www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 05:59:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 652 653 654 655 656 [657] 658 659 660 661 662 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14856730 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #54371 Dátum: 2011 Május 31, 20:50:01 »

Én utoljára egy nagyon rendes embertől kaptam egy picit, mert volt Neki. Rohadt kevés kell egy blokkhoz, úgy még húzósabb, hogy a tubus 95%-át kidobod 5 év múlva.  Undecided

Curillal van tapasztalatod?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54370 Dátum: 2011 Május 31, 20:49:24 »

szilvalekvár

Most néztem loctite-t de annak elég húzós az ára.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 31, 20:51:08 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #54369 Dátum: 2011 Május 31, 20:48:45 »


Most néztem loctite-t de annak elég húzós az ára.
Én utoljára egy nagyon rendes embertől kaptam egy picit, mert volt Neki. Rohadt kevés kell egy blokkhoz, úgy még húzósabb, hogy a tubus 95%-át kidobod 5 év múlva.  Undecided
Robpanzer
« Hozzászólás #54368 Dátum: 2011 Május 31, 20:45:50 »

Másikban már írták, de könnyen beszerezhető még a Curil K2 vagy Curil T is, ezek még olcsók is és jók. Bár ezek nem anaerobok.


Most néztem loctite-t de annak elég húzós az ára.
1303LS
« Hozzászólás #54367 Dátum: 2011 Május 31, 20:31:31 »

Motor öszerakáshoz milyen pasztát javasoltok?
Másikban már írták, de könnyen beszerezhető még a Curil K2 vagy Curil T is, ezek még olcsók is és jók. Bár ezek nem anaerobok.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54366 Dátum: 2011 Május 31, 20:08:44 »

Miér? sokan használnak dfev karbit, nem rossz az  Cool
okés sok sikert csak ne érjen csalódás...majd

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #54365 Dátum: 2011 Május 31, 20:08:09 »

Motor öszerakáshoz milyen pasztát javasoltok?
Robpanzer
« Hozzászólás #54364 Dátum: 2011 Május 31, 20:07:15 »

központikarbihoz mind 1 Grin

Miér? sokan használnak dfev karbit, nem rossz az  Cool
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54363 Dátum: 2011 Május 31, 19:28:20 »

A motor teljesítményét, karakterisztikáját tekintve mi a különbség, ha egy 32-35-ös hengerfejet teszek, fel, vagy egy 30-32-est? (1.6-os motor, központi weber dfav karbi, elektronikus gyújtás, a tengely gyári, 1.6.)
Még az is mindegy, hogy szimpla vagy duplaszívós.  Shocked
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54362 Dátum: 2011 Május 31, 19:17:19 »

A motor teljesítményét, karakterisztikáját tekintve mi a különbség, ha egy 32-35-ös hengerfejet teszek, fel, vagy egy 30-32-est? (1.6-os motor, központi weber dfav karbi, elektronikus gyújtás, a tengely gyári, 1.6.)
központikarbihoz mind 1 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54361 Dátum: 2011 Május 31, 18:37:24 »

A motor teljesítményét, karakterisztikáját tekintve mi a különbség, ha egy 32-35-ös hengerfejet teszek, fel, vagy egy 30-32-est? (1.6-os motor, központi weber dfav karbi, elektronikus gyújtás, a tengely gyári, 1.6.)


Talán a nagyobb szelepessel jobban fog forogni és talán alul kicsit gyengébb lesz. Ez az elmélet, gyakorlatban pedig szinte semmit nem veszel észre.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #54360 Dátum: 2011 Május 31, 18:08:22 »

1971-1974 ig volt az 1.6-os motorokban 32/35-ös szelep, de aztán visszatértek az 1.6-osknál is a 30/32-eshez.

