www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 19:19:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 693 694 695 696 697 [698] 699 700 701 702 703 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13109972 alkalommal)
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52712 Dátum: 2011 Március 16, 19:58:18 »

köszi
nagyon tetszik az autó is és a környezet is !  grat  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #52711 Dátum: 2011 Március 16, 19:57:31 »

Hétvégén megtaláltam a végleges magasságát hátul a bogárnak!
Túl alacsony volt, most már 4 en is bátran be lehet ülni!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
képek még:https://picasaweb.google.com/balassaakos/JeansBugFelujitas#
aki vágyik ilyen szép jubifelnire árulok 4,5-5,5 gárnyitúrát !

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52710 Dátum: 2011 Március 16, 19:55:41 »

Hétvégén megtaláltam a végleges magasságát hátul a bogárnak!
Túl alacsony volt, most már 4 en is bátran be lehet ülni!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
képek még:https://picasaweb.google.com/balassaakos/JeansBugFelujitas#
nagyon tetszik az autó is és a környezet is !  grat  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52709 Dátum: 2011 Március 16, 19:52:11 »

Hétvégén megtaláltam a végleges magasságát hátul a bogárnak!
Túl alacsony volt, most már 4 en is bátran be lehet ülni!


képek még:https://picasaweb.google.com/balassaakos/JeansBugFelujitas#

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52708 Dátum: 2011 Március 16, 19:04:24 »

hol van sopronban az a fényezőfülke? na, nem mintha fényeztetni akarnék, csak érdekel...
Sopronban gyártották a fülkéket! Aztán ellemekből összerakták a helyszinen.  Ez most bezavar neked, de Gyulán volt ez a soproni fényezőfülke. Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #52707 Dátum: 2011 Március 16, 18:47:18 »


 volt egy AFIT,ami az Autó Felszerelési Vállalatnak a rövidítése


majdnem.
az AFIT az Autófenntartó Ipari Tröszt rövidítése, az Autófelszerelési Vállalat meg egy ideig az AFIT, mint tröszt egyik cége volt
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #52706 Dátum: 2011 Március 16, 18:45:58 »

Kösz!
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #52705 Dátum: 2011 Március 16, 18:42:47 »

Sopronban is volt egy AFIT,ami az Autó Felszerelési Vállalatnak a rövidítése
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #52704 Dátum: 2011 Március 16, 18:20:12 »

Az AFITról annyi emlékem van, hogy a 80as évek közepén egy ZIL lezúzta a Daciank elejét. Hónapokig nem tudták megcsinálni a kocsit mondván csak az újabb Daciahoz való homlokfaluk van ami viszont abban különbözött a töröttől, hogy az irányjelzőnek nem volt kivágva a hely, mert az újabb Dacian a lökhárítóban van. (De különben fel lehetett volna tenni). Apám fogott egy ceruzát felrajzolta az index helyét, onnantól gyorsabb lett a lakatos munka. Akkor divatos volt a piros szín, mivel fél kocsit festeni kellett és amúgy is volt vagy 8 éves az autó, kitalálta a faterom legyen piros. Az AFIT olyan jól lefújta, hogy kinyitottad az ajtót a falcokban fehér maradt a kocsi, vagy pl komplett csomagtér belső része. Apám reklamált erre adta 3 liter(!) neoluxot, hogy oldja meg faterom ecsettel a kimaradt részeket....Mikor a 89ben vettünk egy Opelt inkább Pápára hordtuk szervízbe, mert a győri AFIT lett a helyi Opelszervíz.
Sopronban is volt egy AFIT,ami az Autó Felszerelési Vállalatnak a rövidítése,de ott nem javítottak autót,hanem autóhoz gyártottak alkatrészeket,mint pl a Ladának is egy-két alkatrészét.Tehát nem szervíz volt,hanem egy gyár.
Hallottam én is,hogy valaki bevitt Simson tankot és lefújták neki,meg hasonlók,szerintem apukád sem hivatalosan javította ott a Daciat,hanem valami ismeretség révén lefújták neki fusiban. Roll Eyes
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52703 Dátum: 2011 Március 16, 17:52:52 »

