www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:46:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 [439] 440 441 442 443 444 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13101607 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63072 Dátum: 2012 Július 24, 17:14:03 »


Azért erre is lenne körültekintő, kimerítő válasz! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63071 Dátum: 2012 Július 24, 16:35:34 »


úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy  rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt  Roll Eyes de tényleg olyan dolgokat.........

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #63070 Dátum: 2012 Július 24, 15:38:08 »

Úgy néz ki megtaláltam a megfelelő selyemfényű színt a bogárhoz.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

1303LS
« Hozzászólás #63069 Dátum: 2012 Július 23, 22:01:13 »

úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy  rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt  Roll Eyes de tényleg olyan dolgokat.........
Lekszikonfejűek a gyömrőimágussal együtt.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63068 Dátum: 2012 Július 23, 21:57:54 »

Sok apróság amire nem is gondol az ember.
úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy  rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt  Roll Eyes de tényleg olyan dolgokat.........

1303LS
« Hozzászólás #63067 Dátum: 2012 Július 23, 21:52:24 »


Köszönöm, sokat segítettél. Sok apróság amire nem is gondol az ember.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63066 Dátum: 2012 Július 23, 20:29:46 »

Nem muszáj... Én tavaly úgy cseréltem ki a gyári rudakat cro-mo H-rudakra, hogy eszem ágában sem volt széthúzni azt a blokkot ami az 1 év alatt tökéletesen összeállt... Nem vagyok én Varázsló, hogy minden hétvégén széthúzzam a motoromat  Tongue Evil

...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ? Cheesy

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63065 Dátum: 2012 Július 23, 20:24:41 »

A 2 főtengely lökete 69 illetve 64. A löketkülönbség 5 mm, tehát ha a csapszeg pozíciója a dugattyú tetejétől mérve ugyanott van az 1,6 illetve 1,2 motornál is, akkor a löketkülönbség felét, azaz 2,5 mm-t kell leszedni a hengertalpból, hogy ugyanakkora dugattyúkiállást kapjunk az 1,6 HD-vel is mint az 1,2-vel. Én úgy gondolom, hogy ez azért nem akkora különbség, hogy valamihez hozzáérjen, de a biztonság kedvéért ugyanennyit le lehet venni a henger blokkba nyúló részéből.
Egyébként én figyelembe venném a sűrítési viszonyt és abból indulnék ki: Megmérném a használni kívánt hengerfej égésterének űrtartalmát, aztán kiszámolnám, hogy a kívánt sűrítési viszony eléréséhez mekkora dugattyúkiállás kell. Utána feltennék egy 1,6 hengert meg dugót és kimérném, hogy mennyi a dugattyúkiállás a megmunkálatlan hengerrel. A számolt és mért érték különbségét pedig leesztergáltatnám. Arra azért érdemes figyelni, hogy a 1,5-2 mm-nél nagyobb dugattyúkiállás már annyira nem egészséges, de a 0,5-1mm alatti sem...

Én az oxyboxernél matekoztam eleget, míg a 76 mm löketű főtengelyre ráültettem a 82-es lökethez való HD garnitúrát egy olyan blokkal párosítva, ami oldalanként 15mm-rel szélesebb a bogárénál...

Tőcsavar talán stimmel ha szimplaszívós fejeket raksz, bár a tőcsavarhosszok érdekes módon jobban eltérnek 1,6 ill. 1,2 esetében mint a lökethossz:

1,6 felső: 204mm
1,2 felső: 178mm
1,6 alsó: 240mm
1,2 alsó: 230 mm

De ki kell kísérletezni, szerintem össze lehet kukázni a megfelelő tőcsavarokat.

Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63064 Dátum: 2012 Július 23, 20:08:51 »

A szimplaszívós és duplaszívós hengerfejeknél mások a tőcsavar hosszok... Más pl. az 1,6 szimplaszívós és 1,6 duplaszívós tőcsavargarnitúra, mert a hengerfejek másmilyenre vannak öntve. A szimplaszívósnál 4 rövid van felül és 4 hosszú alul. A duplaszívósnál is 4 hosszú van alul, viszont felül középen 2 rövid, felül a széleken 2 közepes hosszúságú. Arra gondoltam, ha ő a szimplaszívós 1,2 fejek helyett duplaszívós 1,6 fejeket tesz fel, akkor nagy valószínűséggel nem fognak stimmelni a csavarhosszok...

