www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 22:04:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13124118 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61793 Dátum: 2012 április 11, 19:39:25 »

Nagyon nagy hülyeség lenne gyári, szimplavákuumos gyújtáson is a 009-eshez hasonlóan, tapasztalati módon állítani az előgyújtást ? Csak mert az elméleti statikus 7,5 fok köré állítva nem az igazi a gyorsulás, ( vákuum dolgozik, elforog az alaplap ) még ha ömlik a benzin befelé, akkor is mintha le lenne fojtva egészen 3000 környékéig.
Ami azt illeti, a gyárias beállítás sosem tetszett, mindig lehetett csavarni egy kicsit, hogy jobb legyen. De az is kérdés, milyen a gépezet állapota.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61792 Dátum: 2012 április 11, 19:38:04 »

Sajnos a rajzásra nem készül el.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61791 Dátum: 2012 április 11, 19:37:12 »

Itt tart a projekt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61790 Dátum: 2012 április 11, 19:36:22 »

A rugókat 2 hétig cseréltem, még a múlt évben.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61789 Dátum: 2012 április 11, 19:34:52 »

Elkezdődött az ülések felújítása.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61788 Dátum: 2012 április 11, 17:55:29 »

Nagyon nagy hülyeség lenne gyári, szimplavákuumos gyújtáson is a 009-eshez hasonlóan, tapasztalati módon állítani az előgyújtást ? Csak mert az elméleti statikus 7,5 fok köré állítva nem az igazi a gyorsulás, ( vákuum dolgozik, elforog az alaplap ) még ha ömlik a benzin befelé, akkor is mintha le lenne fojtva egészen 3000 környékéig.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Sompi
« Hozzászólás #61787 Dátum: 2012 április 11, 11:06:55 »

az ajtóhatárolóra gondol.
ha nincs bent, túlnyílhat az ajtó, aztán gyűrődik a lemez, pattog a festék.
ja!

monnyuk azon csodálkoznék ha hiányozna abból az oválból!!  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61786 Dátum: 2012 április 11, 06:09:46 »

????

az ajtóhatárolóra gondol.
ha nincs bent, túlnyílhat az ajtó, aztán gyűrődik a lemez, pattog a festék.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61785 Dátum: 2012 április 11, 05:51:05 »

????

...a túlnyílás gátlót meg tedd be ha hiányzik szvsz, csúnya dolgokat művelhet a hiánya...
Sompi
« Hozzászólás #61784 Dátum: 2012 április 10, 20:52:08 »

Szerintem nem maga a pálca, hanem a gumibigyó, amiben a pálca mozog.


szerintem is
...a túlnyílás gátlót meg tedd be ha hiányzik szvsz, csúnya dolgokat művelhet a hiánya...
1303LS
« Hozzászólás #61783 Dátum: 2012 április 10, 20:50:28 »

Szerintem nem maga a pálca, hanem a gumibigyó, amiben a pálca mozog.

Hoppá, igazad van a csekrodnak a stopja. 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #61782 Dátum: 2012 április 10, 20:45:39 »

Szerintem nem maga a pálca, hanem a gumibigyó, amiben a pálca mozog.

Ajtókicsapódást gátló pálca.
1303LS
« Hozzászólás #61781 Dátum: 2012 április 10, 19:53:48 »

Gondolom, le kell vennem a kárpitot, ha be akarom tenni. Marad zacsiban. :-)

Most meg nem mondom, de logikusan gondolkodva tutibiztos.
Egyébként hasznos holmi. Nekem már kapta ki úgy a szél a kezemből az ajtót, hogy azt hittem reccs lesz, de simán megfogta. Ha nincs bent szépen behajtotta volna laposra még a sárvédőt is a lendületben lévő ajtó.  Roll Eyes
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61780 Dátum: 2012 április 10, 19:50:49 »

Gondolom, le kell vennem a kárpitot, ha be akarom tenni. Marad zacsiban. :-)

Ajtókicsapódást gátló pálca.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61779 Dátum: 2012 április 10, 19:50:10 »

Akkor a Bánhegyi Úr tegye be a hátsó motortakaró lemezt. Nekem benne van.
Minden rosszabb, mint 40 éve. Sajnos kézzel nem tudom tekerni, de már jó úton haladok a megoldás felé.

