www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 01:33:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13959324 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #78002 Dátum: 2017 Augusztus 24, 19:36:25 »

Összeraktuk. Minden szép és jó, olaj nem folyik, de ilyen hangja van, ha mozgatjuk (a videót nem én csináltam, de pont ilyen)
https://www.youtube.com/watch?v=6dZIZdwgVZc
Ez nómális?
Lengescsillapito nem kopoghat? Vagy a torzio gumijanal?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #78001 Dátum: 2017 Augusztus 24, 19:20:47 »

Összeraktuk. Minden szép és jó, olaj nem folyik, de ilyen hangja van, ha mozgatjuk (a videót nem én csináltam, de pont ilyen)
https://www.youtube.com/watch?v=6dZIZdwgVZc
Ez nómális?
mármint akkor kattog így, ha rázzák az autót? vagy nem értem mi történik a felvételen.
ha gurul akkor is ilyen hangja van, csak nem találjátok honnan jön?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78000 Dátum: 2017 Augusztus 24, 17:29:36 »

Összeraktuk. Minden szép és jó, olaj nem folyik, de ilyen hangja van, ha mozgatjuk (a videót nem én csináltam, de pont ilyen)
https://www.youtube.com/watch?v=6dZIZdwgVZc
Ez nómális?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #77999 Dátum: 2017 Augusztus 21, 09:03:30 »

Ovál hátsó olajfolyás:
Szétszedtük (köszönet gumibának, Protinak és Atinak az utcából a vascsőért :-))
Ügyik vagytok.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #77998 Dátum: 2017 Augusztus 21, 06:50:22 »

Ovál hátsó olajfolyás:
Szétszedtük (köszönet gumibának, Protinak és Atinak az utcából a vascsőért :-)) a hátsó féket, majd levettem a fedelet. Tömítési szempontból megvolt a kicsi O-gyűrű a helyén, ezen kívül viszont csak egy nagyobb O-gyűrű volt, a csapágy külső felületén. Semmi egyéb. Nekem kevésnek tűnik, úgyhogy most kap új készletet, aztán meglátjuk.
A két új belső vízlehúzót kb 6 órán keresztül építettem be, nem kevés módosítással (méretre vágás, merevítő drót hajlítás-vágás). Pedig még nem is tűnik gagyinak.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77997 Dátum: 2017 Augusztus 21, 05:39:37 »

Ovál hátsó olajfolyás:
Szétszedtük (köszönet gumibának, Protinak és Atinak az utcából a vascsőért :-)) a hátsó féket, majd levettem a fedelet. Tömítési szempontból megvolt a kicsi O-gyűrű a helyén, ezen kívül viszont csak egy nagyobb O-gyűrű volt, a csapágy külső felületén. Semmi egyéb. Nekem kevésnek tűnik, úgyhogy most kap új készletet, aztán meglátjuk.
A két új belső vízlehúzót kb 6 órán keresztül építettem be, nem kevés módosítással (méretre vágás, merevítő drót hajlítás-vágás). Pedig még nem is tűnik gagyinak.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77996 Dátum: 2017 Augusztus 20, 19:33:49 »

Megakadályozza a meleg motor leállításakor a túlfolyást. Aránylag formális csak a szerepe, funkcionálisan szinte elhagyható... (paraszt módszerrel le szokták csípni a végét). De kapható, szóval simán lehet cserélni, tesztjét lást TBK.
Régi karbiknál viszont a fúvókával van egybeépítve, ott csak a csere...
régi karbinál meg berakod azt a méretű alapjárati fúvókát  tokostól amit tartalmaz a mágnesszelep ,mert hogy a karbi egyforma csak a mérnökök fejlesztettek egy fúvókás mágnesszelepet ....

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77995 Dátum: 2017 Augusztus 20, 15:24:56 »

Ezt pont akartam kérdezni hogy a mágnesszelepnek mi a szerepe.
Megakadályozza a meleg motor leállításakor a túlfolyást. Aránylag formális csak a szerepe, funkcionálisan szinte elhagyható... (paraszt módszerrel le szokták csípni a végét). De kapható, szóval simán lehet cserélni, tesztjét lást TBK.
Régi karbiknál viszont a fúvókával van egybeépítve, ott csak a csere...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #77994 Dátum: 2017 Augusztus 19, 16:23:44 »

Ezt pont akartam kérdezni hogy a mágnesszelepnek mi a szerepe.

Ettől lehet ez a jelenség.
Könnyű megvizsgálni. Ráadod a gyújtást, lehúzod a csatlakozót és, ha hozzáérinted, akkor kattannia kell. Ha nem hallasz kattanást,akkor meghalta magát. Nekem is pusztult meg nemrégiben...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #77993 Dátum: 2017 Augusztus 19, 14:57:00 »

Üresjárati mágnesszelep???

