www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 22:01:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 475 476 477 478 479 [480] 481 482 483 484 485 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14833174 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61451 Dátum: 2012 Március 25, 14:44:40 »

úgy emlékszem mintha a bogárba való íves lenne mint a lökhárító. viszont "jó rá" a golf1-é is, amin viszont egyenes a búra. talán ez a adja a méretkülönbséget is..
Golf1 és Golf2 nem egyforma csak szemre....szerintem ez adja a különbséget.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #61450 Dátum: 2012 Március 25, 14:26:35 »

Azt szeretném megkérdezni, hogy mi van olyankor ha az előmelegítőt kiiktatom a kipufogón? Elméletileg csak az egyiket kellene mert elég szar állapotban van maga a cső. Lesz valami hátránya, előnye? Jó úgy ha csak az egyiket vagy inkább mindkettőt iktassam ki?  Huh
Nem gond, ha nincs, de jó ha van.
Na most nem sokat segítettem. Grin
Nem vészes összeg egy szívócsonk. Én most adtam el.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61449 Dátum: 2012 Március 25, 14:17:19 »

Azt szeretném megkérdezni, hogy mi van olyankor ha az előmelegítőt kiiktatom a kipufogón? Elméletileg csak az egyiket kellene mert elég szar állapotban van maga a cső. Lesz valami hátránya, előnye? Jó úgy ha csak az egyiket vagy inkább mindkettőt iktassam ki?  Huh
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #61448 Dátum: 2012 Március 25, 13:02:25 »

szeretném megkérdezni, hogy hány féle lökháritóba való index létezik méretileg? ami benne volt a szürke. a (fehéret) most vettem és egy kicsit nagyobb.
úgy emlékszem mintha a bogárba való íves lenne mint a lökhárító. viszont "jó rá" a golf1-é is, amin viszont egyenes a búra. talán ez a adja a méretkülönbséget is..
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #61447 Dátum: 2012 Március 25, 12:57:33 »

szeretném megkérdezni, hogy hány féle lökháritóba való index létezik méretileg? ami benne volt a szürke. a (fehéret) most vettem és egy kicsit nagyobb.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #61446 Dátum: 2012 Március 25, 11:19:52 »

Hozol mintát megméretem neked. Dezodor méretű kis műszerrel vezető képességet méri (mennyi a víz benne...).
majd ránézünk Siófokon Smiley
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61445 Dátum: 2012 Március 25, 11:10:18 »

Hozol mintát megméretem neked. Dezodor méretű kis műszerrel vezető képességet méri (mennyi a víz benne...).
szerintem pedig ne méregessetek, cca 2000.-ft-ot  Grin 8000.- üzemanyagköltségen  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #61444 Dátum: 2012 Március 25, 11:01:42 »

a fékolajat x évente (mennyi?) cserélni kell? vagy ez inkább a használat mennyiségétől függ?
Hozol mintát megméretem neked. Dezodor méretű kis műszerrel vezető képességet méri (mennyi a víz benne...).
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61443 Dátum: 2012 Március 25, 10:53:11 »

a fékolajat x évente (mennyi?) cserélni kell? vagy ez inkább a használat mennyiségétől függ?
Szvsz elvileg kéne cserélni, ha jól emlékszem két-három évente, de direkt még sosem cseréltem.
De különböző szereléseknél frissült, ha csak a szokásos műszaki felkészítést veszem, tisztogatás, beállítás, légtelenítés okán...
De a Luigi másé volt, nem nagyon használták, hát lehet, hogy az olaj is elöregedett benne, a színe mindenesetre érdekes.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #61442 Dátum: 2012 Március 25, 10:48:31 »

Céges autóban is ez van...  Roll Eyes
a fékolajat x évente (mennyi?) cserélni kell? vagy ez inkább a használat mennyiségétől függ?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #61441 Dátum: 2012 Március 25, 10:45:36 »

elhasználódott a fékfolyadék és gázosodik !
manapság már sok műhelyben van egy egyszerű elektromos kéziteszter, amivel meg tudják nézni
ugyanez a jelenség volt a fiesztánál, az idézte elő, hogy azon az oldalon, jobban melegedett a fék, azért volt mindig ott levegős
Céges autóban is ez van...  Roll Eyes
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61440 Dátum: 2012 Március 25, 10:44:31 »

Na, végre rendes szmb!
A tippek jók, köszi!
Akkor fékolaj csere is lesz!

