www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 06:03:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 978 979 980 981 982 [983] 984 985 986 987 988 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13278542 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #41318 Dátum: 2009 November 17, 20:03:01 »

Elváltak egymástól, mint ágtól a levél... ?
Több lehetőséged van:
1) Pityubá stílusban kinyomod szilóval, utána letolsz két Aranyásót
2) Hagyod a picsába, és letolsz két SÖRT (a megspórolt szilóból telik igazira majd), tavaszig kibírja
3) Nekiállsz okosba', majd 2) -es pont
4) Nekiállsz komolyan, majd 1M beleborítása után két év múlva letolod a sört

én a 4-es pontot választottam.
drága sör lesz 2év múlva ,de a legjobb ízű Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #41317 Dátum: 2009 November 17, 20:01:31 »

Ki nem csak be a köszöbbe. Alul ok.
ha nem olyan gyenge hogy leszakad és kívülről nem jut oda víz akkor szerintem kibírja tavaszig
ha belülről legitteled és mégis megy mögé víz, akkor lehet nem fog tudni kijutni, nem?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41316 Dátum: 2009 November 17, 20:01:14 »

Hajts rá egy foltot hegeszd oda aztán használd! Ennyit tehetsz, gyorsan és mégse linóleum...majd ha Dokán lesz vizsga akkor borítsad szét szvsz.
Én is így gondolkodom. Tavaszig megstoppolom, Aztán amúgy is szétborítom, és járok dokával.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #41315 Dátum: 2009 November 17, 20:00:06 »

Ki nem csak be a köszöbbe. Alul ok.

Hajts rá egy foltot hegeszd oda aztán használd! Ennyit tehetsz, gyorsan és mégse linóleum...majd ha Dokán lesz vizsga akkor borítsad szét szvsz.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41314 Dátum: 2009 November 17, 19:57:59 »

ott gyakorlatilag kilátni? mert akkor azért gáz

Ki nem csak be a köszöbbe. Alul ok.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #41313 Dátum: 2009 November 17, 19:57:01 »

na de komolyan mennyire para ez így?
ott gyakorlatilag kilátni? mert akkor azért gáz
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41312 Dátum: 2009 November 17, 19:55:45 »

Elváltak egymástól, mint ágtól a levél... ?
Több lehetőséged van:
1) Pityubá stílusban kinyomod szilóval, utána letolsz két Aranyásót
2) Hagyod a picsába, és letolsz két SÖRT (a megspórolt szilóból telik igazira majd), tavaszig kibírja
3) Nekiállsz okosba', majd 2) -es pont
4) Nekiállsz komolyan, majd 1M beleborítása után két év múlva letolod a sört

na de komolyan mennyire para ez így?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #41311 Dátum: 2009 November 17, 19:53:45 »

pár kép a mai napról ...

nem is gondoltam h milyen súlya van egy ilyen bódénak ...
Hány kiló valaki tudja?
ajtók, üvegek nélkül nem vészes (csak úgy próbáltam). az alváz jóval nehezebb Wink
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #41310 Dátum: 2009 November 17, 18:20:39 »

pár kép a mai napról ...




nem is gondoltam h milyen súlya van egy ilyen bódénak ...
Hány kiló valaki tudja?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41309 Dátum: 2009 November 17, 17:51:52 »

elviszed Miskolcra!
Mire Miskolcra odaérek annyi üzemanyagból megveszem a javítóívet, egy hétig nem melózok, szétemelem a bódét aztán megstruccozom. Csak erre most IDŐM nincs. Mert kell egy autó ami megy.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41308 Dátum: 2009 November 17, 17:50:37 »

linóleum?  Huh Wink
Neeem. Ha meg akarom hegeszteni akkor gondolom mindenképpen szét kéne emelni a bódét igaz?  Lips Sealed

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #41307 Dátum: 2009 November 17, 17:50:10 »

Olyanban gondolkodom, hogy kis szövet erősítésű üvegszálas epoxival lefedem jól aztán tavasszal nekiesek. Roll Eyes
elviszed Miskolcra!
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #41306 Dátum: 2009 November 17, 17:48:47 »