A mexikói hengerfej nagyon hasonló, mint a 043-as, azt tartják a legjobbnak, legjobb öntvény azonban a szelepmérete általában 30/32-es.
Azért írom, hogy általában, mert másmilyen is van, nagyon nehéz eligazodni rajtuk.
Ahogy eszükbe jutott, olyan szelepet tettek bele.

A motor teljesítményét, karakterisztikáját tekintve mi a különbség, ha egy 32-35-ös hengerfejet teszek, fel, vagy egy 30-32-est? (1.6-os motor, központi weber dfav karbi, elektronikus gyújtás, a tengely gyári, 1.6.)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54359 Dátum: 2011 Május 31, 14:59:37 »

ezt a 30-32-35-öt hol lehet a szelepen lemérni? kiszerelt hengerfejnél ez a látható szelepfej átmérője?
a szeleptányér legnagyobb átmérője Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #54358 Dátum: 2011 Május 31, 14:43:24 »

1971-1974 ig volt az 1.6-os motorokban 32/35-ös szelep, de aztán visszatértek az 1.6-osknál is a 30/32-eshez.

A mexikói hengerfej nagyon hasonló, mint a 043-as, azt tartják a legjobbnak, legjobb öntvény azonban a szelepmérete általában 30/32-es.
Azért írom, hogy általában, mert másmilyen is van, nagyon nehéz eligazodni rajtuk.
Ahogy eszükbe jutott, olyan szelepet tettek bele.
ezt a 30-32-35-öt hol lehet a szelepen lemérni? kiszerelt hengerfejnél ez a látható szelepfej átmérője?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54357 Dátum: 2011 Május 31, 14:32:45 »

Nekem is mexikói hengerfejem van, 1984-es. Ez a konstrukció jobb?

1971-1974 ig volt az 1.6-os motorokban 32/35-ös szelep, de aztán visszatértek az 1.6-osknál is a 30/32-eshez.

A mexikói hengerfej nagyon hasonló, mint a 043-as, azt tartják a legjobbnak, legjobb öntvény azonban a szelepmérete általában 30/32-es.
Azért írom, hogy általában, mert másmilyen is van, nagyon nehéz eligazodni rajtuk.
Ahogy eszükbe jutott, olyan szelepet tettek bele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54356 Dátum: 2011 Május 31, 14:29:40 »

És előre egy fokozat lesz, hátra meg négy.


Megfordítják a váltót is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #54355 Dátum: 2011 Május 31, 13:38:04 »

Valakinek nincs véletlenül kép egy 1303-as ablaktörlő motorjáról és ez egész mozgatószerkezetről összerakva kompletten??? Megköszönném.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54354 Dátum: 2011 Május 31, 13:06:23 »

nem
olyankor csinálja amikor nagyobb kirugózás után újra "leül" a kocsi segge kicsit meglengeti, pedig a lengéscsillapítók jók voltak a mérőpadon és 3 vagy 4 %-os eltéréssel dolgoztak

Gyenge gátlók. Lehet, hogy jók, de gyengék.
Vagy letört a stabirúd. (Mondjuk enyémben eleve nincsen, mégsem leng...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54353 Dátum: 2011 Május 31, 06:23:48 »

ezt nem kéne végig varrni? bár én nem értek hozzá....
karosszéria-tömítővel szokták végigkenni.
ha végigvarrod, akkor eldeformálódik az egész.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #54352 Dátum: 2011 Május 30, 22:45:56 »

Túl nagy az öltéshossz? Smiley

ezt nem kéne végig varrni? bár én nem értek hozzá....
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54351 Dátum: 2011 Május 30, 22:44:44 »

Hintázik?
nem
olyankor csinálja amikor nagyobb kirugózás után újra "leül" a kocsi segge kicsit meglengeti, pedig a lengéscsillapítók jók voltak a mérőpadon és 3 vagy 4 %-os eltéréssel dolgoztak

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #54350 Dátum: 2011 Május 30, 22:37:05 »