Bácsi Győző
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61439 Dátum: 2012 Március 25, 10:06:44 »

Lehetne valakinek egy tippje, hogyan kerül a fékrendszer egy adott pontjára- jobb hátsó fék- levegő!
Szivárgás nincs sehol, kötések szorosak, mégis tíznaponta-kéthetente kénytelen vagyok légteleníteni, ha azt akarom, hogy ne húzzon félre a kocsi... Huh
elhasználódott a fékfolyadék és gázosodik !
manapság már sok műhelyben van egy egyszerű elektromos kéziteszter, amivel meg tudják nézni
ugyanez a jelenség volt a fiesztánál, az idézte elő, hogy azon az oldalon, jobban melegedett a fék, azért volt mindig ott levegős

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61438 Dátum: 2012 Március 25, 09:50:50 »

Ki is fogom cserélni, de ott sem folyik. Igazából a hajlékony fékcső-fém fékcső-munkahenger kombó ki lesz dobva általam, csak a kíváncsiság hajt, hol kerül bele, és bontás nélkül ez megállapítható-e valahogyan? De köszi a tippet!
A levegő bent volt a csőbe, és apránként jön ki. Egy fék felforrósodásnál lehet ilyen, mert gözök keletkeznek, de gondolom nem volt ilyen jelenséged.
1303LS
« Hozzászólás #61437 Dátum: 2012 Március 25, 09:48:49 »

Ki is fogom cserélni, de ott sem folyik. Igazából a hajlékony fékcső-fém fékcső-munkahenger kombó ki lesz dobva általam, csak a kíváncsiság hajt, hol kerül bele, és bontás nélkül ez megállapítható-e valahogyan? De köszi a tippet!
SZVSZ ha valamelyik csatlakozás lenne gyenge akkor ott lenne nyoma a nyomáskor távozó olajnak. Tehát ott mindig van "luk".
A munkahenger karmantyújánál lehet olyan, hogy nyugalomban visszaenged levegőt, de nyomáskor a nyomás a tömítőélet tökéletesen odanyomja ahová kell, nem tud szivárogni.
Meg gyakorlati tapasztalat is van ilyen.  Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61436 Dátum: 2012 Március 25, 09:45:45 »

Munkahenger szar.
Ki is fogom cserélni, de ott sem folyik. Igazából a hajlékony fékcső-fém fékcső-munkahenger kombó ki lesz dobva általam, csak a kíváncsiság hajt, hol kerül bele, és bontás nélkül ez megállapítható-e valahogyan? De köszi a tippet!

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #61435 Dátum: 2012 Március 25, 09:37:12 »

Lehetne valakinek egy tippje, hogyan kerül a fékrendszer egy adott pontjára- jobb hátsó fék- levegő!
Szivárgás nincs sehol, kötések szorosak, mégis tíznaponta-kéthetente kénytelen vagyok légteleníteni, ha azt akarom, hogy ne húzzon félre a kocsi... Huh
Munkahenger szar.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61434 Dátum: 2012 Március 25, 09:35:48 »

Lehetne valakinek egy tippje, hogyan kerül a fékrendszer egy adott pontjára- jobb hátsó fék- levegő!
Szivárgás nincs sehol, kötések szorosak, mégis tíznaponta-kéthetente kénytelen vagyok légteleníteni, ha azt akarom, hogy ne húzzon félre a kocsi... Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61433 Dátum: 2012 Március 25, 09:33:11 »

