www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 09:33:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 696 697 698 699 700 [701] 702 703 704 705 706 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13029307 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52585 Dátum: 2011 Március 13, 17:37:34 »

Ma beindítottam a bogarat 3 hónap állás után. 2 pumpálás a gázpedálon és egy kis köhécselés, de egyből be is röffent a gépezet!  Cheesy
Egy dolog ami kicsit aggodalommal tölt el, hogy levettem az olajbeöntő sapkát és a képeken látható fehér lerakódás volt benne. Ez mitől lehet? Ez baj?
Na látod ezért fog visszakerülni nekem is egy gyári motor.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52584 Dátum: 2011 Március 13, 14:57:30 »

Ma beindítottam a bogarat 3 hónap állás után. 2 pumpálás a gázpedálon és egy kis köhécselés, de egyből be is röffent a gépezet!  Cheesy
Egy dolog ami kicsit aggodalommal tölt el, hogy levettem az olajbeöntő sapkát és a képeken látható fehér lerakódás volt benne. Ez mitől lehet? Ez baj?
vízpára + olajpára = fehér trutyi
tekersz egy hosszabb karikát, a víz kipárolog és eltűnik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #52583 Dátum: 2011 Március 13, 14:02:40 »

Ma beindítottam a bogarat 3 hónap állás után. 2 pumpálás a gázpedálon és egy kis köhécselés, de egyből be is röffent a gépezet!  Cheesy
Egy dolog ami kicsit aggodalommal tölt el, hogy levettem az olajbeöntő sapkát és a képeken látható fehér lerakódás volt benne. Ez mitől lehet? Ez baj?

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #52582 Dátum: 2011 Március 12, 20:54:01 »

palmafix nem tex! nem sárga Kiss
másik:feketén nem ütt át Kiss
Ja, a szemem sem a régi.  Grin
Fehéren sem üt át, még nekem sem, sőt le sem esett 6 éve.  Cheesy
Persze biztos nem igaz ........  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52581 Dátum: 2011 Március 12, 20:51:20 »

Minnyá jönnek az élesszemű unatkozó fórumosok és jól leoltanak a pálmatex miatt.  Grin
palmafix nem tex! nem sárga Kiss
másik:feketén nem ütt át Kiss

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #52580 Dátum: 2011 Március 12, 20:49:27 »

Grin
Minnyá jönnek az élesszemű unatkozó fórumosok és jól leoltanak a pálmatex miatt.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52579 Dátum: 2011 Március 12, 18:05:33 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52578 Dátum: 2011 Március 12, 05:29:41 »

Jogos. Sima meg van 2-3, felújított is. Megkíméltél egy csomó pénzkidobástól. :-))))
Már csak az önindító a kérdés, vagy csinálom "a la qzma style". :-)))

A "nagymotor" gondolom, nem egybebakos blokkban van...  vagy ennyire fontos a look?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52577 Dátum: 2011 Március 11, 21:47:37 »

mfa-skar csatija......
annak kéne az ellendarabja nekem
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #52576 Dátum: 2011 Március 11, 21:25:14 »

...
Tehát nálam még a rendőr maga ajnlotta ezt a ledes megoldást anno.

ez pl. egy első kézből származó infó, és nem találgatás. kösz.

(amúgy azt tudni kell, hogy épp az index nem helyettesíthető olyan egyszerűen leddel. kell ugyanis az izzószál ellenállása (ami a lednek ugye nincsenvan) a villogáshoz. ezért villog sűrűbben a kiégett lámpától az index. az egész indexrelét el kell hagyni, ki kell váltani valami mással.)
1303LS
« Hozzászólás #52575 Dátum: 2011 Március 11, 21:21:29 »



Tehát nálam még a rendőr maga ajnlotta ezt a ledes megoldást anno.
Ilyeneket tervezek.
Sajnos az első nagyon drága.  Undecided
A második bár gyengébb, de a szembőli beépítés miatt lehet, hogy még jobb is.
 Roll Eyes
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=144
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=145
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #52574 Dátum: 2011 Március 11, 21:16:52 »

