www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 00:33:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 491 492 493 494 495 [496] 497 498 499 500 501 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14819452 alkalommal)
Sompi
« Hozzászólás #60811 Dátum: 2012 Március 05, 12:39:02 »

A fényszóró kapcsolómon 5 saru van, de csak 3 kábel megy oda, egy piros, egy szürke és egy kék (elvileg ezek a gyári színek). Melyik kábel melyik sarura való? Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm!

asszem ezzel nem sokat segítek  Undecided
a '66-oson ilyen:
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #60810 Dátum: 2012 Március 05, 12:26:42 »

Nem működik a helyzetjelzőm, ezáltal a hátsó lámpa, a rendszám- és a műszerfalvilágítás sem.
A fényszóró kapcsolómon 5 saru van, de csak 3 kábel megy oda, egy piros, egy szürke és egy kék (elvileg ezek a gyári színek). Ezzel variáltam, volt, hogy égett a helyzetjelző, de a fényszóró nem, volt, hogy fordítva. Melyik kábel melyik sarura való? Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 12:39:01 írta Binci »

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #60809 Dátum: 2012 Március 05, 11:48:21 »

Sziasztok!

1302-es Bogaramba kellene perforált, lyukacsos fehér tetőkárpit anyag! Nem tudjátok véletlenül, hol lehet ilyen anyagot viszonylag olcsón beszerezni? (Bogaras bolton kívül)

Előre is köszi! Üdvw!
Szevwasz. Ha a lyukacsosat választod, akkor számíthatsz olyan 6.500 Ft/m árra, ellenben a nem lyukacsos kb. 2.500-os árával. A lyukacsos vastagabb is, ami összerakásnál, ablakok behelyezésénél némi gondot jelenthet. A nem lyukacsosak könnyebben kezelhetők, nyúzhatod, húzhatod, feszítheted (persze csak a józan ész határain belül), hogy a végén szép, feszes formájú legyen a tetőkárpitod. Pl. itt is érdeklődhetsz, Duelle Bt. Budapest.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #60808 Dátum: 2012 Március 05, 11:27:53 »

Sziasztok!

1302-es Bogaramba kellene perforált, lyukacsos fehér tetőkárpit anyag! Nem tudjátok véletlenül, hol lehet ilyen anyagot viszonylag olcsón beszerezni? (Bogaras bolton kívül)

Előre is köszi! Üdvw!
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 11:29:50 írta Tomi 1302 »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60807 Dátum: 2012 Március 04, 21:52:37 »

Igen ebben igazad van és az úgy még szép is szerintem.  A többi nekem valamiért nem jön be.  Undecided
Én hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem tetszik a keskeny futómű.
Majd kiadja az állítható, ha alatta lesz, hogy kell-e keskenyíteni.
Ma nem csináltam sokat, de azt intenzíven. Grin Úgyhogy a tapasztalat húzódik. Roll Eyes
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60806 Dátum: 2012 Március 04, 21:43:20 »

És az nem lett volna "kókány"? Huh

nem mert segédindex kábele, oda szokás testet kötni ahol van is
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #60805 Dátum: 2012 Március 04, 20:37:50 »

keskenyítésben sem mindenki esik a ló túlfelére: van hogy azért keskenyítenek, hogy a nyomtáv ne szélesedjen... mert pl a tárcsafék meg az ültetőcsonk is szélesít.. meg vannak szélesebb, vagy csak más ET-jű felnik, amit kompenzálni kell, hogy ne kelljen sárvédőt szélesíteni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #60804 Dátum: 2012 Március 04, 20:32:34 »

keskenyítésben sem mindenki esik a ló túlfelére: van hogy azért keskenyítenek, hogy a nyomtáv ne szélesedjen... mert pl a tárcsafék meg az ültetőcsonk is szélesít.. meg vannak szélesebb, vagy csak más ET-jű felnik, amit kompenzálni kell, hogy ne kelljen sárvédőt szélesíteni.
Igen ebben igazad van és az úgy még szép is szerintem.  A többi nekem valamiért nem jön be.  Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #60803 Dátum: 2012 Március 04, 20:18:37 »

Szerintem még az ültetés lehet szép, ha nem esünk át a ló túloldalára, de a keskenyítés szerintem nagyon szarul néz ki  Lips Sealed
keskenyítésben sem mindenki esik a ló túlfelére: van hogy azért keskenyítenek, hogy a nyomtáv ne szélesedjen... mert pl a tárcsafék meg az ültetőcsonk is szélesít.. meg vannak szélesebb, vagy csak más ET-jű felnik, amit kompenzálni kell, hogy ne kelljen sárvédőt szélesíteni.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #60802 Dátum: 2012 Március 04, 20:07:32 »

Ne is keskenyíts! A létező legfeleslegesebb beavatkozás, bárha sok híve van is itten.