Olyanban gondolkodom, hogy kis szövet erősítésű üvegszálas epoxival lefedem jól aztán tavasszal nekiesek. Roll Eyes

linóleum?  Huh Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41305 Dátum: 2009 November 17, 17:36:25 »

Elváltak egymástól, mint ágtól a levél... ?
Több lehetőséged van:
1) Pityubá stílusban kinyomod szilóval, utána letolsz két Aranyásót
2) Hagyod a picsába, és letolsz két SÖRT (a megspórolt szilóból telik igazira majd), tavaszig kibírja
3) Nekiállsz okosba', majd 2) -es pont
4) Nekiállsz komolyan, majd 1M beleborítása után két év múlva letolod a sört

Olyanban gondolkodom, hogy kis szövet erősítésű üvegszálas epoxival lefedem jól aztán tavasszal nekiesek. Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
RNIE
« Hozzászólás #41304 Dátum: 2009 November 17, 17:25:57 »

Elváltak egymástól, mint ágtól a levél... ?
Több lehetőséged van:
1) Pityubá stílusban kinyomod szilóval, utána letolsz két Aranyásót
2) Hagyod a picsába, és letolsz két SÖRT (a megspórolt szilóból telik igazira majd), tavaszig kibírja
3) Nekiállsz okosba', majd 2) -es pont
4) Nekiállsz komolyan, majd 1M beleborítása után két év múlva letolod a sört

5)Elcseréled egy sörre
 Cool
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #41303 Dátum: 2009 November 17, 17:24:43 »

Küszöb horror!! Cry Cry Cry Lips Sealed
Mit csináljak? Ezért érdemes szétszedni a kocsit, levenni az alvázról a bódét stb? Még kis felületi rozsdát találtam a gázpedálnál, meg ez, máshol nincs semmi.  Roll Eyes Vagy befoltozzam, aztán ha általánosabban elájul a kocsi akkor? Tavaszig szeretném ha lábon maradna a gép utána szeretném szétszedni és nekiállni komolyan.


Elváltak egymástól, mint ágtól a levél... ?
Több lehetőséged van:
1) Pityubá stílusban kinyomod szilóval, utána letolsz két Aranyásót
2) Hagyod a picsába, és letolsz két SÖRT (a megspórolt szilóból telik igazira majd), tavaszig kibírja
3) Nekiállsz okosba', majd 2) -es pont
4) Nekiállsz komolyan, majd 1M beleborítása után két év múlva letolod a sört

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41302 Dátum: 2009 November 17, 16:31:56 »

Küszöb horror!! Cry Cry Cry Lips Sealed
Mit csináljak? Ezért érdemes szétszedni a kocsit, levenni az alvázról a bódét stb? Még kis felületi rozsdát találtam a gázpedálnál, meg ez, máshol nincs semmi.  Roll Eyes Vagy befoltozzam, aztán ha általánosabban elájul a kocsi akkor? Tavaszig szeretném ha lábon maradna a gép utána szeretném szétszedni és nekiállni komolyan.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #41301 Dátum: 2009 November 17, 14:33:30 »

nekem lehet állítani egy csavarral.

nekem is lehetett, de akkor sem javult:) maga a geometria volt hibás.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41300 Dátum: 2009 November 17, 13:26:11 »

Akármekkoránál.

Volt ilyen nekem is, gondolom hajlott volt már a rudazata, csak nagyobb hirtelen gázadásra lőtt elég benzint befelé, aztán torpant az autó, hacsak nem padlóig nyomtam a gázt. Feltettem egy másik rudazatot, és most jó Smiley
nekem lehet állítani egy csavarral.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #41299 Dátum: 2009 November 17, 11:43:08 »

Ha alul a félív mekkora gázadásnál kezdi nyomni a rudazatát?

Akármekkoránál.

