www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 07:27:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 808 809 810 811 812 [813] 814 815 816 817 818 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14071644 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #48122 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:44:35 »

Szerencsére a szerelőm fel tudja szabályozni, de miért 6000km használat után kezdett rázni? Kuplung csere nem hiába való volt, mert új került végre bele az anno berakott bontott helyett.
nem azé' de én az utóbbi 180e km alatt talkán egyszer nyúkltam a kupplunghoz, egy fordulatot ráhúztam a menetre...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48121 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:30:21 »

a narancs golfot látom a háttérben.remélem nem ezeket rakod át Grin
Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #48120 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:17:29 »

itt ugy nézz ki afötengely vége mint egy rakás szar...agyon van verve stift 2 stiftnyit elnyulva....
a narancs golfot látom a háttérben.remélem nem ezeket rakod át Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48119 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:16:46 »

Az árát tekintve nem lehet nagy valami. Tuti olyami mint az Opel olaj, tehát nem saját termék ők csak matricázzák. Én még erről a márkáról nem hallottam.

offba töltöttem most valami midland nevű nyálat.
ők azt csinálják, hogy a nagy cégek elfekvő készleteit megveszik, csomagolják, örülnek.
a vásárló is örül, mert olcsóbban jó minőséget kap.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48118 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:15:12 »

ennek ellentmond, hogy Bogárból való (valaki mert nagyot álodni, és 8 hengeres moci volt benne? :-)))).

ha 4-szer annyit mutat, mint a valóság, akkor inkább 1 hengeres cuccon volt.
kéne valami motyó, ami csak minden negyedik jelet engedi át és már jó is lesz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #48117 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:13:14 »

Hell !

szeretném megkérdezni, hogy van-e tapasztalata vagy infója valakinek a PARNALUB márkájú olajról?
köszönöm!
Ahoj mit szeretnél tudni róla?

Görög olaj (mint nálunk a MOL).

A 10W-40-es félszintetikust én az 1999-es Berlingomban (1.9D) használom 135.000-től, most 365.000 km van benne. 15.000 km-ként cserélgetem. Meg vagyok elégedve, olajat még mindig nem eszi.
Ezt rakom a bogárba és a 93-as ford orionba is.
Apám a szintetikust az ignisbe használja.

Én csak ajánlani tudom. Jó minőségű olcsó.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48116 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:54:07 »

semi
 kersztbe különbözöel vannak!
ezt nem tudtam megfejteni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48115 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:48:46 »

De mondom (tényleg). Mindjárt lefotózom, bár épp kicsit szétkaptam...
Tessék:

azt nem mond h merit illik oválba Grin Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 15, 19:51:17 írta stonemen »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48114 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:40:32 »

Egyelőre, aztán az Oválba (nem vennék emiatt kettőt :-))

azt nem mond h merit illik oválba Grin Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48113 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:39:57 »

Egyelőre, aztán az Oválba (nem vennék emiatt kettőt :-))

gondolom a "SZÉP"   1302 es be menne Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48112 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:37:37 »

Ennek 1 baja van, hogy rettentő csúnya (de legalább működik :-))))

gondolom a "SZÉP"   1302 es be menne Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48111 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:37:08 »

semi
 kersztbe különbözöel vannak!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48110 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:36:28 »

Ennek 1 baja van, hogy rettentő csúnya (de legalább működik :-))))

van egy uj eladóm 8e
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48109 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:35:55 »

ennek ellentmond, hogy Bogárból való (valaki mert nagyot álodni, és 8 hengeres moci volt benne? :-)))).
Találtam a neten egy hirdetést, ahol ilyen fordulatszámmérővel hirdettek egy (szerintem) 4 hengeres kocsit, mindjárt megkeresem.


Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48108 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:35:40 »

van egy uj eladóm 8e

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48107 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:34:28 »

Van egy MERIT (nem röhög) márkájú fordulatszámmérőm mikrobitól. Semmit nem találtam róla a neten. 8000-ig van a skála, semmi felirat sehol.
Kicsit szétkaptuk, a következő vezetékek jönnek kifele belőle:
- sárga: direktbe megy a világításhoz (izzó foglalat)
- fekete: direktbe megy a világításhoz (izzó foglalat)
- piros: talán +, de ki tudja
- kék: talán jel, de ki tudja
A házra testet adva, a + és a jel bekötésével sikerült működésre bírni, de kb 5x annyit mutatott, mint a valós fordulat. Mi lehet a baj?
- Nem 4 hengeres kocsihoz van (semmiféle állítási lehetőség nincs)
- Nem gyújtás, hanem generátor vezérelt (azon nincs W kimenetem, nem tudtam kipróbálni).
Kidobjam?
van egy uj eladóm 8e

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48106 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:33:56 »

Hell !

szeretném megkérdezni, hogy van-e tapasztalata vagy infója valakinek a PARNALUB márkájú olajról?
köszönöm!

Az árát tekintve nem lehet nagy valami. Tuti olyami mint az Opel olaj, tehát nem saját termék ők csak matricázzák. Én még erről a márkáról nem hallottam.
Ha bogárba gondolod beletöltését, sztem nyugodtan feltéve ha gyári eredeti tuningmentes a blokk. Véleményem szerint bármelyik ma kapható olaj fényévekkel jobb mint amit mondjuk 40 éve töltöttek bele ezekbe a vasakba.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #48105 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:29:04 »

Mi lehet a baj?
- Nem 4 hengeres kocsihoz van (semmiféle állítási lehetőség nincs)


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48104 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:23:17 »

Van egy MERIT (nem röhög) márkájú fordulatszámmérőm mikrobitól. Semmit nem találtam róla a neten. 8000-ig van a skála, semmi felirat sehol.
Kicsit szétkaptuk, a következő vezetékek jönnek kifele belőle:
- sárga: direktbe megy a világításhoz (izzó foglalat)
- fekete: direktbe megy a világításhoz (izzó foglalat)
- piros: talán +, de ki tudja
- kék: talán jel, de ki tudja
A házra testet adva, a + és a jel bekötésével sikerült működésre bírni, de kb 5x annyit mutatott, mint a valós fordulat. Mi lehet a baj?
- Nem 4 hengeres kocsihoz van (semmiféle állítási lehetőség nincs)
- Nem gyújtás, hanem generátor vezérelt (azon nincs W kimenetem, nem tudtam kipróbálni).
Kidobjam?
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #48103 Dátum: 2010 Augusztus 15, 12:05:50 »

Hell !

szeretném megkérdezni, hogy van-e tapasztalata vagy infója valakinek a PARNALUB márkájú olajról?
köszönöm!
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #48102 Dátum: 2010 Augusztus 15, 10:17:45 »

"Egyesben szinte szétrázta az autót, nem lehetett elindulni vele." Vagy csak nehezen. Emelkedőn szopás!:-(

Igen, pont ez volt a jelenség!

Ma viszem Mareszhoz gyógyittatni!:-))))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48101 Dátum: 2010 Augusztus 15, 07:13:58 »

VDO műszerek bekötése
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48100 Dátum: 2010 Augusztus 14, 21:10:52 »

Gumibogi barátom hozott egy csapágylehúzót, és Herbie segítségével kicseréltük a beteg csapágyat (azért volt szopóálarc). Sajnos az is kiderült, hogy az évek alatt összegyűjtött műszereim (fordszámmérő, olajnyomásmérő) kukák. :-((((

Látom a generátorcsapágyat (a hátsót). Csak simán le kellene jönnie a tengelyről, vagy kell hozzá csapágylehúzó / melegítsem?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48099 Dátum: 2010 Augusztus 14, 07:58:16 »

Látom a generátorcsapágyat (a hátsót). Csak simán le kellene jönnie a tengelyről, vagy kell hozzá csapágylehúzó / melegítsem?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48098 Dátum: 2010 Augusztus 13, 21:14:53 »

Ma délután hazajött a Karmann a fényezőtől. Holnap beállítom és elkezdem összerakni az ajtókat.  balt csak kicsit, mert nem tetszik, szerintem túlgittelték, hasa van, majd megcsinálják még egyszer. Másutt ok. Majd lövök képeket.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48097 Dátum: 2010 Augusztus 13, 21:02:41 »

