www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:18:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13154556 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62315 Dátum: 2012 Május 18, 21:07:56 »

Régen én szilikonnal fújtam be a gumialkatrészeket. Ez lett a vesztük. Van gumiápoló hab, glicerin alapú csak ezt szabad használni.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #62314 Dátum: 2012 Május 18, 21:04:47 »

a szilikonon gondolkodnék egy picit.............

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #62313 Dátum: 2012 Május 18, 21:00:54 »

Ma levettem ezt a lemezt és raktam alá új tömítést. 4 órás munka! Olaj le, gumiharang, le, és az is lyukas volt. 5 hónapot bírt ki ami kész röhely. Féktisztítóval elmos rajtata az alkatrészt. Nehéz hozzáférni. Bekent tömitést berak, meghúz 6 csavart. Közben drága tömitőanyag elkezd száradni. Iparkodni is kellett ezért.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62312 Dátum: 2012 Május 18, 21:00:26 »

Oválablakosnak milyen legyen a fékdobja, ha nem ovális. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62311 Dátum: 2012 Május 18, 20:59:00 »

Maradt időm és levettem a dobokat, hogy indikátor órával be lehessen mérni az ovalitást.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62310 Dátum: 2012 Május 18, 20:55:33 »

Szar anyag! Majd lefotózok holnap egy schwimmwagen gumit. Érdekes módon az még jó! Azért mer kaucsuk alapú és nem műgumi.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62309 Dátum: 2012 Május 18, 20:51:27 »

Ma levettem ezt a lemezt és raktam alá új tömítést. 4 órás munka! Olaj le, gumiharang, le, és az is lyukas volt. 5 hónapot bírt ki ami kész röhely. Féktisztítóval elmos rajtata az alkatrészt. Nehéz hozzáférni. Bekent tömitést berak, meghúz 6 csavart. Közben drága tömitőanyag elkezd száradni. Iparkodni is kellett ezért.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62308 Dátum: 2012 Május 18, 20:45:14 »




Józsi, ha érdekel van 2db ovál fékdobom, neked 2 tábla csokiért vihető !
Mennyire használtak?
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #62307 Dátum: 2012 Május 18, 07:23:11 »

Amikor betüzesedtek a dobok Gyomáról hazafelé és a fékpofák nyomták a meleg dobot, akkor eldeformálódtak. Nem tudtam, hogy ezt is méri a számítógép vizsgánál. Minden jó volt, és a fékhatás is, de az ovalitás miatt megbukott a kocsim. Lehet felszabályozni, hogy jó legyen. Minden fékdobom így fogyott el eddig a sok szabályozástól, meg elbaszta az esztergályos.



Józsi, ha érdekel van 2db ovál fékdobom, neked 2 tábla csokiért vihető !

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #62306 Dátum: 2012 Május 17, 21:42:52 »

Nyugi nekem is új dobok vannak fenn, talán 2e km van bennük. Már ütnek.  Roll Eyes

Fizetős vizsga lesz jövőre.  Grin
A teljesen új dobjaim ütöttek. Most már javult a helyzet de még érezni, ja és azóta volt a Vas Gerebenben és átment simán.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62305 Dátum: 2012 Május 17, 21:39:50 »

Nekem is újak voltak, és nem gondoltam rá, hogy 1000 Km alatt tönkremegy. Közben eltelt 4 év és nem is gondoltam erre az eseményre. Csak az maradt meg bennem, hogy újak a dobok.
Amikor első alkalommal állóra fékeztem a kerekeket attól kezdve ütnek.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62304 Dátum: 2012 Május 17, 21:34:21 »

Nyugi nekem is új dobok vannak fenn, talán 2e km van bennük. Már ütnek.  Roll Eyes

Fizetős vizsga lesz jövőre.  Grin
Nekem is újak voltak, és nem gondoltam rá, hogy 1000 Km alatt tönkremegy. Közben eltelt 4 év és nem is gondoltam erre az eseményre. Csak az maradt meg bennem, hogy újak a dobok.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62303 Dátum: 2012 Május 17, 21:18:54 »

Amikor betüzesedtek a dobok Gyomáról hazafelé és a fékpofák nyomták a meleg dobot, akkor eldeformálódtak. Nem tudtam, hogy ezt is méri a számítógép vizsgánál. Minden jó volt, és a fékhatás is, de az ovalitás miatt megbukott a kocsim. Lehet felszabályozni, hogy jó legyen. Minden fékdobom így fogyott el eddig a sok szabályozástól, meg elbaszta az esztergályos.
Nyugi nekem is új dobok vannak fenn, talán 2e km van bennük. Már ütnek.  Roll Eyes

Fizetős vizsga lesz jövőre.  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62302 Dátum: 2012 Május 17, 20:57:00 »

Amikor betüzesedtek a dobok Gyomáról hazafelé és a fékpofák nyomták a meleg dobot, akkor eldeformálódtak. Nem tudtam, hogy ezt is méri a számítógép vizsgánál. Minden jó volt, és a fékhatás is, de az ovalitás miatt megbukott a kocsim. Lehet felszabályozni, hogy jó legyen. Minden fékdobom így fogyott el eddig a sok szabályozástól, meg elbaszta az esztergályos.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62301 Dátum: 2012 Május 17, 18:08:47 »