2009.áprilisában,vittem le az autót Siklósra,a Breuer Zsoltihoz felújításra.Előtte két héttel csináltattam az autóra friss műszakit.Marcali után,Böhönye környékén igazoltatás volt,félreállít a rendőr.Belémkötött,hogy az indexek és a féklámpák,nem valami láthatóan,határozottan világítanak.Mondtam neki,hogy friss műszakis az autó.Először még tök nyers stílusú volt,hogy ő leszarja a friss vizsgát,vizsgától függetlenül egy autó csak akkor vehet részt a forgalomban,ha rendesen láthatóak a fényjelzései,és a többi résztvevő érzékeli-látja,hogy mik a szándékai,fékezés,kanyarodás stb.Mondtam neki,hogy nem tehetek róla,még a villamos rendszere 6V-os a szerencsétlennek,ez ennyit tud.Aztán elkezdtem neki dumálni,hogy most visszük felújtásra,kap majd új vezetékrendszert,talán az majd megoldja ezt a dologot...(Faterom jött mögöttem a GolfII-vel,mert ugye vissza is kell jönni,őt nem állították le,mégis megállt mögöttem.A rendőr még mondta is,hogy ez a foszer minek áll itt,őt nem is intették le.Mondtam a rendőrnek,hogy az öreg jön velem,a bogár marad Siklóson,a Golffal jövünk haza).Aztán a rendőr barátságosabb lett,és nekiállt ilyen ledes lámpákról pofázni,hogy azt építsünk bele,azzal meg lehet oldani ezt a problémát.Gondoltam magamban,én ilyent biztosan nem fogok csinálni (korhűség meg ilyenek),de azért helyeseltem neki,hogy kösz ezt a jó ötletet meg ilyesmi,mert magamban azon imádkoztam,hogy ne büntesen meg,meg persze,hogy tovább engedjen.

Tehát nálam még a rendőr maga ajnlotta ezt a ledes megoldást anno.
1303LS
« Hozzászólás #52573 Dátum: 2011 Március 11, 21:13:15 »

Igen,általában a legszarabb szituáció a 6V-os autóknál a kanyarodás.
Kanyarban általában fékez is az ember,tehát kigyulladnak a féklámpák.Indexelsz is,tehát azokra is feszkó kell.És általában a gázról is leveszi az ember a lábát.Kis motorfordulatszám,és egyszere működő több fogyasztó.Saját tapasztalat a 63-as autómnál is,pedig ennek kiküszöbölésére,még egy új kábelköteget is gyártattam bele,de a helyzet nem javult.Kanyarodáskor nem igen látni az indexet.
Ja, hát igen, még az indexxelés.  Roll Eyes
Én a lakókocsiba fogok majd tenni ilyen ledeket, mert mire oda hátra elkavarodik a delej elég vérszegény már.
És inkább basszon meg a rendőr, ha rá tud venni arra, hogy szétszereljem a lámpákat az út szélén, (feltéve, ha tényleg nézheti) mint, hogy hátulról belém csapódjon valaki, mert alig látható, hogy fékezek meg indexelek. Asszem nem kell ecsetelni melyik a nagyobb kockázat.  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #52572 Dátum: 2011 Március 11, 21:09:17 »

Igen,általában a legszarabb szituáció a 6V-os autóknál a kanyarodás.
Kanyarban általában fékez is az ember,tehát kigyulladnak a féklámpák.Indexelsz is,tehát azokra is feszkó kell.És általában a gázról is leveszi az ember a lábát.Kis motorfordulatszám,és egyszere működő több fogyasztó.Saját tapasztalat a 63-as autómnál is,pedig ennek kiküszöbölésére,még egy új kábelköteget is gyártattam bele,de a helyzet nem javult.Kanyarodáskor nem igen látni az indexet.

Annak idején ezért büntetett meg a rendőr, mert vakító napsütésben, sávváltáskor nem látta, hogy indexeltem... hiába mondtam, hogy de,... csak 6 V-os a rendszer (ez még a Spar Kaferem volt...), nem érdekelte... csekk lett a vége...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #52571 Dátum: 2011 Március 11, 21:05:03 »

Na, ha már a szürreális élethelyzetek taglalásánál tartunk.
Miután ezt kiszereltette veled a rend őre az út szélén, mert meg szeretné nézni rajta az "E" jelet akkor kérlek mutasd meg, hogy hol van ez.
Azt el tudom képzelni, hogy a gyártásról van COCja a Tungsramnak ( a képen ilyen izzó van ), de simán lehülyézem azt aki az indexizzójáról ilyet tart a kesztyűtartójában. Mondjuk akkor beleköthetünk abba is, hogy bizonyítsd, hogy az a papír arról a batch számról szól ami az autódban van.
 Grin Grin Grin
<beszúrt kép törölve>
majd amikor megbasz a rendőr az út szélén, akkor kezdd el keresgélni te az e jelet, ami a fém részbe amúgy bele lesz ütve...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #52570 Dátum: 2011 Március 11, 21:02:34 »

