www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 00:31:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 655 656 657 658 659 [660] 661 662 663 664 665 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13140117 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54234 Dátum: 2011 Május 20, 21:52:52 »

Lassan halad a festés. Feltart a segédem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54233 Dátum: 2011 Május 20, 08:16:13 »

Gondolom a kipufogóból érkező és a kanyarban lecsapódó kipuf. gázok szilárd tartalmától.
A mostani meg lett hackelve és vágtak rajta egy ablakocskát, amit aztán visszahegesztettek=elég ronda.
Amit meg vettem, annak eleve el van dugulva, de legalább szép kívül és ebből fakadóan jó is.  Grin
mivel lehetne kipucolni? Valami savval? vagy mechanikusan próbáljam? Ez nem egyszerű, mert a kanyarnál van a dugó.
Nyíregyházán Merki Pista asszem egy működésképtelen egy kipuffos mocit tart ezért. Rárakja az előmelegítőt fixre a hengerfejekre, aztán szépen levágja flexszel a csövet, a gázos részt gyönyörűen kitakarítja, visszahegeszti, csiszolja, festi.
Egy telefont megér. Nem olyan drága, de bevált, nem kevés szívástól kímél meg.
www.merki.hu

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54232 Dátum: 2011 Május 20, 07:45:54 »

Ha az előmelegitő cső el van dugulva, az mit okoz(hat)? Hogy lehet kipucolni leghatékonyabban?
Nem okoz kárt, legfeljebb többet fogyaszt.
A friss családtag mindkét előmelegítő csöve el van vágva, több évig így használta a gazdája, hogy "ne rotyogjon nyáron a karbi".
Azért majd kicserélem egy jóra.

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #54231 Dátum: 2011 Május 20, 03:50:05 »

Ha az előmelegitő cső el van dugulva, az mit okoz(hat)? Hogy lehet kipucolni leghatékonyabban?
Pisztolyfúróban bowdennal.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #54230 Dátum: 2011 Május 19, 21:49:04 »

le fog fagyni hidegebb időben a szívócsonkod legfeljebb.mitől dugult el?

Ma megsütöttem picit a vezetékeimet Undecided összeraktam gyertyaperselyezés után a motort,be is került,meg indítottam is,csak nem pöffent semmit.Hátramentem,és kibaszottul füstölt a vezetékem. Cry
nem a 15-ös pontra volt rádugva a gyújtáskapcsolótól a vezetékem,hanem az 1-es mellé ami a megszakítottól jön. Lips Sealed

De helyére tettem,és beindítottam,de most is mint rég,szépen indul,szívatóval megy,aztán leáll.ha nem gázolok.De akkor is csak olyan hörög,egyenletlen stb. Mikor fog normálisan működni.még egyszer átnézem a beállításokat.Újak a gyertyák,szelep és megszakitóhézagot már beállítottam.fúvókák már itt be lettek mutatva,és jónak tudtuk.

Szóval  Roll Eyes
1szer én is felcseréltem.
Nekem a megszakító is beégett.
Az alapjárat beállítása pedig egy türelemjáték. Na ezért nem vállalom. Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #54229 Dátum: 2011 Május 19, 21:48:23 »

Ok, de ha ez ilyen egyszerű, akkor mi a rákért flexelték szét a kocsimban levőt? Ennyire lusta volt, aki csinálta anno?
úgynézki.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54228 Dátum: 2011 Május 19, 21:42:27 »

Korom. Leszed. Drót és vagy láng. Tetszés szerint kombinálva.  Roll Eyes
Ok, de ha ez ilyen egyszerű, akkor mi a rákért flexelték szét a kocsimban levőt? Ennyire lusta volt, aki csinálta anno?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #54227 Dátum: 2011 Május 19, 21:16:09 »

