www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 01:02:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14700113 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78011 Dátum: 2017 Augusztus 26, 22:04:14 »

Semperit került bele. Szűrő 2 év alatt elég csúnyán elszennyeződött.
Hàt ez elég rosszul néz ki.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78010 Dátum: 2017 Augusztus 26, 20:37:11 »

Semperit került bele. Szűrő 2 év alatt elég csúnyán elszennyeződött.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #78009 Dátum: 2017 Augusztus 26, 14:46:12 »

Ez az!:
(Nitro 100-al feltöltve, kb egy éve nem volt indítva. Most elsőre csak átforgatni akartam, és így meglepett. Ez persze már az odakészített telefonnal van felvéve, de ugyanez történt az ezt megelőző forgatáskor is  Cheesy)
https://youtu.be/TQX5lVmpsUc


Én is azt tankoltam a Vespába.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78008 Dátum: 2017 Augusztus 26, 09:20:47 »

Ez az!:
Király.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78007 Dátum: 2017 Augusztus 25, 17:51:41 »

"nitro100"  Ez mi?


Ez az!:
(Nitro 100-al feltöltve, kb egy éve nem volt indítva. Most elsőre csak átforgatni akartam, és így meglepett. Ez persze már az odakészített telefonnal van felvéve, de ugyanez történt az ezt megelőző forgatáskor is  Cheesy)
https://youtu.be/TQX5lVmpsUc


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78006 Dátum: 2017 Augusztus 25, 12:29:27 »

Az úton a kerék forgásával azonos frekvenciájú súrlódó hangot hallottam, inkább a másik oldalról.
Megérkeztem, megrángattam a kereket, ekkor érzékeltem ezt a kattogást. A kerék szépen forog, nem kottyan, ha felemelem a kocsit és lóg, akkor nem tudom ezt a kattogást előhozni, csak ha lent van a földön. Amúgy a másik oldal is ilyen, csak kicsit enyhébben. Olajfolyás nincs, fék és minden szuper, anya nincs lelazulva. Lehet, hogy a hang sem innen jön, amit hallottam út közben.
Fürstenfeldben megrángatom majd néhány öreg Bogár kerekét, lehet, hogy ezek ilyenek. :-)


Nálam ('81 mex.) hasonló "klattyogás" kánikulában, üzemmeleg hajtóműnél, üresben lassú gurulás közben (talán kanyarban, mert körforgalomban vettem észre), illetve álló helyben, sebességbe téve az autót, előre-hátra megmozgatva hallható. A hajtóműolaj hideg, sűrű állapotában kihézagolja, akkor nem igazán szólal meg. (az enyém Bogaramnál)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78005 Dátum: 2017 Augusztus 25, 10:16:33 »

Beszéltem a Schlosser Zolival. Azt mondja, hogy ezeknél a korai Ováloknál (és Pereceknél) még nem hézagolták a váltót. Simán lehet, hogy ez így üzemszerű, van nála egy 53-as váltó féltengelyekkel, a hétvégén megnézi. Innen is köszönöm.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78004 Dátum: 2017 Augusztus 24, 21:22:29 »

Az úton a kerék forgásával azonos frekvenciájú súrlódó hangot hallottam, inkább a másik oldalról.
Megérkeztem, megrángattam a kereket, ekkor érzékeltem ezt a kattogást. A kerék szépen forog, nem kottyan, ha felemelem a kocsit és lóg, akkor nem tudom ezt a kattogást előhozni, csak ha lent van a földön. Amúgy a másik oldal is ilyen, csak kicsit enyhébben. Olajfolyás nincs, fék és minden szuper, anya nincs lelazulva. Lehet, hogy a hang sem innen jön, amit hallottam út közben.
Fürstenfeldben megrángatom majd néhány öreg Bogár kerekét, lehet, hogy ezek ilyenek. :-)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78003 Dátum: 2017 Augusztus 24, 21:15:23 »

Összeraktuk. Minden szép és jó, olaj nem folyik, de ilyen hangja van, ha mozgatjuk (a videót nem én csináltam, de pont ilyen)
https://www.youtube.com/watch?v=6dZIZdwgVZc
Ez nómális?
Lóg a dob?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #78002 Dátum: 2017 Augusztus 24, 19:36:25 »

Összeraktuk. Minden szép és jó, olaj nem folyik, de ilyen hangja van, ha mozgatjuk (a videót nem én csináltam, de pont ilyen)
https://www.youtube.com/watch?v=6dZIZdwgVZc
Ez nómális?
Lengescsillapito nem kopoghat? Vagy a torzio gumijanal?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78001 Dátum: 2017 Augusztus 24, 19:20:47 »

