www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 23:08:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14850790 alkalommal)
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #65011 Dátum: 2013 Január 03, 09:39:09 »

Ültetőmagos futóműért, vagy ültetőcsonkért kb. mit szoktak kérni használtban?
Vagy ki az, aki át tudja alakítani az első futóművet a kocsimon, és kb. mibe kerül? Roll Eyes

Magot lehet esztergaltatni, csonkbol milyen tipus kell, csapszeges, gombcsukos, tarcsafekes, dobfekes? Milyen marka, megelegszel a kinai empivel vagy mondjuk CB? Sok ismeretlenes a keplet.
Mindketto kell vagy csak az egyik?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65010 Dátum: 2013 Január 03, 05:07:31 »

Ültetőmagos futóműért, vagy ültetőcsonkért kb. mit szoktak kérni használtban?
Vagy ki az, aki át tudja alakítani az első futóművet a kocsimon, és kb. mibe kerül? Roll Eyes
Saját magad is meg tudod csinálni, fél nap alatt megvan.

Bácsi Győző
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #65009 Dátum: 2013 Január 02, 20:58:49 »



a szerelés, futóműállítás 1 napos munka összegre nem emlékszem pontosan de
gumibogi megmondhatja, vagy aki szerel ilyeneket

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #65008 Dátum: 2013 Január 02, 20:44:35 »

Ültetőmagos futóműért, vagy ültetőcsonkért kb. mit szoktak kérni használtban?
Vagy ki az, aki át tudja alakítani az első futóművet a kocsimon, és kb. mibe kerül? Roll Eyes
helló ezek új alkatrészek
nekem kb ezek az árak voltak tavaly
139 Euro a tengelycsonk pár
23 Euro a csapágyszett egy oldalra
25 Euro a posta

a szerelés, futóműállítás 1 napos munka összegre nem emlékszem pontosan de
gumibogi megmondhatja, vagy aki szerel ilyeneket
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65007 Dátum: 2013 Január 02, 19:56:31 »

Ültetőmagos futóműért, vagy ültetőcsonkért kb. mit szoktak kérni használtban?
Vagy ki az, aki át tudja alakítani az első futóművet a kocsimon, és kb. mibe kerül? Roll Eyes
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #65006 Dátum: 2013 Január 02, 14:42:14 »

Akkor 74-es, augusztustól 75-ös (az már alsó indexes).

Indexek fentvannak a sárvédőn akkor ok Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65005 Dátum: 2013 Január 02, 14:39:52 »

Váci bogarasok honlapján kapcsolási rajzok között között van super beetle 73 évj meg 1303 74 évj. mi a különbség a kettő között??? Vagy super beetle-t nem 1303-ra értik???

Arra próbálok rájönni hogy pontosan az enyémhez melyik való 1303 74 másodikfelében készült valamikor az én autóm Smiley
Akkor 74-es, augusztustól 75-ös (az már alsó indexes).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #65004 Dátum: 2013 Január 02, 14:29:10 »

Váci bogarasok honlapján kapcsolási rajzok között között van super beetle 73 évj meg 1303 74 évj. mi a különbség a kettő között??? Vagy super beetle-t nem 1303-ra értik???

Arra próbálok rájönni hogy pontosan az enyémhez melyik való 1303 74 másodikfelében készült valamikor az én autóm Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65003 Dátum: 2013 Január 02, 09:16:06 »

1300-ason felül megy be, de végül is ez mindegy.
<beszúrt kép törölve>
Jól meg van csinálva! Örök élet.             
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65002 Dátum: 2013 Január 01, 20:08:21 »

Porsche Telephone felni miatt kérdeztem.
Láttam már ilyet Bogáron, és szerintem jól mutat rajta, csak azt nem tudtam, hogyan tették fel.
Azt nem tudom, hogy az ET miatt stimmel-e vagy sem.

Telephonból iszonyat sok fajta van.Hogy elől a szekérfutóművesen ne logjon ki akkor biztos nincs osztókör modositó és a felni nem szélesebb 6"nál.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65001 Dátum: 2013 Január 01, 20:05:28 »

Lehet kapni 12 000 forintért öt furatos dobot. Vadi újat. Sokszor ezek is ütnek, hát még, ha valaki újra tervezi a furatokat.

