www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 23:05:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 694 695 696 697 698 [699] 700 701 702 703 704 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14915776 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52691 Dátum: 2011 Március 16, 05:51:52 »

Erős, búgó hang jön jobb hátulról a háromkettesből. Kerékcsapágy? A kerék kicsit kotyog, ezért gyanakodnék rá.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52690 Dátum: 2011 Március 15, 23:21:38 »

7000fölé nem hiszem hogy gyakran kéne forgatni (szerintem nem is igényli az  motor a forgatást annyira),  viszont ha a pertronix döglik be azt nehezebben pótolom mint egy megszakítót....
Vannak motorok, amik 8000 fölé is forognak, 4000-nél van a startprogramuk és 9000-nél a leszabályzás. Láttunk ilyeneket Bitburgban szép számmal.

Az azonban biztos, hogy ha úton szarik be a petronix, akkor vissza kell kerüljön a jó kis megszakító, mert nem javítod meg az út szélén, az biztos.

Amikor a megszakítósnál jó a megszakító és erős a rugója, akkor kb. 6000-nél kezd csökkenni a zárászög, mert a megszakító nem követi pontosan a bütyökprofilt és 7000-nél lesz olyan, hogy már nem elég erős a gyújtás a kis zárásszög miatt, hogy működjön, hogy beindítsa az égést.

A zárásszög csökkenést az Elkon táskával csodálatosan lehet látni, meg azt is, hogy a gagyesz megszakítók 4000-től kezdenek befosni.

Nekem 010-es elsztó van fent, az abba való régi megszakítóval. Ez simán tud 7000 fordulatot számottevő zárásszög csökkenés nélkül. 6500-ig TÖKÉLETES.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52689 Dátum: 2011 Március 15, 23:15:26 »

cserében sokkal ritkábban szarik be.
és nem kell állítgatni.

Ha nem kopott a tengely és nem gagyesztáni a magszakító, akkor azt sem kell állítgatni, legfeljebb 5-10 ezrenként.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52688 Dátum: 2011 Március 15, 22:00:42 »

7000fölé nem hiszem hogy gyakran kéne forgatni (szerintem nem is igényli az  motor a forgatást annyira),  viszont ha a pertronix döglik be azt nehezebben pótolom mint egy megszakítót....
cserében sokkal ritkábban szarik be.
és nem kell állítgatni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52687 Dátum: 2011 Március 15, 21:52:42 »


Ha 7000 fölé akarsz forogni, akkor mindenképpen. Egyéb előnye a tartósság, nem kell hézagozni, stb.
7000fölé nem hiszem hogy gyakran kéne forgatni (szerintem nem is igényli az  motor a forgatást annyira),  viszont ha a pertronix döglik be azt nehezebben pótolom mint egy megszakítót....
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #52686 Dátum: 2011 Március 15, 21:37:52 »

Ahann értem, akkor sima 1.6-ra vákum dobos az optimális. Ugysem forgatom nagyon 3000 fölé.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52685 Dátum: 2011 Március 15, 20:57:33 »

és van értelme 009-t átalakítani pl. Pertronix kittel?


Ha 7000 fölé akarsz forogni, akkor mindenképpen. Egyéb előnye a tartósság, nem kell hézagozni, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52684 Dátum: 2011 Március 15, 20:51:46 »


Ha nagy a tengelyed, vagy nem olyan karbid van, aminek van megfelelő vákumportja, akkor nem tudsz normális vákumot levenni sehonnan, ami jól működtetné az előgyújtást. A 009-eshez meg nem kell vákum, cserébe kicsit rosszabbul szabályoz.  Ez az igazság, a többi csak marketing maszlag.
és van értelme 009-t átalakítani pl. Pertronix kittel?
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #52683 Dátum: 2011 Március 15, 20:50:13 »

méricskéléssel igen.

a dinamónak több tesztje is ismeretes:
1. ledobod az ékszíjat.
1.a. tolsz rá delejt az akksiból
1.b. el kezd forogni, akkor jó (a dinamó villanymotorként is használható)

2. megnézegeted a szénkeféket a dinamóban
2.a. a szép nagyok, akkor örülsz

3. beindítod a járművet
3.b. multiméterrel rámérsz a dinamó 2 lábacskájára
3.c. ha találsz elektronokat, akkor örülsz.

