www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 07:31:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 468 469 470 471 472 [473] 474 475 476 477 478 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13161622 alkalommal)
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #61715 Dátum: 2012 április 05, 19:45:44 »

szervusztok!

a kormánykerekem függőlegesen ill. vizszintesen 2-3mm-t kotyogott. kicseréltem a kormánycsapágyat, a távtartót, a hézagoló hullámlemezt. tehát mindent.
és láss csodát ugyan úgy kotyog... de legalább ráköltöttem 5.000Ft-ot a semmire Embarrassed

1303LS
« Hozzászólás #61714 Dátum: 2012 április 05, 17:51:24 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy...

Ma betettük a Bogaramba a motort, mivel felújítás alatt ki volt szedve. könnyen becsusszant a helyére a moci, a motortartó csavarokat is simán becsavartam, a motort is lehet kézzel körbeforgatni, nem akad meg sehol...
Viszont a kuplungpedál nagyon könnyen jár, semmi ellenállása nincs. A bowden rendben van, kuplung nélkül álló helyzetben veszi a sebességeket, a motor is kapcsolódik a váltóhoz. A kuplung bowdenen a szárnyas anya felújítás alatt nem lett állítva!

Ugye csak utána kell állítani a kuplungot és mondjátok, hogy nem dobott le odabent semmit???!   Undecided


Előre is köszi!
Üdvw! Tomi
Ugyanaz a szerkezet váltó, minden került vissza? Vagy cseréltetek valamit?
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61713 Dátum: 2012 április 05, 17:19:00 »

igen mert a lendkerékhez kell a lemezkékkel kihézagolni a főtengelyt Roll Eyes
értem, köszi.
akkor nemdobom ki, még.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61712 Dátum: 2012 április 05, 16:35:20 »

Ha leveszem a lendkereket, akkor mozoghat hosszirányban a főtengely?
igen mert a lendkerékhez kell a lemezkékkel kihézagolni a főtengelyt Roll Eyes

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61711 Dátum: 2012 április 05, 16:02:36 »

Ha leveszem a lendkereket, akkor mozoghat hosszirányban a főtengely?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61710 Dátum: 2012 április 05, 12:53:57 »

Rendben! Köszönöm!
ehhez kell az ún. "vezetett" kinyomócsapágy.
a váltó kilógó tengelye körül van egy cső, amin csücsül a csapágy, ez vezeti őt.

össze lehet rakni nem vezetettel is, de szopni fogsz. (mint én régebben :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #61709 Dátum: 2012 április 05, 10:58:20 »

Rendben! Köszönöm!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #61708 Dátum: 2012 április 05, 10:44:30 »

Sziasztok!
Ez így komplett.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #61707 Dátum: 2012 április 05, 10:12:31 »

Sziasztok!

Szakmai segítségre lenne szükségem!

Hány fajta kuplungszerkezet létezik a Bogárhoz? Ami a képen van, arról hiányzik középről a nyomólap, vagy ez így komplett?

Előre is köszi, üdvw!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61706 Dátum: 2012 április 05, 08:05:45 »

...Varázsló mester is ilyesmin agyal, de az alapanyag még nálam van!!  Grin Grin Cheesy
varázsló szereti a repedezett műszerfalat a sierrájában repedésekben tartotta a magnókazetákat Roll Eyes
puha műszerfalrról jut eszembe láttam jobbkormányos puha műszerfalat ,kemény volt és ronda mint öreganyám Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #61705 Dátum: 2012 április 05, 08:04:39 »

Van egy pár műszerfalam occsón próbálgatni....

...Varázsló mester is ilyesmin agyal, de az alapanyag még nálam van!!  Grin Grin Cheesy
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61704 Dátum: 2012 április 05, 08:02:13 »

olajhőfok mérőm néha percekig is világít néha elalszik felvillan ...
mi lehet az oka?
most a gomba helyett egy olajhőfokmérő van becsavarva de az óra még nincs bekötve .
viszont van ott mellette még egy gomba gondolom az a vízhőfok mérő de szerintem nem .
trabant 1.1

érdemleges ötlet merre induljak el ? azon kívül h lecserélem az olajat.

a trabival 5percet megyek 50es 80as majd 120as tempóval utána vissza 80 50 s tartósan haladok 50el 60al mikor stabilan világít .. nem pörgetem de szépen megjáratom melegen ezt összesen kb 30perc alatt pomáz mogyoród szakaszon s fótnál gyullad ki a lámpám vagy hazafelé pomázon ...
nem értem ...
milyen olajat vegyek 20w40?


olajhőfok mérő szerintem nem világít, az olajnyomás hiányát jelző lámpa .
cseréld ki a gombát vagy tegyél bele nyomásmérő órát.

