www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 06:03:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 975 976 977 978 979 [980] 981 982 983 984 985 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13278545 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41438 Dátum: 2009 November 23, 19:46:28 »

nem könnyebb szétszedni és az asztalon számolni?
Hat ha kocsiban van a valto, akkor biztos, hogy nem konnyebb! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #41437 Dátum: 2009 November 23, 19:27:50 »

Egyetemen dolgoztunk olyan muanyagokkal, amiket hasonlo celra tokeletesen tudtunk hasznalni, valami muanyag volt (rud es lap formajaban). Megmelegitettuk, nem folyekony lett, hanem kicsit puha. Ranyomtuk a temara amirol mintat kellett venni, kicsit vartunk (amig hult), utana szazadmillimeter pontosan lehetett rajta merni! De hirtelen a fogaszatban hasznalt mintaveteli rozsaszin trutymak is eszembe jut, azon is tokeletesen lehet merni, csak azt nem tudom hogy kennem oda ;-) [azt gyuloltem, mer' a nigger fogaszati asszisztensek mindig hideg vizzel kevertek ki mintavetel elott es az egesz fogsoromat belemartottak abba a fagyos gyurmaba, majd' leestem a szekrol!]
ezek mind könnyen beszerezhető cuccok  Grin nem könnyebb szétszedni és az asztalon számolni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41436 Dátum: 2009 November 23, 19:14:29 »

Ha a leeresztőn látja a 4 fokozat fogaskerekeit akkor az már majdnem a kanyarba látás tipikus esete.

Remélem előjönnek a rejtett képességeim. Grin
Kanyarban gondolkodni már tudok. Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41435 Dátum: 2009 November 23, 18:57:53 »

jó, akkor gumi gitt, de milyen más puha, de mégis formatartó anyagot tudsz, amiről minimum mm pontosan méretet tudsz venni?? rágó?
Egyetemen dolgoztunk olyan muanyagokkal, amiket hasonlo celra tokeletesen tudtunk hasznalni, valami muanyag volt (rud es lap formajaban). Megmelegitettuk, nem folyekony lett, hanem kicsit puha. Ranyomtuk a temara amirol mintat kellett venni, kicsit vartunk (amig hult), utana szazadmillimeter pontosan lehetett rajta merni! De hirtelen a fogaszatban hasznalt mintaveteli rozsaszin trutymak is eszembe jut, azon is tokeletesen lehet merni, csak azt nem tudom hogy kennem oda ;-) [azt gyuloltem, mer' a nigger fogaszati asszisztensek mindig hideg vizzel kevertek ki mintavetel elott es az egesz fogsoromat belemartottak abba a fagyos gyurmaba, majd' leestem a szekrol!]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41434 Dátum: 2009 November 23, 18:54:10 »

jó, akkor gumi gitt, de milyen más puha, de mégis formatartó anyagot tudsz, amiről minimum mm pontosan méretet tudsz venni?? rágó?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #41433 Dátum: 2009 November 23, 18:51:46 »

Mondjuk a gyurma nem jutott eszembe erre a celra :-))
jó, akkor gumi gitt, de milyen más puha, de mégis formatartó anyagot tudsz, amiről minimum mm pontosan méretet tudsz venni?? rágó?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41432 Dátum: 2009 November 23, 18:49:29 »

Ha a leeresztőn látja a 4 fokozat fogaskerekeit akkor az már majdnem a kanyarba látás tipikus esete.
De abban a hipotetikus esetben ha mégis látszana, akkor sem tudnál oda nyomni a fogaskerekekhez semmilyen puha anyagot amivel mintát tudsz venni mindkét fogaskerék fogairól.

Ez ez én véleményem.

