www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:19:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 910 911 912 913 914 [915] 916 917 918 919 920 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13238866 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44036 Dátum: 2010 Március 01, 11:29:13 »

mi a különbség  a 303 és szekér fékdob között  a tengelyen a csapágyméretek egyformák?

Igen, csapágyak egyformák, de némely 03-as dob picit más, talán szélesebb, de majd valaki megmondja a frankót. (ritkább, szélesebb fajta)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44035 Dátum: 2010 Március 01, 10:15:40 »

mi a különbség  a 303 és szekér fékdob között  a tengelyen a csapágyméretek egyformák?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44034 Dátum: 2010 Március 01, 09:24:11 »

Sziasztok!
2 éve összetört bogaramról ma leszedtük a bódét az alváz meglepetésemre nagyon jó állapotban van viszont a szalagkorláttal történt találkozás miatt a jobb hátsó tengely szépen hátrahajlott kb4-5centit  kérdés:valaki javított-javíttatott már ilyet?Helyre lehet húzni vagy inkább hegesszünk rá másikat?  Huh
egy kép sokat segítene ! a hátsó torzió háza hajlott és mondjuk az emelőbaknál elszakadt a padlótól  vagy mire gondoljunk ? mert ugye a hátsótengely a féltengely, azt meg ha lekötöd az 10cm is hátrahajlik  Roll Eyes

Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #44033 Dátum: 2010 Március 01, 00:17:55 »

Sziasztok!
2 éve összetört bogaramról ma leszedtük a bódét az alváz meglepetésemre nagyon jó állapotban van viszont a szalagkorláttal történt találkozás miatt a jobb hátsó tengely szépen hátrahajlott kb4-5centit  kérdés:valaki javított-javíttatott már ilyet?Helyre lehet húzni vagy inkább hegesszünk rá másikat?  Huh

06208005898
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44032 Dátum: 2010 Február 28, 21:26:46 »

sok volt hétvégére az autókból!
golfon behalt a gyújtás szombaton megszakító csere olajcsere, gyújtásállítás
bogár ajtó levétel persze 1975 ta nem volt leszedve szopás
meg műszerfalon lyukak behegesztése
t2 kaszni folytatás
ja meg átvittem az alvázat a Szeki barátomhoz h lefesse!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

ez egy ilyen ipar, nem kell elsietni.... Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #44031 Dátum: 2010 Február 28, 21:23:53 »

sok volt hétvégére az autókból!
golfon behalt a gyújtás szombaton megszakító csere olajcsere, gyújtásállítás
bogár ajtó levétel persze 1975 ta nem volt leszedve szopás
meg műszerfalon lyukak behegesztése
t2 kaszni folytatás
ja meg átvittem az alvázat a Szeki barátomhoz h lefesse!


« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 28, 21:25:24 írta vwakos »

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44030 Dátum: 2010 Február 28, 19:42:01 »


Én legutóbb 1/3 benzin 2/3 E85 keverékkel jártam, 10 perc országút + 15 perc autópálya ( 120 as tempó ) után, bár az előmelegítőn, és a szívócső vízszintes szakaszán pecsenyét lehetett volna sütni, a karbi talpán vízcseppek gyöngyöztek kívül....szóval nem gyerebe. De legalább kipucolt elég sok mindent.  1,6-
Ha van 135-140 körül valamid, cserélhetünk.
sajna nekem is 130 van, ahelyett kéne agy nagyobb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #44029 Dátum: 2010 Február 28, 19:40:38 »

Jelen.  Grin

 kb 3 fokkal nagyobb előgyujtás bedúsított karburátor, benzinszűrőt cseréltem kétszer, tisztán e85-el hajtom (a kemény mínuszokban raktam bele kb 15-20% benyát is. Talán kissé többet fogyaszt de alig észrevehető. F-es 1.3-as szimplaszívós motor széria karbu széria gyujtás.


Én legutóbb 1/3 benzin 2/3 E85 keverékkel jártam, 10 perc országút + 15 perc autópálya ( 120 as tempó ) után, bár az előmelegítőn, és a szívócső vízszintes szakaszán pecsenyét lehetett volna sütni, a karbi talpán vízcseppek gyöngyöztek kívül....szóval nem gyerebe. De legalább kipucolt elég sok mindent.  1,6-
Ha majd nem kell a 145-ös vevő lennék rá.
duplaszívós.


Ha majd nem kell a 145-ös vevő lennék rá.

