sárvédő doblemez szerűségek élein van valami tömítő profil ami lezárja a rést a sárvédők és doblemez élek között?
Egyszer csináltam ilyet. Speciális gumi való oda, van szakálla úgy mondják. A Zsiguli első sárvédőjénél is ilyen van. A javított kocsira is azt tettük.Te ne kövesd amit mondok, mert nem eredeti és kókány, de azzal is meglehet csinálni, és ugyan olyan jó. 1985-ben nem nagyon volt alkatrész, csak, ha kimentél érte németországba! Akkor még volt vörös és kék útlevél. Kékkel lehetett menni, csak azt nem nagyon kaptál. Azért írtam ezt, hogy megértsd, a zsiguli gumit. Fent lemez anyák vannak, azokat meg kell kalapálni és újra jók. Függőlegesnél meg szintén kéder van.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64937 Dátum: 2012 December 28, 21:10:22 »

most az van mikor a parasztbácsit elvitték repülni ....  "na erre nem gondoltam"  ilyen éles szögbe meg kell törni .... na mindegy majd beirdalom és megmelegítem hőlégpisztollyal Undecided még az a kérdés hogy a hátsó sárvédő és a b-oszlop  között függőlegesen van e valami tömítés ? Huh   
és majd ha kész a fényezés akkor vajon a kaszniról kilógó sárvédő doblemez szerűségek élein van valami tömítő profil ami lezárja a rést a sárvédők és doblemez élek között?
Van, szerintem ugyanaz, mint a Karmann első sárvédő és a sárpanel között, ami van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64936 Dátum: 2012 December 28, 20:29:57 »


most az van mikor a parasztbácsit elvitték repülni ....  "na erre nem gondoltam"  ilyen éles szögbe meg kell törni .... na mindegy majd beirdalom és megmelegítem hőlégpisztollyal Undecided még az a kérdés hogy a hátsó sárvédő és a b-oszlop  között függőlegesen van e valami tömítés ? Huh   
és majd ha kész a fényezés akkor vajon a kaszniról kilógó sárvédő doblemez szerűségek élein van valami tömítő profil ami lezárja a rést a sárvédők és doblemez élek között?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

1303LS
« Hozzászólás #64935 Dátum: 2012 December 28, 20:09:18 »

Annyit látok fényképről, hogy a felső gumi az mintha egészen előrenyúlna a csomitető gumitömítése mellett.
Egyébként meg a látszódó részét tedd a helyére szépen, alatta meg áll ahogy áll, mi ezen a bonyolult?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64934 Dátum: 2012 December 28, 20:08:29 »

Nálunk meg lehet kapni  üregvédő spray-t. Direkt üregvédelemre találták ki, van hosszú szára is... Nem kell különböző zsírzó spray-ket használni, mikor lehet kapni kimondottan üregvédelemre anyagokat... Még Magyarországon is  Tongue

na ennek kifejezetten örülök, mert mutatja hogy fejlödes van Smiley  Tongue

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64933 Dátum: 2012 December 28, 20:07:29 »

Annyit látok fényképről, hogy a felső gumi az mintha egészen előrenyúlna a csomitető gumitömítése mellett.
Egyébként meg a látszódó részét tedd a helyére szépen, alatta meg áll ahogy áll, mi ezen a bonyolult?
hogy a szélvédő felőli végén a sárvédő tetején van vagy 2cm-rel alatta ahogy a  többi részén ... de még azt sem tudom hogy a csomagtérajtó tömítés hogy megy a helyére mert olyan buzi alakja van hogy borzalom Embarrassed

1303LS
« Hozzászólás #64932 Dátum: 2012 December 28, 20:04:05 »

á veletek se megyek semmire   Grin
Annyit látok fényképről, hogy a felső gumi az mintha egészen előrenyúlna a csomitető gumitömítése mellett.
Egyébként meg a látszódó részét tedd a helyére szépen, alatta meg áll ahogy áll, mi ezen a bonyolult?
Oldalak: 1 ... 387 388 389 390 391 [392] 393 394 395 396 397 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.197 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.