Összeraktuk. Minden szép és jó, olaj nem folyik, de ilyen hangja van, ha mozgatjuk (a videót nem én csináltam, de pont ilyen)
https://www.youtube.com/watch?v=6dZIZdwgVZc
Ez nómális?
mármint akkor kattog így, ha rázzák az autót? vagy nem értem mi történik a felvételen.
ha gurul akkor is ilyen hangja van, csak nem találjátok honnan jön?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78000 Dátum: 2017 Augusztus 24, 17:29:36 »

Összeraktuk. Minden szép és jó, olaj nem folyik, de ilyen hangja van, ha mozgatjuk (a videót nem én csináltam, de pont ilyen)
https://www.youtube.com/watch?v=6dZIZdwgVZc
Ez nómális?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77999 Dátum: 2017 Augusztus 21, 09:03:30 »

Ovál hátsó olajfolyás:
Szétszedtük (köszönet gumibának, Protinak és Atinak az utcából a vascsőért :-))
Ügyik vagytok.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #77998 Dátum: 2017 Augusztus 21, 06:50:22 »

Ovál hátsó olajfolyás:
Szétszedtük (köszönet gumibának, Protinak és Atinak az utcából a vascsőért :-)) a hátsó féket, majd levettem a fedelet. Tömítési szempontból megvolt a kicsi O-gyűrű a helyén, ezen kívül viszont csak egy nagyobb O-gyűrű volt, a csapágy külső felületén. Semmi egyéb. Nekem kevésnek tűnik, úgyhogy most kap új készletet, aztán meglátjuk.
A két új belső vízlehúzót kb 6 órán keresztül építettem be, nem kevés módosítással (méretre vágás, merevítő drót hajlítás-vágás). Pedig még nem is tűnik gagyinak.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77997 Dátum: 2017 Augusztus 21, 05:39:37 »

Ovál hátsó olajfolyás:
Szétszedtük (köszönet gumibának, Protinak és Atinak az utcából a vascsőért :-)) a hátsó féket, majd levettem a fedelet. Tömítési szempontból megvolt a kicsi O-gyűrű a helyén, ezen kívül viszont csak egy nagyobb O-gyűrű volt, a csapágy külső felületén. Semmi egyéb. Nekem kevésnek tűnik, úgyhogy most kap új készletet, aztán meglátjuk.
A két új belső vízlehúzót kb 6 órán keresztül építettem be, nem kevés módosítással (méretre vágás, merevítő drót hajlítás-vágás). Pedig még nem is tűnik gagyinak.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77996 Dátum: 2017 Augusztus 20, 19:33:49 »

Megakadályozza a meleg motor leállításakor a túlfolyást. Aránylag formális csak a szerepe, funkcionálisan szinte elhagyható... (paraszt módszerrel le szokták csípni a végét). De kapható, szóval simán lehet cserélni, tesztjét lást TBK.
Régi karbiknál viszont a fúvókával van egybeépítve, ott csak a csere...
régi karbinál meg berakod azt a méretű alapjárati fúvókát  tokostól amit tartalmaz a mágnesszelep ,mert hogy a karbi egyforma csak a mérnökök fejlesztettek egy fúvókás mágnesszelepet ....

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77995 Dátum: 2017 Augusztus 20, 15:24:56 »

Ezt pont akartam kérdezni hogy a mágnesszelepnek mi a szerepe.
Megakadályozza a meleg motor leállításakor a túlfolyást. Aránylag formális csak a szerepe, funkcionálisan szinte elhagyható... (paraszt módszerrel le szokták csípni a végét). De kapható, szóval simán lehet cserélni, tesztjét lást TBK.
Régi karbiknál viszont a fúvókával van egybeépítve, ott csak a csere...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #77994 Dátum: 2017 Augusztus 19, 16:23:44 »

Ezt pont akartam kérdezni hogy a mágnesszelepnek mi a szerepe.

Ettől lehet ez a jelenség.
Könnyű megvizsgálni. Ráadod a gyújtást, lehúzod a csatlakozót és, ha hozzáérinted, akkor kattannia kell. Ha nem hallasz kattanást,akkor meghalta magát. Nekem is pusztult meg nemrégiben...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2176


« Hozzászólás #77993 Dátum: 2017 Augusztus 19, 14:57:00 »

Üresjárati mágnesszelep???

