www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:44:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 474 475 476 477 478 [479] 480 481 482 483 484 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13101603 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #61472 Dátum: 2012 Március 26, 08:31:52 »

mennyi a két komplett (alsó-felső+fűtőcsatorna) Pausz küszöb?
50 ezer. Volt. 2 éve, vagy 3 éve...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #61471 Dátum: 2012 Március 26, 08:26:02 »

Hát biza igaz, a legyártott fűtéscsatornákat nem kicsit kellett faragni, hogy záródjanak az ajtók, a fűtéscső sem illeszkedett hátul, bár azt láttam, hogy faragást igényel, annak seráfütty. De 5mm belógás az ajtóknál az kissé sok... Mondjuk lehet, hogy a másfeles lemezvastagság miatt adódik...(erre Pausz is felhívta a figyelmemet, hogy pont olyan ívre a kettes lemezt tutira nem lehet lehajtani, de a másfeles is sanszos, hogy nem pont méret szerinti...)
Képek sajna nem lesznek, a srác késve kezdte a munkát, gyermekszületés, betegség, mínusz 201 fok, na ezek miatt késve kezdett neki, és örült, hogy be tudta időben fejezni. Majd húsvéti szünetben képelek.
mennyi a két komplett (alsó-felső+fűtőcsatorna) Pausz küszöb?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #61470 Dátum: 2012 Március 25, 23:14:07 »


Ezt mondjuk nehezen hiszem Roll Eyes Nem lehet, hogy a kasztniddal van baj? Grin

Hát biza igaz, a legyártott fűtéscsatornákat nem kicsit kellett faragni, hogy záródjanak az ajtók, a fűtéscső sem illeszkedett hátul, bár azt láttam, hogy faragást igényel, annak seráfütty. De 5mm belógás az ajtóknál az kissé sok... Mondjuk lehet, hogy a másfeles lemezvastagság miatt adódik...(erre Pausz is felhívta a figyelmemet, hogy pont olyan ívre a kettes lemezt tutira nem lehet lehajtani, de a másfeles is sanszos, hogy nem pont méret szerinti...)
Képek sajna nem lesznek, a srác késve kezdte a munkát, gyermekszületés, betegség, mínusz 201 fok, na ezek miatt késve kezdett neki, és örült, hogy be tudta időben fejezni. Majd húsvéti szünetben képelek.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61469 Dátum: 2012 Március 25, 23:06:35 »

Ha ki akarod iktatni, lelked rajta, igen, mind a kettőt kell. Kicsit lassúbb lesz a felmelegedés, kicsit többet fog enni, de elmegy nélküle.
A Luigi előző gazdája nemes egyszerűséggel leblindelte mindkét oldalt, nehogy felforrjon a karbi, azért én inkább lecseréltem a csövet, és láss csodát, sokkal jobb lett...
Azért én inkább kipuffot csrélnék.
Köszi az infót. Megfogjuk csinálni a kipufogót így marad az előmelegítő is.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #61468 Dátum: 2012 Március 25, 22:41:54 »

Tényleg, csak a szakmámnak köszönhetően a rutinom miatt tudtam csak berakni az ablakokat. A sarkoknál viszont be lehet köpni a kocsiba. A gumi profilja nem egyezik a gyárival. (Csak hasonlít, de köszönőviszonyba sincsenek!)
Így már jártam én is...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61467 Dátum: 2012 Március 25, 21:10:07 »

Azt szeretném megkérdezni, hogy mi van olyankor ha az előmelegítőt kiiktatom a kipufogón? Elméletileg csak az egyiket kellene mert elég szar állapotban van maga a cső. Lesz valami hátránya, előnye? Jó úgy ha csak az egyiket vagy inkább mindkettőt iktassam ki?  Huh
Ha ki akarod iktatni, lelked rajta, igen, mind a kettőt kell. Kicsit lassúbb lesz a felmelegedés, kicsit többet fog enni, de elmegy nélküle.
A Luigi előző gazdája nemes egyszerűséggel leblindelte mindkét oldalt, nehogy felforrjon a karbi, azért én inkább lecseréltem a csövet, és láss csodát, sokkal jobb lett...
Azért én inkább kipuffot csrélnék.