Volt ilyen nekem is, gondolom hajlott volt már a rudazata, csak nagyobb hirtelen gázadásra lőtt elég benzint befelé, aztán torpant az autó, hacsak nem padlóig nyomtam a gázt. Feltettem egy másik rudazatot, és most jó Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 17, 11:44:56 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #41298 Dátum: 2009 November 16, 18:28:40 »

Na ma jól kiSZMB-ztem magamat.Először is kitakarítottam a kocsit, kiszórtam 2 zsák szemetet, kiszedtem az összes kárpitot kiporszívóztam, majd beszereltem a Rozsdás kampótól vásárolt övet. Ezután a padlólemezről a pedálok környékén eltávolíottam némi felületi rozsdát, majd alapoztam. Ezután megszüntettem a karburátor talpánál a falsszívást némi tömítőpasztával és új tömítéssel, ezután olajcsere majd gyujtásra ránéztem meg a megszakítóhézagra, de ok. nak tűnt. Fura. A mexakítóval soha nem volt gondom...  Roll Eyes  Aztán optimalizálni próbáltam a porlaszóbeállításokat, fordulaton krákogott. kicsit szegény volt a keverék.  A gyorsítófúvóka szépen spiccel, de mikor van jól beállítva? Ha alul a félív mekkora gázadásnál kezdi nyomni a rudazatát?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #41297 Dátum: 2009 November 14, 19:54:56 »

Azért egyet rápillanthatsz a bakra, meg a hátsó ülés alatti váltó-rúd csatlakozásra. Nálam a kíméletlen használat révén a csatlakozásnál lévő 2 csavar kilazult és emiatt rükibe meg kettesbe csak olyan félig tudtam behúzni és kidobta. Még a biztosító drót is elszakadt a sok rajtolástól... Egyébként a Porsche váltó beépítésben szívesen segítek, de nem egy olcsó kategória... Sőt, havernak 2 Porsche váltója is van, amiből az egyiket felújítottként vette. Egyik sem volt 100%-os, ezért az egyikbe vettünk szinkron gyűrűket, meg kapcsolókörmöket. Egy kis zacsi alkatrész... 1000 Euro... Maga a váltó olyan 100ezer körül volt és a beépítéshez szükséges alkatrészek a spéci kuliszával még olyan 1500 Euro volt. És akkor ne is beszéljünk arról, hogy mennyi idönk ment rá, és kb 10szer szereltük ki-be a váltót, ebből 5ször már a motor is benn volt... Meg ugye a fenéklemezt is faragni kell...

Igen igen, már beszéltük  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41296 Dátum: 2009 November 14, 17:53:28 »

Azért egyet rápillanthatsz a bakra, meg a hátsó ülés alatti váltó-rúd csatlakozásra. Nálam a kíméletlen használat révén a csatlakozásnál lévő 2 csavar kilazult és emiatt rükibe meg kettesbe csak olyan félig tudtam behúzni és kidobta. Még a biztosító drót is elszakadt a sok rajtolástól... Egyébként a Porsche váltó beépítésben szívesen segítek, de nem egy olcsó kategória... Sőt, havernak 2 Porsche váltója is van, amiből az egyiket felújítottként vette. Egyik sem volt 100%-os, ezért az egyikbe vettünk szinkron gyűrűket, meg kapcsolókörmöket. Egy kis zacsi alkatrész... 1000 Euro... Maga a váltó olyan 100ezer körül volt és a beépítéshez szükséges alkatrészek a spéci kuliszával még olyan 1500 Euro volt. És akkor ne is beszéljünk arról, hogy mennyi idönk ment rá, és kb 10szer szereltük ki-be a váltót, ebből 5ször már a motor is benn volt... Meg ugye a fenéklemezt is faragni kell...

