www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:10:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 559 560 561 562 563 [564] 565 566 567 568 569 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13175790 alkalommal)
Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #58075 Dátum: 2011 November 03, 14:33:17 »

... közben átböngésztem a honlapot és már ez is 12345Ft
közel hétszáz forintot még így is nyerek rajta, az kb. két liter benzin. höhö Smiley a Banner előtt ha jól emlékszem egy eléggé leharcolt állapotú Jász Akku volt benne, de az is bírt 2 évet még az autó vásárlása után.

Mindenesetre én bízom abban, hogy "csak" elállítottam a fesszabályzót és semmi baja az akksinak. Nincs kedvem venni egyet, inkább karbifelújításra költeném a zsét, ugyanis meglett a kéziszívatós PIC 28-as, Merki úr nem menekülhet Smiley

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #58074 Dátum: 2011 November 03, 14:13:39 »

Valszeg igazatok lehet, szét is néztem. Sajnos a most használt Banner ára az elmúlt évek alatt szinte a duplájára emelkedett, így lehet egy Lesti-féle lesz majd, ha valóban szükség lesz reá: http://akkubolt.addel.hu/detailproduct.php?productid=467644&PHPSESSID=7d1a0f39c16817199c992d04e64d9f37


Ez drága!!
Nekem "Akksi" márkájú 6V-os akksim volt, több mint 5 évet bírt és most is ilyet vettem. 10ezerFt alatt volt az ára (tavaly).
http://www.akksi.hu/
pffff, közben átböngésztem a honlapot és már ez is 12345Ft
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 03, 14:15:18 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #58073 Dátum: 2011 November 03, 14:12:34 »

Az miért van, hogy: A buszban állóhelyzetben veszi a sebességeket, rendesen, de amikor megyek, nemveszi a kettest.
Ha tolatok, akkor pedig erős búgó, daráló hangot ad.
ELVILEG egy jó váltó van benne, a másik autóban működött az 1-es-2es, és a hátramenet is( a többit nemtudtam kipróbálni a kertben).
Arra gyanakszom, hogy esetleg a kulisszát toltuk el kicsit, és azért szar, nade akkor a többi sebességet sem venné, ha jólgondolom.
Valakinek valami ötlete?
lehet, hogy mégsem olyan jó a váltó, mint amilyennek gondoltuk?
Köszi előre is.
Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #58072 Dátum: 2011 November 03, 13:58:31 »

Nem is 2 az átlag, csak Józsi szeret túlozni, de kb. 5 év után már valóban esélyes a csere.

Valszeg igazatok lehet, szét is néztem. Sajnos a most használt Banner ára az elmúlt évek alatt szinte a duplájára emelkedett, így lehet egy Lesti-féle lesz majd, ha valóban szükség lesz reá: http://akkubolt.addel.hu/detailproduct.php?productid=467644&PHPSESSID=7d1a0f39c16817199c992d04e64d9f37


Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58071 Dátum: 2011 November 03, 12:33:51 »

Lehet, hogy nem bántam szépen az akkumulátorral: télen nem vettem ki, nem töltöttem fel és nem vittem be a spejzba. Volt, hogy után is kellett töltenem 0-ás vízzel a cellákat, s lehet hogy nem bírta valóban és öt év után megadta magát, de két év az nagyon karcsú.



Nem is 2 az átlag, csak Józsi szeret túlozni, de kb. 5 év után már valóban esélyes a csere.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #58070 Dátum: 2011 November 03, 11:28:31 »

5 éves akku? Nekem mindig 2 évet bírt. Itt a hiba. Sajnos venned kell új akkumulátort.
Lehet, hogy nem bántam szépen az akkumulátorral: télen nem vettem ki, nem töltöttem fel és nem vittem be a spejzba. Volt, hogy után is kellett töltenem 0-ás vízzel a cellákat, s lehet hogy nem bírta valóban és öt év után megadta magát, de két év az nagyon karcsú.