Bácsi Győző
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61466 Dátum: 2012 Március 25, 20:15:46 »

lehet, hogy van egy kipuffom, ami máshol beteg, ha megtalálom, és nem dobtam ki, akkor nekedadom.
abból kompletten ki tudod vágni, és átrakni a darabot
Köszönöm a felajánlást de nekem is van egy ilyenem amiben csak az használható. Akkor majd abból átmentjük a csövet.
Legésszerűbb lenne az egész kipufogót cserélni, feltételezem, hogy a többi része is hasonlóan beteg. Esetleg még nem látszik.
Ha mindenképpen takeszolni akarsz, akkor kérdés lenne még, hogy mi a jelenség ami miatt hozzá akarsz nyúlni?
Ha az, hogy bejön a kocsiba a büdös akkor a visszacsatlakozás alá be kell szabni egy lemezt és elzárni az előmelegítőcsövet és kész.
Így lehetnek olyan gondjaid, hogy félmeleg állapotban -inkább hidegről indulás után néhány km-el le fog fagyni a szívócsöved. Rángatás fulladozás, meg mindenféle bajok. Nyáron talán nem is. Télen viszont szinte használhatatlanul nem fog megmelegedni a szívócső, talán sose.

A jelenség ami miatt hozzá akarok nyúlni az az, hogy ez fog felkerülni az új motorra ami bekerül az autóba. Összességében a dob nincs olyan rossz állapotban ettől a ,,kis" hibától eltekintve. De akkor majd a két kipufogóból alkotunk egyet és marad az előmelegítő is.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61465 Dátum: 2012 Március 25, 20:07:23 »

lehet, hogy van egy kipuffom, ami máshol beteg, ha megtalálom, és nem dobtam ki, akkor nekedadom.
abból kompletten ki tudod vágni, és átrakni a darabot
én is így tettem a buszomnál
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61464 Dátum: 2012 Március 25, 18:18:26 »

Ő róla lenne szó. Nekem az a cső szinte végig szét van rohadva és az a kérdés, hogy nagyon nagy baj-e ha az megszűnne, mert egyszerűbb lenne megszüntetni mint javítani.
lehet, hogy van egy kipuffom, ami máshol beteg, ha megtalálom, és nem dobtam ki, akkor nekedadom.
abból kompletten ki tudod vágni, és átrakni a darabot

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #61463 Dátum: 2012 Március 25, 18:11:20 »

Ő róla lenne szó. Nekem az a cső szinte végig szét van rohadva és az a kérdés, hogy nagyon nagy baj-e ha az megszűnne, mert egyszerűbb lenne megszüntetni mint javítani.
Legésszerűbb lenne az egész kipufogót cserélni, feltételezem, hogy a többi része is hasonlóan beteg. Esetleg még nem látszik.
Ha mindenképpen takeszolni akarsz, akkor kérdés lenne még, hogy mi a jelenség ami miatt hozzá akarsz nyúlni?
Ha az, hogy bejön a kocsiba a büdös akkor a visszacsatlakozás alá be kell szabni egy lemezt és elzárni az előmelegítőcsövet és kész.
Így lehetnek olyan gondjaid, hogy félmeleg állapotban -inkább hidegről indulás után néhány km-el le fog fagyni a szívócsöved. Rángatás fulladozás, meg mindenféle bajok. Nyáron talán nem is. Télen viszont szinte használhatatlanul nem fog megmelegedni a szívócső, talán sose.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61462 Dátum: 2012 Március 25, 18:03:21 »

Ő róla lenne szó. Nekem az a cső szinte végig szét van rohadva és az a kérdés, hogy nagyon nagy baj-e ha az megszűnne, mert egyszerűbb lenne megszüntetni mint javítani.
ez valóban az előmelegítő csöve, és mindenképpen kell, különben lefagy a karburátor!