Ezt pont akartam kérdezni hogy a mágnesszelepnek mi a szerepe.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #77992 Dátum: 2017 Augusztus 19, 09:35:45 »

merre induljak  a hibakereséssel:
hideg motor tökéletesen indul, amikor az automata szivató visszáll, leáll a motor és nincs alapjárat..
az autó évekig állt.../bogár/


Üresjárati mágnesszelep???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #77991 Dátum: 2017 Augusztus 18, 22:05:12 »

merre induljak  a hibakereséssel:
hideg motor tökéletesen indul, amikor az automata szivató visszáll, leáll a motor és nincs alapjárat..
az autó évekig állt.../bogár/

Karbi pucolás. Alapjárati részen főleg.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #77990 Dátum: 2017 Augusztus 18, 21:35:00 »

merre induljak  a hibakereséssel:
hideg motor tökéletesen indul, amikor az automata szivató visszáll, leáll a motor és nincs alapjárat..
az autó évekig állt.../bogár/
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77989 Dátum: 2017 Augusztus 14, 22:11:27 »

Szerintem a tati féle megoldás a jó. Le-flexeled egy oldalon a menetig, akkor nyúlik annyit, hogy lejöjjön.

Végső esetben elmegyek érte, most még van másik 2 megoldás.
Köszönöm!

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77988 Dátum: 2017 Augusztus 14, 21:10:31 »

Végső esetben elmegyek érte, most még van másik 2 megoldás.
Köszönöm!

Nekem ilyenem van.
Ez 1"-os, ez vigyorogva bírja.
A szár valami féltengelyből, vagy hasonlóból lett hajtva, mert kúpos ékes a vége, nem tudom mi lehetett.
Ezzel lejön minden, 2-3 méteres cső.
Ha valaki jár erre szívesen kölcsönadom.

1303LS
« Hozzászólás #77987 Dátum: 2017 Augusztus 14, 19:42:27 »

Nekem ilyenem van.
Ez 1"-os, ez vigyorogva bírja.
A szár valami féltengelyből, vagy hasonlóból lett hajtva, mert kúpos ékes a vége, nem tudom mi lehetett.
Ezzel lejön minden, 2-3 méteres cső.
Ha valaki jár erre szívesen kölcsönadom.

...om 800kb. 
1303LS
« Hozzászólás #77986 Dátum: 2017 Augusztus 14, 19:41:46 »

Én a "hagyományos"csillagkulcsot nem annyira ajánlanám. Kialakításából adódóan a ráhűzott xső úgy tekeri, hogy a nyakánál elgörbül.
Nekem van ilyen csillagom mondjuk úgy "rendes" bár nem csúcsminőség, béta és valami hasonlónál görbült meg. Az 5/4-es cső pedig csak úgy menne rá ha a másik oldalról leflexelik a fejet.

Nekem ilyenem van.
Ez 1"-os, ez vigyorogva bírja.
A szár valami féltengelyből, vagy hasonlóból lett hajtva, mert kúpos ékes a vége, nem tudom mi lehetett.
Ezzel lejön minden, 2-3 méteres cső.
Ha valaki jár erre szívesen kölcsönadom.
1303LS
« Hozzászólás #77985 Dátum: 2017 Augusztus 14, 19:36:13 »

Az első, hogy nem Crova kell, hanem egy rendes 36-os csillag.  A kerékcsavar kitámasztásához egy akármilyen pajszer is jó, a lényeg, hogy a tekerés alatt lefelé akarjon mozdulni, a földet mégsem tudod eltolni. Amikor nagyon nagy volt a baj, én gy három méteres csövet- horganyzott, ötnegyedes, kapuoszlopnak készült- eresztettem neki, de arra is rá kellett állnom a száz kilómmal.

Én a "hagyományos"csillagkulcsot nem annyira ajánlanám. Kialakításából adódóan a ráhűzott xső úgy tekeri, hogy a nyakánál elgörbül.
Nekem van ilyen csillagom mondjuk úgy "rendes" bár nem csúcsminőség, béta és valami hasonlónál görbült meg. Az 5/4-es cső pedig csak úgy menne rá ha a másik oldalról leflexelik a fejet.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77984 Dátum: 2017 Augusztus 14, 19:02:55 »

a ma esti kérdés:  ha  a csomagtartó fedelet nem nyitja  a bowden, milyen trükkel lehet kinyitni?
ezeröcsin nem mertem még becsukni, nehezen nyílt és észervettem hogy kartonpapírt húztak a fedélen lévő rugós csapra, nehogy teljesen beakadjon...
a 914esen a volt elől direkt egy kis szerelőablak ahol ki lehetett ügyeskedni..

