www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 06:03:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 976 977 978 979 980 [981] 982 983 984 985 986 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13278541 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #41398 Dátum: 2009 November 22, 20:47:09 »

 Mivel jelöljem meg, hogy meg is lássam ha már körbe fordult?

Vazze nem vagy semmi! Klinikai eset vagy! Legalább a diliházba ha bekerülünk,lesz kivel beszélgetnem. Tudod nekem is vannak meredek dolgaim,és jelentem,hogy jó irányba haladsz te is. Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41397 Dátum: 2009 November 22, 20:38:02 »

Ma végre sikerült kitekernem a Teotól kapott 17-es imbusz kulccsal a váltó leeresztő csavarjait.
A legmélyebb ponton lévő leeresztőn benézve nem láttam fogaskereket amin megszámolhattam volna fogakat, ezért kitekertem a másikat is.
Ott már van valami.
Ezt kell megszámolnom, hogy megtudjam hoszzú-e a 4-es fokozat?
Tiszta olaj. Mivel jelöljem meg, hogy meg is lássam ha már körbe fordult?
Kicseréltem még az 1,6-on a gyertyakábeleket miután egy párszor jól megcsípett.Múlt héten Fecszsót is megcsípte, de őt csak egyszer.
Érdekes volt ahogy közel tettem az ujjam a kábelhez és a szikra áthúzott.

Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #41396 Dátum: 2009 November 22, 20:13:25 »

túlzás lenne ennek mondani magam  Roll Eyes de szerintem a km órán vagy avval együtt sima testre megy ezt kapcsolgatja a relé  hogy működjön a visszajelző mert az a foglalatba állandó áramot kap (ez inkább buzi megoldás mint furfangos ) Roll Eyes

igen, eddig megvan...ha rossz a relé akkor lehetséges h folyamatosan világít?

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41395 Dátum: 2009 November 22, 20:07:37 »

Vezetékelésben gyakorlott bogarast keresek Sad
Az index relé barna vezetéke honnan megy?
túlzás lenne ennek mondani magam  Roll Eyes de szerintem a km órán vagy avval együtt sima testre megy ezt kapcsolgatja a relé  hogy működjön a visszajelző mert az a foglalatba állandó áramot kap (ez inkább buzi megoldás mint furfangos ) Roll Eyes

Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #41394 Dátum: 2009 November 22, 19:39:09 »

Vezetékelésben gyakorlott bogarast keresek Sad
Az index relé barna vezetéke honnan megy?

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
matchbox
« Hozzászólás #41393 Dátum: 2009 November 22, 18:30:08 »

Ez műanyag feszítős? (csak mert, én úgy tudom amiben fém csík van azt kivett állapotban kell berakni)
Ez olyan - a feszítőt is kivettem, majd legvégül egy lapos kis-fejű csavarhúzóval kapott "előtolást" - kb. 10 perc alatt bent volt.
(Tovább tartott a szilánkokat kiporszívózni, mint az egész berakás...)
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #41392 Dátum: 2009 November 22, 14:43:24 »

Nyíregyházán Petrikovics Autóüvegnél: ca. 14.000 HUF.

Én 16ért vettem, de ebből sokkal jobban kilátok Evil Evil Evil

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41391 Dátum: 2009 November 22, 09:11:01 »

10ért (én annyiért vettem) meg van új.
szerintem már nincs (én nem találtam) Sad

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #41390 Dátum: 2009 November 21, 21:47:34 »

azt kivett állapotban kell berakni)

ez látod igaz, berakott állapotban már semmit nem lehet berakni :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #41389 Dátum: 2009 November 21, 21:16:07 »

Mai SZMB: szélvédőcsere.
Adott egy kő, egy szembejövő mikrobusz meg a bogaram.
De hála Merki Pista bátyámnaK megúsztam 6000 HUF-ból (gyári, használt VW szélvédő - meglepően karcmentes állapotban).
EZ ITT A REKLÁM HELYE: MERKIRE LEHET SZÁMÍTANI, HA BAJ VAN!
http://picasaweb.google.hu/zbuzas/200911BrokenWindshield#

