www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 08:55:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 805 806 807 808 809 [810] 811 812 813 814 815 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13226150 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48235 Dátum: 2010 Augusztus 21, 11:01:34 »

Vazeg, Karmann ajtóhatárolónak az ajtó belsejében levő két görgőjének a zégerét betenni a világ legnagyobb szopása!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48234 Dátum: 2010 Augusztus 21, 10:12:08 »

Akkor lehet félreértettem... Én az alsó 2 bepattintósra gondoltam... Az hiányzik a leggyakrabban. De a lényeg ugyanaz, minden lemezt a helyére kell tenni!

vigyazat ö a --motortakaro--lemezröl ir, es nem arrol a ket kismeretüröl, ami a hengerekre van beszoritva
a motortakarok csavarosak, a beszoritott pedig bepattanik

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #48233 Dátum: 2010 Augusztus 21, 10:00:19 »

Az alsók idővel el szoktak tűnni, mert az a 2 lemez az, amiket a hengerfej felszerelése előtt fel kell tenni. Ezért ha egy ügyes szerelő összerakja a motort, aztán elkezdi felöltöztetni, de észleli, hogy ezeket már nem tudja betenni, általában nem lazítja vissza a fejeket és kimarad az a lemez... Funkciója annyi, hogy a 2 henger között leáramló hűtőlevegőt még "megvezeti", így a hengerek alsó felületére is jut a hűtésből. Véleményem szerint minden gyári lemezt, termosztátot a helyére kell tenni, hiszen nem hiába találták ki őket... (Ezt a jelenlegi motoromnál hiányzó elülső lemez szégyenemre nem igazolja, de lassú a lézervágósom...)
Amúgy sok motort szedtünk szét amiből hiányzott, bajuk nem lett miatta, de sok ilyen apró hiányosság már árthat...

vigyazat ö a --motortakaro--lemezröl ir, es nem arrol a ket kismeretüröl, ami a hengerekre van beszoritva
a motortakarok csavarosak, a beszoritott pedig bepattanik

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48232 Dátum: 2010 Augusztus 21, 09:56:33 »

Az alsók idővel el szoktak tűnni, mert az a 2 lemez az, amiket a hengerfej felszerelése előtt fel kell tenni. Ezért ha egy ügyes szerelő összerakja a motort, aztán elkezdi felöltöztetni, de észleli, hogy ezeket már nem tudja betenni, általában nem lazítja vissza a fejeket és kimarad az a lemez... Funkciója annyi, hogy a 2 henger között leáramló hűtőlevegőt még "megvezeti", így a hengerek alsó felületére is jut a hűtésből. Véleményem szerint minden gyári lemezt, termosztátot a helyére kell tenni, hiszen nem hiába találták ki őket... (Ezt a jelenlegi motoromnál hiányzó elülső lemez szégyenemre nem igazolja, de lassú a lézervágósom...)
Amúgy sok motort szedtünk szét amiből hiányzott, bajuk nem lett miatta, de sok ilyen apró hiányosság már árthat...

Leszedtem a motortakaró lemezeket a (kb 8e km-rel ezelőtt számlával igazoltam szakszervizben felújított) AB-s motoromról. Alul egyik oldalon sem volt. Ennek mi az előnye/hátránya, hogy így csinálták? vagy csak elrohadt/hiányzott és csesztek visszatenni?