Ha van 135-140 körül valamid, cserélhetünk.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44028 Dátum: 2010 Február 28, 16:36:57 »

Tiszteletem!
Olvastam, vagyis inkább rátaláltam egy kétmondatos szösszenetre, hogy van itt, aki E85-tel hajtja a bogarát. Ez nekem is eszembe jutott, örülnék, ha valaki tudna írni róla, mennyiben változott a fogyasztása benzinhez képest, milyen motorral hajtja, stb. Cserélt-e valamit a rendszeren, hogy alkalmas legyen a használatára. Tisztán/keverve hajtja-e, stb.  Köszi!
Jelen.  Grin

 kb 3 fokkal nagyobb előgyujtás bedúsított karburátor, benzinszűrőt cseréltem kétszer, tisztán e85-el hajtom (a kemény mínuszokban raktam bele kb 15-20% benyát is. Talán kissé többet fogyaszt de alig észrevehető. F-es 1.3-as szimplaszívós motor széria karbu széria gyujtás.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #44027 Dátum: 2010 Február 28, 16:12:10 »

Tiszteletem!
Olvastam, vagyis inkább rátaláltam egy kétmondatos szösszenetre, hogy van itt, aki E85-tel hajtja a bogarát. Ez nekem is eszembe jutott, örülnék, ha valaki tudna írni róla, mennyiben változott a fogyasztása benzinhez képest, milyen motorral hajtja, stb. Cserélt-e valamit a rendszeren, hogy alkalmas legyen a használatára. Tisztán/keverve hajtja-e, stb.  Köszi!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44026 Dátum: 2010 Február 28, 15:13:37 »

Meg viccből betettem egy 145-ös főfúvókát  Ilyen lett a kocsi => Grin  A fogyasztás meg ilyen =>  Lips Sealed
Ha majd nem kell a 145-ös vevő lennék rá.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #44025 Dátum: 2010 Február 28, 14:57:03 »

köztudomású, hogy a törökök igen jók dudában: többet használják, mint a féket  Grin  )
Apám, egy török dudánál már csak két török duda a jobb! Grin Grin

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #44024 Dátum: 2010 Február 28, 13:40:01 »

legalább megvan  Cheesy

Meg viccből betettem egy 145-ös főfúvókát  Ilyen lett a kocsi => Grin  A fogyasztás meg ilyen =>  Lips Sealed

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #44023 Dátum: 2010 Február 28, 11:13:29 »

mai szmb: kidobtam a francba a trawala-féle dudát. még fél évet sem bírt, a tél betett neki.
vettem az újpesti bolhán egy török gyártmányút. (köztudomású, hogy a törökök igen jók dudában: többet használják, mint a féket  Grin  )
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #44022 Dátum: 2010 Február 28, 10:48:56 »

a gyújtáselosztó előtt pár centivel
Köszkösz.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #44021 Dátum: 2010 Február 28, 10:44:59 »

Eltűnt az összes kóbor vezeték, minden működik a műszerfalon, minden lámpa jó.
Typ4 motoron hol van furat olajnyomás mérő gombájának?

a gyújtáselosztó előtt pár centivel
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #44020 Dátum: 2010 Február 28, 10:06:28 »

Eltűnt az összes kóbor vezeték, minden működik a műszerfalon, minden lámpa jó.
Typ4 motoron hol van furat olajnyomás mérő gombájának?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44019 Dátum: 2010 Február 27, 19:26:50 »

Háhá, csak ott nem néztem meg a falsot szívást, ahol kellett volna, magán a karbin az egyik ledugózás szelelt.

sziloplaszt, kábelkötöző.
mondom én, bammeg :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44018 Dátum: 2010 Február 27, 19:26:24 »

pontosabban kettő, hogy értékarányos legyen

a jeep ennyivel olcsóbb, mint egy vödör?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #44017 Dátum: 2010 Február 27, 19:05:24 »

Háhá, csak ott nem néztem meg a falsot szívást, ahol kellett volna, magán a karbin az egyik ledugózás szelelt.
legalább megvan  Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #44016 Dátum: 2010 Február 27, 17:12:25 »

Háhá, csak ott nem néztem meg a falsot szívást, ahol kellett volna, magán a karbin az egyik ledugózás szelelt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #44015 Dátum: 2010 Február 27, 15:58:08 »

Egy Jeep Willys is kéne mellé Grin

pontosabban kettő, hogy értékarányos legyen
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #44014 Dátum: 2010 Február 26, 19:26:53 »

Egy Jeep Willys is kéne mellé Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #44013 Dátum: 2010 Február 26, 18:52:35 »

Köszi!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #44012 Dátum: 2010 Február 26, 18:49:41 »

gátló








na ennyi mára

amuyg honlapomon referenciák közt ott
van typ 82

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #44011 Dátum: 2010 Február 26, 18:13:35 »

Nagyon jó Maresz! Még tegyél képeket.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #44010 Dátum: 2010 Február 26, 18:09:39 »

mentünk vele



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44009 Dátum: 2010 Február 26, 18:01:50 »

No, ilyen a hicomat váltó:
The autostick is a conventional 4 speed manual gear box with 1st gear removed. The torque converter is out of the equasion in neutral as is the pump which is attached to the engine's oil pump.

arról nem ír a betű, hogy az 1-est miért dobták ki belőle?
remek mászófokozat lehetne.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44008 Dátum: 2010 Február 26, 16:11:17 »

A szambán azt írták, hogy az 1-est (lásd alább).