4. fesszabályzó
4.a. túl sok lába van, amin nem igazodom ki
4.b. kibaszom :-))
4.c. ezt is ki lehet valahogy mérni, de ehhez hülye vagyok

köszönöm! elsőre (és másodikra is) bonyolult nekem, az áramhoz hülyébb vagyok, mint máshoz...
a köv. hozzászólásban a pólusozás egyszerűbbnek tűnik, keresek valakit, aki ért is hozzá Cheesy
egyébként ma beindítottam, megint pöcc-röff, lámpa pislákolásnak nyoma se...
majd meglátjuk, holnap mindenesetre Anyja elhúz dolgozni Vele...

Köszönöm a segítséget Mindenkinek!

deva

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52682 Dátum: 2011 Március 15, 20:44:40 »

Heló!

Kérdésem lenne a hozzáértőkfelé. Mégpedig, a 009-es vákum nélkül gyujtás miért jobb mint a vákum dobos, miért tuning a 009-es. A vákum gázadáskor előgyújtást ad ammi a jobb gyorsulást eredményezi. Tehát vákumdob néküli miért jobb?  Nem értem az összefüggést.


Ha nagy a tengelyed, vagy nem olyan karbid van, aminek van megfelelő vákumportja, akkor nem tudsz normális vákumot levenni sehonnan, ami jól működtetné az előgyújtást. A 009-eshez meg nem kell vákum, cserébe kicsit rosszabbul szabályoz.  Ez az igazság, a többi csak marketing maszlag.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #52681 Dátum: 2011 Március 15, 20:40:19 »

Heló!

Kérdésem lenne a hozzáértőkfelé. Mégpedig, a 009-es vákum nélkül gyujtás miért jobb mint a vákum dobos, miért tuning a 009-es. A vákum gázadáskor előgyújtást ad ammi a jobb gyorsulást eredményezi. Tehát vákumdob néküli miért jobb?  Nem értem az összefüggést.
A 0.09-essel többet forog,jobban pörög! Grin Wink
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #52680 Dátum: 2011 Március 15, 20:31:26 »

Heló!

Kérdésem lenne a hozzáértőkfelé. Mégpedig, a 009-es vákum nélkül gyujtás miért jobb mint a vákum dobos, miért tuning a 009-es. A vákum gázadáskor előgyújtást ad ammi a jobb gyorsulást eredményezi. Tehát vákumdob néküli miért jobb?  Nem értem az összefüggést.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #52679 Dátum: 2011 Március 15, 19:00:49 »


Szereztem ma egy AR-es mocit. Egy kis szerelés után talán azt is beröffenthetem a hétvégén.
Gó Béci Gó
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #52678 Dátum: 2011 Március 15, 18:55:46 »

Ma újfennt kitakartam az öreglányt.
A tetőtérből kellett a virágot lehozni, de a bogitól nem fért oda a létra sem.
Gondoltam hátra gurulok. Elég sokat indítóztam, de nem akarta az igazságot.
Hátratoltuk.
Most pakoltam visszafele mindent, gondoltam önindítóval, egyesben előre ugrálok vele.
De megszokásból indítottam, és láss csodát szépen elsőre beröffent. Alapjárat szuper. Viszont fék egy szál sem.
Úgyhogy várom a szombatot, hogy szétszedjem a féket. 
Szereztem ma egy AR-es mocit. Egy kis szerelés után talán azt is beröffenthetem a hétvégén.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #52677 Dátum: 2011 Március 15, 13:00:20 »

Ilyen nekem is volt. Kattogott is, meg világolt is... Nabasszameg nem emlékszem, de két pólust összekötve álló motornál, asszem gyújtást ráadva lezártam rövidre, és megszűnt a dolog (két legvastagabbat talán a lényeg, hogy a fesszabtól bejövő+ volt az egyik...). Nem vagyok villamosságis zseni, apámnak szakmája, ő javasolta. Szerintem nincs nagy gáz.

