www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 19:15:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 456 457 458 459 460 [461] 462 463 464 465 466 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14831300 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #62211 Dátum: 2012 Május 09, 06:48:33 »

úgy is szar lesz, ne csiszolgasd.
szerintem.

fújd le a legolcsóbb akármivel, aztán havaj.
Ezzel egyetértek.
Homokszórás, 2K washprimer (pl. body960), festék, lakk, az összehegesztési vájatba valami viasz.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62210 Dátum: 2012 Május 09, 06:40:20 »

Vajon mit hallok mozogni a féknél,mikor el˝pre ,enetben,majd hátramenetben fékezem?Minden váltott irányban való fékezésnél csinálja.jah a pofák,rugok  kivételével új minden

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62209 Dátum: 2012 Május 09, 06:32:47 »

lemezfelnit fújnék feketére, sima spray-vel(1K)...
 felületsimaság javítására használjak(használhatok?) előtte szórógittet(hasonlóan spray,azaz egykomponensű)és csiszolást
vagy simán a festék jobban bírja?

 Roll Eyes
Mindegy mit csinálsz vele,max egy jó év és rozsdásodik.
De akkor sokat kell költeni rá.Nekem hmokszórt,szórókittes,keréktárcsa festékkel szórt,de rozsdásodik.pedig esöt max 4 alkalommal kapott,csapvizet mosásnál max 2-3 alkalommal.Sad

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62208 Dátum: 2012 Május 09, 04:19:57 »

vizesen csiszolni a szórógittet?
vagy jobb csak szárazon  Tongue

úgy is szar lesz, ne csiszolgasd.
szerintem.

fújd le a legolcsóbb akármivel, aztán havaj.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #62207 Dátum: 2012 Május 08, 23:55:16 »

very vell,dinitrol
kérnék ezekhez is pesti beszerzésiforrást, címet... Cool
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #62206 Dátum: 2012 Május 08, 23:51:17 »

Hogyne.


vizesen csiszolni a szórógittet?
vagy jobb csak szárazon  Tongue
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62205 Dátum: 2012 Május 08, 23:44:59 »

köszi Wink
ezek spray formátumban léteznek?
very vell,dinitrol

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62204 Dátum: 2012 Május 08, 23:30:54 »

köszi Wink
ezek spray formátumban léteznek?
Hogyne.
http://www.sprayfestek.hu/index.php?productID=263
http://www.automax-online.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=42&flypage=flypage.tpl&product_id=916&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #62203 Dátum: 2012 Május 08, 23:27:44 »

Csak Motip-ot tudom nyugodt szívvel ajánlani. Motip szórógitt csiszolás aztán Fekete Motip keréktárcsafesték.
köszi Wink
ezek spray formátumban léteznek?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62202 Dátum: 2012 Május 08, 23:22:02 »

lemezfelnit fújnék feketére, sima spray-vel(1K)...
 felületsimaság javítására használjak(használhatok?) előtte szórógittet(hasonlóan spray,azaz egykomponensű)és csiszolást
vagy simán a festék jobban bírja?

 Roll Eyes
Csak Motip-ot tudom nyugodt szívvel ajánlani. Motip szórógitt csiszolás aztán Fekete Motip keréktárcsafesték.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #62201 Dátum: 2012 Május 08, 23:08:54 »

lemezfelnit fújnék feketére, sima spray-vel(1K)...
 felületsimaság javítására használjak(használhatok?) előtte szórógittet(hasonlóan spray,azaz egykomponensű)és csiszolást
vagy simán a festék jobban bírja?

 Roll Eyes
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #62200 Dátum: 2012 Május 07, 14:29:49 »

Hogy hogy nem Tatabányán csináltatod?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Robpanzer
« Hozzászólás #62199 Dátum: 2012 Május 07, 13:41:57 »

Öcsém két Honda motort újíttatott fel náluk, az egyiket kizárólag gyorsulási versenyeken használja és már négy éve hibátlanul teljesít. Jövő héten vesszük ki az off Ladám motorját és megy hozzájuk.