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #48231 Dátum: 2010 Augusztus 21, 09:51:51 »

Leszedtem a motortakaró lemezeket a (kb 8e km-rel ezelőtt számlával igazoltam szakszervizben felújított) AB-s motoromról. Alul egyik oldalon sem volt. Ennek mi az előnye/hátránya, hogy így csinálták? vagy csak elrohadt/hiányzott és csesztek visszatenni?
1/ Miert kellett leszedni ujra ha nemreg volt a motor servizelve?
2/ az hatalmas baj, ha egyetlöen egy lemez is hianyzik ! Mindenre szükseg van,  ez egy leghüteses motor, a lemezek iranyitjak = vezetik a levegö mozgasat
3/ hivd fel öket es kerd vissza a hianyzo lemezt !
4/ en eppen ezt csinalom - porfestettem mindent, es ma rakosgatom öket vissza Smiley)
5/ A-ban regen- a vizsgan megbuktattak azt, aki nem tudta a lemezelest rendesen visszaepiteni, annyira fontosnak tartottak regen is !


hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48230 Dátum: 2010 Augusztus 21, 09:45:57 »

Ha nem volt meghúzva és még egy alátétet alátettetek akkor magas biztos nem lesz.  Grin
Nem volt kilazulva, csak nem volt megtépve, és amikor belefújtam, lezárt állapotában is ment át levegő.
Lehet olyan erősen tudom fújni a levegőt, hogy csak na. Grin
Tegnap este elment a fiam a bogival, de még alszik. Kiváncsian várom, hogy mit fog mondani az eredményről.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48229 Dátum: 2010 Augusztus 21, 09:39:54 »

Leszedtem a motortakaró lemezeket a (kb 8e km-rel ezelőtt számlával igazoltam szakszervizben felújított) AB-s motoromról. Alul egyik oldalon sem volt. Ennek mi az előnye/hátránya, hogy így csinálták? vagy csak elrohadt/hiányzott és csesztek visszatenni?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #48228 Dátum: 2010 Augusztus 20, 20:57:11 »

Ha nem volt meghúzva és még egy alátétet alátettetek akkor magas biztos nem lesz.  Grin

így jó a szint.. 3-4mm híján csordultig volt a karbi úszóháza benyával.
1303LS
« Hozzászólás #48227 Dátum: 2010 Augusztus 20, 20:53:42 »

31Pict-3
Magas volt a benzinszint túltöltött a karbi így miután leállítottad a motort, a karburátorban lévő benzinszint be tudott folyni a főfúvóka járatán keresztül a motorba így melegen ha vissza indítottad a tipikus benzinnel teli lassan felpörgő hangot/jelenséget tapasztalhattad.

Ha nem volt meghúzva és még egy alátétet alátettetek akkor magas biztos nem lesz.  Grin
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #48226 Dátum: 2010 Augusztus 20, 20:24:23 »

Van a BOSCH 009, meg vannak az utángyártott 009 elosztók. Ezek a gagyik egyszerűen silányabb minőségűek, nem olyan pontosak a beépített alkatrészek (pl. röpsúlyok) és ezért elég nagy a szórásuk az előgyújtás-szabályozásában. Én a gagyikból nem szerelek saját motorra. Vagy a BOSCH, vagy a gyári elosztó...


nekem bosch van de rá van irva hogy made in brasil
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48225 Dátum: 2010 Augusztus 20, 20:21:25 »

Van a BOSCH 009, meg vannak az utángyártott 009 elosztók. Ezek a gagyik egyszerűen silányabb minőségűek, nem olyan pontosak a beépített alkatrészek (pl. röpsúlyok) és ezért elég nagy a szórásuk az előgyújtás-szabályozásában. Én a gagyikból nem szerelek saját motorra. Vagy a BOSCH, vagy a gyári elosztó...

és az a beforrasztós móka a pillangó-szelepen? bár nem emlékszem hogy lenne rajta luk, de nem kizárt. Van valami megoldás rá? vagy ez a fogyasztást nem befolyásolja? Azt tapasztalpam egyenletes 100-110 -es tempónál kb 7.5 litert fogyasztott, és jól is ment a gép ( volt benne egy rövidebb 130 is  Smiley )
viszont városban egy kicsit zavaró hogy megdöccen alacsony fordulaton. Egy másik helyen meg azt olvastam hogy nem egyforma a karakterisztikája a  német, a brazil, és a krómozott brazil ! 009 karakterisztikája.