Szerintem még az ültetés lehet szép, ha nem esünk át a ló túloldalára, de a keskenyítés szerintem nagyon szarul néz ki  Lips Sealed
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #60801 Dátum: 2012 Március 04, 19:31:24 »

Ne is keskenyíts! A létező legfeleslegesebb beavatkozás, bárha sok híve van is itten.

attól függ honnan nézed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #60800 Dátum: 2012 Március 04, 19:05:01 »

Ma szétbontottam az első futóművet. Levettem a lengőkarokat. Vasárnap összeszerelem az ültethető futóművel, a lengőkarokat.
Amíg itthon a bogár, addig alászerelem és megnézem , hogy milyen gumival fog elfordulni. Nem szeretnék keskenyíteni, mert én nem tudom megcsinálni. Pénzt meg nemigazán költenék rá.

Ne is keskenyíts! A létező legfeleslegesebb beavatkozás, bárha sok híve van is itten.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60799 Dátum: 2012 Március 04, 18:57:29 »

a beteg állat
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=396538&postdays=0&postorder=asc&start=160

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #60798 Dátum: 2012 Március 03, 15:57:00 »

http://elitevwclub.blog.hu/2012/03/03/the_lederwagen

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #60797 Dátum: 2012 Március 03, 13:43:22 »

De azért érezted, hogy baromság testet vinni a lökhárítóra.
Felejtsd el,tedd túl magad rajta! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60796 Dátum: 2012 Március 03, 13:42:19 »

Dehogy vagyok én hozzáértö.
Csupán felnézek rád,arra a kitartásra,szorgalomra,elszántságra és hozzáértésre,mellyel rendbe rakod és feltámasztod a géped.
Az egyéni megoldások meg engem abszolut nem zavarnak.
Nekem sokkal többet jelent a kreativitás,mint a tullihegett "gyári állapot"!
Magadnak csinálod a vasat,a magad elképzelése,anyagi lehetösége szerint.
Ebbe én nem találok semmi kivetni(fikázni) valót.
Maximális tiszteletem azért a munkáért,amit végigcsinálsz.
Köszönöm,hogy megosztod velünk,hogy mi is bepillantást nyerünk a részletekbe,
Várom a folytatást! Kezfogas
De azért érezted, hogy baromság testet vinni a lökhárítóra.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #60795 Dátum: 2012 Március 03, 13:39:41 »

Hoppá egy hozzáértő.
Dehogy vagyok én hozzáértö.
Csupán felnézek rád,arra a kitartásra,szorgalomra,elszántságra és hozzáértésre,mellyel rendbe rakod és feltámasztod a géped.
Az egyéni megoldások meg engem abszolut nem zavarnak.
Nekem sokkal többet jelent a kreativitás,mint a tullihegett "gyári állapot"!
Magadnak csinálod a vasat,a magad elképzelése,anyagi lehetösége szerint.
Ebbe én nem találok semmi kivetni(fikázni) valót.
Maximális tiszteletem azért a munkáért,amit végigcsinálsz.
Köszönöm,hogy megosztod velünk,hogy mi is bepillantást nyerünk a részletekbe,
Várom a folytatást! Kezfogas

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60794 Dátum: 2012 Március 03, 13:25:41 »

Szerintem teljesen rendben van a huzalozás, én még nem álltam neki megcsinálni az enyémet, de már készítem a szopóálarcot Grin
Mindig egy valamit bekötni, és akkor halad. Elötte nem árt a biztosítéktáblán megtervezni, hogy mi hova kerüljön.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #60793 Dátum: 2012 Március 03, 13:16:26 »

Ilyen volt. A feltett kép nem a végleges állapot, de rendezettebb. Semmi nem fog látszódni, mert egy panel eltakarja, azt meg a csomagtartófedél. Grin  20 év garanciát vállalok rá! Grin
Szerintem teljesen rendben van a huzalozás, én még nem álltam neki megcsinálni az enyémet, de már készítem a szopóálarcot Grin

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60792 Dátum: 2012 Március 03, 13:07:04 »

hát Józsi ez elég kókány lett így Undecided
Ilyen volt. A feltett kép nem a végleges állapot, de rendezettebb. Semmi nem fog látszódni, mert egy panel eltakarja, azt meg a csomagtartófedél. Grin  20 év garanciát vállalok rá! Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60791 Dátum: 2012 Március 03, 13:00:41 »

És az nem lett volna "kókány"? Huh

Hoppá egy hozzáértő. Már nem is reagáltam erre amit a bogaras barátunk írt. Vaga egyszer csokorba szedem amit ajánlottak nekem segítő szándékkal. 29 éve van meg a kocsim, és minden alkatrészét a kezemben tartottam már! Beleértve a motor és a nyomatékváltó alkatrészeit is. Ha elkészül és levizsgázik, akkor nem végeztem rossz munkát én úgy érzem. Azt is kihangsúlyoznám, hogy 3 gerincműtét után összecsavarozva nagyon nehezen mozogva újítottam fel az autómat. Talán ez volt a legnehezebb.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #60790 Dátum: 2012 Március 03, 12:45:07 »

inkább húztam volna test kábelt....
És az nem lett volna "kókány"? Huh

Tóth Zoltán
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60789 Dátum: 2012 Március 03, 12:40:41 »

Sziasztok!

