www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 00:30:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 488 489 490 491 492 [493] 494 495 496 497 498 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14819395 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60931 Dátum: 2012 Március 08, 10:03:33 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #60930 Dátum: 2012 Március 08, 09:56:35 »

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60929 Dátum: 2012 Március 08, 08:39:26 »


szerintem van neki G60 felnije is
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60928 Dátum: 2012 Március 08, 08:10:52 »


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #60927 Dátum: 2012 Március 08, 08:09:48 »



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60926 Dátum: 2012 Március 08, 08:06:13 »

Marton papa 197-ik autójának a képe. Ezen olyan van mint amit én is szeretnék felszerelni.
Ez szerintem tutira nem gyári. Lóg egy csomó helyen, meg ráncos, ezt valami lelkes amatőr szabta-ragasztotta ebbe az autóba véleményem szerint.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Robpanzer
« Hozzászólás #60925 Dátum: 2012 Március 08, 08:05:27 »

Viszon gyári a kárpit.


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #60924 Dátum: 2012 Március 08, 08:03:23 »

Ez is nagyon szép állapotú, mint az előző. Igazi vérprofi veterános az öreg.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Robpanzer
« Hozzászólás #60923 Dátum: 2012 Március 07, 22:36:37 »

Ez is nagyon szép állapotú, mint az előző. Igazi vérprofi veterános az öreg.


Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #60922 Dátum: 2012 Március 07, 21:55:18 »

Viszon gyári a kárpit.

ebben az esetben teljesen lényegtelen, hogy gyári vagy sem..ígyis-úgyis az enyészeté Undecided

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60921 Dátum: 2012 Március 07, 21:52:22 »

Ez is nagyon szép állapotú, mint az előző. Igazi vérprofi veterános az öreg.
Viszon gyári a kárpit.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60920 Dátum: 2012 Március 07, 21:49:08 »

199-dik autóján már textilből van.

Ez is nagyon szép állapotú, mint az előző. Igazi vérprofi veterános az öreg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60919 Dátum: 2012 Március 07, 21:48:00 »

199-dik autóján már textilből van.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60918 Dátum: 2012 Március 07, 21:45:17 »

Marton papa 197-ik autójának a képe. Ezen olyan van mint amit én is szeretnék felszerelni.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #60917 Dátum: 2012 Március 07, 21:33:09 »

bekárpitozod?

korai oválokban úgy volt...a hátsó oldalkárpit feletti részen és az oszlopon olyan anyag volt, mint amiből a kárpit maga is készült és, és ezt a kapaszkodót is olyan anyagból csinálták...

ez nem a legjobb, a gyári kicsit másabb volt, de végülis itt látni

« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 07, 21:37:18 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60916 Dátum: 2012 Március 07, 21:32:45 »

bekárpitozod?
A kárpit anyagából akartam megcsinálni elöször. Jól illeszkedne szinben és anyagában a környezetéhez. Lehet, hogy a maradék anyagból csinálok is, és ha jobb és szebb akkor azt szerelem fel. Ez a műanyag középen ragasztott az a baja, így nem lehet bevonni.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #60915 Dátum: 2012 Március 07, 21:26:08 »

Van olyan műanyag ami nem fér meg a festékkel. Találkoztam olyan műanyag alkatrésszel amin a festék megoldódott. Majd meglátom, ha nem hozza a várt eredményt legfeljebb bekárpitozom.
bekárpitozod?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60914 Dátum: 2012 Március 07, 21:09:38 »

Remélem, úgy lesz.

Van olyan műanyag ami nem fér meg a festékkel. Találkoztam olyan műanyag alkatrésszel amin a festék megoldódott. Majd meglátom, ha nem hozza a várt eredményt legfeljebb bekárpitozom.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #60913 Dátum: 2012 Március 07, 20:53:08 »

Remélem, úgy lesz.

