www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 19:15:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 601 602 603 604 605 [606] 607 608 609 610 611 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13137167 alkalommal)
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56394 Dátum: 2011 Augusztus 22, 20:59:18 »

A váltókar alján van egy bütyök. Az jól a helyén van?
Ha már szétszeded még egyszer, cseréld le azt a kis műanyag karikát a váltórúdon. Az is csinálhat galibát, bár ennyire nem.
merre kell állni a bütyüknek? hogy kell lenni a rugónak, már ha lehet rosszul is. sosem szedtem szét, fogalmam nincs róla!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56393 Dátum: 2011 Augusztus 22, 19:26:13 »

ahhoz nem nyúltam és előtte jó volt
A váltókar alján van egy bütyök. Az jól a helyén van?
Ha már szétszeded még egyszer, cseréld le azt a kis műanyag karikát a váltórúdon. Az is csinálhat galibát, bár ennyire nem.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 22, 19:28:04 írta sparkafer »

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56392 Dátum: 2011 Augusztus 22, 19:06:05 »

Hátul az alvázszámnál van a hiba! Nézd meg a gumihardit.
ahhoz nem nyúltam és előtte jó volt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56391 Dátum: 2011 Augusztus 22, 19:00:55 »

télleg nincs sehol egy leírás hogy kell rendesen összerakni a váltó kart? mióta megpiszkáltam nem lehet lenyomni, de simán megy rükibe, viszont a többi sebesség alig van meg
Hátul az alvázszámnál van a hiba! Nézd meg a gumihardit.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56390 Dátum: 2011 Augusztus 22, 18:45:04 »

télleg nincs sehol egy leírás hogy kell rendesen összerakni a váltó kart? mióta megpiszkáltam nem lehet lenyomni, de simán megy rükibe, viszont a többi sebesség alig van meg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #56389 Dátum: 2011 Augusztus 22, 11:48:48 »

Gyertya helyére csavarható kompresszió mérőt is keresek, ugyancsak kölcsönbe.

Köszönöm.
Van. Holnapra be tudom hozni.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56388 Dátum: 2011 Augusztus 22, 11:21:35 »

Urak,
A szelepállító csavar kontraanya milyen méret? M8 vagy M9? És finommenet, de azon belül?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56387 Dátum: 2011 Augusztus 22, 11:09:28 »

Ilyen nekem is van, talán közelebb vagyok.


Gyertya helyére csavarható kompresszió mérőt is keresek, ugyancsak kölcsönbe.

Köszönöm.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56386 Dátum: 2011 Augusztus 22, 09:01:12 »

Kompimérőm van, bár még én sem teszteltem, igaz, nem becsavarós, csak benyomós (mint bnzineseknél általában...).
Privi.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56385 Dátum: 2011 Augusztus 22, 08:49:12 »

Olaj nyomás szabályozók a blokkban mennyire szoktak tönkremenni.
Keresek olajnyomás mérőt kölcsönbe 1 napra (olajgomba helyére csavarnánk).
Gyertya helyére csavarható kompresszió mérőt is keresek, ugyancsak kölcsönbe.

Köszönöm.
Kompimérőm van, bár még én sem teszteltem, igaz, nem becsavarós, csak benyomós (mint bnzineseknél általában...).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56384 Dátum: 2011 Augusztus 22, 07:39:04 »

Olaj nyomás szabályozók a blokkban mennyire szoktak tönkremenni.
Keresek olajnyomás mérőt kölcsönbe 1 napra (olajgomba helyére csavarnánk).
Gyertya helyére csavarható kompresszió mérőt is keresek, ugyancsak kölcsönbe.

Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 22, 08:28:25 írta abes »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56383 Dátum: 2011 Augusztus 21, 17:33:34 »

Fogalmam sincs. Maszekban csinálja két fiatal, nekem haverság okán nem kellett fizetnem...
Ha érdekel, utána kérdezek.
köszi. Erdekel, mert közel van.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56382 Dátum: 2011 Augusztus 21, 14:12:14 »

ez a cornox kft? Nagyon közel van hozzank.
Fogalmam sincs. Maszekban csinálja két fiatal, nekem haverság okán nem kellett fizetnem...
Ha érdekel, utána kérdezek.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56381 Dátum: 2011 Augusztus 21, 13:29:59 »

Tornyópusztán.
Ez Tatabánya és Tarján között egy minitelepülés.
ez a cornox kft? Nagyon közel van hozzank.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56380 Dátum: 2011 Augusztus 21, 12:48:51 »

es mindezt hol, ha nem titok?
Tornyópusztán.
Ez Tatabánya és Tarján között egy minitelepülés.

Bácsi Győző
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56379 Dátum: 2011 Augusztus 21, 09:50:19 »

A hátsó fékeimet állítottam be miközben észrevettem, hogy ha forgatom a dobot majd leveszem, hogy ellenőrizni tudjam hol ér hozzá és hol nem a pofa akkor egyre több válltóolaj "jön" ki a féltengely végén, a bordákon rémisztően sok van. A csapágyak, szimeringek és úgy általában a környéken minden új. Mi lehet a gond?