Ha az előmelegitő cső el van dugulva, az mit okoz(hat)? Hogy lehet kipucolni leghatékonyabban?
Korom. Leszed. Drót és vagy láng. Tetszés szerint kombinálva.  Roll Eyes
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54226 Dátum: 2011 Május 19, 21:15:17 »

le fog fagyni hidegebb időben a szívócsonkod legfeljebb.mitől dugult el?
Gondolom a kipufogóból érkező és a kanyarban lecsapódó kipuf. gázok szilárd tartalmától.
A mostani meg lett hackelve és vágtak rajta egy ablakocskát, amit aztán visszahegesztettek=elég ronda.
Amit meg vettem, annak eleve el van dugulva, de legalább szép kívül és ebből fakadóan jó is.  Grin
mivel lehetne kipucolni? Valami savval? vagy mechanikusan próbáljam? Ez nem egyszerű, mert a kanyarnál van a dugó.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54225 Dátum: 2011 Május 19, 20:52:21 »

Ha az előmelegitő cső el van dugulva, az mit okoz(hat)? Hogy lehet kipucolni leghatékonyabban?
le fog fagyni hidegebb időben a szívócsonkod legfeljebb.mitől dugult el?

Ma megsütöttem picit a vezetékeimet Undecided összeraktam gyertyaperselyezés után a motort,be is került,meg indítottam is,csak nem pöffent semmit.Hátramentem,és kibaszottul füstölt a vezetékem. Cry
nem a 15-ös pontra volt rádugva a gyújtáskapcsolótól a vezetékem,hanem az 1-es mellé ami a megszakítottól jön. Lips Sealed

De helyére tettem,és beindítottam,de most is mint rég,szépen indul,szívatóval megy,aztán leáll.ha nem gázolok.De akkor is csak olyan hörög,egyenletlen stb. Mikor fog normálisan működni.még egyszer átnézem a beállításokat.Újak a gyertyák,szelep és megszakitóhézagot már beállítottam.fúvókák már itt be lettek mutatva,és jónak tudtuk.

Szóval  Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54224 Dátum: 2011 Május 19, 19:57:58 »

Ha az előmelegitő cső el van dugulva, az mit okoz(hat)? Hogy lehet kipucolni leghatékonyabban?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #54223 Dátum: 2011 Május 19, 19:38:02 »

Ide írom, nem a "Szóljatok idébe", volt szó korábban rozsda passziváló szerekről, kinek milyen tapasztalatai vannak, melyikre érdemes pénzt kiadni?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54222 Dátum: 2011 Május 19, 18:21:09 »

Micsoda jó táskát lehetne a két egyforma gépháztetőből csinálni.
Én popsi tepsinek nézegettem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54221 Dátum: 2011 Május 19, 18:20:27 »

Szerintem a bódén lévő zsanértartókat fel kell lazítani egy kicsit.
Micsoda jó táskát lehetne a két egyforma gépháztetőből csinálni.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #54220 Dátum: 2011 Május 19, 17:37:03 »

Az akksival nincs gond úgy néz ki, be lett mérve. Az önindítóval lehet valami probléma szinte biztos. A 12V-os akksi segítségével beindítható valószínűleg és lehet, hogy teljesen jó lesz utána a kocsi, bár mindenképpen cserélni kéne, az a biztos.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54219 Dátum: 2011 Május 19, 11:10:47 »

3 csavar tartja. 1 a kocsi eleje felé, 2 pedig egy lemezbe megy.
Az amelyik kiáll, annál a lyuk helyén egy hosszanti nút van amivel a nyílást is állíthatod. Ha jól emlékszem.
Nekem még nem volt ilyenem, de látni láttam már.
Ok, köszi. Így már világos!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #54218 Dátum: 2011 Május 19, 10:58:00 »

hogyan fellazítani? és ha olyat szerelek fel, ami eltartja a bódétól levegőt beengedve? Abból is csak egyféle létezik?
3 csavar tartja. 1 a kocsi eleje felé, 2 pedig egy lemezbe megy.
Az amelyik kiáll, annál a lyuk helyén egy hosszanti nút van amivel a nyílást is állíthatod. Ha jól emlékszem.
Nekem még nem volt ilyenem, de látni láttam már.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #54217 Dátum: 2011 Május 19, 10:51:27 »

Nos a probléma pontosan az, hogy két napja raktunk benzint a motorba (ahogy kell, karbit feltöltöttük, stb, nem én csináltam, de aki csinálta, az tudja, hogy kellett, tehát lehet nem szakszerűen írtam le.), mivel már előtte sem indult be, de ezek után sem, talán az akksit nem töltöttem túl sokáig.

