www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 10:44:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 986 987 988 989 990 [991] 992 993 994 995 996 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13310961 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40998 Dátum: 2009 November 05, 20:25:14 »

Dettó
Nem, Védéó.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40997 Dátum: 2009 November 05, 20:24:16 »

ezért van nekem ott időmérő óra Wink
Dettó

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40996 Dátum: 2009 November 05, 20:21:17 »

Lapozz fel olyan könyvet, ahol kereskedésben megvehető extra műszereket látsz beszerelve. Mit ad Isten, a hülye Güntherék is jó magyarosan belecseszték a rácsba.
Az autóm saját rácsát én sem vagdalnám szét, egy bontott darabot annál inkább. Így is visszaállítható bármikor a gyári állapot. Más tészta, hogy minek nekem fordulatmérő, amikor fülre autózok, minek nekem töltésjelző, amikor piros piléács úgyis ég, ha baj van, minek nekem olajnyomás-mérő, amikor szintén kispilács.
 turbónyomásmérőn meg még dolgozni kell egy kicsit Cool
ezért van nekem ott időmérő óra Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #40995 Dátum: 2009 November 05, 20:06:00 »

semmi estre se baszd szet a müszerfalat , in kabb alatta csavarj fel egy erre a celöre kitalalt tartot ! Olcso es "gyari" nem szetbaszott magyaros barbarkodas ! (lombfüresz -Flex stb ) <beszúrt kép törölve>
Lapozz fel olyan könyvet, ahol kereskedésben megvehető extra műszereket látsz beszerelve. Mit ad Isten, a hülye Güntherék is jó magyarosan belecseszték a rácsba.
Az autóm saját rácsát én sem vagdalnám szét, egy bontott darabot annál inkább. Így is visszaállítható bármikor a gyári állapot. Más tészta, hogy minek nekem fordulatmérő, amikor fülre autózok, minek nekem töltésjelző, amikor piros piléács úgyis ég, ha baj van, minek nekem olajnyomás-mérő, amikor szintén kispilács.
 turbónyomásmérőn meg még dolgozni kell egy kicsit Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #40994 Dátum: 2009 November 05, 16:56:16 »

barbárkodásról szó sincs! van egy másik, gyári rácsom, amit kilukasztok. az eredetit szépen lezsírozva elteszem, bármikor visszatehető. a rács mögött sem kell vágni semmit.
szerintem sokkal jobb és szebb megoldás, mint a stelázsi a hamutartó alatt  Grin
""stelázsi a hamutartó alatt"" .... Lips Sealed   Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #40993 Dátum: 2009 November 05, 15:48:54 »

haaaat bazmeg neked se adok többet tanacsot a stelazsiddal együtt  Evil

huvazze, most akkor mi lesz velem?  Wink Grin
xoyox
« Hozzászólás #40992 Dátum: 2009 November 05, 15:30:34 »

barbárkodásról szó sincs! van egy másik, gyári rácsom, amit kilukasztok. az eredetit szépen lezsírozva elteszem, bármikor visszatehető. a rács mögött sem kell vágni semmit.
szerintem sokkal jobb és szebb megoldás, mint a stelázsi a hamutartó alatt  Grin
haaaat bazmeg neked se adok többet tanacsot a stelazsiddal együtt  Evil
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #40991 Dátum: 2009 November 05, 15:20:09 »

semmi estre se baszd szet a müszerfalat , in kabb alatta csavarj fel egy erre a celöre kitalalt tartot ! Olcso es "gyari" nem szetbaszott magyaros barbarkodas ! (lombfüresz -Flex stb )

barbárkodásról szó sincs! van egy másik, gyári rácsom, amit kilukasztok. az eredetit szépen lezsírozva elteszem, bármikor visszatehető. a rács mögött sem kell vágni semmit.
szerintem sokkal jobb és szebb megoldás, mint a stelázsi a hamutartó alatt  Grin
xoyox
« Hozzászólás #40990 Dátum: 2009 November 05, 14:59:46 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
semmi estre se baszd szet a müszerfalat , in kabb alatta csavarj fel egy erre a celöre kitalalt tartot ! Olcso es "gyari" nem szetbaszott magyaros barbarkodas ! (lombfüresz -Flex stb )
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 05, 15:02:56 írta xoyox »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #40989 Dátum: 2009 November 05, 14:31:55 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
Majdnem tövig koptatott vékony flex vágókorongot mondta itt valaki évekkel ezelőtt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40988 Dátum: 2009 November 05, 09:52:56 »

Köszi!
Akkor megvan a hétvégi program...

fel simán ,ja a fűtés kallantyúk rövidek a buszon át kell rakni rá a bogárét
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #40987 Dátum: 2009 November 05, 09:50:07 »

azt csak a falapra mondtam! hogy a minta tökéletes legyen

Ja értem.. sorry!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40986 Dátum: 2009 November 05, 09:46:02 »