Ez mit is takar tképpen?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63063 Dátum: 2012 Július 23, 18:42:20 »

Máskor az égőket húzd csak ki, és a vezetékeket hagyd rajta. Töltés, olajnyomás, elszigetelt ahogy írják, mert a testet a motorról kapja. Gyújtáson világít mind a kettő. Beindítva elalszik. Az óramegvilágító, meg a lámpa bekapcsolásánál világít. Ez két darab, és tekerni kell a pótmétert. Index alul, de ez a legkönnyebb. Refi fent, és reflektor bekapcsolásánál világít csak.
Köszönöm, ez mind szép és jó, de ha nem tudom, hogy melyikre tegyem az izzókat, az nagyban megnehezíti a dolgot. De kaptam már képet és lehet, hogy azzal elboldogulok.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63062 Dátum: 2012 Július 23, 18:36:24 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
Máskor az égőket húzd csak ki, és a vezetékeket hagyd rajta. Töltés, olajnyomás, elszigetelt ahogy írják, mert a testet a motorról kapja. Gyújtáson világít mind a kettő. Beindítva elalszik. Az óramegvilágító, meg a lámpa bekapcsolásánál világít. Ez két darab, és tekerni kell a pótmétert. Index alul, de ez a legkönnyebb. Refi fent, és reflektor bekapcsolásánál világít csak.
1303LS
« Hozzászólás #63061 Dátum: 2012 Július 23, 17:38:20 »

...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ? Cheesy
Nem feltétlen.  Roll Eyes
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63060 Dátum: 2012 Július 23, 17:37:52 »

Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?

...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63059 Dátum: 2012 Július 23, 17:36:15 »

Mér nem kérdezed az öreget egyből.

Köszi, ez sokat segít!  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63058 Dátum: 2012 Július 23, 17:33:04 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...

A töltés és olajnyomás jelző izzóknak mindkét csatlakozója szigetelt.

 - A közösítettekre adsz gyújtás +12V-t.
 - A töltésjelző másik lábára a szabályzó 61. pontjára menő vezetéket kötöd.
 - Az olajnyomás lámpáéra a gombához menőt.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #63057 Dátum: 2012 Július 23, 17:31:08 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
Mér nem kérdezed az öreget egyből.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63056 Dátum: 2012 Július 23, 17:12:47 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #63055 Dátum: 2012 Július 23, 16:21:36 »

Ez mit is takar tképpen?
Gondolom vastagabb, húsosabb a fej és nem lóg ki eléggé a csavar. Fordtíva nem lenne gond, mert alátét oszt csókolom.
1303LS
« Hozzászólás #63054 Dátum: 2012 Július 23, 16:20:12 »

Ha 1,2-es főtengely, 1,6-os HD kombinációt akarsz, akkor:

- A hengerek magasságát kell hozzáigazítani a 64-es lökethez. (Ha egy esztergályos csinál egy tárcsát, hogy kúppal központosan meg tudja támasztani, a 4 henger blokkra felfekvő felületéből leszedi a pluszt kb. 1 óra alatt)
- Ki kell cserélni a 4 hajtórudat mert az 1,6 dugóban nagyobb a csapszeg.
- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.) Az 1,6-1,2 lökethosszkülönbsége itt szerintem problémát nem okoz, mert nem annyira durva a különbség.

Természetesen ellenőrizni kell ezt-azt, de nem egy veszélyes dolog...

Illetve ha bepattintod az 1,6 főtengelyét, akkor semmi extra dolgod nincs a D-s motorral, nekem is egy fiatal 1,2 blokkban volt az 1,6 tuningmotorom...

Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63053 Dátum: 2012 Július 23, 16:19:51 »


- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.)

Ez mit is takar tképpen?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63052 Dátum: 2012 Július 23, 16:08:58 »

Ha 1,2-es főtengely, 1,6-os HD kombinációt akarsz, akkor:

- A hengerek magasságát kell hozzáigazítani a 64-es lökethez. (Ha egy esztergályos csinál egy tárcsát, hogy kúppal központosan meg tudja támasztani, a 4 henger blokkra felfekvő felületéből leszedi a pluszt kb. 1 óra alatt)
- Ki kell cserélni a 4 hajtórudat mert az 1,6 dugóban nagyobb a csapszeg.
- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.) Az 1,6-1,2 lökethosszkülönbsége itt szerintem problémát nem okoz, mert nem annyira durva a különbség.