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #48224 Dátum: 2010 Augusztus 20, 20:15:48 »

Van az írásban igazság, azonban az ok-okozat nem jó. Azért van torpanás a 009 esetében, mert alsó fordulatszám tartományban kicsit rosszul szabályoz és ha a karbi pontosra van állítva, akkor ez azonnal jelentkezik. Ezt el lehet maszkolni azzal, hogy bedúsítjuk az alját - ezt teszi ő is - azonban nem ez a legjobb megoldás.
Egyébként ez nem csak a 34-es esetében van így, hanem minden külön alapjárati rendszeres karbinál.

és az a beforrasztós móka a pillangó-szelepen? bár nem emlékszem hogy lenne rajta luk, de nem kizárt. Van valami megoldás rá? vagy ez a fogyasztást nem befolyásolja? Azt tapasztalpam egyenletes 100-110 -es tempónál kb 7.5 litert fogyasztott, és jól is ment a gép ( volt benne egy rövidebb 130 is  Smiley )
viszont városban egy kicsit zavaró hogy megdöccen alacsony fordulaton. Egy másik helyen meg azt olvastam hogy nem egyforma a karakterisztikája a  német, a brazil, és a krómozott brazil ! 009 karakterisztikája.
a 009 -nél is 0 fok az előgyújtás alapjáraton?
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 20, 20:19:19 írta chabeetle »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48223 Dátum: 2010 Augusztus 20, 18:32:45 »

pelepirulok fiúk  Grin
Jóvanna, csak vicceltem! Grin
Nem is cserélném el.( Na ez a vicc)

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48222 Dátum: 2010 Augusztus 20, 18:31:50 »

Oszt lehet megyek folytatni a mókát.. Tongue
Próbakört mentetek már a bogival?


Nem mentünk, mert bogrács móka volt eddig.
Holnap lehet megy a próbakör.

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #48221 Dátum: 2010 Augusztus 20, 16:50:08 »

Pontosan. Kondival, illetve jó vezetékeléssel (A zenénél és az autó egyéb villamos berendezéseinél) elegendő kell, hogy legyen a gyári 1 db generátor. Kivéve, ha valami nagyon extrém hifi van a gépben.


Annyira nem vészes..  Evil Donát volt nálam ő látta is esetleg a látottakról, hallottakról tud nyilatkozni.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #48220 Dátum: 2010 Augusztus 20, 16:47:46 »

<beszúrt kép törölve>
valszd ezt a megoldast

Ez nekem nem igazán alkalmas mert a Typ-1 hűtését nem szívesen venném le.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #48219 Dátum: 2010 Augusztus 20, 16:45:33 »

inkább tegyél egy kondit az erősítőhöz, egy átlag 4 csatornás erősítőnél bőven elég a bogár generátora, de buszomban a dinamóval sem volt gond soha a fényszóróval...természetesen az erősítő és rádió  + közvetlen az akksiról megy jó vastag kábelen

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48218 Dátum: 2010 Augusztus 20, 16:01:57 »

Ez most találtam a http://www.airsupplyvw.co.uk/flubberdubbers/solexwith009.html
az ember szerint a 009 nem kompatibilis Solex 34pict3-al ez lehetséges?

Van az írásban igazság, azonban az ok-okozat nem jó. Azért van torpanás a 009 esetében, mert alsó fordulatszám tartományban kicsit rosszul szabályoz és ha a karbi pontosra van állítva, akkor ez azonnal jelentkezik. Ezt el lehet maszkolni azzal, hogy bedúsítjuk az alját - ezt teszi ő is - azonban nem ez a legjobb megoldás.
Egyébként ez nem csak a 34-es esetében van így, hanem minden külön alapjárati rendszeres karbinál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #48217 Dátum: 2010 Augusztus 20, 15:28:55 »

Pontosan. Kondival, illetve jó vezetékeléssel (A zenénél és az autó egyéb villamos berendezéseinél) elegendő kell, hogy legyen a gyári 1 db generátor. Kivéve, ha valami nagyon extrém hifi van a gépben.