Nekem is sokáig pislákolt a generátor lámpa és gyengén is töltött... én is csak annyit csináltam amit te... össze kellett zárni a két pólust a generátornál 1 másodpercre (mondjuk én járó motornál) azt mondta a szerelő is hogy csak "gerjesztést" kellett neki adni... azóta meg nincs ilyen problémám hála

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52676 Dátum: 2011 Március 15, 08:15:12 »

de a töltésvisszajelző masszívan világított egy darabig, pár km után kialudt, és akkor sem láttam pislákolni, mikor a kereplést hallottam, bár hazafelé ez sem volt gyakori.

deva
Ilyen nekem is volt. Kattogott is, meg világolt is... Nabasszameg nem emlékszem, de két pólust összekötve álló motornál, asszem gyújtást ráadva lezártam rövidre, és megszűnt a dolog (két legvastagabbat talán a lényeg, hogy a fesszabtól bejövő+ volt az egyik...). Nem vagyok villamosságis zseni, apámnak szakmája, ő javasolta. Szerintem nincs nagy gáz.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 15, 08:17:29 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52675 Dátum: 2011 Március 14, 23:28:30 »

cseréld ki a fesszabot, ha csinálja, nem nyert. ez a legegyszerűbb
na, ez még jobb megoldás



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52674 Dátum: 2011 Március 14, 23:23:06 »

a szopó csere nem érdekel , csak jöjjön a jóidő...
ki lehet találni valahogy, hogy melyik ment szarrá?
cseréld ki a fesszabot, ha csinálja, nem nyert. ez a legegyszerűbb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52673 Dátum: 2011 Március 14, 23:09:03 »

a szopó csere nem érdekel , csak jöjjön a jóidő...
ki lehet találni valahogy, hogy melyik ment szarrá?

méricskéléssel igen.

a dinamónak több tesztje is ismeretes:
1. ledobod az ékszíjat.
1.a. tolsz rá delejt az akksiból
1.b. el kezd forogni, akkor jó (a dinamó villanymotorként is használható)

2. megnézegeted a szénkeféket a dinamóban
2.a. a szép nagyok, akkor örülsz

3. beindítod a járművet
3.b. multiméterrel rámérsz a dinamó 2 lábacskájára
3.c. ha találsz elektronokat, akkor örülsz.

4. fesszabályzó
4.a. túl sok lába van, amin nem igazodom ki
4.b. kibaszom :-))
4.c. ezt is ki lehet valahogy mérni, de ehhez hülye vagyok



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #52672 Dátum: 2011 Március 14, 22:45:38 »

a rossz feszszabályzó nem dobja hanyatt a dinamót.
szerintem várd meg, amíg valamelyik ténylegesen behal.
ha anyjuk 5-10 km-re jár vele, akkor onnan csak akksival, töltés nélkül simán hazajön.

csak kérdés, hogy most melyik a kaki.
a feszszabályzót kb 3 perc cserélni.
a dinamót szopó.
a szopó csere nem érdekel , csak jöjjön a jóidő...
ki lehet találni valahogy, hogy melyik ment szarrá?

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52671 Dátum: 2011 Március 14, 22:39:36 »

hááát köszönöm. és érdemes megvárni míg teljesen beszarik (feleségem mindennap hajtja, én csak ritkán jutok hozzá), vagy ha kicserélem minél előbb, akkor megúszhatok nagyobb bajt esetleg-gondolok itt pl a dinamó cserére...

a rossz feszszabályzó nem dobja hanyatt a dinamót.
szerintem várd meg, amíg valamelyik ténylegesen behal.
ha anyjuk 5-10 km-re jár vele, akkor onnan csak akksival, töltés nélkül simán hazajön.

csak kérdés, hogy most melyik a kaki.
a feszszabályzót kb 3 perc cserélni.
a dinamót szopó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #52670 Dátum: 2011 Március 14, 22:19:26 »

nekem is csinálja évek óta a kis geci.
ha befosik, akkor feszszabályzó csere, aztán csókolom.
hááát köszönöm. és érdemes megvárni míg teljesen beszarik (feleségem mindennap hajtja, én csak ritkán jutok hozzá), vagy ha kicserélem minél előbb, akkor megúszhatok nagyobb bajt esetleg-gondolok itt pl a dinamó cserére...