Ez műanyag feszítős? (csak mert, én úgy tudom amiben fém csík van azt kivett állapotban kell berakni)
matchbox
« Hozzászólás #41388 Dátum: 2009 November 21, 20:40:26 »

Lehet venni újat 22-ért is...  Evil

Nyíregyházán Petrikovics Autóüvegnél: ca. 14.000 HUF.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #41387 Dátum: 2009 November 21, 20:38:48 »

Lehet venni újat 22-ért is...  Evil

10ért (én annyiért vettem) meg van új.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #41386 Dátum: 2009 November 21, 20:38:06 »

Hát ha mindent magad rax össze akkor nem olyan vészes, de ugye akkor is kell kompresszor ,előre ebbe made in usa rugó van, a szelepek sem olcsók, meg a csatlakozókból is kell jópár!
és akkor még hátul nem is csináltam semmit!
5 éves tervben az is benne van!
Üdv. Nekem is házilag készült airridem van, amit olcsóbban megusztam mintha ugy vettem volna kompletten, de viszont nincs nyüg azzal ha úgy veszed meg egyben. A kompresszor azért ilyen drága mert fémházas és nagy teljesítmény leadására képes, hosszú életttartalmú

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #41385 Dátum: 2009 November 21, 20:36:48 »

a 6000 ft teljesen korrekt ár.

én ha jól emlékszem, utoljára 4 sörért adtam a bogárszélvédőt kéderrel együtt a rászoruló kollégának, a passatba pedig 1500-ért vettem a színezett hővédős első szélvédőt (pontosabban 3000-et fizettem egy szélvédőért, egy hűtőért ventillátorral együtt és egy olajbetöltő sapkáért).
Lips Sealed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41384 Dátum: 2009 November 21, 20:36:10 »

10ért (én annyiért vettem) meg van új.
a 6000 ft teljesen korrekt ár.

én ha jól emlékszem, utoljára 4 sörért adtam a bogárszélvédőt kéderrel együtt a rászoruló kollégának, a passatba pedig 1500-ért vettem a színezett hővédős első szélvédőt (pontosabban 3000-et fizettem egy szélvédőért, egy hűtőért ventillátorral együtt és egy olajbetöltő sapkáért).

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #41383 Dátum: 2009 November 21, 20:33:27 »

Mai SZMB: szélvédőcsere.
Adott egy kő, egy szembejövő mikrobusz meg a bogaram.
De hála Merki Pista bátyámnaK megúsztam 6000 HUF-ból (gyári, használt VW szélvédő - meglepően karcmentes állapotban).
EZ ITT A REKLÁM HELYE: MERKIRE LEHET SZÁMÍTANI, HA BAJ VAN!
http://picasaweb.google.hu/zbuzas/200911BrokenWindshield#


a 6000 ft teljesen korrekt ár.

én ha jól emlékszem, utoljára 4 sörért adtam a bogárszélvédőt kéderrel együtt a rászoruló kollégának, a passatba pedig 1500-ért vettem a színezett hővédős első szélvédőt (pontosabban 3000-et fizettem egy szélvédőért, egy hűtőért ventillátorral együtt és egy olajbetöltő sapkáért).
matchbox
« Hozzászólás #41382 Dátum: 2009 November 21, 20:27:05 »

Mai SZMB: szélvédőcsere.
Adott egy kő, egy szembejövő mikrobusz meg a bogaram.
De hála Merki Pista bátyámnaK megúsztam 6000 HUF-ból (gyári, használt VW szélvédő - meglepően karcmentes állapotban).
EZ ITT A REKLÁM HELYE: MERKIRE LEHET SZÁMÍTANI, HA BAJ VAN!
http://picasaweb.google.hu/zbuzas/200911BrokenWindshield#
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #41381 Dátum: 2009 November 21, 20:23:56 »

nincs lerögzítve,meg vízhangzik a garázs, de egy kompresszor hangtalanul nem tud működni! Wink
ah értem Smiley

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41380 Dátum: 2009 November 21, 19:17:55 »