Ezt pont akartam kérdezni hogy a mágnesszelepnek mi a szerepe.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #77992 Dátum: 2017 Augusztus 19, 09:35:45 »

merre induljak  a hibakereséssel:
hideg motor tökéletesen indul, amikor az automata szivató visszáll, leáll a motor és nincs alapjárat..
az autó évekig állt.../bogár/


Üresjárati mágnesszelep???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77991 Dátum: 2017 Augusztus 18, 22:05:12 »

merre induljak  a hibakereséssel:
hideg motor tökéletesen indul, amikor az automata szivató visszáll, leáll a motor és nincs alapjárat..
az autó évekig állt.../bogár/

Karbi pucolás. Alapjárati részen főleg.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2176


« Hozzászólás #77990 Dátum: 2017 Augusztus 18, 21:35:00 »

merre induljak  a hibakereséssel:
hideg motor tökéletesen indul, amikor az automata szivató visszáll, leáll a motor és nincs alapjárat..
az autó évekig állt.../bogár/
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #77989 Dátum: 2017 Augusztus 14, 22:11:27 »

Szerintem a tati féle megoldás a jó. Le-flexeled egy oldalon a menetig, akkor nyúlik annyit, hogy lejöjjön.

Végső esetben elmegyek érte, most még van másik 2 megoldás.
Köszönöm!

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77988 Dátum: 2017 Augusztus 14, 21:10:31 »

Végső esetben elmegyek érte, most még van másik 2 megoldás.
Köszönöm!

Nekem ilyenem van.
Ez 1"-os, ez vigyorogva bírja.
A szár valami féltengelyből, vagy hasonlóból lett hajtva, mert kúpos ékes a vége, nem tudom mi lehetett.
Ezzel lejön minden, 2-3 méteres cső.
Ha valaki jár erre szívesen kölcsönadom.

1303LS
« Hozzászólás #77987 Dátum: 2017 Augusztus 14, 19:42:27 »

Nekem ilyenem van.
Ez 1"-os, ez vigyorogva bírja.
A szár valami féltengelyből, vagy hasonlóból lett hajtva, mert kúpos ékes a vége, nem tudom mi lehetett.
Ezzel lejön minden, 2-3 méteres cső.
Ha valaki jár erre szívesen kölcsönadom.

...om 800kb. 
1303LS
« Hozzászólás #77986 Dátum: 2017 Augusztus 14, 19:41:46 »

Én a "hagyományos"csillagkulcsot nem annyira ajánlanám. Kialakításából adódóan a ráhűzott xső úgy tekeri, hogy a nyakánál elgörbül.
Nekem van ilyen csillagom mondjuk úgy "rendes" bár nem csúcsminőség, béta és valami hasonlónál görbült meg. Az 5/4-es cső pedig csak úgy menne rá ha a másik oldalról leflexelik a fejet.

Nekem ilyenem van.
Ez 1"-os, ez vigyorogva bírja.
A szár valami féltengelyből, vagy hasonlóból lett hajtva, mert kúpos ékes a vége, nem tudom mi lehetett.
Ezzel lejön minden, 2-3 méteres cső.
Ha valaki jár erre szívesen kölcsönadom.
1303LS
« Hozzászólás #77985 Dátum: 2017 Augusztus 14, 19:36:13 »

Az első, hogy nem Crova kell, hanem egy rendes 36-os csillag.  A kerékcsavar kitámasztásához egy akármilyen pajszer is jó, a lényeg, hogy a tekerés alatt lefelé akarjon mozdulni, a földet mégsem tudod eltolni. Amikor nagyon nagy volt a baj, én gy három méteres csövet- horganyzott, ötnegyedes, kapuoszlopnak készült- eresztettem neki, de arra is rá kellett állnom a száz kilómmal.

Én a "hagyományos"csillagkulcsot nem annyira ajánlanám. Kialakításából adódóan a ráhűzott xső úgy tekeri, hogy a nyakánál elgörbül.
Nekem van ilyen csillagom mondjuk úgy "rendes" bár nem csúcsminőség, béta és valami hasonlónál görbült meg. Az 5/4-es cső pedig csak úgy menne rá ha a másik oldalról leflexelik a fejet.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77984 Dátum: 2017 Augusztus 14, 19:02:55 »

a ma esti kérdés:  ha  a csomagtartó fedelet nem nyitja  a bowden, milyen trükkel lehet kinyitni?
ezeröcsin nem mertem még becsukni, nehezen nyílt és észervettem hogy kartonpapírt húztak a fedélen lévő rugós csapra, nehogy teljesen beakadjon...
a 914esen a volt elől direkt egy kis szerelőablak ahol ki lehetett ügyeskedni..

Kétszemélyes a dolog, az egyik nyitja a kesztyűtartóban a karral, addig a másik elöl emeli a tetőt. Nekem nem tudom, miért, rendszeresen beáll úgy, hogy egyedül nem megy, pedig állítottam is rajta, kenőanyagot is kapott, mégis..

