www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 22:06:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921272 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 [439] 440 441 442 443 444 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13921096 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63082 Dátum: 2012 Július 25, 22:24:54 »

rakott már be valaki isofix karmokat bogárba vagy buszba??????megéri??
tekintve, hogy aates gurtnival tette be a kisszaros ülést, mindenképpen megfontolandó ötlet. :-P
én inkább beteszem egy e89-es ülésbe előlre, bár ennek a fánkzabálók nem örülnek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #63081 Dátum: 2012 Július 25, 21:26:03 »

Nagyon jó kompresszora van hozzá.  Roll Eyes Wink
Előtte azért kell egy keveset vágni, hegeszteni a bogáron. Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63080 Dátum: 2012 Július 25, 21:17:37 »

rakott már be valaki isofix karmokat bogárba vagy buszba??????megéri??

Azok az üléshez vannak rögzítve, feltétele egy jó erősen rögzített, merev szerkezetű ülés.

Szerinted a bogárban/buszban ilyen van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #63079 Dátum: 2012 Július 25, 19:48:40 »

Tegnap az üléssínekkel foglalkoztam. Az utángyártott padlólemezeken katasztrofálisan álltak a sínek. Az egyiken beljebb kellett 1 centivel tenni, a másikon az elejét be, a hátulját ki kellett, annyira nem volt párhuzamos.


A tavaly vásárolt ülések L sínesek. Akkor feltettem egy kérdést, hogy az L sínest hogy lehet rávarázsolni a T sínre, de senki nem válaszolt. Most rájöttem, hogy sehogy, mert az L mellett vannak kis ütközők. Nézegettem, hogy a sínt, vagy az egész lábat érdemes-e áthegeszteni, de arra is rájöttem, hogy nem kell, mert egyforma a váz, csak a huzatot kell áttennem, meg a támlát.


Persze a támlát nem egyszerű, mert azt is elbarmolták a kilencvenes években.


Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #63078 Dátum: 2012 Július 25, 15:55:35 »

rakott már be valaki isofix karmokat bogárba vagy buszba??????megéri??

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #63077 Dátum: 2012 Július 25, 09:53:27 »

Tézsé lesz az elkövető.
Nagyon jó kompresszora van hozzá.  Roll Eyes Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #63076 Dátum: 2012 Július 24, 20:37:01 »

házilag fogod letüsszenteni?
Tézsé lesz az elkövető.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63075 Dátum: 2012 Július 24, 18:12:09 »

Úgy néz ki megtaláltam a megfelelő selyemfényű színt a bogárhoz.
házilag fogod letüsszenteni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #63074 Dátum: 2012 Július 24, 17:26:46 »

Mintha kicsit sötétebb lenne a Luigi-szürkénél, ezért eltekintek a plágium gyanújától...!  Grin
Igen, sötétebb egy picivel. Sajnos színkódot senkitől nem tudtam szerezni, úgyhogy szemre ment a dolog.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63073 Dátum: 2012 Július 24, 17:15:09 »

Úgy néz ki megtaláltam a megfelelő selyemfényű színt a bogárhoz.
Mintha kicsit sötétebb lenne a Luigi-szürkénél, ezért eltekintek a plágium gyanújától...!  Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63072 Dátum: 2012 Július 24, 17:14:03 »


Azért erre is lenne körültekintő, kimerítő válasz! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63071 Dátum: 2012 Július 24, 16:35:34 »


úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy  rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt  Roll Eyes de tényleg olyan dolgokat.........

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #63070 Dátum: 2012 Július 24, 15:38:08 »

Úgy néz ki megtaláltam a megfelelő selyemfényű színt a bogárhoz.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

1303LS
« Hozzászólás #63069 Dátum: 2012 Július 23, 22:01:13 »

úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy  rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt  Roll Eyes de tényleg olyan dolgokat.........
Lekszikonfejűek a gyömrőimágussal együtt.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63068 Dátum: 2012 Július 23, 21:57:54 »

Sok apróság amire nem is gondol az ember.
úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy  rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt  Roll Eyes de tényleg olyan dolgokat.........