Úgy szorul az üveg, hogy alig lehet letekerni. Remélem az idő múlásával jobb lesz.
Szilikont neki. Ha sokáig használod szorosan. le fogja zabálni a spirált a mechanikában.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61432 Dátum: 2012 Március 25, 09:27:55 »

A nyitó, a kényelmes nyitás miatt áll egy kicsit előrébb. Az ablaktekerő, pedig a rázkódás miatt, hogy ha rázkódik is a kar, ne lefele jöjjön az üveg.
Szerintem
De a tied sem nyitódott volna ki persze.
Úgy szorul az üveg, hogy alig lehet letekerni. Remélem az idő múlásával jobb lesz.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #61431 Dátum: 2012 Március 25, 09:13:37 »

Köszi! Nem tudtam, hogy kell állnia. Nyilván, hogy a térdet ne zavarja erre gondoltam már az elején, de egy VW könyvben így állt és megkockáztattam, hogy ez a helyes állása.
A nyitó, a kényelmes nyitás miatt áll egy kicsit előrébb. Az ablaktekerő, pedig a rázkódás miatt, hogy ha rázkódik is a kar, ne lefele jöjjön az üveg.
Szerintem
De a tied sem nyitódott volna ki persze.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61430 Dátum: 2012 Március 25, 09:05:41 »

Köszi! Nem tudtam, hogy kell állnia. Nyilván, hogy a térdet ne zavarja erre gondoltam már az elején, de egy VW könyvben így állt és megkockáztattam, hogy ez a helyes állása.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #61429 Dátum: 2012 Március 25, 03:42:38 »

Pont nincs fotóm, hogy én miképp csináltam, de a patentekkel neijlont rögzítettem a lemezre belül. Az ajtók is elkészültek, ez is egy lépés.
Józsi,ha azt akarod,hogy úgy állajanak az ajtónyitóid és ablaktekerőid mint anno gyárilag voltak,akkor így állítsd be őket! Wink

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61428 Dátum: 2012 Március 24, 20:17:17 »

gondolom csák norrisz valami közeli rokonod lehet :-)
Csáknorisz ma szívott volna az ablakokkal!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61427 Dátum: 2012 Március 24, 20:15:13 »

Egyiket két újjal kihúztam, a másikat a tövénél megfogtam vízpumpa fogóval és picit csavargatva kihúztuk.
gondolom csák norrisz valami közeli rokonod lehet :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61426 Dátum: 2012 Március 24, 20:14:53 »

Új benne van már?
A bambusz megy át a másik helyére, még nem raktam be, de majd arra is sor kerül.
Dob azért nem olvadt meg? Grin Grin
Nem lett semmi baja, vigyáztunk rá ne aggódj  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #61425 Dátum: 2012 Március 24, 20:11:07 »

Ma sikerült kiszednem a furulyákat a kipufogóból. Ahogy többen ajánlottátok lánggal neki is estünk, a bambuszok nagyon szépen kijöttek, de a másik kettő ... Az egyik nagyon nehezen de kijött egyben, a másikra van az a mondás, hogy szopóálarc  Grin hát nem beletört. Nagyon nehezen, de sikerült végül azt is kiszedni.
Összefoglalva kellett ide a melegítés is, de még Pityubácsi által kedvelt nyers erőszak is  Evil
Egyiket két újjal kihúztam, a másikat a tövénél megfogtam vízpumpa fogóval és picit csavargatva kihúztuk.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #61424 Dátum: 2012 Március 24, 19:33:51 »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #61423 Dátum: 2012 Március 24, 19:32:35 »

Ma sikerült kiszednem a furulyákat a kipufogóból. Ahogy többen ajánlottátok lánggal neki is estünk, a bambuszok nagyon szépen kijöttek, de a másik kettő ... Az egyik nagyon nehezen de kijött egyben, a másikra van az a mondás, hogy szopóálarc  Grin hát nem beletört. Nagyon nehezen, de sikerült végül azt is kiszedni.
Összefoglalva kellett ide a melegítés is, de még Pityubácsi által kedvelt nyers erőszak is  Evil
Dob azért nem olvadt meg? Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61422 Dátum: 2012 Március 24, 19:28:58 »