Pont ennyit bontottak ők is. Egyszer próbáld meg Te is! Grin
tököm nyúlkáljon futóműhöz.
anyukám megmondta, hogy "fiam, a futóművel csak szopni fogsz" :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62300 Dátum: 2012 Május 17, 17:41:09 »

szerintem túl sokat bontottál.
a váci bogarasok oldalán van képelve is egy ilyen műtét.
Pont ennyit bontottak ők is. Egyszer próbáld meg Te is! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62299 Dátum: 2012 Május 17, 16:44:50 »

Kikötöttem a hátsó futóművet, a kézifékkötelet, hátratoltam a lengőtengelyt, így a lengőkar kiszabadult, majd amikor kiakasztottam a helyéről

szerintem túl sokat bontottál.
a váci bogarasok oldalán van képelve is egy ilyen műtét.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #62298 Dátum: 2012 Május 17, 16:32:07 »

Jól érted. Ha be van gyógyulva, itt az alkalom, hogy kiszabadítsd. Neked is könnyebb lesz egyformára állítani...
Teljesen igazad van.  Wink Csak ne nem szerettem volna levenni a sárvédőket, meg a lökhárítót.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62297 Dátum: 2012 Május 17, 15:58:50 »

A torzió sem lesz ezek szerint nagyon megfeszítve?
A lengőkarba sajna bele van gyógyulva a torzió, ezért először csak belül szeretnék egy ricnit emelni. Bár ha utánagondolok akkor mivel kicsit balra dölt a kocsi, akkor jobb oldalon viszont csak felet kellene melenem, ha jól értem a folyamatot.
Jól érted. Ha be van gyógyulva, itt az alkalom, hogy kiszabadítsd. Neked is könnyebb lesz egyformára állítani...

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #62296 Dátum: 2012 Május 17, 15:48:29 »

A ricni a torzió mindkét végén van, tehát fél ricninyit is tudsz állítani, mert nem egymással szemben vannak. Ha nagyon elállítod, nincs az az isten, hogy visszatedd, mert a lengőkart az egész kocsi súlyával terhelten sem tudod a helyére emelni. Eltörni nem fog, max elhajlik lapirányba, de vissza is egyenesedik, ha a helyén van. .......
A torzió sem lesz ezek szerint nagyon megfeszítve?
A lengőkarba sajna bele van gyógyulva a torzió, ezért először csak belül szeretnék egy ricnit emelni. Bár ha utánagondolok akkor mivel kicsit balra dölt a kocsi, akkor jobb oldalon viszont csak felet kellene melenem, ha jól értem a folyamatot.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62295 Dátum: 2012 Május 17, 15:34:31 »

Egy kis segítséget kérnék.
Szeretném felemelni kb 2-3 cm-t a bogár hátulját. Kikötöttem a hátsó futóművet, a kézifékkötelet, hátratoltam a lengőtengelyt, így a lengőkar kiszabadult, majd amikor kiakasztottam a helyéről, a vízszinteshez képest kb 20 fokba állt be, ha egy ricnit belül átteszem, akkor már majdnem 45 fokban áll.
Ha így visszaemelem és beakasztom, nem lesz nagyon megfeszítve és nem fog eltörni?
Hogyan fog a lengőkar visszmenni a helyére, mert amíg nem emelem fel addig nem lehet teljesen betolni, ha megemelem akkor meg feszül és nem megy be?
A torziófedélnek simán fel kellene mennie,mert nekem egy fél lyukkal odébb van????????

A ricni a torzió mindkét végén van, tehát fél ricninyit is tudsz állítani, mert nem egymással szemben vannak. Ha nagyon elállítod, nincs az az isten, hogy visszatedd, mert a lengőkart az egész kocsi súlyával terhelten sem tudod a helyére emelni. Eltörni nem fog, max elhajlik lapirányba, de vissza is egyenesedik, ha a helyén van. A torziófedél egyben a szilent külső burkolatát is jelenti, ha a gumigyűrű megfelelően erős, akkor természetesen nem fog lukra állni a fedél, de szépen be lehet igazítani pl csavarhúzó segítségével, amit a fedél és a kaszni közé bedugva mint emelőt használsz.

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #62294 Dátum: 2012 Május 17, 14:39:24 »

Egy kis segítséget kérnék.
Szeretném felemelni kb 2-3 cm-t a bogár hátulját. Kikötöttem a hátsó futóművet, a kézifékkötelet, hátratoltam a lengőtengelyt, így a lengőkar kiszabadult, majd amikor kiakasztottam a helyéről, a vízszinteshez képest kb 20 fokba állt be, ha egy ricnit belül átteszem, akkor már majdnem 45 fokban áll.
Ha így visszaemelem és beakasztom, nem lesz nagyon megfeszítve és nem fog eltörni?
Hogyan fog a lengőkar visszmenni a helyére, mert amíg nem emelem fel addig nem lehet teljesen betolni, ha megemelem akkor meg feszül és nem megy be?
A torziófedélnek simán fel kellene mennie,mert nekem egy fél lyukkal odébb van????????