1303LS
« Hozzászólás #63067 Dátum: 2012 Július 23, 21:52:24 »


Köszönöm, sokat segítettél. Sok apróság amire nem is gondol az ember.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63066 Dátum: 2012 Július 23, 20:29:46 »

Nem muszáj... Én tavaly úgy cseréltem ki a gyári rudakat cro-mo H-rudakra, hogy eszem ágában sem volt széthúzni azt a blokkot ami az 1 év alatt tökéletesen összeállt... Nem vagyok én Varázsló, hogy minden hétvégén széthúzzam a motoromat  Tongue Evil

...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ? Cheesy

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63065 Dátum: 2012 Július 23, 20:24:41 »

A 2 főtengely lökete 69 illetve 64. A löketkülönbség 5 mm, tehát ha a csapszeg pozíciója a dugattyú tetejétől mérve ugyanott van az 1,6 illetve 1,2 motornál is, akkor a löketkülönbség felét, azaz 2,5 mm-t kell leszedni a hengertalpból, hogy ugyanakkora dugattyúkiállást kapjunk az 1,6 HD-vel is mint az 1,2-vel. Én úgy gondolom, hogy ez azért nem akkora különbség, hogy valamihez hozzáérjen, de a biztonság kedvéért ugyanennyit le lehet venni a henger blokkba nyúló részéből.
Egyébként én figyelembe venném a sűrítési viszonyt és abból indulnék ki: Megmérném a használni kívánt hengerfej égésterének űrtartalmát, aztán kiszámolnám, hogy a kívánt sűrítési viszony eléréséhez mekkora dugattyúkiállás kell. Utána feltennék egy 1,6 hengert meg dugót és kimérném, hogy mennyi a dugattyúkiállás a megmunkálatlan hengerrel. A számolt és mért érték különbségét pedig leesztergáltatnám. Arra azért érdemes figyelni, hogy a 1,5-2 mm-nél nagyobb dugattyúkiállás már annyira nem egészséges, de a 0,5-1mm alatti sem...

Én az oxyboxernél matekoztam eleget, míg a 76 mm löketű főtengelyre ráültettem a 82-es lökethez való HD garnitúrát egy olyan blokkal párosítva, ami oldalanként 15mm-rel szélesebb a bogárénál...

Tőcsavar talán stimmel ha szimplaszívós fejeket raksz, bár a tőcsavarhosszok érdekes módon jobban eltérnek 1,6 ill. 1,2 esetében mint a lökethossz:

1,6 felső: 204mm
1,2 felső: 178mm
1,6 alsó: 240mm
1,2 alsó: 230 mm

De ki kell kísérletezni, szerintem össze lehet kukázni a megfelelő tőcsavarokat.

Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63064 Dátum: 2012 Július 23, 20:08:51 »

A szimplaszívós és duplaszívós hengerfejeknél mások a tőcsavar hosszok... Más pl. az 1,6 szimplaszívós és 1,6 duplaszívós tőcsavargarnitúra, mert a hengerfejek másmilyenre vannak öntve. A szimplaszívósnál 4 rövid van felül és 4 hosszú alul. A duplaszívósnál is 4 hosszú van alul, viszont felül középen 2 rövid, felül a széleken 2 közepes hosszúságú. Arra gondoltam, ha ő a szimplaszívós 1,2 fejek helyett duplaszívós 1,6 fejeket tesz fel, akkor nagy valószínűséggel nem fognak stimmelni a csavarhosszok...

