www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 18:28:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 470 471 472 473 474 [475] 476 477 478 479 480 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13098695 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61632 Dátum: 2012 április 03, 05:40:49 »

A rohadt életbe...
Mindegy, akkor kiveszem a motort a kuplungállításhoz, mert másképp nem férek hozzá. :-(((((

de nem ám Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61631 Dátum: 2012 április 02, 22:19:29 »

tehát nem szárnyas anya?

de nem ám Wink

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61630 Dátum: 2012 április 02, 22:14:06 »

tehát nem szárnyas anya?

kb 7es lehet a csavar tehát a kulcsnyílás 10-11mm
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61629 Dátum: 2012 április 02, 22:05:59 »

A nagy keménység álltalában szerkezetre utal.  Wink
Kemény is, meg szar is, akkor cserélek mindent az a biztos.
köszi!  Wink
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #61628 Dátum: 2012 április 02, 22:01:15 »

Hát akkor mindenképpen előbb szétkell szednem, és csak utánna tudok rendelni újat  Roll Eyes
Nade mint lejebb is írtam, az a gond a kuplungal, hogy már nemtudok rajta állítani, és igy is szinte teljesen felkell engedjem hogy tudjam csúsztatni, és a pedál is nagyon kemény már.
ilyenkor mit kell cserélni, csak a tárcsát, vagy a szerkezetet is?
igazából nekem fogalmam sincs  Cool

A nagy keménység álltalában szerkezetre utal.  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61627 Dátum: 2012 április 02, 21:35:26 »

Az én 79-esemben is 215-ös volt.
Hát akkor mindenképpen előbb szétkell szednem, és csak utánna tudok rendelni újat  Roll Eyes
Nade mint lejebb is írtam, az a gond a kuplungal, hogy már nemtudok rajta állítani, és igy is szinte teljesen felkell engedjem hogy tudjam csúsztatni, és a pedál is nagyon kemény már.
ilyenkor mit kell cserélni, csak a tárcsát, vagy a szerkezetet is?
igazából nekem fogalmam sincs  Cool
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61626 Dátum: 2012 április 02, 20:57:48 »

kb 7es lehet a csavar tehát a kulcsnyílás 10-11mm
Úgy is van! 11-es kulcs.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61625 Dátum: 2012 április 02, 20:56:02 »

Gyárilag hetes kulcs való rá. A menet az sűrű menet. Az anyát ne hagyd el, mert nem találsz rá. A karban kell lennie egy félgömb alakú átfúrt golyónak. (anyaga réz, vagy bronz) Ettől önbeálló a bowden. Alátétekkel kell kihézagolni a bowdenvezetőt. 2 centi behajlásának kell lennie, ha nem akkora akkor rángat a kuplung!
kb 7es lehet a csavar tehát a kulcsnyílás 10-11mm

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61624 Dátum: 2012 április 02, 20:54:33 »

ez oválé a képen? mintha ennél hajlítottabb lett volna, de meg kéne nézni Spike fotóján
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=465885&postdays=0&postorder=asc&highlight=transmission&start=60
Úgy látom, hogy rászerelhetős fékcsőtartós a féltegelyház. Az ez utániakra ráhegesztették a gumifékcső rögzítési pontját.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61623 Dátum: 2012 április 02, 20:50:36 »

Gyárilag mi volt? Jelen pillanatban képteleség rajta állítani (egy 8-as kulcsnyílású négyzetes valami van rácsavarva).

Gyárilag hetes menet, és 11-es kulcs való rá. A menet az sűrű menet. Az anyát ne hagyd el, mert nem találsz rá. A karban kell lennie egy félgömb alakú átfúrt golyónak. (anyaga réz, vagy bronz) Ettől önbeálló a bowden. Alátétekkel kell kihézagolni a bowdenvezetőt. 2 centi behajlásának kell lennie, ha nem akkora akkor rángat a kuplung!
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 02, 20:59:42 írta kdf 001 »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61622 Dátum: 2012 április 02, 16:47:40 »

Gyárilag mi volt? Jelen pillanatban képteleség rajta állítani (egy 8-as kulcsnyílású négyzetes valami van rácsavarva).

úgy néz ki, nem kell. Viszont kontra-anyás megoldású.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #61621 Dátum: 2012 április 02, 16:41:28 »

úgy néz ki, nem kell. Viszont kontra-anyás megoldású.

