www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 00:05:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 561 562 563 564 565 [566] 567 568 569 570 571 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13176973 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57995 Dátum: 2011 November 01, 14:58:37 »

Végre látunk belőle valamit. Grin
WD40 neked is barátod!
Hja... WD40 forever!  Grin a bal ajtó felső zsanér csavarjai végre kicsavarodtak, az alsók nem akarnak.
A sárvédőket tettem fel egyébként olajozott csavarokkal, hogy majd le is jöjjenek. Smileyígy most jobban férek a garázsban.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57994 Dátum: 2011 November 01, 14:58:10 »

közben meg készül az 1776...
Nekem is ez tetszene, de sajna fontossági sorrend van  Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57993 Dátum: 2011 November 01, 14:56:44 »

Végre látunk belőle valamit. Grin
WD40 neked is barátod!
Még van rajta bőven meló, de a bódé már alakul...
A javítóelemek helyének kivágása, felhegesztése meg majd egyszer csak megtörténik. Wink
A hátsó fékeket szétszedtem, lerozsdátlanítottam.
A motor még kint, de ha meglesznek a tartóbakok, akkor visszateszem az F-est egyelőre, közben meg készül az 1776...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57992 Dátum: 2011 November 01, 14:49:44 »

Készülget  Cheesy

Végre látunk belőle valamit. Grin
WD40 neked is barátod!
Ja , és tetszik természetesen. Nekem az öregbítettek bejönnek.
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 01, 14:59:06 írta sparkafer »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57991 Dátum: 2011 November 01, 14:48:19 »

Ezeröcsi bogarak váltója.

Köszi!
Lehet, hogy váltót cserélek?
És lesz eladó AB-s vezetettkinyomócsapágyas váltóm?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57990 Dátum: 2011 November 01, 14:07:35 »

Készülget  Cheesy


[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57989 Dátum: 2011 November 01, 13:46:21 »

AC kódú váltóról mit lehet tudni?
Köszi.
Baditz Laci oldalán találtam egy listát. 4,125 áttétel.
Lehet , hogy közép hosszú váltó? És a 4. fokozat a hosszabb?
Ezeröcsi bogarak váltója.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57988 Dátum: 2011 November 01, 11:16:46 »

Hosszabb mint a rövid, de rövidebb mint a hosszúváltó  Grin Grin kettő között  (fél hosszú). Kövezzetek meg ha hülyeséget írtam!
Köszi, közben találtam valamit, módosítottam a beírásomat.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57987 Dátum: 2011 November 01, 11:11:22 »

AC kódú váltóról mit lehet tudni?
Köszi.

Hosszabb mint a rövid, de rövidebb mint a hosszúváltó  Grin Grin kettő között  (fél hosszú). Kövezzetek meg ha hülyeséget írtam!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57986 Dátum: 2011 November 01, 11:04:12 »

AC kódú váltóról mit lehet tudni?
Köszi.
Baditz Laci oldalán találtam egy listát. 4,125 áttétel.
Lehet , hogy közép hosszú váltó? És a 4. fokozat a hosszabb?
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 01, 11:15:46 írta sparkafer »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57985 Dátum: 2011 Október 31, 15:12:00 »

kábelkötegelő!
ja, meg ződ kerítésdrót. Cheesy

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57984 Dátum: 2011 Október 31, 13:23:36 »

Purhab és cellux mindent megold Smiley
kábelkötegelő!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #57983 Dátum: 2011 Október 31, 11:28:48 »

Purhab és cellux mindent megold Smiley

Srácok! Hogyan kell a rádiót rögzíteni a helyén?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #57982 Dátum: 2011 Október 31, 09:57:00 »

Láttam már, de jó. Stunttal kéne egy hasonlót csinálni Smiley

vele nem lehetne.