Ez mit is takar tképpen?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63063 Dátum: 2012 Július 23, 18:42:20 »

Máskor az égőket húzd csak ki, és a vezetékeket hagyd rajta. Töltés, olajnyomás, elszigetelt ahogy írják, mert a testet a motorról kapja. Gyújtáson világít mind a kettő. Beindítva elalszik. Az óramegvilágító, meg a lámpa bekapcsolásánál világít. Ez két darab, és tekerni kell a pótmétert. Index alul, de ez a legkönnyebb. Refi fent, és reflektor bekapcsolásánál világít csak.
Köszönöm, ez mind szép és jó, de ha nem tudom, hogy melyikre tegyem az izzókat, az nagyban megnehezíti a dolgot. De kaptam már képet és lehet, hogy azzal elboldogulok.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63062 Dátum: 2012 Július 23, 18:36:24 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
Máskor az égőket húzd csak ki, és a vezetékeket hagyd rajta. Töltés, olajnyomás, elszigetelt ahogy írják, mert a testet a motorról kapja. Gyújtáson világít mind a kettő. Beindítva elalszik. Az óramegvilágító, meg a lámpa bekapcsolásánál világít. Ez két darab, és tekerni kell a pótmétert. Index alul, de ez a legkönnyebb. Refi fent, és reflektor bekapcsolásánál világít csak.
1303LS
« Hozzászólás #63061 Dátum: 2012 Július 23, 17:38:20 »

...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ? Cheesy
Nem feltétlen.  Roll Eyes
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63060 Dátum: 2012 Július 23, 17:37:52 »

Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?

...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63059 Dátum: 2012 Július 23, 17:36:15 »

Mér nem kérdezed az öreget egyből.

Köszi, ez sokat segít!  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63058 Dátum: 2012 Július 23, 17:33:04 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...

A töltés és olajnyomás jelző izzóknak mindkét csatlakozója szigetelt.

 - A közösítettekre adsz gyújtás +12V-t.
 - A töltésjelző másik lábára a szabályzó 61. pontjára menő vezetéket kötöd.
 - Az olajnyomás lámpáéra a gombához menőt.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #63057 Dátum: 2012 Július 23, 17:31:08 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
Mér nem kérdezed az öreget egyből.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63056 Dátum: 2012 Július 23, 17:12:47 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #63055 Dátum: 2012 Július 23, 16:21:36 »

Ez mit is takar tképpen?
Gondolom vastagabb, húsosabb a fej és nem lóg ki eléggé a csavar. Fordtíva nem lenne gond, mert alátét oszt csókolom.
1303LS
« Hozzászólás #63054 Dátum: 2012 Július 23, 16:20:12 »

Ha 1,2-es főtengely, 1,6-os HD kombinációt akarsz, akkor:

- A hengerek magasságát kell hozzáigazítani a 64-es lökethez. (Ha egy esztergályos csinál egy tárcsát, hogy kúppal központosan meg tudja támasztani, a 4 henger blokkra felfekvő felületéből leszedi a pluszt kb. 1 óra alatt)
- Ki kell cserélni a 4 hajtórudat mert az 1,6 dugóban nagyobb a csapszeg.
- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.) Az 1,6-1,2 lökethosszkülönbsége itt szerintem problémát nem okoz, mert nem annyira durva a különbség.

Természetesen ellenőrizni kell ezt-azt, de nem egy veszélyes dolog...

Illetve ha bepattintod az 1,6 főtengelyét, akkor semmi extra dolgod nincs a D-s motorral, nekem is egy fiatal 1,2 blokkban volt az 1,6 tuningmotorom...

Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63053 Dátum: 2012 Július 23, 16:19:51 »


- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.)

Ez mit is takar tképpen?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63052 Dátum: 2012 Július 23, 16:08:58 »

Ha 1,2-es főtengely, 1,6-os HD kombinációt akarsz, akkor:

- A hengerek magasságát kell hozzáigazítani a 64-es lökethez. (Ha egy esztergályos csinál egy tárcsát, hogy kúppal központosan meg tudja támasztani, a 4 henger blokkra felfekvő felületéből leszedi a pluszt kb. 1 óra alatt)
- Ki kell cserélni a 4 hajtórudat mert az 1,6 dugóban nagyobb a csapszeg.
- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.) Az 1,6-1,2 lökethosszkülönbsége itt szerintem problémát nem okoz, mert nem annyira durva a különbség.