Volt vele meló!
ezt nem kéne végig varrni? bár én nem értek hozzá....
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54349 Dátum: 2011 Május 30, 22:29:34 »

Nekem is mexikói hengerfejem van, 1984-es. Ez a konstrukció jobb?
mindenki másra esküszik  de én megmondom a frankót! Grin mész 1000km-t 40fok feletti előgyújtással vagy 5kmúgy hogy a tűzfal szigetelést bekapja a ventillátor és mindegyik hengerfej elreped!
gyári  kis kompressziós hengerfej bogárba normális használat mellet 30év buszba 15év  tuning fej hiába 044 meg 12mmgyertya menet meg hókusz pókusz eccer megmelegíted odavan 1óra alatt úgy hogy átlyukad nem elreped!

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54348 Dátum: 2011 Május 30, 22:25:16 »

nem rég raktam fel ezeket, eddig a téli kerekek 4.5 colosokon voltak ugyan ez a gumi méret azzal is csinálta igaz ennyire nem de.....
kicsit megtekeri a seggét
Hintázik?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Robpanzer
« Hozzászólás #54347 Dátum: 2011 Május 30, 22:18:51 »

ezt Stunt jobban tudja de szerintem össze-vissza de a későbbiekben vissza tértek pl a mehikói   1,6 motoroknál a 30-32 szelephez 9mm szárral ...

Nekem is mexikói hengerfejem van, 1984-es. Ez a konstrukció jobb?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54346 Dátum: 2011 Május 30, 22:14:16 »

Gyári kereket tegyél vissza, azzal nézd meg. Nekem is tejesen másképpen viselkedik, mióta 6 collos felnin 195/65 gumival megy hátul.

nem rég raktam fel ezeket, eddig a téli kerekek 4.5 colosokon voltak ugyan ez a gumi méret azzal is csinálta igaz ennyire nem de.....
kicsit megtekeri a seggét

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54345 Dátum: 2011 Május 30, 22:10:06 »

Cheesy
Igen én is végig néztem mindent, de egyedül a stabilizátor nem volt felújítva, igaz, hogy most 6' szélesítet felni van rajt és így jobbam érezni mint a gyárival de.....
a stabilizátort lehet valahogy állítani?

Gyári kereket tegyél vissza, azzal nézd meg. Nekem is tejesen másképpen viselkedik, mióta 6 collos felnin 195/65 gumival megy hátul.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54344 Dátum: 2011 Május 30, 22:08:30 »

Hmmmm. Következő amatőr kérdés: guminyomás?
Cheesy
Igen én is végig néztem mindent, de egyedül a stabilizátor nem volt felújítva, igaz, hogy most 6' szélesítet felni van rajt és így jobbam érezni mint a gyárival de.....
a stabilizátort lehet valahogy állítani?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54343 Dátum: 2011 Május 30, 22:04:58 »

Hátul nincs ültetve
kb. 2 hete volt műszakin ott jó értékeket produkáltak a telók
165/80 a gumi ami rajt van de a múlt nyáron 185/65 volt rajt akkor is csinálta, akkor cseréltem a Bogi vagy Bugie lengéscsillapítókat Monroera
(bent a tunying motor többször megyek gyorsabban)
Hmmmm. Következő amatőr kérdés: guminyomás?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54342 Dátum: 2011 Május 30, 22:03:40 »

Ez mitől függ? 30-32-es szelepek milyen autók hengerfejeiben voltak?
ezt Stunt jobban tudja de szerintem össze-vissza de a későbbiekben vissza tértek pl a mehikói   1,6 motoroknál a 30-32 szelephez 9mm szárral ...

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54341 Dátum: 2011 Május 30, 22:01:33 »

Neked le van ültetve a hátulja? Nem lehet, hogy nincs elég rugóút és "elpattog" vagy túl széles a hátsó gumid és nem fekszik fel teljesen és ezért érzed instabilnak?
Lehet, hogy hülyeség amiket írtam, de most elsőre ez jut eszembe. Esetleg még egy: nincs valami csavar fellazulva?
A gátlók biztos jók?