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61461 Dátum: 2012 Március 25, 18:01:36 »

te arról az előmelegítő csőről beszélsz ami a szívócsőhöz tapadva az egyik oldalról a másikra viszi a forró kipufogógázt (vissza a kipufogóba) és eközben melegíti a motorba jutó benzin-levegő keveréket?
Ő róla lenne szó. Nekem az a cső szinte végig szét van rohadva és az a kérdés, hogy nagyon nagy baj-e ha az megszűnne, mert egyszerűbb lenne megszüntetni mint javítani.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61460 Dátum: 2012 Március 25, 17:32:28 »

g1 g2 egyforma...g2 nagy lökösé más......bogár g1 kis hajlitással berakható
jogos így értettem, valószínű G2 nagylökösbe való ami nem passzolt
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61459 Dátum: 2012 Március 25, 17:02:03 »

az a belsővilágítás kapcsoló miből van?
Elfelejtettem behegeszteni a helyét, pedig szereztem gyári kapcsolót. Vissza kellett raknom a régi kapcsolót, mert nem takarta el a lyukat a gyári. Nem VW jól látod.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61458 Dátum: 2012 Március 25, 16:36:00 »

Golf1 és Golf2 nem egyforma csak szemre....szerintem ez adja a különbséget.
g1 g2 egyforma...g2 nagy lökösé más......bogár g1 kis hajlitással berakható

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #61457 Dátum: 2012 Március 25, 16:26:16 »

te arról az előmelegítő csőről beszélsz ami a szívócsőhöz tapadva az egyik oldalról a másikra viszi a forró kipufogógázt (vissza a kipufogóba) és eközben melegíti a motorba jutó benzin-levegő keveréket?
Igen, arról van szó. Most már értem. Nekik megszüntetni könnyebb, mint javítani. Én pedig javasolnám a javítást, de ha megszüntetik az egyik oldalt, akkor a másikat is le kell zárni. Szerintem persze.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #61456 Dátum: 2012 Március 25, 15:52:30 »

szerintem a hőcserélőre gondol
én is erre tippelek, de ki tudja..
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61455 Dátum: 2012 Március 25, 15:48:32 »

te arról az előmelegítő csőről beszélsz ami a szívócsőhöz tapadva az egyik oldalról a másikra viszi a forró kipufogógázt (vissza a kipufogóba) és eközben melegíti a motorba jutó benzin-levegő keveréket?
szerintem a hőcserélőre gondol

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #61454 Dátum: 2012 Március 25, 15:47:16 »

Nem a szívócsonk a baj, hanem a kipufogón az előmelegítő csöve van szétrohadva. Ahogy néztük sokkal egyszerűbb lenne megszüntetni mint megcsinálni  Grin
És ha csak az egyik oldalt szüntetem meg az úgy jobb mintha mind a kettőt? Mert ha nem akkor a másik oldalt is likvidálom  Grin
te arról az előmelegítő csőről beszélsz ami a szívócsőhöz tapadva az egyik oldalról a másikra viszi a forró kipufogógázt (vissza a kipufogóba) és eközben melegíti a motorba jutó benzin-levegő keveréket?
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61453 Dátum: 2012 Március 25, 15:40:26 »

Nem gond, ha nincs, de jó ha van.
Na most nem sokat segítettem. Grin
Nem vészes összeg egy szívócsonk. Én most adtam el.
Nem a szívócsonk a baj, hanem a kipufogón az előmelegítő csöve van szétrohadva. Ahogy néztük sokkal egyszerűbb lenne megszüntetni mint megcsinálni  Grin
És ha csak az egyik oldalt szüntetem meg az úgy jobb mintha mind a kettőt? Mert ha nem akkor a másik oldalt is likvidálom  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61452 Dátum: 2012 Március 25, 14:47:17 »

Józsi,ha azt akarod,hogy úgy állajanak az ajtónyitóid és ablaktekerőid mint anno gyárilag voltak,akkor így állítsd be őket! Wink
az a belsővilágítás kapcsoló miből van?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61451 Dátum: 2012 Március 25, 14:44:40 »