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62293 Dátum: 2012 Május 16, 21:46:23 »

akkor ez egy 19mm hosszú, 14 mm átmérőjű alaplapú 13 mm átmérőnél lecsapott csonka kúp acéldarab! Grin

hát ja Shocked csak ne hogy hiányozon valahonnan Huh

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62292 Dátum: 2012 Május 16, 21:40:24 »

13mm a vékonyab 14mma vastagabb vége és 19 mm hosszú
akkor ez egy 19mm hosszú, 14 mm átmérőjű alaplapú 13 mm átmérőnél lecsapott csonka kúp acéldarab! Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62291 Dátum: 2012 Május 16, 21:31:53 »

Valaki beledobta a csőbe.

13mm a vékonyab 14mma vastagabb vége és 19 mm hosszú

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62290 Dátum: 2012 Május 16, 21:25:59 »

Háp. Ma beindítottam a bogaram és valami kiszállt a kipufogómon azt hiszem Shocked mert kormos volt és meleg de nem tom hogy mi itt a kép hátha valaki segítene.
Egy hasonló alkatrész van a bogárban, ez szabályozza az olajnyomást. Ez nem az, mert nem kúpos az az alkatrész.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62289 Dátum: 2012 Május 16, 21:23:47 »


ugy néz ki mint 1 kúpgörgös csapágy golyó ez tömör vas és kúpos
Valaki beledobta a csőbe.
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62288 Dátum: 2012 Május 16, 21:20:38 »

Egy csődarab, a gyártásnál levágták és beleesett a dobba. A bal kipufogóban van ennek a csőnek a vége. Túl hosszú volt ezért levágta a készítője.


ugy néz ki mint 1 kúpgörgös csapágy golyó ez tömör vas és kúpos

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62287 Dátum: 2012 Május 16, 21:16:26 »

Háp. Ma beindítottam a bogaram és valami kiszállt a kipufogómon azt hiszem Shocked mert kormos volt és meleg de nem tom hogy mi itt a kép hátha valaki segítene.
Egy csődarab, a gyártásnál levágták és beleesett a dobba. A bal kipufogóban van ennek a csőnek a vége. Túl hosszú volt ezért levágta a készítője.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62286 Dátum: 2012 Május 16, 21:04:42 »

Háp. Ma beindítottam a bogaram és valami kiszállt a kipufogómon azt hiszem Shocked mert kormos volt és meleg de nem tom hogy mi itt a kép hátha valaki segítene.
bassza meg egész télen ezt a miazt kerestem de jó hogy megtaláltad Grin

Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62285 Dátum: 2012 Május 16, 20:52:14 »

Háp. Ma beindítottam a bogaram és valami kiszállt a kipufogómon azt hiszem Shocked mert kormos volt és meleg de nem tom hogy mi itt a kép hátha valaki segítene.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62284 Dátum: 2012 Május 16, 18:42:36 »

seprűnyelet készíts be!
csavarhuzó:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62283 Dátum: 2012 Május 16, 18:21:16 »

seprűnyelet készíts be!
az be van már.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62282 Dátum: 2012 Május 16, 17:58:30 »

Akkor nem jól fogalmaztam. Ha motortérkiemelővel (EMPI, de ez gondolom, mindegy) van kiemelve, akkor a rugó beakasztható?
seprűnyelet készíts be!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62281 Dátum: 2012 Május 16, 17:33:26 »

Nem

Kösz!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62280 Dátum: 2012 Május 16, 17:26:22 »

Nem

Akkor nem jól fogalmaztam. Ha motortérkiemelővel (EMPI, de ez gondolom, mindegy) van kiemelve, akkor a rugó beakasztható?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62279 Dátum: 2012 Május 16, 17:21:47 »

Magadracsukod és úgy tudod beakasztani.
Akkor nem jól fogalmaztam. Ha motortérkiemelővel (EMPI, de ez gondolom, mindegy) van kiemelve, akkor a rugó beakasztható?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62278 Dátum: 2012 Május 16, 17:16:08 »

Kérdés!
Ha ki van emelve a motortérfedél teteje, akkor ne akarjak rugót betenni? Vagy akarhatok és sikerülhet?
Magadracsukod és úgy tudod beakasztani.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62277 Dátum: 2012 Május 16, 16:54:08 »

Kérdés!
Ha ki van emelve a motortérfedél teteje, akkor ne akarjak rugót betenni? Vagy akarhatok és sikerülhet?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető QQRÍQ
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #62276 Dátum: 2012 Május 16, 09:16:42 »

Következő olajcserénél fékolajos tisztítás.

http://belsoseg.blog.hu/2011/12/14/a_japan_minoseg_emlekere


Köszönöm az 5-leted, megszünt a kopogás  !
Oldalak: 1 ... 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.