Hogy hogy nem Tatabányán csináltatod?
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #62198 Dátum: 2012 Május 07, 07:26:02 »

Menekülj tőlük. Ráadásul az általuk adott időpontot sem tudják tartani.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
1303LS
« Hozzászólás #62197 Dátum: 2012 Május 07, 07:11:26 »


Nehéz kitalálni az áramlástani viszonyokat a motortérnél, mert fordulaton a motortérben is depresszió van, mert a venti nagyon szív. Mivel kívül is alacsonyabb nyomású tér van (az autó mögött) ott fogja beszívni a levegőt, ahol tudja. Ha az alsó/hátsó lemez a kipufogó felett hiányzik az halálos, mert akkor onnan szívja fel a levegőt. Ha nyitva van a motortér tető, akár alul, akár felül, az segíthet, mert hiába van kisebb nyomás mégis be kell szívnia valahol a levegőt. A hátsó ablak alatti rácson szív be sokat és az is a cél, mert ott relatíve hideg a levegő. Alul a kipufogónál melegebb. Ráadásul a rácsnál nagyobb a nyomás, mint alul.

Szerintem ha alul van kinyitva a motortér fedél, az nem jó, mert ott nagyon kicsi a nyomás és kifelé áramlik a levegő. DE az alsó lemezek hiányánál nincs rosszabb, mert az a nagy nyomású teret választja el az alacsony nyomásútól, ha nincs lemez, alulról minden meleg bejön.
A gyakorlat nálam is azt mutatja, hogy az alul nyitott motorháztető drasztikusan csökkenti a motor hőmérsékletét. Becsukva vontatva 70-es tempónál, kb 80%-os motorterhelésnél be-becsörög 30'-feletti kinti hőmérsékletnél. Kinyitva azonnal megszűnik ez, simán padlózhatom, semmi csörgés. SZVSZ a motorba beszívott levegő is sokkal hidegebb ilyenkor, nem csak a hűtőlevegő. Az átöblítés miatt. SZVSZ a turbina által beszívott levegőmennyiség jóval kevesebb, mint a kocsi segge körül kívül közlekedő nyomásviszonyokat alakító. Ezért lenne jó egy -lejjeb leírt teszt egy hozzáértő által levezényelve. Pl padlózva, majd üresben gurulva is megfigyelve. De folyton csak a gyorsulás meg az időmérőkapu megy.  Cool
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62196 Dátum: 2012 Május 06, 21:17:30 »

A legjobban a CADes képen látszik, hogy a legnagyobb depresszió pont ott alul van a kipufogó felett kicsivel (sötétkék vonalak) Na mi végződik pont ott?  Roll Eyes Alacsony sebességnél elképzelhető, hogy felül nyitva több levegőt nyerünk mint alul, de akkor még nem kell az extra hűtés csak nagyon szar motornak.  Evil


Nehéz kitalálni az áramlástani viszonyokat a motortérnél, mert fordulaton a motortérben is depresszió van, mert a venti nagyon szív. Mivel kívül is alacsonyabb nyomású tér van (az autó mögött) ott fogja beszívni a levegőt, ahol tudja. Ha az alsó/hátsó lemez a kipufogó felett hiányzik az halálos, mert akkor onnan szívja fel a levegőt. Ha nyitva van a motortér tető, akár alul, akár felül, az segíthet, mert hiába van kisebb nyomás mégis be kell szívnia valahol a levegőt. A hátsó ablak alatti rácson szív be sokat és az is a cél, mert ott relatíve hideg a levegő. Alul a kipufogónál melegebb. Ráadásul a rácsnál nagyobb a nyomás, mint alul.

Szerintem ha alul van kinyitva a motortér fedél, az nem jó, mert ott nagyon kicsi a nyomás és kifelé áramlik a levegő. DE az alsó lemezek hiányánál nincs rosszabb, mert az a nagy nyomású teret választja el az alacsony nyomásútól, ha nincs lemez, alulról minden meleg bejön.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62195 Dátum: 2012 Május 06, 21:04:29 »

Igazad van, hanyagolom ezt a motort is...
http://www.bejomotor.hu/index.php Róluk mi a véleményed? Egyik ismerősöm őket ajánlotta.