Az akksit ma töltöttem egy jobb akksi töltővel, amikor akarom indítani, akkor lámpa kigyullad, egyszer teker és utána semmi, a lámpa is nagyon elhalványul. Ha újra próbálom, akkor a lámpa megint erősen kigyullad, tehát az akksit nem meríti le, teker egyet és semmi, lámpa megint elhalványul, alig látni. Betolni kicsit necces, mert egyrészt a garázs kb pont akkora (kitolni elméletileg nem lehetetlen, de így eléggé körülményes), mint a kocsi, amúgy is trükközve lehet csak kiállni a garázs rossz elhelyezése miatt. Mi lehet a gond? Hiába töltögetem állandóan az akksit és próbálom folyton indítani, nem teker. Van esély rá, hogy sikerül vagy itt valami más lesz a gond és ne gyötörjem inkább?

a bronzperselyt nézted amibe az önindító vége megy?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54216 Dátum: 2011 Május 19, 10:39:02 »

hogyan fellazítani? és ha olyat szerelek fel, ami eltartja a bódétól levegőt beengedve? Abból is csak egyféle létezik?
Én speciel nem tartom valószínűnek, hogy 1964 után változtattak volna a zsanér felfogatásán. Az ablakméret végleges lett jó darabig, és amikor változott még, akkor sem érintette ezt a részt. Kár görcsölni:
1. paragrafus: biztosan jó lesz
2. paragrafus: ha mégsem, akkor az 1. paragrafus lép életbe. Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54215 Dátum: 2011 Május 19, 10:35:07 »

Szerintem a bódén lévő zsanértartókat fel kell lazítani egy kicsit.
hogyan fellazítani? és ha olyat szerelek fel, ami eltartja a bódétól levegőt beengedve? Abból is csak egyféle létezik?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #54214 Dátum: 2011 Május 19, 09:47:44 »

Szevasztok szakértők! 
Azt tudja valaki, hogy az after és a pre motorháztető tartó (amire a zsanért kell csavarozni) az egyezik-e?
Rápróbáltam a pre motorháztetőt és nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy csak simán rácsavarom 'szt kész. Huh
Mert hátfalat azt cserélek, de nem tudom, hogy felső tartót is kell-e.
Szerintem a bódén lévő zsanértartókat fel kell lazítani egy kicsit.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54213 Dátum: 2011 Május 19, 08:49:45 »

Szevasztok szakértők! 
Azt tudja valaki, hogy az after és a pre motorháztető tartó (amire a zsanért kell csavarozni) az egyezik-e?
Rápróbáltam a pre motorháztetőt és nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy csak simán rácsavarom 'szt kész. Huh
Mert hátfalat azt cserélek, de nem tudom, hogy felső tartót is kell-e.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 19, 09:17:48 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #54212 Dátum: 2011 Május 18, 21:42:53 »

Nagy eséllyel így beindulna? Kockáztassam meg, vagy tényleg rosszul is elsülhet ez a dolog?

Pl.: testkábelen mit néznél meg? Másuk akkum nincs, ez kilőve, mint lehetőség. Mivel 6V-os, ezért alapból nem tud akkora áramot leadni, mint egy 12V-os, bár ettől még lehet ez is a baja.
- akksi töltővel megbikázod = jó eséllyel tönkre vágod a töltőt

-egy használt 12V akksiról bikáznám meg inkább
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #54211 Dátum: 2011 Május 18, 20:32:56 »

teskábel oxidáció, megcibál meghúz, wd40

Rendben, körbenézek ott, hátha használ a dolog

Semmi baja nem lesz ha nem orákig probálsz inditani.

