www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 21:35:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 741 742 743 744 745 [746] 747 748 749 750 751 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13100110 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50792 Dátum: 2010 December 28, 15:37:41 »

nekem bonyolult, kilóg négy kábel a kocsiból a rádiónál, a rádió gyorscsatijából meg vagy 16

csak a + okat kell összekötözgetni az egy + kábellel meg a minuszokat ugyanígy???
Kicsit kevés az a négy kábel.
Egyébként kell egy +, azzal megyen a technika, és a memória, ezeket végső soron közösre is veheted, ha állandó az áramellátás a bekötési ponton.
A jack végű kábelek nem kellenek, ha vannak, azok az erősítőhöz szolgálnának, és ha jól emlékszem, csak a gyorscsati nélküliekhez vannak.
Kell egy föld, és utána csak szét kell válogatni páronként, hogy melyik pár melyik hangszórót hajtja meg, aztán hajrá, leírni tovább tart, mint csinálni. Alapból már így is fog szólni, a finomítások ráérnek.

Bácsi Győző
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50791 Dátum: 2010 December 28, 15:12:29 »

roppant bonyolult.
5 sörér' bekötöm neked, ha jársz erre. +2 sör a hideg miatt :-))
nekem bonyolult, kilóg négy kábel a kocsiból a rádiónál, a rádió gyorscsatijából meg vagy 16

csak a + okat kell összekötözgetni az egy + kábellel meg a minuszokat ugyanígy???
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50790 Dátum: 2010 December 27, 21:42:31 »

67 év eleje
Érdekes,mert a 66-os stílusjegyeit hordozza,még hosszú gépháztetős,vastag díszléces. Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50789 Dátum: 2010 December 27, 21:40:22 »

Fasza kis 66-os.Ment is a képe a regiszterembe!

Nem is merős ez a gép,nem láttam még sem találkozós képeken,sem használtautó hírdetési oldalakon.
Mit lehet róla tudni,honnan került elő,ki a tulajdonos?

Ismerve a Bristyánnal épített autóidat,plusz cél az OT vizsga,biztos egy csodát építetek belőle! Wink
1 tulajos,áll 4éve,lakatolás mentes,most lett pénz rá,
belül gyári fény szép belsö, kb ennyi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50788 Dátum: 2010 December 27, 21:39:21 »

Fasza kis 66-os.Ment is a képe a regiszterembe!

Nem is merős ez a gép,nem láttam még sem találkozós képeken,sem használtautó hírdetési oldalakon.
Mit lehet róla tudni,honnan került elő,ki a tulajdonos?

Ismerve a Bristyánnal épített autóidat,plusz cél az OT vizsga,biztos egy csodát építetek belőle! Wink
67 év eleje

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50787 Dátum: 2010 December 27, 21:37:56 »

tavasszal kezdödik a felujitás
Fasza kis 66-os.Ment is a képe a regiszterembe!

Nem is merős ez a gép,nem láttam még sem találkozós képeken,sem használtautó hírdetési oldalakon.
Mit lehet róla tudni,honnan került elő,ki a tulajdonos?

Ismerve a Bristyánnal épített autóidat,plusz cél az OT vizsga,biztos egy csodát építetek belőle! Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50786 Dátum: 2010 December 27, 21:33:04 »

tavasszal kezdödik a felujitás
és ot

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50785 Dátum: 2010 December 27, 21:31:36 »

tavasszal kezdödik a felujitás

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50784 Dátum: 2010 December 27, 21:21:59 »

ez sajnos általános.
a szerelők kezdenek degradálódni alkatrész cserélőkké.
Igen, szerintem is. Off dci cliónál az egyik nyomócsó tömítése elengedte a gázolajat. 3 hétbe telt, mire rájöttek, pedig csak rá kellett volna nézni az üzemanyagcső hollandi anyája környékére...
Meg a szerelés helyet csak hibát keresnek,hibát kutatnak,meg diagnosztizálnak.
1303LS
« Hozzászólás #50783 Dátum: 2010 December 27, 21:08:40 »

Az ACból nem a karbi tűszelep nem engedi visszafolyni a benzint.
Amit Gábor mond az jó kiindulási alap lehet.
Az AC-ban valami piszok kerül a szelep alá és visszaejt. Szétszed, kipucol és mindenképpen egy szűrőt betesz a SZÍVÓágba.
Vagy fos szar az AC, cserélni, felújítani.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50782 Dátum: 2010 December 27, 21:04:42 »