Kétszemélyes a dolog, az egyik nyitja a kesztyűtartóban a karral, addig a másik elöl emeli a tetőt. Nekem nem tudom, miért, rendszeresen beáll úgy, hogy egyedül nem megy, pedig állítottam is rajta, kenőanyagot is kapott, mégis..

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77983 Dátum: 2017 Augusztus 14, 19:00:38 »

Többszörös sz*pás után sem tudom levenni a hátsó fékdobot, egyszerűen nem tudom megindítani az anyát.
Már fújtam mindennel, ütöttem érintő irányban. Persze először a hosszú cső megoldással próbálkoztam, el is tört egy eddig mindent bíró crova. Gyakorlatilag minden hajlik/törik, megemelem a kocsit, ha fordítva próbálom, a csavar nem indul meg.
Valami tuti trükk esetleg?
Az első, hogy nem Crova kell, hanem egy rendes 36-os csillag.  A kerékcsavar kitámasztásához egy akármilyen pajszer is jó, a lényeg, hogy a tekerés alatt lefelé akarjon mozdulni, a földet mégsem tudod eltolni. Amikor nagyon nagy volt a baj, én gy három méteres csövet- horganyzott, ötnegyedes, kapuoszlopnak készült- eresztettem neki, de arra is rá kellett állnom a száz kilómmal.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #77982 Dátum: 2017 Augusztus 14, 08:49:59 »

Lefolyik...  Evil
ne lóbáld, míg meg nem szárad Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #77981 Dátum: 2017 Augusztus 14, 08:45:57 »

esetleg folyékony fémmel nem lehet feltölteni/szobrászkodni? talán hozzáragadna, ha le tudod pucolni
Lefolyik...  Evil
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #77980 Dátum: 2017 Augusztus 14, 07:18:07 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77979 Dátum: 2017 Augusztus 14, 06:28:37 »

Így gyártottunk (maróztunk) bele egy másikat. Ennyi.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #77978 Dátum: 2017 Augusztus 14, 06:13:55 »

kikopott  a kilincs belső csonkja ami a zárszerkezetet nyitja  akulccsal
természetesen ezt az évjáratot nem lehet kapni, fel lehet hegeszteni ahol hiányos? kb 1mm bemélyedés van ott.. nem tudom vajon valaha magasabb lehetett?  a jobb oldali zár nem kulcsos, nincs összehasonlítási alapom
esetleg folyékony fémmel nem lehet feltölteni/szobrászkodni? talán hozzáragadna, ha le tudod pucolni
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #77977 Dátum: 2017 Augusztus 13, 07:44:33 »

kikopott  a kilincs belső csonkja ami a zárszerkezetet nyitja  akulccsal
természetesen ezt az évjáratot nem lehet kapni, fel lehet hegeszteni ahol hiányos? kb 1mm bemélyedés van ott.. nem tudom vajon valaha magasabb lehetett?  a jobb oldali zár nem kulcsos, nincs összehasonlítási alapom
Az enyém eltört a szerkezetnél(igaz más évjárat) ,hegeszteni nem lehetett. Így gyártottunk (maróztunk) bele egy másikat. Ennyi.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #77976 Dátum: 2017 Augusztus 13, 07:01:08 »

Nagyon kevés zsírt találtam benne. Csinálok keveréket és feltöltöm.

Kell majd új zárókupak is, a régi szétment kiszedéskor.
Minek a keverék?
Tegyél bele zsírt, ha nagyon akarod az olajat akkor locsold meg vele ott a kormánymű környékét, hogy jó mocskos legyen, úgyis ott köt ki.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #77975 Dátum: 2017 Augusztus 12, 22:22:38 »

kikopott  a kilincs belső csonkja ami a zárszerkezetet nyitja  akulccsal
természetesen ezt az évjáratot nem lehet kapni, fel lehet hegeszteni ahol hiányos? kb 1mm bemélyedés van ott.. nem tudom vajon valaha magasabb lehetett?  a jobb oldali zár nem kulcsos, nincs összehasonlítási alapom
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #77974 Dátum: 2017 Augusztus 12, 21:58:04 »

keverd össze zsírral fele fele aztán fecskendővel betöltöd ,a zsír nem fog kifolyni és nem lesz tőle nehezebb forgatni a kormányt.....
Nagyon kevés zsírt találtam benne. Csinálok keveréket és feltöltöm.

Kell majd új zárókupak is, a régi szétment kiszedéskor.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #77973 Dátum: 2017 Augusztus 12, 21:49:26 »

a ma esti kérdés:  ha  a csomagtartó fedelet nem nyitja  a bowden, milyen trükkel lehet kinyitni?
ezeröcsin nem mertem még becsukni, nehezen nyílt és észervettem hogy kartonpapírt húztak a fedélen lévő rugós csapra, nehogy teljesen beakadjon...
a 914esen a volt elől direkt egy kis szerelőablak ahol ki lehetett ügyeskedni..
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77972 Dátum: 2017 Augusztus 12, 21:42:51 »

Majd beszámolok, mennyire vált be a nyomatéksokszorozó.

nekem se az erőkarral volt a baj hanem hogy nem bírta a kitámasztást.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77971 Dátum: 2017 Augusztus 12, 20:55:27 »

Majd beszámolok, mennyire vált be a nyomatéksokszorozó.

