www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 01:53:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921275 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 [435] 436 437 438 439 440 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13923833 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63242 Dátum: 2012 Augusztus 09, 08:40:53 »

Lécci segítsen már valaki! Hogy tudom megtalálni a műszerfal alatti kábelrengetegben, hogy melyik drót jön a fesszab felől, hogy jelezze a töltés voltát, vagy nem-voltát?  Cool
Hiába kötögetek, már minden működik a km-órában, csak pont a töltésjelző nem, vagy folyamatosan világít, vagy egyáltalán nem. Nincs kedvem a motortérben levő fesszabtól direktbe kötni az ablakon keresztül
egy madzagot, csak hogy működjön. Végre kiderülhetne már, hogy van-e töltésem. Ezt hogyan lehet legegyszerűbben ellenőrizni? A generátoron? Vagy a fesszabon? Előre is nagyon köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63241 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:39:09 »


Nem nincs mint ahogy klímám se. Grin

 Evil

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #63240 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:30:06 »

A levegőt mondjuk elektromos ventilátor nyomja az utastérbe bár a kompresszort ékszíj hajtja a motorról.

 Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63239 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:28:55 »



 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63238 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:27:13 »

Simán kontakthiba valahol a primer körben. 6V-osnál, ha elveszik 2-3V az már brutálisan kevés, ennyi meg egy-két oxidált csatlakozásom simán eltűnik.

Amúgy Vilinél a pont.
De ez 12V-nál is lehet nem 2 hetes madzagok vannak az autóban.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63237 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:24:01 »


A levegőt mondjuk elektromos ventilátor nyomja az utastérbe bár a kompresszort ékszíj hajtja a motorról.

 Evil

1303LS
« Hozzászólás #63236 Dátum: 2012 Augusztus 08, 21:32:07 »

Már hónapokkal ezelőtt megmondtad. :-)
 
Most loptam az ötletet a   Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #63235 Dátum: 2012 Augusztus 08, 21:25:43 »

suzukiba klima nelkulibe 35ah akku kell, klimasba 45ah. ha elektromos ablakos +blablabla akkor 55ah. mivel magyarazod ezt a tenyt?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63234 Dátum: 2012 Augusztus 08, 21:16:36 »

Már hónapokkal ezelőtt megmondtad. :-)
 
Simán kontakthiba valahol a primer körben. 6V-osnál, ha elveszik 2-3V az már brutálisan kevés, ennyi meg egy-két oxidált csatlakozásom simán eltűnik.
1303LS
« Hozzászólás #63233 Dátum: 2012 Augusztus 08, 20:07:20 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
Simán kontakthiba valahol a primer körben. 6V-osnál, ha elveszik 2-3V az már brutálisan kevés, ennyi meg egy-két oxidált csatlakozásom simán eltűnik.
A nagyobb gázadáskor pedig azért jellemzőbb a szikrakimaradás, mert nagyobb terhelés nagyobb nyomást eredményez, a nagyobb nyomáson pedig a félig szendergő szikra nem fog ugrani.
Kézben fogott vígan szikrázó gyertya még simán lehet szar, betéve a hengerbe, nyomáson nem szikrál.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63232 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:58:20 »

suzukiba klima nelkulibe 35ah akku kell, klimasba 45ah. ha elektromos ablakos +blablabla akkor 55ah. mivel magyarazod ezt a tenyt?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63231 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:28:54 »

Egy modern autó is lefullad hidegen, ha sok fogyasztót kapcsolsz be. Egy bogár ami kevesebb köbcenti, és kopott a motorja az még elöbb megérzi a terhelést. Szóval egy hideg motorú bogarat vegyünk, és pici alapjáraton fékezzünk rá álló helyzetben miközben felkapcsoljuk a világítást, és még a kürtöt is megnyomjuk. Akár le is fulladhat a motor. Ezért aztán a mérnökök kitalálták az autómata szivatót ami megemeli a fordulatszámot. A topiktársunk autója meg sok benzint kap, mert a terheléskor eleve több benzinint igényel a motor, de ezen felül kap még, és ez a baj. Lekapcsolt lámpával kisebb gázt kell adnia, ezt meg elégeti a motor.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #63230 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:16:10 »

