www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:46:02
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
434
435
436
437
438
[
439
]
440
441
442
443
444
...
2015
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 13101607 alkalommal)
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63072 Dátum:
2012 Július 24, 17:14:03 »
Idézetet írta: callook - 2012 Július 24, 16:35:34
Azért erre is lenne körültekintő, kimerítő válasz!
Bácsi Győző
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63071 Dátum:
2012 Július 24, 16:35:34 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 23, 21:57:54
úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt
de tényleg olyan dolgokat.........
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63070 Dátum:
2012 Július 24, 15:38:08 »
Úgy néz ki megtaláltam a megfelelő selyemfényű színt a bogárhoz.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
http://sparkafer.blogspot.hu/
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63069 Dátum:
2012 Július 23, 22:01:13 »
Idézetet írta: tati - 2012 Július 23, 21:57:54
úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt
de tényleg olyan dolgokat.........
Lekszikonfejűek a gyömrőimágussal együtt.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63068 Dátum:
2012 Július 23, 21:57:54 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 23, 21:52:24
Sok apróság amire nem is gondol az ember.
úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt
de tényleg olyan dolgokat.........
www.tatinson.hu
www.kck.hu
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63067 Dátum:
2012 Július 23, 21:52:24 »
Idézetet írta: callook - 2012 Július 23, 20:24:41
Köszönöm, sokat segítettél. Sok apróság amire nem is gondol az ember.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63066 Dátum:
2012 Július 23, 20:29:46 »
Nem muszáj... Én tavaly úgy cseréltem ki a gyári rudakat cro-mo H-rudakra, hogy eszem ágában sem volt széthúzni azt a blokkot ami az 1 év alatt tökéletesen összeállt... Nem vagyok én Varázsló, hogy minden hétvégén széthúzzam a motoromat
Idézetet írta: Mákos - 2012 Július 23, 17:37:52
...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63065 Dátum:
2012 Július 23, 20:24:41 »
A 2 főtengely lökete 69 illetve 64. A löketkülönbség 5 mm, tehát ha a csapszeg pozíciója a dugattyú tetejétől mérve ugyanott van az 1,6 illetve 1,2 motornál is, akkor a löketkülönbség felét, azaz 2,5 mm-t kell leszedni a hengertalpból, hogy ugyanakkora dugattyúkiállást kapjunk az 1,6 HD-vel is mint az 1,2-vel. Én úgy gondolom, hogy ez azért nem akkora különbség, hogy valamihez hozzáérjen, de a biztonság kedvéért ugyanennyit le lehet venni a henger blokkba nyúló részéből.
Egyébként én figyelembe venném a sűrítési viszonyt és abból indulnék ki: Megmérném a használni kívánt hengerfej égésterének űrtartalmát, aztán kiszámolnám, hogy a kívánt sűrítési viszony eléréséhez mekkora dugattyúkiállás kell. Utána feltennék egy 1,6 hengert meg dugót és kimérném, hogy mennyi a dugattyúkiállás a megmunkálatlan hengerrel. A számolt és mért érték különbségét pedig leesztergáltatnám. Arra azért érdemes figyelni, hogy a 1,5-2 mm-nél nagyobb dugattyúkiállás már annyira nem egészséges, de a 0,5-1mm alatti sem...
Én az oxyboxernél matekoztam eleget, míg a 76 mm löketű főtengelyre ráültettem a 82-es lökethez való HD garnitúrát egy olyan blokkal párosítva, ami oldalanként 15mm-rel szélesebb a bogárénál...
Tőcsavar talán stimmel ha szimplaszívós fejeket raksz, bár a tőcsavarhosszok érdekes módon jobban eltérnek 1,6 ill. 1,2 esetében mint a lökethossz:
1,6 felső: 204mm
1,2 felső: 178mm
1,6 alsó: 240mm
1,2 alsó: 230 mm
De ki kell kísérletezni, szerintem össze lehet kukázni a megfelelő tőcsavarokat.
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 23, 16:20:12
Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63064 Dátum:
2012 Július 23, 20:08:51 »
A szimplaszívós és duplaszívós hengerfejeknél mások a tőcsavar hosszok... Más pl. az 1,6 szimplaszívós és 1,6 duplaszívós tőcsavargarnitúra, mert a hengerfejek másmilyenre vannak öntve. A szimplaszívósnál 4 rövid van felül és 4 hosszú alul. A duplaszívósnál is 4 hosszú van alul, viszont felül középen 2 rövid, felül a széleken 2 közepes hosszúságú. Arra gondoltam, ha ő a szimplaszívós 1,2 fejek helyett duplaszívós 1,6 fejeket tesz fel, akkor nagy valószínűséggel nem fognak stimmelni a csavarhosszok...