- autószerelő-gépésztechnikus végzettsége van
- saját eszterga és marógépe is van és egy idős esztergályos mester szokott néha beugrani műhelybe és az Ő felügyelete mellett lesz leszúrva ha tényleg az a baj
- tudom hihetetlen de nekem Ő, egy személyben lakatol, szerel, fényez (van fényezőkamra is) // a buszom vagy a bogaramon csomagtér fedél javítása pl. meggyőző lehet //
- xoyox meg fogja jegyezni úgyis... igen a dupla karburátor behangolása nem a szakterülete, de szerencsére callook barátom nem lakik olyan nagyon messze....
ugyanazt tudnám beírni emét !
ne ragozzuk !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48096 Dátum: 2010 Augusztus 13, 21:01:26 »

lehetséges,hogy vékonka a már a lendkerék !
Stunt tette fel.....úgy tudom, szóval nem hinném h szar lenne.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48095 Dátum: 2010 Augusztus 13, 21:00:08 »

egyébként pedig hadd szabadjon megjegyeznem,hogy a szerelő nem esztergályos  !
- autószerelő-gépésztechnikus végzettsége van
- saját eszterga és marógépe is van és egy idős esztergályos mester szokott néha beugrani műhelybe és az Ő felügyelete mellett lesz leszúrva ha tényleg az a baj
- tudom hihetetlen de nekem Ő, egy személyben lakatol, szerel, fényez (van fényezőkamra is) // a buszom vagy a bogaramon csomagtér fedél javítása pl. meggyőző lehet //
- xoyox meg fogja jegyezni úgyis... igen a dupla karburátor behangolása nem a szakterülete, de szerencsére callook barátom nem lakik olyan nagyon messze....
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48094 Dátum: 2010 Augusztus 13, 20:39:34 »

lehetséges,hogy vékonka a már a lendkerék !
egyébként pedig hadd szabadjon megjegyeznem,hogy a szerelő nem esztergályos  !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48093 Dátum: 2010 Augusztus 13, 20:38:25 »

Szerencsére a szerelőm fel tudja szabályozni, de miért 6000km használat után kezdett rázni? Kuplung csere nem hiába való volt, mert új került végre bele az anno berakott bontott helyett.
lehetséges,hogy vékonka a már a lendkerék !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48092 Dátum: 2010 Augusztus 13, 20:35:25 »

ja pedig csak a lendkereket kéne rendes esztergályossal felszabályoztatni  Lips Sealed
Szerencsére a szerelőm fel tudja szabályozni, de miért 6000km használat után kezdett rázni? Kuplung csere nem hiába való volt, mert új került végre bele az anno berakott bontott helyett.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48091 Dátum: 2010 Augusztus 13, 20:30:49 »

Igen erre tippeltem én is anno volt is ilyen hiba nálam is az 1200es motorral de most valami közel 200 euroban van az új 215ös kuplungom mégis ráz.
ja pedig csak a lendkereket kéne rendes esztergályossal felszabályoztatni  Lips Sealed

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48090 Dátum: 2010 Augusztus 13, 20:19:20 »

Mi évekkel ezelőtt (felújított kuplung tárcsával) jártunk így. Egy évet bírt ki (10000 Km). Kitört a vékony lemezek közül egy darab, beékelődött a többi közé, és ez okozta azt a jelenséget, amit leírtál. Egyesben szinte szétrázta az autót, nem lehetett elindulni vele.
Igen erre tippeltem én is anno volt is ilyen hiba nálam is az 1200es motorral de most valami közel 200 euroban van az új 215ös kuplungom mégis ráz.
Nem elérhető deno73
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #48089 Dátum: 2010 Augusztus 13, 19:46:10 »

Mi évekkel ezelőtt (felújított kuplung tárcsával) jártunk így. Egy évet bírt ki (10000 Km). Kitört a vékony lemezek közül egy darab, beékelődött a többi közé, és ez okozta azt a jelenséget, amit leírtál. Egyesben szinte szétrázta az autót, nem lehetett elindulni vele.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48088 Dátum: 2010 Augusztus 13, 16:04:05 »

lendkereket is néztétek?
a totalcaros csikóst szopatta a mercije ezzel.
az volt, hogy valami mekkmester a lendkerék síkját elbaszta az esztergával, oszt új kuplung, új mindenféle, de csak rázott.
szerkezetre gyanakodtam mert 6000km ezelőtt bontott került be, szerelőmnek van saját eszterga Ő is erre tippel és le akar szedni lendkerékből picit....
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48087 Dátum: 2010 Augusztus 13, 12:36:03 »

én már nekiálltam kísérletezni, de az eredmény még nincs meg (új szerkezet, új tárcsa eddig)

lendkereket is néztétek?
a totalcaros csikóst szopatta a mercije ezzel.
az volt, hogy valami mekkmester a lendkerék síkját elbaszta az esztergával, oszt új kuplung, új mindenféle, de csak rázott.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48086 Dátum: 2010 Augusztus 13, 11:28:45 »

Sziasztok!