Szvsz extrém van ,2 farádos kondival 5 csatornás erölködövel dvd spieler fejjel és igy is elég a gyári generátor.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48216 Dátum: 2010 Augusztus 20, 15:25:03 »

Pontosan. Kondival, illetve jó vezetékeléssel (A zenénél és az autó egyéb villamos berendezéseinél) elegendő kell, hogy legyen a gyári 1 db generátor. Kivéve, ha valami nagyon extrém hifi van a gépben.

inkább tegyél egy kondit az erősítőhöz, egy átlag 4 csatornás erősítőnél bőven elég a bogár generátora, de buszomban a dinamóval sem volt gond soha a fényszóróval...természetesen az erősítő és rádió  + közvetlen az akksiról megy jó vastag kábelen

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #48215 Dátum: 2010 Augusztus 20, 15:24:23 »

<beszúrt kép törölve>
valszd ezt a megoldast
Minek?Válassza azt hogy rendbeteszi a saját generátorát és öröm bodotság.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #48214 Dátum: 2010 Augusztus 20, 13:32:09 »

Kérnék ötleteket a következőre:

Be kellene építenem még egy generátort az autóba....erre kellene megoldás.
Indok:
 

valszd ezt a megoldast

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48213 Dátum: 2010 Augusztus 20, 13:24:54 »

Kérnék ötleteket a következőre:

Be kellene építenem még egy generátort az autóba....erre kellene megoldás.
Indok:
 
inkább tegyél egy kondit az erősítőhöz, egy átlag 4 csatornás erősítőnél bőven elég a bogár generátora, de buszomban a dinamóval sem volt gond soha a fényszóróval...természetesen az erősítő és rádió  + közvetlen az akksiról megy jó vastag kábelen
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48212 Dátum: 2010 Augusztus 20, 13:24:31 »

világít igen
egy ideje parázslott néha
aztán ettől függetlenül kattogott a fesszab menet közben

asszem van egy feszszabályzóm itthon.
hétfőn bevigyem a gyárba?
próbáld ki, hogy ezzel fasza-e.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48211 Dátum: 2010 Augusztus 20, 11:28:33 »

azt tudom, le is van dugózva, de akkor a lukat is el kell tüntetni a  pillangószelepen?
sztem nem fontos de én ledugóztam

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #48210 Dátum: 2010 Augusztus 20, 11:25:17 »

persze hogy nem
a karbi állítaná az előgyújtást vákumosan, ami a 009-nek nem kell  Grin Grin Grin

azt tudom, le is van dugózva, de akkor a lukat is el kell tüntetni a  pillangószelepen?
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #48209 Dátum: 2010 Augusztus 20, 11:24:31 »

Én elcserélem az 1,6-os motort egy 1,2-re. Grin Grin
Nekem befér az 1,6, a kivágott hátfal miatt. Flex tényleg csodákra képes! Grin
pelepirulok fiúk  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #48208 Dátum: 2010 Augusztus 20, 11:23:41 »

Kérnék ötleteket a következőre:

Be kellene építenem még egy generátort az autóba....erre kellene megoldás.
Indok:
 
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48207 Dátum: 2010 Augusztus 20, 11:23:14 »

töltés visszajelző lámpád világít? Ha nem akkor cserélj benne izzót ellenkező esetben fesz.szab. csere. nagy valószínűséggel.


világít igen
egy ideje parázslott néha
aztán ettől függetlenül kattogott a fesszab menet közben
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #48206 Dátum: 2010 Augusztus 20, 11:16:41 »

egyelőre nem tudom mi a gond nálam:
-nincs töltés. az akksin mérve 12V alatt van, járó motornál.
-a szénkefék nem koptak el, jónak tűntek
-járó motornál a dinamó D- és D+ kivezetései közt: alapjáraton kb 14V, felpörgetve ez felmegy 40V-ra is, így azt hiszem a dinamó jó.

