www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 21:34:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 739 740 741 742 743 [744] 745 746 747 748 749 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13100107 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50872 Dátum: 2010 December 31, 11:12:44 »

Ennyi...
Ha megveszel egy komplett, nem tutymák szettet, akkor megy hamar. Viszont ez drága... Ha házilag ügyeskedsz, akkor valóban szopni fogsz...


Ha megvan hozzá minden alkatrész akkor szerintem nem.


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50871 Dátum: 2010 December 31, 09:11:02 »

tapasztalat?
egy porsche turbina árán veszel egy jó állapotú autót vagy bogarat  Undecided

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50870 Dátum: 2010 December 31, 08:27:49 »

Ha megvan hozzá minden alkatrész akkor szerintem nem.

üdv mindenkinek!
porsche stílusú hűtést nehéz rá fabrikálni a typ1 motorra?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #50869 Dátum: 2010 December 31, 00:18:07 »

helló!
igen.

ne vetkőzz, szopni fogsz. :-))
tapasztalat?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50868 Dátum: 2010 December 31, 00:12:22 »

üdv mindenkinek!
porsche stílusú hűtést nehéz rá fabrikálni a typ1 motorra?

helló!
igen.

ne vetkőzz, szopni fogsz. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #50867 Dátum: 2010 December 31, 00:06:53 »

üdv mindenkinek!
porsche stílusú hűtést nehéz rá fabrikálni a typ1 motorra?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50866 Dátum: 2010 December 30, 22:33:36 »

yes
azonban,  öreg korodban raebredsz, minden addigi penzkibaszas egy hülyeseg volt, csinalhattal volna valami normalisabb dolgot is, aminek MOST jobban tudnal örülni.

életem folyamán kibasztam egy csomó zsetont cigire, piára, nőkre, autóra.
ha nem tettem volna, akkor lenne linzben egy házam, bogaram, porschém és köpködnék mindenkire, aki nem ezt tette.
:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50865 Dátum: 2010 December 30, 16:42:40 »


Inkább jó minőségű komplettet kell szerezni.

Szerintem.
Szerintem is.

Oda lehet egyébként még gyári vízlehúzót kapni.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50864 Dátum: 2010 December 30, 16:38:54 »

yes
azonban,  öreg korodban raebredsz, minden addigi penzkibaszas egy hülyeseg volt, csinalhattal volna valami normalisabb dolgot is, aminek MOST jobban tudnal örülni.

akinek van esze atgondolja, akinek nincs csinalja tovabb.
erre , vagy ilyenkor mondjak azt: ha lehetne ujra kezdeni, maskepp csinalnam.... ( ismerös ?? )


( majd 3 ev mulva ott fogsz sündörögni egy rozsdas 911 körül, es sajnalod az addig kibaszott lovet, mert ha AZ most meglenne, EZT  MOST megvehetned  . . . . stb stb stb )
Egyébként jól beszélsz! Wink
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #50863 Dátum: 2010 December 30, 15:57:01 »


A hobbi ritkán nyugszik racionális alapokon, légyen szó akármiről, horgászás, sziklamászás vagy motortuning.
yes
azonban,  öreg korodban raebredsz, minden addigi penzkibaszas egy hülyeseg volt, csinalhattal volna valami normalisabb dolgot is, aminek MOST jobban tudnal örülni.

akinek van esze atgondolja, akinek nincs csinalja tovabb.
erre , vagy ilyenkor mondjak azt: ha lehetne ujra kezdeni, maskepp csinalnam.... ( ismerös ?? )


( majd 3 ev mulva ott fogsz sündörögni egy rozsdas 911 körül, es sajnalod az addig kibaszott lovet, mert ha AZ most meglenne, EZT  MOST megvehetned  . . . . stb stb stb )

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50862 Dátum: 2010 December 30, 15:51:10 »

Az milyen?


Gondolom arra gondol, amikor lefúrod a popszegecseket és rászegecselsz valami másik gumit.