Porsche Telephone felni miatt kérdeztem.
Láttam már ilyet Bogáron, és szerintem jól mutat rajta, csak azt nem tudtam, hogyan tették fel.
Azt nem tudom, hogy az ET miatt stimmel-e vagy sem.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65000 Dátum: 2013 Január 01, 19:56:28 »

A vas benzincső nem a napoleonba megy be, hanem az alvázalagút jobb oldalába, onnantól belül fut, cserélni csak az egész geceráj szétvágásával lehet szakszerűen, nem ér annyit. Ha tőben tört le, akkor is meg lehet toldani az alagútból valő kimenete előtt (még az alagútban), kiszedve az átvezető dugót az alagút jobb első részén (tele van gyárilag baszva tömítőpasztával), nem egyszerű. Ha meg nem tőben tört, akkor rámegy a gumi benzincső, csak rövidebben.
1300-ason felül megy be, de végül is ez mindegy.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64999 Dátum: 2013 Január 01, 19:50:43 »

Első ijedtségemben írtam a topikba, köszönöm mindenkinek a hozzászólást.
JObban megnézve csak az első 3-4 cm-en van rozsda, azon belül gyári fekete festésű, úgyhogy először bililcs és gumicső rátolós kombinációval próbálkozom.
A napóleonkalapba megvan a gumidugó, azt ha visszateszem, akkor nem fog kidörzsölődni.
 
A vas benzincső nem a napoleonba megy be, hanem az alvázalagút jobb oldalába, onnantól belül fut, cserélni csak az egész geceráj szétvágásával lehet szakszerűen, nem ér annyit. Ha tőben tört le, akkor is meg lehet toldani az alagútból valő kimenete előtt (még az alagútban), kiszedve az átvezető dugót az alagút jobb első részén (tele van gyárilag baszva tömítőpasztával), nem egyszerű. Ha meg nem tőben tört, akkor rámegy a gumi benzincső, csak rövidebben.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64998 Dátum: 2013 Január 01, 19:46:38 »

Lehet kapni 12 000 forintért öt furatos dobot. Vadi újat. Sokszor ezek is ütnek, hát még, ha valaki újra tervezi a furatokat.
de ez nem 5x130 hanem 205.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64997 Dátum: 2013 Január 01, 19:39:31 »

Még egy dolgot elfelejtettem, a következő üzenetet kaptam ma:
"A bogár lyukosztása 4X130,a porsche felnié 5X130,egy közös csavarhelyük van.Ez által 4 db új,menetes furatot kell rakni a dobba,kerekenként.Ezt egy hagyományos marógépen meg lehet csinálni."
Ez tényleg igaz lehet? Roll Eyes
Lehet kapni 12 000 forintért öt furatos dobot. Vadi újat. Sokszor ezek is ütnek, hát még, ha valaki újra tervezi a furatokat.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #64996 Dátum: 2013 Január 01, 19:28:11 »

Még egy dolgot elfelejtettem, a következő üzenetet kaptam ma:
"A bogár lyukosztása 4X130,a porsche felnié 5X130,egy közös csavarhelyük van.Ez által 4 db új,menetes furatot kell rakni a dobba,kerekenként.Ezt egy hagyományos marógépen meg lehet csinálni."
Ez tényleg igaz lehet? Roll Eyes
azt nem tudom milyen gép, eszterga vagy maró kell hozzá, csak hogy nem biztos hogy életbiztosítás egy ilyen fékdob:

lehet kapni fúratlan dobot ami körbe egyforma erős, nincsenek ilyen vastagítások az eredeti 4 helyen. vagy van eleve 5x130as-ra fúrt dob is
szóval gondold meg milyet szeretnél..

vagy lehet osztókör módosítót is használni, csak az meg szélesíti a nyomtávot és kérdés hogy elfér-e úgy is a kerék
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 01, 19:29:49 írta Typ117 »
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64995 Dátum: 2013 Január 01, 19:19:45 »

Még egy dolgot elfelejtettem, a következő üzenetet kaptam ma:
"A bogár lyukosztása 4X130,a porsche felnié 5X130,egy közös csavarhelyük van.Ez által 4 db új,menetes furatot kell rakni a dobba,kerekenként.Ezt egy hagyományos marógépen meg lehet csinálni."
Ez tényleg igaz lehet? Roll Eyes
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64994 Dátum: 2013 Január 01, 19:16:51 »

(magyarul is napóleonkalap)
nem maradt kint semmi csonk, hogy rá lehessen bilincselni a gumicsövet?
vagy nem lehet így is rátolni? csak akkor kívülről is vedd körbe valamivel a gumicsövet, hogy a mozgás következében ne egye meg a fém perem

Első ijedtségemben írtam a topikba, köszönöm mindenkinek a hozzászólást.
JObban megnézve csak az első 3-4 cm-en van rozsda, azon belül gyári fekete festésű, úgyhogy először bililcs és gumicső rátolós kombinációval próbálkozom.
A napóleonkalapba megvan a gumidugó, azt ha visszateszem, akkor nem fog kidörzsölődni.
 