Ez malnaszörppel nem lenne az igazi-    ( Motorjavitashoz ferfi kell, = ferfiak sört isznak-nem malnaszörpöt )

tul puha a gyerek . . . .Smiley

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57981 Dátum: 2011 Október 30, 22:20:05 »

Srácok! Hogyan kell a rádiót rögzíteni a helyén?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #57980 Dátum: 2011 Október 30, 21:55:46 »

nem pont most szivtam ezzel
Mármint, hogy csapszeges motor elment 25ezret? úgy, hogy végig kopogott? Illetve összerakáskor (25ezerrel ezelőtt) hangosabb is volt?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57979 Dátum: 2011 Október 30, 21:33:57 »

Akkor marad a tőke a lukában lógás.
Ugye a csapszeget jól gondolom, hogy kizárható.
nem pont most szivtam ezzel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #57978 Dátum: 2011 Október 30, 21:29:29 »

Én ezt teljesen kizárnám.
én is kizárnám
Akkor marad a tőke a lukában lógás.
Ugye a csapszeget jól gondolom, hogy kizárható.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57977 Dátum: 2011 Október 30, 21:24:14 »

Erről jut eszembe.
Szerinted lehet olyan, hogy összerakáskor megtapad a tövében annyira a tőke, hogy a himbasor ráhúzásakor olyan erővel csattanjon a tengelyre, hogy ott törés keletkezzen?
Emlékeim szerint mikor raktuk össze a motort volt egy csattanás, nem annyira egészséges, inkább hangos. És elejétől fogva van egy kopogó hang, ami kicsit tompult (esetleg kopik a törés széle) és periodikusan jelentkezik. 1-2 napig szinte semmi, melegen "0", majd 1-2 napig elég hangos és melegen sem tűnik el teljesen. Az, hogy gázadásra jön elő inkább csapszegre utal, de már lassan 25ezret elment így és nem volt kímélve. Ennyit egy csapszeges motor kétlem, hogy kibírna.  Roll Eyes Ja és motorfékre semmi hang nincs.
én is kizárnám

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57976 Dátum: 2011 Október 30, 21:22:57 »

Én is láttam, két dolgot nyúltam belőle: egyik a csipesz módszer, a másik a pumpa előre berakása és a szívófurat körbe tömítése.
csipeszt én is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57975 Dátum: 2011 Október 30, 21:20:18 »

Erről jut eszembe.
Szerinted lehet olyan, hogy összerakáskor megtapad a tövében annyira a tőke, hogy a himbasor ráhúzásakor olyan erővel csattanjon a tengelyre, hogy ott törés keletkezzen?


Én ezt teljesen kizárnám.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #57974 Dátum: 2011 Október 30, 21:10:18 »


Kívülről fogja meg a szeleptőkét, hogy amikor ráfordítja a blokkfelet akkor ne potyogjon ki.

Van erre egy acéldrót szerű vw célszerszám, de ez ötletesebb és jobban "magyar".
Erről jut eszembe.
Szerinted lehet olyan, hogy összerakáskor megtapad a tövében annyira a tőke, hogy a himbasor ráhúzásakor olyan erővel csattanjon a tengelyre, hogy ott törés keletkezzen?
Emlékeim szerint mikor raktuk össze a motort volt egy csattanás, nem annyira egészséges, inkább hangos. És elejétől fogva van egy kopogó hang, ami kicsit tompult (esetleg kopik a törés széle) és periodikusan jelentkezik. 1-2 napig szinte semmi, melegen "0", majd 1-2 napig elég hangos és melegen sem tűnik el teljesen. Az, hogy gázadásra jön elő inkább csapszegre utal, de már lassan 25ezret elment így és nem volt kímélve. Ennyit egy csapszeges motor kétlem, hogy kibírna.  Roll Eyes Ja és motorfékre semmi hang nincs.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57973 Dátum: 2011 Október 30, 21:03:30 »

Kívülről fogja meg a szeleptőkét, hogy amikor ráfordítja a blokkfelet akkor ne potyogjon ki.
Aha, igy mar ertem, koszonom! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57972 Dátum: 2011 Október 30, 21:00:22 »

Azt melyik lyukba dugta es miert ?


Kívülről fogja meg a szeleptőkét, hogy amikor ráfordítja a blokkfelet akkor ne potyogjon ki.

Van erre egy acéldrót szerű vw célszerszám, de ez ötletesebb és jobban "magyar".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57971 Dátum: 2011 Október 30, 20:47:36 »

a csipesz módszer
Azt melyik lyukba dugta es miert ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #57970 Dátum: 2011 Október 30, 20:17:38 »


Nem ismertem, viszont ha a tőke palástját bekened azzal a piros zsírral (Torco MPZ) akkor nem esik bele, simán ráborítható a másik fél. Ez meg tapasztalat.
nekem ilyen piros zsír még fekete békebeli shell dobozos van  Cheesy