Viszont a bogárnál még mindig AC vagy valami más probléma van.Kicseréltem egy csövet ami régi volt,így minden cső új,és mégis nem veszi fel a benyát.Vagyis elindul a karbi benzinnel,de már a tankból nem veszi fel.Megáll.De ha felöntöm a karbit,és kannából táplálom az AC-t,akkor jó.Ha utána 5 perc járás után visszadugom a tankra,akkor onnan is megy,és semmi gond.Következő nap ugyan ez az eljárás
Szerintem a karbiban a tűszeleped nem jó. Néha felakad.Ugyanez volt nekem is. Ideig-óráig ment, majd másnap nem tudta felszívni. A benzinszint is magas volt , azt is orvosoltuk.
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 27, 21:07:17 írta sparkafer »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50781 Dátum: 2010 December 27, 20:10:16 »

Viszont a bogárnál még mindig AC vagy valami más probléma van.Kicseréltem egy csövet ami régi volt,így minden cső új,és mégis nem veszi fel a benyát.Vagyis elindul a karbi benzinnel,de már a tankból nem veszi fel.Megáll.De ha felöntöm a karbit,és kannából táplálom az AC-t,akkor jó.Ha utána 5 perc járás után visszadugom a tankra,akkor onnan is megy,és semmi gond.Következő nap ugyan ez az eljárás
Rozsdás a cső az alagútban

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50780 Dátum: 2010 December 27, 19:41:08 »

MInden tavaly lett cserélve,de annyit értem el vele,hogy nem baszott meg a kábel,mikor hozzáértem.Persze ez is + dolog,de nem sokkal lett jobb. Undecided
Viszont a bogárnál még mindig AC vagy valami más probléma van.Kicseréltem egy csövet ami régi volt,így minden cső új,és mégis nem veszi fel a benyát.Vagyis elindul a karbi benzinnel,de már a tankból nem veszi fel.Megáll.De ha felöntöm a karbit,és kannából táplálom az AC-t,akkor jó.Ha utána 5 perc járás után visszadugom a tankra,akkor onnan is megy,és semmi gond.Következő nap ugyan ez az eljárás

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50779 Dátum: 2010 December 27, 19:34:56 »

A nissanon egyébként megnéztél olyan -nem digitális- alkatrészeket mint gyertya, gyertyapipa, gyujtáskábel. Sokan egyből a laptopot kötik rá aztán nem veszik észre hogy az egyik pipa lecsúszott...
MInden tavaly lett cserélve,de annyit értem el vele,hogy nem baszott meg a kábel,mikor hozzáértem.Persze ez is + dolog,de nem sokkal lett jobb. Undecided

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50778 Dátum: 2010 December 27, 19:08:00 »

ez sajnos általános.
a szerelők kezdenek degradálódni alkatrész cserélőkké.
Igen, szerintem is. Off dci cliónál az egyik nyomócsó tömítése elengedte a gázolajat. 3 hétbe telt, mire rájöttek, pedig csak rá kellett volna nézni az üzemanyagcső hollandi anyája környékére...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50777 Dátum: 2010 December 27, 18:51:28 »

A nissanon egyébként megnéztél olyan -nem digitális- alkatrészeket mint gyertya, gyertyapipa, gyujtáskábel. Sokan egyből a laptopot kötik rá aztán nem veszik észre hogy az egyik pipa lecsúszott...

ez sajnos általános.
a szerelők kezdenek degradálódni alkatrész cserélőkké.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50776 Dátum: 2010 December 27, 17:28:08 »

Jah emlékszem nekem is volt ilyen csati,de már nincs mióta újrakábeleztem.Szerintem nem is kell.A Nissanom is rángat,de mikor mondtam a szerelőnek,hogy műszerrel nézze,nézesse meg,elég komolytalanul nézett rám.Mint ha nem is lehetne.Akkor a bogárhoz minek?
A nissanon egyébként megnéztél olyan -nem digitális- alkatrészeket mint gyertya, gyertyapipa, gyujtáskábel. Sokan egyből a laptopot kötik rá aztán nem veszik észre hogy az egyik pipa lecsúszott...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50775 Dátum: 2010 December 27, 17:26:28 »