Én is próbálkoztam ilyennel, azonban a szegecseléseknél a gumi megnyomódik és a teteje, ami látszik, hullámos lett és hiába volt erős a gyári díszléc, a gumi ocsmány hullámos lett... Inkább jó minőségű komplettet kell szerezni.

Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50861 Dátum: 2010 December 30, 15:49:30 »


A hobbi ritkán nyugszik racionális alapokon, légyen szó akármiről, horgászás, sziklamászás vagy motortuning.
Sőt, a más tapasztalatainak megfogadásán sem. Roll Eyes

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50860 Dátum: 2010 December 30, 15:48:01 »

Latom nagyon belegabalyodtok a motorok szetbarkacsolasaba, ezert a gyengebb fizetessel rendelkezöknek tanacskeppen irom:



kar az ablakon kidobalni a penzt.



A hobbi ritkán nyugszik racionális alapokon, légyen szó akármiről, horgászás, sziklamászás vagy motortuning.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50859 Dátum: 2010 December 30, 15:00:15 »

szeretnék vízlehúzót cserélni a bogár ajtaján a külsőt, de csak króm csíkkal együtt lehet venni, nekem meg olyanra nincs szükségem, rakott már fel valaki univerzális vízlehúzót?
olyan van?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50858 Dátum: 2010 December 30, 14:42:34 »

univerzális vízlehúzót?
Az milyen?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50857 Dátum: 2010 December 30, 14:06:47 »

szeretnék vízlehúzót cserélni a bogár ajtaján a külsőt, de csak króm csíkkal együtt lehet venni, nekem meg olyanra nincs szükségem, rakott már fel valaki univerzális vízlehúzót?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50856 Dátum: 2010 December 30, 12:53:20 »

bár egy mufurc disznó vagy, ebben egyetértek veled.
én is a legerősebb széria typ1-et választottam. (AD, 1.6, 50 ló)
ehhez gombokért van minden, nem kell varázsolni.

azonban vannak, akik perverzül szeretik csiszolgatni a motorjaikat, a tuning róluk szól.
valaki legózik, valaki terepasztalozik, valaki motort épít.
megvan a sikerélmény, ha valami faszát sikerül alkotni, és az jó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50855 Dátum: 2010 December 30, 12:53:04 »

Latom nagyon belegabalyodtok a motorok szetbarkacsolasaba, ezert a gyengebb fizetessel rendelkezöknek tanacskeppen irom:

bár egy mufurc disznó vagy, ebben egyetértek veled.
én is a legerősebb széria typ1-et választottam.
ehhez gombokért van minden, nem kell varázsolni.

azonban vannak, akik perverzül szeretik csiszolgatni a motorjaikat, a tuning róluk szól.
valaki legózik, valaki terepasztalozik, valaki motort épít.
megvan a sikerélmény, ha valami faszát sikerül alkotni, és az jó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #50854 Dátum: 2010 December 30, 12:07:24 »

Latom nagyon belegabalyodtok a motorok szetbarkacsolasaba, ezert a gyengebb fizetessel rendelkezöknek tanacskeppen irom:
Mivel en ugy erzem ennyi idös koromra benött a fejem lagya , es mivel vegigcsinaltam a bogar epites fazisait, elmondom, hogy ( a sajat tapasztalataim alapjan ) nem szabad ezt a gyarilag megalkotott , es müködökepes motort szetberhelni. Plana , ha megy, jol müködik, es hasznalni is akarna az ember  .
Ha gyorsabb autot akar valaki, ne ezt barmolja szet, hanem vegyen egy olcso, de erösebb gepet.
Az atepites  rengeteg penzbe kerül, sosem lesz tökeletes , es ujra eredeti allapotara visszeepiteni es napi hasznalatra bevetni mar problemas , költseges lesz.
Maga a tunning felemeszti a penzt, utana jönnek-kezdödnek  a bajok, idö utan beleun , belefarad az ember, kiürül a kassza, a kocsi kikerül a sarba , szemetdombra , eladasra   .
A visszaepites is penzbe kerül, igy en azt mondom ne is kezdjen bele senki.
Abban a pillanatban ahogy szetszeded a Motort maris elbasztad .
A Megoldas az lenne, hogy egy kesz, mar eleve erös anyagokbol epitett, kiprobalt cegektöl kell, egy jol bevalt erös –Tunning  Motort venni.
Ez a megoldas.
ES:  Az eredeti , gyari Motort szükseg eseten , a karosszeba vissza lehet epiteni . ( Ezt csinaltam en a Lavinaval, es nem vart sikerrel el tudtam adni . )
Aztan mindenki azt csinal amit akar – de kar az ablakon kidobalni a penzt.