Süni
« Hozzászólás #58069 Dátum: 2011 November 03, 10:42:29 »

Valaki nemtudja véletlenül, hogy milyen menet van az olajnyomás jeladón? M14x1,5 -m10-m16... Roll Eyes
m10X1 az olajgombán.
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #58068 Dátum: 2011 November 03, 10:40:21 »

Valaki nemtudja véletlenül, hogy milyen menet van az olajnyomás jeladón? M14x1,5 -m10-m16... Roll Eyes
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58067 Dátum: 2011 November 03, 09:28:07 »

A T-kilincs után,még volt háromfajta nyomógombos nyitó.
Ehhez a 64-67 közötti zár kéne szvsz,mivel hosszú gépháztetőről beszélünk.

Az három és egycsavaros gépháztető zárak,már a 67 utáni autókon voltak.
Köszi, közben rájöttem, hogy igazad van. Lehet, hogy van is olyan otthon, ami 64-67, úgyhogy rápróbálom.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58066 Dátum: 2011 November 02, 22:35:09 »

És az Al pálca milyen vastag? Az 5-ös csavar csak forog, semmi ment nincs.  Undecided A 6-oshoz pedig fel kellene fúrni a furatot.  Huh
Félő, hogy átszakad a 6-osnál. A fedélen is fúrni kell, meg a tömitésen is. Ezért nem ajánlottam ezt. Létezik még aluminium alapú ragasztó. A tiszta lyukat amit féktisztítóval megtakaritassz azt kiöntöd ezzel a ragasztóval. Ebbe fúrsz és vágod a menetet.
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 02, 22:37:05 írta kdf 001 »
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #58065 Dátum: 2011 November 02, 22:28:04 »

Én egy aluminium (hegesztőpálcára) vágnék menetet és két komponensű ragasztóval bekenném, majd belehajtanám. Száradás után levágnám, síkba csiszolnám, bepontoznám, és kifúrnám. Ezután mehet bele a menet.
És az Al pálca milyen vastag? Az 5-ös csavar csak forog, semmi ment nincs.  Undecided A 6-oshoz pedig fel kellene fúrni a furatot.  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58064 Dátum: 2011 November 02, 22:22:24 »

A karbi házában a torok és az úszóház között a szivató felöli oldalon tönkrement a menet a fedélcsavarnál. (ez az egyetlen nem átmenő csavar a házban sajna). Hogyan lehet ezt javítani, vagy ki tud ilyet javítani vagy van valakinek megoldási ötlete?
Én egy aluminium (hegesztőpálcára) vágnék menetet és kétkomponensű ragasztóval bekenném, majd belehajtanám. Száradás után levágnám, síkba csiszolnám, bepontoznám, és kifúrnám. Ezután mehet bele a menet.
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 02, 22:28:48 írta kdf 001 »
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #58063 Dátum: 2011 November 02, 22:02:32 »

A karbi házában a torok és az úszóház között a szivató felöli oldalon tönkrement a menet a fedélcsavarnál. (ez az egyetlen nem átmenő csavar a házban sajna). Hogyan lehet ezt javítani, vagy ki tud ilyet javítani vagy van valakinek megoldási ötlete?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #58062 Dátum: 2011 November 02, 20:10:14 »

ezt hogyan?

1. nagyjából 2 méter a bogárkerék sugara, ehhez van belőve a km óra
2. a dremmel forog mondjuk 10 ezret percenként, akkor mp-enként az 170 fordulat
3. 2 x 170 = 340 m/sec elméleti sebesség, ami átszámolva 1224 km/h
4. ennyit kell letekerned: 100.000 - 28.000 = 72.000 km
5. 72.000 km / 1224 km/h = 58,8 h több, kábé 2,5 napig kellett folyamatosan tekerned
bazze Pista beteg vagy?
józanúl irkálsz a munkaidő alatt?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #58061 Dátum: 2011 November 02, 17:33:30 »

Mi a különbség a Solex 28 PICT és a Solex 28 PICT-1 között?
Szabadon cserélhető egyik a másikra? Vagy valami módosításra van szükség?
Az egyik 36 lovas míg a másik 40 lovas motorhoz való lehet?

ui: közben ezt találtam

Solex 28 PICT (1961-63)
Solex 28 PICT-1 (1964-65)

Állítólag a kettő között csak a vákum dugattyú a különbség (valami ilyesmi, angol szöveget találtam csak).