Kaptam egy ajtóbehúzót, és össze volt festve. Semmivel sem tudtam leszedni a festéket. Ez volt a kiindulási alap. Ezt festettem le először próba ként. Az igaz, hogy egy hétig húzos volt a festett rész érintése, de mára hibátlan.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60912 Dátum: 2012 Március 07, 20:48:21 »

igen , én erre  akét végletre tudok szavazni .
Kaptam egy ajtóbehúzót, és össze volt festve. Semmivel sem tudtam leszedni a festéket. Ez volt a kiindulási alap. Ezt festettem le először próbaként. Az igaz, hogy egy hétig húzos volt a festett rész érintése, de mára hibátlan.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 07, 21:04:40 írta kdf 001 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60911 Dátum: 2012 Március 07, 20:38:41 »

nem birod a lengőtengely házat elhúzni annyira hogy kiszedd a zégert


Leveszed a lengőkarról, leveszed a csapágyat a tengelyről, leakasztod a fékcsöveket, kikötöd a lengéscsillapítót, kioldod a csavarokat a kis fedélen és el is szaladhatsz a lengőtengely tokkal. Akkor lesz helyed bőven.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60910 Dátum: 2012 Március 07, 20:36:20 »

Igéretem teljesítem. Ma szétkaptam egy váltót a fotó kedvéért. Tegnap már az 1973-as modelt is említette valaki, de skodi topiktársnak szerintem ilyen van. Erről beszéltünk tegnap.


Igen ez sok szempontból más, pl. a difit középre kell hézagolni, nem két szélre, stb.

Ennek nincs kis lemez fedele, csak egy lemez fedél van, azonban ide is vannak különböző vastagságú tömítések.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #60909 Dátum: 2012 Március 07, 20:33:03 »

igen , én erre  akét végletre tudok szavazni .
Szép lesz.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #60908 Dátum: 2012 Március 07, 20:28:44 »

Szerintem inkább pattogva leesik.


mi tízen éve a belső visszapillantó tükröt festettük le és az rendesen ragadt, nem esett le róla, viszont ujjlenyomat vételre jó volt...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #60907 Dátum: 2012 Március 07, 20:28:31 »

Szerintem inkább pattogva leesik.

igen , én erre  akét végletre tudok szavazni .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #60906 Dátum: 2012 Március 07, 20:27:02 »

Szerintem inkább pattogva leesik.

nem fog ezen cuppogva ragadni majd a nyári melegben a festék ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60905 Dátum: 2012 Március 07, 20:22:45 »

Na kérem, azoknak volt igazuk, akik azt mondták kivehető a féltengely (ill. nekem elég volt csak a lengőtok) a b
gratulálok nem gondoltam volna hogy ki lehet piszkálni! Kezfogas

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #60904 Dátum: 2012 Március 07, 20:22:14 »

Egy réteg festék után, de ma kapott még egy réteget. Még kap egy utolsó réteget, és kész.
nem fog ezen cuppogva ragadni majd a nyári melegben a festék ?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60903 Dátum: 2012 Március 07, 20:11:38 »

Jól látszik a túlhúzás nyoma a furatoknál. Egyengesd meg mielőtt felrakod.

Nem túlhúzás az, mert eddig semmi baja nem volt, hanem ahogy ugye hátratört a féltengely a lengőkartöréskor, akkor szépen a lengőtok félgömb vége megtépte.
Amúgy komplett másik tokot teszek be, fedéllel, kukáztam itthon szépet.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60902 Dátum: 2012 Március 07, 19:52:37 »

Jól látszik a túlhúzás nyoma a furatoknál. Egyengesd meg mielőtt felrakod.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60901 Dátum: 2012 Március 07, 19:43:02 »