Ha latszanak a fogaskerekek ahogy azt Bela mondta, akkor allitom, hogy meg lehet csinalni. Konnyen, gyorsan, keves munkaval, olcson.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41431 Dátum: 2009 November 23, 18:43:20 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #41430 Dátum: 2009 November 23, 18:41:53 »

Ha latszanak a fogaskerekek ahogy azt Bela mondta, akkor allitom, hogy meg lehet csinalni. Konnyen, gyorsan, keves munkaval, olcson.

és mondd, hogyan állapítanád meg egy piros pöttyös labda térfogatát? ;-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41429 Dátum: 2009 November 23, 18:35:15 »

Ebből egyből gondoltam, hogy soha nem csinálsz ilyent.
Ha latszanak a fogaskerekek ahogy azt Bela mondta, akkor allitom, hogy meg lehet csinalni. Konnyen, gyorsan, keves munkaval, olcson.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41428 Dátum: 2009 November 23, 18:30:30 »

Ebből egyből gondoltam, hogy soha nem csinálsz ilyent.
"bedugni vmit a lyukon, nekinyomni a fogaskerekeknek, majd a deformalodo puha anyagon mernem a fogak tavolsagat."

Persze. Gondolod, hogy hetvegente bokodom a valtomban levo fogaskerekeket mindenfele cuccokkal? :-)Mondjuk a gyurma nem jutott eszembe erre a celra :-))

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41427 Dátum: 2009 November 23, 18:20:01 »

ezek ilyen elméleti műveletek ugye?
Persze. Gondolod, hogy hetvegente bokodom a valtomban levo fogaskerekeket mindenfele cuccokkal? :-)
aztán mondhatsz harminc másik megoldást a gyurma kipiszkálásra a fogaskerekek közül  Grin
Mondjuk a gyurma nem jutott eszembe erre a celra :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41426 Dátum: 2009 November 23, 17:30:09 »

ezek ilyen elméleti műveletek ugye?
Erre is 20 kulonfele megoldast tudnek mondani, kezdve ott, hogy bedugni vmit a lyukon, nekinyomni a fogaskerekeknek, majd a deformalodo puha anyagon mernem a fogak tavolsagat.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #41425 Dátum: 2009 November 23, 17:22:27 »

Erre is 20 kulonfele megoldast tudnek mondani, kezdve ott, hogy bedugni vmit a lyukon, nekinyomni a fogaskerekeknek, majd a deformalodo puha anyagon mernem a fogak tavolsagat.
aztán mondhatsz harminc másik megoldást a gyurma kipiszkálásra a fogaskerekek közül  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41424 Dátum: 2009 November 23, 16:50:21 »

csak nehéz a 12-es lukon behajtogatni a tolómérőt Roll Eyes
Erre is 20 kulonfele megoldast tudnek mondani, kezdve ott, hogy bedugni vmit a lyukon, nekinyomni a fogaskerekeknek, majd a deformalodo puha anyagon mernem a fogak tavolsagat.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41423 Dátum: 2009 November 23, 09:33:18 »

Meg persze van egy 2 perc alatt mukodo megoldasom is, ha tudjuk, hogy mekkora a kerek atmeroje pontosan, akkor ket fog csucsa kozotti tavolsagot pontosan megmerve 10 mp alatt kiszamithato a kereken levo fogak szama ... :-)
csak nehéz a 12-es lukon behajtogatni a tolómérőt Roll Eyes

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41422 Dátum: 2009 November 22, 22:47:13 »

csak hétvégén nézem meg.
Meg persze van egy 2 perc alatt mukodo megoldasom is, ha tudjuk, hogy mekkora a kerek atmeroje pontosan, akkor ket fog csucsa kozotti tavolsagot pontosan megmerve 10 mp alatt kiszamithato a kereken levo fogak szama ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #41421 Dátum: 2009 November 22, 22:44:33 »

na jó, de te beférsz a lukon ;-)))
Tongue
Azt még nem, de számolni megtanultam. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #41420 Dátum: 2009 November 22, 22:42:50 »

Én a leeresztő nyíláson, mindig meg tudtam számolni hány fogas a difi.

na jó, de te beférsz a lukon ;-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #41419 Dátum: 2009 November 22, 22:38:48 »

Én a leeresztő nyíláson, mindig meg tudtam számolni hány fogas a difi.