Természetesen ellenőrizni kell ezt-azt, de nem egy veszélyes dolog...

Illetve ha bepattintod az 1,6 főtengelyét, akkor semmi extra dolgod nincs a D-s motorral, nekem is egy fiatal 1,2 blokkban volt az 1,6 tuningmotorom...

Hu, igen, lehet a csapszegis ms helyen van a dugoban,  akkor ott meg perselyezni is kell. Majd valaki megmondja a tutit, aki latott mar ilyet.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63051 Dátum: 2012 Július 23, 13:26:39 »

Ilyet az ikrek csináltak anno, abban vágott 1600 -os HD volt (nem biztos, de lehet, hogy a dugón is kell reszelni, szóval nem egy hamm cipó ügy...)
Hu, igen, lehet a csapszegis ms helyen van a dugoban,  akkor ott meg perselyezni is kell. Majd valaki megmondja a tutit, aki latott mar ilyet.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63050 Dátum: 2012 Július 23, 12:56:34 »

Hengert alakítani nem probléma, ezt a blokkot nem akarom széthúzni és így ez teljesíthető.  Cheesy
Ilyet az ikrek csináltak anno, abban vágott 1600 -os HD volt (nem biztos, de lehet, hogy a dugón is kell reszelni, szóval nem egy hamm cipó ügy...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63049 Dátum: 2012 Július 23, 11:11:27 »

Gyújtáson mennek. Olajnyomás gombáról lehúzod és a motorblokkra érinted. Hátsó ablakon benézel. Ha világít a pici piros fény akkor ez jó. Most mennem kell, csak este leszek.
Köszi. Bocs, azt elfelejtettem írni, hogy lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 11:13:31 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #63048 Dátum: 2012 Július 23, 11:03:55 »

Akkor meg a hengerekből kell leesztergálni, mindenképp kell gépmunka....mert lesz vagy 3:1 kompressziód a 64-es főtengellyel  Cheesy
Hengert alakítani nem probléma, ezt a blokkot nem akarom széthúzni és így ez teljesíthető.  Cheesy
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63047 Dátum: 2012 Július 23, 10:59:17 »

és ha nem kapják, akkor hol csesztem el? mod: illetve, ha bekötöm őket és nem mennek, akkor mi lehet a gond? kell az órának delejt is adni?
Gyújtáson mennek. Olajnyomás gombáról lehúzod és a motorblokkra érinted. Hátsó ablakon benézel. Ha világít a pici piros fény akkor ez jó. Most mennem kell, csak este leszek.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63046 Dátum: 2012 Július 23, 10:52:25 »

Azok el vannak szigetelve. A motorról kapják a testet.
és ha nem kapják, akkor hol csesztem el? mod: illetve, ha bekötöm őket és nem mennek, akkor mi lehet a gond? kell az órának delejt is adni?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 10:55:32 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63045 Dátum: 2012 Július 23, 10:51:35 »

Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a  blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.

Akkor meg a hengerekből kell leesztergálni, mindenképp kell gépmunka....mert lesz vagy 3:1 kompressziód a 64-es főtengellyel  Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63044 Dátum: 2012 Július 23, 10:35:07 »

Segítséget szeretnék kérni! A km-óra lámpácskái honnan kéne, hogy kapják az áramot? Próbáltam mindegyiket csatit, de mintha egyben sem lenne delej. A biztitáblában lenne kihúzódva/elkötve valahol?
Ez mondjuk legnagyobb gond a töltésjelzőnél és az olajnyomás-jelzőnél, de mondjuk a benzinszint jeelző sem ártana...
Azok el vannak szigetelve. A motorról kapják a testet.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63043 Dátum: 2012 Július 23, 10:31:13 »

Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a  blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.
Ez így van. Lehetett kapni egyébként 83 -as HD készletet, az meg pl. a régi blokkokhoz volt készítve, a kicsi hengerekhez. Mondjuk ezt is meg lehet oldani...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63042 Dátum: 2012 Július 23, 09:57:32 »