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50853 Dátum: 2010 December 30, 11:38:38 »

Azért választottam én is az 1776-ot széria dolgokkal, mert nem akartam még 40 ezret rákölteni a tengelyre, meg még erre meg arra. Szerintem Vili is így van vele, ahogy látom. A kompressziót azért szinte ingyen lehet emelni 8,5-re.



Persze, természetesen számít az 1776, akár gyári tengellyel is nagyon jó.
Ha azonban a szelepeket növeljük, akkor szélesedik a fordulatszám tartomány úgy, hogy alul is erősebb lesz (ésszel növelve a szelepeket és a szívócsatornát).
Aki nem tudja a szelepeket növelni (mert a hengerfej drága) annak egy hegyesebb tengely is segít, de ha azzal elszállunk, akkor alul valóban rosszabb lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #50852 Dátum: 2010 December 30, 09:40:37 »

Azért választottam én is az 1776-ot széria dolgokkal, mert nem akartam még 40 ezret rákölteni a tengelyre, meg még erre meg arra. Szerintem Vili is így van vele, ahogy látom. A kompressziót azért szinte ingyen lehet emelni 8,5-re.

Az a probléma a nagy lökettérfogattal és a kis szeleppel kombinált, kis nyitvatartási idejű gyári tengellyel, hogy relatíve kis fordulaton az áramlási keresztmetszet és a nyitvatartási idő olyan kicsi lesz, hogy a friss töltet nem tud bejutni, a távozó égéstermék meg nem tud kijutni. Így az égés hiába lesz jó, hiába lesz jó a hatásfok és alacsony szénhidrogén kibocsátás, a töltöttségi fok rossz lesz és az 1915-ös motor úgy fog menni, mint egy közepes 1776-os.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50851 Dátum: 2010 December 30, 09:15:31 »

Ha Te mondod akkor megfontolandó, mert tudom, hogy sokat olvastál utána és van is tapasztalatod bőven.
Bár én úgy emlékszem Neked nagyon meggyőző adatok jöttek ki alacsony fordulaton.
"kiszellőztet" tök jó nem kellenek varázsszavak, buta balkáni bogárfórum ez.  Grin
Majd mire realizálódik a dolog, átgondolom.

én is ezt mondtam....de hát senki nem hallgat rám

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50850 Dátum: 2010 December 29, 23:52:15 »

Neked nagyon meggyőző adatok jöttek ki alacsony fordulaton.


De nem 2110-es blokkhoz képest!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50849 Dátum: 2010 December 29, 23:51:24 »


Az a probléma a nagy lökettérfogattal és a kis szeleppel kombinált, kis nyitvatartási idejű gyári tengellyel, hogy relatíve kis fordulaton az áramlási keresztmetszet és a nyitvatartási idő olyan kicsi lesz, hogy a friss töltet nem tud bejutni, a távozó égéstermék meg nem tud kijutni. Így az égés hiába lesz jó, hiába lesz jó a hatásfok és alacsony szénhidrogén kibocsátás, a töltöttségi fok rossz lesz és az 1915-ös motor úgy fog menni, mint egy közepes 1776-os.