25 éve egy nagy VW szerelő azt mondta nekem. " Józsikám ezt a csavart kézzel kell tekerni, és úgy kell megcsinálni, hogy könnyen lehessen állítani a kuplungon." Szóval benyulsz a turbinaház mögé és a pici kezeddel tekersz az anyán. Kulcs nélkül! A kart megnyomod egy picit ha kell, és máris tudsz még tekerni az anyán. A végén lekontrázod a másik csavart visszatekerve. Azt is mondta Bánhegyi úr, hogy "GATA"
1303LS
« Hozzászólás #61778 Dátum: 2012 április 10, 19:48:46 »

Ajtókicsapódást gátló pálca.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61777 Dátum: 2012 április 10, 19:14:03 »


ajtótömítő guminak tűnik a google-s találatok szerint.
ahhoz viszont túl olcsó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61776 Dátum: 2012 április 10, 18:59:49 »

Kivettem a kuplungállító csavart. Már tisztán látszik a probléma. Mivel képtelenség egy fél fordulatot végrehajtani a helyhiány miatt, ezért leginkább csak maszatolni lehetett.
Kap a másik két gömbölyded oldalára is letörést egy 8-as kulcs számára, így talán könnyebb lesz. Ha nem bírja, ráhegesztünk valamit.

25 éve egy nagy VW szerelő azt mondta nekem. " Józsikám ezt a csavart kézzel kell tekerni, és úgy kell megcsinálni, hogy könnyen lehessen állítani a kuplungon." Szóval benyulsz a turbinaház mögé és a pici kezeddel tekersz az anyán. Kulcs nélkül! A kart megnyomod egy picit ha kell, és máris tudsz még tekerni az anyán. A végén lekontrázod a másik csavart visszatekerve. Azt is mondta Bánhegyi úr, hogy "GATA"
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61775 Dátum: 2012 április 10, 18:03:45 »

Ez mire/hová való?
https://shop.westcoastmetric.com/viewProduct.php?productID=111-249B&from_search=1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #61774 Dátum: 2012 április 10, 06:50:22 »

nah tudnak ezek az angolok ha akarnak (én behajtanám őket a csalagútba azt rájuk nyitnám a vizet)
Precíz munka  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61773 Dátum: 2012 április 09, 15:43:34 »

nah tudnak ezek az angolok ha akarnak (én behajtanám őket a csalagútba azt rájuk nyitnám a vizet)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61772 Dátum: 2012 április 09, 11:56:46 »

Kivettem a kuplungállító csavart. Már tisztán látszik a probléma. Mivel képtelenség egy fél fordulatot végrehajtani a helyhiány miatt, ezért leginkább csak maszatolni lehetett.
Kap a másik két gömbölyded oldalára is letörést egy 8-as kulcs számára, így talán könnyebb lesz. Ha nem bírja, ráhegesztünk valamit.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 09, 18:23:50 írta stonemen »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61771 Dátum: 2012 április 09, 10:03:36 »

Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
  kézzel forgatva nem tudsz rajta mérni semmit szétszerelt állapotba tekercseket ,testzárlatot, diódákat , fúróval forgatva sem lehet mérni, csak próbapadon  terhelve....

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61770 Dátum: 2012 április 09, 09:00:32 »

Üresen nem ad feszkót szerintem. Valami mágneses teret kell produkálni a "gerjesztés"-sel. Szerintem.
Meg kézzel mennyit forog szerinted? Fogd be a satuba, kösd be ahogy kell és pörgesd meg valamivel.
Ha csak porgeted a generatort nem fogsz rajta merni semmit, kell neki gerjesztes (bejovo +12V az egyik erintkezon). Ha raadott gyujtassal porgeted, akkor elvileg tudnod kene merned feszultseget ...
Gerjesztést kösd be és egy fúróval pörgesd meg.
Köszönöm szépen!  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #61769 Dátum: 2012 április 08, 22:30:59 »

Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
Gerjesztést kösd be és egy fúróval pörgesd meg.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61768 Dátum: 2012 április 08, 22:21:38 »

Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
Ha csak porgeted a generatort nem fogsz rajta merni semmit, kell neki gerjesztes (bejovo +12V az egyik erintkezon). Ha raadott gyujtassal porgeted, akkor elvileg tudnod kene merned feszultseget ...
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 23:05:54 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #61767 Dátum: 2012 április 08, 22:20:44 »

Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
Üresen nem ad feszkót szerintem. Valami mágneses teret kell produkálni a "gerjesztés"-sel. Szerintem.
Meg kézzel mennyit forog szerinted? Fogd be a satuba, kösd be ahogy kell és pörgesd meg valamivel.
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 22:23:03 írta Zoli »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #61766 Dátum: 2012 április 08, 22:18:41 »

Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
Lehet be kell kopni egy kicsit a szénkeféknek?

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61765 Dátum: 2012 április 08, 22:15:25 »

Kicseréltük a csapágyakat, szénkeféket a generátorban. Az a kérdésem, hogy ha kézzel megpörgetjük a generátort tudunk rajta feszültséget mérni? Mert most nálunk az a helyzet, hogy semmit nem produkál.  Undecided Vagy esetleg kell valamit bűvészkedni vele mint a dinamónál, gondolok itt a polarizálásra.
Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61764 Dátum: 2012 április 08, 20:45:29 »

En konkretan nem ertek hozza, mert nem vagyok bogar uzemanyagszintjelzo-mernok, de azert adok par tippet!
A kanyarokban tobbet-kevesebbet mutatas teljesen normalis, olyankor elmozdul az folyadek, ezzel az uszo, es ezzel valtozik a szintjelzo mutatojanak allasa is, tehat ez - onmagaban - nem hiba.
A normal, egyenes haladaskori ugrandozas pedig erintkezesi hiba lesz, eloszor is megnezheted a testeleset a tankban levo jeladonak (es az egesz tanknak!) valamint a km oradban levo muszernek. A testeles hibaja/hianyossaga eleg gyakori, kezdd ezzel! Ha megvan a testelesi hiba, kijavitod, orulsz, ugralsz!

A masodik lehetoseg (ez is gyakori, es nagyobb gond), hogy a jeladoban a csuszoerintkezo elkoptatta az ellenallashuzalt, ebben az esetben egy bizonyos uzemanyagszint utan egyaltalan nem mer a muszer, mert a szakadas utan nem ad jelet a jelado. Vedd ki a jeladot a tankbol, kontaktspray-vel fujkald meg, segithet. Ha latod, hogy szakadt a huzal, akkor vagy nekiallsz egy megfeleloen valasztott ellenallashuzalbol ujratekercselni azt az alkatreszt, vagy veszel egy uj/hasznalt jeladot ... Smiley

A harmadik lehetoseg, hogy maga a muszer romlott el a km oradban, a jelado hibajat kiszerelt allapotban egy ellenallasmeressel kideritheted (az uszot a ket vagallapot kozott kitéríted, es ha ket ellenallasertek kozott folyamatosan mersz ellenallast (sosem lesz szakadas = vegtelen ellenallas), akkor a jeladod elvileg jo. Akkor muszercsere az oraban ...


A mutató ugrálása a műszer hibája, ugyanis a műszerben van a csillapítás, nem úgy, mint a 411/typ3 jeldójában.
Ha a mutató ugrál, akkor rossz a műszer, a jeladó lehet, hogy hibátlan.

Mivel azonban én sem értek hozzá, csak tipp és bocsánat, hogy hozzászóltam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #61763 Dátum: 2012 április 08, 20:44:42 »


Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61762 Dátum: 2012 április 08, 20:28:57 »