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57969 Dátum: 2011 Október 30, 20:09:34 »

pedig mérget vettem volna ,hogy a csipeszes módszert ismered.
(nagy segítésg)


Nem ismertem, viszont ha a tőke palástját bekened azzal a piros zsírral (Torco MPZ) akkor nem esik bele, simán ráborítható a másik fél. Ez meg tapasztalat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #57968 Dátum: 2011 Október 30, 20:06:17 »

Én is láttam, két dolgot nyúltam belőle: egyik a csipesz módszer, a másik a pumpa előre berakása és a szívófurat körbe tömítése.
pedig mérget vettem volna ,hogy a csipeszes módszert ismered.
(nagy segítésg)


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57967 Dátum: 2011 Október 30, 20:03:26 »

Láttam már, de jó. Stunttal kéne egy hasonlót csinálni Smiley


Én is láttam, két dolgot nyúltam belőle: egyik a csipesz módszer, a másik a pumpa előre berakása és a szívófurat körbe tömítése.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #57966 Dátum: 2011 Október 30, 15:40:31 »

Láttam már, de jó. Stunttal kéne egy hasonlót csinálni Smiley

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #57965 Dátum: 2011 Október 30, 13:09:54 »

http://www.youtube.com/watch?v=p5WkhGUMShY&feature=player_embedded
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57964 Dátum: 2011 Október 30, 11:25:16 »

én gyorsan megrajzolom corel-ban ti megírjátok a pontos ismertetőt
Minek rajzolgatnal, mikor mar meg van rajzolva? Huh
... csak ala kell irni a jo evszamokat! Tongue


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #57963 Dátum: 2011 Október 30, 11:15:52 »

azok után, hogy ezt jól kitárgyaltuk, esetleg nem csinálunk MI egy pontosabb leírást ?

én gyorsan megrajzolom corel-ban ti megírjátok a pontos ismertetőt, évszámokat stb és mondjuk betesszük a hasznosba  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57962 Dátum: 2011 Október 30, 10:54:32 »

Ez azt hiszem mexikói vagy dél-amerikai autókhoz van igazítva, és ott azért máshogy voltak az évjáratok, mint Európában, ezért nem stimmel teljesen.
Erre gondoltam én is. Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57961 Dátum: 2011 Október 30, 10:53:57 »

De. Ne aggodj! :-) Rossz az abricska.
Ok. Tudtam, csak nem sejtettem  Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57960 Dátum: 2011 Október 30, 10:41:21 »

A 74-es elefánttalplámpa akkor az nem volt eredeti?
De. Ne aggodj! :-) Rossz az abricska.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #57959 Dátum: 2011 Október 30, 10:26:22 »

Ilyenkor az ember a saját bogarát akarja beazonosítani. A 74-es elefánttalplámpa akkor az nem volt eredeti?
Azokban a könyvekben amiket én ismerek, igen.
Ha figyelmetlen voltam, akkor elnézést.

Ez azt hiszem mexikói vagy dél-amerikai autókhoz van igazítva, és ott azért máshogy voltak az évjáratok, mint Európában, ezért nem stimmel teljesen.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57958 Dátum: 2011 Október 30, 10:02:40 »

Ilyenkor az ember a saját bogarát akarja beazonosítani. A 74-es elefánttalplámpa akkor az nem volt eredeti?
Azokban a könyvekben amiket én ismerek, igen.
Ha figyelmetlen voltam, akkor elnézést.
ennél sokkal árnyaltabb az egész. Volt olyan ev, amikor több fele lampat is tettek fel, tipustol függöen.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57957 Dátum: 2011 Október 30, 09:24:15 »

igazán, nem tudom ez hol nem off, vagy hol az.
egy kis segítség a most "kezdőknek" típusfelismerési segédlet  Wink

<beszúrt kép törölve>
Ilyenkor az ember a saját bogarát akarja beazonosítani. A 74-es elefánttalplámpa akkor az nem volt eredeti?
Azokban a könyvekben amiket én ismerek, igen.
Ha figyelmetlen voltam, akkor elnézést.

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #57956 Dátum: 2011 Október 30, 08:39:12 »

igazán, nem tudom ez hol nem off, vagy hol az.
egy kis segítség a most "kezdőknek" típusfelismerési segédlet  Wink

<beszúrt kép törölve>
prospektusok közé mentettem . nekem tettszik köszi Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Oldalak: 1 ... 561 562 563 564 565 [566] 567 568 569 570 571 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.