Az én 85 lóerős 165 Nm-es 2110-es motorom tipikus példa volt erre, ebből a lökettérfogatból kicsit nagyobb szelepekkel és/vagy sportosabb tengellyel simán kihoznak (buszhoz is!) 130 lóerőt és 180 Nm-es nyomatékot úgy, hogy ott lent nekik is megvan a 165 Nm.  Ez a szomorú igazság.

Ráadásul az eső nyomatékgörbe hülye motorkarakterisztikát eredményez, megindul...aztán elfogy.

Én saját káromon tanultam, nektek nem kell.
És ne felejtsétek, nem kell nagy tengely, csak akkor okos hengerfej kell. Ez utóbbi drágább. A Porsche 911 2.7s-ben is csak 276 fokos tengely van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #50848 Dátum: 2010 December 29, 23:43:31 »


Na, ezt én úgy látom nem így van.

Egy jól választott tengellyel erősebb, mint a gyári tengellyel és a gyári hengerfejjel, mert az 1915-ös relatíve nagy lökettérfogatát nem bírja a gyári vezérlési időkön "kiszellőztetni". Lusta vagyok most jobban megfogalmazni, meg varázs szavakat használni (jobb töltöttségi fok, stb.), de a saját példámon is láttam, hogy ez az elgondolás nem helyes.
Ha Te mondod akkor megfontolandó, mert tudom, hogy sokat olvastál utána és van is tapasztalatod bőven.
Bár én úgy emlékszem Neked nagyon meggyőző adatok jöttek ki alacsony fordulaton.
"kiszellőztet" tök jó nem kellenek varázsszavak, buta balkáni bogárfórum ez.  Grin
Majd mire realizálódik a dolog, átgondolom.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50847 Dátum: 2010 December 29, 23:39:41 »

"kiszellőztetni". Lusta vagyok most jobban megfogalmazni, meg varázs szavakat használni (jobb töltöttségi fok, stb.),


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50846 Dátum: 2010 December 29, 23:38:22 »

Köszönöm.
Gyakorlatilag minden meg van, csak lustaság van.
Ne má!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50845 Dátum: 2010 December 29, 23:37:58 »

Köszönöm, ezek szerint nekem az 1776 lesz a legkézenfekvőbb.
Én is valami ilyesmire gondoltam, hogy ez még viszonylag ár-érték arányban kivitelezhető.
De majd csak valamikor.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50844 Dátum: 2010 December 29, 23:36:46 »

Viszont 1,9 tengely nélkül erősebb alul mint tengellyel.  Wink



Na, ezt én úgy látom nem így van.

Egy jól választott tengellyel erősebb, mint a gyári tengellyel és a gyári hengerfejjel, mert az 1915-ös relatíve nagy lökettérfogatát nem bírja a gyári vezérlési időkön "kiszellőztetni". Lusta vagyok most jobban megfogalmazni, meg varázs szavakat használni (jobb töltöttségi fok, stb.), de a saját példámon is láttam, hogy ez az elgondolás nem helyes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #50843 Dátum: 2010 December 29, 23:34:35 »

Akkor azt a pár lépést meg kell tenni!
Ha tudok segíteni valamiben szólj nyugodtan, bár már több cuccod lehet neked, mint nekem.
Köszönöm.
Gyakorlatilag minden meg van, csak lustaság van.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50842 Dátum: 2010 December 29, 23:34:08 »

Ha már teszek bele tengelyt akkor mindenképp vesztek alul, felül meg nem kell semmi.
A tengely meg hozza a többi költséget is magával.


Nem biztos, hogy vesztesz alul, attól függ, hogy a többi komponens miylen és hogy van egymáshoz illesztve.

Ha relatíve nagy lökettérfogatod van és kis szelepek, akkor nem árt a nagyobb tengely, mint a gyári és kicsit emelt kompresszió. (kivétel busz)

Az én korábbi 2110-es motorom is kis tengelyes volt és nem volt alul erősebb. mint egy jól megcsinált nagy tengelyes azonos motor....és remélem a most épülő is lesz alul annyira erős...felül meg erősebb.