Idézetet írta: te_o - 2012 Július 23, 16:19:51
Ez mit is takar tképpen?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63063 Dátum:
2012 Július 23, 18:42:20 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2012 Július 23, 18:36:24
Máskor az égőket húzd csak ki, és a vezetékeket hagyd rajta. Töltés, olajnyomás, elszigetelt ahogy írják, mert a testet a motorról kapja. Gyújtáson világít mind a kettő. Beindítva elalszik. Az óramegvilágító, meg a lámpa bekapcsolásánál világít. Ez két darab, és tekerni kell a pótmétert. Index alul, de ez a legkönnyebb. Refi fent, és reflektor bekapcsolásánál világít csak.
Köszönöm, ez mind szép és jó, de ha nem tudom, hogy melyikre tegyem az izzókat, az nagyban megnehezíti a dolgot. De kaptam már képet és lehet, hogy azzal elboldogulok.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63062 Dátum:
2012 Július 23, 18:36:24 »
Idézetet írta: Forest - 2012 Július 23, 17:12:47
...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
Máskor az égőket húzd csak ki, és a vezetékeket hagyd rajta. Töltés, olajnyomás, elszigetelt ahogy írják, mert a testet a motorról kapja. Gyújtáson világít mind a kettő. Beindítva elalszik. Az óramegvilágító, meg a lámpa bekapcsolásánál világít. Ez két darab, és tekerni kell a pótmétert. Index alul, de ez a legkönnyebb. Refi fent, és reflektor bekapcsolásánál világít csak.
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63061 Dátum:
2012 Július 23, 17:38:20 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Július 23, 17:37:52
...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ?
Nem feltétlen.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63060 Dátum:
2012 Július 23, 17:37:52 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 23, 16:20:12
Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?
...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63059 Dátum:
2012 Július 23, 17:36:15 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 23, 17:31:08
Mér nem kérdezed az öreget egyből.
Köszi, ez sokat segít!
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63058 Dátum:
2012 Július 23, 17:33:04 »
Idézetet írta: Forest - 2012 Július 23, 17:12:47
...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
A töltés és olajnyomás jelző izzóknak mindkét csatlakozója szigetelt.
- A közösítettekre adsz gyújtás +12V-t.
- A töltésjelző másik lábára a szabályzó 61. pontjára menő vezetéket kötöd.
- Az olajnyomás lámpáéra a gombához menőt.
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63057 Dátum:
2012 Július 23, 17:31:08 »
Idézetet írta: Forest - 2012 Július 23, 17:12:47
...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
Mér nem kérdezed az öreget egyből.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63056 Dátum:
2012 Július 23, 17:12:47 »
...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63055 Dátum:
2012 Július 23, 16:21:36 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Július 23, 16:19:51
Ez mit is takar tképpen?
Gondolom vastagabb, húsosabb a fej és nem lóg ki eléggé a csavar. Fordtíva nem lenne gond, mert alátét oszt csókolom.
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63054 Dátum:
2012 Július 23, 16:20:12 »
Idézetet írta: callook - 2012 Július 23, 16:08:58
Ha 1,2-es főtengely, 1,6-os HD kombinációt akarsz, akkor:
- A hengerek magasságát kell hozzáigazítani a 64-es lökethez. (Ha egy esztergályos csinál egy tárcsát, hogy kúppal központosan meg tudja támasztani, a 4 henger blokkra felfekvő felületéből leszedi a pluszt kb. 1 óra alatt)
- Ki kell cserélni a 4 hajtórudat mert az 1,6 dugóban nagyobb a csapszeg.
- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.) Az 1,6-1,2 lökethosszkülönbsége itt szerintem problémát nem okoz, mert nem annyira durva a különbség.
Természetesen ellenőrizni kell ezt-azt, de nem egy veszélyes dolog...
Illetve ha bepattintod az 1,6 főtengelyét, akkor semmi extra dolgod nincs a D-s motorral, nekem is egy fiatal 1,2 blokkban volt az 1,6 tuningmotorom...
Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63053 Dátum:
2012 Július 23, 16:19:51 »
Idézetet írta: callook - 2012 Július 23, 16:08:58
- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.)
Ez mit is takar tképpen?
VW Beetle - the original since 1938
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63052 Dátum:
2012 Július 23, 16:08:58 »
Ha 1,2-es főtengely, 1,6-os HD kombinációt akarsz, akkor:
- A hengerek magasságát kell hozzáigazítani a 64-es lökethez. (Ha egy esztergályos csinál egy tárcsát, hogy kúppal központosan meg tudja támasztani, a 4 henger blokkra felfekvő felületéből leszedi a pluszt kb. 1 óra alatt)
- Ki kell cserélni a 4 hajtórudat mert az 1,6 dugóban nagyobb a csapszeg.
- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.) Az 1,6-1,2 lökethosszkülönbsége itt szerintem problémát nem okoz, mert nem annyira durva a különbség.
Természetesen ellenőrizni kell ezt-azt, de nem egy veszélyes dolog...
Illetve ha bepattintod az 1,6 főtengelyét, akkor semmi extra dolgod nincs a D-s motorral, nekem is egy fiatal 1,2 blokkban volt az 1,6 tuningmotorom...
Idézetet írta: Mákos - 2012 Július 23, 13:26:39
Hu, igen, lehet a csapszegis ms helyen van a dugoban, akkor ott meg perselyezni is kell. Majd valaki megmondja a tutit, aki latott mar ilyet.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63051 Dátum:
2012 Július 23, 13:26:39 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Július 23, 12:56:34
Ilyet az ikrek csináltak anno, abban vágott 1600 -os HD volt (nem biztos, de lehet, hogy a dugón is kell reszelni, szóval nem egy hamm cipó ügy...)
Hu, igen, lehet a csapszegis ms helyen van a dugoban, akkor ott meg perselyezni is kell. Majd valaki megmondja a tutit, aki latott mar ilyet.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63050 Dátum:
2012 Július 23, 12:56:34 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 23, 11:03:55
Hengert alakítani nem probléma, ezt a blokkot nem akarom széthúzni és így ez teljesíthető.
Ilyet az ikrek csináltak anno, abban vágott 1600 -os HD volt (nem biztos, de lehet, hogy a dugón is kell reszelni, szóval nem egy hamm cipó ügy...)
VW Beetle - the original since 1938
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63049 Dátum:
2012 Július 23, 11:11:27 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2012 Július 23, 10:59:17
Gyújtáson mennek. Olajnyomás gombáról lehúzod és a motorblokkra érinted. Hátsó ablakon benézel. Ha világít a pici piros fény akkor ez jó. Most mennem kell, csak este leszek.
Köszi. Bocs, azt elfelejtettem írni, hogy lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 11:13:31 írta Forest
»
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63048 Dátum:
2012 Július 23, 11:03:55 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Július 23, 10:51:35
Akkor meg a hengerekből kell leesztergálni, mindenképp kell gépmunka....mert lesz vagy 3:1 kompressziód a 64-es főtengellyel
Hengert alakítani nem probléma, ezt a blokkot nem akarom széthúzni és így ez teljesíthető.
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63047 Dátum:
2012 Július 23, 10:59:17 »
Idézetet írta: Forest - 2012 Július 23, 10:52:25
és ha nem kapják, akkor hol csesztem el? mod: illetve, ha bekötöm őket és nem mennek, akkor mi lehet a gond? kell az órának delejt is adni?
Gyújtáson mennek. Olajnyomás gombáról lehúzod és a motorblokkra érinted. Hátsó ablakon benézel. Ha világít a pici piros fény akkor ez jó. Most mennem kell, csak este leszek.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63046 Dátum:
2012 Július 23, 10:52:25 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2012 Július 23, 10:35:07
Azok el vannak szigetelve. A motorról kapják a testet.
és ha nem kapják, akkor hol csesztem el? mod: illetve, ha bekötöm őket és nem mennek, akkor mi lehet a gond? kell az órának delejt is adni?
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 10:55:32 írta Forest
»
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63045 Dátum:
2012 Július 23, 10:51:35 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 23, 06:51:17
Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.
Akkor meg a hengerekből kell leesztergálni, mindenképp kell gépmunka....mert lesz vagy 3:1 kompressziód a 64-es főtengellyel
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63044 Dátum:
2012 Július 23, 10:35:07 »
Idézetet írta: Forest - 2012 Július 23, 09:57:32
Segítséget szeretnék kérni! A km-óra lámpácskái honnan kéne, hogy kapják az áramot? Próbáltam mindegyiket csatit, de mintha egyben sem lenne delej. A biztitáblában lenne kihúzódva/elkötve valahol?
Ez mondjuk legnagyobb gond a töltésjelzőnél és az olajnyomás-jelzőnél, de mondjuk a benzinszint jeelző sem ártana...
Azok el vannak szigetelve. A motorról kapják a testet.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63043 Dátum:
2012 Július 23, 10:31:13 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 23, 06:51:17
Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.
Ez így van. Lehetett kapni egyébként 83 -as HD készletet, az meg pl. a régi blokkokhoz volt készítve, a kicsi hengerekhez. Mondjuk ezt is meg lehet oldani...
