www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:57:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 387 388 389 390 391 [392] 393 394 395 396 397 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12993904 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64944 Dátum: 2012 December 29, 21:11:04 »

Köszönöm, akkor ez a része lefújva.
A másik kérdésem azzal kapcsolatos, hogy szeretném ültetni a Bogarat. Ha lehet, akkor csak lengéscsillapítót cserélnék, ha így megoldható. A keskenyítés nekem kifejezetten nem tetszik. Van 2 és 3 felfogatású (vagy kitámasztású?) csillapító, az enyémbe melyik a jó?
A Mexikói a szekérfutóműves? (ez mit is jelent tulajdonképpen?)
A harmadik dolog az első fék kérdése, maradjon dobfékes, vagy érzékelhetően jobb lesz a fék tárcsákkal felszerelve?
A negyedik pedig a motortuningra vonatkozik. Nagyobb hengerek, vagy dupla karburátor, vagy nagyobb motor a megoldás? Nem napi használatra lenne, de az sem szeretném, ha 15 litert enne 100 km-en. 
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64943 Dátum: 2012 December 29, 21:04:02 »

Üdv. az Uraknak!
Tegnap lettem ismét bogár tulajdonos, amivel egy régi álmom próbálom megvalósítani.
Volt már egy 1972-es 1302-es, és egy 1984-es Mexicóim is rövid ideig, és most újra egy 1984-es Mexicóit vettem.
Az autó kasztnimunkát igényel, de még nem volt sem hegesztve, sem festve.
Nem célom a gyári állapot helyreállítása, és a nem kritérium a 60 napon belüli forgalomba állítás sem.
Az lenne az első kérdésem, hogy az 1303-as csomagtérteteje hogyan, milyen átalakítással tehető fel a Mexicóira?
Az első köténylemezt (orrkúpot) kell-e cserélni, vagy esetleg a doblemez is más?
Ha lehet, megtartanám a fölső index nélküli sárvédőket, de az 1303-as gömbölyű eleje tetszik jobban.   
02-es és 03-as az A oszloptól előre teljesen más, nem kompatibilis a szekérfutóműves 1200-1300-asokkal, nem fog menni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64942 Dátum: 2012 December 29, 21:00:48 »

Üdv. az Uraknak!
Tegnap lettem ismét bogár tulajdonos, amivel egy régi álmom próbálom megvalósítani.
Volt már egy 1972-es 1302-es, és egy 1984-es Mexicóim is rövid ideig, és most újra egy 1984-es Mexicóit vettem.
Az autó kasztnimunkát igényel, de még nem volt sem hegesztve, sem festve.
Nem célom a gyári állapot helyreállítása, és a nem kritérium a 60 napon belüli forgalomba állítás sem.
Az lenne az első kérdésem, hogy az 1303-as csomagtérteteje hogyan, milyen átalakítással tehető fel a Mexicóira?
Az első köténylemezt (orrkúpot) kell-e cserélni, vagy esetleg a doblemez is más?
Ha lehet, megtartanám a fölső index nélküli sárvédőket, de az 1303-as gömbölyű eleje tetszik jobban.   
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64941 Dátum: 2012 December 29, 10:00:28 »

Egyszer csináltam ilyet. Speciális gumi való oda, van szakálla úgy mondják. A Zsiguli első sárvédőjénél is ilyen van. A javított kocsira is azt tettük.Te ne kövesd amit mondok, mert nem eredeti és kókány, de azzal is meglehet csinálni, és ugyan olyan jó. 1985-ben nem nagyon volt alkatrész, csak, ha kimentél érte németországba! Akkor még volt vörös és kék útlevél. Kékkel lehetett menni, csak azt nem nagyon kaptál. Azért írtam ezt, hogy megértsd, a zsiguli gumit. Fent lemez anyák vannak, azokat meg kell kalapálni és újra jók. Függőlegesnél meg szintén kéder van.
a zsiguli elsősárvédő ajtóoszlop felőli végén függőlegesen tényleg ilyen van emléxem .....
85ben volt kék és piros útlevelem is a valuta lapom pedig még mindig megvan  pusmogas

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64940 Dátum: 2012 December 29, 09:56:51 »

ez segít?
<beszúrt kép törölve>
esetleg ezek:
http://www.vwhome.de/guestcars/vw-air/001_adam_typ3/view.php
aha ezen az oldalon találtam! Wink tehát mindenütt egyforma gumi van! juhéj!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #64939 Dátum: 2012 December 28, 21:28:12 »

most az van mikor a parasztbácsit elvitték repülni ....  "na erre nem gondoltam"  ilyen éles szögbe meg kell törni .... na mindegy majd beirdalom és megmelegítem hőlégpisztollyal Undecided még az a kérdés hogy a hátsó sárvédő és a b-oszlop  között függőlegesen van e valami tömítés ? Huh   
és majd ha kész a fényezés akkor vajon a kaszniról kilógó sárvédő doblemez szerűségek élein van valami tömítő profil ami lezárja a rést a sárvédők és doblemez élek között?
ez segít?