1985-ben egy autót " VW bogarat" vittem egy festőhöz aki a kollegám volt az AFIT-ban. Aki velem volt az egy nagy VW-s szakoktató volt. meglátta a fóliát és megkérdezte a haveromat, hogy itt fogja lefesteni a kocsit? Nem szólt elmentünk a kocsit ott hagytuk. 3 nap múlva a kész kocsiért mentünk és gratulált a festő haveromnak, mert nem volt rossz a végeredmény. Alul föld volt a fólia sátorban. Ott fellocsolt, és fél liter nitró higÍtóval befújta a sátrat belül a rovarok ellen. Ivott egy kávét mig hatott a szer. Ezután egy külső fényezést kapott a bogár. Lehet jól is dolgozni a fólia sátorban, nem kell milliós Soproni fényezőfülke.
Az AFITról annyi emlékem van, hogy a 80as évek közepén egy ZIL lezúzta a Daciank elejét. Hónapokig nem tudták megcsinálni a kocsit mondván csak az újabb Daciahoz való homlokfaluk van ami viszont abban különbözött a töröttől, hogy az irányjelzőnek nem volt kivágva a hely, mert az újabb Dacian a lökhárítóban van. (De különben fel lehetett volna tenni). Apám fogott egy ceruzát felrajzolta az index helyét, onnantól gyorsabb lett a lakatos munka. Akkor divatos volt a piros szín, mivel fél kocsit festeni kellett és amúgy is volt vagy 8 éves az autó, kitalálta a faterom legyen piros. Az AFIT olyan jól lefújta, hogy kinyitottad az ajtót a falcokban fehér maradt a kocsi, vagy pl komplett csomagtér belső része. Apám reklamált erre adta 3 liter(!) neoluxot, hogy oldja meg faterom ecsettel a kimaradt részeket....Mikor a 89ben vettünk egy Opelt inkább Pápára hordtuk szervízbe, mert a győri AFIT lett a helyi Opelszervíz.
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #52702 Dátum: 2011 Március 16, 17:48:36 »

1985-ben egy autót " VW bogarat" vittem egy festőhöz aki a kollegám volt az AFIT-ban. Aki velem volt az egy nagy VW-s szakoktató volt. meglátta a fóliát és megkérdezte a haveromat, hogy itt fogja lefesteni a kocsit? Nem szólt elmentünk a kocsit ott hagytuk. 3 nap múlva a kész kocsiért mentünk és gratulált a festő haveromnak, mert nem volt rossz a végeredmény. Alul föld volt a fólia sátorban. Ott fellocsolt, és fél liter nitró higÍtóval befújta a sátrat belül a rovarok ellen. Ivott egy kávét mig hatott a szer. Ezután egy külső fényezést kapott a bogár. Lehet jól is dolgozni a fólia sátorban, nem kell milliós Soproni fényezőfülke.
hol van sopronban az a fényezőfülke? na, nem mintha fényeztetni akarnék, csak érdekel...

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető alx
Hozzászólások: 1

« Hozzászólás #52701 Dátum: 2011 Március 16, 13:19:54 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni hozzáértőktől.
- Milyen rozsdagátló alapozót vegyek egyéb (kis)rozsdafoltok,csiszolás utáni elfedésére?(alváz,küszöb,ajtó)
- Nem tudom egyenletesen feltekerni az ablakokat(keret nélküliek).Hallottam már "egypálcás" és "kétpálcás" ablakemelő szerkezetről.Hol lehet ilyet beszerezni, ez bármely ajtóba beszerelhető?Univerzális?
Ha tudtok vkit ajánlani, nagyon megköszönném.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #52700 Dátum: 2011 Március 16, 12:42:01 »