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64993 Dátum: 2013 Január 01, 15:00:15 »

Kivettem a tankot tegnap a Mexikóiból, volt egy kis rozsda a tank peremén körbe, azt lepucoltam.
El volt szakadva a benzincső, azt vettem hozzá, új szűrőt és bilincseket is, de amikor a fém üzemanyag csőről akartam lehúzni a gumicsövet, a fémcsőből letört egy 5 cm-es darab Embarrassed
Ez az a rész, ami bemegy a napoleonhutba (nem tudom, hogy hívják, a németeknél asszem ez a neve).
Mit tegyek? Ha jól gondolom, cserélni kéne az alvázon végigmenő hosszú fém üzemanyagcsövet Embarrassed
A kérdésem, hogy van-e erre valami más megoldás, mert elég nehezen tudnám megoldani a fölemelését.

ilyenkor a legjobb megoldas az, hogy veszel  asszem 6 meter vörösrez csövet 4-6 mm belsö atmerövel. Ezt a csövet -atfurva a Napoleon reszt- bevezeted a jobb üles (Tunnel-Alagut) mellett vegig a szönyeg alatt, majd hatul is kifurod a kasznit, (de sok modellnel van is gyari luk)majd a sebvalto felett-- gummicsövel  toldva --bekanyaritod a motorterbe .
ennyi 

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #64992 Dátum: 2013 Január 01, 14:50:14 »

Kivettem a tankot tegnap a Mexikóiból, volt egy kis rozsda a tank peremén körbe, azt lepucoltam.
El volt szakadva a benzincső, azt vettem hozzá, új szűrőt és bilincseket is, de amikor a fém üzemanyag csőről akartam lehúzni a gumicsövet, a fémcsőből letört egy 5 cm-es darab Embarrassed
Ez az a rész, ami bemegy a napoleonhutba (nem tudom, hogy hívják, a németeknél asszem ez a neve).
Mit tegyek? Ha jól gondolom, cserélni kéne az alvázon végigmenő hosszú fém üzemanyagcsövet Embarrassed
A kérdésem, hogy van-e erre valami más megoldás, mert elég nehezen tudnám megoldani a fölemelését.

(magyarul is napóleonkalap)
nem maradt kint semmi csonk, hogy rá lehessen bilincselni a gumicsövet?
vagy nem lehet így is rátolni? csak akkor kívülről is vedd körbe valamivel a gumicsövet, hogy a mozgás következében ne egye meg a fém perem
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #64991 Dátum: 2013 Január 01, 14:36:21 »

Olyan kérdésem lenne, hogy egy 67-es hátsó lököstartója és a hátsó szélvédő alatti rács kb milyen geometriai viszonban van az én 303-asommal amin az a fajta lököstartó van ami még hegesztett szétállós fajta, nem a préselt egybedarab. Abból a szempontból érdekel, hogy az enyémra passzoló csinált csomitartó feltehető-e nagyobb kavarás nélkül a 67-esre. Ajándékmeglepi lenne és nem akarok utólag nagyon faragni.

Az enyém 67 évvégi, ha az megfelel neked, akkor hozd át hozzám és rápróbálhatod. Én a XVII.-ben vagyok.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64990 Dátum: 2013 Január 01, 14:18:09 »

Kivettem a tankot tegnap a Mexikóiból, volt egy kis rozsda a tank peremén körbe, azt lepucoltam.
El volt szakadva a benzincső, azt vettem hozzá, új szűrőt és bilincseket is, de amikor a fém üzemanyag csőről akartam lehúzni a gumicsövet, a fémcsőből letört egy 5 cm-es darab Embarrassed
Ez az a rész, ami bemegy a napoleonhutba (nem tudom, hogy hívják, a németeknél asszem ez a neve).
Mit tegyek? Ha jól gondolom, cserélni kéne az alvázon végigmenő hosszú fém üzemanyagcsövet Embarrassed
A kérdésem, hogy van-e erre valami más megoldás, mert elég nehezen tudnám megoldani a fölemelését.