Természetesen ellenőrizni kell ezt-azt, de nem egy veszélyes dolog...

Illetve ha bepattintod az 1,6 főtengelyét, akkor semmi extra dolgod nincs a D-s motorral, nekem is egy fiatal 1,2 blokkban volt az 1,6 tuningmotorom...

Hu, igen, lehet a csapszegis ms helyen van a dugoban,  akkor ott meg perselyezni is kell. Majd valaki megmondja a tutit, aki latott mar ilyet.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63051 Dátum: 2012 Július 23, 13:26:39 »

Ilyet az ikrek csináltak anno, abban vágott 1600 -os HD volt (nem biztos, de lehet, hogy a dugón is kell reszelni, szóval nem egy hamm cipó ügy...)
Hu, igen, lehet a csapszegis ms helyen van a dugoban,  akkor ott meg perselyezni is kell. Majd valaki megmondja a tutit, aki latott mar ilyet.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63050 Dátum: 2012 Július 23, 12:56:34 »

Hengert alakítani nem probléma, ezt a blokkot nem akarom széthúzni és így ez teljesíthető.  Cheesy
Ilyet az ikrek csináltak anno, abban vágott 1600 -os HD volt (nem biztos, de lehet, hogy a dugón is kell reszelni, szóval nem egy hamm cipó ügy...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63049 Dátum: 2012 Július 23, 11:11:27 »

Gyújtáson mennek. Olajnyomás gombáról lehúzod és a motorblokkra érinted. Hátsó ablakon benézel. Ha világít a pici piros fény akkor ez jó. Most mennem kell, csak este leszek.
Köszi. Bocs, azt elfelejtettem írni, hogy lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 11:13:31 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #63048 Dátum: 2012 Július 23, 11:03:55 »

Akkor meg a hengerekből kell leesztergálni, mindenképp kell gépmunka....mert lesz vagy 3:1 kompressziód a 64-es főtengellyel  Cheesy
Hengert alakítani nem probléma, ezt a blokkot nem akarom széthúzni és így ez teljesíthető.  Cheesy
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63047 Dátum: 2012 Július 23, 10:59:17 »

és ha nem kapják, akkor hol csesztem el? mod: illetve, ha bekötöm őket és nem mennek, akkor mi lehet a gond? kell az órának delejt is adni?
Gyújtáson mennek. Olajnyomás gombáról lehúzod és a motorblokkra érinted. Hátsó ablakon benézel. Ha világít a pici piros fény akkor ez jó. Most mennem kell, csak este leszek.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63046 Dátum: 2012 Július 23, 10:52:25 »

Azok el vannak szigetelve. A motorról kapják a testet.
és ha nem kapják, akkor hol csesztem el? mod: illetve, ha bekötöm őket és nem mennek, akkor mi lehet a gond? kell az órának delejt is adni?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 10:55:32 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63045 Dátum: 2012 Július 23, 10:51:35 »

Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a  blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.

Akkor meg a hengerekből kell leesztergálni, mindenképp kell gépmunka....mert lesz vagy 3:1 kompressziód a 64-es főtengellyel  Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63044 Dátum: 2012 Július 23, 10:35:07 »

Segítséget szeretnék kérni! A km-óra lámpácskái honnan kéne, hogy kapják az áramot? Próbáltam mindegyiket csatit, de mintha egyben sem lenne delej. A biztitáblában lenne kihúzódva/elkötve valahol?
Ez mondjuk legnagyobb gond a töltésjelzőnél és az olajnyomás-jelzőnél, de mondjuk a benzinszint jeelző sem ártana...
Azok el vannak szigetelve. A motorról kapják a testet.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63043 Dátum: 2012 Július 23, 10:31:13 »

Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a  blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.
Ez így van. Lehetett kapni egyébként 83 -as HD készletet, az meg pl. a régi blokkokhoz volt készítve, a kicsi hengerekhez. Mondjuk ezt is meg lehet oldani...

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 [439] 440 441 442 443 444 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.478 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.