mai büszekségem Grin a rögtönzött fólia festősátor, és a csináldmagad cola+watta szűrő a pisztolyhoz Afro
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
fényezés befejezése után 147 mp-el jön egy szélroham és beleb...ssza a nyilont a friss fénybe(Murphy szerint)
ne legyen igaza,jól rögzítsd a sátrat  Evil
amúgy:
a buszom magasságilag épphogy befért a sógor garázsába, a tetőt kint fujtunk a garázs előtt,"erdőszélen",
 okkersárga de nem szállt bele semmi(április,párás idő)
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 16, 12:44:21 írta kormányzoo »
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #52699 Dátum: 2011 Március 16, 12:29:19 »

1985-ben egy autót " VW bogarat" vittem egy festőhöz aki a kollegám volt az AFIT-ban. Aki velem volt az egy nagy VW-s szakoktató volt. meglátta a fóliát és megkérdezte a haveromat, hogy itt fogja lefesteni a kocsit? Nem szólt elmentünk a kocsit ott hagytuk. 3 nap múlva a kész kocsiért mentünk és gratulált a festő haveromnak, mert nem volt rossz a végeredmény. Alul föld volt a fólia sátorban. Ott fellocsolt, és fél liter nitró higÍtóval befújta a sátrat belül a rovarok ellen. Ivott egy kávét mig hatott a szer. Ezután egy külső fényezést kapott a bogár. Lehet jól is dolgozni a fólia sátorban, nem kell milliós Soproni fényezőfülke.
Édesapám is az AFIT-nál dolgozott kecskeméten Cheesy
Nemsoká csak a felniket fújom(szíp piros lesz Roll Eyes ), a kocsit teddy hengerrel fogom csak lekenni.   

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52698 Dátum: 2011 Március 16, 12:23:36 »

mai büszekségem Grin a rögtönzött fólia festősátor, és a csináldmagad cola+watta szűrő a pisztolyhoz Afro
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
1985-ben egy autót " VW bogarat" vittem egy festőhöz aki a kollegám volt az AFIT-ban. Aki velem volt az egy nagy VW-s szakoktató volt. meglátta a fóliát és megkérdezte a haveromat, hogy itt fogja lefesteni a kocsit? Nem szólt elmentünk a kocsit ott hagytuk. 3 nap múlva a kész kocsiért mentünk és gratulált a festő haveromnak, mert nem volt rossz a végeredmény. Alul föld volt a fólia sátorban. Ott fellocsolt, és fél liter nitró higÍtóval befújta a sátrat belül a rovarok ellen. Ivott egy kávét mig hatott a szer. Ezután egy külső fényezést kapott a bogár. Lehet jól is dolgozni a fólia sátorban, nem kell milliós Soproni fényezőfülke.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #52697 Dátum: 2011 Március 16, 12:18:26 »

aztakú!
most jönnek az esők, nem lesz por.
lehet fényezni :-)

a vatta szerintem szöszölni fog
alapozóztam délelőtt vele, a szöszölést meggátolandó, egy réz cső van az aljára bevezetve, azon jön ki a levegő. Hál' Istennek az klassz lett. Tongue

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52696 Dátum: 2011 Március 16, 12:14:25 »

Csapágyam van (talán FAG?), ha Neked annál is jobb van, kérném.
Köszi!


Nem szabad kotyogni a keréknek, úgyhogy biztos kerékcsapágy.

A normális csapágykészlet jó drága. (egy koyo mélyhornyú golyós és egy hengergörgős kívülre + 2 db szimmering, kb. 15e Ft)

Használt, jó állapotút tudok adni ingyér.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52695 Dátum: 2011 Március 16, 12:09:35 »

mai büszekségem Grin a rögtönzött fólia festősátor, és a csináldmagad cola+watta szűrő a pisztolyhoz Afro
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

aztakú!
most jönnek az esők, nem lesz por.
lehet fényezni :-)

a vatta szerintem szöszölni fog



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #52694 Dátum: 2011 Március 16, 12:06:08 »

mai büszekségem Grin a rögtönzött fólia festősátor, és a csináldmagad cola+watta szűrő a pisztolyhoz Afro


  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52693 Dátum: 2011 Március 16, 09:25:35 »

Erős, búgó hang jön jobb hátulról a háromkettesből. Kerékcsapágy? A kerék kicsit kotyog, ezért gyanakodnék rá.