Szóval csak azt akartam mondani, hogy nem biztos, hogy a gyári tengely nem biztos, hogy nyerő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #50841 Dátum: 2010 December 29, 23:33:26 »

Nem hinném, hogy a 1915 egy 284 ( w110 ? ) tengellyel relatíve gyengébb lenne alul, mint az 1600 a gyárival.
1.6-nál biztos, hogy mindenhol erősebb lenne tengellyel.
Viszont 1,9 tengely nélkül erősebb alul mint tengellyel.  Wink
Felül abszolút nem érdekel. Nem akarok tuning motort.
Ja, és a tengely is van vagy +40kHuf mire bekerül.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50840 Dátum: 2010 December 29, 23:29:11 »

Láthatár? Tudod milyen az nálam.  Cheesy Még az 1.6 is ugyanúgy van elmosva a húsosládában.
Innen még egy pár lépés a többi.  Cheesy
Akkor azt a pár lépést meg kell tenni!
Ha tudok segíteni valamiben szólj nyugodtan, bár már több cuccod lehet neked, mint nekem.
Bár nekem ilyen tuning valamik nincsenek.
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 29, 23:34:41 írta sparkafer »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #50839 Dátum: 2010 December 29, 23:28:43 »

Ha már teszek bele tengelyt akkor mindenképp vesztek alul, felül meg nem kell semmi.

Nem hinném, hogy a 1915 egy 284 ( w110 ? ) tengellyel relatíve gyengébb lenne alul, mint az 1600 a gyárival.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #50838 Dátum: 2010 December 29, 23:25:11 »

Vili papa!
Most mi van?
Nem olvastam még végig, de tuning van a láthatáron?
Láthatár? Tudod milyen az nálam.  Cheesy Még az 1.6 is ugyanúgy van elmosva a húsosládában.
Innen még egy pár lépés a többi.  Cheesy
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50837 Dátum: 2010 December 29, 22:51:36 »

Csak az 1.6 és a feletti kombinációban lesz hosszú.
Egyszerűen a papás vezetési stílushoz jobban passzol.  Cheesy
Vili papa!
Most mi van?
Nem olvastam még végig, de tuning van a láthatáron?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50836 Dátum: 2010 December 29, 22:47:35 »

Hát ez a szellőzőventis sztori kicsit bonyolultabban néz ki, mint ahogyan gondoltam. Kell egy kis barkács, hogy menjen... De hála Pityubának megvan, itt van... Grin
Légyszíves fotózz, mert majd nekünk is lesz egy ilyen szösszenet.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50835 Dátum: 2010 December 29, 17:12:04 »

Hát ez a szellőzőventis sztori kicsit bonyolultabban néz ki, mint ahogyan gondoltam. Kell egy kis barkács, hogy menjen... De hála Pityubának megvan, itt van... Grin
majd képeljél jól!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50834 Dátum: 2010 December 29, 16:58:14 »

iso csatilsra csináltattam, 2 órát szopott vele a villamossági srác, ami káromkodás létezik az ott elhangzott, 6-7 m éter felesleg keletkezett tyúkbélből, valahova meg nem is volt kábel azért hiányzott, nem volt egyszerű
Hát erre csak azt tudom mondani, hogy garancia miatt a media markt szerelője tette be a cuccot a bogaramba helyettem, de megérte, mert iso csatlakozót tett bele, úgy húsz perc kedélyes beszélgetés közepette...

Bácsi Győző
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50833 Dátum: 2010 December 29, 15:46:17 »

Meleg levegőt fogod belebarkácsolni?
Nem, egyelőre széria marad. Fűtés rátolva a szélvédőre, plusz ez. Nekem a párásodás megakadályozása a cél. Meleg levegőt belevarázsolni nehéz, ahhoz egy csappantyú kellene, ami a csomitartófedél rácsain beáramló levegő útját zárja el. Esetleg a régi rendszer, plusz ez, a két doboz egybeműtve... De az meg egy monstrum lenne.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 739 740 741 742 743 [744] 745 746 747 748 749 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.239 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.