esetleg ezek:
http://www.vwhome.de/guestcars/vw-air/001_adam_typ3/view.php
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 28, 21:50:41 írta Typ117 »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64938 Dátum: 2012 December 28, 21:18:23 »

most az van mikor a parasztbácsit elvitték repülni ....  "na erre nem gondoltam"  ilyen éles szögbe meg kell törni .... na mindegy majd beirdalom és megmelegítem hőlégpisztollyal Undecided még az a kérdés hogy a hátsó sárvédő és a b-oszlop  között függőlegesen van e valami tömítés ? Huh   
és majd ha kész a fényezés akkor vajon a kaszniról kilógó sárvédő doblemez szerűségek élein van valami tömítő profil ami lezárja a rést a sárvédők és doblemez élek között?
Egyszer csináltam ilyet. Speciális gumi való oda, van szakálla úgy mondják. A Zsiguli első sárvédőjénél is ilyen van. A javított kocsira is azt tettük.Te ne kövesd amit mondok, mert nem eredeti és kókány, de azzal is meglehet csinálni, és ugyan olyan jó. 1985-ben nem nagyon volt alkatrész, csak, ha kimentél érte németországba! Akkor még volt vörös és kék útlevél. Kékkel lehetett menni, csak azt nem nagyon kaptál. Azért írtam ezt, hogy megértsd, a zsiguli gumit. Fent lemez anyák vannak, azokat meg kell kalapálni és újra jók. Függőlegesnél meg szintén kéder van.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64937 Dátum: 2012 December 28, 21:10:22 »

most az van mikor a parasztbácsit elvitték repülni ....  "na erre nem gondoltam"  ilyen éles szögbe meg kell törni .... na mindegy majd beirdalom és megmelegítem hőlégpisztollyal Undecided még az a kérdés hogy a hátsó sárvédő és a b-oszlop  között függőlegesen van e valami tömítés ? Huh   
és majd ha kész a fényezés akkor vajon a kaszniról kilógó sárvédő doblemez szerűségek élein van valami tömítő profil ami lezárja a rést a sárvédők és doblemez élek között?
Van, szerintem ugyanaz, mint a Karmann első sárvédő és a sárpanel között, ami van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64936 Dátum: 2012 December 28, 20:29:57 »


most az van mikor a parasztbácsit elvitték repülni ....  "na erre nem gondoltam"  ilyen éles szögbe meg kell törni .... na mindegy majd beirdalom és megmelegítem hőlégpisztollyal Undecided még az a kérdés hogy a hátsó sárvédő és a b-oszlop  között függőlegesen van e valami tömítés ? Huh   
és majd ha kész a fényezés akkor vajon a kaszniról kilógó sárvédő doblemez szerűségek élein van valami tömítő profil ami lezárja a rést a sárvédők és doblemez élek között?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

1303LS
« Hozzászólás #64935 Dátum: 2012 December 28, 20:09:18 »

Annyit látok fényképről, hogy a felső gumi az mintha egészen előrenyúlna a csomitető gumitömítése mellett.
Egyébként meg a látszódó részét tedd a helyére szépen, alatta meg áll ahogy áll, mi ezen a bonyolult?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64934 Dátum: 2012 December 28, 20:08:29 »

Nálunk meg lehet kapni  üregvédő spray-t. Direkt üregvédelemre találták ki, van hosszú szára is... Nem kell különböző zsírzó spray-ket használni, mikor lehet kapni kimondottan üregvédelemre anyagokat... Még Magyarországon is  Tongue

na ennek kifejezetten örülök, mert mutatja hogy fejlödes van Smiley  Tongue

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64933 Dátum: 2012 December 28, 20:07:29 »

Annyit látok fényképről, hogy a felső gumi az mintha egészen előrenyúlna a csomitető gumitömítése mellett.
Egyébként meg a látszódó részét tedd a helyére szépen, alatta meg áll ahogy áll, mi ezen a bonyolult?
hogy a szélvédő felőli végén a sárvédő tetején van vagy 2cm-rel alatta ahogy a  többi részén ... de még azt sem tudom hogy a csomagtérajtó tömítés hogy megy a helyére mert olyan buzi alakja van hogy borzalom Embarrassed

1303LS
« Hozzászólás #64932 Dátum: 2012 December 28, 20:04:05 »