Nem szabad kotyogni a keréknek, úgyhogy biztos kerékcsapágy.

A normális csapágykészlet jó drága. (egy koyo mélyhornyú golyós és egy hengergörgős kívülre + 2 db szimmering, kb. 15e Ft)

Használt, jó állapotút tudok adni ingyér.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52692 Dátum: 2011 Március 16, 06:28:11 »

Ha nem kopott a tengely és nem gagyesztáni a magszakító, akkor azt sem kell állítgatni, legfeljebb 5-10 ezrenként.

nekem folyton elmászkál.
bosch megszakító, a tengely meg nemtudom, de szoktam olajozni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52691 Dátum: 2011 Március 16, 05:51:52 »

Erős, búgó hang jön jobb hátulról a háromkettesből. Kerékcsapágy? A kerék kicsit kotyog, ezért gyanakodnék rá.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52690 Dátum: 2011 Március 15, 23:21:38 »

7000fölé nem hiszem hogy gyakran kéne forgatni (szerintem nem is igényli az  motor a forgatást annyira),  viszont ha a pertronix döglik be azt nehezebben pótolom mint egy megszakítót....
Vannak motorok, amik 8000 fölé is forognak, 4000-nél van a startprogramuk és 9000-nél a leszabályzás. Láttunk ilyeneket Bitburgban szép számmal.

Az azonban biztos, hogy ha úton szarik be a petronix, akkor vissza kell kerüljön a jó kis megszakító, mert nem javítod meg az út szélén, az biztos.

Amikor a megszakítósnál jó a megszakító és erős a rugója, akkor kb. 6000-nél kezd csökkenni a zárászög, mert a megszakító nem követi pontosan a bütyökprofilt és 7000-nél lesz olyan, hogy már nem elég erős a gyújtás a kis zárásszög miatt, hogy működjön, hogy beindítsa az égést.

A zárásszög csökkenést az Elkon táskával csodálatosan lehet látni, meg azt is, hogy a gagyesz megszakítók 4000-től kezdenek befosni.

Nekem 010-es elsztó van fent, az abba való régi megszakítóval. Ez simán tud 7000 fordulatot számottevő zárásszög csökkenés nélkül. 6500-ig TÖKÉLETES.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52689 Dátum: 2011 Március 15, 23:15:26 »

cserében sokkal ritkábban szarik be.
és nem kell állítgatni.

Ha nem kopott a tengely és nem gagyesztáni a magszakító, akkor azt sem kell állítgatni, legfeljebb 5-10 ezrenként.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52688 Dátum: 2011 Március 15, 22:00:42 »

7000fölé nem hiszem hogy gyakran kéne forgatni (szerintem nem is igényli az  motor a forgatást annyira),  viszont ha a pertronix döglik be azt nehezebben pótolom mint egy megszakítót....
cserében sokkal ritkábban szarik be.
és nem kell állítgatni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52687 Dátum: 2011 Március 15, 21:52:42 »


Ha 7000 fölé akarsz forogni, akkor mindenképpen. Egyéb előnye a tartósság, nem kell hézagozni, stb.
7000fölé nem hiszem hogy gyakran kéne forgatni (szerintem nem is igényli az  motor a forgatást annyira),  viszont ha a pertronix döglik be azt nehezebben pótolom mint egy megszakítót....
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #52686 Dátum: 2011 Március 15, 21:37:52 »

Ahann értem, akkor sima 1.6-ra vákum dobos az optimális. Ugysem forgatom nagyon 3000 fölé.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52685 Dátum: 2011 Március 15, 20:57:33 »

és van értelme 009-t átalakítani pl. Pertronix kittel?