Sompi
« Hozzászólás #61703 Dátum: 2012 április 04, 22:21:31 »

03-as műszerfalat próbált már bárki újrakárpitozni? Mondjuk a km-óra körül nagy kihívásnak tűnik, mert eléggé nagy a bemélyedés, de hátha valaki volt már olyan bátor.
Most néztem, műbőr kárpit méterét már 3e körül lehet kapni, a bőrnek meg tizenegynéhány...

...Varázsló mester is ilyesmin agyal, de az alapanyag még nálam van!!  Grin Grin Cheesy
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61702 Dátum: 2012 április 04, 21:44:54 »

olajhőfok mérőm néha percekig is világít néha elalszik felvillan ...
mi lehet az oka?
most a gomba helyett egy olajhőfokmérő van becsavarva de az óra még nincs bekötve .
viszont van ott mellette még egy gomba gondolom az a vízhőfok mérő de szerintem nem .
trabant 1.1

érdemleges ötlet merre induljak el ? azon kívül h lecserélem az olajat.

a trabival 5percet megyek 50es 80as majd 120as tempóval utána vissza 80 50 s tartósan haladok 50el 60al mikor stabilan világít .. nem pörgetem de szépen megjáratom melegen ezt összesen kb 30perc alatt pomáz mogyoród szakaszon s fótnál gyullad ki a lámpám vagy hazafelé pomázon ...
nem értem ...
milyen olajat vegyek 20w40?



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #61701 Dátum: 2012 április 04, 21:27:13 »

nekem nem rémlik, hogy cseréltem volna a tőcsavarokat.

Hidd el, hogy rápróbálta, és nem ment rá az anya...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61700 Dátum: 2012 április 04, 21:14:00 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
nekem nem rémlik, hogy cseréltem volna a tőcsavarokat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #61699 Dátum: 2012 április 04, 21:13:19 »

Ez csak egy borítás amit fel kell ragasztania régire.
Nem áll szépen, nem szép a felülete. Ennyi pénzért inkább a régi, gyári, patinás, repedt.
Vetart mondta, hogy van valami jobb minőségű ugyanígy működö, de az majd 2X annyi.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #61698 Dátum: 2012 április 04, 21:12:55 »


Ez egy felső borítás. A szép felrakáshoz az üveget is ki kell venni.
Ragasztani kell, stb.

De meg lehet szépen csinálni, csak nem egyszerű.
Láttam felrakva, szerintem szebb mint az ujrahuzott.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61697 Dátum: 2012 április 04, 21:11:56 »



Ez egy felső borítás. A szép felrakáshoz az üveget is ki kell venni.
Ragasztani kell, stb.

De meg lehet szépen csinálni, csak nem egyszerű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #61696 Dátum: 2012 április 04, 21:08:57 »

http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/395_1704_1706/products_id/3823

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #61695 Dátum: 2012 április 04, 21:08:41 »

Lehet kapni ujat.
Kérek szépen linket.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #61694 Dátum: 2012 április 04, 21:02:37 »

03-as műszerfalat próbált már bárki újrakárpitozni? Mondjuk a km-óra körül nagy kihívásnak tűnik, mert eléggé nagy a bemélyedés, de hátha valaki volt már olyan bátor.
Most néztem, műbőr kárpit méterét már 3e körül lehet kapni, a bőrnek meg tizenegynéhány...
Lehet kapni ujat.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61693 Dátum: 2012 április 04, 20:41:01 »

Köszi szépen a választ.
A szerelőm nem tegnap kezdte a szakmát, és ezzel a kontraanyás módszerrel próbálkozott, de nagyon nem akart megindulni, és nem merte erőltetni, nehogy beleszakadjon...
Most már valószínű, hogy csak a következő olajcserekor lesz esély, hogy bekerüljön a helyére... Undecided

Hihetetlen jók (erősek) a gyári csavarok. Ha nincs elrozsdásodva (ahogy a hengerfej kipufogót tartó csavarja szokott) akkor ha nem feszíti, csak csavarja biztos, hogy kijön.
De nem akarom biztatni, biztos érzi a dolgot.

Egy tapasztalt szerelő nagyjából tudja, hogy a 8-as csavarorsó  mikor makkan meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #61692 Dátum: 2012 április 04, 20:26:08 »


A csavarok nincsenek beragasztva, azonban öreg motornál a csavar bele tud gyógyulni a blokkba. (hiába felületkezelt csavar, a magnéziummal reakcióba lép 30 év alatt).

Sajnos a gyári csavarokat majdnem biztos, hogy ki kell szedni, de én még az összekontrázós módszerrel soha nem törtem bele csavart, mindig kijöttek, még ha nehezen is.