á veletek se megyek semmire   Grin
Annyit látok fényképről, hogy a felső gumi az mintha egészen előrenyúlna a csomitető gumitömítése mellett.
Egyébként meg a látszódó részét tedd a helyére szépen, alatta meg áll ahogy áll, mi ezen a bonyolult?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64931 Dátum: 2012 December 28, 20:01:28 »

Különben is amit képeltél az schnautzernose, az enyém meg abból a legmodernebb verzsön, na.
á veletek se megyek semmire   Grin

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #64930 Dátum: 2012 December 28, 19:59:27 »

olajgőzt árasztó akna felett.
Akkor annyi a kárpitnak. Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #64929 Dátum: 2012 December 28, 19:57:49 »

Azért kussolok, mert nem itthon áll, hanem máshol egy full száraz, riasztózott garázsban, olajgőzt árasztó akna felett.
Különben is amit képeltél az schnautzernose, az enyém meg abból a legmodernebb verzsön, na.
1303LS
« Hozzászólás #64928 Dátum: 2012 December 28, 19:56:33 »

ne a szivagyújtóval baszakodjál hanem mennyél ki a garázsba és nézzed meg nekem hogy hogy a faszba vannak a sárvédőkéderek !  Wink
Azért kussolok, mert nem itthon áll, hanem máshol egy full száraz, riasztózott garázsban, olajgőzt árasztó akna felett.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64927 Dátum: 2012 December 28, 19:54:54 »

A jobb bogarakban olajos többkörös fék is van.  Cheesy
ne a szivagyújtóval baszakodjál hanem mennyél ki a garázsba és nézzed meg nekem hogy hogy a faszba vannak a sárvédőkéderek !  Wink

1303LS
« Hozzászólás #64926 Dátum: 2012 December 28, 19:52:49 »

Azta. És a Holdra is elvisz?  Grin Grin
Komolyra ferdítve a szót van 0-3ban? Nekem a 80-as r4-ben sincs... Igaz az még a bogárhoz képest is faék...
bocs, azt elfelejtettem mondani, hogy a 03-tol beszélek, ebben pedig volt gyárilag, én most vissza szeretnem tenni
Igen 03-ban van gyárilag.
A helyedben vinnék neki egy vastag vezetéket és relével tenném a gykra. Így lesz full komfortos.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64925 Dátum: 2012 December 28, 19:48:28 »

Ha a gyújtásra kötöd és beledugsz mondjuk 2 ülésmelegítőt full fűtésen akkor előfordulhat, hogy elfüstöl idő előtt a betét. A gyári szivargyújtó is valahol egy vastag ágra van kötve a biztitáblán. Gyújtásra csak közvetlen vezetékkel az akksitól relézve kötném annak van értelme, de gyárilag nem így van a bogarakban.
bocs, azt elfelejtettem mondani, hogy a 03-tol beszélek, ebben pedig volt gyárilag, én most vissza szeretnem tenni

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64924 Dátum: 2012 December 28, 19:43:39 »

A jobb bogarakban olajos többkörös fék is van.  Cheesy
Azta. És a Holdra is elvisz?  Grin Grin
Komolyra ferdítve a szót van 0-3ban? Nekem a 80-as r4-ben sincs... Igaz az még a bogárhoz képest is faék...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #64923 Dátum: 2012 December 28, 19:41:07 »

?
A jobb bogarakban olajos többkörös fék is van.  Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64922 Dátum: 2012 December 28, 19:40:28 »

Hogyne lenne.  Wink
?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #64921 Dátum: 2012 December 28, 19:40:05 »

mert van gyárilag? Shocked
Hogyne lenne.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #64920 Dátum: 2012 December 28, 19:39:40 »

Hanem?
Egy mondattal előtte.
1303LS
« Hozzászólás #64919 Dátum: 2012 December 28, 19:34:52 »

Mondjuk 2 ülésmelegítőt a dimangós bogárba alapból sem.
42/32W-osak, nem annyira brutális az. Viszont 8A-t fel vesz az meg talán sok lehet a GYKbetétnek.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64918 Dátum: 2012 December 28, 19:34:41 »

Hanem?
mert van gyárilag? Shocked

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #64917 Dátum: 2012 December 28, 19:34:00 »

de gyárilag nem így van a bogarakban.
Hanem?