Igen,általában a legszarabb szituáció a 6V-os autóknál a kanyarodás.
Kanyarban általában fékez is az ember,tehát kigyulladnak a féklámpák.Indexelsz is,tehát azokra is feszkó kell.És általában a gázról is leveszi az ember a lábát.Kis motorfordulatszám,és egyszere működő több fogyasztó.Saját tapasztalat a 63-as autómnál is,pedig ennek kiküszöbölésére,még egy új kábelköteget is gyártattam bele,de a helyzet nem javult.Kanyarodáskor nem igen látni az indexet.
ha éjjel úgysem mész vele, kanyar előtt lakapcsolhatod a fényszórót  Cheesy

Stone hátsó féklámpája egyébként nekem meglepően erős volt mikor tavaly láttam. sokkal jobban világít hátra az a prizmás kis lámpa mint egy patkó vagy tojás hátsó
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #52569 Dátum: 2011 Március 11, 20:56:54 »


Fékezéskor rájátszik még, hogy rendszerint ilyenkor a motorfordulatszám leseik alapjáratra és az akksi semmi támaszt nem kap a dinamó felől.

Igen,általában a legszarabb szituáció a 6V-os autóknál a kanyarodás.
Kanyarban általában fékez is az ember,tehát kigyulladnak a féklámpák.Indexelsz is,tehát azokra is feszkó kell.És általában a gázról is leveszi az ember a lábát.Kis motorfordulatszám,és egyszere működő több fogyasztó.Saját tapasztalat a 63-as autómnál is,pedig ennek kiküszöbölésére,még egy új kábelköteget is gyártattam bele,de a helyzet nem javult.Kanyarodáskor nem igen látni az indexet.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #52568 Dátum: 2011 Március 11, 20:50:47 »

A "nagymotor" gondolom, nem egybebakos blokkban van...  vagy ennyire fontos a look?

Ha a nagy motornak nem kell a nagy szikra, marad a 6V. De kicsi esélyét látom...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #52567 Dátum: 2011 Március 11, 20:43:33 »

Egy szóval nem mondtam, hogy kötelező lenne bármit is bele tenni. Ott kezdtük, hogy Stonemen 6V-osába talán megoldás lenne a LEDes.
Láttam már nem egy 6V-os autót, aminek a féklámpája akkor izzott fel igazán (kb 60%-osra) amikor már rég megállt a kocsi.  Grin
Fékezéskor rájátszik még, hogy rendszerint ilyenkor a motorfordulatszám leseik alapjáratra és az akksi semmi támaszt nem kap a dinamó felől.
Abszolút segítő tanácsként szántam az egészet. (lassan leszokok róla teljesen)

én meg csak annyit mondtam segítő tanácsként, hogy szerintem ledet féklámpába nem szabad tenni. lehet, hogy jobb, de a szabályok szerint nem szabad (szerintem). utána kéne nézni.
(én meg a beszélgetésről fogok leszokni)
1303LS
« Hozzászólás #52566 Dátum: 2011 Március 11, 20:39:04 »

tudodmit: igazad van. azt raksz az autódba, amit akarsz. ugyanezt engedd meg nekem is lsz.
kösz.
Egy szóval nem mondtam, hogy kötelező lenne bármit is bele tenni. Ott kezdtük, hogy Stonemen 6V-osába talán megoldás lenne a LEDes.
Láttam már nem egy 6V-os autót, aminek a féklámpája akkor izzott fel igazán (kb 60%-osra) amikor már rég megállt a kocsi.  Grin
Fékezéskor rájátszik még, hogy rendszerint ilyenkor a motorfordulatszám leseik alapjáratra és az akksi semmi támaszt nem kap a dinamó felől.
Abszolút segítő tanácsként szántam az egészet. (lassan leszokok róla teljesen)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #52565 Dátum: 2011 Március 11, 20:27:10 »