Köszi szépen a választ.
A szerelőm nem tegnap kezdte a szakmát, és ezzel a kontraanyás módszerrel próbálkozott, de nagyon nem akart megindulni, és nem merte erőltetni, nehogy beleszakadjon...
Most már valószínű, hogy csak a következő olajcserekor lesz esély, hogy bekerüljön a helyére... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61691 Dátum: 2012 április 04, 20:21:42 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
Van hozzá valami speciális szerszám? És mennyi az esélye, hogy a tőcsavar be van ragasztva?
A szerelőm, sajnos a maga módszerével nem tudta kitekerni... Elszakítani meg nem szerettük volna, így most nem került kicserélésre...
Előre is megköszönöm, ha valaki tud válaszolni!


A csavarok nincsenek beragasztva, azonban öreg motornál a csavar bele tud gyógyulni a blokkba. (hiába felületkezelt csavar, a magnéziummal reakcióba lép 30 év alatt).

Sajnos a gyári csavarokat majdnem biztos, hogy ki kell szedni, de én még az összekontrázós módszerrel soha nem törtem bele csavart, mindig kijöttek, még ha nehezen is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #61690 Dátum: 2012 április 04, 20:08:14 »

Be kell indítani és próbakört kell menni a járművel. Minden el fog dőlni.
érezhető hiba esetén nem indítgatnám...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61689 Dátum: 2012 április 04, 19:58:34 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy...

Ma betettük a Bogaramba a motort, mivel felújítás alatt ki volt szedve. könnyen becsusszant a helyére a moci, a motortartó csavarokat is simán becsavartam, a motort is lehet kézzel körbeforgatni, nem akad meg sehol...
Viszont a kuplungpedál nagyon könnyen jár, semmi ellenállása nincs. A bowden rendben van, kuplung nélkül álló helyzetben veszi a sebességeket, a motor is kapcsolódik a váltóhoz. A kuplung bowdenen a szárnyas anya felújítás alatt nem lett állítva!

Ugye csak utána kell állítani a kuplungot és mondjátok, hogy nem dobott le odabent semmit???!   Undecided


Előre is köszi!
Üdvw! Tomi
Be kell indítani és próbakört kell menni a járművel. Minden el fog dőlni.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #61688 Dátum: 2012 április 04, 19:47:44 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy...

Ma betettük a Bogaramba a motort, mivel felújítás alatt ki volt szedve. könnyen becsusszant a helyére a moci, a motortartó csavarokat is simán becsavartam, a motort is lehet kézzel körbeforgatni, nem akad meg sehol...
Viszont a kuplungpedál nagyon könnyen jár, semmi ellenállása nincs. A bowden rendben van, kuplung nélkül álló helyzetben veszi a sebességeket, a motor is kapcsolódik a váltóhoz. A kuplung bowdenen a szárnyas anya felújítás alatt nem lett állítva!

Ugye csak utána kell állítani a kuplungot és mondjátok, hogy nem dobott le odabent semmit???!   Undecided


Előre is köszi!
Üdvw! Tomi
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #61687 Dátum: 2012 április 04, 19:32:30 »

én most cseréltem, nem tudom a varázsló beragasztotta-e de nekem kijött simán.
De akkor melegítse meg, van baxon oda neki kalapáccsal majd megindul.
Ja és a hosszabb tőcsavarokat ugy rakja be, hogy pont a pumpa + anya vastagság legyen csak kint a blokk síkjából, mert különben nekinyomja a burkolatot a szíjtárcsának, és érdekes hangja van.

Köszönöm!
De most asszem kihagyjuk ezt a műtétet, mert nem akarom veszélyeztetni a Rajzásra menetelt, ha mégis valamelyik beletörne... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #61686 Dátum: 2012 április 04, 19:27:37 »

Köszönöm!
Ezzel a módszerel próbálta, de meg sem mozdult...
én most cseréltem, nem tudom a varázsló beragasztotta-e de nekem kijött simán.
De akkor melegítse meg, van baxon oda neki kalapáccsal majd megindul.
Ja és a hosszabb tőcsavarokat ugy rakja be, hogy pont a pumpa + anya vastagság legyen csak kint a blokk síkjából, mert különben nekinyomja a burkolatot a szíjtárcsának, és érdekes hangja van.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #61685 Dátum: 2012 április 04, 19:24:51 »

ha nagyobb mm-es a pumpa akkor igen kell hosszabb tőcsavar.
A gyári tőcsavarok nem zsákfuratban vannak így biztos be vannak ragasztva menet rögzítővel.
2 anyát összekontráz és kitekeri, elszakadni szerintem nem fog.