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41418 Dátum: 2009 November 22, 22:37:53 »

Van filcem
Azon gondolkodtam, hogy ha a fogaskerekek meg olajosak, akkor konnyen lehet, hogy az alkoholos filc nyomat szepen letolja a kerekrol, akkor a zsirtalanitott feluletre egy kis potty koromlakkot javaslok.
De en biztos, hogy inkabb atforgatnam parszor!


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #41417 Dátum: 2009 November 22, 22:34:50 »

Ezek szerint nem jó a szombat. Grin
Ja, dolgozom.  Undecided Nekem szabat szombaton is.  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41416 Dátum: 2009 November 22, 22:25:11 »

Piros alkoholos filc (miutan zsirtalanitottad egy kis alkoholos vattaval), zsirkreta, (ha ezek nincsenek otthon, akkor pontozo vagy flex ;-))
Ezert kell 100 fordulatot csinalni, akkor kijon a kulonbseg!

Van filcem, de majd csak hétvégén nézem meg.
A 100 az szép szám. Grin Ha végképp nem megy, akkor visszatérünk rá.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41415 Dátum: 2009 November 22, 22:21:39 »

majd kitalálom, hogy mivel jelöljem meg.
Piros alkoholos filc (miutan zsirtalanitottad egy kis alkoholos vattaval), zsirkreta, (ha ezek nincsenek otthon, akkor pontozo vagy flex ;-))

Idézet
A forgatásos módszert megcsináltuk a sima váltón is és az AO-son is.Szemre nem volt különbség. Ezért próbálkozom most valami mással.
Ezert kell 100 fordulatot csinalni, akkor kijon a kulonbseg!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41414 Dátum: 2009 November 22, 21:55:52 »

Forgatod az egyik felét számolod a másikat (meg az egyiket is) a hányadosokból meg kijön az összáttétel, amit itt biztos meghatároz valaki valamilyen táblázatból mondjuk, bár nem tudom milyen váltó ez, de csodálkoznék, ha más lenne a bele mint a kódja és nem tudna róla egyik előző gazdája sem.
Ezek szerint nem jó a szombat. Grin

1303LS
« Hozzászólás #41413 Dátum: 2009 November 22, 21:49:27 »

Kint vannak a váltók a kertben.
Ezt az oszt szoroz-t nem mutatnád meg szombaton? Számológépem van. Grin
Forgatod az egyik felét számolod a másikat (meg az egyiket is) a hányadosokból meg kijön az összáttétel, amit itt biztos meghatároz valaki valamilyen táblázatból mondjuk, bár nem tudom milyen váltó ez, de csodálkoznék, ha más lenne a bele mint a kódja és nem tudna róla egyik előző gazdája sem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #41412 Dátum: 2009 November 22, 21:46:07 »

Nekem a váltó alján 2 csavar van. Egy a legmélyebb ponton, és egy előrébb a váltórúd felé.Az kb. ott van ahol te berajzoltad hogy hol kell lennie a 4-esnek.Én látom is a fogakat is.. Csak megszerettem volna számolni , de majd kitalálom, hogy mivel jelöljem meg.

A karbik már nincsenek nálam. Már úton vannak az új gazdijukhoz.