Jah emlékszem nekem is volt ilyen csati,de már nincs mióta újrakábeleztem.Szerintem nem is kell.A Nissanom is rángat,de mikor mondtam a szerelőnek,hogy műszerrel nézze,nézesse meg,elég komolytalanul nézett rám.Mint ha nem is lehetne.Akkor a bogárhoz minek?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50774 Dátum: 2010 December 27, 17:05:58 »

kersek olyan embert pesten aki bekötne nekem egy rádiót golf2-be a 2 ünnep között persze nem ingyen
meg hagynék nála 2 dolgot amig bigbug kollegáé és átvenné nála később
roppant bonyolult.
5 sörér' bekötöm neked, ha jársz erre. +2 sör a hideg miatt :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50773 Dátum: 2010 December 27, 15:27:41 »

kersek olyan embert pesten aki bekötne nekem egy rádiót golf2-be a 2 ünnep között persze nem ingyen

meg hagynék nála 2 dolgot amig bigbug kollegáé és átvenné nála később
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50772 Dátum: 2010 December 27, 14:42:24 »

nekem itt a csati

mi a fasz van beledugva?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #50771 Dátum: 2010 December 27, 14:41:10 »

A csatinak a bal oldalon kéne lennie, nagyjából a kábelköteg beérkezési pontja környékén.
A neve is mutatja, mire való, voltak olyan szervizek, amelyek fel voltak szerelve diagnosztikai műszerrel, bár elképzelni nem tudom, mit olvashattak ki a nagyon bonyolult bogár motor működési paramétereiből a gyújtás adatain kívül...
nekem itt a csati

[a csatolmányt egy admin törölte]

06208005898
1303LS
« Hozzászólás #50770 Dátum: 2010 December 27, 13:38:39 »


Azokon, ahol volt diag csati, ott volt a blokkon egy fordulatszám jeladó is, a lendkeréknél.
Tudtak gyújtásidőpontot, zárásszöget, fordulatszámot és feszültséget mérni, továbbá az izzókat is ellenőrizték (ezt valami trükkös módon, egyszer olvastam, de már nem emlékszem, valami ellenállással, mert nem volt minden izzó bekábelezve duplán) és a töltést, elektromos rendszer állapotát.


Később a diag csati elmúlt, de a fordszám jeladó megmaradt (mexikói karbis blokkok) azonban a tűzfal szigetelésénel a kivágás megmaradt.
Ilyen az én autóm is. Hogy ne virítson a kasztni színe a lyukon, odafestettek kis feketét.  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50769 Dátum: 2010 December 27, 13:30:10 »

ASzinte a teljes elektromos hálózat duplikált volt, vagyis minden szálból 1 példány ment a csatiba, elég sok mindent le tudtak olvasni.


Azokon, ahol volt diag csati, ott volt a blokkon egy fordulatszám jeladó is, a lendkeréknél.
Tudtak gyújtásidőpontot, zárásszöget, fordulatszámot és feszültséget mérni, továbbá az izzókat is ellenőrizték (ezt valami trükkös módon, egyszer olvastam, de már nem emlékszem, valami ellenállással, mert nem volt minden izzó bekábelezve duplán) és a töltést, elektromos rendszer állapotát.


Később a diag csati elmúlt, de a fordszám jeladó megmaradt (mexikói karbis blokkok) azonban a tűzfal szigetelésénel a kivágás megmaradt.
Ilyen az én autóm is. Hogy ne virítson a kasztni színe a lyukon, odafestettek kis feketét.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #50768 Dátum: 2010 December 27, 13:19:19 »

A csatinak a bal oldalon kéne lennie, nagyjából a kábelköteg beérkezési pontja környékén.
A neve is mutatja, mire való, voltak olyan szervizek, amelyek fel voltak szerelve diagnosztikai műszerrel, bár elképzelni nem tudom, mit olvashattak ki a nagyon bonyolult bogár motor működési paramétereiből a gyújtás adatain kívül...
Pl annyit, mint egy elkon 220-assal. Vagy egy picit többet. Akkori szinten pont elég volt.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50767 Dátum: 2010 December 27, 12:29:29 »

A csatinak a bal oldalon kéne lennie, nagyjából a kábelköteg beérkezési pontja környékén.
A neve is mutatja, mire való, voltak olyan szervizek, amelyek fel voltak szerelve diagnosztikai műszerrel, bár elképzelni nem tudom, mit olvashattak ki a nagyon bonyolult bogár motor működési paramétereiből a gyújtás adatain kívül...
ASzinte a teljes elektromos hálózat duplikált volt, vagyis minden szálból 1 példány ment a csatiba, elég sok mindent le tudtak olvasni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50766 Dátum: 2010 December 27, 12:06:27 »