Kösz, mindenkinek. Megnézem a cuccokat köv. hétvégén.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Süni
« Hozzászólás #56378 Dátum: 2011 Augusztus 21, 09:45:24 »

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!
Lehet a Gépészben, csak ne gyárilag szinterezett cuccot vigyél, mert avval nem bírnak.  Undecided
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56377 Dátum: 2011 Augusztus 21, 09:29:33 »

ahol én csináltatom a felnieimet............ott egy ilyen szett kb 1 hónapja 15000ft volt
homokolás, szinterezés feketére(selyemfényű)szinben
ha érdekel akkor csak a homokolást megkérdezem neked mert hétfön viszünk felniket
köszi, ez igy nagyon jo infó. Ha azt megkérdezed, h a kipuf es a 2 höcserelo mennyi, azt megköszönöm. A lemezeket meg akkor mar egyszerübb kompletten.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #56376 Dátum: 2011 Augusztus 21, 09:16:34 »

Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? . Előre is kösz!
ahol én csináltatom a felnieimet............ott egy ilyen szett kb 1 hónapja 15000ft volt
homokolás, szinterezés feketére(selyemfényű)szinben
ha érdekel akkor csak a homokolást megkérdezem neked mert hétfön viszünk felniket

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56375 Dátum: 2011 Augusztus 21, 09:07:27 »

Biztosan én vagyok elmaradva, de ez elég soknak tűnik!
Felniszórást utoljára ingyen csinálták- na jó, nekem,- olyan helyen, ahol a komplett kaszniszórás valami húsz körül volt.
Előtte rábíztam valami profira, az is kért érte kétezret, azóta nem kell ilyesmit csinálnia...
es mindezt hol, ha nem titok?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56374 Dátum: 2011 Augusztus 21, 07:56:16 »

csak homok
Biztosan én vagyok elmaradva, de ez elég soknak tűnik!
Felniszórást utoljára ingyen csinálták- na jó, nekem,- olyan helyen, ahol a komplett kaszniszórás valami húsz körül volt.
Előtte rábíztam valami profira, az is kért érte kétezret, azóta nem kell ilyesmit csinálnia...

Bácsi Győző
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #56373 Dátum: 2011 Augusztus 20, 23:18:04 »

porfestés homokolás vagy csak homok?
csak homok

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56372 Dátum: 2011 Augusztus 20, 21:01:14 »

látom, a diszlécek még rajta.  Wink nem baj, addig is biztonságban vannak. Cool
Ez még akkor készült mikor hátul várta a kertben, hogy kössön a beton. De még nem szedtem le valóban.

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #56371 Dátum: 2011 Augusztus 20, 20:40:56 »

Gútentág!


hát biz szépségesen összeraktam a generátort a régi alkatrészekkel és beszereltem. nemrég beinditottam. és b@ssz@meg egyből elaludt a töltés lámpa valamint műszerrel 14.38V-ot mértem...
akkor valamelyik csatlakozó kontaktus szivatott meg...

úgyhogy mehetünk gyomára...! Grin Grin Grin                       majd jövőre.


Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56370 Dátum: 2011 Augusztus 20, 20:08:29 »

Még Vilinél vannak a szívócsonkok, de lehet holnap elugrok majd hozzá.
Sajnos a bogaras dolgok pihennek. Még csak ma raktam össze a gardrobe-ba a polcot, mert tegnap hozta az asztalos a polctartókat.
De a bogár már 4 kerékkel a betonon várja a szerelést. Már csavartam ki pár csavart az elválasztáshoz. Remélem nincs összeheftölve a bódé az alvázzal. A leszedhető elemek pedig már a mesternél vannak, hogy kapjanak festéket. Addig is kapott egy tartalék csomagtértetőt.

látom, a diszlécek még rajta.  Wink nem baj, addig is biztonságban vannak. Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56369 Dátum: 2011 Augusztus 20, 17:58:49 »

Ja, lehet.
Motorral hogyan állsz?
Még Vilinél vannak a szívócsonkok, de lehet holnap elugrok majd hozzá.
Sajnos a bogaras dolgok pihennek. Még csak ma raktam össze a gardrobe-ba a polcot, mert tegnap hozta az asztalos a polctartókat.
De a bogár már 4 kerékkel a betonon várja a szerelést. Már csavartam ki pár csavart az elválasztáshoz. Remélem nincs összeheftölve a bódé az alvázzal. A leszedhető elemek pedig már a mesternél vannak, hogy kapjanak festéket. Addig is kapott egy tartalék csomagtértetőt.