Blackp-nek:
A forgatásos módszert megcsináltuk a sima váltón is és az AO-son is.Szemre nem volt különbség. Ezért próbálkozom most valami mással.


forgatós modzser jó  de rég csináltam és fel van irva vmi............ pl beraksz nyeltengylbe 1 tárcsát megjelölöd valami 30at forgatsz 4.be  és fékdobon nemtom mennyit kell fordulni..... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41411 Dátum: 2009 November 22, 21:44:11 »

Bélám, most látom, mit nyomsz.
Mi lenne, ha forgatnád a nyelestengelyt és szépen megszámolnád mennyit forog a féltengelyed. Számológép, oszt szoroz és annyi.  Cheesy
Ha bent a motor váltó a kocsiban akkor kicsit nehezebb.  Grin
Kint vannak a váltók a kertben.
Ezt az oszt szoroz-t nem mutatnád meg szombaton? Számológépem van. Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41410 Dátum: 2009 November 22, 21:41:59 »

Szerintem egész rossz nyomon jársz. Azt sem tudod, hogy valójában mi hol van.

A piros nyíllal jelölt részben van a 4. fogaskerék pár. A két fogaskerék fogszámának hányadosa adja meg az áttétel értékét. A "kitekertem a másikat is" az gondolom a betöltő nyílás (kék nyíl), onnan nem nagyon tudsz kideríteni semmit.

Ha nem bízol a kódban, akkor megbontással mehetsz biztosra, de nem hiszem, hogy megérné.

Typ3 karbi projekt, hogy áll?

Nekem a váltó alján 2 csavar van. Egy a legmélyebb ponton, és egy előrébb a váltórúd felé.Az kb. ott van ahol te berajzoltad hogy hol kell lennie a 4-esnek.Én látom is a fogakat is.. Csak megszerettem volna számolni , de majd kitalálom, hogy mivel jelöljem meg.

A karbik már nincsenek nálam. Már úton vannak az új gazdijukhoz.

Blackp-nek:
A forgatásos módszert megcsináltuk a sima váltón is és az AO-son is.Szemre nem volt különbség. Ezért próbálkozom most valami mással.


Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41409 Dátum: 2009 November 22, 21:37:58 »

Ja van valami ilyen módszer is.
Egyébként bogárban van a 0,89 meg a 0,93 áttételű 4. fokozat.
A 0,89 volt az un. félhosszú váltókban. A többiben meg 0.93 van.
Kár vele pöcsölni szvsz.

Meg volt a hosszában kettészedhető váltók (pre61?), abban volt 0,77 a 4. fokozat, de szerintem ez nem kompatibilis az újabb váltókkal. A csp-nél pl. van mindenféle áttétel aranyozott heroin árban.
nem lehetett az áttételt kideríteni összerakott állapotban is? kerék forgatásos módzsert mintha mondott volna valaki. vagy félreértettem, hülye vagyok hozzá  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 22, 21:42:07 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #41408 Dátum: 2009 November 22, 21:35:31 »


Ezt kell megszámolnom, hogy megtudjam hoszzú-e a 4-es fokozat?
Tiszta olaj. Mivel jelöljem meg, hogy meg is lássam ha már körbe fordult?
Bélám, most látom, mit nyomsz.
Mi lenne, ha forgatnád a nyelestengelyt és szépen megszámolnád mennyit forog a féltengelyed. Számológép, oszt szoroz és annyi.  Cheesy
Ha bent a motor váltó a kocsiban akkor kicsit nehezebb.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #41407 Dátum: 2009 November 22, 21:33:06 »

Szerintem egész rossz nyomon jársz. Azt sem tudod, hogy valójában mi hol van.

A piros nyíllal jelölt részben van a 4. fogaskerék pár. A két fogaskerék fogszámának hányadosa adja meg az áttétel értékét. A "kitekertem a másikat is" az gondolom a betöltő nyílás (kék nyíl), onnan nem nagyon tudsz kideríteni semmit.

Ha nem bízol a kódban, akkor megbontással mehetsz biztosra, de nem hiszem, hogy megérné.