Na kérem, azoknak volt igazuk, akik azt mondták kivehető a féltengely (ill. nekem elég volt csak a lengőtok) a beépített váltóból Cool A 6 csavaros 6 szögletű fedél éppenhogy, de kifér a váznyúlványtól, kissé pajszerral megfeszítettem a váltót. Viszont ha a 6szöglemez alsó felhajtott csúcsos szegélyéből kb. 1-2 mm-t leflexelünk, utána már kényelmesen le és felrakható. Erre akár a gyárban is gondolhattak volna.
És "szerencsére" látszik is a régi 6szögön, hogy kapott egy kis horpadást......nemcsoda, hogy engedett Roll Eyes
Viszont vágtam új tömítést spirálfüzet fedlapból (ez eddig mindenhez bevált), de ezzel beépítve az "új" lengőtokot a 6szöggel, igencsak kotyogós a helyzet. Az a fehér műanyag rózsa nincs elkopva, hozzánéztem otthon lévő másikakat, kb ugyanaz. Ezekből csak nincs többféle vastag, vagy igen? Holnap veszek gyári véknyabb tömítést(ha lehet), aztán olyan lesz amilyen, ha lóg kicsit, hát lóg, nem csinálok belőle ügyet  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60900 Dátum: 2012 Március 07, 19:29:25 »

Biztos ez? Mert a nagy oldalfedelet valóban nem lehet levenni, de a kis lemez fedelet le tudod venni, alatta a zégert kivéve kihúzod a tengelyt difi poharastól. Persze előtte a lengőtokot le kell venni, az előtt meg a kerékcsapágyat.
nem birod a lengőtengely házat elhúzni annyira hogy kiszedd a zégert

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60899 Dátum: 2012 Március 07, 19:09:09 »

Elkezdtem belül dolgozni. Hamar elrohant az idő, alig haladtam. Holnap folytatom.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60898 Dátum: 2012 Március 07, 19:06:54 »

Egy réteg festék után, de ma kapott még egy réteget. Még kap egy utolsó réteget, és kész.
Elég ócska volt. Viszont eredeti!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60897 Dátum: 2012 Március 07, 19:05:15 »

Azt tudom, hogy idővel besárgul, de láttam már ilyet letisztítva és ha nem is tökéletes, de sokkal különb, mint mikor rajta van az 50 év kosza, mert az is van a sárgulás mellett...Én inkább hagynám sárgán, mint átfestegetni...fene tudja milyen lesz utána úgy.
Egy réteg festék után, de ma kapott még egy réteget. Még kap egy utolsó réteget, és kész.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60896 Dátum: 2012 Március 07, 19:02:30 »

A lemez furatai amik odahúzzák a meghúzástól kúposodnak. Akár el is vágják a papírt és folyik az olaj. ( Nagyobb lyukat készít rá a meghúzáskor.)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60895 Dátum: 2012 Március 07, 18:58:24 »

hadd gondolkodjak... magam elé vizuálom.
igazad van, tényleg.
Igéretem teljesítem. Ma szétkaptam egy váltót a fotó kedvéért. Tegnap már az 1973-as modelt is említette valaki, de skodi topiktársnak szerintem ilyen van. Erről beszéltünk tegnap.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60894 Dátum: 2012 Március 07, 09:55:15 »

szerintem a váznyúlványtól nem lehet leszedni ....  Undecided

Biztos ez? Mert a nagy oldalfedelet valóban nem lehet levenni, de a kis lemez fedelet le tudod venni, alatta a zégert kivéve kihúzod a tengelyt difi poharastól. Persze előtte a lengőtokot le kell venni, az előtt meg a kerékcsapágyat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60893 Dátum: 2012 Március 07, 09:13:19 »

szerintem a váznyúlványtól nem lehet leszedni ....  Undecided
hadd gondolkodjak... magam elé vizuálom.
igazad van, tényleg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60892 Dátum: 2012 Március 07, 09:03:10 »

szerintem tökre kijön, ha lebontod a lengőkart.
egy kurvanagy zéger van benne, az tartja bent a féltengelyt.
szerintem a váznyúlványtól nem lehet leszedni ....  Undecided

Oldalak: 1 ... 488 489 490 491 492 [493] 494 495 496 497 498 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.