www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 18:47:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 737 738 739 740 741 [742] 743 744 745 746 747 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13098824 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50952 Dátum: 2011 Január 02, 19:52:43 »

Mérni kell.Nem távgyogyászkodni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50951 Dátum: 2011 Január 02, 19:51:56 »

Kivettem az akksit a kocsiból és nem benne tettem fel a töltőre... Előtte, néhány hete feltöltöttem, és nem szereltem be a helyére, nehogy lemerüljön, álló helyben...(kúszó áram, vagy a rádiós cd memóriája miatt...)
Ezért furcsa a történet, hogy egész addig semmi gond nem volt, amíg a világítást rá nem adtam... Onnantól van finító... Undecided
motortérben nincs valahol zárlat? Nem csúszott le teszemazt a szivatóról a kábel ami letestel? vagy egyéb helyről?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50950 Dátum: 2011 Január 02, 19:51:18 »

az akksi nem szokott úgy elszállni, hogy sutty.
Gondolom Sanyi bá már rég nem használta.Simán lehet hogy ebben a kellemes minyuszban megfagyott és levált egy  kis olom a lamellából.Oszt zárlat.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50949 Dátum: 2011 Január 02, 19:50:33 »

Ezt irta"Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést..."
Tehát egyértelmű hogy vagy az aksi de ha beindult akkor inkább az aksi sarukkal van a baj.
Feltételezem nem vette ki aza ksit hanem a sarukra biggyesztette a csipeszeket.

Kivettem az akksit a kocsiból és nem benne tettem fel a töltőre... Előtte, néhány hete feltöltöttem, és nem szereltem be a helyére, nehogy lemerüljön, álló helyben...(kúszó áram, vagy a rádiós cd memóriája miatt...)
Ezért furcsa a történet, hogy egész addig semmi gond nem volt, amíg a világítást rá nem adtam... Onnantól van finító... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50948 Dátum: 2011 Január 02, 19:47:19 »

Egyik fogyasztó sem megy.Tehát vagy a főkábel szar vagy az akku.
az akksi nem szokott úgy elszállni, hogy sutty.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50947 Dátum: 2011 Január 02, 19:46:49 »

Müszer?

Már többször terveztem, hogy veszek egy Multimetert, de eddig még nem jutotttam el, hogy meg is vegyem... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #50946 Dátum: 2011 Január 02, 19:38:33 »

Egyik fogyasztó sem megy.Tehát vagy a főkábel szar vagy az akku.
Ezt irta"Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést..."
Tehát egyértelmű hogy vagy az aksi de ha beindult akkor inkább az aksi sarukkal van a baj.
Feltételezem nem vette ki aza ksit hanem a sarukra biggyesztette a csipeszeket.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 19:40:54 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #50945 Dátum: 2011 Január 02, 19:31:16 »

Egyik fogyasztó sem megy.Tehát vagy a főkábel szar vagy az akku.
Első körben gyujtást adnék rá és megmozgatnám az akku sarukat.Ha meg vannak húzva kicsit meglazítanám hogy meg tudjam csavargatni az akku polusain a sarukat.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50944 Dátum: 2011 Január 02, 19:24:55 »

Sajna nincs... Undecided
Egyik fogyasztó sem megy.Tehát vagy a főkábel szar vagy az akku.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #50943 Dátum: 2011 Január 02, 19:24:42 »

Sajna nincs... Undecided
Müszer?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50942 Dátum: 2011 Január 02, 19:23:30 »

Probalámpád van


Sajna nincs... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #50941 Dátum: 2011 Január 02, 19:22:01 »

Ja értem... Grin
Probalámpád van?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 19:24:03 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50940 Dátum: 2011 Január 02, 18:22:28 »

amit festettél :-)

Ja értem... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50939 Dátum: 2011 Január 02, 18:21:40 »

Milyen kép alapján? Shocked
amit festettél :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50938 Dátum: 2011 Január 02, 18:20:03 »

a kép alapján az akksinak semmi baja nincs.

Milyen kép alapján? Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50937 Dátum: 2011 Január 02, 18:17:25 »

Azt csak akksi-teszterrel lehet kimutatni? Mert akkor hétfőn valahogy visszaviszem az akksis boltba, megnézetni...

a kép alapján az akksinak semmi baja nincs.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50936 Dátum: 2011 Január 02, 17:09:07 »

Érdekes, mert az akksiról két vastagabb piros kábel indul el, úgy emlékszem...
És hol válik zöld porrá? Az önindítónál? Vagy a generátornál? Vagy hol?

az önindítónál, a 8-as anya alatt van a szemes rézbizgenyű
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50935 Dátum: 2011 Január 02, 16:34:49 »

Azt csak akksi-teszterrel lehet kimutatni? Mert akkor hétfőn valahogy visszaviszem az akksis boltba, megnézetni...