Akkor most mivan? Fordítsam, vagy sem?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61620 Dátum: 2012 április 02, 16:27:27 »

Akkor most mivan? Fordítsam, vagy sem?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #61619 Dátum: 2012 április 02, 15:21:16 »

Amit beszúrtam az a Stone...
igen, csak lassú voltam, aztán nem akartam átírni
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61618 Dátum: 2012 április 02, 15:20:11 »

Amit beszúrtam az a Stone...
Es az is ilyen, mint a Donat altal berakott kepen, a valto fele gorbul, hossziranyba nem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #61617 Dátum: 2012 április 02, 15:18:00 »

ez oválé a képen? mintha ennél hajlítottabb lett volna, de meg kéne nézni Spike fotóján
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=465885&postdays=0&postorder=asc&highlight=transmission&start=60
Amit beszúrtam az a Stone...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61616 Dátum: 2012 április 02, 15:14:12 »

ez oválé a képen? mintha ennél hajlítottabb lett volna, de meg kéne nézni Spike fotóján
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=465885&postdays=0&postorder=asc&highlight=transmission&start=60
ja ez ovál...2 kar egyforma szerintem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #61615 Dátum: 2012 április 02, 15:12:49 »

ez oválé a képen? mintha ennél hajlítottabb lett volna, de meg kéne nézni Spike fotóján



http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=465885&postdays=0&postorder=asc&highlight=transmission&start=60
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #61614 Dátum: 2012 április 02, 15:11:46 »

oválnál a kar furcsán áll mintha forditva lenne,és nem szárnyas anya van mert felül  kasznitól nem tudod tekerni..........

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61613 Dátum: 2012 április 02, 15:05:01 »

Mire jók a Bogaras túrák...
Mivel - sokadszorra - megint szar volt az Ovál kuplungja, lekaptuk a kereket, hogy állítunk rajta. Előtte a szpájki gépével befotóztunk, aztán indult a szenvedés.
Később a fotót nézegetve kiderült, hogy fordítva van fent a kar, és a csavar, amit tekerni kell, nem tud felfeküdni rendesen, emiatt szorul, sokszor valószínűleg átugrik.
Az egyetlen kérdés, hogy ez miért nem derült ki a kocsi összerakásánál... Mindegy, Húsvétkor szétkapom, és összerakom rendesen, szárnyas anyával, ahogy kell.
A kipuff is valahol kifúj, valószínűleg a tavalyi kapkodva összerakás miatt (én voltam). Összerakom új tömítésekkel, remélhetőleg sokáig nem kell szétkapni. :-)
oválnál a kar furcsán áll mintha forditva lenne,és nem szárnyas anya van mert felül  kasznitól nem tudod tekerni..........

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #61612 Dátum: 2012 április 02, 07:15:05 »

Nemtudja valaki, hogy hány féle kuplung volt az 1.6-os, duplaszívós buszmotorokon?
köszi


Amit én vettem as kódú 1. 6 buszmotort azon is 215 volt!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #61611 Dátum: 2012 április 01, 19:46:33 »

Nekem is többe lesz a busz, de hát az nagyobb is. Már többször megfordult a fejemben, hogy hagyom az egészet és nem ölök bele több pénzt, de most már végig csinálom és már örülök, hogy nem hagytam abba. Most már nem a pénzről szól az egész. Smiley
Jó ez a hobby! Nagy élményt ad!
Wink

1303LS
« Hozzászólás #61610 Dátum: 2012 április 01, 19:35:33 »


Meg 215. Már bontottam ilyent.
de az is lehet, hogy utólag került bele.
Az én 79-esemben is 215-ös volt.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61609 Dátum: 2012 április 01, 18:51:56 »


Meg 215. Már bontottam ilyent.
de az is lehet, hogy utólag került bele.
az enyémben is az volt

Szerintem csak 200 mm-es és tányérrugós. Én még csak olyat láttam.
Hát nekünk két 1.6 van, és két külömnböző méretű kuplungal   Huh
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61608 Dátum: 2012 április 01, 18:42:01 »


Meg 215. Már bontottam ilyent.
de az is lehet, hogy utólag került bele.
az enyémben is az volt

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61607 Dátum: 2012 április 01, 18:06:38 »



Meg 215. Már bontottam ilyent.
de az is lehet, hogy utólag került bele.

Szerintem csak 200 mm-es és tányérrugós. Én még csak olyat láttam.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61606 Dátum: 2012 április 01, 17:21:27 »

Nemtudja valaki, hogy hány féle kuplung volt az 1.6-os, duplaszívós buszmotorokon?
köszi


Szerintem csak 200 mm-es és tányérrugós. Én még csak olyat láttam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61605 Dátum: 2012 április 01, 17:16:19 »

Nemtudja valaki, hogy hány féle kuplung volt az 1.6-os, duplaszívós buszmotorokon?
köszi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61604 Dátum: 2012 április 01, 16:32:05 »

Ha a kuplung nincs benyomva, akkor a kinyomócsapágy nem dolgozik, ha pedig benyomod, akkor kezd el forogni.
Ha benyomáskor kezd szólni, akkor kinyomócsapágy, ha felengedve kezd szólni, akkor általában a nyelestengely csapágya, vagy a perselye kopott, zajos, száraz, koszos. stb.