Köszönöm!
Ezzel a módszerel próbálta, de meg sem mozdult...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #61684 Dátum: 2012 április 04, 19:22:47 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
Van hozzá valami speciális szerszám? És mennyi az esélye, hogy a tőcsavar be van ragasztva?
A szerelőm, sajnos a maga módszerével nem tudta kitekerni... Elszakítani meg nem szerettük volna, így most nem került kicserélésre...
Előre is megköszönöm, ha valaki tud válaszolni!
ha nagyobb mm-es a pumpa akkor igen kell hosszabb tőcsavar.
A gyári tőcsavarok nem zsákfuratban vannak így biztos be vannak ragasztva menet rögzítővel.
2 anyát összekontráz és kitekeri, elszakadni szerintem nem fog.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #61683 Dátum: 2012 április 04, 18:58:33 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
Van hozzá valami speciális szerszám? És mennyi az esélye, hogy a tőcsavar be van ragasztva?
A szerelőm, sajnos a maga módszerével nem tudta kitekerni... Elszakítani meg nem szerettük volna, így most nem került kicserélésre...
Előre is megköszönöm, ha valaki tud válaszolni!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61682 Dátum: 2012 április 04, 18:47:09 »

03-as műszerfalat próbált már bárki újrakárpitozni? Mondjuk a km-óra körül nagy kihívásnak tűnik, mert eléggé nagy a bemélyedés, de hátha valaki volt már olyan bátor.
Most néztem, műbőr kárpit méterét már 3e körül lehet kapni, a bőrnek meg tizenegynéhány...
Leon műszerfalát láttam, az ha jól emlékszem bőrözve lett, és szépen meg van csinálva

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #61681 Dátum: 2012 április 04, 18:35:53 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy...

Ma betettük a Bogaramba a motort, mivel felújítás alatt ki volt szedve. könnyen becsusszant a helyére a moci, a motortartó csavarokat is simán becsavartam, a motort is lehet kézzel körbeforgatni, nem akad meg sehol...
Viszont a kuplungpedál nagyon könnyen jár, semmi ellenállása nincs. A bowden rendben van, kuplung nélkül álló helyzetben veszi a sebességeket, a motor is kapcsolódik a váltóhoz.

Ugye csak utána kell állítani a kuplungot és mondjátok, hogy nem dobott le odabent semmit???!  Undecided

Előre is köszi!
Üdvw! Tomi
1303LS
« Hozzászólás #61680 Dátum: 2012 április 04, 17:50:54 »

mint egy új (utángyártott), 34e.
EZ csak a ráragasztható műanyag lehet, szerintem abból is az olcsóbbik.
Asszem Vetartnak a jobbik van, nekem az sem tetszik.
1303LS
« Hozzászólás #61679 Dátum: 2012 április 04, 17:49:41 »

leon csinált ilyet, de azt mondja, hogy a bőrös megszenvedett vele.
Erdei Gábor csinált asszem régebben ilyet. Tudok egyet ami 10-12 éve készült és még mindig szép és szépen áll a helyén. A varrások is gyönyörűek.
Leoné alapból striciszínű.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61678 Dátum: 2012 április 04, 17:49:05 »

Igen, szokták.
Ügyes kárpitos kell hozzá, de a műbőrrel próbálkozva nem lehet túl drága. Ja az ügyes kárpitos évekre foglalt, vagy kifizethetetlen.
A (méregdrágán) kapható rátét nem ér egy forintot sem a szememben.
Jogos, itt én is preferálnám az eredeti megtartását, viszont a repedés az ott van a szokott helyen, ha betömöm, még kevés, új burkolat kéne rá...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #61677 Dátum: 2012 április 04, 17:47:49 »

03-as műszerfalat próbált már bárki újrakárpitozni? Mondjuk a km-óra körül nagy kihívásnak tűnik, mert eléggé nagy a bemélyedés, de hátha valaki volt már olyan bátor.
Most néztem, műbőr kárpit méterét már 3e körül lehet kapni, a bőrnek meg tizenegynéhány...
Igen, szokták.
Ügyes kárpitos kell hozzá, de a műbőrrel próbálkozva nem lehet túl drága. Ja az ügyes kárpitos évekre foglalt, vagy kifizethetetlen.
A (méregdrágán) kapható rátét nem ér egy forintot sem a szememben.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61676 Dátum: 2012 április 04, 17:41:50 »

leon csinált ilyet, de azt mondja, hogy a bőrös megszenvedett vele.
Jó, tehát én ne álljak neki, ha a bőrösnek se egyszerű... meg nem tudom, hogy árban a bőrös nem ugyanannyit, vagy többet kér-e, mint egy új (utángyártott), 34e.
Egy kérdést megér, de ha én nem tudom megcsinálni, akkor sanszos, hogy drágább lesz, mint készen megvenni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 468 469 470 471 472 [473] 474 475 476 477 478 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.