Hatalmas ventillátorok nyomják a levegőt az utastérbe, és van 4 fokozat. Az autómban van pillanatnyi fogyasztás jelző, és ha lehet hinni a szerkezetnek, akkor a bekapcsolt lámpánál 0,2 a töblet fogyasztás. A klímánál 0,5 liter.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63229 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:15:36 »

Hatalmas ventillátorok nyomják a levegőt az utastérbe, és van 4 fokozat. Az autómban van pillanatnyi fogyasztás jelző, és ha lehet hinni a szerkezetnek, akkor a bekapcsolt lámpánál 0,2 a töblet fogyasztás. A klímánál 0,5 liter.
Mert nem az elektromos fogyasztás terheli a rendszert, hanem a jó öreg szivattyú.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63228 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:13:03 »

Hatalmas ventillátorok nyomják a levegőt az utastérbe, és van 4 fokozat. Az autómban van pillanatnyi fogyasztás jelző, és ha lehet hinni a szerkezetnek, akkor a bekapcsolt lámpánál 0,2 a töblet fogyasztás. A klímánál 0,5 liter.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63227 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:07:01 »

Bizony, ellenálása van a dinamónak, generátornak. Nincs ott hiba.
Amikor behozták a nappal is kötelező világítást, nagy tiltakozást váltott ki motoros körökben, mondván, nem lehet pl bekanyarodni, amikor a motor nem pörög, és megy a lámpa, meg az irányjelző. Na, erre írta valami szakértő, levezetve a dinamó/generátor/ teljesítményét és az akkumulátor állapotát, hogy de bizony, és alighanem igaza is van. Szóval nem nagy a bibi, de van. Mert ugy, ha hat voltos is a rendszer, a kocsit el kéne látnia árammal, akár ég a lámpa, akár nem.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #63226 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:01:10 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63225 Dátum: 2012 Augusztus 08, 18:47:49 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63224 Dátum: 2012 Augusztus 08, 18:00:43 »

Ha a biciklin bekapcsolod a dinamót nehezebb tekerni. Ez van a VW bogárnál is. Topiktársunk, meg több gázt ad.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63223 Dátum: 2012 Augusztus 08, 17:57:53 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
Bizony, ellenálása van a dinamónak, generátornak. Nincs ott hiba.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #63222 Dátum: 2012 Augusztus 08, 17:57:39 »

Ez nem hiba, ez természetes jelenség. A golf 4-esem, ha állok ki a garázsból, és bekapcsolom a klímát, majd alászedem a kormányt, akkor van, hogy lefullad. A szervoszivattyút hidegen nem viseli el. Nem üzemmeleg a motor, nincs meg a kellő teljesítmény.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63221 Dátum: 2012 Augusztus 08, 17:55:21 »

valamiért kevés a feszkód a gyertyánál, nem ugy szikrázik ....már ötletem nincs


ill a tekercsben
Ez nem hiba, ez természetes jelenség. A golf 4-esem, ha állok ki a garázsból, és bekapcsolom a klímát, majd alászedem a kormányt, akkor van, hogy lefullad. A szervoszivattyút hidegen nem viseli el. Nem üzemmeleg a motor, nincs meg a kellő teljesítmény.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #63220 Dátum: 2012 Augusztus 08, 14:33:07 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?

Rengeteg problémád volt és van az elektromos rendszereddel, nem lenne jobb egy megbízható 12V-os új rendszer, generátorral, fasza aksival, normális gyújtással? Tudom ez nem segített, bocs.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #63219 Dátum: 2012 Augusztus 08, 13:52:17 »

Megátkoztam. Smiley Tudod miért. Utalj.

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63218 Dátum: 2012 Augusztus 08, 13:03:21 »

Elromlott a Kers. vidd szerelőhöz.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető balu67
Hozzászólások: 1307


« Hozzászólás #63217 Dátum: 2012 Augusztus 08, 12:33:36 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
ha tati lennék akkor megkérdezném hogy : nem 6voltos a bánattemetöd? Roll Eyes
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63216 Dátum: 2012 Augusztus 08, 10:48:45 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?

valamiért kevés a feszkód a gyertyánál, nem ugy szikrázik ....már ötletem nincs


ill a tekercsben
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63215 Dátum: 2012 Augusztus 08, 10:42:30 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
Elromlott a Kers. vidd szerelőhöz.  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #63214 Dátum: 2012 Augusztus 08, 10:38:18 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63213 Dátum: 2012 Augusztus 07, 07:39:26 »