És a harmadik sem hosszabb, hanem 0.89-es, mint a  sima bogár 4. fokozata és itt is 4.375-ös difivel van.

Tehát a végáttétel csont azonos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44007 Dátum: 2010 Február 26, 15:41:33 »

A szambán azt írták, hogy az 1-est (lásd alább).

Az.Cserében kifilézték belőle a 3.at.És a leghoszabb 4.van benne.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #44006 Dátum: 2010 Február 26, 15:10:42 »

Olvasgatok. Baz, ez tényleg egy váltó, amire rábarkácsoltak egy hidrauliku kuplungot... :-))))
<beszúrt kép törölve>
Az.Cserében kifilézték belőle a 3.at.És a leghoszabb 4.van benne.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44005 Dátum: 2010 Február 26, 14:59:01 »

Olvasgatok. Baz, ez tényleg egy váltó, amire rábarkácsoltak egy hidrauliku kuplungot... :-))))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44004 Dátum: 2010 Február 26, 14:37:42 »

No, ilyen a hicomat váltó:
The autostick is a conventional 4 speed manual gear box with 1st gear removed. The torque converter is out of the equasion in neutral as is the pump which is attached to the engine's oil pump.
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44003 Dátum: 2010 Február 26, 13:35:08 »

Én is így tudtam.
De akkor egy ilyen váltót összehasonlítani egy klasszikus szalagfékes, hidrodinamikus váltóval nem túl helyes.... Huh
mindkettőnek megvannak az előnyei, szerintem a hikomatnak kevesebb a szervízigénye

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #44002 Dátum: 2010 Február 26, 12:41:06 »

Spike jól haldtatok vele. Jó 3 hét a gittelés és csiszolás is. A lefestése 2 óra! 2 x átfújva. Festés elött alvázvédőzd le.
festés után 2 héttel óvatosan de faszán ragaszd ki,és alvázvédőzd le(és fényezéskor kerülhet nyugodtan festék az alvázvédőzendő részekre is) Cool
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #44001 Dátum: 2010 Február 26, 10:46:42 »

 Spike jól haldtatok vele. Jó 3 hét a gittelés és csiszolás is. A lefestése 2 óra! 2 x átfújva. Festés elött alvázvédőzd le.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #44000 Dátum: 2010 Február 26, 10:35:49 »

Egy kis képes beszámoló az elmúlt pár nap szop@sairól Cool :

Az ajtók sejtettem h egy külön történet lesz .
Be lettek állítva de a zsanérok környékén a lakatolással sokat dolgoztunk h a munkánk maradandó is legyen.

esztergályos csapszegcsere , zsanérszerkezet felfúrása , ajtóknál az oszlop kilakatolása , gyári csavarhelyek

újravágása a bódén az zsanérokon, az ajtó aljának sarkainak kilakatolása, de ez már a finish volt! Cheesy

jól haladtunk szakadtak a kilós gittek.. és még lez it egyengetni mert szobrászkodni nem akarok a horpadásoknál.
A végeredmény szerintem elég szép lett nem kis munkával sok szívással.
A végeredményről hamarosan rakok fel képet.

Tegnap vissza került hozzám 2-3hónap után tehát nem két hét egy komoly lakatosmunka...ezt én is beláttam.



összességében egy 25-30napot dolgoztunk rajta napi átlag 6 órával számolva..
és még közel sincs kész .
lehet csiszolni Evil
ma reggel el is kezdtem:
elöször a nagyját a jól bevált spakli csavarhúzóval pattintittam le majd ráküldtem a végén a drótkorongot h lássam is a munkám gyümölcsét:



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #43999 Dátum: 2010 Február 26, 10:13:18 »

És sz*r  Tongue

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #43998 Dátum: 2010 Február 26, 10:06:39 »

Tudtommal az angoloknál csak a volán kerül jobb oldalra és az ablaktörlő illetve az index kar marad jobb illetve bal kéznél. Ilyet már vezettem.
Viszont Ausztráliában (és Dél Afrikában) ez is megcserélődik. Tehát jobb volán, jobb kéz index és bal kéz ablaktörlő. Ja és balkéz váltó. Erről viszont új-zélandiaktól és ausztráloktól tudom.
na ez érdekes Smiley
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #43997 Dátum: 2010 Február 26, 10:01:43 »

jobb oldali a gázpedál.
csak bal kézzel kell váltani Tongue
és ballal is indexelni azt hiszem 
Tudtommal az angoloknál csak a volán kerül jobb oldalra és az ablaktörlő illetve az index kar marad jobb illetve bal kéznél. Ilyet már vezettem.
Viszont Ausztráliában (és Dél Afrikában) ez is megcserélődik. Tehát jobb volán, jobb kéz index és bal kéz ablaktörlő. Ja és balkéz váltó. Erről viszont új-zélandiaktól és ausztráloktól tudom.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Oldalak: 1 ... 910 911 912 913 914 [915] 916 917 918 919 920 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.