Hátul nincs ültetve
kb. 2 hete volt műszakin ott jó értékeket produkáltak a telók
165/80 a gumi ami rajt van de a múlt nyáron 185/65 volt rajt akkor is csinálta, akkor cseréltem a Bogi vagy Bugie lengéscsillapítókat Monroera
(bent a tunying motor többször megyek gyorsabban)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Robpanzer
« Hozzászólás #54340 Dátum: 2011 Május 30, 21:47:55 »

30-32 vagy 32-35

Ez mitől függ? 30-32-es szelepek milyen autók hengerfejeiben voltak?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54339 Dátum: 2011 Május 30, 21:42:49 »

Üdv mindenkinek!
Azt mitől csinálhatja a bogár, hogy ha valami úthibán kicsit gyorsabban megyek át mintha billegne a segge, csak a hátulja csinálja elöl stabil.
Hátul újszerű Monroe lengéscsillapítók vannak, új torzió gumik, és a rugók is egy fiatalabb donorból valók
A stabilizátor miatt tud ilyet csinálni?
Neked le van ültetve a hátulja? Nem lehet, hogy nincs elég rugóút és "elpattog" vagy túl széles a hátsó gumid és nem fekszik fel teljesen és ezért érzed instabilnak?
Lehet, hogy hülyeség amiket írtam, de most elsőre ez jut eszembe. Esetleg még egy: nincs valami csavar fellazulva?
A gátlók biztos jók?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54338 Dátum: 2011 Május 30, 21:08:52 »

Egy gyári duplaszívós 1.6-os hengerfejben mekkorák a szelepek? Házilag, hogy lehet kiszedni őket? (összenyomni a szeleprugót)
Köszi a segítséget.

30-32 vagy 32-35

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54337 Dátum: 2011 Május 30, 21:08:04 »

Üdv mindenkinek!
Azt mitől csinálhatja a bogár, hogy ha valami úthibán kicsit gyorsabban megyek át mintha billegne a segge, csak a hátulja csinálja elöl stabil.
Hátul újszerű Monroe lengéscsillapítók vannak, új torzió gumik, és a rugók is egy fiatalabb donorból valók
A stabilizátor miatt tud ilyet csinálni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Robpanzer
« Hozzászólás #54336 Dátum: 2011 Május 30, 20:59:50 »

Egy gyári duplaszívós 1.6-os hengerfejben mekkorák a szelepek? Házilag, hogy lehet kiszedni őket? (összenyomni a szeleprugót)
Köszi a segítséget.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54335 Dátum: 2011 Május 30, 20:01:19 »

szerintem nem
Józsi  bácsi  nincs képbe Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54334 Dátum: 2011 Május 30, 19:59:59 »

És előre egy fokozat lesz, hátra meg négy.
szerintem nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54333 Dátum: 2011 Május 30, 18:22:32 »

Mert a befolyó víz nem mindig távozik a lyukakon. Belül az ajtó alját ki kell kenni!
nálunk tanyán ezt üregvédönek hívják monnyuk én csak egy munkanélküli vízvezeték szerelő vagyok és azért tudom rosszul , de én azt hittem hogy a festetlen üregeket üregvédövel a festett alvázat meg alvázvédővel a festék mechanikai sérülésének elkerülése érdekében kell használni ,de mivel semmi közöm az autókhoz és a műanyagot meg nem kell ..... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 30, 18:24:38 írta tati »

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54332 Dátum: 2011 Május 30, 18:12:45 »

MIért kell alvázvédőzni az ajtót? Shocked
Mert a befolyó víz nem mindig távozik a lyukakon. Belül az ajtó alját ki kell kenni!
Oldalak: 1 ... 652 653 654 655 656 [657] 658 659 660 661 662 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.199 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.