Na, ha már a szürreális élethelyzetek taglalásánál tartunk.
Miután ezt kiszereltette veled a rend őre az út szélén, mert meg szeretné nézni rajta az "E" jelet akkor kérlek mutasd meg, hogy hol van ez.
Azt el tudom képzelni, hogy a gyártásról van COCja a Tungsramnak ( a képen ilyen izzó van ), de simán lehülyézem azt aki az indexizzójáról ilyet tart a kesztyűtartójában. Mondjuk akkor beleköthetünk abba is, hogy bizonyítsd, hogy az a papír arról a batch számról szól ami az autódban van.
 Grin Grin Grin
<beszúrt kép törölve>

tudodmit: igazad van. azt raksz az autódba, amit akarsz. ugyanezt engedd meg nekem is lsz.
kösz.
1303LS
« Hozzászólás #52564 Dátum: 2011 Március 11, 20:25:11 »

mindennek e jelesnek kell lennie, még egy prizmának is...
Na, ha már a szürreális élethelyzetek taglalásánál tartunk.
Miután ezt kiszereltette veled a rend őre az út szélén, mert meg szeretné nézni rajta az "E" jelet akkor kérlek mutasd meg, hogy hol van ez.
Azt el tudom képzelni, hogy a gyártásról van COCja a Tungsramnak ( a képen ilyen izzó van ), de simán lehülyézem azt aki az indexizzójáról ilyet tart a kesztyűtartójában. Mondjuk akkor beleköthetünk abba is, hogy bizonyítsd, hogy az a papír arról a batch számról szól ami az autódban van.
 Grin Grin Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #52563 Dátum: 2011 Március 11, 20:17:10 »

Ezt most nem nagyon értwm. A búra kell, hogy "E" jeles legyen, semmi köze hozzá mi van alatta.
Fényszóró meg nem tud lenni LEDes. Azokból a szanaszétvilágítós teszkógazdaságos H4,5-es izzósoktól kapok folyton idegrohamot. 
mindennek e jelesnek kell lennie, még egy prizmának is...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #52562 Dátum: 2011 Március 11, 20:12:56 »

Ezt most nem nagyon értwm. A búra kell, hogy "E" jeles legyen, semmi köze hozzá mi van alatta.
Fényszóró meg nem tud lenni LEDes. Azokból a szanaszétvilágítós teszkógazdaságos H4,5-es izzósoktól kapok folyton idegrohamot. 

nemegészen. a múltkor néztem valami ledes holmit, ami passzolt volna a féklámpa helyére. a csomagolásra nagy betűkkel volt írva, hogy "csak belső használatra".

a szanaszétvilágítósoktól én is idegbajt kapok. ezer éve, amikor még a tényleg világszínvonalú honi lámpagyárban dolgoztam, olajoshordószámra selejtezték ki a geometriahibás hánégyeket (pedig rohadt drága volt az akkoriban). szerintem ezeket ma simán eladják...  Undecided igaz, hogy a gyár is azóta már idegen tulajdon. 
1303LS
« Hozzászólás #52561 Dátum: 2011 Március 11, 20:07:49 »

tudomásom szerint a zsandárok nemigen szeretik, ha külső világítás (féklámpa, helyzetjelző, fényszóró, stb.) LED-es.
Ezt most nem nagyon értwm. A búra kell, hogy "E" jeles legyen, semmi köze hozzá mi van alatta.
Fényszóró meg nem tud lenni LEDes. Azokból a szanaszétvilágítós teszkógazdaságos H4,5-es izzósoktól kapok folyton idegrohamot. 
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #52560 Dátum: 2011 Március 11, 20:02:43 »

Szerintem a pislákolós problémát simán meg lehet oldani LEDes "bulb"-okkal.
Gyakorlatilag 0 áramfelvétel így nincs feszültségesés az öreg csatlakozásokon. Plusz a LEDes annyira nem is érzékeny egy megkapott 5.2voltra.

tudomásom szerint a zsandárok nemigen szeretik, ha külső világítás (féklámpa, helyzetjelző, fényszóró, stb.) LED-es.
1303LS
« Hozzászólás #52559 Dátum: 2011 Március 11, 19:41:53 »

Szerintem a pislákolós problémát simán meg lehet oldani LEDes "bulb"-okkal.
Gyakorlatilag 0 áramfelvétel így nincs feszültségesés az öreg csatlakozásokon. Plusz a LEDes annyira nem is érzékeny egy megkapott 5.2voltra.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52558 Dátum: 2011 Március 11, 17:59:32 »

Igen, anno Jávor Tomi... Árult is egy darabig 12V-ra tekercselt 6V dinamót... Meg stabil mociból is létezett 6V kinézetű de 12V dinamó...