úgy emlékszem mintha a bogárba való íves lenne mint a lökhárító. viszont "jó rá" a golf1-é is, amin viszont egyenes a búra. talán ez a adja a méretkülönbséget is..
Golf1 és Golf2 nem egyforma csak szemre....szerintem ez adja a különbséget.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #61450 Dátum: 2012 Március 25, 14:26:35 »

Azt szeretném megkérdezni, hogy mi van olyankor ha az előmelegítőt kiiktatom a kipufogón? Elméletileg csak az egyiket kellene mert elég szar állapotban van maga a cső. Lesz valami hátránya, előnye? Jó úgy ha csak az egyiket vagy inkább mindkettőt iktassam ki?  Huh
Nem gond, ha nincs, de jó ha van.
Na most nem sokat segítettem. Grin
Nem vészes összeg egy szívócsonk. Én most adtam el.

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61449 Dátum: 2012 Március 25, 14:17:19 »

Azt szeretném megkérdezni, hogy mi van olyankor ha az előmelegítőt kiiktatom a kipufogón? Elméletileg csak az egyiket kellene mert elég szar állapotban van maga a cső. Lesz valami hátránya, előnye? Jó úgy ha csak az egyiket vagy inkább mindkettőt iktassam ki?  Huh
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #61448 Dátum: 2012 Március 25, 13:02:25 »

szeretném megkérdezni, hogy hány féle lökháritóba való index létezik méretileg? ami benne volt a szürke. a (fehéret) most vettem és egy kicsit nagyobb.
úgy emlékszem mintha a bogárba való íves lenne mint a lökhárító. viszont "jó rá" a golf1-é is, amin viszont egyenes a búra. talán ez a adja a méretkülönbséget is..
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #61447 Dátum: 2012 Március 25, 12:57:33 »

szeretném megkérdezni, hogy hány féle lökháritóba való index létezik méretileg? ami benne volt a szürke. a (fehéret) most vettem és egy kicsit nagyobb.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #61446 Dátum: 2012 Március 25, 11:19:52 »

Hozol mintát megméretem neked. Dezodor méretű kis műszerrel vezető képességet méri (mennyi a víz benne...).
majd ránézünk Siófokon Smiley
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61445 Dátum: 2012 Március 25, 11:10:18 »

Hozol mintát megméretem neked. Dezodor méretű kis műszerrel vezető képességet méri (mennyi a víz benne...).
szerintem pedig ne méregessetek, cca 2000.-ft-ot  Grin 8000.- üzemanyagköltségen  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #61444 Dátum: 2012 Március 25, 11:01:42 »

a fékolajat x évente (mennyi?) cserélni kell? vagy ez inkább a használat mennyiségétől függ?
Hozol mintát megméretem neked. Dezodor méretű kis műszerrel vezető képességet méri (mennyi a víz benne...).
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61443 Dátum: 2012 Március 25, 10:53:11 »

a fékolajat x évente (mennyi?) cserélni kell? vagy ez inkább a használat mennyiségétől függ?
Szvsz elvileg kéne cserélni, ha jól emlékszem két-három évente, de direkt még sosem cseréltem.
De különböző szereléseknél frissült, ha csak a szokásos műszaki felkészítést veszem, tisztogatás, beállítás, légtelenítés okán...
De a Luigi másé volt, nem nagyon használták, hát lehet, hogy az olaj is elöregedett benne, a színe mindenesetre érdekes.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #61442 Dátum: 2012 Március 25, 10:48:31 »

Céges autóban is ez van...  Roll Eyes
a fékolajat x évente (mennyi?) cserélni kell? vagy ez inkább a használat mennyiségétől függ?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #61441 Dátum: 2012 Március 25, 10:45:36 »

elhasználódott a fékfolyadék és gázosodik !
manapság már sok műhelyben van egy egyszerű elektromos kéziteszter, amivel meg tudják nézni
ugyanez a jelenség volt a fiesztánál, az idézte elő, hogy azon az oldalon, jobban melegedett a fék, azért volt mindig ott levegős
Céges autóban is ez van...  Roll Eyes
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61440 Dátum: 2012 Március 25, 10:44:31 »

Na, végre rendes szmb!
A tippek jók, köszi!
Akkor fékolaj csere is lesz!