Ha cellazárlatos és savas aksi akkor ha rárakod a töltőre és belenézel akkor látod hogy pezseg vagy nem, ahol nem pezseg az a cella zárlatos. Javítsatok ha hülyeséget írok de én amikor meghalt az opelban egyből megmondtam nem kellett méretni. Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50934 Dátum: 2011 Január 02, 16:14:55 »

Vagy zárlatos az akku. Undecided

Azt csak akksi-teszterrel lehet kimutatni? Mert akkor hétfőn valahogy visszaviszem az akksis boltba, megnézetni...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50933 Dátum: 2011 Január 02, 16:13:55 »

az akku pozitívról a vastag piros kábel először az önindítóhoz megy, majd onnan tovább.
na ott ha a réz csatlakozó zöld porrá válik, akkor csinál ilyet.

Érdekes, mert az akksiról két vastagabb piros kábel indul el, úgy emlékszem...
És hol válik zöld porrá? Az önindítónál? Vagy a generátornál? Vagy hol?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50932 Dátum: 2011 Január 02, 15:49:19 »

az akku pozitívról a vastag piros kábel először az önindítóhoz megy, majd onnan tovább.
na ott ha a réz csatlakozó zöld porrá válik, akkor csinál ilyet.
Vagy zárlatos az akku. Undecided

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50931 Dátum: 2011 Január 02, 15:42:55 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Ja és a biztosítékok szemrevételezés alapján épnek tűnnek...

az akku pozitívról a vastag piros kábel először az önindítóhoz megy, majd onnan tovább.
na ott ha a réz csatlakozó zöld porrá válik, akkor csinál ilyet.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50930 Dátum: 2011 Január 02, 15:40:56 »

Kicsit gyűröttnek látszik, de azon kívül mást nem nagyon láttam rajta... Bár forgattam már a fejemben, hogy le kellene majd cserélni... de eddig nem nagyon volt vele probléma...
Illetve a Kaposvári Talikor volt, hogy a ködlámpát akartam felvillantani, köszönés képpen, és akkor is csinált egy hasonlót, hogy leállt a motor, de aztán kuplung és vissza, erre beindult, menet közben... Azóta nme csinálta, de akkor még a régi, döglődős akksi volt benne... annak tudtam be...
Zárlatos akksi? Akkor az áramfelvétele az bizony óriási, nem? Amint plusz fogyasztót kap a rendszer: nyekk... Nem tudom, de én az akksi felé tapogatóznék.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #50929 Dátum: 2011 Január 02, 15:37:08 »

Írj privit Bruno-nak, asszem ő magának csinálta. Elég korrekt lett.
A többiek úgyis lebeszélnek...  Grin

Köszi szépen! Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50928 Dátum: 2011 Január 02, 15:31:51 »

Testkábel: a folytonossága hogyan áll, illetve korrodált-e?
Nekem úgy tűnik, hogy nagyobb fogyasztó esetén meghal minden, akkor érintkezés/oxidáció.
Bár az is igaz, hogy szinte szar akksival is kellene tudnia a dolgokat ea rendszernek járó motorral, jó generátorral. Töltőáramot/feszültséget kellene mérni. Szerintem. De én egy vidéki hülye vagyok, akinek nem alszik téli álmot a tragacsa. Paraszt

Kicsit gyűröttnek látszik, de azon kívül mást nem nagyon láttam rajta... Bár forgattam már a fejemben, hogy le kellene majd cserélni... de eddig nem nagyon volt vele probléma...
Illetve a Kaposvári Talikor volt, hogy a ködlámpát akartam felvillantani, köszönés képpen, és akkor is csinált egy hasonlót, hogy leállt a motor, de aztán kuplung és vissza, erre beindult, menet közben... Azóta nme csinálta, de akkor még a régi, döglődős akksi volt benne... annak tudtam be...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50927 Dátum: 2011 Január 02, 15:29:09 »

Nem tudom. Akksitól jövő kábeleket azért érdemes megnézni.

Igyekszem majd akkor megsasolni, bár így ránézésre nem láttam folytonossági hiányt...
Köszi!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50926 Dátum: 2011 Január 02, 15:15:24 »

Ez egy használt de leellenőrzött akksi, mert az előző meghalt és az akksis ismerős adta, hogy eezzel még elballag egy ideig...
A testkábel? Van... de hogy kellene állnia? Ezt nem értem...
És hogy függ ez össze azzal, hogy ha ráadom a világítást, akkor meghal minden elektromos rész...?
Testkábel: a folytonossága hogyan áll, illetve korrodált-e?
Nekem úgy tűnik, hogy nagyobb fogyasztó esetén meghal minden, akkor érintkezés/oxidáció.
Bár az is igaz, hogy szinte szar akksival is kellene tudnia a dolgokat ea rendszernek járó motorral, jó generátorral. Töltőáramot/feszültséget kellene mérni. Szerintem. De én egy vidéki hülye vagyok, akinek nem alszik téli álmot a tragacsa. Paraszt

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50925 Dátum: 2011 Január 02, 15:14:55 »

Én úgy emlékszem, belső fesszabos a generátorom... akkor is fennáll?
Nem tudom. Akksitól jövő kábeleket azért érdemes megnézni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50924 Dátum: 2011 Január 02, 15:10:22 »

Bal taposón a fesszebályzótól jön egy vezeték az akksihoz, nézd meg, nem csúszott-e szét.

