www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 23:29:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 605 606 607 608 609 [610] 611 612 613 614 615 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13124790 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #56233 Dátum: 2011 Augusztus 12, 19:58:07 »


Sziasztok!
Külső fesszabos dinamóról nehéz átalakítani a kocsit generátorosra?  A kábelköteget kell cserélni hozzá?
Köszi
Nem elérhető buszoslimbó
Hozzászólások: 56


« Hozzászólás #56232 Dátum: 2011 Augusztus 12, 19:45:57 »

Sziasztok!
Külső fesszabos dinamóról nehéz átalakítani a kocsit generátorosra?  A kábelköteget kell cserélni hozzá?
Köszi

Nem kell csak a dinamót generátorra, talppal együtt, arra figyelj, meg célszerű belső fesszabos gen.-t berakni helyette, azzal kevesebb a macera

RZS
Robpanzer
« Hozzászólás #56231 Dátum: 2011 Augusztus 12, 19:23:38 »

Sziasztok!
Külső fesszabos dinamóról nehéz átalakítani a kocsit generátorosra?  A kábelköteget kell cserélni hozzá?
Köszi
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56230 Dátum: 2011 Augusztus 12, 17:41:47 »

Ma csak eddig jutottam, de holnap talán kész belül.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56229 Dátum: 2011 Augusztus 12, 14:59:45 »

Megmértük. 7,5mm.
köszi. Es a diszleceket is. Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56228 Dátum: 2011 Augusztus 12, 14:07:11 »

Látsz élőben majd kettő ilyet is ma, szóval megmérjük Grin
Megmértük. 7,5mm.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56227 Dátum: 2011 Augusztus 12, 12:51:04 »

tenyleg, köszi.  Cheesy
ja, meg otthon is van egy csomagterfedel..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56226 Dátum: 2011 Augusztus 12, 12:47:03 »

Látsz élőben majd kettő ilyet is ma, szóval megmérjük Grin
tenyleg, köszi.  Cheesy

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56225 Dátum: 2011 Augusztus 12, 12:36:19 »

köszi. Szerintem nagyobb, mert az afteren müa a bolha, a pre-n (akkor lehet, h 65 elötti) meg fém és nagyobb.

Látsz élőben majd kettő ilyet is ma, szóval megmérjük Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56224 Dátum: 2011 Augusztus 12, 12:31:56 »

64 elott viszont nagyobb, hetvegen megmerem.
köszi. Szerintem nagyobb, mert az afteren müa a bolha, a pre-n (akkor lehet, h 65 elötti) meg fém és nagyobb.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56223 Dátum: 2011 Augusztus 12, 12:12:58 »

Szerintem a furat azonos. A 67-esen, meg a 69-74-esen biztos, hogy azonos.

64 elott viszont nagyobb, hetvegen megmerem.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56222 Dátum: 2011 Augusztus 12, 11:56:04 »

"Tudja valaki, hogy mekkora a pre bogár díszléceinek furata?"

Gondolom én, hogy a vastagnak más lehet, mint a vékonynak még úgy is, hogy pre gépeken is volt vékony, tehát valószínűleg a vastag lenne a kérdés, mert a vékony megegyezhet.

Szerintem a furat azonos. A 67-esen, meg a 69-74-esen biztos, hogy azonos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56221 Dátum: 2011 Augusztus 12, 11:30:03 »

Szeles vagy vekony?

"Tudja valaki, hogy mekkora a pre bogár díszléceinek furata?"

Gondolom én, hogy a vastagnak más lehet, mint a vékonynak még úgy is, hogy pre gépeken is volt vékony, tehát valószínűleg a vastag lenne a kérdés, mert a vékony megegyezhet.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 12, 11:44:47 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56220 Dátum: 2011 Augusztus 12, 11:26:19 »

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy mekkora a pre bogár díszléceinek furata?