Szerintetek mi okozza ezt a jelenséget:

1-es fokozat, kuplung fel, óvatos gáz=rázkódik a kocsi, mint a bakkekcske
vagy
1-es fokozat, kuplung fel, nagy gáz= rázkódik a kocsi, mint a bakkecske
vagy
1-es fokozat, kuplung akár így-akár úgy, gáz akár így-akár úgy= hibátlan indulás.

Kb 2 éve cseréltünk kuplungtárcsát, azóta szerintem 3000km-t se mentem vele.

Ki javítaná meg? Nézné át a motort és a kuplungot?  És okozna olyat, hogy csak az legyen a dolgom, hogy örömautózzam a kocsimmal!
Mennyit kellene fizetnem?(tól-ig rossz esetben is)

Köszönöm

Fancsi

(Privátban is várom!)
én már nekiálltam kísérletezni, de az eredmény még nincs meg (új szerkezet, új tárcsa eddig)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48085 Dátum: 2010 Augusztus 13, 08:44:28 »

Sziasztok!

Szerintetek mi okozza ezt a jelenséget:

1-es fokozat, kuplung fel, óvatos gáz=rázkódik a kocsi, mint a bakkekcske
vagy
1-es fokozat, kuplung fel, nagy gáz= rázkódik a kocsi, mint a bakkecske
vagy
1-es fokozat, kuplung akár így-akár úgy, gáz akár így-akár úgy= hibátlan indulás.

Kb 2 éve cseréltünk kuplungtárcsát, azóta szerintem 3000km-t se mentem vele.

Ki javítaná meg? Nézné át a motort és a kuplungot?  És okozna olyat, hogy csak az legyen a dolgom, hogy örömautózzam a kocsimmal!
Mennyit kellene fizetnem?(tól-ig rossz esetben is)

Köszönöm

Fancsi

(Privátban is várom!)
lehet szar kuplung beállitás,lehet szar szerkezet,lehet elhajlott kinyomo  villa,lehetnem megfelelö bowden belogás,leehtg váltóbak

de amig motort nem veszi ki valaki nem fog tudni pontos diagnozist adni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #48084 Dátum: 2010 Augusztus 13, 08:24:05 »

Sziasztok!

Szerintetek mi okozza ezt a jelenséget:

1-es fokozat, kuplung fel, óvatos gáz=rázkódik a kocsi, mint a bakkekcske
vagy
1-es fokozat, kuplung fel, nagy gáz= rázkódik a kocsi, mint a bakkecske
vagy
1-es fokozat, kuplung akár így-akár úgy, gáz akár így-akár úgy= hibátlan indulás.

Kb 2 éve cseréltünk kuplungtárcsát, azóta szerintem 3000km-t se mentem vele.

Ki javítaná meg? Nézné át a motort és a kuplungot?  És okozna olyat, hogy csak az legyen a dolgom, hogy örömautózzam a kocsimmal!
Mennyit kellene fizetnem?(tól-ig rossz esetben is)

Köszönöm

Fancsi

(Privátban is várom!)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48083 Dátum: 2010 Augusztus 12, 17:58:25 »

Nekem az 1200es motorra fel volt hegesztve a lendkereket tartó csavar és 2 plusz stfit volt befúrva mikor megvettem az autót. Szimeringet kellet cserélni és akkor tudtuk meg. Végül mivel széthúzni nem akartuk, esztergályos csinált egy egyedi csavart oda sok szenvedés árán és jó is volt 6évig azzal megoldással, csak közben más bajai lettek a motornak...ezért lett motorépítés projekt.
itt ugy nézz ki afötengely vége mint egy rakás szar...agyon van verve stift 2 stiftnyit elnyulva....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 808 809 810 811 812 [813] 814 815 816 817 818 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.211 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.