Ezt is megpróbálom, talán segít. Sajnos idén télen valahogy elfelejtődött, hogy havonta járatgassam a kocsit, előző télen is alig indítottam be de rögtön sikerült tavasszal beindítani. De most sajnos nem akarja  Undecided

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54210 Dátum: 2011 Május 18, 20:32:44 »

A kipufogó dobon a szívócső előmelegítő csőnek mindkét oldalon kell lennie tömítésnek?Nálam csak egyik felől volt Roll Eyes

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54209 Dátum: 2011 Május 18, 20:12:58 »

Nagy eséllyel így beindulna? Kockáztassam meg, vagy tényleg rosszul is elsülhet ez a dolog?

Pl.: testkábelen mit néznél meg? Másuk akkum nincs, ez kilőve, mint lehetőség. Mivel 6V-os, ezért alapból nem tud akkora áramot leadni, mint egy 12V-os, bár ettől még lehet ez is a baja.
Semmi baja nem lesz ha nem orákig probálsz inditani.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54208 Dátum: 2011 Május 18, 19:47:08 »

Nagy eséllyel így beindulna? Kockáztassam meg, vagy tényleg rosszul is elsülhet ez a dolog?

Pl.: testkábelen mit néznél meg? Másuk akkum nincs, ez kilőve, mint lehetőség. Mivel 6V-os, ezért alapból nem tud akkora áramot leadni, mint egy 12V-os, bár ettől még lehet ez is a baja.

teskábel oxidáció, megcibál meghúz, wd40

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #54207 Dátum: 2011 Május 18, 19:38:13 »

Nem lesz szakszerű:patkold meg az akku töltőt és inditás közben is tölsd.Olyan mintha bikáznád.

Nagy eséllyel így beindulna? Kockáztassam meg, vagy tényleg rosszul is elsülhet ez a dolog?

az igen ötlet, ha netán önindító-bendix szorul akkor olyan áramfelvétele lesz,h ogy a töltő leég, jó esetben csak a tyúkbelek amivel tölt az fog elfüstölni mint a kaki.

Megnézném testkábelt, de megpróbálnék másik akkut, mert ha akksi kapacitása esett le akkor nem képes nagy indítóáramot leadni. egyi hiba lehetőség...


Pl.: testkábelen mit néznél meg? Másuk akkum nincs, ez kilőve, mint lehetőség. Mivel 6V-os, ezért alapból nem tud akkora áramot leadni, mint egy 12V-os, bár ettől még lehet ez is a baja.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54206 Dátum: 2011 Május 18, 19:19:31 »

Nem lesz szakszerű:patkold meg az akku töltőt és inditás közben is tölsd.Olyan mintha bikáznád.

az igen ötlet, ha netán önindító-bendix szorul akkor olyan áramfelvétele lesz,h ogy a töltő leég, jó esetben csak a tyúkbelek amivel tölt az fog elfüstölni mint a kaki.

Megnézném testkábelt, de megpróbálnék másik akkut, mert ha akksi kapacitása esett le akkor nem képes nagy indítóáramot leadni. egyi hiba lehetőség...

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54205 Dátum: 2011 Május 18, 19:16:08 »

Nos a probléma pontosan az, hogy két napja raktunk benzint a motorba (ahogy kell, karbit feltöltöttük, stb, nem én csináltam, de aki csinálta, az tudja, hogy kellett, tehát lehet nem szakszerűen írtam le.), mivel már előtte sem indult be, de ezek után sem, talán az akksit nem töltöttem túl sokáig.

Az akksit ma töltöttem egy jobb akksi töltővel, amikor akarom indítani, akkor lámpa kigyullad, egyszer teker és utána semmi, a lámpa is nagyon elhalványul. Ha újra próbálom, akkor a lámpa megint erősen kigyullad, tehát az akksit nem meríti le, teker egyet és semmi, lámpa megint elhalványul, alig látni. Betolni kicsit necces, mert egyrészt a garázs kb pont akkora (kitolni elméletileg nem lehetetlen, de így eléggé körülményes), mint a kocsi, amúgy is trükközve lehet csak kiállni a garázs rossz elhelyezése miatt. Mi lehet a gond? Hiába töltögetem állandóan az akksit és próbálom folyton indítani, nem teker. Van esély rá, hogy sikerül vagy itt valami más lesz a gond és ne gyötörjem inkább?
Nem lesz szakszerű:patkold meg az akku töltőt és inditás közben is tölsd.Olyan mintha bikáznád.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #54204 Dátum: 2011 Május 18, 19:12:23 »

Nos a probléma pontosan az, hogy két napja raktunk benzint a motorba (ahogy kell, karbit feltöltöttük, stb, nem én csináltam, de aki csinálta, az tudja, hogy kellett, tehát lehet nem szakszerűen írtam le.), mivel már előtte sem indult be, de ezek után sem, talán az akksit nem töltöttem túl sokáig.