Ettől függetlenül persze érdekelne, hogy cserélhető-e vagy sem.

Cserélhető, nekem is pict-1 van fenn a 61-es motoromon, sőt volt pict-2 is.
Én úgy tudom az automata szívató a különbség.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58060 Dátum: 2011 November 02, 17:09:22 »

Segítséget szeretnék kérni 6V-s fesszabályzó beállításához, turkáltam a neten, de nem leltem megoldást.

háttér a kálváriáról: http://feketeferenc.blogspot.com/
5 éves akku? Nekem mindig 2 évet bírt. Itt a hiba. Sajnos venned kell új akkumulátort.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58059 Dátum: 2011 November 02, 16:42:06 »

Smiley köszönöm az infót.
Privát ment.
Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #58058 Dátum: 2011 November 02, 16:06:51 »

Látom nem sikerült multimétert szerezned, baumaxban ma láttam talán 1000 forintért.
De ha a közelben vagy és átgurulsz akkor még segítek is a hiba felkutatásában. (akkor multiméter van ne hozz. ;-) )

Smiley köszönöm az infót. Magam is megtaláltam a baumax katalógban az a multimétert, munka után pedig veszek is egyet, mert van egy áruház itt a munkahely közelében. Megtudtam közben, hogy lehet őket állítani úgy, hogy a fém lemezkét hajlítgatod, s valszeg így állítottam el én is a sajátomat, amikor csavarhúzóval aláfeszítettem, hogy beférjen a drótkefe.

Az akksit még nem töltöttem fel, így csak holnap tudok rápróbálni. Ha magamtól nem sikerül, örömmel átgurulok, ha megmondod, h hová is kell. A használaton kívüli fesszabályzót is örömmel fogadom, mert ki tudja, mit hoz a jövő.

Bence

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58057 Dátum: 2011 November 02, 15:20:12 »

Segítséget szeretnék kérni 6V-s fesszabályzó beállításához, turkáltam a neten, de nem leltem megoldást.

háttér a kálváriáról: http://feketeferenc.blogspot.com/
Apropó, van nekem egy 6V feszszabályzóm amiről nem tudok semmit. Kaptam, beszerzési áron ha gondolod tovább adom (tehát ingyért).
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58056 Dátum: 2011 November 02, 15:11:51 »

Segítséget szeretnék kérni 6V-s fesszabályzó beállításához, turkáltam a neten, de nem leltem megoldást.

háttér a kálváriáról: http://feketeferenc.blogspot.com/
Olyan kérdés merült fel bennem, hogy egyáltalán lehet?
Ha igen akkor egy sima kétoszlopos feszszabályzó, pl Pannónia p20 is ilyen.

Látom nem sikerült multimétert szerezned, baumaxban ma láttam talán 1000 forintért.
De ha a közelben vagy és átgurulsz akkor még segítek is a hiba felkutatásában. (akkor multiméter van ne hozz. ;-) )
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #58055 Dátum: 2011 November 02, 14:35:15 »

Mi a különbség a Solex 28 PICT és a Solex 28 PICT-1 között?
Szabadon cserélhető egyik a másikra? Vagy valami módosításra van szükség?
Az egyik 36 lovas míg a másik 40 lovas motorhoz való lehet?

ui: közben ezt találtam

Solex 28 PICT (1961-63)
Solex 28 PICT-1 (1964-65)

Állítólag a kettő között csak a vákum dugattyú a különbség (valami ilyesmi, angol szöveget találtam csak).