A csatinak a bal oldalon kéne lennie, nagyjából a kábelköteg beérkezési pontja környékén.
A neve is mutatja, mire való, voltak olyan szervizek, amelyek fel voltak szerelve diagnosztikai műszerrel, bár elképzelni nem tudom, mit olvashattak ki a nagyon bonyolult bogár motor működési paramétereiből a gyújtás adatain kívül...
Pl az izzók állapotát.Oszt kb jónapott.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50765 Dátum: 2010 December 27, 11:00:42 »

Én még a képet is alig látom.Nem tudom nagyítani.Hol kellene lennie a diagnosztikai csatinak? Evvel nem vagyok tisztában,de mire való?
A csatinak a bal oldalon kéne lennie, nagyjából a kábelköteg beérkezési pontja környékén.
A neve is mutatja, mire való, voltak olyan szervizek, amelyek fel voltak szerelve diagnosztikai műszerrel, bár elképzelni nem tudom, mit olvashattak ki a nagyon bonyolult bogár motor működési paramétereiből a gyújtás adatain kívül...

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50764 Dátum: 2010 December 27, 10:15:06 »

Az én autóm 1973.06.havi,1300-as,amit osztrák piacra gyártottak 1200-as,D-s motorral.Azon is olajtükrös légszűrőház van.Tehát nem csak az 1.2-es Standardokat szerelték ezzel a légszűrővel.

Lehet,hogy 1973-ban még az összes 1.2-es motorral gyártott bogarat ilyen olajtükrös levegőszűrővel gyártották,típustól függetlenül.

De bármi előfordulhat.A bogarat szerte a világban sokfelé gyártották,mindenhol más-más kivitelben,és rengeteg országban forgalmazták őket,országonként szintén eltérő kivitelben és felszereltséggel.
Pl sokan azt mondják,hogy az 1973-as modellévben már nem volt a vasaló vagy un patkólámpa.Az osztrák picra márpedig igenis,az 1973-as 1300-as bogarakat még patkólámpával szállították.Az enyém is ilyen.Van egy külön mappám,ahová a különböző külföldi oldalakon árult (főleg osztrák autók),teljesen eredeti 1973-as,patkólámpás bogarak fotóit mentem.
Enyém is ilyen furcsa kivitel volt.Még a régi kasznim is olyan volt,hogy a fórumosok nem tudták hova tenni

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50763 Dátum: 2010 December 27, 08:46:25 »

Légszűrőkből én 8 félét ismerek. Biztos több is van. Meg merem kockáztatni, hogy a duplája létezik. Kéne csinálnunk egy albumot ezeknek és felrakni a képeket oda írva az évjáratot.
1303LS
« Hozzászólás #50762 Dátum: 2010 December 27, 07:58:44 »

Az én autóm 1973.06.havi,1300-as,amit osztrák piacra gyártottak 1200-as,D-s motorral.Azon is olajtükrös légszűrőház van.Tehát nem csak az 1.2-es Standardokat szerelték ezzel a légszűrővel.

Lehet,hogy 1973-ban még az összes 1.2-es motorral gyártott bogarat ilyen olajtükrös levegőszűrővel gyártották,típustól függetlenül.

De bármi előfordulhat.A bogarat szerte a világban sokfelé gyártották,mindenhol más-más kivitelben,és rengeteg országban forgalmazták őket,országonként szintén eltérő kivitelben és felszereltséggel.
Pl sokan azt mondják,hogy az 1973-as modellévben már nem volt a vasaló vagy un patkólámpa.Az osztrák picra márpedig igenis,az 1973-as 1300-as bogarakat még patkólámpával szállították.Az enyém is ilyen.Van egy külön mappám,ahová a különböző külföldi oldalakon árult (főleg osztrák autók),teljesen eredeti 1973-as,patkólámpás bogarak fotóit mentem.
Könnyen meglehet, hogy az akkor már egyszer kiadott certificatet nem akarták megújítani az 1.2-es motorhoz papírlégszűrős változatban. Főleg nem 1303-as típusoknál, ahol az 1.6 volt már a sláger eladás.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50761 Dátum: 2010 December 27, 00:19:56 »

Az én autóm 1973.06.havi,1300-as,amit osztrák piacra gyártottak 1200-as,D-s motorral.Azon is olajtükrös légszűrőház van.Tehát nem csak az 1.2-es Standardokat szerelték ezzel a légszűrővel.