a fesszabon nem tudom mit kéne mérni, vagy hogy keressek rajta hibát. másik sajnos nincs itthon.
a fedelét levettem, belül szép tiszta, újszerű, még sosem szedtem szét. két kis billlenő "érintkező van felül, az egyiket (nem a dinamó felőli oldal) a rugó ellenében át tudom kézzel kapcsolni és valami mágneses erő ott tartja, de szét is tudom húzni. a dinamó felőlit összeérintve az nem marad úgy, a rugó szétnyitja alaphelyzetbe..
valakinek valami ötlete? Undecided

töltés visszajelző lámpád világít? Ha nem akkor cserélj benne izzót ellenkező esetben fesz.szab. csere. nagy valószínűséggel.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48205 Dátum: 2010 Augusztus 20, 11:13:25 »

a Váciak oldalán a Bogárbarkács pont alatt pont a hibaanalízis nem elérhető.. Sad
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #48204 Dátum: 2010 Augusztus 20, 11:10:17 »

Milyen karbi ?

31Pict-3
Magas volt a benzinszint túltöltött a karbi így miután leállítottad a motort, a karburátorban lévő benzinszint be tudott folyni a főfúvóka járatán keresztül a motorba így melegen ha vissza indítottad a tipikus benzinnel teli lassan felpörgő hangot/jelenséget tapasztalhattad.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48203 Dátum: 2010 Augusztus 20, 11:05:04 »

egyelőre nem tudom mi a gond nálam:
-nincs töltés. az akksin mérve 12V alatt van, járó motornál.
-a szénkefék nem koptak el, jónak tűntek
-járó motornál a dinamó D- és D+ kivezetései közt: alapjáraton kb 14V, felpörgetve ez felmegy 40V-ra is, így azt hiszem a dinamó jó.

a fesszabon nem tudom mit kéne mérni, vagy hogy keressek rajta hibát. másik sajnos nincs itthon.
a fedelét levettem, belül szép tiszta, újszerű, még sosem szedtem szét. két kis billlenő "érintkező van felül, az egyiket (nem a dinamó felőli oldal) a rugó ellenében át tudom kézzel kapcsolni és valami mágneses erő ott tartja, de szét is tudom húzni. a dinamó felőlit összeérintve az nem marad úgy, a rugó szétnyitja alaphelyzetbe..
valakinek valami ötlete? Undecided
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #48202 Dátum: 2010 Augusztus 20, 10:55:08 »

Tegnap átjött WildDaemon barátom és megvizslattuk az 1,3-ason a kompressziót.
A bal oldal egy kicsit gyengébb, de még bőven jó az is.
Szétszedtük a karbit, vagyis levettük a tetejét, mert sok benzint kapott. Tettünk még egy alátétet a tűszelep alá, és most úgy néz ki, nem lesz olyan magas a szint. Igazsághoz hozzátartozik, hogy laza is volt a szelep. Vagy nem húztam meg eléggé, vagy kilazult. Bár én általában meghúzom inkább, mint lazára hagyom a csavarokat.
Majd még volt annyi idő, hogy szétszedte az ablakemelőjét és egy másikból kivett alkatrészt pótolva, most már lehet ablakot húzogatni, motorikusan.
Na ekkor már sötét lett.Még szórakáztunk a laptoppal, de az már nem érdekes.

Milyen karbi ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #48201 Dátum: 2010 Augusztus 20, 10:45:37 »

Tegnap átjött WildDaemon barátom és megvizslattuk az 1,3-ason a kompressziót.
A bal oldal egy kicsit gyengébb, de még bőven jó az is.
Szétszedtük a karbit, vagyis levettük a tetejét, mert sok benzint kapott. Tettünk még egy alátétet a tűszelep alá, és most úgy néz ki, nem lesz olyan magas a szint. Igazsághoz hozzátartozik, hogy laza is volt a szelep. Vagy nem húztam meg eléggé, vagy kilazult. Bár én általában meghúzom inkább, mint lazára hagyom a csavarokat.
Majd még volt annyi idő, hogy szétszedte az ablakemelőjét és egy másikból kivett alkatrészt pótolva, most már lehet ablakot húzogatni, motorikusan.
Na ekkor már sötét lett.Még szórakáztunk a laptoppal, de az már nem érdekes.

