www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:13:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 652 653 654 655 656 [657] 658 659 660 661 662 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13154459 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #54355 Dátum: 2011 Május 31, 13:38:04 »

Valakinek nincs véletlenül kép egy 1303-as ablaktörlő motorjáról és ez egész mozgatószerkezetről összerakva kompletten??? Megköszönném.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54354 Dátum: 2011 Május 31, 13:06:23 »

nem
olyankor csinálja amikor nagyobb kirugózás után újra "leül" a kocsi segge kicsit meglengeti, pedig a lengéscsillapítók jók voltak a mérőpadon és 3 vagy 4 %-os eltéréssel dolgoztak

Gyenge gátlók. Lehet, hogy jók, de gyengék.
Vagy letört a stabirúd. (Mondjuk enyémben eleve nincsen, mégsem leng...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54353 Dátum: 2011 Május 31, 06:23:48 »

ezt nem kéne végig varrni? bár én nem értek hozzá....
karosszéria-tömítővel szokták végigkenni.
ha végigvarrod, akkor eldeformálódik az egész.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #54352 Dátum: 2011 Május 30, 22:45:56 »

Túl nagy az öltéshossz? Smiley

ezt nem kéne végig varrni? bár én nem értek hozzá....
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54351 Dátum: 2011 Május 30, 22:44:44 »

Hintázik?
nem
olyankor csinálja amikor nagyobb kirugózás után újra "leül" a kocsi segge kicsit meglengeti, pedig a lengéscsillapítók jók voltak a mérőpadon és 3 vagy 4 %-os eltéréssel dolgoztak

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #54350 Dátum: 2011 Május 30, 22:37:05 »

Volt vele meló!
ezt nem kéne végig varrni? bár én nem értek hozzá....
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54349 Dátum: 2011 Május 30, 22:29:34 »

Nekem is mexikói hengerfejem van, 1984-es. Ez a konstrukció jobb?
mindenki másra esküszik  de én megmondom a frankót! Grin mész 1000km-t 40fok feletti előgyújtással vagy 5kmúgy hogy a tűzfal szigetelést bekapja a ventillátor és mindegyik hengerfej elreped!
gyári  kis kompressziós hengerfej bogárba normális használat mellet 30év buszba 15év  tuning fej hiába 044 meg 12mmgyertya menet meg hókusz pókusz eccer megmelegíted odavan 1óra alatt úgy hogy átlyukad nem elreped!

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54348 Dátum: 2011 Május 30, 22:25:16 »

nem rég raktam fel ezeket, eddig a téli kerekek 4.5 colosokon voltak ugyan ez a gumi méret azzal is csinálta igaz ennyire nem de.....
kicsit megtekeri a seggét
Hintázik?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Robpanzer
« Hozzászólás #54347 Dátum: 2011 Május 30, 22:18:51 »

ezt Stunt jobban tudja de szerintem össze-vissza de a későbbiekben vissza tértek pl a mehikói   1,6 motoroknál a 30-32 szelephez 9mm szárral ...

Nekem is mexikói hengerfejem van, 1984-es. Ez a konstrukció jobb?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54346 Dátum: 2011 Május 30, 22:14:16 »

Gyári kereket tegyél vissza, azzal nézd meg. Nekem is tejesen másképpen viselkedik, mióta 6 collos felnin 195/65 gumival megy hátul.

nem rég raktam fel ezeket, eddig a téli kerekek 4.5 colosokon voltak ugyan ez a gumi méret azzal is csinálta igaz ennyire nem de.....
kicsit megtekeri a seggét

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54345 Dátum: 2011 Május 30, 22:10:06 »

Cheesy
Igen én is végig néztem mindent, de egyedül a stabilizátor nem volt felújítva, igaz, hogy most 6' szélesítet felni van rajt és így jobbam érezni mint a gyárival de.....
a stabilizátort lehet valahogy állítani?