ültetés meg a felni mennyit dob  egy kocsin



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61761 Dátum: 2012 április 08, 19:09:35 »

  kb 50 %   hogy újból kell hézagolni, buszba én nem cserélném inkább megcsináltatnám a 215-öst
Hűha, akkor marad a 215, köszi!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61760 Dátum: 2012 április 08, 16:18:29 »

www.bogarhatu.hu -> hasznos -> hasznos címek.
előre szólok, hogy gabinál számítsál egy éves várakozási időre, mert annyira tele van.
ok. Köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61759 Dátum: 2012 április 08, 15:57:28 »

tudnátok hozzá elérhetőséget adni? Kösz előre is! Kár, hogy Erdei Zoli nem ilyen ügyes, vagy legalább bátor.. Cool

www.bogarhatu.hu -> hasznos -> hasznos címek.
előre szólok, hogy gabinál számítsál egy éves várakozási időre, mert annyira tele van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61758 Dátum: 2012 április 08, 15:28:28 »

Segítségeteket szeretném kérni! A '69es Bogaramba nem jó az üzemanyag szintjelző... folyton fals adatot mutat, a mutatója ugrándozik fel-le! Kanyarokban meg aztán pláne...Sad
Mi lehet a probléma? Légyszíves olyan valaki válaszoljon aki ért hozzá!
En konkretan nem ertek hozza, mert nem vagyok bogar uzemanyagszintjelzo-mernok, de azert adok par tippet!
A kanyarokban tobbet-kevesebbet mutatas teljesen normalis, olyankor elmozdul az folyadek, ezzel az uszo, es ezzel valtozik a szintjelzo mutatojanak allasa is, tehat ez - onmagaban - nem hiba.
A normal, egyenes haladaskori ugrandozas pedig erintkezesi hiba lesz, eloszor is megnezheted a testeleset a tankban levo jeladonak (es az egesz tanknak!) valamint a km oradban levo muszernek. A testeles hibaja/hianyossaga eleg gyakori, kezdd ezzel! Ha megvan a testelesi hiba, kijavitod, orulsz, ugralsz!

A masodik lehetoseg (ez is gyakori, es nagyobb gond), hogy a jeladoban a csuszoerintkezo elkoptatta az ellenallashuzalt, ebben az esetben egy bizonyos uzemanyagszint utan egyaltalan nem mer a muszer, mert a szakadas utan nem ad jelet a jelado. Vedd ki a jeladot a tankbol, kontaktspray-vel fujkald meg, segithet. Ha latod, hogy szakadt a huzal, akkor vagy nekiallsz egy megfeleloen valasztott ellenallashuzalbol ujratekercselni azt az alkatreszt, vagy veszel egy uj/hasznalt jeladot ... Smiley

A harmadik lehetoseg, hogy maga a muszer romlott el a km oradban, a jelado hibajat kiszerelt allapotban egy ellenallasmeressel kideritheted (az uszot a ket vagallapot kozott kitéríted, es ha ket ellenallasertek kozott folyamatosan mersz ellenallast (sosem lesz szakadas = vegtelen ellenallas), akkor a jeladod elvileg jo. Akkor muszercsere az oraban ...
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 15:32:19 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61757 Dátum: 2012 április 08, 15:05:49 »

Kicseréltük a csapágyakat, szénkeféket a generátorban. Az a kérdésem, hogy ha kézzel megpörgetjük a generátort tudunk rajta feszültséget mérni? Mert most nálunk az a helyzet, hogy semmit nem produkál.  Undecided Vagy esetleg kell valamit bűvészkedni vele mint a dinamónál, gondolok itt a polarizálásra.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #61756 Dátum: 2012 április 08, 13:47:21 »

Üdvw!

Segítségeteket szeretném kérni! A '69es Bogaramba nem jó az üzemanyag szintjelző... folyton fals adatot mutat, a mutatója ugrándozik fel-le! Kanyarokban meg aztán pláne...Sad
Mi lehet a probléma? Légyszíves olyan valaki válaszoljon aki ért hozzá!
A választ előre is köszönöm!

Tisztelettel:
Bendzsi
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61755 Dátum: 2012 április 08, 10:36:36 »

Valoban meg lehet tokeletesen csinalni (Erdei Gabi)
<beszúrt kép törölve>
tudnátok hozzá elérhetőséget adni? Kösz előre is! Kár, hogy Erdei Zoli nem ilyen ügyes, vagy legalább bátor.. Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 10:38:55 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #61754 Dátum: 2012 április 08, 10:15:03 »

Valoban meg lehet tokeletesen csinalni (Erdei Gabi)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.202 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.