Menekülj tőlük. Ráadásul az általuk adott időpontot sem tudják tartani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #62194 Dátum: 2012 Május 06, 21:03:35 »

A hűtést igazán az alul kitámasztott tető biztosítja.  Evil
vagy a helyükön lévő lemezek és tömítések a megfelelő motorháztetővel  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #62193 Dátum: 2012 Május 06, 19:25:02 »

Igazad van, hanyagolom ezt a motort is...
http://www.bejomotor.hu/index.php Róluk mi a véleményed? Egyik ismerősöm őket ajánlotta.
Öcsém két Honda motort újíttatott fel náluk, az egyiket kizárólag gyorsulási versenyeken használja és már négy éve hibátlanul teljesít. Jövő héten vesszük ki az off Ladám motorját és megy hozzájuk.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
1303LS
« Hozzászólás #62192 Dátum: 2012 Május 06, 18:15:50 »

Továbbmegyek, a motorháztetó alsó kitámasztásánál nem a kocsin átbukó, hanem az alatta áramló levegő húzó hatása érvényesül, ami a hűtés egyébként is ott kiáramló levegőjét felgyorsítja. Meg javítja a tapadást Evil
A legjobban a CADes képen látszik, hogy a legnagyobb depresszió pont ott alul van a kipufogó felett kicsivel (sötétkék vonalak) Na mi végződik pont ott?  Roll Eyes Alacsony sebességnél elképzelhető, hogy felül nyitva több levegőt nyerünk mint alul, de akkor még nem kell az extra hűtés csak nagyon szar motornak.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #62191 Dátum: 2012 Május 06, 18:13:29 »

Csinálni kell egy ilyet valamilyen betonpályán, valaki szakértővel szépen körbefotózgatva és írni egy komoly cikket belőle valamilyen magazinban.  Roll Eyes
http://www.autospeed.com/A_108675/cms/article.html
Az ötletért nem kérek semmit.  Cheesy
Bár a porbaültetett pisálva rozsdított zsigulik jobban hozzák az olvasót, na mindegy.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62190 Dátum: 2012 Május 06, 18:10:36 »

En errol nem vagyok meggyozodve, kene egy szelcsatornas meres. Roll Eyes)
Szerintem az auto hatuljanal (foleg ennel az alaknal) a hatso szelvedonel (es alatta is) vakuum van, nem veletlenul nem esik egy csepp eso sem a hatso szelvedore, meg viszonylag alacsony sebessegnel sem ...
Továbbmegyek, a motorháztetó alsó kitámasztásánál nem a kocsin átbukó, hanem az alatta áramló levegő húzó hatása érvényesül, ami a hűtés egyébként is ott kiáramló levegőjét felgyorsítja. Meg javítja a tapadást Evil

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62189 Dátum: 2012 Május 06, 18:07:17 »

Nem valószinű.
Mivel a mocitető kitámasztva behúzza a levegőt.
Alul max meleget szív vissza.


 Evil
Erről Stunt már Varázsló korában írt egy szösszenetet.
És igaza volt, mint ahogyan a Luigi előző, hűtésmániás tulajának is. Alsó kitámasztóval mentünk le Kaposvárra, az olajhőmérő tanúsága szerint az olaj még a hetven fokot sem érte el, visszafelé be is csuktuk a tetőt, mert azért legalább üzemi hőfok legyen...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #62188 Dátum: 2012 Május 06, 18:01:46 »

1303LS
« Hozzászólás #62187 Dátum: 2012 Május 06, 17:53:41 »

1303LS
« Hozzászólás #62186 Dátum: 2012 Május 06, 17:52:23 »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #62185 Dátum: 2012 Május 06, 17:40:35 »

En errol nem vagyok meggyozodve, kene egy szelcsatornas meres. Roll Eyes)
Szerintem az auto hatuljanal (foleg ennel az alaknal) a hatso szelvedonel (es alatta is) vakuum van, nem veletlenul nem esik egy csepp eso sem a hatso szelvedore, meg viszonylag alacsony sebessegnel sem ...
jah. valakinél volt egy ilyesmi fotó aláírásban korábban -talán Tazolinál- ahol látszott hogy a hátsó szélvédő tetejétől már csak örvények vannak. nem követi tovább a megfestett széláram a kocsi formáját
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62184 Dátum: 2012 Május 06, 17:36:00 »

Mivel a mocitető kitámasztva behúzza a levegőt.
En errol nem vagyok meggyozodve, kene egy szelcsatornas meres. Roll Eyes)
Szerintem az auto hatuljanal (foleg ennel az alaknal) a hatso szelvedonel (es alatta is) vakuum van, nem veletlenul nem esik egy csepp eso sem a hatso szelvedore, meg viszonylag alacsony sebessegnel sem ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62183 Dátum: 2012 Május 06, 16:48:09 »

<beszúrt kép törölve>
kis vasárnapi unalom üzés....
Ditte már nyomná a gázpedált.  Grin Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #62182 Dátum: 2012 Május 06, 16:46:21 »

Nem valószinű.
Mivel a mocitető kitámasztva behúzza a levegőt.
Alul max meleget szív vissza.