Egy gyors kérdés:

Létezik kétféle végű kuplungvilla is? Ricnis, illetve átmenő csavaros is? Nekem a ricnis fajta volt, de szarrá van kopva a villa, úgyhogy kicseréltem egy átmenőcsavarosra, ilyet találtam itthon zsírat, de erre meg nincs karom, amibe a bovden megy. Valakinek van ilyen eladó?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60788 Dátum: 2012 Március 02, 23:14:53 »

Ma végeztem a kocsi vezetékelésével. Minden működik. Cheesy Egyedül raktam be a kapcsolókat is! A karos indexeket meg úgy megvariáltam, hogy csak  a karosindex müködjön. Lehet úgy is, hogy csak a leszerelhető irányjelzők villogjanak és a karos irányjelzők maradjanak a helyükön, és BÓNUSZként a karosindexek is kimennek amik villognak. SZUPER BONUSZként a villogó autómata jeleire csapkod, mint a madár a szárnyaival. Cheesy
A karosindexben volt egy alkatrész törésem, de egy donor karosindexből kivettem az égőt tartó foglalatot, így a hibát elhárítottam.
Voltak nehézségek a hátsó villogóknál, és majdnem behúztam 2 új vezetéket, de jó, hogy nem kapkodtam el, mert csak test hiba volt. Nem gondoltam, hogy a hátsó lökhárítóra nem megy el az áram. A festék szigetel,úgy hogy le kellett kaparnom a festéket a tartók felfekvő felületén.
Egyszer meg nem működött semmi, és nagyon elkeseredtem, aztán megtaláltam a hibát. Letört a kapcsolóról az apa rész erre megy rá a saru, és ez a fő áram. Innen megy mindenfelé. 2 hetet vett igénybe, ebben a a tartók készítése is benne van. 100 munkaóra!
hát Józsi ez elég kókány lett így Undecided
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60787 Dátum: 2012 Március 02, 23:12:50 »

Ma végeztem a kocsi vezetékelésével. Minden működik. Cheesy Egyedül raktam be a kapcsolókat is! A karos indexeket meg úgy megvariáltam, hogy csak  a karosindex müködjön. Lehet úgy is, hogy csak a leszerelhető irányjelzők villogjanak és a karos irányjelzők maradjanak a helyükön, és BÓNUSZként a karosindexek is kimennek amik villognak. SZUPER BONUSZként a villogó autómata jeleire csapkod, mint a madár a szárnyaival. Cheesy
A karosindexben volt egy alkatrész törésem, de egy donor karosindexből kivettem az égőt tartó foglalatot, így a hibát elhárítottam.
Voltak nehézségek a hátsó villogóknál, és majdnem behúztam 2 új vezetéket, de jó, hogy nem kapkodtam el, mert csak test hiba volt. Nem gondoltam, hogy a hátsó lökhárítóra nem megy el az áram. A festék szigetel,úgy hogy le kellett kaparnom a festéket a tartók felfekvő felületén.
Egyszer meg nem működött semmi, és nagyon elkeseredtem, aztán megtaláltam a hibát. Letört a kapcsolóról az apa rész erre megy rá a saru, és ez a fő áram. Innen megy mindenfelé. 2 hetet vett igénybe, ebben a a tartók készítése is benne van. 100 munkaóra!
inkább húztam volna test kábelt....
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60786 Dátum: 2012 Március 02, 21:13:21 »

Ma szétbontottam az első futóművet. Levettem a lengőkarokat. Vasárnap összeszerelem az ültethető futóművel, a lengőkarokat.
Amíg itthon a bogár, addig alászerelem és megnézem , hogy milyen gumival fog elfordulni. Nem szeretnék keskenyíteni, mert én nem tudom megcsinálni. Pénzt meg nemigazán költenék rá.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 02, 21:16:03 írta sparkafer »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60785 Dátum: 2012 Március 02, 20:09:27 »