Azért mert jól megcsinálni drága... Én itt Sopronban egy autóban már 4 ilyen kompresszort cseréltem, mint ami Ákos rendszerében van. (Egyszer leszakadt a hajtókar, egyszer elnyíródott a tengely, egyszer forgórészes lett, egyszer leszakadt a mágnes az állórészből) Szóval nemhiába kerül annyiba az odavaló kompresszor pl...
És amit én javítottam, ott minden rendesen volt kiépítve: visszacsapó szelep, nyomáskapcsoló, tehermentesítő szelep a kompresszornál, hogy ne terhelés ellenébe induljon, stb... Ja és minden rezgéscsillapítós konzolra szerelve... De hát ez nem egy 100ezer Ft-os kompresszor... A tulaj a mai napig nem értette meg és már 4 kompresszort vett plusszba...


Drága, viszont nagyon megéri.  Evil Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #41379 Dátum: 2009 November 21, 19:16:35 »

Ma kitakarítottam a karbit. A pilangószelep ki volt fúrva, viszont ami van itthon bontott azok nincsenek. most akkor melyik a jó(jobb)?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #41378 Dátum: 2009 November 21, 19:01:50 »

hát ennek a kompresszornak is volt baja , de megszereltük!
Azért mert jól megcsinálni drága... Én itt Sopronban egy autóban már 4 ilyen kompresszort cseréltem, mint ami Ákos rendszerében van. (Egyszer leszakadt a hajtókar, egyszer elnyíródott a tengely, egyszer forgórészes lett, egyszer leszakadt a mágnes az állórészből) Szóval nemhiába kerül annyiba az odavaló kompresszor pl...
És amit én javítottam, ott minden rendesen volt kiépítve: visszacsapó szelep, nyomáskapcsoló, tehermentesítő szelep a kompresszornál, hogy ne terhelés ellenébe induljon, stb... Ja és minden rezgéscsillapítós konzolra szerelve... De hát ez nem egy 100ezer Ft-os kompresszor... A tulaj a mai napig nem értette meg és már 4 kompresszort vett plusszba...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41377 Dátum: 2009 November 21, 18:54:15 »

Azért mert jól megcsinálni drága... Én itt Sopronban egy autóban már 4 ilyen kompresszort cseréltem, mint ami Ákos rendszerében van. (Egyszer leszakadt a hajtókar, egyszer elnyíródott a tengely, egyszer forgórészes lett, egyszer leszakadt a mágnes az állórészből) Szóval nemhiába kerül annyiba az odavaló kompresszor pl...
És amit én javítottam, ott minden rendesen volt kiépítve: visszacsapó szelep, nyomáskapcsoló, tehermentesítő szelep a kompresszornál, hogy ne terhelés ellenébe induljon, stb... Ja és minden rezgéscsillapítós konzolra szerelve... De hát ez nem egy 100ezer Ft-os kompresszor... A tulaj a mai napig nem értette meg és már 4 kompresszort vett plusszba...

mitől ilyen kurva drága egy ilyen rendszer?

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #41376 Dátum: 2009 November 21, 18:51:10 »

visszhang - visszafelé jövő, visszaverődő hang.

vízhang - locslocs, bugybugy
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #41375 Dátum: 2009 November 21, 18:48:37 »

Hát ha mindent magad rax össze akkor nem olyan vészes, de ugye akkor is kell kompresszor ,előre ebbe made in usa rugó van, a szelepek sem olcsók, meg a csatlakozókból is kell jópár!
és akkor még hátul nem is csináltam semmit!
5 éves tervben az is benne van!
mitől ilyen kurva drága egy ilyen rendszer?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #41374 Dátum: 2009 November 21, 18:44:01 »

ma ez készült!
küzd még problémákkal , de működik!
kell még faragni egy két dolgon!

http://www.youtube.com/watch?v=0W8ema40cHE

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

mitől ilyen kurva drága egy ilyen rendszer?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #41373 Dátum: 2009 November 21, 18:41:01 »

visszhang - visszafelé jövő, visszaverődő hang.
Afro

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41372 Dátum: 2009 November 21, 18:34:39 »

nincs lerögzítve,meg vízhangzik a garázs, de egy kompresszor hangtalanul nem tud működni! Wink

visszhang - visszafelé jövő, visszaverődő hang.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #41371 Dátum: 2009 November 21, 18:29:42 »

nincs lerögzítve,meg vízhangzik a garázs, de egy kompresszor hangtalanul nem tud működni! Wink
Ilyen hangosnak kell lennie vagy miért ilyen hangos?

Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #41370 Dátum: 2009 November 21, 18:21:24 »

ma ez készült!
küzd még problémákkal , de működik!
Ilyen hangosnak kell lennie vagy miért ilyen hangos?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41369 Dátum: 2009 November 21, 17:50:58 »

Köszi! Közben kiderült, hogy fesszab a hibás...

Vagy építek egy olyan szépet, mint a tied, és azzal járok... Evil
az lehet hogy szerinted nem szép, de amikor beleülök  megyen mint a távirat nem gond neki 1-2 ezer kilómétetres túra  Wink  (számomra az OT használhatóság csökkentő  tényező) Roll Eyes

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #41368 Dátum: 2009 November 21, 17:50:15 »

ma ez készült!
küzd még problémákkal , de működik!
kell még faragni egy két dolgon!

http://www.youtube.com/watch?v=0W8ema40cHE




Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #41367 Dátum: 2009 November 21, 16:43:50 »

Nah Okosok!

már majdnem kész a vezetékelés, hátlról haladtam előre, és eddig nem igazán volt legyőzhetetlen akadály...mindent szín szerint csináltam, és a régi kábelek alapján az én autóm ámérikái exportra készül!ismétlem a kábelek alapján(a későbbi vitákat elkerülve)
az a problémám, hogy a gyújtáskapcsoló mellől jön egy adag vezeték, index, önindítónak, ablaktörlőnek, és minden passzol kivéve a refi vezetékeit :S mert van itt egy barna-KÉK, ami 1 ábrán sem szerepel!eddigi kutatásaimból kiderült, hogy a sima barna a duda, a barna-fehér megy a relé S pontjába, de hova a tökömbe megy a barna kék?????

a válaszokat előre is köszönöm :-)

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #41366 Dátum: 2009 November 21, 16:30:17 »

Nincs töltésed! Dinamó pl. szénkefék, vagy feszültség szabályzó hiba! Ki kell mérni!

Nem tölt a dinamód, így lemerült az új aksid is. Jobb esetben csak a fesszabod szart be. Jó hír, hogy a dinamóé külső, és ha nem a dinamóra van csavarozva, akkor a hátsó ülés alatt lesz. Szimpla csere. De előtte azért mérjetek rá, hogy tényleg az fikkant e meg.
Báááár nekem mikor kiment a fesszabom (generátor, és belsős), akkor túltöltött, itt meg fordított a szitu. Szóval lehet a Gabi által említett szénkefe kopása lesz a ludas.

Köszi! Közben kiderült, hogy fesszab a hibás...

ha mindenáron bogarazni akarsz vegyél egy 70körüli bogarat , az ócska szart meg told be a szobába nézegetni Roll Eyes

Vagy építek egy olyan szépet, mint a tied, és azzal járok... Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #41365 Dátum: 2009 November 21, 09:33:25 »

ha mindenáron bogarazni akarsz vegyél egy 70körüli bogarat , az ócska szart meg told be a szobába nézegetni Roll Eyes

ójeeee :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41364 Dátum: 2009 November 21, 09:31:01 »

Ma bementem Debrecenbe a bogárral gond nélkül. Amikor jöttem volna haza, nem indult el. Betoltuk, akkor beindult, volt alapjárat, minden rendben, de nem volt lámpa, se semmilyen elektromos berendezés nem üzemelt alapjáraton. Fordulaton felpislantott a lámpa, majd szinte úgy égett, mint ahogy szokott. De ahogy lámpához értünk, visszament alapjáratra, újra elaludt. Aksi zsír új, rendszer 6V. Mi lehet a baj? (Azon kívül, hogy 6V) Mi segíthet? Újrakábelezés?