Ha 7000 fölé akarsz forogni, akkor mindenképpen. Egyéb előnye a tartósság, nem kell hézagozni, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52684 Dátum: 2011 Március 15, 20:51:46 »


Ha nagy a tengelyed, vagy nem olyan karbid van, aminek van megfelelő vákumportja, akkor nem tudsz normális vákumot levenni sehonnan, ami jól működtetné az előgyújtást. A 009-eshez meg nem kell vákum, cserébe kicsit rosszabbul szabályoz.  Ez az igazság, a többi csak marketing maszlag.
és van értelme 009-t átalakítani pl. Pertronix kittel?
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #52683 Dátum: 2011 Március 15, 20:50:13 »

méricskéléssel igen.

a dinamónak több tesztje is ismeretes:
1. ledobod az ékszíjat.
1.a. tolsz rá delejt az akksiból
1.b. el kezd forogni, akkor jó (a dinamó villanymotorként is használható)

2. megnézegeted a szénkeféket a dinamóban
2.a. a szép nagyok, akkor örülsz

3. beindítod a járművet
3.b. multiméterrel rámérsz a dinamó 2 lábacskájára
3.c. ha találsz elektronokat, akkor örülsz.

4. fesszabályzó
4.a. túl sok lába van, amin nem igazodom ki
4.b. kibaszom :-))
4.c. ezt is ki lehet valahogy mérni, de ehhez hülye vagyok

köszönöm! elsőre (és másodikra is) bonyolult nekem, az áramhoz hülyébb vagyok, mint máshoz...
a köv. hozzászólásban a pólusozás egyszerűbbnek tűnik, keresek valakit, aki ért is hozzá Cheesy
egyébként ma beindítottam, megint pöcc-röff, lámpa pislákolásnak nyoma se...
majd meglátjuk, holnap mindenesetre Anyja elhúz dolgozni Vele...

Köszönöm a segítséget Mindenkinek!

deva

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52682 Dátum: 2011 Március 15, 20:44:40 »

Heló!

Kérdésem lenne a hozzáértőkfelé. Mégpedig, a 009-es vákum nélkül gyujtás miért jobb mint a vákum dobos, miért tuning a 009-es. A vákum gázadáskor előgyújtást ad ammi a jobb gyorsulást eredményezi. Tehát vákumdob néküli miért jobb?  Nem értem az összefüggést.


Ha nagy a tengelyed, vagy nem olyan karbid van, aminek van megfelelő vákumportja, akkor nem tudsz normális vákumot levenni sehonnan, ami jól működtetné az előgyújtást. A 009-eshez meg nem kell vákum, cserébe kicsit rosszabbul szabályoz.  Ez az igazság, a többi csak marketing maszlag.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #52681 Dátum: 2011 Március 15, 20:40:19 »

Heló!

Kérdésem lenne a hozzáértőkfelé. Mégpedig, a 009-es vákum nélkül gyujtás miért jobb mint a vákum dobos, miért tuning a 009-es. A vákum gázadáskor előgyújtást ad ammi a jobb gyorsulást eredményezi. Tehát vákumdob néküli miért jobb?  Nem értem az összefüggést.
A 0.09-essel többet forog,jobban pörög! Grin Wink
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #52680 Dátum: 2011 Március 15, 20:31:26 »

Heló!