Ma végeztem a kocsi vezetékelésével. Minden működik. Cheesy Egyedül raktam be a kapcsolókat is! A karos indexeket meg úgy megvariáltam, hogy csak  a karosindex müködjön. Lehet úgy is, hogy csak a leszerelhető irányjelzők villogjanak és a karos irányjelzők maradjanak a helyükön, és BÓNUSZként a karosindexek is kimennek amik villognak. SZUPER BONUSZként a villogó autómata jeleire csapkod, mint a madár a szárnyaival. Cheesy
A karosindexben volt egy alkatrész törésem, de egy donor karosindexből kivettem az égőt tartó foglalatot, így a hibát elhárítottam.
Voltak nehézségek a hátsó villogóknál, és majdnem behúztam 2 új vezetéket, de jó, hogy nem kapkodtam el, mert csak test hiba volt. Nem gondoltam, hogy a hátsó lökhárítóra nem megy el az áram. A festék szigetel,úgy hogy le kellett kaparnom a festéket a tartók felfekvő felületén.
Egyszer meg nem működött semmi, és nagyon elkeseredtem, aztán megtaláltam a hibát. Letört a kapcsolóról az apa rész erre megy rá a saru, és ez a fő áram. Innen megy mindenfelé. 2 hetet vett igénybe, ebben a a tartók készítése is benne van. 100 munkaóra!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
1303LS
« Hozzászólás #60784 Dátum: 2012 Március 01, 16:25:20 »

Köszönöm.
Mellesleg ütemváltozás nélkül bírja 30-90W-ig.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #60783 Dátum: 2012 Március 01, 16:21:13 »

A Bugi benyom egy poént és van olyan aki tényleg elkezd kattogót keresni a bogárban? Nem hiszem el... Shocked


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #60782 Dátum: 2012 Március 01, 16:21:02 »

A Bugi benyom egy poént és van olyan aki tényleg elkezd kattogót keresni a bogárban? Nem hiszem el... Shocked

Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60781 Dátum: 2012 Március 01, 16:18:51 »

A Bugi benyom egy poént és van olyan aki tényleg elkezd kattogót keresni a bogárban? Nem hiszem el... Shocked

a kattogó elromlott, vagy műszaki hiba !

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #60780 Dátum: 2012 Március 01, 13:47:57 »

ne bántsd! a régi relék bimetálosak voltak és hangosan kattogtak. a mostaniak (utángyártottak) elektronikusak és halkan kattognak vagy kussolnak.
Köszönöm.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #60779 Dátum: 2012 Március 01, 13:03:37 »

tegnap este szét eszembéztem a csomagtartótetőt... ketten nyomtuk húztuk pöcögtettük és egyszer csak kinyilt. állitottam rajt és most jó.
a kis dolgoknak is kell tudni örülni!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #60778 Dátum: 2012 Március 01, 13:01:06 »

Köszönöm, ránézek a relére, max szétkapom...

ne bántsd! a régi relék bimetálosak voltak és hangosan kattogtak. a mostaniak (utángyártottak) elektronikusak és halkan kattognak vagy kussolnak.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #60777 Dátum: 2012 Március 01, 10:50:01 »

én is ezért kérdeztem, szerintem nincs külön kattogó bogárban. ha a relé hangos, kattog, ha nem, nem
Az 1302-esemben hangos kattogo volt a rele, a '75-osben alig hallani. Releje valogatja...
Köszönöm, ránézek a relére, max szétkapom...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #60776 Dátum: 2012 Március 01, 09:55:58 »

Az 1302-esemben hangos kattogo volt a rele, a '75-osben alig hallani. Releje valogatja...
én is ezért kérdeztem, szerintem nincs külön kattogó bogárban. ha a relé hangos, kattog, ha nem, nem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60775 Dátum: 2012 Március 01, 09:45:42 »

A relét természetesen tudom, hiszen én cseréltem. Tehát megismétlem: Index jó és működik csak nem lehet hallani, hogy kattog.
Az 1302-esemben hangos kattogo volt a rele, a '75-osben alig hallani. Releje valogatja...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #60774 Dátum: 2012 Március 01, 09:41:51 »

komolyan azt kérdezed hol az irányjelző relé ? ott ahol a többi 67-71 között a kilóméteróra előtt 71után a biztosítéktáblába  Undecided
A relét természetesen tudom, hiszen én cseréltem. Tehát megismétlem: Index jó és működik csak nem lehet hallani, hogy kattog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60773 Dátum: 2012 Március 01, 06:16:47 »

az enyémben márpedig van,  kattog a kilóméterspirál  Tongue
és hogy oldottad meg, hogy csak kanyarnál? Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60772 Dátum: 2012 Február 29, 22:42:59 »

A bogárban nincs, a H Astrában van.  Grin
az enyémben márpedig van,  kattog a kilóméterspirál  Tongue

Oldalak: 1 ... 491 492 493 494 495 [496] 497 498 499 500 501 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.