Szeles vagy vekony?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56219 Dátum: 2011 Augusztus 12, 11:00:01 »

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy mekkora a pre bogár díszléceinek furata?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #56218 Dátum: 2011 Augusztus 12, 10:06:44 »

Akkor így jártál, tehát mint mondtam, nekem a CP-s váltómon baloldalon van a gyári beütés, azon az oldalon, ahol a kuplungbowden is fut. Meg a CE-s váltón is ott van. Az első egy buszos hosszú váltó, a második is buszban volt eredetileg, de az rövid váltó. Sajnálom, hogy neked a váltódon jobb oldalon van a beütés, de talán amiatt, hogy az bogár váltó volna? Várom az ide vonatkozó infókat, had tanuljak.

Akkor itt volt az ördög elásva: Bus-Bogár!! Shocked

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #56217 Dátum: 2011 Augusztus 12, 09:55:49 »

Mivel én szoptam ma vele:  A BAL OLDAL AZ JOBB VOLT. MINDIG MENETIRÁNY SZERINT, ÉN ÁLTALÁBAN 1-4-IG ELŐRE R-BEN HÁTRAFELE KÖZLEKEDEM.....
Akkor így jártál, tehát mint mondtam, nekem a CP-s váltómon baloldalon van a gyári beütés, azon az oldalon, ahol a kuplungbowden is fut. Meg a CE-s váltón is ott van. Az első egy buszos hosszú váltó, a második is buszban volt eredetileg, de az rövid váltó. Sajnálom, hogy neked a váltódon jobb oldalon van a beütés, de talán amiatt, hogy az bogár váltó volna? Várom az ide vonatkozó infókat, had tanuljak.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #56216 Dátum: 2011 Augusztus 11, 20:49:41 »

Autót oldalára dönteni, bal hátsó féltengely csatlakozásától a kocsi orra felé haladunk kb. 10 centit, majd a váltóház alsó élének közvetlen közelében leolvassuk a kódot, hogy CP26, vagy ilyesmi. Wink

Mivel én szoptam ma vele:  A BAL OLDAL AZ JOBB VOLT. MINDIG MENETIRÁNY SZERINT, ÉN ÁLTALÁBAN 1-4-IG ELŐRE R-BEN HÁTRAFELE KÖZLEKEDEM.....

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
1303LS
« Hozzászólás #56215 Dátum: 2011 Augusztus 11, 20:07:10 »

Csak mert a bogárkönyvben nincs megemlítve..
Köszönöm!
Itt pl említi.
Ha megnézed a véglehajtás "középhosszú" de ez összeadódik a 4. fokozat kicsi hosszításával, így az1,2,3, picit hosszabb, jól forgatható gyorsulós, de a negyedik majdnem olyan hosszú mint a "hosszú"váltóké.
Egyesek azt mondják, hogy a 26/23 fogaskerékpár szarabb, mint a 58/54. Az mondjuk biztos, hogy hangosabb.
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=htmlserv&tmpl=shop_text_csp.html&content=std_technik_getriebetechnik&wkid=20587298378
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56214 Dátum: 2011 Augusztus 11, 20:00:16 »

Az asszem félhosszú.
A typ3-ast megismerve a seggem alatt azt mondom bogárba a legjobb.
Csak mert a bogárkönyvben nincs megemlítve..
Köszönöm!

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #56213 Dátum: 2011 Augusztus 11, 19:54:07 »

AC váltókód mit takar?
Az asszem félhosszú.
A typ3-ast megismerve a seggem alatt azt mondom bogárba a legjobb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56212 Dátum: 2011 Augusztus 11, 19:50:51 »

AC váltókód mit takar?