VW Beetle - the original since 1938
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63042 Dátum:
2012 Július 23, 09:57:32 »
Segítséget szeretnék kérni! A km-óra lámpácskái honnan kéne, hogy kapják az áramot? Próbáltam mindegyiket csatit, de mintha egyben sem lenne delej. A biztitáblában lenne kihúzódva/elkötve valahol?
Ez mondjuk legnagyobb gond a töltésjelzőnél és az olajnyomás-jelzőnél, de mondjuk a benzinszint jeelző sem ártana...
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 10:01:09 írta Forest
»
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63041 Dátum:
2012 Július 23, 09:49:40 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Július 23, 08:24:13
hülye elektromos hibám van. némi vészvillogás után fogta magát az index és begyorsult, kb dupla sebességgel tolja, de az összes izzó izzik. relét megpiszkáltam, bár én a kapcsolóra tippelek, nem minden irányban működik a vészvillogó, de azért hátha tudok valami okosat (ebben biztos vagyok
)
A mostani villogóautómatákban két bimetál van. Külön jobb és baloldal. Túlmelegedett ez azért van. Növelni kell a gyors oldalon az égő teljesítményét, de az autómata függőleges helyzetét is ellenőrrizni kell.
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63040 Dátum:
2012 Július 23, 08:52:10 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Július 23, 08:24:13
hülye elektromos hibám van. némi vészvillogás után fogta magát az index és begyorsult, kb dupla sebességgel tolja, de az összes izzó izzik. relét megpiszkáltam, bár én a kapcsolóra tippelek, nem minden irányban működik a vészvillogó, de azért hátha tudok valami okosat (ebben biztos vagyok
)
egy ideje nálam az index jobbra majdnem dupla olyan gyorsan villog mint balra. még nem jöttem rá mitől, talán valami nem megfelelő testelés
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63039 Dátum:
2012 Július 23, 08:24:13 »
hülye elektromos hibám van. némi vészvillogás után fogta magát az index és begyorsult, kb dupla sebességgel tolja, de az összes izzó izzik. relét megpiszkáltam, bár én a kapcsolóra tippelek, nem minden irányban működik a vészvillogó, de azért hátha tudok valami okosat (ebben biztos vagyok
)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63038 Dátum:
2012 Július 23, 06:51:17 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Július 23, 06:49:20
ez pont igy igaz! tapasztaltam hogy nem tudtuk rarakni azt a szettet amit szerettem volna.
Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 06:53:44 írta 1303LS
»
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63037 Dátum:
2012 Július 23, 06:49:20 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 23, 06:44:01
Ha ez így van akkor nem nyúlok a 20e-t futott porszáraz blokkomhoz.
ez pont igy igaz! tapasztaltam hogy nem tudtuk rarakni azt a szettet amit szerettem volna.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63036 Dátum:
2012 Július 23, 06:44:01 »
Ha ez így van akkor nem nyúlok a 20e-t futott porszáraz blokkomhoz.
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 23, 06:39:17
Közben megtaláltam.
Váciak mindent tudnak.
" a D
0 525 050 motorszámtól az 1200-
as motorblokkokat (113 101 025
E) is 90 mm-es (eddig 87 mm (111
101 025 C)) hengerbefogadó
furatokkal látták el, mint az
1,3-1,6 literes motorok esetén."
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63035 Dátum:
2012 Július 23, 06:39:17 »
Közben megtaláltam.
Váciak mindent tudnak.
" a D
0 525 050 motorszámtól az 1200-
as motorblokkokat (113 101 025
E) is 90 mm-es (eddig 87 mm (111
101 025 C)) hengerbefogadó
furatokkal látták el, mint az
1,3-1,6 literes motorok esetén."
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63034 Dátum:
2012 Július 23, 06:22:55 »
Idézetet írta: Narancs - 2012 Július 23, 00:07:59
1972.08-tól jött a D1-es motor,ez már nagy olajfuratos,ezt tették a mexikóiakba is.A hegerátmérő nem változott,csak kúposabb dugattyúkat kapott,a kopresszió növelése érdekében.
Nem értitek.
Az a luk érdekel amibe a hengert dugom.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #63033 Dátum:
2012 Július 23, 00:07:59 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Július 22, 22:22:30
Az olajjárat igen, azt tudom, de a hengerek luka mekkora, mert ha nem kell gépmunkázni akkor beledugok 85,5-es hengeret és úgy lesz.
1972.08-tól jött a D1-es motor,ez már nagy olajfuratos,ezt tették a mexikóiakba is.A hegerátmérő nem változott,csak kúposabb dugattyúkat kapott,a kopresszió növelése érdekében.
Oldalak:
1
...
434
435
436
437
438
[
439
]
440
441
442
443
444
...
2015
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...