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 20, 18:01:10 írta sparkafer »

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56368 Dátum: 2011 Augusztus 20, 17:38:28 »

Arra gondoltam, hogy eddig azért nem vette észre. Most megemelte, odafolyt az összes olaj ami a csőben volt. Mivel valami bibi van, ki is megy a tengely végére. De a szimering házának az alján van egy lyuk, az is ellehet tömődve, mert ott kéne folynia.
Ja, lehet.
Motorral hogyan állsz?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56367 Dátum: 2011 Augusztus 20, 17:32:50 »

Akárhogyan emeli, nem folyhat ott.
Arra gondoltam, hogy eddig azért nem vette észre. Most megemelte, odafolyt az összes olaj ami a csőben volt. Mivel valami bibi van, ki is megy a tengely végére. De a szimering házának az alján van egy lyuk, az is ellehet tömődve, mert ott kéne folynia.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56366 Dátum: 2011 Augusztus 20, 15:46:53 »

Ha megemeled az autót középen, akkor az összes olaj ami a féltengely házban van a lefele álló vége, azaz a dob felé megy.
Persze lehet az "O" gyűrű is meggyűrődve.
Akárhogyan emeli, nem folyhat ott. Szimmering, o gyűrű, vagy megkopott a fém henger, amin a szimmering fut. (Hülyén hangzik, de nálam pl. ezzel szopott anno Maresz, minden ok volt, szimmering, o gyűrű, csak ez volt a régi....)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56365 Dátum: 2011 Augusztus 20, 15:18:30 »

A hátsó fékeimet állítottam be miközben észrevettem, hogy ha forgatom a dobot majd leveszem, hogy ellenőrizni tudjam hol ér hozzá és hol nem a pofa akkor egyre több válltóolaj "jön" ki a féltengely végén, a bordákon rémisztően sok van. A csapágyak, szimeringek és úgy általában a környéken minden új. Mi lehet a gond?
Megsérült az O-gyűrű, de lehet, csak nem bírja tartani a ránehezedő olajat. Én már régen nem az emelőbakot használom, mert mindig elrepedt a féltengely gumiharangja is. Emeld a torzió pengéjével, nem fog folyni!

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56364 Dátum: 2011 Augusztus 20, 15:13:13 »

A hátsó fékeimet állítottam be miközben észrevettem, hogy ha forgatom a dobot majd leveszem, hogy ellenőrizni tudjam hol ér hozzá és hol nem a pofa akkor egyre több válltóolaj "jön" ki a féltengely végén, a bordákon rémisztően sok van. A csapágyak, szimeringek és úgy általában a környéken minden új. Mi lehet a gond?
Ha megemeled az autót középen, akkor az összes olaj ami a féltengely házban van a lefele álló vége, azaz a dob felé megy.
Persze lehet az "O" gyűrű is meggyűrődve.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #56363 Dátum: 2011 Augusztus 20, 14:48:34 »

ha jól rémlik, van ott egy O-gyűrű, amit összerakásnál "be lehet gyűrni".
Már rég csináltam, akkor ilyesmi volt a baj. A 6-os alkatrészek között van.

Pontosabban? Nem én raktam össze.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56362 Dátum: 2011 Augusztus 20, 14:42:03 »

Rosszul raktad be az O-gyűrűt.


Pontosabban? Nem én raktam össze.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #56361 Dátum: 2011 Augusztus 20, 14:40:28 »

Rosszul raktad be az O-gyűrűt.

Mi lehet a gond?
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56360 Dátum: 2011 Augusztus 20, 12:59:10 »

A hátsó fékeimet állítottam be miközben észrevettem, hogy ha forgatom a dobot majd leveszem, hogy ellenőrizni tudjam hol ér hozzá és hol nem a pofa akkor egyre több válltóolaj "jön" ki a féltengely végén, a bordákon rémisztően sok van. A csapágyak, szimeringek és úgy általában a környéken minden új. Mi lehet a gond?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56359 Dátum: 2011 Augusztus 20, 10:43:37 »

felnit darabonként 3000-ért
porfestés homokolás vagy csak homok?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #56358 Dátum: 2011 Augusztus 20, 09:31:59 »

köszi. Mennyiért csináltak és mit?
felnit darabonként 3000-ért

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56357 Dátum: 2011 Augusztus 20, 05:55:39 »

Tel: (1) 227 5915        most fuvattam náluk. Smiley
köszi. Mennyiért csináltak és mit?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #56356 Dátum: 2011 Augusztus 19, 21:07:37 »

igen ott még mindig lehet
hétfön tudok telszámot adni ha jó neked

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!

Tel: (1) 227 5915        most fuvattam náluk. Smiley

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56355 Dátum: 2011 Augusztus 19, 20:41:56 »

igen ott még mindig lehet
hétfön tudok telszámot adni ha jó neked
ok, nagyon kösz elöre is, ugyis atfutok Hozzad egy motyoval.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 601 602 603 604 605 [606] 607 608 609 610 611 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.199 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.