Ezt én is tudom, de nem ez volt a kérdés. :-))))
Inkább arra irányult, hogy valaki tekercseltette-e már át.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52557 Dátum: 2011 Március 11, 16:41:43 »

Ha a nagy motornak nem kell a nagy szikra, marad a 6V. De kicsi esélyét látom...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #52556 Dátum: 2011 Március 11, 10:09:16 »

Stone! Szerintem ne csináld 12 voltosra az ovált. Ha ilyen szépen rendbe tetted a gyári kárpitokat is, ezt is hagyd meg gyári állapotban!
szerintem meg 12volt! megegy generátoros 82x94 w120motor 48idf aztán hadszójjon vagy gyűjcsél bélyeget abba nem kell akkumulátor Kiss

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52555 Dátum: 2011 Március 11, 09:50:43 »

szerintem jó ötlet "láthatatlan" 12 v.... legfőképp világítás okán....
de hogy mennyiért oldható meg?
Komolyra fordítva a szót...
Ha lenne egy komolyan rendbetett oválom, akkor valszeg az már nem napi használatra készülne.
Amit Stone bácsi eddig a restaurálásra költött, nem kis összeg. Én nem cseszném el az autó eredetiségét 12 voltosítással: mit nyersz? Tulajdonképpen a napi használatban kamatoztatható dolgokat: a világítás nem pislákolós, a féklámpa és az index sem tunya módon villog, az önindító is jobban pörög... (volt 6 voltos Trabantom, ezek 6 voltos betegségek). Hobbi autónál szerintem biztos műszaki állapot mellet a lassú önindító nem lehet gond, a többi az élvezeti értéket aligha csökkenti, mivel nem napi használatú az autó.
Persze ez az én véleményem, nekem egy ilyen ovál restaurálása olyan, mint gilisztának a repülés: látott már olyat, de max. csak álmodhat róla. Gondolom, a költségekhez képest elenyésző egy új megbízható 6V akkumulátor beszerzése, esetleg egy 6V töltöbe beruházni.

Stone! Szerintem ne csináld 12 voltosra az ovált. Ha ilyen szépen rendbe tetted a gyári kárpitokat is, ezt is hagyd meg gyári állapotban!
Tényleg nem outsider-ként akartam beleugatni a dologba.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #52554 Dátum: 2011 Március 11, 09:40:27 »

Kitelik tőle....  Mi nem jó a 6V-ban?  (Azokon túl amit ismerünk? Nincs töltője? Smiley )

szerintem jó ötlet "láthatatlan" 12 v.... legfőképp világítás okán....
de hogy mennyiért oldható meg?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52553 Dátum: 2011 Március 11, 08:46:38 »

Kitelik tőle....  Mi nem jó a 6V-ban?  (Azokon túl amit ismerünk? Nincs töltője? Smiley )

Dobjuk össze az összeget? Hmmm? nekem van két töltőm: 6/12 volt. Az egyik szavjetszkij look, a másik homemade hungarian look. Grin Grin Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52552 Dátum: 2011 Március 11, 08:17:43 »

Az ott rendesen egy molex csati?  Shocked
CSúcstechnika.
mfa-skar csatija......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #52551 Dátum: 2011 Március 11, 08:05:19 »

Jó kocsi! Karbik nélkül hány lovat tud? Tetszetős a wifi gyújtás és a drivebywire távirányítós automata kormány is! Grin
Az ott rendesen egy molex csati?  Shocked
CSúcstechnika.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52550 Dátum: 2011 Március 11, 08:02:27 »

Kitelik tőle....  Mi nem jó a 6V-ban?  (Azokon túl amit ismerünk? Nincs töltője? Smiley )

Lehet hogy a 356-os porke dinamót azt bele tudná rakni és volt is belőlle 12v .

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #52549 Dátum: 2011 Március 11, 07:51:50 »

Kitelik tőle....  Mi nem jó a 6V-ban?  (Azokon túl amit ismerünk? Nincs töltője? Smiley )

Dehogynem. :-))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52548 Dátum: 2011 Március 10, 22:12:19 »

Nem gondolnám, hogy az ovált akarná 12 voltra alakítani.
Dehogynem. :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52547 Dátum: 2011 Március 10, 20:49:49 »

Nem gondolnám, hogy az ovált akarná 12 voltra alakítani. Bár lehet, hogy jobban tudod.

1302 es meg gypsi is 12v Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #52546 Dátum: 2011 Március 10, 20:06:06 »

Nem gondolnám, hogy az ovált akarná 12 voltra alakítani. Bár lehet, hogy jobban tudod.

ovál motorjára nem sürün
meg egybe bak miat nem is fog 12v dinamot tudni rárakni
Oldalak: 1 ... 696 697 698 699 700 [701] 702 703 704 705 706 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.