Nincs előttem a dolog, de szerintem több helyen is be lehet kukkantani az alagútba, a pedáltérnél, a kézifék alatt, a váltócsatlakozásnál.
Nem tartom lehetetlennek egy megfelelő műanyag cső végigvezetését, a fémcső kiváltására.

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64989 Dátum: 2013 Január 01, 14:05:32 »

Kivettem a tankot tegnap a Mexikóiból, volt egy kis rozsda a tank peremén körbe, azt lepucoltam.
El volt szakadva a benzincső, azt vettem hozzá, új szűrőt és bilincseket is, de amikor a fém üzemanyag csőről akartam lehúzni a gumicsövet, a fémcsőből letört egy 5 cm-es darab Embarrassed
Ez az a rész, ami bemegy a napoleonhutba (nem tudom, hogy hívják, a németeknél asszem ez a neve).
Mit tegyek? Ha jól gondolom, cserélni kéne az alvázon végigmenő hosszú fém üzemanyagcsövet Embarrassed
A kérdésem, hogy van-e erre valami más megoldás, mert elég nehezen tudnám megoldani a fölemelését.
1303LS
« Hozzászólás #64988 Dátum: 2013 Január 01, 12:32:14 »

Olyan kérdésem lenne, hogy egy 67-es hátsó lököstartója és a hátsó szélvédő alatti rács kb milyen geometriai viszonban van az én 303-asommal amin az a fajta lököstartó van ami még hegesztett szétállós fajta, nem a préselt egybedarab. Abból a szempontból érdekel, hogy az enyémra passzoló csinált csomitartó feltehető-e nagyobb kavarás nélkül a 67-esre. Ajándékmeglepi lenne és nem akarok utólag nagyon faragni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64987 Dátum: 2012 December 31, 12:40:49 »

Tudja fene, én a Szabó Miki sárga gépének mindig csodájára jártam, és azt hiszem, van még pár híve itt a kicsit mégis más gépeknek.
na az biztos hogy van itt pár aberrált Grin

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64986 Dátum: 2012 December 31, 12:34:31 »

ja, rohadnak mint a kéthetes dög  Roll Eyes
Tudja fene, én a Szabó Miki sárga gépének mindig csodájára jártam, és azt hiszem, van még pár híve itt a kicsit mégis más gépeknek.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64985 Dátum: 2012 December 31, 12:07:20 »

A mexikói bogaraknak van egyfajta sármjuk,
ja, rohadnak mint a kéthetes dög  Roll Eyes

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64984 Dátum: 2012 December 31, 09:23:05 »

Mivel mindenképpen cserélnem kell a sárvédőket és a lámpákat is, ezért felmerült, hogy nem állólámpás sárvédőt vennék rá, hanem '67 előtti fekvőlámpásat.
Ez passzol egyébként az enyémre? 1984-es Mexikóiról van szó.
Karosszéria alkatrészekben új, vagy inkább bontott gyáriakra kellene építeni?
Ha bontott, akkorhol, és kinél keressem, van-e erre valami jó bontós?
A mexikói bogaraknak van egyfajta sármjuk, amitől nem kéne eltérni holmi öregítéssel. A többi "faragás" meg kivitelezhető emberi módon, bárki bármit mond, ha a jármű egyébként megbízható, kit érdekel, mit mondanak rá egy olyan világban, ahol annyiféle rajongója létezik a bogárnak? Valamelyiknek mad csak tetszik...!  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #64983 Dátum: 2012 December 30, 20:20:41 »

....
Ehhez gondoltam még az elején módosítást, de akkor ezt hagyom.
Egyébként nem cél, hogy az én kocsim legyen a találkozók különdíjasa.
....
A kérdés még mindig él, új vagy bontott gyári karosszéria elemben gondolkozzak?
(bár bontottban szerintem már nem nagyon van rozsdamentes)
Szerintem is olyanra csináld meg amelyikben jól érzed magad, isz magadnak építe, nem a találkozóknak.
Az új karosszériaelemek általában gyenge minőségűek és pontatlanok, cserébe a nagylámpáshoz pl már drágák is.
Bontottból ki lehet fogni jó állapotúakat, időnként még a fórumon is felbukkannak és ha szerencséd van akkor normális áron.
Természetesen a bontottaknál a korrózió felüti a fejét 40 év környékén, de ha van jó lakatosod akkor ez nem feltétlen lehet akadály.
Ha van időd és kedved, akkor keresgélhetsz bontott elemeket, mert abból ha találsz gyárit, akkor még enyhén rozsdásan is jobb lesz mint az utángyártott új.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #64982 Dátum: 2012 December 30, 19:43:14 »