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77983 Dátum: 2017 Augusztus 14, 19:00:38 »

Többszörös sz*pás után sem tudom levenni a hátsó fékdobot, egyszerűen nem tudom megindítani az anyát.
Már fújtam mindennel, ütöttem érintő irányban. Persze először a hosszú cső megoldással próbálkoztam, el is tört egy eddig mindent bíró crova. Gyakorlatilag minden hajlik/törik, megemelem a kocsit, ha fordítva próbálom, a csavar nem indul meg.
Valami tuti trükk esetleg?
Az első, hogy nem Crova kell, hanem egy rendes 36-os csillag.  A kerékcsavar kitámasztásához egy akármilyen pajszer is jó, a lényeg, hogy a tekerés alatt lefelé akarjon mozdulni, a földet mégsem tudod eltolni. Amikor nagyon nagy volt a baj, én gy három méteres csövet- horganyzott, ötnegyedes, kapuoszlopnak készült- eresztettem neki, de arra is rá kellett állnom a száz kilómmal.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #77982 Dátum: 2017 Augusztus 14, 08:49:59 »

Lefolyik...  Evil
ne lóbáld, míg meg nem szárad Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77981 Dátum: 2017 Augusztus 14, 08:45:57 »

esetleg folyékony fémmel nem lehet feltölteni/szobrászkodni? talán hozzáragadna, ha le tudod pucolni
Lefolyik...  Evil
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77980 Dátum: 2017 Augusztus 14, 07:18:07 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77979 Dátum: 2017 Augusztus 14, 06:28:37 »

Így gyártottunk (maróztunk) bele egy másikat. Ennyi.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #77978 Dátum: 2017 Augusztus 14, 06:13:55 »

kikopott  a kilincs belső csonkja ami a zárszerkezetet nyitja  akulccsal
természetesen ezt az évjáratot nem lehet kapni, fel lehet hegeszteni ahol hiányos? kb 1mm bemélyedés van ott.. nem tudom vajon valaha magasabb lehetett?  a jobb oldali zár nem kulcsos, nincs összehasonlítási alapom
esetleg folyékony fémmel nem lehet feltölteni/szobrászkodni? talán hozzáragadna, ha le tudod pucolni
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77977 Dátum: 2017 Augusztus 13, 07:44:33 »

kikopott  a kilincs belső csonkja ami a zárszerkezetet nyitja  akulccsal
természetesen ezt az évjáratot nem lehet kapni, fel lehet hegeszteni ahol hiányos? kb 1mm bemélyedés van ott.. nem tudom vajon valaha magasabb lehetett?  a jobb oldali zár nem kulcsos, nincs összehasonlítási alapom
Az enyém eltört a szerkezetnél(igaz más évjárat) ,hegeszteni nem lehetett. Így gyártottunk (maróztunk) bele egy másikat. Ennyi.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #77976 Dátum: 2017 Augusztus 13, 07:01:08 »

Nagyon kevés zsírt találtam benne. Csinálok keveréket és feltöltöm.

Kell majd új zárókupak is, a régi szétment kiszedéskor.
Minek a keverék?
Tegyél bele zsírt, ha nagyon akarod az olajat akkor locsold meg vele ott a kormánymű környékét, hogy jó mocskos legyen, úgyis ott köt ki.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2176


« Hozzászólás #77975 Dátum: 2017 Augusztus 12, 22:22:38 »

kikopott  a kilincs belső csonkja ami a zárszerkezetet nyitja  akulccsal
természetesen ezt az évjáratot nem lehet kapni, fel lehet hegeszteni ahol hiányos? kb 1mm bemélyedés van ott.. nem tudom vajon valaha magasabb lehetett?  a jobb oldali zár nem kulcsos, nincs összehasonlítási alapom
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77974 Dátum: 2017 Augusztus 12, 21:58:04 »

keverd össze zsírral fele fele aztán fecskendővel betöltöd ,a zsír nem fog kifolyni és nem lesz tőle nehezebb forgatni a kormányt.....
Nagyon kevés zsírt találtam benne. Csinálok keveréket és feltöltöm.

Kell majd új zárókupak is, a régi szétment kiszedéskor.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2176


« Hozzászólás #77973 Dátum: 2017 Augusztus 12, 21:49:26 »

a ma esti kérdés:  ha  a csomagtartó fedelet nem nyitja  a bowden, milyen trükkel lehet kinyitni?
ezeröcsin nem mertem még becsukni, nehezen nyílt és észervettem hogy kartonpapírt húztak a fedélen lévő rugós csapra, nehogy teljesen beakadjon...
a 914esen a volt elől direkt egy kis szerelőablak ahol ki lehetett ügyeskedni..
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77972 Dátum: 2017 Augusztus 12, 21:42:51 »

Majd beszámolok, mennyire vált be a nyomatéksokszorozó.

nekem se az erőkarral volt a baj hanem hogy nem bírta a kitámasztást.

Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.