Gyári kereket tegyél vissza, azzal nézd meg. Nekem is tejesen másképpen viselkedik, mióta 6 collos felnin 195/65 gumival megy hátul.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54344 Dátum: 2011 Május 30, 22:08:30 »

Hmmmm. Következő amatőr kérdés: guminyomás?
Cheesy
Igen én is végig néztem mindent, de egyedül a stabilizátor nem volt felújítva, igaz, hogy most 6' szélesítet felni van rajt és így jobbam érezni mint a gyárival de.....
a stabilizátort lehet valahogy állítani?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54343 Dátum: 2011 Május 30, 22:04:58 »

Hátul nincs ültetve
kb. 2 hete volt műszakin ott jó értékeket produkáltak a telók
165/80 a gumi ami rajt van de a múlt nyáron 185/65 volt rajt akkor is csinálta, akkor cseréltem a Bogi vagy Bugie lengéscsillapítókat Monroera
(bent a tunying motor többször megyek gyorsabban)
Hmmmm. Következő amatőr kérdés: guminyomás?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54342 Dátum: 2011 Május 30, 22:03:40 »

Ez mitől függ? 30-32-es szelepek milyen autók hengerfejeiben voltak?
ezt Stunt jobban tudja de szerintem össze-vissza de a későbbiekben vissza tértek pl a mehikói   1,6 motoroknál a 30-32 szelephez 9mm szárral ...

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54341 Dátum: 2011 Május 30, 22:01:33 »

Neked le van ültetve a hátulja? Nem lehet, hogy nincs elég rugóút és "elpattog" vagy túl széles a hátsó gumid és nem fekszik fel teljesen és ezért érzed instabilnak?
Lehet, hogy hülyeség amiket írtam, de most elsőre ez jut eszembe. Esetleg még egy: nincs valami csavar fellazulva?
A gátlók biztos jók?

Hátul nincs ültetve
kb. 2 hete volt műszakin ott jó értékeket produkáltak a telók
165/80 a gumi ami rajt van de a múlt nyáron 185/65 volt rajt akkor is csinálta, akkor cseréltem a Bogi vagy Bugie lengéscsillapítókat Monroera
(bent a tunying motor többször megyek gyorsabban)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Robpanzer
« Hozzászólás #54340 Dátum: 2011 Május 30, 21:47:55 »

30-32 vagy 32-35

Ez mitől függ? 30-32-es szelepek milyen autók hengerfejeiben voltak?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54339 Dátum: 2011 Május 30, 21:42:49 »

Üdv mindenkinek!
Azt mitől csinálhatja a bogár, hogy ha valami úthibán kicsit gyorsabban megyek át mintha billegne a segge, csak a hátulja csinálja elöl stabil.
Hátul újszerű Monroe lengéscsillapítók vannak, új torzió gumik, és a rugók is egy fiatalabb donorból valók
A stabilizátor miatt tud ilyet csinálni?
Neked le van ültetve a hátulja? Nem lehet, hogy nincs elég rugóút és "elpattog" vagy túl széles a hátsó gumid és nem fekszik fel teljesen és ezért érzed instabilnak?
Lehet, hogy hülyeség amiket írtam, de most elsőre ez jut eszembe. Esetleg még egy: nincs valami csavar fellazulva?
A gátlók biztos jók?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54338 Dátum: 2011 Május 30, 21:08:52 »

Egy gyári duplaszívós 1.6-os hengerfejben mekkorák a szelepek? Házilag, hogy lehet kiszedni őket? (összenyomni a szeleprugót)
Köszi a segítséget.

30-32 vagy 32-35

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54337 Dátum: 2011 Május 30, 21:08:04 »

Üdv mindenkinek!
Azt mitől csinálhatja a bogár, hogy ha valami úthibán kicsit gyorsabban megyek át mintha billegne a segge, csak a hátulja csinálja elöl stabil.
Hátul újszerű Monroe lengéscsillapítók vannak, új torzió gumik, és a rugók is egy fiatalabb donorból valók
A stabilizátor miatt tud ilyet csinálni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Robpanzer
« Hozzászólás #54336 Dátum: 2011 Május 30, 20:59:50 »

Egy gyári duplaszívós 1.6-os hengerfejben mekkorák a szelepek? Házilag, hogy lehet kiszedni őket? (összenyomni a szeleprugót)
Köszi a segítséget.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54335 Dátum: 2011 Május 30, 20:01:19 »

szerintem nem
Józsi  bácsi  nincs képbe Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54334 Dátum: 2011 Május 30, 19:59:59 »

És előre egy fokozat lesz, hátra meg négy.
szerintem nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54333 Dátum: 2011 Május 30, 18:22:32 »