Szerintem.

opplá, benéztem.
fordítva értelmeztem a kérdést.
köszönöm a kiigazítást.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61603 Dátum: 2012 április 01, 15:38:52 »

kinyomócsapágy

Ha a kuplung nincs benyomva, akkor a kinyomócsapágy nem dolgozik, ha pedig benyomod, akkor kezd el forogni.
Ha benyomáskor kezd szólni, akkor kinyomócsapágy, ha felengedve kezd szólni, akkor általában a nyelestengely csapágya, vagy a perselye kopott, zajos, száraz, koszos. stb.

Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61602 Dátum: 2012 április 01, 15:33:13 »

Mire jók a Bogaras túrák...
Mivel - sokadszorra - megint szar volt az Ovál kuplungja, lekaptuk a kereket, hogy állítunk rajta. Előtte a szpájki gépével befotóztunk, aztán indult a szenvedés.
Később a fotót nézegetve kiderült, hogy fordítva van fent a kar, és a csavar, amit tekerni kell, nem tud felfeküdni rendesen, emiatt szorul, sokszor valószínűleg átugrik.
Az egyetlen kérdés, hogy ez miért nem derült ki a kocsi összerakásánál... Mindegy, Húsvétkor szétkapom, és összerakom rendesen, szárnyas anyával, ahogy kell.
A kipuff is valahol kifúj, valószínűleg a tavalyi kapkodva összerakás miatt (én voltam). Összerakom új tömítésekkel, remélhetőleg sokáig nem kell szétkapni. :-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61601 Dátum: 2012 április 01, 15:22:09 »

mitől lehetséges, hogy ha jár a motor akkor morgó hang hallik hátulról. ha kinyomom a kuplungot elhallgat.
kinyomócsapágy



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #61600 Dátum: 2012 április 01, 13:15:32 »

Ezek a VW-k egy nagy perselyek, csak a busz még nagyobb. Grin
Cheesy Így van! És csak mosolyog az ember rá!

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #61599 Dátum: 2012 április 01, 13:07:16 »

mitől lehetséges, hogy ha jár a motor akkor morgó hang hallik hátulról. ha kinyomom a kuplungot elhallgat.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61598 Dátum: 2012 április 01, 12:41:11 »

Nekem is többe lesz a busz, de hát az nagyobb is. Már többször megfordult a fejemben, hogy hagyom az egészet és nem ölök bele több pénzt, de most már végig csinálom és már örülök, hogy nem hagytam abba. Most már nem a pénzről szól az egész. Smiley
Jó ez a hobby! Nagy élményt ad!
Ezek a VW-k egy nagy perselyek, csak a busz még nagyobb. Grin
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #61597 Dátum: 2012 április 01, 12:17:58 »

Ez 7 havi keresetnek felel meg. (Átlag munkás) Ha csak belegondolok abba, hogy 10 000 forintért vettem a kocsit, és 2000 forint volt az átíratás, ez régen 3 havi keresetem volt. Akkoriban műszaki nélkül vettem egy roncsot, mert autó kellett. Na ez így már drága volt. Nagyságrendekkel más volt a pénz értéke. 1 forint volt a fagyi, most meg 130 egy gömb. 360 forintért teli tankoltam a kocsit, most meg 450 forint 1 liter benzin. Motor, kaszni, vezetékek, kárpitok, mind fel lettek újítva. Szinte minden új a kocsimban. Soknak hat a 900 000 forint, de szinte mindent én csináltam. Aki kevesebből renbevág egy kocsit a mai áraknál az elött meghajolok.( Bár ez nehezen megy) 800 000 forintért hírdettem meg a kocsit, de nem vitték el. Én nekem is ennyibe került most ez az érdekes egybeesés. Most már biztos nem adom el a kocsim.
Nekem is többe lesz a busz, de hát az nagyobb is. Már többször megfordult a fejemben, hogy hagyom az egészet és nem ölök bele több pénzt, de most már végig csinálom és már örülök, hogy nem hagytam abba. Most már nem a pénzről szól az egész. Smiley
Jó ez a hobby! Nagy élményt ad!

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61596 Dátum: 2012 Március 31, 22:11:05 »

Leveszi az alvázat a kocsiról.
  Jezusom ...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61595 Dátum: 2012 Március 31, 22:00:13 »

3perc után meguntam. mi a faszt csinál egyébként?
Leveszi az alvázat a kocsiról.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61594 Dátum: 2012 Március 31, 21:57:39 »

http://www.youtube.com/watch?v=Va6A68yiimE&feature=related

Szép új kaszni. Faszom emelgetné így! Szerintetek a bakok legyártása hány napot vett igénybe?
3perc után meguntam. mi a faszt csinál egyébként?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #61593 Dátum: 2012 Március 31, 18:32:55 »

Hátsó torzió lengőkarját csak simán le lehet húzni a ricnis tengelyről?
Igen, de lehet, hogy belülről jön ki.

Oldalak: 1 ... 470 471 472 473 474 [475] 476 477 478 479 480 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.499 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.