Typ3 karbi projekt, hogy áll?

nem lehetett az áttételt kideríteni összerakott állapotban is? kerék forgatásos módzsert mintha mondott volna valaki. vagy félreértettem, hülye vagyok hozzá  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41406 Dátum: 2009 November 22, 21:32:27 »

Ja, de reumám nem lesz már ezután!  Cheesy
Jó lett a motor?
Hidegen még furi a hangja, de még nem volt ideje bemelegedni.
Azóta nem mentem hosszabb utat vele, de a gyertyakábel csere után érezhető lett a változás.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41405 Dátum: 2009 November 22, 21:30:11 »

Szerintem egész rossz nyomon jársz. Azt sem tudod, hogy valójában mi hol van.

A piros nyíllal jelölt részben van a 4. fogaskerék pár. A két fogaskerék fogszámának hányadosa adja meg az áttétel értékét. A "kitekertem a másikat is" az gondolom a betöltő nyílás (kék nyíl), onnan nem nagyon tudsz kideríteni semmit.

Ha nem bízol a kódban, akkor megbontással mehetsz biztosra, de nem hiszem, hogy megérné.

Typ3 karbi projekt, hogy áll?

Ma végre sikerült kitekernem a Teotól kapott 17-es imbusz kulccsal a váltó leeresztő csavarjait.
A legmélyebb ponton lévő leeresztőn benézve nem láttam fogaskereket amin megszámolhattam volna fogakat, ezért kitekertem a másikat is.
Ott már van valami.
Ezt kell megszámolnom, hogy megtudjam hoszzú-e a 4-es fokozat?
Tiszta olaj. Mivel jelöljem meg, hogy meg is lássam ha már körbe fordult?
Kicseréltem még az 1,6-on a gyertyakábeleket miután egy párszor jól megcsípett.Múlt héten Fecszsót is megcsípte, de őt csak egyszer.
Érdekes volt ahogy közel tettem az ujjam a kábelhez és a szikra áthúzott.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #41404 Dátum: 2009 November 22, 21:15:38 »

...
Kicseréltem még az 1,6-on a gyertyakábeleket miután egy párszor jól megcsípett.Múlt héten Fecszsót is megcsípte, de őt csak egyszer.
Érdekes volt ahogy közel tettem az ujjam a kábelhez és a szikra áthúzott.
Ja, de reumám nem lesz már ezután!  Cheesy
Jó lett a motor?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #41403 Dátum: 2009 November 22, 21:10:59 »

Gondoltam azt majd megmondod nekem. Grin
Egyszer én is játam úgy,hogy a 3 fokozat más volt. Nekem más váltóm van mint neked,így ebben a "fogas" kérdésben nem tudok segíteni.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41402 Dátum: 2009 November 22, 20:57:04 »

Azt tudod,hogy a rövid váltó hány fogból áll?  Ha nem,akkor azt is számolni kell!
Gondoltam azt majd megmondod nekem. Grin

Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #41401 Dátum: 2009 November 22, 20:56:14 »

igen, eddig megvan...ha rossz a relé akkor lehetséges h folyamatosan világít?

megvan...összecseréltem a 49 és 49a csatlakozót Undecided
most kattog...a következő gond, hogy a kormánytól kéne jönnie egy barna földnek, de nekem van egy barna fehér ami a refi reléjéhez megy(az működik Grin) , egy barna sima ami a dudától jön, és egy barna kék amit nem tudok...

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #41400 Dátum: 2009 November 22, 20:52:10 »

Józsikám!
Ez nálam a természetes állapot! Grin

Azt tudod,hogy a rövid váltó hány fogból áll?  Ha nem,akkor azt is számolni kell!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41399 Dátum: 2009 November 22, 20:50:16 »

Mivel jelöljem meg, hogy meg is lássam ha már körbe fordult?

Vazze nem vagy semmi! Klinikai eset vagy! Legalább a diliházba ha bekerülünk,lesz kivel beszélgetnem. Tudod nekem is vannak meredek dolgaim,és jelentem,hogy jó irányba haladsz te is. Grin

Józsikám!
Ez nálam a természetes állapot! Grin

Oldalak: 1 ... 975 976 977 978 979 [980] 981 982 983 984 985 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.244 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.