Lehet,hogy 1973-ban még az összes 1.2-es motorral gyártott bogarat ilyen olajtükrös levegőszűrővel gyártották,típustól függetlenül.

De bármi előfordulhat.A bogarat szerte a világban sokfelé gyártották,mindenhol más-más kivitelben,és rengeteg országban forgalmazták őket,országonként szintén eltérő kivitelben és felszereltséggel.
Pl sokan azt mondják,hogy az 1973-as modellévben már nem volt a vasaló vagy un patkólámpa.Az osztrák picra márpedig igenis,az 1973-as 1300-as bogarakat még patkólámpával szállították.Az enyém is ilyen.Van egy külön mappám,ahová a különböző külföldi oldalakon árult (főleg osztrák autók),teljesen eredeti 1973-as,patkólámpás bogarak fotóit mentem.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50760 Dátum: 2010 December 27, 00:05:00 »

Hát, nem tudom... Ezen még diagnosztikai csatlakozó sincs. Nem lehet, hogy az olasz piacra gyártottak egy maradék alkatrészekből összedobott 1303A változatot, ami spárabb, mint a német?
Én még a képet is alig látom.Nem tudom nagyítani.Hol kellene lennie a diagnosztikai csatinak? Evvel nem vagyok tisztában,de mire való?

1303LS
« Hozzászólás #50759 Dátum: 2010 December 26, 23:26:17 »

Hát, nem tudom... Ezen még diagnosztikai csatlakozó sincs. Nem lehet, hogy az olasz piacra gyártottak egy maradék alkatrészekből összedobott 1303A változatot, ami spárabb, mint a német?
Diag csati ott van szerintem, mert mintha látszódna az elágazás a kábelen.
Buzi olaszok egyszerűen nem fényképezik a motort. Viszont már tudom honnan hozatok oldalvillogós indexet ingyért. Mindegyiken olyan van.  Cheesy
Nem spárabb egyébként, mert direkt írtam is, hogy az oszlop kárpitozott, kéderrel. Ez inkább egy országspecifikus gyártás lehetett, mert nem csak a 303-asokon vannak ezek, másra is tették.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50758 Dátum: 2010 December 26, 23:18:19 »

Megnéztem egy csomó olasz hirdetést.
Azokon az autókon ilyen légszűrő van. Szóval tuti, hogy gyári. Ebben még a padlólemez is.  Grin
EZ a fajta légszűrő.
<beszúrt kép törölve>
Ja és a lököstartó is ez a gyári ezeknél.
Hát, nem tudom... Ezen még diagnosztikai csatlakozó sincs. Nem lehet, hogy az olasz piacra gyártottak egy maradék alkatrészekből összedobott 1303A változatot, ami spárabb, mint a német?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #50757 Dátum: 2010 December 26, 23:07:15 »

1303 mind papírlégszűrős. A 73 utáni sparokon (,2) van olajos légszűrő. Buhera!
Megnéztem egy csomó olasz hirdetést.
Azokon az autókon ilyen légszűrő van. Szóval tuti, hogy gyári. Ebben még a padlólemez is.  Grin
EZ a fajta légszűrő.

Ja és a lököstartó is ez a gyári ezeknél.
1303LS
« Hozzászólás #50756 Dátum: 2010 December 26, 22:15:45 »

1303 mind papírlégszűrős. A 73 utáni sparokon (,2) van olajos légszűrő. Buhera!
1303 Sedan (1974): 297.861 db, ebből 74-es, 1.2-es, kárpitozott oszlopos gumikéderrel, oldalvillogós indexxel, olajoslégszűrős ???

Akkor ez mégritkább? Nemeladó.  Grin
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50755 Dátum: 2010 December 26, 19:36:13 »

Na, megvan a megoldás. Bowdenes.
Megvan a bowdentartó a kutyaházon is és a légszűrőn is. Eddig nem vettem észre.  Cool
Soha nem lesz papírszűrő a motoromon, mert nem teszik, nagyon nem.
Sajnos képet még nem találtam a bowdenről, hogy hogy néz ki alul és (főleg) felül, de az is meg lesz.
Ehhez hasonló mint ezen a fos képen az 54-es alkatrész környéke.

1303 mind papírlégszűrős. A 73 utáni sparokon (,2) van olajos légszűrő. Buhera!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50754 Dátum: 2010 December 26, 17:31:47 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #50753 Dátum: 2010 December 26, 17:30:19 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 741 742 743 744 745 [746] 747 748 749 750 751 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.