Igen, ha nagyon óvatosan tolatok, akkor nem minden esetben dobja ki, illetve mire kidobja a lendület már akkora, hogy kikanyarítom a parkolóból, szóval egyenlőre tűrhető... de idegesít... mellesleg a rüki nekem mindig is úgy visított, hogy hallani is rossz volt... egyenlőre marad így, úgyis 1-2 hét és lerakom garázsba, jövőre meg legalább van ok rá és jöhet bele a "porsche 5 gang"  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 14, 17:55:05 írta callook »

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #41295 Dátum: 2009 November 14, 14:56:48 »

jobb lenne már most lerakni, minthogy aztatod az esoben Undecided
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #41294 Dátum: 2009 November 14, 14:52:41 »

Igen, ha nagyon óvatosan tolatok, akkor nem minden esetben dobja ki, illetve mire kidobja a lendület már akkora, hogy kikanyarítom a parkolóból, szóval egyenlőre tűrhető... de idegesít... mellesleg a rüki nekem mindig is úgy visított, hogy hallani is rossz volt... egyenlőre marad így, úgyis 1-2 hét és lerakom garázsba, jövőre meg legalább van ok rá és jöhet bele a "porsche 5 gang"  Grin
jobb lenne már most lerakni, minthogy aztatod az esoben Undecided

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #41293 Dátum: 2009 November 14, 14:48:13 »

Bakok jók?
2 hónapja még teljesen jól néztek ki, annyi idő alatt nem hiszem, hogy beszartak volna, ha az egész évet kibírták eddig az ss1915-el.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #41292 Dátum: 2009 November 14, 14:46:31 »

Nekem is ilyen volt a 66-os, jártam vele 4 évet így! Ha lassan tolattam nem csinálta annyira...elkopott a fogaskerék nekem. Most másik váltó van benne...
Igen, ha nagyon óvatosan tolatok, akkor nem minden esetben dobja ki, illetve mire kidobja a lendület már akkora, hogy kikanyarítom a parkolóból, szóval egyenlőre tűrhető... de idegesít... mellesleg a rüki nekem mindig is úgy visított, hogy hallani is rossz volt... egyenlőre marad így, úgyis 1-2 hét és lerakom garázsba, jövőre meg legalább van ok rá és jöhet bele a "porsche 5 gang"  Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #41291 Dátum: 2009 November 14, 08:23:48 »

Hát nem irigyellek!
Nagyon bosszantó lehet.
A vastag gyűrű külső pereme, ott ahol a szimeringgel találkozik, na annak hibátlannak kell lennie.
Csak ott ereszthet.
Vagy a szimering külső peremén.
Könnyen vagy nehezen ment-e be a szimering a házba?Én ezek után beragasztanám valami speciális cuccal.
  Akár a szimmeringnél ereszt ,vagy  mellette, az olaj ha folyik mindenképpen az olajkifolyó furaton kellene távoznia, vagy ha nagyon folyik és nem bírja a kiengedni a túlfolyó akkor még a csapágyfedélböl is jöhet .
Felettébb érdekes  Huh
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 14, 08:28:38 írta ESZ-764 »

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #41290 Dátum: 2009 November 14, 08:05:51 »

El vagyok keseredve :-\A hosszas viaskodás ellenére,összeraktam a féltengely szimeringet,de mint írtam,mindent átcseréltem a másik oldallal.Eddig,nem folyt,mert mindig csak pici olajat öntöttem bele.Most,hogy már 1 liter belekerült,elkezdett folyni.Az érdekes,hogy nem a tulfolyó lyukon folyik,hanem a fékdob alján jelenik meg az olaj.Felháborító!
2,5 liter olaj kell a váltóba akkor éri el az olaj a beöntőnyílást, 1 liter olajnál még nem is nagyon kellene folynia sehol. Vedd le a fékdobot és nézd meg honnan folyik az olaj. 

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #41289 Dátum: 2009 November 14, 07:21:39 »

Viccelsz? Cheesy Mult hetvegen volt itt par baratom es mivel nem volt jobb dolguk, sziloplaszttal potoltak par tomitest az itthon levo egyik motorkerekparom motorjaban ... :-) Kivancsi vagyok mukodni fog-e tavasszal ... ;-)

ha az űrtechnikában beválik a szilikon, akkor egy bóbitában is :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41288 Dátum: 2009 November 13, 22:49:44 »

Na ez elég speciális.
Viccelsz? Cheesy Mult hetvegen volt itt par baratom es mivel nem volt jobb dolguk, sziloplaszttal potoltak par tomitest az itthon levo egyik motorkerekparom motorjaban ... :-) Kivancsi vagyok mukodni fog-e tavasszal ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41287 Dátum: 2009 November 13, 21:53:39 »

basszál a szimmeringekre, nyomd körbe szilóval. :-))
Na ez elég speciális.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41286 Dátum: 2009 November 13, 21:51:20 »


A merevítés így jobb volt.
Tudtam, csak nem sejtettem!