Ettől függetlenül persze érdekelne, hogy cserélhető-e vagy sem.
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 02, 17:10:53 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #58054 Dátum: 2011 November 02, 12:43:14 »

Segítséget szeretnék kérni 6V-s fesszabályzó beállításához, turkáltam a neten, de nem leltem megoldást.

háttér a kálváriáról: http://feketeferenc.blogspot.com/

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #58053 Dátum: 2011 November 02, 10:45:06 »

Ahogy en csinaltam, a mutato meg sem mozdult... :-)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58052 Dátum: 2011 November 02, 10:43:33 »

nem hinném, hogy 160km/h sebesség fölött érdemes tekerni egy addig skálázott órát. 140-est meg pláne nem
Ahogy en csinaltam, a mutato meg sem mozdult... :-)
Csak a szamjegyeket porgettem.
én a fogaskerék feszegetéssel tettem a legjobbat az órának...
Ezt azer' en ketlem ... Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #58051 Dátum: 2011 November 02, 10:42:09 »

ezt hogyan?

1. nagyjából 2 méter a bogárkerék sugara, ehhez van belőve a km óra
2. a dremmel forog mondjuk 10 ezret percenként, akkor mp-enként az 170 fordulat
3. 2 x 170 = 340 m/sec elméleti sebesség, ami átszámolva 1224 km/h
4. ennyit kell letekerned: 100.000 - 28.000 = 72.000 km
5. 72.000 km / 1224 km/h = 58,8 h több, kábé 2,5 napig kellett folyamatosan tekerned
nem hinném, hogy 160km/h sebesség fölött érdemes tekerni egy addig skálázott órát. 140-est meg pláne nem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58050 Dátum: 2011 November 02, 09:59:54 »

Arról nem beszélva, hogy a mutatót visszahúzó rugó sem piskóta túlterhelést kap, utána jön a sírás, hogy jajjaj, nem pontos a km. óra. Én fúróval toltam anno mondjuk biztosan az sem tett jót nékije, de nem 35ezret pörgött percenként.
még a végén kiderül, hogy én a fogaskerék feszegetéssel tettem a legjobbat az órának... mármint, ha muszáj tekerni, márpedig azt muszáj  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #58049 Dátum: 2011 November 02, 09:34:29 »

ezt hogyan?

1. nagyjából 2 méter a bogárkerék sugara, ehhez van belőve a km óra
2. a dremmel forog mondjuk 10 ezret percenként, akkor mp-enként az 170 fordulat
3. 2 x 170 = 340 m/sec elméleti sebesség, ami átszámolva 1224 km/h
4. ennyit kell letekerned: 100.000 - 28.000 = 72.000 km
5. 72.000 km / 1224 km/h = 58,8 h több, kábé 2,5 napig kellett folyamatosan tekerned
Arról nem beszélva, hogy a mutatót visszahúzó rugó sem piskóta túlterhelést kap, utána jön a sírás, hogy jajjaj, nem pontos a km. óra. Én fúróval toltam anno mondjuk biztosan az sem tett jót nékije, de nem 35ezret pörgött percenként.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58048 Dátum: 2011 November 02, 08:18:02 »





flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58047 Dátum: 2011 November 02, 08:17:47 »

1. nekem nincs 2 meter sugaru bogarkerekem.
6. nem az oraba bejovo kis csonkot tekertem, hanem a szamos tarcsak tengelyet kozvetlenul.

1. akkor kerületű 6. na, ezt nem mondtad



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #58046 Dátum: 2011 November 02, 07:36:39 »

Dzsízüszkrájszt!
1. nekem nincs 2 meter sugaru bogarkerekem.
2. tobbet forog
3. nemfigyelek
4. nemfigyelek
5. hulyeseg jott ki neked, meg kulonben sem figyelek :-)
6. nem az oraba bejovo kis csonkot tekertem, hanem a szamos tarcsak tengelyet kozvetlenul.


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58045 Dátum: 2011 November 02, 07:06:14 »

ezt hogyan?