Oszt lehet megyek folytatni a mókát.. Tongue
Próbakört mentetek már a bogival?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48200 Dátum: 2010 Augusztus 20, 07:55:28 »

Tegnap átjött WildDaemon barátom és megvizslattuk az 1,3-ason a kompressziót.
A bal oldal egy kicsit gyengébb, de még bőven jó az is.
Szétszedtük a karbit, vagyis levettük a tetejét, mert sok benzint kapott. Tettünk még egy alátétet a tűszelep alá, és most úgy néz ki, nem lesz olyan magas a szint. Igazsághoz hozzátartozik, hogy laza is volt a szelep. Vagy nem húztam meg eléggé, vagy kilazult. Bár én általában meghúzom inkább, mint lazára hagyom a csavarokat.
Majd még volt annyi idő, hogy szétszedte az ablakemelőjét és egy másikból kivett alkatrészt pótolva, most már lehet ablakot húzogatni, motorikusan.
Na ekkor már sötét lett.Még szórakáztunk a laptoppal, de az már nem érdekes.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48199 Dátum: 2010 Augusztus 19, 22:35:57 »

Ez most találtam a http://www.airsupplyvw.co.uk/flubberdubbers/solexwith009.html
az ember szerint a 009 nem kompatibilis Solex 34pict3-al ez lehetséges?
persze hogy nem
a karbi állítaná az előgyújtást vákumosan, ami a 009-nek nem kell  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #48198 Dátum: 2010 Augusztus 19, 21:54:50 »

Ez most találtam a http://www.airsupplyvw.co.uk/flubberdubbers/solexwith009.html
az ember szerint a 009 nem kompatibilis Solex 34pict3-al ez lehetséges?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48197 Dátum: 2010 Augusztus 19, 18:32:22 »

Én is leszednék a bolha körül az anyagból, de nem a fonák oldalon, hanem amelyikre a kárpit megy. Ha a fonák oldalon marod be, az az 1 mm fog hiányozni, hogy a bolha bepattanjon.

Én is úgy gondoltam,hogy a kárpit felől,mert akkor biztos nem puposodik ki.Eredetileg gondoltam a rétegelt lemez,és a kárpit közé valami habszivacsot,vagy filcet,esetleg az eredeti mintát belevarni,de rájöttem,hogy az amúgy is vastag kárpitnál lehet nem forogna el az ablaktekerő gond nélkül,és kikoptatná az új bőrkárpitot HuhÍgy egyenesen a rétegelt lemezre tenném.De az eredeti is csak egyenesen rajta volt,csak a pöttyös hátulja révén könnyeb volt mintát nyomni bele,amely mentén ragasztva volt.Legalábbis az enyém.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #48196 Dátum: 2010 Augusztus 19, 07:23:22 »

Ha ráerőltetem a bolhát, akkor kitágul a lemez és az új kárpit meglátszik.
Én is leszednék a bolha körül az anyagból, de nem a fonák oldalon, hanem amelyikre a kárpit megy. Ha a fonák oldalon marod be, az az 1 mm fog hiányozni, hogy a bolha bepattanjon.
A rétegelt lemez szerintem sokkal időtállóbb, mint a farost lemez, bár érdekes, hogy a kevésbé időtálló megoldás is kibírt 35-40 évet gond nélkül...
Hálát adok a Jóistennek, hogy nekem a kárpitjaim kicsit patinásan is, de gond nélkül, szép állapotban megmaradtak.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 805 806 807 808 809 [810] 811 812 813 814 815 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.