Az akksit ma töltöttem egy jobb akksi töltővel, amikor akarom indítani, akkor lámpa kigyullad, egyszer teker és utána semmi, a lámpa is nagyon elhalványul. Ha újra próbálom, akkor a lámpa megint erősen kigyullad, tehát az akksit nem meríti le, teker egyet és semmi, lámpa megint elhalványul, alig látni. Betolni kicsit necces, mert egyrészt a garázs kb pont akkora (kitolni elméletileg nem lehetetlen, de így eléggé körülményes), mint a kocsi, amúgy is trükközve lehet csak kiállni a garázs rossz elhelyezése miatt. Mi lehet a gond? Hiába töltögetem állandóan az akksit és próbálom folyton indítani, nem teker. Van esély rá, hogy sikerül vagy itt valami más lesz a gond és ne gyötörjem inkább?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 18, 19:14:24 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54203 Dátum: 2011 Május 17, 07:58:22 »

(Nem szerelhető) Pierburg karbit hogyan kell bekötni? Melyik a nyomott oldal? Ilyen:
<beszúrt kép törölve>
felül be alul ki

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #54202 Dátum: 2011 Május 17, 07:04:05 »

Ehhez rövid kell, a szerelhetőhöz kell hosszú (jól látszik a különbség, szerintem a rövidet a hosszúval össze sem lehet rakni).
Mondjuk még nem próbáltam a cserét.

OK, én sosem tudom, de tényleg látszik. A hosszúval a rövidet szét is téped, SZVSZ.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54201 Dátum: 2011 Május 17, 07:02:13 »

Ehhez rövid kell, a szerelhetőhöz kell hosszú (jól látszik a különbség, szerintem a rövidet a hosszúval össze sem lehet rakni).
Mondjuk még nem próbáltam a cserét.

A lökőrúd hozzá való?
Nehogy rövid rudad legyen ehhez meg a hosszú kelljen.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54200 Dátum: 2011 Május 17, 06:59:16 »

A lökőrúd hozzá való?
Nehogy rövid rudad legyen ehhez meg a hosszú kelljen.
van neki mindkét féle rúdja

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #54199 Dátum: 2011 Május 17, 06:57:08 »

Sajnos én is, akkor nem műxik. :-(

A lökőrúd hozzá való?
Nehogy rövid rudad legyen ehhez meg a hosszú kelljen.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54198 Dátum: 2011 Május 17, 06:55:09 »

Még kipróbálom a másikat, aztán jelentkezem.

mondtam, hogy vigyél még párat  Undecided
legvégső eset, hogy van egy vadiúj a golf csomatratójában
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54197 Dátum: 2011 Május 17, 06:54:43 »

Sajnos én is, akkor nem műxik. :-(

mondtam, hogy vigyél még párat  Undecided
legvégső eset, hogy van egy vadiúj a golf csomatratójában

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54196 Dátum: 2011 Május 17, 06:53:50 »

Sajnos én is, akkor nem műxik. :-(

benzinpuNpát akartál írni ? én úgy emléxem az alsó tol a fölső szív
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54195 Dátum: 2011 Május 17, 06:14:19 »

honda torziós lapokkal???

torziós lap? dehogy. Gyárilag tűgörgős volt az összes lengőkar szilent, de amit beleraktam, az mind perselyes zsírzószemes.
Csak a zsír kell bele, rendesen és örök  Grin

nem autó....
autóban már csak vw termékeim vannak

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Oldalak: 1 ... 655 656 657 658 659 [660] 661 662 663 664 665 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.217 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.