1. nagyjából 2 méter a bogárkerék sugara, ehhez van belőve a km óra
2. a dremmel forog mondjuk 10 ezret percenként, akkor mp-enként az 170 fordulat
3. 2 x 170 = 340 m/sec elméleti sebesség, ami átszámolva 1224 km/h
4. ennyit kell letekerned: 100.000 - 28.000 = 72.000 km
5. 72.000 km / 1224 km/h = 58,8 h több, kábé 2,5 napig kellett folyamatosan tekerned
Dzsízüszkrájszt!
1. nekem nincs 2 meter sugaru bogarkerekem.
2. tobbet forog
3. nemfigyelek
4. nemfigyelek
5. hulyeseg jott ki neked, meg kulonben sem figyelek :-)
6. nem az oraba bejovo kis csonkot tekertem, hanem a szamos tarcsak tengelyet kozvetlenul.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #58044 Dátum: 2011 November 02, 07:02:57 »

ezt hogyan?


2. a dremmel forog mondjuk 10 ezret percenként, akkor mp-enként az 170 fordulat

35000

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58043 Dátum: 2011 November 02, 06:58:57 »

En 28.000-rol korbetekertem kb 1ora-masfel alatt egy kis dremellel... Roll Eyes

ezt hogyan?

1. nagyjából 2 méter a bogárkerék sugara, ehhez van belőve a km óra
2. a dremmel forog mondjuk 10 ezret percenként, akkor mp-enként az 170 fordulat
3. 2 x 170 = 340 m/sec elméleti sebesség, ami átszámolva 1224 km/h
4. ennyit kell letekerned: 100.000 - 28.000 = 72.000 km
5. 72.000 km / 1224 km/h = 58,8 h több, kábé 2,5 napig kellett folyamatosan tekerned



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #58042 Dátum: 2011 November 02, 02:23:11 »

Emlekeim szerint a T kilincs utan jott az 1 es 3 csavaros motorterkilincs.

Itt latszanak is: http://www.vwheritage.com/vw_parts_Engine-Lid-Locks-and-Engine-Bay_act_page.render_pageID_152_lang_EN_country_GB.htm
A T-kilincs után,még volt háromfajta nyomógombos nyitó.
Ehhez a 64-67 közötti zár kéne szvsz,mivel hosszú gépháztetőről beszélünk.

Az három és egycsavaros gépháztető zárak,már a 67 utáni autókon voltak.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58041 Dátum: 2011 November 02, 00:17:13 »

Pedig vagy az van, vagy a t-kilincs, de az nem jó rá szerintem...
Nem tudom, hogy pontosan melyik masikrol beszeltek, de az teljesen biztos, hogy nem csak ez a ket zartipus van a motortetore!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #58040 Dátum: 2011 November 01, 23:26:18 »

az nem megy rá. a felső kis nyelv útban van...

Pedig vagy az van, vagy a t-kilincs, de az nem jó rá szerintem...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58039 Dátum: 2011 November 01, 22:40:53 »

szerintem olyan kell rá, mint ami eredetileg is volt a kocsidon.
az nem megy rá. a felső kis nyelv útban van...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #58038 Dátum: 2011 November 01, 22:18:03 »

Lécci segítsetek!
Erre milyen zárat lehet tenni? Próbáltam a 3 csavarosat (mert csak olyan van itthon) és nem tudtam rátenni.


szerintem olyan kell rá, mint ami eredetileg is volt a kocsidon.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58037 Dátum: 2011 November 01, 21:56:44 »

Lécci segítsetek!
Erre milyen zárat lehet tenni? Próbáltam a 3 csavarosat (mert csak olyan van itthon) és nem tudtam rátenni.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58036 Dátum: 2011 November 01, 21:07:59 »

Úgy tűnik a korábbi beírások alapján, hogy nincs szétszedve teljesen az óra, tehát nem tudja 0-ra tekerni és úgy visszarakni szerintem.  Wink
Köszönöm. Jó reggelt!  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 559 560 561 562 563 [564] 565 566 567 568 569 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.2 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.