Köszi!
ha mindenáron bogarazni akarsz vegyél egy 70körüli bogarat , az ócska szart meg told be a szobába nézegetni Roll Eyes

PéZsé
« Hozzászólás #41363 Dátum: 2009 November 21, 09:22:29 »

na akkor mikor balra irányjelzőzök és egyszerre fékezek is az irányjelző a normálnál gyorsabban villog, nagyon gyorsan:-)
multkor beázott egy kicsit az autó, lehet van valami hézag akkor a vezetékeknél!

A bal oldali hátsó lámpa testelése nem tökéletes,ez okozza a hibát.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #41362 Dátum: 2009 November 21, 09:09:31 »

Ma bementem Debrecenbe a bogárral gond nélkül. Amikor jöttem volna haza, nem indult el. Betoltuk, akkor beindult, volt alapjárat, minden rendben, de nem volt lámpa, se semmilyen elektromos berendezés nem üzemelt alapjáraton. Fordulaton felpislantott a lámpa, majd szinte úgy égett, mint ahogy szokott. De ahogy lámpához értünk, visszament alapjáratra, újra elaludt. Aksi zsír új, rendszer 6V. Mi lehet a baj? (Azon kívül, hogy 6V) Mi segíthet? Újrakábelezés?

Köszi!
azt 6V ugy kibasznám mint a szar......ha nem  ot kocsit pont semmire nem jó!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #41361 Dátum: 2009 November 21, 01:18:50 »

Ma bementem Debrecenbe a bogárral gond nélkül. Amikor jöttem volna haza, nem indult el. Betoltuk, akkor beindult, volt alapjárat, minden rendben, de nem volt lámpa, se semmilyen elektromos berendezés nem üzemelt alapjáraton. Fordulaton felpislantott a lámpa, majd szinte úgy égett, mint ahogy szokott. De ahogy lámpához értünk, visszament alapjáratra, újra elaludt. Aksi zsír új, rendszer 6V. Mi lehet a baj? (Azon kívül, hogy 6V) Mi segíthet? Újrakábelezés?

Köszi!
Nem tölt a dinamód, így lemerült az új aksid is. Jobb esetben csak a fesszabod szart be. Jó hír, hogy a dinamóé külső, és ha nem a dinamóra van csavarozva, akkor a hátsó ülés alatt lesz. Szimpla csere. De előtte azért mérjetek rá, hogy tényleg az fikkant e meg.
Báááár nekem mikor kiment a fesszabom (generátor, és belsős), akkor túltöltött, itt meg fordított a szitu. Szóval lehet a Gabi által említett szénkefe kopása lesz a ludas.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #41360 Dátum: 2009 November 21, 00:28:41 »

Ma bementem Debrecenbe a bogárral gond nélkül. Amikor jöttem volna haza, nem indult el. Betoltuk, akkor beindult, volt alapjárat, minden rendben, de nem volt lámpa, se semmilyen elektromos berendezés nem üzemelt alapjáraton. Fordulaton felpislantott a lámpa, majd szinte úgy égett, mint ahogy szokott. De ahogy lámpához értünk, visszament alapjáratra, újra elaludt. Aksi zsír új, rendszer 6V. Mi lehet a baj? (Azon kívül, hogy 6V) Mi segíthet? Újrakábelezés?

Köszi!
Nincs töltésed! Dinamó pl. szénkefék, vagy feszültség szabályzó hiba! Ki kell mérni!
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #41359 Dátum: 2009 November 21, 00:13:59 »

Ma bementem Debrecenbe a bogárral gond nélkül. Amikor jöttem volna haza, nem indult el. Betoltuk, akkor beindult, volt alapjárat, minden rendben, de nem volt lámpa, se semmilyen elektromos berendezés nem üzemelt alapjáraton. Fordulaton felpislantott a lámpa, majd szinte úgy égett, mint ahogy szokott. De ahogy lámpához értünk, visszament alapjáratra, újra elaludt. Aksi zsír új, rendszer 6V. Mi lehet a baj? (Azon kívül, hogy 6V) Mi segíthet? Újrakábelezés?

Köszi!

Oldalak: 1 ... 976 977 978 979 980 [981] 982 983 984 985 986 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.264 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.