Tóth Zoltán
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64916 Dátum: 2012 December 28, 19:32:21 »

Ha a gyújtásra kötöd és beledugsz mondjuk 2 ülésmelegítőt full fűtésen akkor előfordulhat, hogy elfüstöl idő előtt a betét. A gyári szivargyújtó is valahol egy vastag ágra van kötve a biztitáblán. Gyújtásra csak közvetlen vezetékkel az akksitól relézve kötném annak van értelme, de gyárilag nem így van a bogarakban.
Mondjuk 2 ülésmelegítőt a dimangós bogárba alapból sem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #64915 Dátum: 2012 December 28, 19:31:08 »

Mondjuk ha gyújtáshoz van kötve nehezebben tudod leszopni az akkut véletlenül.
Ha a gyújtásra kötöd és beledugsz mondjuk 2 ülésmelegítőt full fűtésen akkor előfordulhat, hogy elfüstöl idő előtt a betét. A gyári szivargyújtó is valahol egy vastag ágra van kötve a biztitáblán. Gyújtásra csak közvetlen vezetékkel az akksitól relézve kötném annak van értelme, de gyárilag nem így van a bogarakban.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64914 Dátum: 2012 December 28, 19:24:49 »

a kasznisnak nem kellett volna a küszöbből kihagyni a sárvédő helyét vastagságban mert most vagy a sárvédőhöz vagy a küszöbhöz fog futni az ajtó (bár annyira be sem lehet csukni hogy a küszöbhöz fusson Jezusom ... )

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64913 Dátum: 2012 December 28, 19:22:18 »

elakadtam a typ3-al hogy vannak a sárvédő kéderek ? a B oszlopon van valami függőlegesen ? valamint az első sárvédőnél ahol a csomagtér fedő eleje a homlokfalhoz ér ott hogy van megoldva a sárvédőgéder ,és az A oszlopot és csomagtérfedőt összekötő íves dilatációs hézagnál hogy a bánatos isten hónajmankós faszába van?
Megvan véve a gyári gumi ,ki is van perforálva de egyik végével sem illeszkedik sehogysem....

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64912 Dátum: 2012 December 28, 18:39:11 »

Mondjuk ha gyújtáshoz van kötve nehezebben tudod leszopni az akkut véletlenül.
de a mobilodat sem tudod feltölteni ....

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64911 Dátum: 2012 December 28, 18:37:22 »

az attól függ mit dugsz bele  , nekem a transzmitter meg gps, meg fedélzeti kamera szokott bedugva lenni és akkor is töltöm őket ha nem jár a motor,
 a hátsó ülés alatt meg van egy másik a hűtőtáskának az egy lengőbiztosítékkal egyből az akksi saruhoz van kötve.... mindenki oda köti ahol jobb neki ... Undecided
Mondjuk ha gyújtáshoz van kötve nehezebben tudod leszopni az akkut véletlenül.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64910 Dátum: 2012 December 28, 18:35:58 »

köszi, ezt sejtettem, de kelljen neki gyújtás, vagy ne?
az attól függ mit dugsz bele  , nekem a transzmitter meg gps, meg fedélzeti kamera szokott bedugva lenni és akkor is töltöm őket ha nem jár a motor,
 a hátsó ülés alatt meg van egy másik a hűtőtáskának az egy lengőbiztosítékkal egyből az akksi saruhoz van kötve.... mindenki oda köti ahol jobb neki ... Undecided

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64909 Dátum: 2012 December 28, 18:27:54 »

az áramkörbe Roll Eyes
köszi, ezt sejtettem, de kelljen neki gyújtás, vagy ne?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64908 Dátum: 2012 December 28, 18:20:47 »

lámer kérdés, de hová szokás bekötni a szivargyújtót?
az áramkörbe Roll Eyes

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #64907 Dátum: 2012 December 28, 18:20:03 »

lámer kérdés, de hová szokás bekötni a szivargyújtót?
én a kiegészítő berendezéseket (benzinkályha, légkürt) direkt az akksira kötöttem, lengő biztosítékkal, hogy ne terheljem a meglévőket
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64906 Dátum: 2012 December 28, 18:15:14 »

lámer kérdés, de hová szokás bekötni a szivargyújtót?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64905 Dátum: 2012 December 28, 10:35:17 »

Nekem ott van de képet keresnem kell.
Műanyag kesztyű tartóm van, hátul ki van vágva a iso csatlakozónál meg egy ki luk van fúrva a rögzítő csavarnak.
Ha tekerő gombos rádiód van, akkor az a kiálló gomb(ok) miatt nem biztos, hogy be fog férni.
Nekem csak nyomó gombok vannak a rádión, de ha erősebben nyomom meg az ajtót, hogy beakadjon, akkor az ajtó már nyomkodja a gombokat.
 
jo reggelt!

van vkinek kesztyutartoba rejtve a radioja?
tudna kepet kuldeni?

koszi Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 387 388 389 390 391 [392] 393 394 395 396 397 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.