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52669 Dátum: 2011 Március 14, 21:59:06 »

Különben ennek mi a jelentősége? Mármint a váltóméretnek?

az a lényeg, hogy a kerék kerülete ne változzon számottevően.
így nem fog faszságot mutatni a kilométerórád.
a 165/70-nél kb 5%-kal fog többet mutatni a valós sebességnél (plusz a kilométeróra csalása)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #52668 Dátum: 2011 Március 14, 21:56:01 »

Helló. Lenne egy kérdésem. Most szeretnék nyári gumit venni a bogárra és a kérdésem az lenne, hogy ez a méret megfelel-e az autóra vagy sem? 165/65 R15?
az volt a hiba, hogy mi a gyári, nem az, hogy lehet e kapni  Grin
Szóval, nem.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #52667 Dátum: 2011 Március 14, 21:49:28 »

Különben ennek mi a jelentősége? Mármint a váltóméretnek? Most hogy 155 vagy 165 ott csak a futó felület változik  Huh Különben mit javasoltok maradjak a gyári méretnél vagy jó ez a 165-ös méret? Véleményeket várok  Grin
http://gumibiznisz.hu/jelolesek-a-gumiabroncson/
Gyári...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52666 Dátum: 2011 Március 14, 21:48:19 »

Különben ennek mi a jelentősége? Mármint a váltóméretnek? Most hogy 155 vagy 165 ott csak a futó felület változik  Huh Különben mit javasoltok maradjak a gyári méretnél vagy jó ez a 165-ös méret? Véleményeket várok  Grin
gumi átmérő számolgatás:

http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/valtomeret/

nem jelentős, de van eltérés a 155/80 és a 165/80 közt

165 simán jó, nem is néz ki hülyén

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52665 Dátum: 2011 Március 14, 21:46:52 »

az volt a hiba, hogy mi a gyári, nem az, hogy lehet e kapni  Grin

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52664 Dátum: 2011 Március 14, 21:46:47 »

155/80R15 a gyári méret.
ennek a váltója kábé a 165/70-es.
a /65-ös nagyjából 5%-kal kisebb, mint kéne

Különben ennek mi a jelentősége? Mármint a váltóméretnek? Most hogy 155 vagy 165 ott csak a futó felület változik  Huh Különben mit javasoltok maradjak a gyári méretnél vagy jó ez a 165-ös méret? Véleményeket várok  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #52663 Dátum: 2011 Március 14, 21:45:41 »

szélesfelnire a 185-ös jó :-PPP
Jó az a keskenyre is.  Tongue
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #52662 Dátum: 2011 Március 14, 21:45:13 »

nekem is csinálja évek óta a kis geci.
ha befosik, akkor feszszabályzó csere, aztán csókolom.
Jah nálam megvolt. Így ahogy leírta, utána jön a dimangó csere.  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52661 Dátum: 2011 Március 14, 21:42:43 »

ok akkor vegyél az ulrichra ilyen méretet.... Evil
az volt a hiba, hogy mi a gyári, nem az, hogy lehet e kapni  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52660 Dátum: 2011 Március 14, 21:42:14 »

ok akkor vegyél az ulrichra ilyen méretet.... Evil
szélesfelnire a 185-ös jó :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52659 Dátum: 2011 Március 14, 21:41:07 »

155/80R15 a gyári méret.
ennek a váltója kábé a 165/70-es.
a /65-ös nagyjából 5%-kal kisebb, mint kéne

ok akkor vegyél az ulrichra ilyen méretet.... Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52658 Dátum: 2011 Március 14, 21:35:39 »

165/80R15 kell rá a /65 nagyon "lapos" lesz.
Gumiboginál vegyél Hankookot, jobbat és olcsóbbat nem kapsz.

155/80R15 a gyári méret.
ennek a váltója kábé a 165/70-es.
a /65-ös nagyjából 5%-kal kisebb, mint kéne



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52657 Dátum: 2011 Március 14, 21:33:06 »

Szép estét!