Ma sikerült kiszednem a furulyákat a kipufogóból. Ahogy többen ajánlottátok lánggal neki is estünk, a bambuszok nagyon szépen kijöttek, de a másik kettő ... Az egyik nagyon nehezen de kijött egyben, a másikra van az a mondás, hogy szopóálarc  Grin hát nem beletört. Nagyon nehezen, de sikerült végül azt is kiszedni.
Összefoglalva kellett ide a melegítés is, de még Pityubácsi által kedvelt nyers erőszak is  Evil
örülök, hogy karbantartottad az adrenalin szintedet :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61421 Dátum: 2012 Március 24, 19:26:38 »

Ma sikerült kiszednem a furulyákat a kipufogóból. Ahogy többen ajánlottátok lánggal neki is estünk, a bambuszok nagyon szépen kijöttek, de a másik kettő ... Az egyik nagyon nehezen de kijött egyben, a másikra van az a mondás, hogy szopóálarc  Grin hát nem beletört. Nagyon nehezen, de sikerült végül azt is kiszedni.
Összefoglalva kellett ide a melegítés is, de még Pityubácsi által kedvelt nyers erőszak is  Evil
Új benne van már?
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61420 Dátum: 2012 Március 24, 19:23:11 »

nyers erőszak.
csőfogó, kalapács.
Ma sikerült kiszednem a furulyákat a kipufogóból. Ahogy többen ajánlottátok lánggal neki is estünk, a bambuszok nagyon szépen kijöttek, de a másik kettő ... Az egyik nagyon nehezen de kijött egyben, a másikra van az a mondás, hogy szopóálarc  Grin hát nem beletört. Nagyon nehezen, de sikerült végül azt is kiszedni.
Összefoglalva kellett ide a melegítés is, de még Pityubácsi által kedvelt nyers erőszak is  Evil
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #61419 Dátum: 2012 Március 24, 19:16:00 »

Ok, legyen meglepi.


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #61418 Dátum: 2012 Március 24, 18:57:17 »

Tényleg nem árulhatom el, de ha eljössz megnézheted.
Ok, legyen meglepi.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61417 Dátum: 2012 Március 24, 18:56:00 »

Odaírtad, hogy Óvatosan közelítendő meg a jármű? Grin Grin Roll Eyes
Tényleg nem árulhatom el, de ha eljössz megnézheted.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #61416 Dátum: 2012 Március 24, 18:54:10 »

Hű ezt nem árulhatom el, de majd mindenki megnézheti. Bocsánat mégegyszer. Jó a szemed, hogy kiszúrtad!
hehe
na majd megnézem. hajrá!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61415 Dátum: 2012 Március 24, 18:51:49 »

Látom csavarok sem, dugók sem kellenek már.

A rajzásra a csavart elhozhatod, meg a lemezt az akkuhoz.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61414 Dátum: 2012 Március 24, 18:50:24 »

milyen matricád van a jobb oldali ajtó előtt?
Hű ezt nem árulhatom el, de majd mindenki megnézheti. Bocsánat mégegyszer. Jó a szemed, hogy kiszúrtad!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #61413 Dátum: 2012 Március 24, 18:50:19 »

A kárpitosnak szóltam, hogy ki szeretném próbálni a kocsit, és sehol nincsenek az ülések. Szerdán jön megnézni a kocsit. Még mindig nem talláltam jó szövetet az ülésekre.
Látom csavarok sem, dugók sem kellenek már.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61412 Dátum: 2012 Március 24, 18:48:08 »

A kárpitosnak szóltam, hogy ki szeretném próbálni a kocsit, és sehol nincsenek az ülések. Szerdán jön megnézni a kocsit. Még mindig nem talláltam jó szövetet az ülésekre.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Oldalak: 1 ... 475 476 477 478 479 [480] 481 482 483 484 485 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.