Szerintem olyat csinálj ami neked tetszik.
Szard le, hogy mit fognak mondani találkozókon. Ott úgy is csak a haveré a tuti a többi fos. Illetve ha nagyon szép és tuti akkor havernak akarják tudni.  Grin
Ha Te jól érzed magad benne akkor olyanra csináld. Van olyan autó amit szétfaragtak zebramintás matricával beborítottak, de a gazdáinál boldogabb bogarast nehezen találsz.
Ezeket csak azért mondom, mert olvasom, hogy a díszléceltüntetést ültetést már nem lehet kiverni a fejedből, hoz az majd még ezt azt.
Különben én is az eredetit ajánlanám, annak ellenére, hogy ezek a bogarak messze nem érnek annyit, hogy egy kis átalakítással hatalmas károkat okozhass. Grin

Hmmm... mivé lesz így a világ... egyet kell értenem Buflákos kollégámmal...
Nem biztos, hogy érdemes beletuszmákolni egy stílus mögé, vagy akár egy külföldi, vagy hazai mintájára megépíteni...
Anno nekem is volt elképzelésem, Öcsisajt "megálmodásakor", amit aztán a saját ízlésem, elképzeléseim szerint alakítottam tovább, illetve ki...
Talán nem lett rossz a végeredmény... De mondjuk ahogy a honlapomon is írom, az első a műszaki megbízhatóság, minden más ezután jön... Roll Eyes Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #64981 Dátum: 2012 December 30, 19:37:43 »

Szerintem olyat csinálj ami neked tetszik.
Szard le, hogy mit fognak mondani találkozókon. Ott úgy is csak a haveré a tuti a többi fos. Illetve ha nagyon szép és tuti akkor havernak akarják tudni.  Grin
Ha Te jól érzed magad benne akkor olyanra csináld. Van olyan autó amit szétfaragtak zebramintás matricával beborítottak, de a gazdáinál boldogabb bogarast nehezen találsz.
Ezeket csak azért mondom, mert olvasom, hogy a díszléceltüntetést ültetést már nem lehet kiverni a fejedből, hoz az majd még ezt azt.
Különben én is az eredetit ajánlanám, annak ellenére, hogy ezek a bogarak messze nem érnek annyit, hogy egy kis átalakítással hatalmas károkat okozhass. Grin
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64980 Dátum: 2012 December 30, 19:30:44 »

Vagy 30 db VW Depo-t néztem át, és abból 5 számban találtam olyan bogarat, aminek tetszett a stílusa.
Ezek alapján derült ki, hogy a german look tetszik a legjobban, és ezeket a kocsikat külföldi találkozókon lőtt fényképeken láttam.
Az ültetés és a díszlécek eltüntetése mindenképpen megvalósul.
Ehhez gondoltam még az elején módosítást, de akkor ezt hagyom.
Egyébként nem cél, hogy az én kocsim legyen a találkozók különdíjasa.
Nem akarok ráaggatni semmi bazárit, csak egy egyszerű, viszonylag sportos formát szeretnék belőle.
A kérdés még mindig él, új vagy bontott gyári karosszéria elemben gondolkozzak?
(bár bontottban szerintem már nem nagyon van rozsdamentes)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64979 Dátum: 2012 December 30, 18:44:18 »