Ezt a topic-ot eddig szándékosan nem olvastam (lehet, hogy ez nagy hiba),  mert ha a T3 fórumon olvastam valami vackot, az tuti előjött az enyémen is...

Most viszont kérdésem lenne:
Az elmúlt hétvégén kirándultunk a Bakonyba. A Bogárka szépen szaladt, így nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hogy a mögöttem lévő feszültségszabályozó(?) folyamatosan "kereplő" hangot ad. csak sötétedés után tűnt fel, hogy a lámpák mintha változó intenzitással világítanának, bár a rádió szépen szólt végig. Mikor már teljesen sötét (este) lett, akkor vettem észre, hogy a "G" betű is pislákol, mikor a kerregő hangot hallom. De gond nélkül megérkeztünk. Mikor két nappal később ismét Bogárba ültünk, akkor simán indult, de a töltésvisszajelző masszívan világított egy darabig, pár km után kialudt, és akkor sem láttam pislákolni, mikor a kereplést hallottam, bár hazafelé ez sem volt gyakori. az ékszíj feszessége szerintem pont jó (és az igazsághoz még az is hozzátartozik, hogy ma nem volt időm még csak beindítani sem, így nem tudom, hogy áll a dolog...)
ha lenne ötlet, tanács megköszönném!

deva

nekem is csinálja évek óta a kis geci.
ha befosik, akkor feszszabályzó csere, aztán csókolom.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #52656 Dátum: 2011 Március 14, 21:12:18 »

Szép estét!

Ezt a topic-ot eddig szándékosan nem olvastam (lehet, hogy ez nagy hiba),  mert ha a T3 fórumon olvastam valami vackot, az tuti előjött az enyémen is...

Most viszont kérdésem lenne:
Az elmúlt hétvégén kirándultunk a Bakonyba. A Bogárka szépen szaladt, így nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hogy a mögöttem lévő feszültségszabályozó(?) folyamatosan "kereplő" hangot ad. csak sötétedés után tűnt fel, hogy a lámpák mintha változó intenzitással világítanának, bár a rádió szépen szólt végig. Mikor már teljesen sötét (este) lett, akkor vettem észre, hogy a "G" betű is pislákol, mikor a kerregő hangot hallom. De gond nélkül megérkeztünk. Mikor két nappal később ismét Bogárba ültünk, akkor simán indult, de a töltésvisszajelző masszívan világított egy darabig, pár km után kialudt, és akkor sem láttam pislákolni, mikor a kereplést hallottam, bár hazafelé ez sem volt gyakori. az ékszíj feszessége szerintem pont jó (és az igazsághoz még az is hozzátartozik, hogy ma nem volt időm még csak beindítani sem, így nem tudom, hogy áll a dolog...)
ha lenne ötlet, tanács megköszönném!

deva

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52655 Dátum: 2011 Március 14, 20:33:03 »

Tudsz nekem küldeni egy árat, hogy mennyiért tudsz nekem szerezni 4 db-ot?
nézem és küldöm Cool

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52654 Dátum: 2011 Március 14, 20:27:43 »

jól beszélsz Cool
és köszönöm Wink Cheesy
Tudsz nekem küldeni egy árat, hogy mennyiért tudsz nekem szerezni 4 db-ot?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52653 Dátum: 2011 Március 14, 19:57:29 »

165/80R15 kell rá a /65 nagyon "lapos" lesz.
Gumiboginál vegyél Hankookot, jobbat és olcsóbbat nem kapsz.
jól beszélsz Cool
és köszönöm Wink Cheesy

1303LS
« Hozzászólás #52652 Dátum: 2011 Március 14, 19:46:15 »

Helló. Lenne egy kérdésem. Most szeretnék nyári gumit venni a bogárra és a kérdésem az lenne, hogy ez a méret megfelel-e az autóra vagy sem? 165/65 R15?
165/80R15 kell rá a /65 nagyon "lapos" lesz.
Gumiboginál vegyél Hankookot, jobbat és olcsóbbat nem kapsz.
Oldalak: 1 ... 694 695 696 697 698 [699] 700 701 702 703 704 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.353 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.