Segítséget szeretnék kérni! A km-óra lámpácskái honnan kéne, hogy kapják az áramot? Próbáltam mindegyiket csatit, de mintha egyben sem lenne delej. A biztitáblában lenne kihúzódva/elkötve valahol?
Ez mondjuk legnagyobb gond a töltésjelzőnél és az olajnyomás-jelzőnél, de mondjuk a benzinszint jeelző sem ártana...
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 10:01:09 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63041 Dátum: 2012 Július 23, 09:49:40 »

hülye elektromos hibám van. némi vészvillogás után fogta magát az index és begyorsult, kb dupla sebességgel tolja, de az összes izzó izzik. relét megpiszkáltam, bár én a kapcsolóra tippelek, nem minden irányban működik a vészvillogó, de azért hátha tudok valami okosat (ebben biztos vagyok  Evil)
A mostani villogóautómatákban két bimetál van. Külön jobb és baloldal. Túlmelegedett ez azért van. Növelni kell a gyors oldalon az égő teljesítményét, de az autómata függőleges helyzetét is ellenőrrizni kell.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #63040 Dátum: 2012 Július 23, 08:52:10 »

hülye elektromos hibám van. némi vészvillogás után fogta magát az index és begyorsult, kb dupla sebességgel tolja, de az összes izzó izzik. relét megpiszkáltam, bár én a kapcsolóra tippelek, nem minden irányban működik a vészvillogó, de azért hátha tudok valami okosat (ebben biztos vagyok  Evil)
egy ideje nálam az index jobbra majdnem dupla olyan gyorsan villog mint balra. még nem jöttem rá mitől, talán valami nem megfelelő testelés
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63039 Dátum: 2012 Július 23, 08:24:13 »

hülye elektromos hibám van. némi vészvillogás után fogta magát az index és begyorsult, kb dupla sebességgel tolja, de az összes izzó izzik. relét megpiszkáltam, bár én a kapcsolóra tippelek, nem minden irányban működik a vészvillogó, de azért hátha tudok valami okosat (ebben biztos vagyok  Evil)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #63038 Dátum: 2012 Július 23, 06:51:17 »

ez pont igy igaz! tapasztaltam hogy nem tudtuk rarakni azt a szettet amit szerettem volna.
Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a  blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 06:53:44 írta 1303LS »
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63037 Dátum: 2012 Július 23, 06:49:20 »

Ha ez így van akkor nem nyúlok a 20e-t futott porszáraz blokkomhoz.

ez pont igy igaz! tapasztaltam hogy nem tudtuk rarakni azt a szettet amit szerettem volna.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #63036 Dátum: 2012 Július 23, 06:44:01 »

Ha ez így van akkor nem nyúlok a 20e-t futott porszáraz blokkomhoz.

Közben megtaláltam.
Váciak mindent tudnak.
" a D
0 525 050 motorszámtól az 1200-
as motorblokkokat (113 101 025
E) is 90 mm-es (eddig 87 mm (111
101 025 C)) hengerbefogadó
furatokkal látták el, mint az
1,3-1,6 literes motorok esetén."
1303LS
« Hozzászólás #63035 Dátum: 2012 Július 23, 06:39:17 »

Közben megtaláltam.
Váciak mindent tudnak.
" a D
0 525 050 motorszámtól az 1200-
as motorblokkokat (113 101 025
E) is 90 mm-es (eddig 87 mm (111
101 025 C)) hengerbefogadó
furatokkal látták el, mint az
1,3-1,6 literes motorok esetén."
1303LS
« Hozzászólás #63034 Dátum: 2012 Július 23, 06:22:55 »

1972.08-tól jött a D1-es motor,ez már nagy olajfuratos,ezt tették a mexikóiakba is.A hegerátmérő nem változott,csak kúposabb dugattyúkat kapott,a kopresszió növelése érdekében.
Nem értitek.
Az a luk érdekel amibe a hengert dugom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #63033 Dátum: 2012 Július 23, 00:07:59 »

Az olajjárat igen, azt tudom, de a hengerek luka mekkora, mert ha nem kell gépmunkázni akkor beledugok 85,5-es hengeret és úgy lesz.
1972.08-tól jött a D1-es motor,ez már nagy olajfuratos,ezt tették a mexikóiakba is.A hegerátmérő nem változott,csak kúposabb dugattyúkat kapott,a kopresszió növelése érdekében.
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 [439] 440 441 442 443 444 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.