Mivel mindenképpen cserélnem kell a sárvédőket és a lámpákat is, ezért felmerült, hogy nem állólámpás sárvédőt vennék rá, hanem '67 előtti fekvőlámpásat.
Ez passzol egyébként az enyémre? 1984-es Mexikóiról van szó.
Karosszéria alkatrészekben új, vagy inkább bontott gyáriakra kellene építeni?
Ha bontott, akkorhol, és kinél keressem, van-e erre valami jó bontós?
Bocsánat, hogy beleugatok, de én is mindent átalakítottam fiatal koromban, amit 30 év után vissza is alakítottam. Inkább eredetire csináld meg, mert a találkozókon azt fogod hallani, hogy milyen kókány, és ez a f@sz, hogy elba@ta ezt a jó kocsit. Szép a különleges egyedi izlésű autó, volt aki még infúziós álványt is tett rá, és lehetne sorolni a végtelen ötleteket. Ha van jó ötleted valósítsd meg. Ha éjjel használod a kertek alatt, akkor senki nem fog szólni figyeld meg. Felesleges pézköltés egy jót megszüntetni,és csak ezért sárvédőket cserélni. Csak ennél a munkánál már egy fél fényezés árát költenéd el.Ha megfogadod a tanácsomat, hogy eredetire csinálod meg, akkor nem fogod megbánni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64978 Dátum: 2012 December 30, 18:23:10 »

Mivel mindenképpen cserélnem kell a sárvédőket és a lámpákat is, ezért felmerült, hogy nem állólámpás sárvédőt vennék rá, hanem '67 előtti fekvőlámpásat.
Ez passzol egyébként az enyémre? 1984-es Mexikóiról van szó.
Karosszéria alkatrészekben új, vagy inkább bontott gyáriakra kellene építeni?
Ha bontott, akkorhol, és kinél keressem, van-e erre valami jó bontós?
ha mindenképpen vágysz rá, hogy hülyének nézzenek, akkor bátran :-)
egyébként felmegy rá, csak szarul néz ki a nagyablakos bódé a dőltlámpás sárvédőkkel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #64977 Dátum: 2012 December 30, 18:02:47 »

Mivel mindenképpen cserélnem kell a sárvédőket és a lámpákat is, ezért felmerült, hogy nem állólámpás sárvédőt vennék rá, hanem '67 előtti fekvőlámpásat.
Ez passzol egyébként az enyémre? 1984-es Mexikóiról van szó.
Karosszéria alkatrészekben új, vagy inkább bontott gyáriakra kellene építeni?
Ha bontott, akkorhol, és kinél keressem, van-e erre valami jó bontós?

szerintem maradj az állólámpás sárvédőknél, lámpáknál Wink
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64976 Dátum: 2012 December 30, 17:17:54 »

Mivel mindenképpen cserélnem kell a sárvédőket és a lámpákat is, ezért felmerült, hogy nem állólámpás sárvédőt vennék rá, hanem '67 előtti fekvőlámpásat.
Ez passzol egyébként az enyémre? 1984-es Mexikóiról van szó.
Karosszéria alkatrészekben új, vagy inkább bontott gyáriakra kellene építeni?
Ha bontott, akkorhol, és kinél keressem, van-e erre valami jó bontós?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #64975 Dátum: 2012 December 30, 13:59:04 »

Kaposváre Cheesy
sztem egy útcát írjál,hogy Kaposváron hol laksz. Könyebben igérik,ha tudják hova menjenen aki közel lakik.Sokat tudna segíteni.Egyébként úgy gondolom,ha küszöbcserés volt az autó,azzal nagyon el tudják cseszni.véleményem szerint ha hátsó rögzítésnél ha emelnek is kicsit az a küszöbnél csak gyenge fél centit jelent. Elöre haladva pedig egyre kisebb. Kérdés a hátsó ülés alatt mekkora táv van.valamint a az alváz tömitő guminál mi a helyzet..?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64974 Dátum: 2012 December 30, 13:12:27 »

blöe :-))
Hát nagy az Isten állatkertje.A Volkswagennél már akkor kevés szarrágóbb cég létezett, minden maradék szart elhasználtak. (régi típusű sárvédő+ elefánttalp lámpa gyári gány)

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #64973 Dátum: 2012 December 30, 12:58:52 »

Nem Dél-Amerika, hanem Del-Afrikai Köztársaság, és igen, volt ilyen, igen csúnya hátsó sárvédő és lámpa kialakítással.
blöe :-))

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64972 Dátum: 2012 December 30, 12:51:53 »

csak erdekessegnek irom, hogy a vilag masik felen (azt hiszem del-amerika) gyartottak egy-ket evig 1303 kasztnival szekerfutomuves bogarat!! Sorozatgyartasrol beszelek, ha megtalalom linkelem.
Nem Dél-Amerika, hanem Del-Afrikai Köztársaság, és igen, volt ilyen, igen csúnya hátsó sárvédő és lámpa kialakítással.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.