Bácsi Győző
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #56211 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:50:33 »

mikor értek haza?nagyon elkerültük egymást?
12.30....
de bepótoljuk!!
 Wink Wink Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56210 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:50:08 »

Ilyen lett a végén.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56209 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:48:57 »

3 év állás után nagyon le volt pukkanva. Előtte volt megcsinálva.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56208 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:47:17 »

A fékeket javítottam elől, de csiszoltam a csomagtartó fedélen is. (Pióker Ignác) kutya fasza hozzámképest.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56207 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:45:12 »

Ma szimultánt játszottam, mivel több helyen is dolgoztam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #56206 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:42:01 »

A mai új szerzemények!!
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
mikor értek haza?nagyon elkerültük egymást?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #56205 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:35:58 »

A mai új szerzemények!!
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #56204 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:19:07 »

Kandalló festék.
Az nem ég le! Csőkígyót azzal fújtuk, közvetlenül a hengerfejnél sem égett le róla.
Tudsz márkát ajánlani kandalló festéből vagy bemegyek a festék boltba és kérek egyet?
Lehet néznek majd rám bután. Smiley

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56203 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:11:38 »

Autót oldalára dönteni, bal hátsó féltengely csatlakozásától a kocsi orra felé haladunk kb. 10 centit, majd a váltóház alsó élének közvetlen közelében leolvassuk a kódot, hogy CP26, vagy ilyesmi. Wink
Nagy köszönet!

Bácsi Győző
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #56202 Dátum: 2011 Augusztus 11, 17:05:41 »

Hol láttam mostanában képet váltókódról?
A bánatba nem találom ...
Nemcsak a képet, a váltón a kódot sem!...
Autót oldalára dönteni, bal hátsó féltengely csatlakozásától a kocsi orra felé haladunk kb. 10 centit, majd a váltóház alsó élének közvetlen közelében leolvassuk a kódot, hogy CP26, vagy ilyesmi. Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56201 Dátum: 2011 Augusztus 11, 16:49:29 »

Hol láttam mostanában képet váltókódról?
A bánatba nem találom ...
Nemcsak a képet, a váltón a kódot sem!...

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56200 Dátum: 2011 Augusztus 11, 13:14:40 »

akkor úgy mondom, hogy eddig senki nem tudott jót javasolni rá, de vennék én is  Grin
Kandalló festék.
Az nem ég le! Csőkígyót azzal fújtuk, közvetlenül a hengerfejnél sem égett le róla.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #56199 Dátum: 2011 Augusztus 11, 13:11:58 »

eddig senki nem tudott jót javasolni rá
En mar talaltam jot, csak mar en sem mondom meg. :-P


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56198 Dátum: 2011 Augusztus 11, 12:11:57 »

ilyen hozzáálással,ha találok jót sem mondom meg Grin
akkor úgy mondom, hogy eddig senki nem tudott jót javasolni rá, de vennék én is  Grin
RNIE
« Hozzászólás #56197 Dátum: 2011 Augusztus 11, 12:10:56 »

kipufogóról úgyis leég szerintem fél év után minden. ha találsz jót, arra kíváncsi lennék
ilyen hozzáálással,ha találok jót sem mondom meg Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56196 Dátum: 2011 Augusztus 11, 12:08:12 »

teljes tisztítás után mivel érdemes festeni a tankot,kipufogócsöveket?néztem horganyspray-t,de 150fokig hóálló az meg kevés a kipufogóra
szerk:találtam 500fokig hőállót
a tankra meg valami feketét gondoltam
kipufogóról úgyis leég szerintem fél év után minden. ha találsz jót, arra kíváncsi lennék
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56195 Dátum: 2011 Augusztus 11, 12:04:43 »

teljes tisztítás után mivel érdemes festeni a tankot,kipufogócsöveket?néztem horganyspray-t,de 150fokig hóálló az meg kevés a kipufogóra
szerk:találtam 500fokig hőállót
a tankra meg valami feketét gondoltam
Tempera az hőálló... Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
RNIE
« Hozzászólás #56194 Dátum: 2011 Augusztus 11, 12:01:16 »

teljes tisztítás után mivel érdemes festeni a tankot,kipufogócsöveket?néztem horganyspray-t,de 150fokig hóálló az meg kevés a kipufogóra
szerk:találtam 500fokig hőállót
a tankra meg valami feketét gondoltam
Oldalak: 1 ... 605 606 607 608 609 [610] 611 612 613 614 615 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.208 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.