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #41285 Dátum: 2009 November 13, 21:19:04 »

Itten most rajta a kasztni masszívan az alvázon, vagy csak úgy rá van próbálva?

Jobb oldalon oda van hegesztve a bódé  Undecided Flex lesz majd.
A merevítés így jobb volt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #41284 Dátum: 2009 November 13, 21:14:21 »

El vagyok keseredve :-\A hosszas viaskodás ellenére,összeraktam a féltengely szimeringet,de mint írtam,mindent átcseréltem a másik oldallal.Eddig,nem folyt,mert mindig csak pici olajat öntöttem bele.Most,hogy már 1 liter belekerült,elkezdett folyni.Az érdekes,hogy nem a tulfolyó lyukon folyik,hanem a fékdob alján jelenik meg az olaj.Felháborító!

basszál a szimmeringekre, nyomd körbe szilóval. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41283 Dátum: 2009 November 13, 20:46:03 »

El vagyok keseredve :-\A hosszas viaskodás ellenére,összeraktam a féltengely szimeringet,de mint írtam,mindent átcseréltem a másik oldallal.Eddig,nem folyt,mert mindig csak pici olajat öntöttem bele.Most,hogy már 1 liter belekerült,elkezdett folyni.Az érdekes,hogy nem a tulfolyó lyukon folyik,hanem a fékdob alján jelenik meg az olaj.Felháborító!
Hát nem irigyellek!
Nagyon bosszantó lehet.
A vastag gyűrű külső pereme, ott ahol a szimeringgel találkozik, na annak hibátlannak kell lennie.
Csak ott ereszthet.
Vagy a szimering külső peremén.
Könnyen vagy nehezen ment-e be a szimering a házba?Én ezek után beragasztanám valami speciális cuccal.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #41282 Dátum: 2009 November 13, 20:35:27 »

Készül a bogár lakatolása... balküszöb már majdnem kész...
Jöhet jobbküszöb, az összes fenéklemez...
(Jövő héten jön le a bodé az alvázról, insallah).


Nem kötözködni akarok, de a bódét szerencsés levenni előbb.
Vagy nem akartad kimerevíteni?
Nekünk is kell ezeket csinálni majd.Ha addig megmarad a bogi, akkor mi komplett bódét cserélünk.

1303LS
« Hozzászólás #41281 Dátum: 2009 November 13, 20:23:04 »

Készül a bogár lakatolása... balküszöb már majdnem kész...
Jöhet jobbküszöb, az összes fenéklemez...
(Jövő héten jön le a bodé az alvázról, insallah).


Itten most rajta a kasztni masszívan az alvázon, vagy csak úgy rá van próbálva?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #41280 Dátum: 2009 November 13, 20:02:46 »

El vagyok keseredve :-\A hosszas viaskodás ellenére,összeraktam a féltengely szimeringet,de mint írtam,mindent átcseréltem a másik oldallal.Eddig,nem folyt,mert mindig csak pici olajat öntöttem bele.Most,hogy már 1 liter belekerült,elkezdett folyni.Az érdekes,hogy nem a tulfolyó lyukon folyik,hanem a fékdob alján jelenik meg az olaj.Felháborító!

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #41279 Dátum: 2009 November 13, 20:00:55 »

Készül a bogár lakatolása... balküszöb már majdnem kész...
Jöhet jobbküszöb, az összes fenéklemez...
(Jövő héten jön le a bodé az alvázról, insallah).



[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 978 979 980 981 982 [983] 984 985 986 987 988 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.243 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.