Van vagy 2000 forint...  Roll Eyes
na, pont ez a bajom. De ezért is írtam a második mondatot. Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #63212 Dátum: 2012 Augusztus 06, 23:10:51 »

pl dugattyú gyűrű öszehúzó? Roll Eyes
Van vagy 2000 forint...  Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63211 Dátum: 2012 Augusztus 06, 22:59:21 »

Dugattyú gyűrűösszehúzó gyanánt mit lehet használni?
pl dugattyú gyűrű öszehúzó? Roll Eyes

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63210 Dátum: 2012 Augusztus 06, 19:28:21 »

kicsi kezeddel összeszorítod, oszt betolod a hengerbe.
Úgy is van. Keskeny fa léccel lehet segíteni.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #63209 Dátum: 2012 Augusztus 06, 19:20:21 »

Dugattyú gyűrűösszehúzó gyanánt mit lehet használni?
Mi réz lemez csíkból hajtottunk egyet WildDaemonnal. Még meg van. Odaadom szívesen!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63208 Dátum: 2012 Augusztus 06, 18:29:27 »

Dugattyú gyűrűösszehúzó gyanánt mit lehet használni? Vagy ha esetleg baromság, amit kérdezek, akkor tud valaki kölcsönadni Pesten egy hétvégére? 1,6-os dugóhoz való kellene. Előre is köszi!
(egy olajlehúzót már eltörtem a másik motoromban, mert csavarhúzóval nyúltam a gyűrűhöz... Roll Eyes)
kicsi kezeddel összeszorítod, oszt betolod a hengerbe.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #63207 Dátum: 2012 Augusztus 06, 17:20:31 »

és a turbinaház ledugózásra? Az tuti sörösdoboz méretű, de hogy rögzítem?
bilinccsel szokták
vanamelyik flakon kupakja is jó
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63206 Dátum: 2012 Augusztus 06, 17:17:31 »

a váci bogarasok oldalán nem volt erre is valami tipp? (lehet rosszul emlékszem)
Pityubá meg biztos azt mondaná hogy sörösdobozt  Grin
és a turbinaház ledugózásra? Az tuti sörösdoboz méretű, de hogy rögzítem?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63205 Dátum: 2012 Augusztus 06, 17:13:47 »

Ékszíjtárcsa alatt nincs szimmering, ott egy labirintrendszer vezeti vissza az olajat a forgás által.
Ha szétszedéskor ott csöppen, nincs semmi baj.
Itt hajlamos kinyomni, ka nagy a kartergázmert és/vagy a szuszogója fent a légszűrőre menvén 99%-ának a kocsiknak el van dugulva. Ekkor ajánlanak motorgenerált a lehúzós szerelők.  Grin
bocsesz utólag visszaolvasva nem értettem miért irtad de elolvastam mit írtam Cheesy hát eléggé nem volt egyértelmű amit írtam amúgy köszi a választ ezt is jó tudni hogy nincs nagy gáz ha ott szivárog Smiley de mindent át kell néznem mert ráfér..
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #63204 Dátum: 2012 Augusztus 06, 17:08:24 »

Dugattyú gyűrűösszehúzó gyanánt mit lehet használni? Vagy ha esetleg baromság, amit kérdezek, akkor tud valaki kölcsönadni Pesten egy hétvégére? 1,6-os dugóhoz való kellene. Előre is köszi!
(egy olajlehúzót már eltörtem a másik motoromban, mert csavarhúzóval nyúltam a gyűrűhöz... Roll Eyes)
a váci bogarasok oldalán nem volt erre is valami tipp? (lehet rosszul emlékszem)
Pityubá meg biztos azt mondaná hogy sörösdobozt  Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63203 Dátum: 2012 Augusztus 06, 16:59:45 »

Dugattyú gyűrűösszehúzó gyanánt mit lehet használni? Vagy ha esetleg baromság, amit kérdezek, akkor tud valaki kölcsönadni Pesten egy hétvégére? 1,6-os dugóhoz való kellene. Előre is köszi!
(egy olajlehúzót már eltörtem a másik motoromban, mert csavarhúzóval nyúltam a gyűrűhöz... Roll Eyes)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 [435] 436 437 438 439 440 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.184 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.