 Evil
menet közben alul kitámasztva is jobb a hűtés mint csukva. biztos mert jobban jár a levegő
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #62181 Dátum: 2012 Május 06, 16:43:45 »

A hűtést igazán az alul kitámasztott tető biztosítja.  Evil

Nem valószinű.
Mivel a mocitető kitámasztva behúzza a levegőt.
Alul max meleget szív vissza.


 Evil

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #62180 Dátum: 2012 Május 06, 14:07:33 »

mi is csinálunk gépmunkát...... több forumos motorja is itt készült
-furás
-köszörülés
-Hajtókar szempersely csere
-új csapágyak gondolom

Igen kérdeztelek privátban, csak nem írtál vissza Smiley
Ez egy jó motor csak a blokk fos, amiket szükséges megcsinálni egy ilyen műveletnél azokat szeretném megcsináltatni.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62179 Dátum: 2012 Május 06, 14:02:56 »

Ki kell cserélni az 1.6 buszmotornak a blokkját, mert át van rohadva(szószerint). És az ezzel járó gépmunkát szeretném megcsináltatni.
mi is csinálunk gépmunkát...... több forumos motorja is itt készült
-furás
-köszörülés
-Hajtókar szempersely csere
-új csapágyak gondolom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #62178 Dátum: 2012 Május 06, 14:00:39 »

mit akarsz csinálni? golf hengerfejet mert abba jók:)
OFF:nekem szakálmetál most kurta el 2x a mazda hengerfejet
Ki kell cserélni az 1.6 buszmotornak a blokkját, mert át van rohadva(szószerint). És az ezzel járó gépmunkát szeretném megcsináltatni.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62177 Dátum: 2012 Május 06, 13:55:22 »

Igazad van, hanyagolom ezt a motort is...
http://www.bejomotor.hu/index.php Róluk mi a véleményed? Egyik ismerősöm őket ajánlotta.
mit akarsz csinálni? golf hengerfejet mert abba jók:)
OFF:nekem szakálmetál most kurta el 2x a mazda hengerfejet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62176 Dátum: 2012 Május 06, 13:53:22 »


kis vasárnapi unalom üzés....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #62175 Dátum: 2012 Május 06, 10:58:02 »

Az elmúlt 20 évben egy kezem meg tudom számolni azokat a motorokat, amelyeket "valaki felújított" és valóban tisztességesen meg voltak csinálva.
A név nélküli motorok általában nincsenek felújítva, még akkor sem, ha az eladó/tulajdonos azt állítja.

Leszakadt a dugattyú szoknyája - ez is felettébb érdekes.
Igazad van, hanyagolom ezt a motort is...
http://www.bejomotor.hu/index.php Róluk mi a véleményed? Egyik ismerősöm őket ajánlotta.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62174 Dátum: 2012 Május 06, 09:47:12 »

egy picit ül az autó eleje (ami egyébként jól néz ki), gondolom, nem ültetett hídtest van benne...
két személlyel mentél már? nem ér bele a gumi a sárvédő peremébe kanyarodáskor? (a videóról nagyon határesetnek tűnik).
Teli van tankolva és 150 kilós vagyok. (bocsánatot kérek a torziós rugóimtól, de ez van) Nem ért eddig még bele 29 éve járok így. Nem cseréltem még elemet a kocsin, csak javítva lett minden, még az alja is gyári.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #62173 Dátum: 2012 Május 06, 08:58:29 »

egy picit ül az autó eleje (ami egyébként jól néz ki), gondolom, nem ültetett hídtest van benne...
két személlyel mentél már? nem ér bele a gumi a sárvédő peremébe kanyarodáskor? (a videóról nagyon határesetnek tűnik).

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #62172 Dátum: 2012 Május 06, 07:02:54 »

Ha minden igaz itt az új filmem a bogaram javításáról. Több nap munkája a film. 

 http://youtu.be/Ta3zRKeeDAg


le a kalappal, óriási munka!!  Cheesy
Oldalak: 1 ... 456 457 458 459 460 [461] 462 463 464 465 466 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.