Mert a befolyó víz nem mindig távozik a lyukakon. Belül az ajtó alját ki kell kenni!
nálunk tanyán ezt üregvédönek hívják monnyuk én csak egy munkanélküli vízvezeték szerelő vagyok és azért tudom rosszul , de én azt hittem hogy a festetlen üregeket üregvédövel a festett alvázat meg alvázvédővel a festék mechanikai sérülésének elkerülése érdekében kell használni ,de mivel semmi közöm az autókhoz és a műanyagot meg nem kell ..... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 30, 18:24:38 írta tati »

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54332 Dátum: 2011 Május 30, 18:12:45 »

MIért kell alvázvédőzni az ajtót? Shocked
Mert a befolyó víz nem mindig távozik a lyukakon. Belül az ajtó alját ki kell kenni!
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #54331 Dátum: 2011 Május 30, 18:09:36 »

Holnap még fel kell rakni, és megnézni, hogy jó e.
Rozsdamarózni, és alvázvédőzni belül. A gumit felpróbálni, hogy körben stimmel e.

MIért kell alvázvédőzni az ajtót? Shocked

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54330 Dátum: 2011 Május 30, 17:33:46 »

Holnap még fel kell rakni, és megnézni, hogy jó e.
Rozsdamarózni, és alvázvédőzni belül. A gumit felpróbálni, hogy körben stimmel e.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54329 Dátum: 2011 Május 30, 17:30:08 »

Azért már alakul.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54328 Dátum: 2011 Május 30, 17:29:28 »

Szerencsére kaptam egy hajlítógépet.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54327 Dátum: 2011 Május 30, 17:27:31 »

Volt vele meló!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54326 Dátum: 2011 Május 30, 17:25:08 »

átteszed a tányérkereket a kúpkerék másik oldalára és kész.


És előre egy fokozat lesz, hátra meg négy.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54325 Dátum: 2011 Május 30, 14:33:19 »

Köszönöm a gyors válaszokat..

és ha bogár váltó difit megforditom nem kell semiféle átalakitást csinálnom? minden klapolna?

Ha mindkét oldalról szerelhető a difi, akkor mechanikusan semmi akadálya nincs, átteszed a tányérkereket a kúpkerék másik oldalára és kész.

A probléma azon van, hogy ezek az alkatrészek sok éve együtt futnak és egymáshoz kopnak. Ha átfordítod, akkor a hajtott oldal másik lesz, tehát biztos, hogy az egész difit újra kell hézagolni, rosszabb esetben még a kúpkerék tengely irányú hézagolását is meg kell változtatni és az a nagy meló.

Persze erre csak akkor van szükség, ha csendes és tartós váltót akarsz, ha kicsi a foghézag akkor zakos lesz és akár 20e km alatt teljesen elkopik, ha pedig nagy a foghézag, akkor nagyobb oldalirányú erők ébrednek vad rajtokkor/induláskor és fogakat törhet vagy szétnyomja a difit.


Szóval átfordítani egyszer, de azért mégsem annyira.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54324 Dátum: 2011 Május 28, 19:59:15 »

Sajnos mid a két ajtó rossz, de a jövő hetet erre szánom. Az új tömítések már meglettek véve, így nincs mit tenni. Jónak kell lennie.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54323 Dátum: 2011 Május 28, 19:55:58 »

Már engem is sokkolt az ajtó állapota.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54322 Dátum: 2011 Május 28, 19:55:03 »

28 éve is rossz volt, de azóta még rosszabb lett.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54321 Dátum: 2011 Május 28, 19:53:17 »

Ma leszedtem az ajtaját a kocsimnak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54320 Dátum: 2011 Május 27, 19:07:03 »

azta q. Ennek mi volt a tetejével? Mi a picsának kellet rá egy talicska gitt?
nemtom kb 50ft horpi volt rajta...... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54319 Dátum: 2011 Május 27, 19:04:20 »

Grin
azta q. Ennek mi volt a tetejével? Mi a picsának kellet rá egy talicska gitt?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54318 Dátum: 2011 Május 27, 18:54:10 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54317 Dátum: 2011 Május 27, 09:21:07 »

pár évet kibir föleg hogy vasánapi kocsi Wink

vasárnap sem hozza elő, mert akkor meg esik az eső :-PP
garázstündér :-))




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54316 Dátum: 2011 Május 27, 08:04:30 »

ez mit jelent...szar?
pár évet kibir föleg hogy vasánapi kocsi Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 652 653 654 655 656 [657] 658 659 660 661 662 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.