Én úgy emlékszem, belső fesszabos a generátorom... akkor is fennáll?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50923 Dátum: 2011 Január 02, 15:09:17 »

Akksiban van áram? Az akkusarukat pucolgatnám át (hátha oxidos...) első körben. Valszeg a fő + - kábelnél lesz valami disznóság. Tényleg, test kábeled hogy áll?

Ez egy használt de leellenőrzött akksi, mert az előző meghalt és az akksis ismerős adta, hogy eezzel még elballag egy ideig...
A testkábel? Van... de hogy kellene állnia? Ezt nem értem...
És hogy függ ez össze azzal, hogy ha ráadom a világítást, akkor meghal minden elektromos rész...?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50922 Dátum: 2011 Január 02, 15:03:30 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Ja és a biztosítékok szemrevételezés alapján épnek tűnnek...
A biztit lámpázd át szerintem.
De ez valami központi baj lesz. Ahogy írták a fiúk, az akksitól indulnék én is.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50921 Dátum: 2011 Január 02, 14:53:38 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Ja és a biztosítékok szemrevételezés alapján épnek tűnnek...
Bal taposón a fesszebályzótól jön egy vezeték az akksihoz, nézd meg, nem csúszott-e szét.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50920 Dátum: 2011 Január 02, 14:49:57 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Akksiban van áram? Az akkusarukat pucolgatnám át (hátha oxidos...) első körben. Valszeg a fő + - kábelnél lesz valami disznóság. Tényleg, test kábeled hogy áll?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50919 Dátum: 2011 Január 02, 14:47:52 »

1. a turbinát teljesen körben alátámasztva, "kikopogtattam" a szabadon függő tengelyt.
2. a képen látható két hosszú csavar fogja össze az első és hátsó pajzsot.
1. Erre gyanakodtam én is, de nem volt türelmünk a -7 fokban kocogtatni órák hosszat.
2. NA az enyémen ezek préselt fülek. Legalábbis a látható hátsó oldalon. Roncsolásmentesen szétszedni lehetetlen.

Az enyém nem lesz ennyire alaposan szétszedve átpucolva, de menni fog, egyébként is valami horrort tervezek a nyáron vele. (Átalakítás hideg/meleg levegősre)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50918 Dátum: 2011 Január 02, 14:47:10 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Ja és a biztosítékok szemrevételezés alapján épnek tűnnek...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 14:48:51 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50917 Dátum: 2011 Január 02, 13:56:18 »

1. a turbinát teljesen körben alátámasztva, "kikopogtattam" a szabadon függő tengelyt.
2. a képen látható két hosszú csavar fogja össze az első és hátsó pajzsot.
mint a dimangónál.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #50916 Dátum: 2011 Január 02, 11:59:17 »

Motorról a lapátot hogyan műtötted le?
Illetve a motort hogyan szedted szét?

1. a turbinát teljesen körben alátámasztva, "kikopogtattam" a szabadon függő tengelyt.
2. a képen látható két hosszú csavar fogja össze az első és hátsó pajzsot.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50915 Dátum: 2011 Január 02, 11:55:27 »

Sziasztok Bogarasok/Buszosok!!
Üdvw.: Bendzsi  Wink

Írj privit Bruno-nak, asszem ő magának csinálta. Elég korrekt lett.
A többiek úgyis lebeszélnek...  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 11:57:04 írta tazoli49 »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50914 Dátum: 2011 Január 02, 11:54:21 »

Ha kérdésnek szántad...:

Motorról a lapátot hogyan műtötted le?
Illetve a motort hogyan szedted szét?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #50913 Dátum: 2011 Január 02, 11:48:08 »

Sziasztok Bogarasok/Buszosok!!

Boldog Új Évet Kívwánok és Bogarazásban/Buszozásban sok-sok km-t Mindenkinek!!  Cheesy

Érdeklődni szeretnék, hogy tudtok-e segíteni nekem?
Azt szeretném kérdezni, hogy tetőkárpit projekt elkezdése előtt állunk Apummal, és szeretnénk kérni segítségeteket, hogy van-e Nektek olyan honlap, leírás (esetleg képekkel illusztrálva), hogy miként, mi módon lehetne elkészíteni a tetőkárpitozást a Bogira!

Ha tudtok segíteni előre is köszönöm!! Cheesy

További szép napot!

Üdvw.: Bendzsi  Wink
Oldalak: 1 ... 737 738 739 740 741 [742] 743 744 745 746 747 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.24 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.