Bácsi Győző
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61439 Dátum: 2012 Március 25, 10:06:44 »

Lehetne valakinek egy tippje, hogyan kerül a fékrendszer egy adott pontjára- jobb hátsó fék- levegő!
Szivárgás nincs sehol, kötések szorosak, mégis tíznaponta-kéthetente kénytelen vagyok légteleníteni, ha azt akarom, hogy ne húzzon félre a kocsi... Huh
elhasználódott a fékfolyadék és gázosodik !
manapság már sok műhelyben van egy egyszerű elektromos kéziteszter, amivel meg tudják nézni
ugyanez a jelenség volt a fiesztánál, az idézte elő, hogy azon az oldalon, jobban melegedett a fék, azért volt mindig ott levegős

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61438 Dátum: 2012 Március 25, 09:50:50 »

Ki is fogom cserélni, de ott sem folyik. Igazából a hajlékony fékcső-fém fékcső-munkahenger kombó ki lesz dobva általam, csak a kíváncsiság hajt, hol kerül bele, és bontás nélkül ez megállapítható-e valahogyan? De köszi a tippet!
A levegő bent volt a csőbe, és apránként jön ki. Egy fék felforrósodásnál lehet ilyen, mert gözök keletkeznek, de gondolom nem volt ilyen jelenséged.
1303LS
« Hozzászólás #61437 Dátum: 2012 Március 25, 09:48:49 »

Ki is fogom cserélni, de ott sem folyik. Igazából a hajlékony fékcső-fém fékcső-munkahenger kombó ki lesz dobva általam, csak a kíváncsiság hajt, hol kerül bele, és bontás nélkül ez megállapítható-e valahogyan? De köszi a tippet!
SZVSZ ha valamelyik csatlakozás lenne gyenge akkor ott lenne nyoma a nyomáskor távozó olajnak. Tehát ott mindig van "luk".
A munkahenger karmantyújánál lehet olyan, hogy nyugalomban visszaenged levegőt, de nyomáskor a nyomás a tömítőélet tökéletesen odanyomja ahová kell, nem tud szivárogni.
Meg gyakorlati tapasztalat is van ilyen.  Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61436 Dátum: 2012 Március 25, 09:45:45 »

Munkahenger szar.
Ki is fogom cserélni, de ott sem folyik. Igazából a hajlékony fékcső-fém fékcső-munkahenger kombó ki lesz dobva általam, csak a kíváncsiság hajt, hol kerül bele, és bontás nélkül ez megállapítható-e valahogyan? De köszi a tippet!

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #61435 Dátum: 2012 Március 25, 09:37:12 »

Lehetne valakinek egy tippje, hogyan kerül a fékrendszer egy adott pontjára- jobb hátsó fék- levegő!
Szivárgás nincs sehol, kötések szorosak, mégis tíznaponta-kéthetente kénytelen vagyok légteleníteni, ha azt akarom, hogy ne húzzon félre a kocsi... Huh
Munkahenger szar.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61434 Dátum: 2012 Március 25, 09:35:48 »

Lehetne valakinek egy tippje, hogyan kerül a fékrendszer egy adott pontjára- jobb hátsó fék- levegő!
Szivárgás nincs sehol, kötések szorosak, mégis tíznaponta-kéthetente kénytelen vagyok légteleníteni, ha azt akarom, hogy ne húzzon félre a kocsi... Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61433 Dátum: 2012 Március 25, 09:33:11 »

Úgy szorul az üveg, hogy alig lehet letekerni. Remélem az idő múlásával jobb lesz.
Szilikont neki. Ha sokáig használod szorosan. le fogja zabálni a spirált a mechanikában.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 474 475 476 477 478 [479] 480 481 482 483 484 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.