Az 1,6-os Busz fűtésdob felmegy az 1,3-as Bogár motorra? Ha faragni kell, akkor mit?
Köszi!
fel simán ,ja a fűtés kallantyúk rövidek a buszon át kell rakni rá a bogárét

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #40985 Dátum: 2009 November 05, 09:36:18 »

Fogalmam sincs.
Az. Ezért kell bele olómpotló.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40984 Dátum: 2009 November 05, 09:35:07 »

Szerintem hiába lenne körfúró, mert amikor átvágja, akkor elég csúnyán össze tudná kuszálni a rácsot... Ezért nem is próbálkoztam vele...
azt csak a falapra mondtam! hogy a minta tökéletes legyen
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #40983 Dátum: 2009 November 05, 09:32:06 »

hogyne tudnál! pont hogy a felső fa vagy plexi lap lesz a sablon. a fára fel lehet jól rajzolni, lombfűrésszel kivágni, esetleg reszelővel tökéletesíteni. de a legjobb a lyukfúró lenne ha lenne pont akkora

Szerintem hiába lenne körfúró, mert amikor átvágja, akkor elég csúnyán össze tudná kuszálni a rácsot... Ezért nem is próbálkoztam vele...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40982 Dátum: 2009 November 05, 09:20:40 »

víz vagy plazma/lézer vágás. profi és szép vágási feri felületet eredményez.

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40981 Dátum: 2009 November 05, 09:19:07 »

Annak idején, az 1,2-es Sparomba amikor beépítettem egy üzemanyagszintjelzőt, oda, akkor úgy emlékszem, hogy lemezollóval faragtam ki... nem kis munkával... de utána elég hajlékony maradt a lik környéke... valszeg nem árt mögé valami merevítés...
ja igen, nálam is fekete karton van mögötte, az merevít rajta
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40980 Dátum: 2009 November 05, 09:17:53 »

. namost tökéletes kört meg nem tudok lombfűrésszel faragni...   Undecided )
hogyne tudnál! pont hogy a felső fa vagy plexi lap lesz a sablon. a fára fel lehet jól rajzolni, lombfűrésszel kivágni, esetleg reszelővel tökéletesíteni. de a legjobb a lyukfúró lenne ha lenne pont akkora
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #40979 Dátum: 2009 November 05, 09:17:22 »

kösz. igen, tényleg a hajlongás a baj. a falap jó ötletnek tűnik, de lehet, hogy az egyik oldalra plexi kerül  Wink
van viszont egy enyhe domborulat is a rácsban, nem teljesen sima. talán elviseli a szorongatást és visszagörbül a helyén.
(az a műszerkeret azért nem olyan hűde széles, úgyhogy a lik csak nagyon kis eltérést visel el a tökéletes körtől. namost tökéletes kört meg nem tudok lombfűrésszel faragni...   Undecided )

Annak idején, az 1,2-es Sparomba amikor beépítettem egy üzemanyagszintjelzőt, oda, akkor úgy emlékszem, hogy lemezollóval faragtam ki... nem kis munkával... de utána elég hajlékony maradt a lik környéke... valszeg nem árt mögé valami merevítés...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #40978 Dátum: 2009 November 05, 09:14:40 »

valahogy össze kéne szorítani a megmaradó rácsot kétoldalról..
esetleg két már kivágott falapot kétoldalra és asztalosszorítóval érzéssel meghúzni? és aztán mégiscsak lombfűrész?

a vágás úgysem fog látszani, takarja a műszer kerete. gondolom az volt a gond hogy meghajlanak a megmaradó vékony rácsok.. ?

kösz. igen, tényleg a hajlongás a baj. a falap jó ötletnek tűnik, de lehet, hogy az egyik oldalra plexi kerül  Wink
van viszont egy enyhe domborulat is a rácsban, nem teljesen sima. talán elviseli a szorongatást és visszagörbül a helyén.
(az a műszerkeret azért nem olyan hűde széles, úgyhogy a lik csak nagyon kis eltérést visel el a tökéletes körtől. namost tökéletes kört meg nem tudok lombfűrésszel faragni...   Undecided )
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40977 Dátum: 2009 November 05, 09:09:32 »

Nem vagyok skodás, de szerintem kell, az még vas hengerfejes, nem?
Fogalmam sincs.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40976 Dátum: 2009 November 05, 09:08:56 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
valahogy össze kéne szorítani a megmaradó rácsot kétoldalról..
esetleg két már kivágott falapot kétoldalra és asztalosszorítóval érzéssel meghúzni? és aztán mégiscsak lombfűrész?

a vágás úgysem fog látszani, takarja a műszer kerete. gondolom az volt a gond hogy meghajlanak a megmaradó vékony rácsok.. ?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #40975 Dátum: 2009 November 05, 08:54:39 »

hali,
milyen módszerrel lehet a kmórától jobbra elhelyezkedő rácsot szépen kivágni kerek műszer elhelyezése céljából?
a lombfűrész nemigen jött be (lehet, hogy én vagyok ügyetlen...  Undecided  )
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #40974 Dátum: 2009 November 05, 08:51:12 »


Nem vagyok skodás, de szerintem kell, az még vas hengerfejes, nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40973 Dátum: 2009 November 05, 08:21:13 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40972 Dátum: 2009 November 05, 05:44:52 »

Az 1,6-os Busz fűtésdob felmegy az 1,3-as Bogár motorra? Ha faragni kell, akkor mit?
Köszi!
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #40971 Dátum: 2009 November 04, 21:13:46 »

Igen typ3-as, de szerintem duplaszívós.