5x205ös fékdobból a pajszer kitörte a kerékcsavart menetestől ,meg egy kerékcsavart is eltörtem  3/4" crova 2méteres csövön ugrálva minden külön alátámasztva hogy ne rugózzon .....a vége az lett hogy az anyából érintőn levágtam egy 3-4milis szeletet úgy hogy a menetet még ne érje el  és utána bírtam letekerni ... ja előtte 2xis megmelegítettem vörösre dissous-val
 Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77970 Dátum: 2017 Augusztus 12, 15:18:17 »

A család minden tagja állt már a féken, sőt, a kocsit is kiékeltük. Ekkor tört el a feles toldó. :-)

5x205ös fékdobból a pajszer kitörte a kerékcsavart menetestől ,meg egy kerékcsavart is eltörtem  3/4" crova 2méteres csövön ugrálva minden külön alátámasztva hogy ne rugózzon .....a vége az lett hogy az anyából érintőn levágtam egy 3-4milis szeletet úgy hogy a menetet még ne érje el  és utána bírtam letekerni ... ja előtte 2xis megmelegítettem vörösre dissous-val
 Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77969 Dátum: 2017 Augusztus 12, 13:45:46 »

A család minden tagja állt már a féken, sőt, a kocsit is kiékeltük. Ekkor tört el a feles toldó. :-)

A dobfékkel nem fogod meg a rendesen beállt 210Nm-el meghúzott csavart.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77968 Dátum: 2017 Augusztus 12, 13:30:23 »


fél colos dugókat felejtsd el. 3/4-es minimum.

Így bizony!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
1303LS
« Hozzászólás #77967 Dátum: 2017 Augusztus 12, 12:51:25 »

Nem egyszerűbb ha valaki rááll a fékre?
Van nálam 36-os fej. Rudat lehet áttolni a fején, arra szoktam 2-3 csövet rakni.
A dobfékkel nem fogod meg a rendesen beállt 210Nm-el meghúzott csavart.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #77966 Dátum: 2017 Augusztus 12, 12:46:01 »

Délután gyártok egy ilyet, ha addig nem lesz jobb ötlet. És persze felkapom a fehér nacimat a szereléshez. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=B6iNvbkjNMY
Nem egyszerűbb ha valaki rááll a fékre?
Van nálam 36-os fej. Rudat lehet áttolni a fején, arra szoktam 2-3 csövet rakni.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77965 Dátum: 2017 Augusztus 12, 11:14:39 »


Traktorod, kombájnod van-e?
1303LS
« Hozzászólás #77964 Dátum: 2017 Augusztus 12, 11:08:24 »

Betámasztott pajszertől félek; kiugrik, leveri a festéket, aztán többe kerül a leves, mint a hús.
Nyomatéksokszorozóról van valakinek tapasztalata?
http://www.startapro.hu/hirdetes/otthon_kert_epitkezes-kerti_kisgep_szerszam-egyeb_kerti_kisgep_szerszam/moller_nyomateksokszorozo_2_sebesseges_nyomatek_sokszorosito_kulcs_uj/iv_kerulet/4132357

Ha rendesen beteszed nem ugrik ki, amúgy is lefele feszül, a kocsi pedig (remélhetőleg) felette van. Ja, meg nem kell bénázni.  Cheesy
Aztán ha valamit be kell rendesen támasztani az a nyomatéksokszorozó, ami egyébként nem lehet rossz, de háztájiban ritkán kellhet ilyen. Traktorod, kombájnod van-e?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77963 Dátum: 2017 Augusztus 12, 10:29:06 »

Betámasztott pajszertől félek; kiugrik, leveri a festéket, aztán többe kerül a leves, mint a hús.
Nyomatéksokszorozóról van valakinek tapasztalata?
http://www.startapro.hu/hirdetes/otthon_kert_epitkezes-kerti_kisgep_szerszam-egyeb_kerti_kisgep_szerszam/moller_nyomateksokszorozo_2_sebesseges_nyomatek_sokszorosito_kulcs_uj/iv_kerulet/4132357

Felesleges.
Az agy közepe és egy csavar közé beékelt lapos végű bika pajszer elég. Betonra letámasztva a vége. beton helyett jó egy tégla is a földre.
Emelve felejtős, 2-3 méteres cső és menni fog.
Fehér naci teljesen vállalható.
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.