Kérdésem lenne a hozzáértőkfelé. Mégpedig, a 009-es vákum nélkül gyujtás miért jobb mint a vákum dobos, miért tuning a 009-es. A vákum gázadáskor előgyújtást ad ammi a jobb gyorsulást eredményezi. Tehát vákumdob néküli miért jobb?  Nem értem az összefüggést.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #52679 Dátum: 2011 Március 15, 19:00:49 »


Szereztem ma egy AR-es mocit. Egy kis szerelés után talán azt is beröffenthetem a hétvégén.
Gó Béci Gó
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #52678 Dátum: 2011 Március 15, 18:55:46 »

Ma újfennt kitakartam az öreglányt.
A tetőtérből kellett a virágot lehozni, de a bogitól nem fért oda a létra sem.
Gondoltam hátra gurulok. Elég sokat indítóztam, de nem akarta az igazságot.
Hátratoltuk.
Most pakoltam visszafele mindent, gondoltam önindítóval, egyesben előre ugrálok vele.
De megszokásból indítottam, és láss csodát szépen elsőre beröffent. Alapjárat szuper. Viszont fék egy szál sem.
Úgyhogy várom a szombatot, hogy szétszedjem a féket. 
Szereztem ma egy AR-es mocit. Egy kis szerelés után talán azt is beröffenthetem a hétvégén.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #52677 Dátum: 2011 Március 15, 13:00:20 »

Ilyen nekem is volt. Kattogott is, meg világolt is... Nabasszameg nem emlékszem, de két pólust összekötve álló motornál, asszem gyújtást ráadva lezártam rövidre, és megszűnt a dolog (két legvastagabbat talán a lényeg, hogy a fesszabtól bejövő+ volt az egyik...). Nem vagyok villamosságis zseni, apámnak szakmája, ő javasolta. Szerintem nincs nagy gáz.

Nekem is sokáig pislákolt a generátor lámpa és gyengén is töltött... én is csak annyit csináltam amit te... össze kellett zárni a két pólust a generátornál 1 másodpercre (mondjuk én járó motornál) azt mondta a szerelő is hogy csak "gerjesztést" kellett neki adni... azóta meg nincs ilyen problémám hála

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52676 Dátum: 2011 Március 15, 08:15:12 »

de a töltésvisszajelző masszívan világított egy darabig, pár km után kialudt, és akkor sem láttam pislákolni, mikor a kereplést hallottam, bár hazafelé ez sem volt gyakori.

deva
Ilyen nekem is volt. Kattogott is, meg világolt is... Nabasszameg nem emlékszem, de két pólust összekötve álló motornál, asszem gyújtást ráadva lezártam rövidre, és megszűnt a dolog (két legvastagabbat talán a lényeg, hogy a fesszabtól bejövő+ volt az egyik...). Nem vagyok villamosságis zseni, apámnak szakmája, ő javasolta. Szerintem nincs nagy gáz.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 15, 08:17:29 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52675 Dátum: 2011 Március 14, 23:28:30 »

cseréld ki a fesszabot, ha csinálja, nem nyert. ez a legegyszerűbb
na, ez még jobb megoldás



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #52674 Dátum: 2011 Március 14, 23:23:06 »

a szopó csere nem érdekel , csak jöjjön a jóidő...
ki lehet találni valahogy, hogy melyik ment szarrá?
cseréld ki a fesszabot, ha csinálja, nem nyert. ez a legegyszerűbb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52673 Dátum: 2011 Március 14, 23:09:03 »

a szopó csere nem érdekel , csak jöjjön a jóidő...
ki lehet találni valahogy, hogy melyik ment szarrá?

méricskéléssel igen.

a dinamónak több tesztje is ismeretes:
1. ledobod az ékszíjat.
1.a. tolsz rá delejt az akksiból
1.b. el kezd forogni, akkor jó (a dinamó villanymotorként is használható)

2. megnézegeted a szénkeféket a dinamóban
2.a. a szép nagyok, akkor örülsz

3. beindítod a járművet
3.b. multiméterrel rámérsz a dinamó 2 lábacskájára
3.c. ha találsz elektronokat, akkor örülsz.

4. fesszabályzó
4.a. túl sok lába van, amin nem igazodom ki
4.b. kibaszom :-))
4.c. ezt is ki lehet valahogy mérni, de ehhez hülye vagyok



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 693 694 695 696 697 [698] 699 700 701 702 703 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.248 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.