Szimplát mondott a gazdi, de majd ha ott leszek érte, kiderül biztosan. Öröm lenne a duplaszívós variáció.

1303LS
« Hozzászólás #40970 Dátum: 2009 November 04, 20:59:57 »

1965 és 1973 között gyártott, 1,6-os Typ3-as motor...
Igen typ3-as, de szerintem duplaszívós.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #40969 Dátum: 2009 November 04, 20:56:41 »

milyen az a T-s motor? Roll Eyes

1965 és 1973 között gyártott, 1,6-os Typ3-as motor...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40968 Dátum: 2009 November 04, 20:53:19 »

Milyen karbi is kellene az szimplaszívós T-s 1.6 motorhoz?
milyen az a T-s motor? Roll Eyes

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #40967 Dátum: 2009 November 04, 20:51:55 »

17es imbusz?

 Grin

(aztán ~1500.- , és van új csavar)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40966 Dátum: 2009 November 04, 20:50:38 »

Van valakinek ötlete, esetleg már elkészített szerszáma a váltó olajleeresztő csavarjához?
Minden tanácsot meghallgatok.Köszi.

Már hegesztettünk spéci csavart, hosszú hajtókar rá, de nem sikerült.Hetekig állt nyakig  finom műszerolajban.
Nagyon ki van nyílva.
Szeretném megtudni a váltó végáttételének a fogszámát.De így elég reménytelennek tűnik.
ráhegesztesz egy 10-12es anyát és kitekered aztán kint körbeköszörülöd hogy igényesen nézzen ki és visszatekered és legközelebb lesz örömködés hogy könnyen kijön Roll Eyes

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #40965 Dátum: 2009 November 04, 20:47:08 »

A generátor alapjáraton is szinte a maximumot tölti. A dinamó a fordulat fügvényében,csak gondolj a kerékpárodra,ha jól tekersz jobban világit a lámpa.

Hű, ez egy kicsit le van így sarkítva, de azért ...   Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40964 Dátum: 2009 November 04, 20:33:02 »

17es imbusz?
Igen

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #40963 Dátum: 2009 November 04, 20:28:12 »

Milyen karbi is kellene az szimplaszívós T-s 1.6 motorhoz?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40962 Dátum: 2009 November 04, 20:12:15 »

Akkor mennyi kell egy liter vízbe karbi tisztításhoz?
Na? Na?

:-PP :-)
Egyotod evokanalnyi.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40961 Dátum: 2009 November 04, 20:08:01 »

17es imbusz?
Hát nekem ez a része nem sikerült.Nem engedett a csavar,eredeti VW leeresztő kulccsal sem.Szét ment a csavar,de már nem is érdekel.Mivel még darabokba volt a gépem,kiborítottam a feltöltő nyílásán.Szerintem amilyen ritkán kell cserélni,én már nem is fogok rajta.Annyit nem megyek vele

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40960 Dátum: 2009 November 04, 19:39:26 »

Meg nem árt előtte kalapáccsal (normál európai kultúrlény módjára) megkínálni.

Nem egyszerűbb táblázatból kibányászni a kívánt adatokat?

Hallottam már olyat, hogy átvariálták, ezért nem szeretnék meglepetést.
Eladok egy hosszú váltót, akkor nem szeretném ha kiderülne, hogy már mókolt.
Amit látok azt hiszem el.Sem mást és magamat sem szeretném kellemetlen helyzetbe hozni.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40959 Dátum: 2009 November 04, 19:32:05 »

Meg nem árt előtte kalapáccsal (normál európai kultúrlény módjára) megkínálni.

Nem egyszerűbb táblázatból kibányászni a kívánt adatokat?

Van valakinek ötlete, esetleg már elkészített szerszáma a váltó olajleeresztő csavarjához?
Minden tanácsot meghallgatok.Köszi.

Már hegesztettünk spéci csavart, hosszú hajtókar rá, de nem sikerült.Hetekig állt nyakig  finom műszerolajban.
Nagyon ki van nyílva.
Szeretném megtudni a váltó végáttételének a fogszámát.De így elég reménytelennek tűnik.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 986 987 988 989 990 [991] 992 993 994 995 996 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.252 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.